"Хотоо Д.Амарбаясгалан ЖДҮ-чнээр удирдуулахгүй, сонгуульд хамт өрсөлдье" | News.MN

"Хотоо Д.Амарбаясгалан ЖДҮ-чнээр удирдуулахгүй, сонгуульд хамт өрсөлдье"

"Хотоо Д.Амарбаясгалан ЖДҮ-чнээр удирдуулахгүй, сонгуульд хамт өрсөлдье"

"Хотоо Д.Амарбаясгалан ЖДҮ-чнээр удирдуулахгүй, сонгуульд хамт өрсөлдье"

2020 оны УИХ-ын сонгуульд хотын дарга асан Э.Бат-Үүл З.Энхболдын нэр дэвших тойрогт нэр дэвшинэ хэмээн мэдэгдэж, мөрийн хөтөлбөрөө Аудитын байгууллагад хянуулахаар хүргүүлээд байна. Тэгвэл өнөөдөр /2020.05.11/ тэрбээр мэдээлэл хийж, МАН-ын дарга У.Хүрэлсүх болон Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Д.Амарбаясгалан нарыг өөртэй нь хамт нийслэлд нэр дэвшихийг уриаллаа.

Хотын дарга асан Э.Бат-Үүл энэ тухайгаа хэлэхдээ "Сүүлийн үед МАН, МАН-ын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Д.Амарбаясгалангийн зүгээс Монголын топ сэтгүүлчдийг ашиглан миний эсрэг улайрсан гүтгэлэг явуулж байна. Тодруулбал Улаан бал нэвтрүүлэг Товч сайтын лайв мэдээг эх сурвалж болгон Монголын топ сэтгүүлч гэгдэх М.Батбилэгийн бэлтгэсэн “Улсын баатрын балаг” хэмээх ээлжит гүтгэлэг нэвтрүүлгийг тавдугаар сараас эхлэн томоохон телевизүүдийн оргил цагаар төлбөртэйгөөр цацлаа. Нэвтрүүлэгт аав, хүү хоёрын хэрэг хэмээх зохиомол хэргийн тухай үзүүлэхдээ надтай холбогдуулан шалгаж байгаа хэргийн хавтаст материалыг илтэд мушгин гуйвуулж гүжирдлээ.

МАН намайг хулгайч, дээрэмчин, алуурчин болгож гүтгэх ажиллагааг 30 жил явуулж байгааг та бүхэн мэднэ. Энэ удаад гэр бүлээр маань гүтгэн доромжилж, Д.Амарбаясгалан гэж нөхөр хүний ёсноос гадуур зүйл хийж байна. Эдгээр гүтгэлэг сонгууль бүрийн өмнө идэвхждэг. Сонгууль бүрийн өмнө намайг айл ухдаг хулгайч, хүн зоддог зодоонч, дээрэмчин, журмын анд С.Зоригийг хөнөөсөн, сүүлд С.Цогтсайханыг хөнөөсөн гэх элий балай зүйлсийг ярьж 30 жил гүжирдсэн.

Өнөөдөр намайг гэмт хэрэг үйлдсэн мэтээр нийтийн тархийг угааж байна. Харамсалтай нь энэ гүтгэлгийг илчлэх боломж даанч надад алга. Хилс хэргээр ял тулгах гэж байгааг нь илчлээд цагдан хоригдсон М.Энхсайханы аюул занал намайг хүлээж байна. Гагцхүү би шударга шүүхээр орон, нээлттэй эрхээ эдэлнэ гэдэгтээ итгэж, иргэнийхээ журамт үүргээ биелүүлэхээр хичээж байна. Шүүхээс өмнө намайг ялтан болгож нийгмийн тархийг угааж байгаад миний сэтгэл зовж байна. Аливаа нөлөөнөөс ангид шударга шүүх хурал болоосой, түүний дараа энэ бүхэн ямар муухай гүтгэлэг байсныг олон түмэн мэдэх болно” гэв.

"У.ХҮРЭЛСҮХ,  Д.АМАРБАЯСГАЛАН НАР НАДТАЙ ӨРСӨЛДӨЖ, ГЭР ХОРООЛЛЫН ДАХИН ТӨЛӨВЛӨЛТ ХЭНИЙХ НЬ ЗӨВ БАЙСНЫГ СОНГОГЧДООР ШҮҮЛГЭЕ"

Мөн тэрбээр “Гүтгэлгийн цаана миний эхлүүлсэн гэр хорооллын дахин төлөвлөлт ажлыг гутаах гэсэн улс төрийн том зорилготой үйл ажиллагаа явагдаж байна. Энэ зорилгын төлөө МАН сүүлийн дөрвөн жил ажиллаж, гэр хорооллын дахин төлөвлөлтийг зогсоосон.

Тиймээс МАН-ын дарга У.Хүрэлсүх, Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Д.Амарбаясгалан нарыг 2020 оны УИХ-ын сонгуулиар нийслэлд тэр тусмаа гэх хороололд Гранд лайн” компанийн дахин төлөвлөлт явагдсан Баянзүрх дүүрэгт надтай өрсөлдөж, сонгогчдын шударга шүүхээр орохыг уриалж байна.

Хүнийг ар хударгаар нь гүтгэхээ боль, сонгогчдынхоо өмнө очоод үнэн мөнийг ярьж, шударга шүүхээр оръё. Би 30 жил улс төрд явахдаа өрсөлдөгчөө хэзээ ч хувь хүний асуудлаар ёс бусаар гүжирдэж, хувийн сонирхлоор хандаж байгаагүй. Зөвхөн  улс төрийн бодлого, үнэт зүйлтэй холбогдуулан шүүмжилж ирсэн зарчимтай. Аливаа зүйлд хуулийг ягштал баримтлах ёстой гэж бүх цаг үед би хэлдэг байсныг тэр тусмаа МАН-ын дарга У.Хүрэлсүх, УИХ-ын дарга Г.Занданшатар хоёр мэдэхийн сайнаар мэднэ. Тиймээс МАН-ын дарга У.Хүрэлсүх, Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Д.Амарбаясгалан нар надтай өрсөлдөж, гэр хорооллын дахин төлөвлөлттэй холбоотой асуудлаар хэнийх нь зөв байсныг сонгогчдоор шүүлгэхийг уриалж байна” гэдгийг дахин тодотголоо.

Мэдээллийн дараа түүнээс сонирхсон асуултдаа хариулт авлаа.

-Та З.Энхболдын нэр дэвших тойрогт нэр дэвшинэ гэж мэдэгдэж байсан. Энэ бодол чинь өөрчлөгдөө юу?

-Намайг УИХ-ын сонгуульд З.Энхболдтой очиж өрсөлдөнө гэж хэлсэн тэр агшнаас хойш МАН-ын дарга У.Хүрэлсүх, Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Д.Амарбаясгалан нарын дайралтууд замаа алдлаа. Тэсэж сууж чадахгүйд хүргэлээ. Шүүх хурлын өмнө намайг гэмт хэрэгтэн болгож, нийгмийн тархийг угааж байна. Ингэж болохгүй ээ. Шүүх хурал хараат бус, нөлөөллөөс ангид явагдах ёстой. Ийм нөхцөлд яаж шударга шүүх явагдах уу. Шүүхээр намайг ямар нэгэн байдалд хүргэнэ гэсэн заналхийлэл байна гэж ойлгож байгаа. Сонгуульд намайг нэр дэвшүүлэхгүй байх зорилгоор нийгмийн тархийг угааж байна. Шүүхийн шийдвэр эцэслэн гарах хүртэл би гэм буруугүй гэдгээ хариуцлагатай мэдэгдэж байна. Ерөнхий сайд асан М.Энхсайханыг ямар байдалд оруулсныг бүгд харлаа. М.Энхсайхан сонгуульд нэр дэвших гэж байсан юм.

М.Энхсайхан Монгол Улсын хамгийн шилдэг Ерөнхий сайдын нэг байсан нь яахын аргагүй мөн. Энэ мундаг хүнийг улсынхаа хөгжил дэвшилд ашиглах байтал улс төрийн зорилгоор шоронд хийсэн. Хэнийг ч ийм хувь заяа хүлээж байгаа, ялангуяа намайг ч ийм хувь заяа хүлээж байна. Гэхдээ шоронгоор айлгахгүй шүү гэдгийг би зориуд хэлье.

-Таны хэлсэнчлэн, МАН-ын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Д.Амарбаясгалан таны талаар гүтгэлэгт нэвтрүүлэгт хийсэн нь таныг сонгуульд нэр дэвшүүлэхгүй байхаас гадна өөр ямар зорилготой гэж харж байна вэ?

-Д.Амарбаясгалан хотын дарга болох гэж байгаа гэнэ. Манай хот эрх биш Д.Амарбаясгалан ЖДҮ-чингээр удирдуулахад нийслэлчүүд хүрээгүй гэж бодож байна. Энэ дээрэмчнээр хотоо удирдуулахдаа хүрээгүй.

Таны нэр дэвших тойрог тодорхой болсон гэж ойлголоо. Та 801 хүний гарын үсгийг Баянзүрх дүүргээс цуглуулах уу?

-Хаанаас нэр дэвших тойргоо би одоо хэлж болохгүй. Тойргоо хэлчихвэл тэд  зугтаачихвал яах уу. Би хэд хэдэн тойргоос зэрэг гарын үсэг цуглуулна.

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
33
ТэнэглэлТэнэглэл
22
ЗөвЗөв
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

93 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

hmm 2020-05-11 64.119.24.34

БАТ-ҮҮЛ гуай манай байрны дундын жижигхэн талбайгаас ИРМҮҮНИЙ ӨВӨӨ гэдэг нофшийн компаниа аваад зайлаад өгөөч гуйя

Avatar

Зочин 2020-05-11 192.82.76.51

Амар юм доо. Гэмт хэрэг хийчихвэл сонгуульд орно гэж байсан чинь шоронд орчихлоо гээд хуцаад сууж байхад… Хурдан очиж жангаа идэж суувал хоног хугацаа д багамаар юм.

Avatar

Зочин 2020-05-11 103.229.123.220

Ene uuruu songuuld garahgui gedegiig sain medej b.gaa hain songuuliat dalimduulj sursun bazaa hiij songuuliin surtchilgaag ashilaj humuusiin tolgoi ugaah sanaa uvurluj baigaa um b.a humuusd ichih nuur , eree tseer ugui boljee!!!

Avatar

ЗОЧИН 2020-05-11 202.126.89.186

САЛГА БУУРАЛ ӨВӨӨ , ТАНИЙ ҮЕ АЛЬ ХЭДИЙН ӨНГӨРСӨН !ТАЯГАА ТУЛААД БАЙРНЫХАА ГАДАА НАРАНД СУУСАН ЧИНЬ ДЭЭР !

Avatar

Zochin 2020-05-11 202.126.88.50

батүүл бол одоо үе нь өнгөрсөншүүдээ. гүү хурааж чаддаггүй хөгшин азрага шиг л байх юм хөөрхий. орооны чинь хугацаа дуусан бөлгөө.

Avatar

Зочин 2020-05-11 103.26.194.91

ХҮҮДЭЭ ТЕНДЭР АВЧ ӨГНӨ ХҮҮ НЬ ОФШОР ДАНС НЭЭНЭ

Avatar

Зочин 2020-05-11 202.179.25.87

МАН хэт бүлэглэд орчихсон учраас хотыг өөрийн сэтгэл зүрхээр хөгжүүлэх эрхийг хэн нэгэнд нам нь олгохгүй. Тэрний ч эрх ашиг энүүний ч эрх ашиг хөндөгдөж байна гээд л. МАН угаасаа хотод явахгүй.

Avatar

Зочин 2020-05-11 66.181.187.201

Shaaagaadee harin ch hotiin huuli busaar huvchilsan gazruudiig butsaaj ulsdaa avsan! Bur turiin tuvtalbaig sahal erdenebileg ebi 2 huvidaa zavshtsan baisiim shuu

Avatar

Зочин 2020-05-11 99.203.10.57

Амаргутамшиг гээд Налайхын орк л***р хотыг минь бузарлаж гүйцлээ Мөнгө үзээгүй муу хулгайч хотоос минь зайлаачээ Авгайгаа сайн удирд малаа

Avatar

Зочин 2020-05-11 185.220.101.199

'))) Эротик клубэд тавтай морилно уу – https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2020-05-11 185.220.101.199

))) Эротик клубэд тавтай морилно уу – https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2020-05-11 66.181.178.114

ХУЛГАЙЧ ХҮНИЙ ДОТООД ХОРМОЙ ЧИЧРЧ БАЙДАГ ГЭСЭН .

Avatar

Зочин 2020-05-11 103.26.193.133

Uul dargaa orosiig duuraidag shigee tsagtaa MAHN iig buulgachihgui yaasiim be. Terniihee goriig unuudur avch b.a daa ta. Tanid bolomj baisan . Haalttai hiine ene ter geed ih demiirch baisan. Odoo elegduuleed hevtej b.a daa uuriin chin l ajil

Avatar

Зочин 2020-05-11 202.179.25.87

Та нар хотыг МАН-ын олигархуудаар удирдуулаад зүгээр үү? Би гайхаад байхын.

Avatar

оргио 2020-05-11 192.82.76.79

Тэр гэр хорооллыг барилгажуулна гэдэг чинь 4 хөн жилд хийчих ажил байхаа. Гэхдээ л энэ хүн эхийг нь тавьсан үргэджлүүлээд яваагүй л болохоос УБ хотын зам харгуйг сайжруудсаг ганц дарга байх шүү.

Avatar

Бодит үнэн 2020-05-11 192.82.76.79

Уг нь бол Бат үүлийн үед УБ хотын зам гайгүй болсон шүү. Бас хүнийг хэт харлуулж болохгүй. Нэг туйлшрахаараа монголчууп зарим нь бүүр үхэртчих юмаа.

Avatar

Зочин 2020-05-11 66.181.187.201

Bitgii hutsaa sdamin! Zugeer dugaariin hyazgaarlalt gej henii ch sanaand oromgui balai yum olj hiygee bizde?! Hotiin 20% mashin barihgui bolchij baigaa yum! Ene l** ugaasa zam barij guur bosgoj chadahgui munguu idhee boddog uchiraas tiim uchuuhen yum hiysen ldee muu **! Tegeed chi teriig ni uuhshuuleed zam gagui bolgosonldoo geed yavj baidag ichij uhmeer yumaa s**

Avatar

Зочин 2020-05-11 192.82.72.33

Монгол яллаа, Жонхуу яллаа, ОРКууд яллаа. Эрдэм боловсролгүй, эргүү Т1-үүдээ оройдоо залсны гавъяа. Улс орныг боловсролтой нь удирддаг болохоос булчинтай нь удирддаггүй юм даа ҮХЭРүүдээ, . х а р а а л урсгаад, салаавчаа үзүүлээд, дунд хуруугаа гозойлгоод Жанхуугаа тахин шүтээд жаргаад байж дээ ОРКуудаа.

Avatar

Зочин 2020-05-11 192.82.67.252

Энэ одоо юу гээд л улиад байгаа салгалсан солиотой лaлap вэ? 461-дээ очиж хэвтээч!

Avatar

Зочин 2020-05-11 66.181.161.88

Би Амарбаясаглангийн "би 60 тэрбумынхныг эвлүүлэг гэж бодож байсан чинь биш байжээ. Уучлал хүсэе" гэхийг сонсоод энэ хүн ард түмнийг тэнэгүүд гэж сэтгэдэг юм байна гэдгийг ойлгосон. Тэр 60 тэрбум гэх яриаг мэдээгүй байж харагдаач, сонсоогүй байж харагдаач. Хүрэлсүх ч ялгаагүй сонссон, мэдсэн!!!

Avatar

Зочин 2020-05-11 66.181.187.201

Hutsadee s** min yu yarihgeed yu yariaad baigaa mal ve? Tiim dugnelt hiytsen shaaajin sdakuuudchin

Avatar

Зочин 2020-05-11 64.119.22.60

Бат-Үүл ээ, энэ чиний хот юм уу, бид чиний хонь юм уу? Чамайг хотын дарна болгож үзлээ. Бүр улсын баатар боллоо. Харин чи яасан билээ. Одоо чи тэтгэвэртээ гар. Залуучуудад зайгаа тавьж өг. Хэрэг хийгээгүй юм бол шүүхээрээ шийдүүл. Сонгууль чиний өш хонзонгийн талбар уу? Зөв бурууг шүүдэг, дүн тавьдаг эд үү? Чи өөрөө битгий элийр.

Avatar

Зочин 2020-05-11 103.212.119.13

Bagi sandraad iish tiishee uscheed bga yum uu daa? Aan?

Avatar

Хулгай их хийсэн хүн 2020-05-11 150.129.142.131

Хүүтэйгээ нийлж хулгай хийсэн хүн дээ.

Avatar

Зочин 2020-05-11 192.82.67.252

Олон юм хуцалгүй хөтлөлцөөд зайл, та хоёр!

Avatar

DT 2020-05-11 108.41.164.230

h**** ursgaj uuriinhuu bolon busdin eruul uhaaniig balartuulj baihaar tavitartaihan suugaad Kheniig songovol ulsdaa ashig tusaa uguh bol, ravel Niigemdee tustai, uhaantai, idevhitei irgen boloh tal deer uuriiguu humuujuul, huuhduudee zuv usgu, daraa bid nar shig zudrehgui. Unuudriin bid buhni zovlon ard tumen bid narin denduu teneg, archaagui, bolovsrol, uhamsar doro baigaatai shuud holbootoi shu! Uurchluliig uuruusuu ehle, huuhed chini jargana.

Avatar

Зочин 2020-05-11 66.181.177.136

Амарсайхан тархи нь хамуурсан залуу. Өмнөх дарга Батүүлээс ч хоцрогдсон дорой ухаан муутай ёстой бал ай . Арай ч дээ. Иргэдийн мөнгөөр авлигачдын барьсан чанаргүй барилгыг авч найз намынхан хамаатнууддаа тараахаа ичихгүй яриад зогсож байдаг. Барилгаа өгсөн компаниуд бөгсөөр нь цухуйтал МАНд мөнгө чихнэ. Байранд орогсод бас мөнгөө бариад гүйнэ. Дээрхийг үйлдэгчид бүгд саналаа МАНд өгнө. Ингээд авлига төгсөрнө. МАН нэр дэвшигчдээсээ мөнгө авахгүй ингээд иргэдийн мөнгөөр сонгуульданааа гэжк

Avatar

Мгл 2020-05-11 203.91.115.53

Сэтгэгдэл бичихдээ жаахан соёлтой байлда наад хүн чинь зүгээр домог шүү Хаа ч өмөөрнө.

Avatar

Зочин 2020-05-11 192.82.67.252

Домогт оффшорчин гэсэн үү? Домогт шилэн бүрээчин үү, эсвэл?

Avatar

Irgen 2020-05-11 66.181.176.238

Ystoi niisleliin buh heltes albanii darga nar ni gej uurtei ni holbootoi humuus bsan, idej uuhiig uzuulj ugsun shd Ineedtei tsagaa unguruusun uvgun, shunaj tsadahaa medehgui yumaa, odoo heden yasaa amraasan ni deer, bid tanitai tanigui hotoo hogjuulchihne, Yooy neeree ed nar hezee shunahaa bolih buhel buten novshiin ueiinhen ve

Avatar

Ae 2020-05-11 150.129.140.195

Ed nar odoo boliosoi hotiin darga hiigeed yugaar giiguulsen yum be niguu metro yasan nuguu ger horoololiig haluun huiten ustai bolgoh yasan yamarch hereggui chirguultei heden unetei manai nuhtsuld taarahgui heden avtobus avchirch dundaas ni baahan mungu idsen uur yu hiisiin

Avatar

Зочин 2020-05-11 64.119.24.237

Одоо дэмийдээ, хүндлэгдээд гэдсээ илээд хэвтэж байх газар шүүдээ. Эртээд Тв ярилцсан яриа чинь бас л амиа хичээсэн с д а яриа чинь хэвээрээ байналээ. Энэ бие даагч болсон л а л рууд дунд уралдаж түрүүлэх гэж баахан идэж гударсан гаруудын хүүхдүүд их байна

Avatar

бө 2020-05-11 5.181.233.182

Зөнсөн өвгөн

Avatar

Зочин 2020-05-11 66.181.161.47

НЭГ Л ЮМ ХЭЛЬЕ, БИД БАТҮҮЛИЙН БАГИЙНХНЫ ЗӨВ УДИРДАЖ ХИЙЖ БҮТЭЭСЭН АЖИЛ БОЛОХ ХАР ЗАМ ДЭЭГҮҮР ЭР ЭМ ХӨГШИН ЗАЛУУГҮЙ Л МАШИНТАЙГАА ДАВХИЖ БАЙГАА ШҮҮ БАС ГЭР ХОРООЛОЛЫН ГАЗРЫГ ҮНЭТЭЙ ГЭДГИЙГ БИДЭНД БИЕЭРЭЭ ҮЗҮҮЛСЭН ХҮН ШҮҮ, ДАХИАД ЭНЭ ХҮНИЙГ ГАРЧ ИРЭЭСЭЙ ГЭЖ ХҮСЭЖ БАЙНА,

Avatar

Зочин 2020-05-11 66.181.184.96

АН-ыг дэмжихгүй. Харин Бат-Үүлийгээ бол хоёр гараа өргөөд дэмжинэ шүү.

Avatar

Зочин 2020-05-11 67.162.117.222

Үүл энэ лаларуудын дураараа хуцалдах эрхийг авчирч өгсөн. Гэхдээ ухаантай хүмүүс нь лаларуудаас хэд дахин их байгаа нь тодорхой!

Avatar

Зочин 2020-05-11 192.82.67.252

Үгүй шүү. Горбачёв 1986 онд өгсөн юм.

Avatar

Зочин 2020-05-11 139.5.219.142

Salga saaral pizdaagiin balag duusaagui bna l***r horoolol dundah nogoon baiguulamjiig Irmuunii uvuu gej pizdaanuudad ugsun odoo ch zarga ni duusaagui bna

Avatar

Зочин 2020-05-11 192.82.68.202

Энэ хүн яаж өөрийгөө сонгуульд өрсөлдөнө гэж бодож чадаж байгаа нь гайхалтай.Эсвэл " юмтай" болсон байх.

Avatar

ЗОЧИН 2020-05-11 202.126.89.186

САЛГА ЦАГААН ӨВӨӨ ГЭРТЭЭ АМАР ДАА ! ХУСЧИХААР ЮМ ХАРАГДААД БАЙНА УУ ! ХА ХА ХА !

Avatar

иргэн 2020-05-11 103.212.119.197

Бат-Үүл эрүүл байгаа даа өнөө З,Энхболд хаачив,ЭХНЭР ХҮҮХЭД нь харж байгаа байх даа,Толгой нь БӨНЖИГНӨӨД энэ одоо ИХ ХУРАЛ энэ тэр гэж яахнав

Avatar

Цогоо 2020-05-11 66.181.161.84

Амарбаясгалан хотын дарга болохгүй. Намаасаа хөөгдөх дээрээ тулаад байгаа нөхөр юун хотын дарга. Кноп нь хүрэхчгүй, улс төрийн дэмжлэгэ ч байхчгүй

Avatar

Иргэн 2020-05-11 103.229.123.86

Эд одоо бүүр ваккумд ороод өөрсдийгөө бүгдийг ялагч, бүгдийг чадагч гээд бодсон байх юм!

Avatar

Ээ 2020-05-11 150.129.141.30

Улсын баатараа Чи шорондоо хүүхэдтэйгээ хамт орж үз. Мөнхийн хулгайч луйварчин

Avatar

aagii 2020-05-11 192.82.75.146

Ooriig cnin tooj ocnih um bolob uu daa, odoo naad hergiinhee ucniriig olj neg tiisn ni bolguulmaar um daa

Avatar

Алагдаага 2020-05-11 202.9.46.59

Ардчилал аюулд орлоо. Монголчууд аа ардчиллын баатраа цээжээрээ хамгаалцгаая! Хонхгы дуу биднийГ сэрээ, сэрээ….

Avatar

Зочин 2020-05-11 62.216.208.104

Ардчилалтай ардчилалгүй монгол болно. Энэ хог хэнд хэрэгтэй юм

Avatar

хаха 2020-05-11 150.129.143.18

үхэн баас хамгийн амархан ялагдах үүл алуучин хүндээ хаха

Avatar

чамаар бол бүр ч үгүй 2020-05-11 104.232.37.221

нэртэйгээр нь УБыг хувийн өмч гээд зарлачаач, холхон шиг байж үз та мин. танаас хэрэггүй хүн УБт алга, тэр дамарсайхан чинь ч хэрэггүй, хамтдаа тонилцгоо.

Avatar

зочин 2020-05-11 66.181.161.76

У. Баатар хотыг Ү. Баатар л удирдах ёстой юм байгаам даа … Бурханы зураг нь тийм байна лээ …

Avatar

Зочин 2020-05-11 83.25.248.63

Chi zaluudaa hulgaich baisan biz dee? Sursan zuiliig suraar gargaz boldoggui Chi odoo mash tom hulgaich

Avatar

зочин 2020-05-11 202.126.89.107

Энэ лаларт биш санжаасүрэнгийн зоригт му ын баатар цолыг нэхэн олгох ёстой

Avatar

Зочин 2020-05-11 103.26.195.133

АРДЧИЛАЛЫГ АВРАХын тулд ЗИКАтай л үзсэн нь дээр дээ. ЗИКА-г дарвал таны АРДЧИЛАЛ-д оруулсан бас нэг том хувь нэмэр болно. Дээрх гүтгэлэгүүд бол цаашаа. Жингийн цуваа явдгаараа явна гэдгийг та юу эс андах билээ.

Avatar

Зочин 2020-05-11 64.119.22.61

Энэ амьтны өвчин хавар болоод бүр сэдэрчээ. Үр хүүхэд нь Шар хаданд аваачиж үзүүлээсэй дээ.

Avatar

Тт 2020-05-11 202.9.40.157

хөөе малаа чиний ингэж дураараа хуцах эрхийг олж өгсөн хүн шүү тархиа угаалгачихсан малаа

Avatar

Зочин 2020-05-11 182.160.32.2

Луйварчин өвгөн минь бушуухан шорондоо ор

Avatar

Зочин 2020-05-11 192.82.67.252

Оффшорчин үүлэн цагаан лaлap битгий солиороод байгаарай! Олон долоон юм хуцалгүй ардчиллын 461-р хаусандаа очиж хэвт!

Avatar

chad 2020-05-11 202.131.253.72

Zaa bitgii demii dongos…Chi zvgeer…..

Avatar

Зочин 2020-05-11 103.229.120.110

За батүүл, амарбаясгалан 2г харьцуулаад юукэв. Батүүл бол хийсэн ажилтай хэлэх үгтэй хүн. хотыг бол хот шиг болгосон шүү. Үүнтэй хэн ч маргаж чадахгүй. Амарбаясгалан яг ямар гавьяа байгуулсан нөхөр вэ.

Avatar

Зочин 2020-05-11 59.153.114.213

Amarbyasgalan gedeg chin nogoo JDU hulgaich, MAN gensek bzde. Uzem, chavga tendereer shahdag, baahan nom surah bichgiin tender awdag darhlagdsan toswiin hulgaich gee bzde

Avatar

MINII TOM AH MONGOL ULSIIN BAATAR 2020-05-11 150.129.142.84

ene bur eliirchihjee hun hun ruu uscheed,ugaasaa eruul ovchtei ni medegdehgui garuud baisan uim bishuu?ardchilaliin uimeen samuunii ue-eer hun anzaardahgui bsan bolohoos,ELBEGDORJ gej baagii genet tug toirood guigeed balairna,SOSORBARAM gej gar genet uilaad l soliorno,ene gej 1 saaral tolgoilson zunug tuntiij ulaichihaad l hunii ajil hiilgehgui gonginono,tegeed l ail ger bolj togloj bgaa uim shig,1 negende BAATAR,toriin shagnal gaviat ,general tsol olgood zugeer l galzuugiin bolinitsi uim shig

Avatar

Зочин 2020-05-11 103.11.192.34

ардчилагчид ард түмний хайр хишгийг зөндөөн хүртчихээд шүүмжлүүлж сурмаар юм. юм л бол цагдаа шүүх гээд гомдоллоод гонгиноод яваад байдгийг ойлгохгүй юм. Ард түмэн арай ядан амьдарч байгаа шүү

Avatar

Зочин 2020-05-11 202.126.89.137

Амарбаясгалан нь өөрийн 2 компанидаа авсан хогийн л***р.Одоо нуугдаж байгаад сонгуулиар гарч ирнэ,АН аа газар доор ортол муулбал ялах ганц шаанстай.

Avatar

Зочин 2020-05-11 66.181.190.195

Амарбаясгалан нь өөрийн 2 компанидаа авсан хогийн лaлap

Avatar

бодлын хулгайч 2020-05-11 66.181.167.53

ЭНЭ ЗӨНӨГ ЯАХ НЬ ВЭ ДЭЭ. МӨНГӨТЭЙ Л БАЙНА ДАА. ХҮҮТЭЙГЭЭ ХАМТ ГЭР ХОРООЛОЛ ГЭЖ ХУЦААД БАЙСАН МӨНГӨ Л ХУСЧ ДЭЭ. ОДОО АМАР ЗАЛУУС ХИЙГ._

Avatar

gan 2020-05-11 202.55.188.89

Batuul baigaagui bol kommunist deglem zadrahgui baisan Ene hun ulsgulun zarlaj uls turiin tovchoog ogstruulj bidnii ug heleh hevlen niitleh bas bus buh erhiig olj avchirsan .MAN ii darda nar bolzavshigchid ardchilal yalaagui bol mongolchuud tuiliin yad uu
Orosiin medeld changa hatuu deglemd kartiin baraa nd oochirloj yun gar utas internet yun komeit bichih eedeecene zaluus munhag bna daa huurhii

Avatar

Зочин 2020-05-11 202.21.108.218

Энэ бүүмэр одоо болноо. Зайгаа залууст тавьж өгөх хэрэгтэй шүү дээ. Та нар 90 онд яасан бил ээ дээ, мартчихсан уу.

Avatar

zochin 2020-05-11 64.119.21.131

ene shar khadand ochikh bolchikhson bayna

Avatar

Zochin 2020-05-11 150.129.142.50

Za Bat Uuliig bol demjine shu, iim l hun heregtei bna.

Avatar

Бат-үүлийн хувийн асуудал огт хамаагүй. 2020-05-11 103.14.38.132

Корона монголд дэгдэх нь бараг сонгуулиас шууд хамаарна. МАН бол шийдвэр гаргаж чадахгүй буцдаг болохыг Амарсайханаас харж болно. Энэ сонгууль бол коронавирусын аюулаас ард иргэдээ хамгаалж чадах улс төрчдийг сонгох сонгууль байна.

Avatar

Зочин 2020-05-11 66.181.161.63

Наадах муу хогиий холс,монгоор бичдэг юмнууд зоригтой чадалтай хунээс айдаг тийм учир сайн узэлцээрэй.Бат-уулд амжтлт хусье

Avatar

Иргэн 2020-05-11 59.153.112.182

Адилхан байж бие биенийхээ харыг дуудав гэж

Avatar

Зочин 2020-05-11 202.21.108.158

Хахаха өрсөлдөж хэрэгээс мултрах бодлого хэрэг хуучраагүй шүү хүүдээ олон тэрбумын тэндэр өгөгөгч хахахахаха салга зөнөг зайлаааа

Avatar

Зочин 2020-05-11 202.126.89.52

Тийм сайн баатар юм бол шоронд босоогоороо үхээтэх кк

Avatar

Зочин 2020-05-11 66.181.177.136

АН ыг иргэд яагаад буруутгаж байна гээч. 16 онд АН арчаагүйгээсээ болж засагт МАНын луйварчдыг гаргасан. МАНын луйварчид улс орныг иргэдийг бүхий л аргаар шулж дарлаж доромжилж дээрэлхлээ. Энэ бүхний бурууг иргэд АНд үүрүүлж байгаа юм. Иргэдийг хэн ч хамгаалахгүй байгааг иргэд мэдсээн харсаан. АНд итгэж байсан гэтэл танар өөрсдийн хар толгой сандал суудал өөрсдийн түрийвчээ л бодсон. Эби бас та Одоо улсорноо хар өрөнд баригдсан хууль ёсзүй шороонд хутгагдсан иргэд ядуурч модоо барьсан

Avatar

ха 2020-05-11 66.181.161.117

Энэ өвгөн чинь зөнөчихсөн юм байхдаа. З.Энхболдтой өрсөлдөнө гээд л саяхан хуцаад л байсан. Эсвэл Энхболдоосоо мөнгө авсан юм болуу.

Avatar

Зочин 2020-05-11 202.179.27.55

Ene odoo solirchixoj z.enkhboltoi odoo amarbayasgalantai ursuldunu geed yavchlaa.

Avatar

Зочин 2020-05-11 66.181.187.143

БУСАД ХУЛГАЙЧДААСАА ХОЦОРЧИХВИЙ ГЭЭД Л ХОТЫН ДАРГА БОЛЖ БАЙГААД ШИРҮҮХЭН ДАЙРСАН ДАА ЭНЭ АЛСЫН ШУНАЛТ .

Avatar

Зочин 2020-05-11 192.82.78.210

Harin ch hotiin darga bhdaa olon yum hiisen hun! Nushai min

Avatar

Зочин 2020-05-11 103.212.117.168

Амарбаясгалан бол луйварчин ш дээ. Топор писдагийн толгойг эргvvлээд хамаг луйвар булхайтай томилгоог хийж байгаа

Avatar

Зочин 2020-05-11 66.181.177.136

АН ыг одоо иргэд яагаад буруутгаж байна гээч. 16 онд АН арчаагүйгээсээ болж засагт МАНын луйварчдыг гаргасан. МАНын луйварчид улс орныг иргэдийг бүхий л аргаар шулж дарлаж доромжилж дээрэлхлээ. Энэ бүхний бурууг иргэд АНд үүрүүлж байгаа юм. Иргэдийг хэн ч хамгаалахгүй байгааг иргэд мэдсээн харсаан. АНд итгэж байсан гэтэл танар өөрсдийн хар толгой сандал суудал өөрсдийн түрийвчээ л бодсон. Эби бас та Одоо улсорноо хар өрөнд баригдсан хууль ёсзүй шороонд хутгагдсан иргэд ядуурч модоо барьсан

Avatar

Зочин 2020-05-11 64.119.19.211

Huudee hotiin tender avch ugsun gej bodohoor l sonin bgaam

Avatar

bu 2020-05-11 192.82.65.32

amarbaysgalan deeremchin n unen

Avatar

Зочин 2020-05-11 103.10.20.197

Бат-үүлээ одоо больчих тэх үү. Хэргээ булзааруулах гээд мөн их тэвдэж байхчинь. Чамаас бүр залхлаа. Хэргээ хүлээгээд шорондоо хурдхан тонилж амраагаад өгөөч

Avatar

Зочин 2020-05-11 202.9.46.114

гуц

Avatar

зочин 2020-05-11 202.9.46.240

Өөө заа заа .. Одоо нэг муу ЖДҮчин ирж хотыг маань удирдах юм болж байна уу !!!! … ЁСТОЙ ҮГҮЙ ШҮҮ !!! …МУУ ЖДҮ чнийг НАМТАЙ НЬ НАМ УНАГААНАА !!! .. УЛААНБААТАРЧУУД ЯМАР СОНГОЛТ ХИЙДЭГИЙГ МАНгаруудад үзүүлнээ !!! …

Avatar

Зочин 2020-05-11 66.181.184.143

хацар нь улаа бутраад явж өгч байна да ха ха хахол очиж х** завтай хүн алга хөөе

Avatar

Зочин 2020-05-11 183.177.97.14

БатҮүл шиг хотын дарга байгаагүй, харин Амарсайхан, Амарбаясгалан нар зүгээр луйварчид, бургас тайрч, зайсан толгойд баар байгуулсан, ЖДҮ хулгайлсан хулагйчид.

Avatar

уншигч 2020-05-11 66.181.169.116

М.Энхболдыг долоож гүйдэг байсан гээ биз дэ тэх амарбаясгалан гэдэг чинь. дараа нь яалаа. ёстой эвгүй нөхөр дөө. амарсайхантай нэг тэрэгний хоёр дугуй юм биш үү

Avatar

Зочин 2020-05-11 139.5.217.208

Бат үүл хотын хаанаас ч гарна

Avatar

1 2020-05-11 202.126.89.147

Новшнуудаа Сонгууль ямар та нарын ошоо авдаг хэрэгсэл уу?!

Avatar

Зочин 2020-05-11 27.123.214.2

Сонгогчидоор шүүлгэх гэж байгаа бол яаж шүүх талаар шалгуураа маш сайн танилцуул. Цаадуул чинь яг үнэндээ мэдэхгүй, хэн нь сайн худлаа ярьж байна тэрнийх нь зөв гээд л дугуйлчихна шдээ.

Avatar

Зочин 2020-05-11 202.179.31.125

luivarchin

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж