Л.Оюун-Эрдэнэ: Ё.Нямжав муухан эрээс илүү бүсгүй | News.MN

Л.Оюун-Эрдэнэ: Ё.Нямжав муухан эрээс илүү бүсгүй

Л.Оюун-Эрдэнэ: Ё.Нямжав муухан эрээс илүү бүсгүй

Л.Оюун-Эрдэнэ: Ё.Нямжав муухан эрээс илүү бүсгүй

Засгийн газрын хэрэг эрхлэх газрын дарга Л.Оюун-Эрдэнэ  сэтгүүлч Б.Ганчимэгтэй ярилцсан нь “Өдрийн сонин”-ы өнөөдрийн дугаарт хэвлэгдсэн. Тэгвэл энэхүү ярилцлагадаа БНХАУ-ын Шанхай хот дахь Монгол Улсын Ерөнхий консул Ё.Нямжавын талаар цухас дурджээ. Сайд Л.Оюун-Эрдэнэ “Сайхан хүүхэн хараад санаа алддаггүй эр хүн зөвхөн би энэ тэр гэж худлаа ярихгүй ээ. Гэхдээ юмыг бас жаахан наанатай цаанатай бодохгүй бол болохгүй л дээ. Манай муу Ё.Нямжавтай холбоод л бичих юм. Манай залуучуудын холбооны ёстой муухан эрээс илүү бүсгүй шүү. Надаар оролдож болно оо, гэхдээ зүгээр явж байгаа эмэгтэй хүнийг битгий оролд. Өөрийнхөөрөө л амьдралыг туулж яваа нэг хувь хүн. Ё.Нямжавыг мэддэгийн хувьд л хэлж байгаа юм. Мань хүн бол адаглаад зарим эрчүүд шиг хов зөөгөөд гүйхгүй. Яам дээр нь янз бүрийн зөрчил гарсан байх. Тэгээд л сөргөлдсөн тал нь Л.Оюун-Эрдэнэтэй холбоод гүтгэлэг тараачихвал дээр л гэж бодсон юм шиг байгаа юм. Монгол жижигхэн, эзэн нь тэгээд олдоод, баахан юм тайлбарлаад л… Тэр нь манай намын хүн байгаад л шал онигоотой. Ер нь улс төрд оролцдог бүсгүйчүүддээ хандаж хэлэхэд тар нар бүгдээрээ л нэг завин дээр байгаа улсууд шүү” гэжээ.

Л.ОЮУ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
31
ТэнэглэлТэнэглэл
8
ХахаХаха
5
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

48 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-05-13 64.119.21.123

МИсС Б.ТэМYYЛЭНТЭЙ яВЖ БаЙсАН БАС

Avatar

ZOCHIN 2020-05-13 182.160.36.16

60 тэрбумынхан гээд л сүржигнэсээр байгаад Н.Энхболдыг буулгахад гол дүрд тоглоод санасандаа ч хүрсэн. Дарга болохгүй гээд л байсан. Дороо л хэрэг эрхлэхийн дарга боллоо. Тэгээд юу ч хийсэнгүй. Худлаа том том баагаад

Avatar

Зочин 2020-05-13 43.242.242.59

Сайн явбал хэвлэлээр муу муухайгаа дуудуулах юм байна даа. Уул нь сайныг улам бадруулж урам өгөх ёстой бишүү

Avatar

Зочин 2020-05-13 43.242.242.59

Нэг нэгнээ хорлох гэсэн атаа жөтөө зан бол эрт дээр үед манай улсад / тэр үед манай улс одоогийн АНУ шиг байсан/ цагаачилж ирсэн тангад, төвд дундад ази хүмүүсийн үр садын зан юм. Цусаар нь энэ гени гүйж байна даа

Avatar

Зочин 2020-05-13 66.181.180.128

Монголын улстөрчид гэж багаасаа дутуу гуцуу, ядруу өссөн дутагдлын синдромтой хөгийн амьтад байх юм. Тэрийгээ улстөр, эрх мэдлээр нөхөх гээд чичэрцгээх юм. Хичнээн улстөрд ороод дарга сайд болоод ч тэр нь арилахгүй нь харамсалтай. Ийм новшнуудыг эртхэн таньж улстөрөөс зайлуулах хэрэгтэй. эс бөгөөс улсад тун их гай болдогийг сүүлийн 30 жил их үзлээ

Avatar

Зочин 2020-05-13 103.10.23.193

Хэн хэнд таалагдах нь хэн бүхэнд хамаатай биш. Харин еоөөс эмэгтэй хүн эрэгтэйгээс дор гэж үздэгээ илэн далангүй илэрхийлсэн байна. Энэ бол харин хууль тогтоогч хүний хувьд байж болшгүй ялгаварлан гадуурхдаг байр суурь яах аргагүй мөн шүү.

Avatar

Зочин 2020-05-13 203.98.77.101

ЭНЭ ГЭЖ БАС НЭГ ПЯЛДАГА НӨХӨР ШҮҮ. ХЭЛЖ ЯДАХ ҮГЭЭ МӨН Ч ОЛЖ ЯДАХ ЮМ ДАА ГЭЖ…

Avatar

Монгол хүү 2020-05-13 122.201.23.158

** хог вэ. ярилцлагадаа ажиллаж байгаа ХЭГ-ыхаа тухай огт дурдаагүй мөртлөө явалдаж байсан хүүхнээ дурсаад байхдаа ч яахав дээ.
Хол явах гэж байгаа бол.

Avatar

Ард 2020-05-13 202.70.34.70

УЛСАА ГАДААДАД ТӨЛӨӨЛДӨГ ДИПЛОМАТ АЛБЫГ МУУХАН ЭРЭЭС ДЭЭР ЭМ ГЭСЭН ОЙЛГОЛТООР ЯАЖ ЯВУУЛАХ ВЭ? ОЛОН ТАЛЫН ГҮНЗГИЙ МЭДЛЭГ, ГАДААД ХЭЛ, ХҮНТЭЙ ХАРИЛЦАХ ЧАДВАР…. ХОВ ЗӨӨХГҮЙ ГЭНЭЭ, ХА ХА ХА…..

Avatar

hhhh 2020-05-13 103.229.176.130

oyunerdene 60terbumiin lalaruudddtai tsemtssend bayarladag zorigtoi zaluu gehdee huvia sain avsan, iimerhuu nyamjav metiin har altaiii gichuunuud umuuruud ene tend h*****d bh hereggui l yum bgn daa, medeej er darkhtai eregtei huniii huviar shaalgui l yahav nuguuh n uuduus saltaagaan haruulad hevtchher chin s****a sh ddd, gehdee gol n neh umuuruud ene tend zarlaad bh hereggi chimegui l yavna biz dddd,

Avatar

Зочин 2020-05-13 202.131.245.162

Муухан эрээс дээр эм гэж юу байхвээ,угаасаа захын яашка ч эрчүүдээс дээр амь амьдарлаа авч явдаг болсон үе. муухан эмээс дээр эр гэж магтдаг байвал зохино.

Avatar

Зочин 2020-05-13 139.5.217.165

Нууц амрагаа өмөөрөөд байгаа юм уу ккккккк

Avatar

Зочин 2020-05-13 203.91.115.48

ИХ НОЦОЛДОЖДЭЭ ха ха хи хи

Avatar

Зочин 2020-05-13 108.71.183.112

Ene neeree teneg baagy shuuu USA d tolgoigoo tsenegleh gj ireed bulchingaa tseneglechiheed butssan sh deeee

Avatar

Ха 2020-05-13 37.76.105.233

Тэр харахгүй байж чаддаггүй сайхан хүүхэн нь нөгөө халтар миссээрээ дуудуулдаг Нямжав юмуу😂 Заваарсан таарсан ч золигнуудав дээ. Эр хүнийхээ хувьд бас нүд муутай байнаа ха ха. Амжилт шүү хоёроо😂

Avatar

Зочин 2020-05-13 176.63.23.11

Нямжав багаасаа сайн муу юу ч хийхээс сийхгүй охин байсан. Миссийн титмийг ч явалдаж байгаад авсан нь тэр үедээ хэл ам болсон. Мисс болохооргүй царай муутай хүн. Өөрийнхөө нөхөр Од гэх залууг хаяад гэр бүлтэй Цэрэнпунцагийг урхидсан. Дутуу гачуу өссөн дээрээ тэрүүхэндээ нэг муу шаралхуудуу зантай хүүхнүүд юу ч хийж амьдралаа залгуулахаас буцахгүй болдгийн л нэг жишээ. Орчин цагт өндөр боловсролтой, бас ёс суртахуунтай, ааш зан сайтай бүсгүйчүүд олон болсон болохоор энэ мэт хүүхнүүд шахагдах биз

Avatar

Зочин 2020-05-13 72.196.192.250

Uu muu pistuushni Delvvnboldogiin oroi deer gal togoo ugsarch idej uuj baaj sheej bainuudaa! Ter yarilsalga dotorh zurgiig haraash huy. Cham shig muu etseggvi orhidosiig burhan toohgvi ch shutgur shamaie abhav shee ! Tyi short!

Avatar

Зочин 2020-05-13 150.129.141.132

Нямжав бүсгүй чинь Оюун-Эрдэнийн нууц амраг гэдгийг залуучууд бүгд мэднэ штэ, яах гэж ингэж худлаа ярьдаг байнаа.

Avatar

Зочин 2020-05-13 72.196.192.250

Ganchimeg guai dandaa l devshij deeshilj yavaa hvntei magtaj doligonoso yariltslaga hiideg. uruudaad ireheer ni ugtaj ochood but avdag. Tsengeliig yag tegsen. Uur olon hvn iig I gesen dee!

Avatar

Зочин 2020-05-13 202.126.88.136

С.Баяртай л лав ярилцлага хийхдээ аймаар долигонуур

Avatar

Зочин 2020-05-13 202.9.46.81

ТИЙМДЭЭ ТИЙМ ХҮН ХАРААД ШУУД БӨӨЛЖМӨӨР ТАРГАН ХАР АВГАЙ БАЙГАА ЮМ

Avatar

Зочин 2020-05-13 202.21.108.250

xa xa бавсан байх нь

Avatar

Иргэн 2020-05-13 64.119.23.92

Муухан эрээс дээр гэдгийг нь яаж мэдэв ээ?! Их л ноцолдождээ?!

Avatar

meedee 2020-05-13 59.153.85.88

Муухан эрээс дээр бүсгүй чамайг хүч инд сэн үү. ха ха

Avatar

яүёхши 2020-05-13 59.153.85.88

МАН ын Түгжилүүд өөрсдийгөө ахин сонгуулах гэж арга саам хайсаар ,АН ын түгжилүүд анаж дараагийнхаа хэлийг бэлүүдээд байна.Ахиж эд нарыг сонгочихоод аахилж зовж ундууцаж арчаагүй амьдрахгүй юм байгаа бизд ээ.ардуудаа.

Avatar

Y a n h a n 2020-05-13 66.181.161.57

Ene saikhan s*** dag la lar shuu

Avatar

МАН-ЫН ГИШҮҮН 2020-05-13 122.201.24.69

ОЮУН-ЭРДЭНЭ , НОМТОЙБАЯР , Б.ЦОГТГЭРЭЛ НАР ЧИНЬ УНЖААД БАЙГАА ХҮҮХНҮҮДИЙГ БҮЛЭГЛЭЖ ХҮЧИНДЭЖ ЗУГААГАА ГАРГАЧИХААД АСУУДАЛ ҮҮСЭЭД ИРЭХЭЭР МӨНГӨӨР АМЫГ ТАГЛАЧИХДАГ !!!

Avatar

Зочин 2020-05-13 103.229.121.28

Энэ хэвлэлээр нэрээ бичихгүй сэтгэгдэл оруулдгийг ашиглан хүмүүс доромжилдог нөхдүүдийг ийм юм өдөөж бичүүлээд байгаа хэвлэлийнхэнийг зориуд олж зохих хариуцлага хүлээлгээчээ Эсвэл хүний нэр төр гэдэг нь энгэж яаж ч доромжилж гутааж байсан болдог хуультай болцон юм уу Оюун эрдэнэ хуулийн байгуулгад гомдол гаргаж шийдвэрлүүчээ

Avatar

иргэн 2020-05-13 76.107.165.63

Уулаасаа гэрчүүд нь олон байгаа. интернетээс хайж олно уу. Тухайн үйл явдал болохоос өмнө авахуулсан зураг нь ч байгаа. Тэр хүүхнээ архиар шахаад халаасан байсан. Ийм амьд гэрчүүдтэй, гэрчүүд нь минутаар нь үйл явдлыг нь нотлоод байхад хэрэг үүсгэж чадахгүй манай хууль цагдаагийнхан үнэхээр өрөвдөлтэй.

Avatar

123456 2020-05-13 49.0.212.150

Поп Оюун-эрдэнэ өөрөө муухан бүсгүйгээс дутахгүй эд байхөө

Avatar

иргэн 2020-05-13 202.9.47.20

Цэрэнпунцагт алуулах гэж байгаа юм ккк

Avatar

Зочин 2020-05-13 202.9.47.20

Цэрэнпунцагт алуулах гэж байгаа юм кккк

Avatar

ZOCHIN 2020-05-13 124.189.180.93

OYUN ERDENE SHUDARGA ZALUU UCHRAAS AVILGACHIDIIN ZANALT DAISAN BOLJ. GUTGELEG BOL HIREES HETERNE EE AVILGACHID BOL YU CH GEJ GUTGENE.HARIN IRGED ARD TUMEN BOL BUGDIIG HARJ L BGAA.

Avatar

gg 2020-05-13 64.119.22.205

alniiih n amtand n orchhjeeee hamgaalad ***h n ddd ho

Avatar

Зочин 2020-05-13 211.36.144.104

Юу болсоныг цаг хугацаа харуулах байх, олон хүний хүндэтгэл хүлээлгэсэн хүн арай бүүр дамараараа эргэчээгүй байгаа дээрээ юм бодох болсон шүү! Олны үг ортой байдаг. Таагүй зүйлс сонсогдоод байгаа шүү Оюун-Эрдэнээ!

Avatar

Зочин 2020-05-13 202.9.47.29

Энэ нэг тэнэг юм од болчих гэж

Avatar

Зочин 2020-05-13 103.229.123.48

Энэ их л биеэ тоосон хун дэ.

Avatar

Зочин 2020-05-13 59.153.115.21

УХНА

Avatar

Нэгийгээ зайлуулж гарж ирэх ч дээ айн 2020-05-13 64.119.19.95

энэ нөхөр бол хэн нэгэнд энхболдыгоо хөөсөн шиг хэн нэшэнд хөөгдөх нь жам юм даа.

Avatar

Зочин 2020-05-13 202.179.31.98

Энэ ер нь төрд байтугай мөрөө хөөгөөд нийгэмд ч байхад аюултай хүн байна

Avatar

зочин 2020-05-13 182.160.35.172

Нямжав хувь хүн нь дажгүй ш дээ. Яагаад л заавал харлуулах гэдэг юм бэ дээ,

Avatar

Зочин 2020-05-13 66.181.161.50

"Муухан эрээс дутахгүй бүсгүй" гэхээр ерөөс бүсгүйчүүд эрчүүдээс ямагт дутуу гэж үздэг юм биз дээ?! Харин хаа нэг ганц нэг айхтар бүсгүй хамгийн муу эрээс арай илүү байдаг, гэхдээ сайн болон дунд зэргийн эрээс бол заавал дутуу байдаг гэсэн логик байнаа??? Төрийн хүний үг гудамжны хүнийх шиг пал цал байж болохгүй шүү дээ!!!

Avatar

Зочин 2020-05-13 103.10.23.6

ЯГ ЯГ

Avatar

Gazar 2020-05-13 66.181.161.82

Chi unadag ni unen sh de

Avatar

Зочин 2020-05-13 64.119.21.103

Муу ухна чинь найз хуухнээ томилж яауулчихаад хамгаалаад монгол эрчуудийг гутаагаад байна аа баттулгын угаадасны голог чинь.

Avatar

Чамд хүмүүсийн ам цаашаа эргэсэн дээ 2020-05-13 103.57.92.31

Анх итгэж дэмжиж л байсан. Шал худлаа гар байна лээ
Шударга бус 2 нүүртэйгээр их хол явахгүй л болов уу?
Худалч поп.

Avatar

Зочин 2020-05-13 103.68.107.22

Яг үнэн гайгүй юм болов уу гэсэн чинь ёстой худлаа гар байна лээ дээ. Шал ой гутсан шүү. Оюун-Эрдэнэ л биш шүү Хэнтийчүүдээ. Зөв сонголтоо хийгээрэй дээ !!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-05-13 59.153.114.220

Энэ нээрээ дүүк гар шүү хэнтийн гурван тэнэгийн залгамж

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж