Н.Номтойбаяр: МАН Ц.Сандуйгаар туг тахьсан | News.MN

Н.Номтойбаяр: МАН Ц.Сандуйгаар туг тахьсан

Н.Номтойбаяр: МАН Ц.Сандуйгаар туг тахьсан

Н.Номтойбаяр: МАН Ц.Сандуйгаар туг тахьсан

УИХ-ын гишүүн асан Н.Номтойбаяр өнөөдөр /2020.05.08/ Авлигатай тэмцэх газарт хандан Монгол Улсын Ерөнхий прокурор /УЕП/ Б.Жаргалсайханыг шалгуулах хүсэлтээ гаргалаа. 

Тэрбээр” Энэ оны нэгдүгээр сарын  13-нд  УЕПрокурор Б.Жаргалсайхан миний бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх саналыг УИХ-д өргөн барьсан.   Үүнээс өмнө би  арванхоёрдугаар сарын 12-ны өдөр  Төрийн ордонд хууль бус үйл ажиллагаа явагдаад байгаа талаар сэтгүүлчдэд хандан мэдээлэл хийсэн. Гэтэл намайг мөрдөн шалгах ажиллагаанд нөлөөлөх гэж оролдсон хэмээн миний бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх үндэслэлд үүнийг маш тодорхой дурдсан байдаг. Удалгүй өмгөөлөгч н.Батхуяг гэх хүн арванхоёрдугаар сарын 12-ны өдөр төрийн ордонд хийсэн миний хэвлэлийн бага хурлыг хууль зөрчсөн байж болзошгүй гэж үзээд Нийслэлийн прокурорын газарт /НПГ/  миний эсрэг гомдол гаргасан. Харин арванхоёрдугаар сарын 26-нд НПГ-аас Н.Номтойбаяр хууль зөрчөөгүй байна.Үндсэн хуулиар олгогдсон үг хэлэх, эрхээ эдэлсэн байна гээд тогтоол гарсан.Нууцын зэрэглэлтэй учраас  илүү  зүйл ярьж болохгүй байна.

Тэгэхээр энэ бүх  үйл явц нь  УЕП хууль цаазын тэргүүн зөвлөх  Б.Жаргалсайхан өөрөө хууль тогтоох төрийн дээд байгууллага болох УИХ-д худал мэдээлэл түгээсэн. Намайг гүтгэн доромжилсон. Авлигал албан тушаалынхаа давуу байдлыг над дээр ашигласан. Өөрөөр хэлбэл, Эрүүгийн тодорхой зүйл заалтыг маш ноцтой зөрчсөн. Хуулийн өмнө бүгд  тэгш эрхтэй байх ёстой. Намайг худал мэдүүлэг өгсөн, Хөдөлмөр нийгмийн хамгааллын яамны сайд байхдаа хууль зөрчиж шийдвэр гаргасан гэж хэлмэгдүүлэн гүтгэж байгаа юм бол би нотлох баримт дээрээ үндэслээд тэр хүнийг яагаад хуулийн байгууллагаар шалгуулж болохгүй гэж. Энэ бол иргэн хүнийхээ хувьд эрхээ эдэлж байгаа нэг хэлбэр. УЕП байлаа гээд хуулиас давуу эрхтэй гэсэн үг биш. Миний сайд байхдаа гаргасан шийдвэртэй яг адилхан шийдвэрийг У.Хүрэлсүхийн Засгийн газар, 2018-2020 онд гаргасан.  Хоёр ялгаа байгаа нь  он сар өдөр, сайдынх нь нэр л өөр байгаа. Тэдгээр шийдвэрүүдийг буруутай гэж үзэхгүй байтлаа намайг буруутай гэж яллаад байна” гэв. 

Дараа нь  тэрбээр сэтгүүлчдийн  сонирхсон асуултад хариуллаа.

-Энэ бүхэн таны бие даан нэр дэвшихээ зарласантай холбоотой юу?

-УИХ-ын сонгуульд бие даан нэр дэвших 208 бие даагчдын нэрс дөрөвдүгээр сарын 28-ны өдөр олон нийтэд ил болсон. Гэтэл маргааш нь буюу дөрөвдүгээр сарын 29-нд  АТГ-аас намайг дуудаад яллагдагчаар татсан тогтоолтойгоо танилц. Бид өөрчлөлт оруулсан, мэдүүлэг авна гэсэн. Тэгэхээр нь би мэдүүлэг өгье. Гол нь намайг ямар үндэслэлээр буруутгаад байгаа юм. Би сайд байхдаа хууль зөрчөөгүй. Нотлох баримтаа бүрдүүлж тайлбараа бэлдэхэд цаг хугацаа хэрэгтэй байна гээд гарын үсгээ зураад АТГ-аас гарсан. Гэтэл дөрөвдүгээр сарын 30-ны өглөө НПГ-аас надад яллах дүгнэлт үйлдсэн. Хэдийгээр яллагдагчаар татагдсан ч гэсэн эрх үүрэг бий. Нотлох баримтаа шалгуулж тайлбар өгөх өөрийнхөө гэм буруугүйг нотлох боломжийг хангах ёстой. Гэтэл ямар ч тийм боломж олголгүй яллах дүгнэлт үйлдчихсэн, ирж ав гэсэн. Улстөрийн захиалгаар яллах дүгнэлт үйлдсэн учраас би очиж аваагүй. Өчигдөр намайг албадан ирүүлэх шийдвэр гарсан. Уг нь хуулиараа бол НПГ хүчээр авчирч яллах дүгнэлттэй танилцуулах байтал Чингэлтэй дүүргийн шүүхийн коридорт яллах дүгнэлтэйгээ танилц гэсэн. Би бас л үгүй гэсэн.Шүүхийн шийдвэр гарахаас өмнө хэвлэлийн мэдээ бэлдээд сэтгүүлчдэд тараасан байсан.  Ер нь хуулийн байгууллагууд болох цагдаа, АТГ, НПГ-ын удирдлагууд нь бүгд л улс төрийн томилгоогоор томилогддог. Тэдэнд улс төрөөс ангид байх эрхзүйн орчин алга.

-Хууль хяналтын байгууллага улстөрчдийн нөлөөтэйгөөр ажилладаг болсон гэсэн шүүмжлэлтэй та санал нэгдэж байгаа юм байна, тийм үү?

-Үндсэндээ сүүлийн хоёр жилийн хугацаанд энэ байдал бүр хэтэрч байна. Хуулийн байгууллагын дунд шатанд ажиллаж байгаа маш олон залуучууд бий. Хамгийн арчаагүй нь дарга нь хууль бус үүрэг, даалгавар өгөхөд тэрийг нь ёсчлон гүйцэтгэдэг.Өөдөөс нь би хүнд биш хуульд захирагдана гээд хэлчих хүн алга.

-Танд хуулийн байгууллагад холбоо сүлбээ бий юу?

-Надад тийм зүйл байхгүй.

-Бүрэн эрхээсээ түдгэлзэхдээ улс төрөөс завсарлага авч буйгаа мэдэгдэж байсан. Гэвч, зургаан сарын дараа улс төрд буцаж орохоо зарлалаа. Ингэх шалтгаан юу байв?

-Хуулийн өмнө шударга ёс гажуудаж байгаа цагт түүний эсрэг тэмцэх ёстой. Энэ заваан, хууль бус байдлыг цэгцлэх гэж нэр дэвшиж байгаа болохоос зарим хүмүүсийн бодож байгаа шиг өшөө авах бодол өвөртөлсөнгүй.

-Өчигдөр шүүхээс  МУ-ын Ерөнхий сайд асан М.Энхсайханд ялын тогтоол уншчихлаа.Түүний араас олон хүний шүүх хурал үргэлжлэх төлөвтэй байна. Таны хувьд үүнийг юу гэж харж байна вэ?

Ардчилсан нийгэмд хүн  бүр хуулийн өмнө  тэгш эрхтэй ёстой. Хүнээс хамаарч, захиалгаар асуудлыг шийддэгээ л болих хэрэгтэй.  Миний сонссоноор  машин авах төсөвт өртөг нь 160 сая төгрөгийн эрхийг өгсөн байсан юм байна лээ. Амьхандаа 30 сая төгрөг хэмнээд 130 сая төгрөгөөр lexus 570  автал ял сонсох шалтгаан болж таарлаа.  Гэтэл Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж  400 сая төгрөгийн машин унаад явдаг л биз дээ. Албан  өрөөг нь сэтгүүлчид харсан биз дээ.

Таны удаа дараагийн мэдэгдлээс харахад МАН дотор нэлээн хагаралтай байгаа юм байна. Тийм  үү?

-Хагарлын гол сэжүүр бол мэдээж эрх мэдэл, албан тушаалын байдал мөн үү гэвэл мөн. Тэрүүгээр дайтаж, чулуу шидэлцдэг сэдэв нь  60 тэрбум болон ЖДҮ. Энэ хоёр хэрэгт МАН-ынхан өөрсдөө буруутай. Би ч  гэсэн  буруутай. Өөрсдөө гэм буруугүй мэт царайлахын тулд Ц.Сандуйгаар туг тахьсан. Энэ бол дан ганц Ц.Сандуйгийн  асуудал ерөөсөө биш.  МАН-ын гишүүд, дарга нарын бүгдийнх нь асуудал шүү дээ. Түүнийг нийгэмд төрийн албыг зарж идсэн, үндэслэлгүй хөрөнгөжсөн, хамгийн балиар амьтан мэтээр нийгэмд муухай хэлмэгдүүлж яллалаа. ЖДҮ-д холбогдсон 49 гишүүн иргэдийн боломжийг хулгайлахаас гадна парламентын дархлааг сулрууллаа. Энэ асуудлыг би намаас хөөгдсөндөө хэлж байгаа юм биш.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ЗөвЗөв
22
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

73 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.9.40.116

Уул нь ноцтой гэмт хэрэг биш л байна даа далдын хуйвалдааны хохирогч

Avatar

Зочин 2020-05-08 103.26.194.58

Тасарцан байна!!! Тэмцээд байх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-05-08 122.201.19.99

ene teneg zaluugaar yah gesen yum boldoo mongolchuud uursduu iim yumnuudiig sanal ugch gargachihaad l tensengyi ungesengyi gej araas ni sonshignohoo bolitsgoo.

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.21.108.215

Ардчилсан шинэлэг үзэлтэй залууг дэмжиж байнаа.

Avatar

Зочин 2020-05-08 59.153.113.14

дэмжиж байна

Avatar

Зочин 2020-05-08 66.181.178.126

Номтой минь одоо жоохон завсар гарга л даа!! Ингээд vргэлжлvvлээд нухалдаад байхаар чинь улиг домог болчоод бн ш дээ!!! Хvмvvс зvгээр л нэг Загдаагийн дvv гэж бодох гээд байна!!!

Avatar

ЗОЧИН 2020-05-08 202.126.89.186

ЭСГИЙ ХИЙХ ГАЗАР НОХОЙ ХЭРЭГГҮЙ ГЭЖ ЯАСАН ҮНЭН ҮГ ВЭ ? ХА ХА ХА !

Avatar

Зочин 2020-05-08 103.229.123.159

Сайн үаргалд. Энэ их идэж уусан нөхдийн нилээдийг чи мэдэж байгаа олон нөхдийг хөлдөө чир. Одоо мөнгөтэй хүний зарга л жаахан явнадаа.

Avatar

Amar 2020-05-08 182.160.35.24

Өлгийтэй хүүхдийг хүртэл өрөнд оруулж өөрсдөө цөм баяжсан МАНАН-гийн үеийн бүх өндөр албан тушаалтан нарсанд очих ёстой. Ингэж гэмээнэ бусдад нь сургамж болж улс, эх орон хөгжиж, ард иргэдийн нуруу тэнийнэ.

Avatar

Зочин 2020-05-08 109.70.100.24

==Эротик клубэд тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2020-05-08 62.216.208.217

Одоо чамаар тарихна аа хөө. Зөв зам дээрээ л явж байна

Avatar

ЗОЧИН 2020-05-08 122.201.24.69

ГОНХНООС ХҮН АВААД ШИДЧИХСЭН БАЙХ ӨНДӨР МАГАДАЛТАЙ н**ш ШҮҮДЭЭ!!!

Avatar

Zochin 2020-05-08 202.9.46.223

Сундуй нь Нийслэлийн ИТХ-д байхдаа СХД-ийн иргэдэд их дэмжлэг үзүүлдэг байсан. (26, 4-р хорооны амжиргааны түвшин доогуур ахмад настан,ХБИ ажилгүй иргэдэд ) энэ бүхнийг манай иргэд сайн мэддэг.

Avatar

zochin 2020-05-08 103.57.93.51

turiin ordond ch turiin shorond ch gulug bolohgui er hun gej boddog shuu, gehdee bolgoomj iluudehgui biz,

Avatar

Зочиг 2020-05-08 139.5.216.166

Номтойбаяр энхийн цагаан тагтаа юу,өөрийнхөө булхайг дэлгэж буруугаа хүлээж сур,хүчин,хүн амины,зодоон цохион,хууль бус үйлдэл хийчихээд ямар ч хариуцлага хүлээхгүй явж байх юм,хууль бус лицензээ өнчих,Цагаан суваргаа өгчих,аав хүү 2 тагнуулын байгууллагад ажиллаад Монголын хамаг өнгөтэй өөдтэйг авсан нь үнэн байх шүү,түүнийг Нямдорж л хэлж чадна.

Avatar

Зочин 2020-05-08 192.82.70.173

Сайн үзэлц тэгж байж төр цэвэршинэ тунгалагшина одоо төр хууль шүүх булингартахын дээдээр булингартаж үнэр танар гэж хажуугаар нь явахын аргагүй болсон

Avatar

Zochin 2020-05-08 64.119.16.252

Sunduigaar tug tahusan MAH udirdlaga bugdeeree l buruutai gej unen l heljdee

Avatar

D&D 2020-05-08 49.246.115.81

Duu, Tuushtai bai.. ,

Avatar

б 2020-05-08 103.229.122.69

Миний дайсны дайсан миний найз гэдэг шиг 5 удаа хууль зүйн сайдаар сонгогдож Монголын хуулийн салбарыг бүрэн дампууруулсан мэнгэтэй хулгайчийг зайлуулж байвал дэмжинээ.

Avatar

Зочин 2020-05-08 103.229.120.124

Чи улс төрч биш л дээ хөө гэмт хэргээ бүү хутга

Avatar

Дэмжигч 2020-05-08 202.179.26.67

Хуулийн нэр барьж жирийн иргэн байтугай УИХ-ийн гишүүдийг бөлдөгддөг нь хуулийн нэр барьсан мангас, бидний ирээдүй даанч бүрхэг байна даа, Номтойбаяраа чи энэ бүхнийг давж гараад жирийн иргэдэд хууль тэгш үйлчилдэг нийгмийн байгуулах нь чиний үүрэг шүү. Дэмжиж байна

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.126.89.46

bullshit

Avatar

зочин 2020-05-08 202.9.47.8

энэ хуний юу яриад солиороод бгааг ойлгохоо байлаа.

Avatar

Зочин 2020-05-08 103.229.121.8

zobi mine uzele rodio stanz changa yarigchaa untaraa dahiad anhaaruulahgui shuu

Avatar

Дорж 2020-05-08 64.119.23.148

Хүрэлсүхийг улаан нүүр рүү ньхарж байгаад ЖДҮчин гэж зарлаад баримтыг нь дэлгэж байсан түүнээс хойш ХҮК-ийн араанд зуугдсандаа. Булавч бултайна гэдэг энэ зоригтой шударга буриад 2020 онд аль ч тойргоос гарч ирээд Хүрэлсүхийн булхайг дэлгэж огцруулна та нар харж байгаарай.Хамгийн гол нь Номтойбаяр шиг сайхан зоригтой залуу олон гарч энэ зөнөсөн Энхтүвшин Нямдорж нарыг зайлуулах хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.126.89.46

Ger buleeree hiisen hulgain bugdiig ehleed erguulj ugug ene manj tungus!

Avatar

Irgen 2020-05-08 122.201.23.122

Zygeer l ene zailsan n deer. Baarnii arhichin batsaan shu de. Mongoliin tur ene durakaar olon jil togluullaa odoo bolson. Khurelsykh tseverlegeegee sain hiij bna. Ene said hiij bsan gej bodhoor oi gutah yum…Zygeer l zailal da

Avatar

Зочин 2020-05-08 66.181.184.96

Номтойбаярын зөв. Тэмцэх хэрэгтэй. Залуу нас, зүрх зориг, хөрөнгө, нэр нөлөө байна. Шударга бустай нүүр тулсан шиг тулах хэрэгтэй. Энэ дуртайгаа хэрэгтэн болгодог механизм маргааш хэнийг ороож магадгүй.

Avatar

ЗОЧИН 2020-05-08 202.126.89.93

ДАХИЖ ИЙМ ХҮНИЙГ ТӨРД ОЙРТУУЛБАЛ ГАЙ ДАГУУЛНА ШҮҮ !!!

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.126.89.154

#freeEnkhsaikhan #freeNomtoibayar

Avatar

Доржоо 2020-05-08 202.126.89.251

Би энэ залууд итгэж байна

Avatar

иргзн 2020-05-08 202.179.24.7

нэг Хүний Барьцаа Эрх мэдэлд автсан ийм л Прокурор Шүүх Хуулийн байгууллагатай Улс орон болчихсон байна ш дээ, зүгээр нэг Мөнгөтөй нөхөр л Хуулийнханы Прокурорын ажлыг заагаад Эсэргүүцээд л томроод л зонсож байна шүү дээ, энэ бол Гутамшиг,

Avatar

Zochin 2020-05-08 64.119.16.245

Setgegdel yagaad ustgaad bdag uym

Avatar

Zochin 2020-05-08 64.119.16.245

Za bodit asuudal bga bolood l shalgaj bga bho, mongoliin tur muu ch gesen ogt gemgui huniig shalgahgui biz, tanai ger bul mongoliin tur olon tumend talarhaj yavah yostoi shuu.

Avatar

зочин 2020-05-08 66.181.161.24

Авсаа бэлдүүлж байгаа Нямкагийн хажууд бол ч нас байнаа байна. Үзээд бай үзээд бай,

Avatar

Иргэн 2020-05-08 122.201.22.221

Ажлаа сайн хийж байгаа УЕП-ыг дарамталж байгаа ухаантай юм.Өөрийнхөө хийсэн зүйл,үйлдлээ эргэн нэг сайтар бод.

Avatar

Уншигч 2020-05-08 79.237.244.71

Тэр цүнх баригчийг хардаа.

Avatar

Зочин 2020-05-08 133.41.91.83

Баар хэсэж зодоон хийж явдаг байсан золбин нохой төр барьж улс удирддаг улс Монгол л байх. Мөнгө байхад мөнхийн уснаас бусдыг хийж болох юм даа энд. Харамсалтай.

Avatar

Demjigch 2020-05-08 202.126.88.68

Cham shig dugardag aavyyn huu olon boloosoi,hulgaich nar xoxorigtoi hunees aidag.Chi oortoo itgeltei sanhuugiin yamar ch daramtgui tiim uchir sain uzeltseerei.Nomtoi chamd bayar hurgie!!!!

Avatar

Иргэн 2020-05-08 66.181.161.12

Шүүх ч, Прокуор ч хараат бусар бие даан ажиллах боломжгүй байдал нь хэвийн үзэгдэл болсон байна. Аль нь шүүх, *л нь прокуоро гэдгийг ч ялгахад хэцүү болждээ. Хэрэг үүсгэх эсэх, хэрэгсэхгүй болгох эсэхийг ч прокурор шидээд мөрдөн шалгах алба бол зүгээр л прокурорын дохио зангаагаар ажиллахаас цаашгүй болсон санагдана. Энэ бүхэнийг иргэн би бээр өнөөгийн улс төрчдийн үйл ажиллагаанаас л болж байна гэж боддог. Социализмын үед хуулийн салбарт завхрал байсаан, гэтэл өдгөө өнөө магтаад байсан ч….

Avatar

уншигч 2020-05-08 66.181.169.116

тахисан гэж бичдэг юм сэтгүүлч гуай бичиг үсгийнболовсролгүй яаж ажил хийдэг юм бэ та нар

Avatar

Зочин 2020-05-08 185.217.117.220

МАК ГЭЖ ГЭМТ ХЭРЭГТЭН ГЭР БҮЛ

Avatar

Зочин 2020-05-08 91.109.29.138

zailaa khun aminii kheregten

Avatar

Zochin 2020-05-08 150.129.140.23

Hudalch zaluu

Avatar

Иргэн 2020-05-08 66.181.161.21

Энэ хэрэг дээр шударга санагдаж байна, хэт их дээрэлхээд байвал өмөөрдөг ард түмэн шүү

Avatar

Зочин 2020-05-08 103.26.193.34

Явж явж САндуй ч харин Номтоосоо их цэвэр нүгэл багатай хүн шүү

Avatar

Харьцуулагч 2020-05-08 49.0.212.170

Ардчилал гэдгийн нэг үед төрийн ажилтан нарыг нийтээр нь гудамд гаргасан шүү, одоо та бүгд ийм л улс төр гэгч юм хийгээд байна, бас болоогүй өвчтэй галзуу хулгайчийг төрд гаргадаг шүү, үүнийг бид больё, та нар заваан улс төр хийхээ бол…

Avatar

Зочин 2020-05-08 124.158.110.82

Ерөнхий прокурор жаргалсайхан чинь харин мундаг хүн ш дээ. Эрүүдэн шүүхийн эсрэг маш хүчтэй тэмцэж байгаа. Бас хүний эрх, эрх чөлөөг дээдлэдэг. шоронжилтыг л багасгамаар байна!!!! Харин нийслэлд учир бий дээ.

Avatar

лхагва 2020-05-08 122.201.22.186

за энэ нэг буруу эрхэлсэн бухын хvзvvнээс хатуу залуу хань татаад л хавь ойрынхоноо хамаад цэвэрлээд явбал сайн шvv харамсалтай нь шантааж тодий биздээ хэний хаанаас зуурч авбал аврагдах бол гэсэн эрэлхийлэл тодий биздээ

Avatar

иргэн 2020-05-08 192.82.76.79

Хэн хэрэг хийсэн нь биш хэн даргад таалагдахгуй байгаа нь л явдаг болсон юм щиг байна даа

Avatar

HELMEGSEDIIN BULEG SONGUULID YLNA 2020-05-08 66.181.178.232

mongotei uim chin yahiin chadahguishdee,tiim ch uchiraas tom duugarch chadaj bn,mongoliin 1 nomeriin horongotei ger buliig yahiin,yachij chadahgui,odoo elbegdorjiin helmegsediin bulegt or,jinhene tom garuud bgaa,$$-OOR booljinodee,mongoliin buh money-nii 90 huviig atgaj bgaa bulegluudtei yahiin yaj ch chadahgui,huuli bol bidend l uilchilneshdee,manai udirdagch ELBEGEE bugdiig tootschihson bgaa ,songuulid huuramch DAMBIIJAA shig 1,1 hun mongoor zodoj bgaad gargahar shiidsen,bid ylna,helmegsed

Avatar

Зочин 2020-05-08 103.57.94.198

Сандуй гэдэг залууг МАН-ынхан хэлмэгдүүлсэн нь үнэн шүү. ЖДҮ бол нотлох баримттай гэмт хэрэг

Avatar

иргэн 2020-05-08 192.82.66.151

Монголын Төрийн байгууллагын удирдлагын буруу үг үйлдэл,шийдвэрийг хэлж засаж залруулж өөдөөс нь шууд үнэн, шударга биелүүлэх боломжгүй гэж хэлж чаддаг аавын хүү ээжийн охин түй гээд байхгүй.Тэгэж хэлсэн хүмүүс нь 1 минутын дотор ажлаасаа халагдаж өөрсдийнх нь жинхэнэ гар хөл бологсод 1 минутын дотор шууд ажлын авч улам дарамт шахалт хууль бус үг үйлдэл цэцэглэдэг ургадаг.Хатсан ургамал үхдэг байхад Төрийн байгууллагад бол харинч сайн тордлого хийж услаж маш хурдан сэргээж ургуулдаг.

Avatar

zochin 2020-05-08 122.201.23.226

tanhai,gehdee hulgaich bish bh gej boddog,yarij heljbgaa zuilees n avch bodoh,geehiin uudnees handah heregtei bolov u

Avatar

Зочин 2020-05-08 64.119.22.225

Номтойбаярыг энэ удаад дэмжиж бна.

Avatar

Зочин 2020-05-08 103.80.211.37

Номтой цэгцтэй, нягт, зоригтой байна. Сайн байна.

Avatar

Зочин 2020-05-08 182.160.38.40

Энхболдыг огцруулж чадвал шударга бусын хонгилыг устгана гээд байсан Батзандан Оюун эрдэнэ ….. нар яагаад дуугарахгүй байнаа? Нөгөө хонгил чинь ажилласан хэвээр л байна. Гол дуугарах ёстой С.Эрдэнэ Батзандан ….. нарт эрүү үүсэх боломж байгаа учраас гөлөгнөөд дуугарч чадахгүй байгаа гэнэ.

Avatar

Зочин 2020-05-08 64.119.23.148

Номтойбаяр шиг шударга залуучуудыг гаргаж Ардчилал, эрх чөлөөгөө Баттулга,Хүрэлсүх нарын гараас аварах цаг болжээ.НЭГДЭЦГЭЭЕ

Avatar

zochin 2020-05-08 64.119.21.131

ene odoo ikh yum yarikh yumaa , duuguy shalguulaad l zaylaachee

Avatar

Зочин 2020-05-08 103.229.122.253

лаа унтраахаас өмнө бадамлан асдаг.улс төрийн үхдэл болчихоод боож үхэх нь.

Avatar

Зочин 2020-05-08 172.58.140.228

Teneg l***r durak mudak fucker sucker z**l tonil

Avatar

иргэн 2020-05-08 192.82.66.151

Номтойбаярт үнэхээр мэргэжлийн туршлага байна шүү.Хуулийнхан жааханч гэсэн гэгээтэй шударга баймаар юм даа.25-р сувгаар гарч байгаа Невский гэсэн орос киног энэ сэтгүүлч нар үзээрэй.Яг энэ Номтойбаярын хэлээд байгаа шиг хуулийнханы дарга нарын үүрэг даалгаврыг гүйцэтгэгч албан тушаалтангууд яаж биелүүлдэг шударга мөрдөгч нар нь яаж ажлаасаа халагддаг яаж дарамт шахалтанд ордог гэдгийг маш сайн харуулсан байна лээ.Монголын хуулийн байгууллагад энэ үг үйлдэл газар авсан нь үнэн.

Avatar

иргэн 2020-05-08 202.179.24.7

жинхэнэ Эр хүн Ишиг шиг орилохгүй Хурга шиг дуугүй босож очоод Шалгуулах хэрэгтэй шүү , Хууль Шүүх Прокурор Өөрий чинь Буруутай болохоор шалгаж буй шүү дээ, тэгээд ч энэ Улсын Хар данстай 30н Гэр бүлийн нэг шүү дээ,

Avatar

Зочин 2020-05-08 103.111.68.3

ТӨР ИЙМЭРХҮҮ ДАЛДГАРЫГ ДАРДАГ Л БАЙЛГҮЙ

Avatar

Zochin 2020-05-08 202.131.243.190

Ue ue shizotoi yum shig medegdel hiideg, yariltsalga ogdog, teriig ni sensaatsi bolgodog erhem setguulch nertenguud olon bolj dee. olon tumnii oyun sanaag toorogduuleh, oort ashigtai bolgoh gej hevlel medeelliinhiig holsoldog yum gazar avchee. Olon uzeltei baih ni olon hagaral, taltsal bi bolgodog yum bna gedgiig ongorson 30 jil hangalttai haruulsan. Ardchilal gej haa ch bhgui, ANU-aas buurai ornuudad zoriulsan togloom gej helsen bdag.

Avatar

Буд 2020-05-08 150.129.143.206

За даа шалгах хэрэгтэй болоод л шалгаж байгаа биз дээ юунд нь бухимдаад байгаа юм бол доо

Avatar

бодлын хулгайч 2020-05-08 66.181.167.53

ОЛОН ЮМ ЯРИАД ЯАХ ВЭ ХӨ. ЭНД ТЭНД ИХ ЮМ ЯРИХ ТУСАМ ЭЦЭСТ НЬ ЧИ ӨӨРӨӨ Л ОРООГДОНО ШҮҮ ДЭЭ. ЭРТХЭН ОЧООД ЗӨВ БУРУУГАА ШИЙДЧИХ.

Avatar

м 2020-05-08 124.158.107.35

энэ айлын эрх хүүхдэд аархуулаад байж бдг манай шүүх

Avatar

Зочин 2020-05-08 182.160.38.40

Номтойбаяр улс төрд чухал эрхэм. Ийм л зоригтой шударга боловсролтой хүмүүсийг сонгож байя. Энэ ЕП өмнөх ЕП шигээ би зөвхөн хуульд захирагдана зоригтой үгээ хэлж чадахгүй нөхөр юм, чааваас.

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.179.27.55

Одоо иймэрхүү эцгийнхээ мөнгөөр сагасан баян айлын эрх залууг улс төрд дахин оруулах хэрэггүй. Хангалттай төрөөр тоглууллаа ард түмээн. Энэ жилийн сонгуулиар тэр зөв хүн гээд байгаа залуусаа сонгоод үзэцгээе. 30 жил хангалттай хууртаж доромжлууллаа.

Avatar

зочин 2020-05-08 182.160.33.89

нас харгалзахгүй зөв гэж ярих хэрэгтэй, амьдрал эрээнтэй бараантай, зөвхөн залуус зөв гэж байхгүй, цүнх баригч санаатай залуус бас байна, зөв хүнээ л сонгох хэрэгтэй

Avatar