Ирэх лхагва гаригт Оюутолгойн санхүүжилтийн гэрээг байгуулна | News.MN

Ирэх лхагва гаригт Оюутолгойн санхүүжилтийн гэрээг байгуулна

Хуучирсан мэдээ: 2015.12.09-нд нийтлэгдсэн

Ирэх лхагва гаригт Оюутолгойн санхүүжилтийн гэрээг байгуулна

Оюутолгойн хөрөнгө оруулагчидтай далд уурхайн бүтээн байгуулалтын бэлтгэл ажил өрнөж байна.  Гүний уурхайн бүтээн байгуулалтын ажилд нийтдээ 16 тэрбум доллар шаардлагатай байгаагаас эхний ээлжинд 4.2 тэрбум долларыг олон улсын арилжааны 15 банкнаас авахаар болсон.  Далд уурхайн бүтээн байгуулалтад шаардагдах санхүүжилт авах асуудал бараг шийдэгдэж байгааг албаны хүмүүс хэлж байна.  Оюутолгой компанийн зүгээс  гүний уурхайн бүтээн байгуулалтын ажлыг эхлүүлэхээр ид бэлтгэлээ хангаж байгаа юм.

Тэгвэл хамгийн сүүлийн үеийн мэдээгээр  Оюутолгой төслийг хэрэгжүүлэгч Рио Тинто группийн зүгээс далд уурхайн санхүүжилтийн гэрээг ирэх лхагва гарагт Улаанбаатар хотноо байгуулахаар төлөвлөж байна. Хувь нийлүүлэгчдийн баталсан төлөвлөгөөний дагуу энэ онд бүтээн байгуулалтын бэлтгэл ажилд 300 сая ам.доллар зарцуулах юм.  Оюутолгойн ордын 80 хувийг далд уурхайгаас олборлох тооцоо байгаа юм.

 Г.ТУУЛ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

zochin 2015-12-09 37.220.133.161

Ashgui dee. Odoo hurdan buteen baiguulaltaa hiij duusgaad oldborloltoo ehleerei. Amjilt husie.

mori 2015-12-09 141.244.230.126

ajildaa orj oroo toloh umsan hurdan. suirlee sh dee.

ashgui 2015-12-09 202.9.40.45

dollar hansh buugaasai

и 2015-12-09 49.0.187.32

Энэ дэлхийд хаана ч байхгүй агуу ухаан Монголчуудад буй тул морьтойгоо,малтайгаа байхад л дэлхийг өмнөө сөхөрүүлэнэ.Ганбаатар,Уянга,Болорчулуун,Даваасүрэн нар маань байна. Монгол хүн бүр өдөрт гэрээсээ гарахдаа зүг чигээ ёс журмаар нь гаргаад,бурхандаа зул, хүж,арцаа өргөөд байхад алзахгүй.Сэтгэл санаа тавгүйтвэл БӨӨ дуудах нь чухал. Гадныханы хөлийг Монгол газарт гишгүүлж болохгүй.Энэ бүгдийг мөрдвөөс Монгол орон хөгжилийн манлайд хүрнэээ.

Зочин 2015-12-09 59.153.112.103

ашгүй дээ. одоо ч баахан тендер зарлана гэсэн, алалцана даа. Хамгийн багадаа хэдэн хувь ч билээ монгол компани авна гээд хатуу квот гэрээндээ тавьцан, зөндөө тендер гарах юм гэнэ лээ.

SAIN MEDEE 2015-12-09 202.21.112.2

SAIN MEDEE BNA DAA. EH ORONCH NERTEI ARD TUMNII NER BARISAN HUMUUSEES BOLJ (GANBAA, UYANGA, BOLORCHULUUN etc) OLON ENGIIN HUMUUSIIN TARHIIG UGAAJ, OLON URH AILIIG AJILGUI ORLOGGUI BOLGOLSON DOO. ENE HUMUUSEES BOLJ JIRIIN AR GEREE AVCH YAVAA ZALUU UIEIINHEN L HOHIRCH ULDEJ BNA DAA.

Зочин 2015-12-09 202.70.33.242

mash sain bn erthen ehleh baisan yam harin mah idej arhi gudarch untaj idehees uur zuiliig husehgui baigaa maluud ni orilildood malaa dagaad yavj l baig busad ni hugjliin tuluu urag*****

Ajilla hiimeer bn. 2015-12-09 150.129.140.121

Ashgui de ajildaa orj ajilaa hiimeer bn shuu udaan huleelee de, ajilgui bh hetsuu bsan shu oyu tolgoi mongoliin ediin zasagt nemer bolnoo itgeerei, jaahan ch geltgui tom nemer bolno shu hyamarch baisanaas l deer.bi bol zugeer neg uurhaichin zaluu bn.

Зочин 2015-12-09 150.129.143.118

ОЮУТОЛГОЙГ УХУУЛААД ЭНЭ ДООР ДЭМЖЭЭД БАЙГАА ХЭДХЭН АЖИЛЧИНД НЬ Л ХЭРЭГТЭЙ БАЙХ .

Зочин 2015-12-09 112.72.15.234

Наад луйварчдынхаа ажлыг зогсоо. Ашиггүй юм бол олборлоод яадаг юм. Газар дороо байж л байг. Монголчууд малтайгаа байхад алзахгүй.

Зочин 2015-12-09 150.129.143.118

АК БАРЬЖ ОЧООД ЛУЙЙВАРЧДЫГ ШҮРШЭЭД ХАЯХСАН

jlm 2015-12-09 202.21.119.122

ene ordoos huwi hurtej bga mongol nuuts noentonuudiig il gargii boroo goldiin tomruulsan huwilbar ard ni hen blaa martaagui biz odooch chimeegui hunii garaar mogoi bariulaad suuj bga.

uher mongol 2015-12-09 202.21.119.122

naad ordoos chin huwi hurteh geseer btal mongol dampuurlaa zarlana .yamar teneg maluud eniig demjeed bdag bna luiwariin geree shuu de mongolchuudiin oorsodiih ni hohi.aimhai hulchgar amia bodson zangiin ashiglaad amarhan salgaj bga ym.muusai chonotoi niilsen nohoduud toriin ordnoor duuren bn

Хрх 2015-12-09 103.26.193.122

Өөндөө

Батаа 2015-12-09 103.26.193.122

Уурхайчид мандтугай олон хүн ажилтай болох нь

Зочин 2015-12-09 59.153.112.103

баахан хүн ажилтай болох нь дээ. ээ бурхан минь битгий л гацааж үзээрэй. Ганбаатар аа гуйж байна. Чи дахиж гацаавал үйлийн үрээ дийлэхгүй болно шүү !

***** 2015-12-09 59.153.112.217

Монголийн шоронд банди шуумарийн явдал гэж эртнээс улбаатай нэг бусармаг явдал бий. Шоронд олон жилийн ял авсан эрчүүд нэг талаас хийх ажилгүй уйдахдаа. Нөгөө талаас удаан хугацаанд эмэгтэй хүний бараа харж чадахгүүгээсээ болж бие биенээ эмэлж бэлгийн дур хүсэлээ хангдаг гаж ёс эртнээс халхийн шоронд уламжлал болжээХөгшин атмаанууд шоронд шинээр орж ирсэн залуухан хөвгүүдийг өөд нь татаж хамгаалж хайцайлахын хажуугаар шөнө болгон дур хүслээ хангаж эмлэдэг энэ гаж үзэгдлийг банди шуумарын явдал гэх.Ингэж шоронд олон жил залуухан хөвгүүдийг эмлэж гаж хүслээ хангаж явсан хүн бол Төмөр Замийн 48-р байрний Гомо Мөнхжаргал гэж олон жил шорнгоор явсан эр Энэ эр 1990-ээд оний эхэн үе хүртэл шоронд сууж байгаад суллагдсан боловч наранд гарч ирсэн хойноо шоронгий гаж зуршилаа мартаж чадалгүү байрнийхаа өсвөр насний хөвгүүдийг шохоорхож Улмаар үүнээсээ болж Төмөр Замийн Гурван Угсармал буюу Богд Аар хорооллийн хажуу талын 48-р байранд бөөн асуудал үүсгэжолон аав ээжийн дургүйг хүргэж явсан жинхэн маанаг нөхөр байгаан. Одоо энэ нөхөр байраа зараад Төв цэнгэлдэхийн хажууд орших Нархан хотхонд нүүж ирээд энэ байрний 51-р байрний 1-р орцний таван давхарт амьдарч байгаа боловч бас зүгээр байж чадахгүү энэ хавийн залууухан хөвгүүдийг татаж чангаасаар байдаг сурагтайГадаад зүс царай нь бүдүүн махдаг биетэй, намхан нуруутай, үсгүй мулзан толгойтой. Хар өнгийн РАВ-4 машинийг цагаан өнгийн раум машинтай сольж унадаг энэ нөхөрөөс энэ хавийн эцэг эхчүүд хөвгүүдээ хол байлгахад буруудах зүйлгүй

Зочин 2015-12-09 37.216.228.178

Босоо Ганбаа гэж нийгмийн сэтгэл зүй дээр тоглолт хийдэг тогтсон үзэл суртал, баримтлалгүй хүн нэг байнаа. Анх Фенгшү гэж юмаар гарч ирээд англи хэлний сурах бичиг нтр гээд, дараа нь баяжих ухаан гэж лекц уншаад тэгээд үйлдвэрчний эвлэл, одоо бол уул уурхай гадаадын хөрөнгө оруулалт ярьсан хүн л байна.

asdasf 2015-12-09 64.229.4.106

erunhiilugch bolvol syria islamyn uls dayan delhiigeer orilood gai duudaj medeh l gar shuu

Зочин 2015-12-09 202.9.40.118

bolovsrolgui, huuramch diplom, unemlehtei gesen biz dee, iim yumnuud tord ajilaad baihaar Mongol uls yanaa

Зочин 2015-12-09 37.216.228.178

хурдхан эхэлчихвэл дам дамаа доод тал нь 10,000 хүн ажилтай орлоготой болно. бас бэлтгэн нийлүүлэгч нараас авахуулаад эдийн засагт том түлхэц болох байх. битгий худлаа улс төржүүлж гацаачихаасай билээ.

Зочин 2015-12-09 202.9.41.86

bid joohon ch gesen mungutei bolj Hinshuu Ganbaa hiih ajiltai bolj baigaan bn da. ali alindaa ashtai yu da.

Зочин 2015-12-09 59.153.112.143

Шарга морьт зусланд цэвэр агаарт шалнаасаа халдаг, халуун хүйтэн устай, дотроо 00, душтэй, харуул хамгаалалттай, машины зогсоол дулаан гражтай, цэвэр тохилог 1өрөө байр түрээслүүлнэ.утас: 91190055

иргэн 2015-12-09 202.70.45.237

Өө 16 тэрбум, ккк Зүгээр орхивол яасан юм, бөөн өр юм биш үү.

Зочин 2015-12-09 182.160.32.119

Chi dut! Malaa l malla