Гол буруутан нь бичлэг хийсэн Г.Уянга биш үү! | News.MN

Гол буруутан нь бичлэг хийсэн Г.Уянга биш үү!

Гол буруутан нь бичлэг хийсэн Г.Уянга биш үү!

Гол буруутан нь бичлэг хийсэн Г.Уянга биш үү!

УИХ-ын гишүүн асан Л.Эрдэнэчимэгийн гомдлоор "Иргэдийн шударга шүүх" төрийн бус байгууллагын тэргүүн Х.Бат-Ялалтад холбогдох хэргийн шүүх хурал өнөөдөр болох аж. Түүнийг УИХ-ын 2016 оны сонгуулийн өмнө нэр дэвшигч л.Эрдэнэчимэгийг дарамталж, 50 сая төгрөг авсан гэх хэрэгт буруутгаж байгаа юм. Харин тэрбээр прокурорын яллах дүгнэлтийг хүлээн зөвшөөрөхгүй байгаа бөгөөд "Би Л.Эрдэнэчимэгийг дарамтлаагүй, энэ бичлэг Т.Алтаншагай бид хоёрт ирсэн. Тэд өөрсдөө мөнгө өгье гэсэн" гэх тайлбарыг хэлдэг.  Ямар ч байсан сонгуулийн өмнө Л.Эрдэнэчимэг Х.Бат-Ялалтын данс руу мөнгө шилжүүлсэн нь үнэн. Харин энэ бичлэгийн хийсэн хүн нь Г.Уянга байдаг. Уг бичлэгт УИХ-ын гишүүн асан Л.Эрдэнчимэг Төрийн ордонд архидан согтуурч байгаа нь гардаг.  Тэрбээр сонгуулийн өмнө утсаа алдсан, цагдаад мэдэгдсэн гэж хэвлэлийн хурал ч хийж байсан билээ. Тиймээс Х.Бат-Ялалт, Т.Алтаншагай нарын гарт уг бичлэг ямар замаар, ямар зорилгоор очсоныг Ерөнхийлөгчийн зөвлөх  Г.Уянгаас асуух нь зөв бизээ. Хэрэвзээ Г.Уянга ийм бичлэг хийж, бичлэгтэй утсаа "алдаагүй" бол ийм асуудал гарахгүй байсан нь лавтай.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ХахаХаха
3
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.126.88.164

хөөрхий кекс гээ байлгүй дэээээ

Avatar

зочин 2020-05-08 103.57.93.52

Энэ хоёр шударга эмэгтэйчүүд үү,Уянга гудамжны партизаны дүрд тоглосон амьтан байсан даа. Гэтэл яагаад адилхан партизаныг хорлов

Avatar

ЗОЧИН 2020-05-08 59.153.114.96

ЭРДЭНЧИМЭГИЙГ БИ БОЛ ДЭМЖИЖ БАЙГАА ЗӨВӨӨ ЗӨВ АРХИ УУЖ ТАМХИ ТАТАЖ СЭГСИЙТЭЛ СЭЭКС ХИЙХ НЬ ХҮН БОЛГОНЫ ХИЙДЭГ АЖИЛ .УЯНГАА н**ш БАЙХГҮЙ ЮУ ИТГЭЭД АРХИДАА Л БИЗ БАТЯЛАЛТ ГЭЖ НЭГ ЯАХ Г,ЭЖ БАЙГАА НЬ МЭДЭГДЭХГҮЙ СОНИН ГАР МӨНГӨ ӨГВӨЛ УСТГАЛАА ГЭЖ БАЙСНЫГ НЬ МОНГОЛЧУУД МЭДИЙШТ. ТЭГЭЭД Ч УЛС ТӨРД АРХИЧИД СЕКСЧИД ХУЛГАЙЧ ДЭЭРЭМЧИН САДИСТУУД ОРДОГ ГЭЖ ОЙЛГОЖ БАЙГАА. ХҮЧИН ХУЛГАЙ ДЭЭРЭМ ХУУЛЬ БУС ЮМАА УИХ д НУУГДАЖ БАЙГААД ХИЙЖ БАЙНА. х****л ИДСЭН СОНГУУЛЬ ХҮҮР БОЛООСОЙ с** ГЭЖ ЗАЛХАЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.9.40.159

Г.Уянга бол шударга эмэгтэй. УИХ-д сууж байхдаа олигархиудын паянг сайн илчилж байсан. Ийм л хүнийг УИХ-д сонгох ёстой юм. Гэтэд МАН болон АН-ынхан түүн дургүй байдаг. Тэгэхээр тэр намын гишүүнчлэлтэй нөхөд түүнийг сонгодоггүй юм. Энэ нь монголын эмэгнэл юмдаа. Номтойбаярыг үнэнээр нь энэ л хүн УИХ дээр хэлээд тэдний дайсан болсон. Энэ хүн нэр дэвшвэл би лав дэмжинээ. МАНА-гийн нөхөд бол мөнгөний төлөө бол нэг эвсэл болдог шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.131.235.198

Yagaad ene namuud durgui baidagiig uuruu medehuu? yagaad gevel ene hun shudrag tsrai gargaj baahan nam heschiheed urvadag uchir durgui bdag yum!!!

Avatar

Зочин 2020-05-08 185.220.101.17

!!!!!!Эротик клубэд тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.126.89.46

Yanga gej chutgur!

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.126.89.46

Hamt uuchaad nuguuhuu halitrahad devseldeg hogiin avgai- Uyanga, yaalt ch ugui zugeer l neg hov jiv huutsuldsun setguulch, uur hen ch bish!

Avatar

Зочин 2020-05-08 103.212.116.161

Ха ха ха… Авгай нарын, тэр дундаа өөрсдийгөө чадаж байна, гээд бодцон даварсан авгай нарын нөхөрлөл ийм л ханштай, паянтай, шившигт үр дагавартай байдаг нь тодорхой л доо…

Avatar

Сонгогч 2020-05-08 202.70.43.75

Энэ Уянга шулам бас нэр дэвшинэ гэлүү

Avatar

Зочин 2020-05-08 59.153.84.139

Уянга утсаа зүгээр алдсан уу зорилготой алдсануу гэдгийг тодруулах хэрэгтэй

Avatar

zochin 2020-05-08 202.9.46.141

Turiin ordond uuriin sanaachilsan huulia zurchij arhidan sogtuurch tamhi tatchihaad shuuhdeed yavj bdag ene Erdenechimeg ichih nuuree elgendee naajee

Avatar

SHAAMII UURUU BURUUTAI 2020-05-08 182.160.39.5

GOL BURUUTAN N ERKA UURUU SHDEE, ORDOND ARHI TAMHI HEREGLESEN TORIIN ALBANAAS HUUH YOSTOI, ODOO YUN NER DEVSHIH, TORGUULI TULUH YOSTOI, SEKS SADAR SAMUUN SURTALCHILSAN GEJ NASAAR N HORIH GEH MET

Avatar

сайханбилэг 2020-05-08 49.0.218.165

гол нь уянга монголоо гэсэн сэтгэлтэй эмэгтэй юм хөгийн өтнүүдээ

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.21.107.110

Эрдэнэ чимэг Уянга хоёр нэг тэрэгний дугуйнууд даа. Нэг нь УИХ-аар санаачилж батлуулсан хуулиа яйжийтал амаараа дэвсээд нөгөө нь сонгуулиар нэг тойрогт өрсөлдөхдөө бичлэгийг алдаад гээд. Ёстой нэг нүдний булай. Таарсан хоёр.

Avatar

Монгол хүний сэтгэлгээ гэж ... 2020-05-08 64.119.18.206

Монгол хүний сэтгэлгээ сонин шүү. Хууль зөрчсөн нь биш, тэр зөрчлийг дэлгэсэн хүн нь буруутай болдог. Тэр Эрдэнэчимэг чинь өөрийн санаачилсан хуулийг уландаа гишгэж, "Би бол хуулиас дээгүүр" гэж хэлээд байгаа хүн шүү дээ.

Avatar

Z 2020-05-08 150.129.143.72

EH-nii parliament batlahaas umnu Huukiig tiish ni zahia bichij Dotoodiin Mafi-tai temtsej buigaa, ur dun, berhsheelee taniuulj,zarimdaa diildej buigaa il tod, uneneer ni bichij bur tuslamj hus, chadahgui bol bi tuslaad chigluuleed ugie gsn komentiig min sonin.mn horlontoigoor ustgaad bgaa. Ih hural,Zasgiin Gazar,ard tumend bichsen umiig min hurgehgui gj uzeltsdeg.

Avatar

Z 2020-05-08 150.129.143.72

Har jagsaaltiin talaar ug ni bichsen um. Yag Zasgiin Gazart handsan zuvlulguu bsn um. Novshiin hognuud shuu ene Uyangatanguud. Horon gj yaanaa.

Avatar

яүёхши 2020-05-08 202.55.188.93

Уянга утасаа алдсан гэдэг худлаа даа.Уянга бичлэг хийгээд зарцан ч юмуу?Муу түгжилүүд бүгд тэнэгтэж өгсөндөө.Хамт уучихаад халтирхад нь түлхсэн дээ.аюултай гарууд.

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.55.188.89

Бичлэг хийсэн, төрийн ордонд архидсан, шантаажилсан гаруудыг дахиж бүү сонго. Зайлцгаа.

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.9.40.65

Уянга, Эрдэнэчимэг хоёроос өөрсдөөс нь асуу. 2 шулам юу ч зохион байгуулж чадна

Avatar