Шүүх: Б.Махбал хохирол, төлбөр төлөх таван хоногийн завсарлага хүсчээ | News.MN

Шүүх: Б.Махбал хохирол, төлбөр төлөх таван хоногийн завсарлага хүсчээ

Шүүх: Б.Махбал хохирол, төлбөр төлөх таван хоногийн завсарлага хүсчээ

Шүүх: Б.Махбал хохирол, төлбөр төлөх таван хоногийн завсарлага хүсчээ

Шүүгдэгч Б.Махбалд холбогдох хэргийн шүүх хурал өнгөрсөн баасан гаригт /2020.05.08/  Сүхбаатар дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд болсон билээ.  Түүнд холбогдох шүүх хурал дөрөвдүгээр сарын 20-нд товлогдсон шүүгдэгчийн өмгөөлөгч нь эрүүл мэндийн шалтгааны улмаас шүүх хуралдааныг хойшлуулах хүсэлт ирүүлсэн, хохирогчийн хууль ёсны төлөөлөгч нэмж шинээр өмгөөлөгч авах хүсэлт гаргасан учраас шүүх хуралдааныг баасан гаригт товлосон юм.

Улмаар шүүх хуралдаанд шүүгдэгчийн өмгөөлөгч нараас хохирол төлбөр төлөх таван  хоногийн завсарлага авах хүсэлт гаргасан тул шүүх уг хүсэлтийг хүлээн авч дараагийн шүүх хуралдааныг тавдугаар сарын 15-ны өдрийн 08.30 цаг хүртэл хойшлуулсан байна.

Ингэснээр  2019 оны нэгдүгээр сард болсон шүүхийн урьдчилсан хэлэлцүүлгээс хойш Б.Махбалын шүүх хурал  нийт арваннэгэн  удаа хойшлоод байна. Б.Махбалд Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 10.1 дүгээр зүйлийн  хоёр дахь хэсгийн 2.1 дэх хэсэг буюу хүнийг онц хэрцгийгээр амь насыг нь хөнөөсөн гэх зүйлчлэлээр  хоёрдугаар сарын 11-ний өдөр яллах дүгнэлт үйлдэж, Сүхбаатар дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд шилжүүлсэн юм.

Б.Махбалд холбогдох шүүх хурал  улам бүр сунжирсаар байна. Дээрх хэргийг шалгах хугацаанд талийгаач Т.Гомбосүрэнгийн аав Р.Төмөрхуяг цаг бусаар өөд болсон бөгөөд хохирогч талын хууль ёсны төлөөлөгчөөр талийгаачийн эхнэр тогтоогдсон юм. Харин өмгөөлөгчдийн зүгээс Б.Махбалд оноох ял, хэргийн зүйл ангийг нэмэгдүүлэхийг хүсч байгаа аж.

Зам,тээврийн хөгжлийн яамны /ЗТХЯ/  байранд өнгөрсөн 2018 оны наймдугаар сарын 9-ний 21:00 цагийн үед гарсан хүн амины хэрэг одоо ч шүүмжлэл  дагуулсаар байгаа. Албан тушаалтнуудын энэ хэрэг Монголын улс төрийн намууд, бүлэглэлүүдийн хоорондын тэмцлээс үүдэлтэй гэсэн шүүмжлэл одоо ч гарсаар байгаа юм. Хэрэг гарсан даруйд цагдаагийнхан үзлэг шалгалт хийхэд  ЗТХЯ-ны Хяналт шинжилгээ, үнэлгээ, дотоод аудитын газрын дарга Т.Гомбосүрэнгийн амь насанд Төрийн захиргаа удирдлагын газрын дарга Б.Махбал халдсан болохыг урьдчилсан байдлаар тогтоосон билээ. 

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
4
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЯААНДАА 2020-05-10 43.228.131.196

ЭНЭ АЛБАН ТУШААЛ ЭРХ МЭДЭЛИЙН ТӨЛӨӨХ БОХИР АЛЛАГЫГ / ТЭГЭЖ БИЧЭЭД Л БАЙГАА ШҮҮ/ ЭЦЭГ ЭХ, ҮР ХҮҮХЭД ЭХНЭР НАЙЗ НӨХӨД НЬ ЮУ ГЭЖ БОДОЖ СУУДАГ БОЛ, МӨН ХАМТ БАЙСАН ОДОО ТЭР АЖЛАА ХИЙГЭЭД ЯВЖ БАЙГАА ГЭЭД БАЙГАА ХУМСАА НУУСАН ХҮН ХОГНУУД ЮУ БОДООД ЯВЖ БАЙДАГ БОЛ, ЭНЭ НӨХӨР ЯЛААС ХЭЛТРЭЭД ДАРАА НЬ ТҮМЭН ОЛНЫ ДУНД ЯАЖ АМЬДАРНА ГЭЖ БОДДОГ ЮМ БОЛ, ЭНЭ АЛЛАГА БОЛ АРАЙ Л БИШ ЮМ ШИГЭЭ. АРАЙ Л БАЙНА УУ ДАА ЭРЧҮҮД, ЗАЛУУС АА, ТА НАР УГ НЬ САЙХАН НИЙГЭМ БАЙГУУЛАЛЦАХ ЁСТОЙ БИШ БИЛ ҮҮ.

Avatar

Зочин 2020-05-10 66.181.190.246

мөнхнаран ээж мөнхнаран ээж мөнхнаран ээж мөнхнаран ээж мөнхнаран ээж мөнхнаран ээж

Avatar

12 2020-05-10 192.82.64.190

Хүнийамь насны хохиролыг хэд гэх гээ вээ?

Avatar

Зочин 2020-05-10 179.43.167.228

Хүнийг найзаар дүгнэдэг гэдэг Баттулгын дөрвөн өндөр хавирганы нэгэн захиалгат а******н байх гэж дээ. а******н хүнээр дарлуулан гэж ёстой эргүү хүний санаад орох байх.

Avatar

Гэрэл 2020-05-10 182.160.34.31

Женкогийн асрамжинд явдаг хүн ялнаас мултарсан байхад гайхах юм алга Өдөржин зодож байхад яамныхан бүгд харж байсан гэдэг Сүүлдээ гэрчлэх хүн олдохоо больж бүгд бид мэдээгүй хараагүй гэдэг гэнэ Олон удаа хойшилдог учир бий. Шүүхийн шийдвэр яаж гарах нь тодорхой болчихсан.Одоо хоорондоо зодолдож байсан гэх хүн гарч ирнэ. Зодоон даамжраад санамсаргүй тохиолдлын улмаас нас барсан гэсэн дүгнэлт хийж 3-4 жилийн ял өгөөд 2 жилийн дараа магадлангаар суллагдана.Иргэд олон түмэн хуулийг мэддэг болчихжээ

Avatar

Зочин 2020-05-10 66.181.190.246

Мөнхнаран ээж мөнхнаран ээж мөнхнаран ээж

Avatar

Женко мафи 2020-05-10 162.247.74.204

Женко мафи хүнээ мултаж авах гээд ёстой үзэж байна даа төлбөр төлнө гэнэ үү. Тэр үхсэн залуугийн эцгийн бас далдуур алсан гээд биз дээ. Ийм байж нэг хүний дарангуйлалтай улс болно гээд байгаам аа а******н хулгайчуудаар дарлуулан гэж юу байхав зүгээр. Спиртын ус болгосон залуу спиртыг илэрүүлсэн цагдааг бас үхдэл болгоо биз.

Avatar

Үнэн 2020-05-10 202.9.46.217

Төрийн албанд өндөр албан тушаал хашиж байсан хүмүүс зүгээр нэг архидан согтуураад санамсаргүй байдлаар хүн алсан мэтээр ялаа багасгах арга заль хэрэглэдэг. Үнэндээ бол Махбал энэ хэргийг урьдаас төлөвлөсөн, хохирогчийг албан тушаалаа өгөхийг шаардсан, Х.Баттулгын төмөр замын луйвартай холбоотой хяналт шалгалтын хохирогч хийж байсан зэрэг олон шалтгаанаар зайлуулах хэрэгтэй болсон. Өнөөдөр шүүх хуралд хойшилж байгаа нь Баттулга Махбалыг ивээлдээ авсныг илтгэнэ. Олигарх бүлэглэл гэдэг чинь энэ.

Avatar

Мс 2020-05-10 66.181.161.90

Баттулга гөлөг минь одоо болиоочээ энэ гөлөг жонхуугиин хүн блхр ингэж ял авахгүү яваад бгн нг л өдөр гадагшаа гараад алга блно до харжил бгаарай өмхии жонхуу батталга 🖕🖕🖕🖕🖕

Avatar

Зочин 2020-05-10 202.9.40.38

Зарим нөхөд барин тавин худлаа бичих юмаа. Бүр улстөржүүлээд байх сонирхол байна. Гэмт хэрэг бол зүгээр архидан согтуурснаас болж гарсан. хэн хүн алаад олон арван жилийн хорих ял авахыг бодох вэ. Хэт нэг талыг барьж худлаа сүржигнэж сэтгэгдлээ бичихээ боливол таарна. Хэн хэндээ л байсан. Хоёр согтуу хүн зодолдоод нэг нь нас барсан байна. Хэрвээ Махвал нас барсан байвал та нар нөгөө хүнийг нь мөн л газар доогуур ортол муулаад л байх байсан даа

Avatar

zodood l alsan ch dee.. 2020-05-10 139.5.216.60

zodood l alsan ch dee.tsaad zaluu ni hvntei zodoldoh hvn bishee… hariltsan zodoon bolgoj yliig hongoloh geed l vzeed bnaa..

Avatar

Зочин 2020-05-10 202.9.46.59

Энэ махан толгой Махбал чинь хохирогч болчихсон тууж явна гэсэн шүү. Одоо тэгээд алуулсан залуу нь хэрэгтэн, алсан а******н нь хохирогч болдог ийм л нийгэмд амьдарч байна даа та бид нар. Энэ заваан шүүхийнхэнийг бүгдийг нь зайлуулж байж л Монгол улсад хууль ёс тогтоно:..

Avatar

Зочин 2020-05-10 64.119.20.246

Сэтгуулч Жамьян гуай энэ алуурчны талаар нилээд зуйлийг Еренхийлегчтэй холбож бичсэн байсан .Тэр ньунэн юм уу ?Эсвэл худлаа хун гутгээд бгаа юм уу?

Avatar

Мнгл 2020-05-10 66.181.161.90

Энэ н**ш жонхуу батталгын ойрын хүн тгээд л шүүх хурал нь ингэж хойшлоод бгн муу нохой

Avatar

Зочин 2020-05-10 202.126.89.164

Захиалгаар юмуу санаатай хүн алаагүй.а**х бол амралт зугаалгаар усанд живүүлэх,автын осол мэтээр а**а.Өөрөө зодож алаад 20 жилийн ял авах тэнэг юм байхгүй,мал болтлоо уугаад үхнэ гэж тооцоогүй баахан нүдсэн хэрэг.Женкогын хүн учраас захиалгатай санаатай гэсэн ял аваад байна.Шүүх нь шууд хэлэх хэрэгтэй.Архидаад нэгнээ алсан гэмтээсэн хэргүүд их байдаг,тэрний л нэг.

Avatar

зочин 2020-05-10 103.229.121.28

Ийм архи ууж төрийн яамны байранд илт танхайн сэдэлтээр хүний амь хөнөөж байдаг ноцтой бүр тодорхой хэргийг энэ удаан хугацаа өнгөрч байхад шүүхээр шийдэж чаддаггүй нь үнэхээр олон түмний гайхширлийг барж байна шүү Хурдан шийдээ чээ Хариуцлагыг бүрэн үүрүүлэх хэрэгтэй Манайд гэмт хэргээс болж хохирочдын хохь нь болох явдал ихсээд байх шиг Өршөөл үзүүлж суллана Шүүх нь харж үзэж хөнгөлнө Бас хоригдол ихслээ хорих байр сав нь хүрэхгүй гээд л хөнгөлж суллаж өөгшүүлэн хохирогчдыг хохироогоод л

Avatar

Зочин 2020-05-10 72.196.192.250

Yavj yavj Mahbaliin hvn alsan hergiig Yndsen Huuliin Tsets shiideh baihoo ! Tend bol zahialgiig sain bielvvlne.

Avatar

Зочин 2020-05-10 202.9.46.251

Zevuun tsaraitai sdave, l***r uhvel taarna

Avatar

Зочин 2020-05-10 103.229.123.201

ene pidaa udii boltol yu ch tuluugui yavj bsan l***r uuu?

Avatar

Зочин 2020-05-10 202.126.88.182

Jenko yalna!

Avatar

Зочин 2020-05-10 73.92.12.67

Шүүгдэгчийн өмгөөлөгч нар хохирогчийн амийг хэдээр үнэлчээд төлбөр хохирол төлөх 5 хоногийн завсарлага авж байгаа нь сонин байна.Шүүх зөвшөөрж завсарлага авж байгаа нь ч сонин. Энэ гүлдгэр явж явж ялгүй гарвал Женко үнэхээр монголдоо God Father болсон гэдгийг хүлээн зөвшөөрч УИХ-ын гишүүд,ЗГ бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ маршал Чойбалсангийн гэр музейд байрлах өргөөнд нь цуварж очиж гарыг нь үнсэх албатай болов…..The king is dead,long live the king !!!!

Avatar

Зочин 2020-05-10 202.126.89.17

Тэр өдөр хамт ууж бсн хүмүүс нь одоо ажилаа хийж л бн

Avatar

с 2020-05-10 103.212.116.49

хам хэрэгтнүүд

Avatar

Зочин 2020-05-10 202.9.46.96

Монголын шүүх засаглал ямар завхарсан заваан авилгалт автсан нь тодорхой үүнийг ард түмэн харсаар бгаа.бусад хэргүүд мөн адил тийм болохоор хар жагсаалтад орохоос өөр аргагүй.дэлхий монгол улсыг маш тод харж бгаа.шүүх засаглалыг өөрчилөөд ч хэрэг алгаа маш харамсалтай.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

mgl 2020-05-10 202.9.40.183

Төрд өндөр ёс суртахуунтай, эх орондоо хайртай, мэдлэг чадвартай хүн авахын оронд улсаас мөнгө хусах гэсэн авилгач, товчоор хогнуудыг авсанаас ийм явдал гарч байна. Үүний бурууг Улсын их хулгайч нар үүрэх ёстой. Бүр үндэсийг нь ярьвал намууд ялзарсанаас бид улсаараа баларч байна.

Avatar

zochin 2020-05-10 58.109.221.157

arai heterch baina daa Manai shuuh nertenguud Shuuh hural ni heden jil ch hoishilj boldog yum uu

Avatar

ЖОНХУУ 2020-05-10 76.107.165.63

Агаагийнх нь 17 чингэлэг спиртийг ус болгосон ачтай хүн чинь Махбал шүү дээ.

Avatar

Арчаагүй шүүх засаглал 2020-05-10 64.119.24.14

Бүх зүйл нь ил тод байхад л одоо хүртэл яллаад ялын эдлүүлж чадахгүй бгаан манай шүүх хараат байгааг маш тод харуулж бна. Жирийн иргэн ийм хэрэг үйлдвэл сарын дотор л бүх зүйл нь болж дуусна. Өмнө нь бсан бас одоо бгаа энэ улс төрчидөөс олоо л салахгүй бол бидэнд сайхан худлаа зүйлс амлаад цаанаа юуг ч өөрчлөхгүй завхарсаар л бх болно. 30 жилийн турш бидэнд худал амлаж гарсан хойноо салаавч л өгч ирсэн энэ удаа дахиад л салаавч өгөх нь тодорхой. Өмнө нь юу ч хийгээгүй хүнээс дахиж юм хийх бх гэж найдаж харах ямар ч хэрэггүй. Хийх ч үгүй. Ард иргэд шинэчлэлийг хүсэж бна уу эсвэл салаавч хүсэж бнауу гэдгээ л сайн бод

Avatar

Зочин 2020-05-10 202.126.89.153

Махан толгойтыг одоо хүртэл шүүгээгүй байгаамуу.Ялыг нь өгөөд явуул

Avatar

Kkkkkk 2020-05-10 83.20.250.164

A rd no hulgaich batulga bgaa

Avatar

Ugluu 2020-05-10 64.119.19.32

Jenko gej hunii hamsaatan shuu dee. Jenko iin daalgavraar uuriinh ni hyanaltad baih yam, gazruudad ni bairlasan hunuusiin 1. Batlagdaa ch ugui, heleltseech ugui gereen tusul beltguulj bsan huniig, 2013 ond avsan mashinii zuruu mungu gej hereg zohioj 4,6 jil yal ugch huviin ush honzongoo avch bgaa murtluu hun alsan hamsaatan, har tamhivhin huugee yalaas multalsan, multlaj gej bgaa Erunhiilugchtei humuusdee Mningolchuud bid.

Avatar

Зочин 2020-05-10 192.82.67.4

Хуулийн цоорхойг ашиглаад тоглочих юм байна л даа.Шүүх хурал хойшлох дээд хязгаарыг тогтоохгүй бол иймэрхүү заль мэх үргэлжлэнэ биз.

Avatar

Зочин 2020-05-10 202.9.46.195

Махбал хууль шүүхийнхэнтэй тохирчих гээд л, хөнгөн ял авчих гээд л мөн ч их үзэж байна даа ! Мөнгө ч хүчтэй бн шүү ! Шүүхийнхэнтэй л тохирч чадахгүй бн, тэгээд л есөн шидийн шалтгаанаар шүүх хурал хойшилж бн ! Одоо болох шүүх хурал шүүгдэгчийн өмгөөлөгчийн хадам ээжийн дүүгийн нөхөрийн нуудгай өвдсөнөөс болж хойшиллоо гэвэл гайхах хэрэггүй шүү та !!!

Avatar

Зочин 2020-05-10 202.179.25.186

manai erenhii idegchiin iveeliin tejeever chono ni uchraas songuuli evchinii duulianaar yamarch yalgui salah biz

Avatar

Шодоргос 2020-05-10 103.80.211.37

Энэ хүнийг шийтгэхгүй харж байгаарай. Тоглоомын шүүх, прокурорын байгууллага хэний даалгавраар ажиллаж байгаагаа харуулна.

Avatar

Зочин 2020-05-10 103.229.123.216

энэ махчин шийтгүүлэхгүй ээ, х****л байгаарай, эзэн нь алуурчнаа суллах л болно

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж