М.Энхсайханд эмгэнэл илэрхийлэх үү, Х.Баттулгад баяр хүргэх үү! | News.MN

М.Энхсайханд эмгэнэл илэрхийлэх үү, Х.Баттулгад баяр хүргэх үү!

М.Энхсайханд эмгэнэл илэрхийлэх үү, Х.Баттулгад баяр хүргэх үү!

М.Энхсайханд эмгэнэл илэрхийлэх үү, Х.Баттулгад баяр хүргэх үү!

Ерөнхий сайд асан М.Энхсайханыг гурван өдөр шүүсний эцэст Сүхбаатар дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхээс түүнийг гэм буруутайд тооцож, дөрвөн жил 6 сар хорих ялаар шийтгэв. Ийнхүү 1990 оноос хойш, ардчилал ялсны дараа шүүхээс ял шийтгэл сонссон анхны Ерөнхий сайд нь М.Энхсайхан боллоо. Тэрбээр өмнө нь УИХ-ын дарга, Улсын ерөнхий прокурор хоёрт хандан захидал бичихдээ “АТГ, прокурор дээр хэрэг зохиож, байхгүй хэргээр хүнийг яллаж, тэрхүү хууль бус ажиллагаандаа Монгол улсын шүүхийг оролцуулан гүйцэлдүүлэх нь Монгол Улсад улс төрийн хоригдолтой болох үүд хаалгыг нээх аюултай” байгааг сануулж байсан билээ.

Түүнийг 130 сая төгрөгөөр албан хэрэгцээнд автомашин худалдаж авсан, Тавантолгой ордыг хөрөнгө оруулагч талд ашигтай байдлаар байгуулах гэрээг боловсруулсан хэмээн буруутгаж, Эрүүгийн хуулийн 19.6.2 /үндэсний аюулгүй байдлыг хорлон сүйтгэх/, 22.1.2-т /албан тушаалаа урвуулан ашиглах/ заасан гэмт хэрэгт тооцсон нийслэлийн проукрор Г.Батбаярын яллах дүгнэлтийг З.Болдбаатар нарын шүүгч хэлэлцэхдээ “Гэрээний төслийг УИХ-аар хэлэлцэж, баталгаажаагүй” гэж хорлон сүйтгэх заалтыг нь прокурор руу буцааж,  харин автомашины хэрэг тохоод яллаж орхив. Гэрээний төслийг УИХ-аар хэлэлцэж баталгаажаагүй юм бол зүй нь хэргийг прокурорт буцаах биш хэрэгсэхгүй болгох ёстой байв.

Хэрэг бүртгэл, мөрдөн байцаалт, прокурорын дүгнэлт, тэндээс өгч буй мэдээлэл, үйл явцыг нь ажиглахад хуулийнхан бүгд нэг талыг барьж мөрдөн шалгах ажиллагаа явагдсан нь гэсэн дүгнэлтэд хүрч байна. Шүүх хурал нээлттэй нэртэй боловч хагас хаалттай явагдаж, шүүх хурлыг шууд дамжуулахдаа шүүгдэгчийн өөрийгөө өмгөөлөх үгийг олон нийтэд хүргэхээс айсан нь М.Энхсайхан угаасаа гэм буруугүй, түүнийг яллах даалгавар дээрээс авсан болохоо шүүгчид бараг баталчихсан гэж хэлж болно.

Эрхбиш, Тавантолгойн ноорог дээр дүгнэлт гаргасан шинжээч нар нь “бид алдаа гаргасан, буруу дүгнэлт үйлдсэн” гэж гэм буруугаа хүлээсэн тул М.Энхсайханыг шууд террорист гэж яллахаасаа З.Болдбаатар шүүгч ичээ байлгүй. Хэрэвзээ хүн, тэгээд ичих булчирхайтай, хайрлах нэр төртэй бол шүү дээ.

Гэхдээ захиалсан эзнийхээ заавар, даалгаврыг нь биелүүлэхийг тулд заавал хэрэг олох, ял оноох үүргээ Монголын шүүх гарамгай гүйцэтгэсэнд ардчиллын төлөө зүтгэж явсан М.Энхсайханд эмгэнэл илэрхийлэх үү, эсвэл ардчиллыг ашиглаж ирсэн Х.Баттулгад баяр хүргэх үү!  

Энэхүү шүүх хуралд Европын холбоо, түүний гишүүн улс орнууд онцгой ач холбогдол өгч, анхааралтай ажиглаж буйгаа илэрхийлсэн "баримт, нотолгоо" нь М.Энхсайханы гэр бүлд илгээсэн бамбарууш байлаа. Товчхондоо, М.Энхсайханы шүүх хурал нь Монголд ардчилал орших, оршихгүйн тухай л байсан.  Гэвч, ардчиллыг тугаа болгож ирсэн Ардчилсан нам шүүх хурлын талаар "а" гэсэнгүй өнгөрсөн нь С.Эрдэнийн намын эмгэнэл байлаа.

Болсон явдлыг тоймловол Монгол Улсын сайдаар М.Энхсайхан ажиллаж байх үед ЭХЯ-наас төслийн ажлын хэсгийн нэгжийн албан хэрэгцээнд зориулж 165 сая төгрөг төсөвлөжээ. Ингээд автомашин худалдах, худалдаг авар тендер зарлаж, гурван санал орж ирснээс хамгийн бага үнийн саналыг нь хүлээж авсан байна. Үндсэндээ ЭХЯ төсөвлөсөн үнийн саналаас даруй 35 саяар бага үнэтэй авто машин ажлын хэрэгцээнд худалдан авч ашиглаж байгаад буцааж өгчээ. Харин шүүх 130 сая төгрөгийн  “Lexus 570″ маркийн автомашиныг өнөөдрийн ханшаар /элэгдэл хорогдлыг тооцон/ 75 сая төгрөгөөр үнэлж, 55 сая төгрөгийн хохирлыг улсад буюу Эрчим хүчний яаманд учруулсан гэж үзсэн байна. Тухайн үед  буюу 2015 онд "Да хүрээ" зах дээр Монголд явж байсан “Lexus 570″ машин 115 сая төгрөгийн үнэтэй байв. Гэтэл өнөөдөр ам.долларын ханш тэр үеийнхээс даруй 1000 гаруй төгрөгөөр нэмэгдэж, 1750-2770 төгрөгт хүрсэн байтал 130 сая төгрөгийн үнэтэй авто машиныг 75 саяар үнэлээд 55 сая төгрөгийн хохирол тооцсон Монголын шүүгчид үржиж, хуваах энгийн тоо бодож чадахгүй байж Тавантолгойн мега төслийн гэрээг ойлгож шийдвэрлэж барах уу. Ийм шүүх Монголд шударга ёсыг тогтоож, хамгаалж чадах уу? Энэ бол нэгдүгээр асуулт.

Тэгвэл ШШГЕГ-аар 360 сая төгрөгийн “Lexus 570” авхуулж унасан Ц.Нямдоржийг ч адилхан шүүе. Дипломат сүлжээ ашиглан  хил, гаалийн хөнгөлөлт эдлэн орж ирсэн машиныг Ц.Нямдоржийн хүү Н.Анхбаярын найз Т.Мөнхбат ШШГЕГ-т шахсан баримтыг Т.Энхсайхан гэх бүсгүй дэлгэж байсан билээ. Гэтэл М.Энхсайхан болохоор албан хэрэгцээндээ ашиглаж байгаад уг машиныг ЭХЯ-нд буцаагаад өгсөн байдаг.

М.Энхсайханы өмгөөлөгч Ц.Эрдэнэбат шүүхийн шийдвэрийг хүлээн зөвшөөрөхгүй, үйлчлүүлэгчээ гэм буруугүйг батлахдаа иргэн Х.Баттулгын Монгол Улсын прокуроруудын зөвлөгөөний үеэр аваачиж өгсөн 178 хуудас бүхий гомдлын дагуу шүүх маргаан хэлэлцэхдээ хараат бус байдлаар шийдвэр гаргаж чадахгүй байх гэдэгт эргэлзэж буйгаа хэвлэлийнхэнд хэлсэн. Иргэн Х.Баттулга гэдэг нь прокурор, шүүхийн томилгоонд оролцох эрх мэдэлтэй, ҮАБЗ-ийн дарга, Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга юм.

Товчхондоо, Монгол Улсын Ерөнхийлөгчөөс хараат шүүх нь Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн гомдлоор үүсгэгдсэн хэргийг шийдвэрлэхдээ М.Энхсайханыг гэм буруугүй гэсэн дүгнэлт гаргахаасаа айсан гэсэн үг.

Энэ бол Монголын шүүх, бүр Монгол Улсын хувьд ухралт төдийгүй эмгэнэл байлаа. Ингээд шударга шүүх баяртай болж, хууль шүүхийг гартаа атгасан Ерөнхийлөгч Х.Баттулга бяртай байгаагаа харуулав. Мэдээж, энэ үйл явдал түүх болж үлдэнэ. Яллах дүгнэлт үйлдсэн улсын яллагч Г.Батбаяр, Б.Батсайхан, илт "захиалгаар" асуудлыг шийдвэрлэсэн шүүгч З.Болдбаатар нарыг түүх өөрөө шүүж үлдээнэ. Тийм учраас л “нэр хугарахаар яс хугар” гэж монголчууд ярьдаг, сануулдаг.

М.Энхсайханы Монголд учруулсан хохирол гэж юу ч байхгүй. Зүгээр л түүнтэй хийх хувийн тооцоо Монгол Улсын Ерөнхийлөгчид байна. “Монголын төмөр зам”-ын даргаар ажиллаж байхдаа М.Энхсайхан Тавантолгой-Гашунсухайтын чиглэлийн төмөр замыг эхний ээлжинд, нарийн царигаар, Х.Баттулга Тавантолгой-Сайншанд чиглэлд өргөн царигтай төмөр замыг нэн түрүүнд тавих маргаан нь яван явсаар ийнхүү М.Энхсайхан улс төрийн хоригдол болж, шүүхээс ял авлаа.

Түүний шүүх хуралтай давхцаж, Ерөнхий сайд асан С.Баяр, Сангийн сайд асан С.Баярцогт, “Эрдэнэс Оюутолгой”-н гүйцэтгэх захирал асан Да.Ганболд “Эрдэнэс Монгол”-ын захирал асан Б.Бямбасайхан нар шүүхэд дуудагдсан нь зүгээр ч нэг давхцал биш. Ерөнхийлөгчийн “дайсан” бол гэмт хэрэгтэн гэсэн айдаст олон нийтийн автуулах гэсэн сонирхол цаана явж байна гэсэн үг!

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
28
ТэнэглэлТэнэглэл
24
ХарамсалтайХарамсалтай
18
ЗөвЗөв
8
БурууБуруу
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

137 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Капиталист мөнгө хүүлэгч 2020-05-08 66.181.182.181

Баг ял өгсөн 20 шүүх байсан юм

Avatar

Зочин 2020-05-08 139.5.218.88

машин яахав шалтаг байх. харин тэр гэрээ нь ямаршуу юм хийсэн болоод хорлон сүйтгэх ажил гэж нэрлүүлсэн юм бол. тийм хор хохиролтой гэрээ байсан юм уу? хурал дээр дэмжигдээгүй гэхээр..? үнэхээр монголыг хорлохоор санаа агуулагдсан ч ашгүй анзаарч дэмжилгүй өнгөрөөсөн, гэхдээ тийм чиг хандлага, санаархалтай хүнийг хуулийн хүрээнд яаж ч чадахааргүй нөхцөл байдалд бсан бол иймэрхүү аргаар ч болов дарсан байж болох. хууль төгс биш болохоор бодит байдалд яах хэрэгтэй байгаа үйлдлийг шалтагаар хэр

Avatar

Иргэд 2020-05-08 122.201.23.122

Элбэгдорж, Баттулга хэн ч байсан энэ технологи үргэлжлээд байгаа нь хуулийн байгууллагад ялзрал байгааг нотлоод байгаа юм. Ерөнхийлөгч нэртэй юу ч мэдэхгүй хүн шударга ёс тогтооно гэж гар зангидаж байгаад буудаг. Доор нь ажиллаж байгаа цагдаа, прокурор, тагнуулын нөхдүүд дургүйгээ хүрсэн нөхдийг дураараа шүүж ялладаг. Энэ бол аль соцын үеэс өвлөгдөөд үргэлжлээд л явж байгаа. Шинэ дарангуйлал огт биш шүү!!!

Avatar

Зочин 2020-05-08 122.201.23.122

Энэ нэг л худлаа яваад байгаа юм даа. Хууль шүүх цагдаагийнхан тэр чигтээ ЗХУ-д бэлтгэгдсэн коммунистууд тэд яг 37 онд хэрэглэж байсан технологийг сэргээн хэрэглэж эхэлсэн нь эмгэнэлтэй.

Avatar

Зочин6 2020-05-08 202.126.89.112

Баттулга монголыг их хорлож байгаа хулгайч шүү

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.9.46.195

М Энхсайхан ганц ТТ биш Монгол улсын е сайд, ТТ н цахилгаан станцын төслийн удирдагч гээд олон өндөр албан тушаал хашихдаа Монгол улсад үлдэхээр ашиг тусаа өгсөн ямар ажил хийвээ ! Мөн цаашдаа хариуцлага тооцож шоронд явуулах ёстой Ц Элбэгдорж, С Баяр, С Баярцогт, Ч Сайханбилэг, Сү Батболд, муруй Сугар,Жастын Батхүү, Ганзориг гээд төрд ажиллаж байсан болон төрд асар их хэмжээний хохирол учруулсан олон гэмт хэрэгтнүүд бга !

Avatar

Зочин 2020-05-08 66.181.161.86

Юм унш Гомбоо

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.126.89.230

Барын амнаас гарч арслангийн аманд орно гэгчээр Элбэгдоржийн бий болгосон шуугчдийн армиас нэг ангижирлаа гэсэн чинь Баттулгын шуугчдийн армийн дарангууйлалд орж буй юм байна л даа! Одоо ушоо авалт нь ургэлжилсээр… Дараагийн ээлжинд С.Баяраас ушоогоо авна. Монголчууд бид эд нарын энэхуу ушоо авалтын дунд яах юм болж байна аа!

Avatar

Зочин 2020-05-08 120.88.147.45

Ждүгийн 49 гишүүн тэгүүл тэгүүл хэдэн жилийн ял авхуу женко 49 гишүүний хавтаст хэргийг бариад прокрор дээр очооч тэд юун энхсайхан бүүр аймаар гэмт хэрэгтэнгүүд байна шудрага цагдаа шүүхн ажилаа хиигээч

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.9.46.39

Үнэндээ ёстой шог юм боллоо. Тэр 135.0 саяаар авсан тэр машины үнэ ханшны харьцааг яаж худлаа тооцож чадаж байна. Тэгээд ч тэр машиныг нь хувьдаа авчихсан ч байгаа биш. Баттулгыг бушуухан огцруулж хүсээд байгаа шорон руу нь явуулах хэрэгтэй. Ийм тэнэг ёрөнхийлөгч тэй, онгироо ерөнхий сайдтай, салганасан их хурлын даргатай улс яаж хөгжих юм бэ? Үнэндээ маш их харамсаж бна. Гэмгүй шудрага, мэдлэг, чадвартай хэсгийгээ шоронд хийж, юуч мэдэхгүй тэнэгүүд нь дээр гарчихна гэдэг хэцүү бна.даа Яанадаа

Avatar

ENE MUUHAI MUU UIMNII ZAGALMAILSAN ETSEG elbegdorj TA MONGOLD UI HIISNEE SANADAA 2020-05-08 66.181.187.103

elbegdorjiin mahnii mashin harin iluu muuhai ajillsan shuu,ongotsoor nom achuulsan geed eronhiilogch baisan hunii oimsiig gozoilgoson tegeed ,ger buliig ni eldeveer daramtalj ger bulee omoorch nervtsen emegtein video bichlegiin olond uzuulj ger buleer ni jigshuuleh MAO -ch hytad bodlogo yvuulj tuuniigee Elbegdorj inder deerees ulam seveed nogoo gutlaa toslood zangiagaa zuugeed gedeg aldart ugee helj ,onoodor tuundee oroogdoj muu nuhendee orj aluuldag TARVAGA shig chichirch bn,ELBEGDOR!!!!!

Avatar

ELBEGDORJOO ICHEECH,ICHEECH,shudraga esnii esreg b** SEVEECH 2020-05-08 66.181.187.103

tegeheer Elbegdorjii bulai ilchlegdsenii daraa ger bul BOLORMAA ruu ni dairna gesen ugui,RIO-TENTO NEW-IORKed arga hemjee zohion baguulj ,BOLORMAA sand 3 say $$ handivlasan ter bol 1 taldaa tseverhen hahuuli,nogoo taldaa mongoliin ard tumnii money shdee,Afrikiin shunahai ard irgedee boddoggui bolovsrol muutai ,shunaltai eronhiilogch nart RIO-TENTO metii bayn company-d,handiv nereer $$$$$$$$ ,house, beleglej ulsiin baylgiig huu hamdag ni nuuts bish,Elbegdorjoo icheech!

Avatar

Зочин 2020-05-08 103.229.123.159

37 оны Жамбалдорж шиг өнөөдрөөс Батбаяр, Батсайхан, Болд баатар нарын нэрийг сайн тогтоож авцгаа. Энэ нөхдийн нэрийг бүү март. Өчүүхэн албан тушаалын төлөө Монголын хууль шүүхийг бузарлаж хар жагсаалтад ороход хувь нэмрээ оруулж байна.

Avatar

Зочин 2020-05-08 185.220.101.17

!!!Эротик клубэд тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Ser mongolchuudaa 2020-05-08 104.200.132.109

Mongol uls ingeed suirch baigaa ni ter dee. Tsaazal, duujil, shataa gej oriloldoj taashaal avsan tarkhia ugaalgasan khar mass!!!! Uneheer uruvdultei teneg baina daa. Gaiguihenuud ni erthen gadagshaa garsan deer dee. Esvel zugeer bosotsgoo mongolchuudaa. Erkh chuluuguu hamgaaltsgaa mongolchuudaa. Battulga gej s** uuriguu mafia-tai kinonii gol duriin ezen geed anduursan bolovsrolgui teneg sdagaar samruulj duuslaa shdee!

Avatar

Battulga ogtsor!!!!! 2020-05-08 103.208.220.68

Ene Mongold chin yamar buzartai bulai ih helmegduulelt ni bolood baigaa yumbe? 37 onii tuuhee davtaj baigaa hereg uu? Battulga gej hooson tolgoitoi erguu mal uuruu jinhene hulgaich, luivarchin hun bzdee? Manai end ingesen bol Battulga shorond yal edelj baih bailaa. Arai gej jaahan hugjij bsn asia daa ardchilalaaraa urgelj deeguurt ordog bsn eh orniig min teneg battulga suiruullee

Avatar

Жонкуу хэдэн жил авна гэсэн үг вэ 2020-05-08 211.197.11.18

Зика, Жонкуу хоёр шиг новшийн хулгайчууд Монголын түүхэнд байхгүй! Энэ хоёрыг шүүх өдөр ирнээ гайгүй!

Avatar

Ардчилалаа аваръя!!! 2020-05-08 209.58.188.14

Жонкуу болон зика мөн энэ увайгүй шүүгч прокурор нар удахгүй ялаа эдлээд нарсанд үлдсэн насаа үдэх өдөр удахгүй ирнээ

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.21.107.124

ЭНХСАЙХАНЫ ЯЛ БАГАДСАН ДАА МУУ УРВАГЧ ӨМХИЙ ТОНГОЙ ХАР ШИГ ЮМ..

Avatar

Зочин 2020-05-08 103.26.194.111

Зандка ямаа гэхээр тэмээ гэх аятай. Хар тамхи заруулаад зараад бохир мөнгө угаагаад байна гэж хэлээд байхад манай банк санхүүг шинэчлэхгүй бол болохгүй гэхийг нь ойлгосонгүй. Тэхээр Монгол улс банкуудаараа даижуулаад мөнгө угаадаг юмуу Эсвэл төв банк мөнгө угаадаг ч юм шиг. Дипломатууд чинь хартамхины наймааны гэмт хэргийн сүлжээнд орчихсон гээд гадныхан хэлээд байх юм уг нь.. Монголд улс төрийн нам л гадны бохир мөнгө угааж өгдөг юм шиг харагдаад байдаг шдээ.

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.131.242.254

Монгол орны нүүрсний экспортыг эрс нэмэгдүүлж, Оросын нүүрсний экспорттой өрсөлдөх гэсэн хүн юунд хүрч болохыг харуулсан хатуу сануулга. Монгол орон ядуу дорой, дотроо хямралтай, нүүрсээ ч экспортлож чадахгүй, цахилгаанаа ч бүрэн үйлдвэрлэж чадахгүй, бензин түлш, цахилгаанаар Оросоос хараат байх ёстой. Эгийн голын УЦС-ыг хөдөлгөж эхэлсэн хүн юунд хүрсэн. 5-р станцийг босгох ажил юунд хүрсэн. Нүүрсний төмөр зам гэх мэт гэх мэт.

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.126.89.112

мунхаг баттулга орос нүүрсээ хятадад зарж дуусахыг хүлээгээд урагшаа нүүрс зарах төмөр зам бариулахгүй монголыг жинхэнэ хорлож байгаа юм

Avatar

Шодоргос 2020-05-08 103.80.211.37

Жанхуу яана даа. Орчин цагийн хэлмэгдэл гэж энэ дээ. Ямар учиртай хүн бэ гэдгийг сайн мэднэ.

Avatar

ZOCHIN 2020-05-08 58.173.19.13

ER N BOL ELBEG ,SAIHANBILEG ,ENHSAIHAN NAR TAVAN TOLGOIG ASHIGGUIEE GEED BSAN.UNUUDUR MONGOLCHUUD UURSDUU AJILLULJ CHADAJ L BNASHDEE.TCUUHUN CH HUVITCAATAI IRGED N….MONGOL IRGED AJILTAI….SHINHUAD UGSUN BOL ENHSAIHAN YAHAV GADAADAD ELBEG SAIHANBILEGUUDTEIGEE HAUSTAI L BH BAILAADAA….

Avatar

Зочин 2020-05-08 150.129.142.234

Эргүү минь чи зөв бичиж чадахгүй байж дээр нь латинаар бичихээр хүн чиний бичсэнийг ойлгох уу? Ийм байжээж бас их мэдэмхийрэх санаатай айн, ккк. Таван толгойн төслийг ЖАНХУУ8 ЗИКА ВИРУС 2 гацаагаагүй бол цалин чинь хамгийн багадаа гурав дахин нэмэгдэх байлаа даа ИХ МЭДЭГЧЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-05-08 66.181.161.103

Энэ Женко ер нь их "хол явах" шинжтэй болоод явчлаа шүү!!! Н.Энхбаяр өөрийнхөө зохион бүтээсэн "Махны машин"-д тасдуулсан! Гэтэл түүнээс сургамж авахын оронд Женко бүр ч том "Машин" бүтээгээд түжигнүүлээд эхэллээ!!! Дараа нь тэр өөрөө машиндуулна. За, тэр нь ч яахав, нэг их гарзтай юм биш! Хамгийн гол нь Монголын төрд хүчин зүтгэсэн хүмүүсээ хяддаг 1937 оных шиг "Махны машин"-ыг зогсооход тун хэцүү болно шүү, дараа нь!!!

Avatar

Зочин 2020-05-08 66.181.171.34

үнэн харамсалтай байна. 1937 оных санагдуулж байна, монголын өнгөтэй өөдтэй болгоныг захиалгаар буудаж алаад яаж улс үндэстэн маань доошоо орлоо. Бүгд дуугай суугаад байвал дараачийнх нь болно шүү

Avatar

456789 2020-05-08 43.242.243.240

Tomchuudiin hiisen hereg hereg bish doodchuudiinh bolohoor l hereg boldog yum uu.shudarga yos ardchilal gedeg chinl lngej alagchilj uilchileh yostoi yum bol huuli gej baigaad hereggui sh dee tiimuu ard tumeen

Avatar

Зочин 2020-05-08 150.129.142.234

Халтар царайтаа маргааш хайртай ЖАНХУУ ах чинь чамайг гэрээс чинь суга татаж гаргаж ирээд шууд цаазлана. Ийм л юм болоод байна. Мөнч юм ойлгодоггүй хөлдүү юм даа чи,

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.126.89.161

Х.Баттулга гэж муу бузар чоно юм даа. Элбэгдоржын өрөөсөн дугуй.

Avatar

Алагчилж байна 2020-05-08 64.119.18.206

Хэрэг хийсэн бол хэн ч ялаа эдлэх ёстой. Гэтэл Баяр мэтийн том хэрэгтнүүд нь зүгээр яваад байдаг. Алагчилж байна.

Avatar

Зочин 2020-05-08 150.129.142.234

Эргүү төлөгөө маргааш чиний ээлж ирнэ. Тэр үед чи би гэмгүй гэж мянга гонгиноод нэмэргүй, хайртай Жанхуу чинь чамайг инээж байгаад л цаазлана. ккк

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.9.40.65

Шүүх хурлыг 3 өдөр ажигласан, Балмагдлаа, Цочирдлоо, ёстой Шоконд орсон доо. Энхсайхан гэж ганц хүний асуудал биш юм аа. Нийт монгол хүмүүсийн, ёстой нөгөа Үндэсний аюулгүй байдал гэгч жинхнээсээ аюулд орж буйг харлаа даа. Хуульчид уул нь шуугиулж баймаар кейс. Эсвэл балмагдаад , шокдоод байх асуудал биш, угаасаа л ийм байсаар ирсэн юм уу???.

Avatar

Оросын Аюул 2020-05-08 192.82.64.23

Монголын гадаад аюулгүй байдлын хамгийн том эрсдэл бол Орос мөн! Ковид-19 тархалт Орос ямархан дампуу хаалттай эрсдэлтэй худал хуурмагаар дүүрэн болохыг нь харуулж буй батлагаа. Монголын гадаад аюулгүй байдлын үзэл баримтлал-доктрин "Орос бол хамгийн том эрсдэл аюул мөн." гэдэг үндэслэлээр шинэчлэх шаардлагатай болжээ. Юуны өмнө Оростой визатай болох шаардлагатай байна. Монголд аллага таллага хийгээд явчихад хэн ч олж чадахгүй.

Avatar

Зочин 2020-05-08 150.129.142.234

Шүүх, прокурорыхон чинь Жанхуугийн хүүхэлдэйн театрын хүүхэлдэйнүүд болчихсон байнаш дээ. Г.Батбаяр, Б.Батсайхан, шүүгч З.Болдбаатар нар ИЧИГ ИЧИГ. Та нарыг 2021 онд Монголын ард түмэн оймсыг чинь гозолзуулна даа. Та нартай хаа нэгтээ би ч гэсэн таарвал булайг чинь дэлгэнэ шүү муу л а л а руудаа. Жанхуу бол ОРОС мафийн гар хөл. учир урвагчийн хувь тавилан түүнийг хүлээж байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.126.89.237

Hicheelee hiideggui muu surdag oyutnuud ingej hunii ugeer mergejliin bus ajil hiij bgamshdee

Avatar

Mafia 2020-05-08 103.229.121.241

Ene chin mafi xoorondyn temtsel. Amerikd deer ued mafiud n bie binee Tommy Gun-r shursdeg baisan bol Orosyyd shuud AK-r shurshdeg, Bidbnii mongolcjuud mash enerengui uls bolxoor neg negnee shorond xisen l bolox yum daaa kkkk

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.9.46.30

Huush 1072 haa bnaa

Avatar

энх 2020-05-08 103.229.121.132

Монголд ийм хэрэгээр ял өгдөг бол энэ хэдэн төрийн нөхөд бүгд шоронд орхын байна шоронгоо томсгоод бай

Avatar

Иргэн 2020-05-08 66.181.181.98

Улсын яллагч Г.Батбаяр, Б.Батсайхан, шүүгч З.Болдбаатар нар бол шинэ үеийн ногоон малгайтнууд. Тэд 37 оны сэхээтний эсрэг улс төрийн хэлмэгдүүлэлтийг дахин давтаж буй нүгэлтнүүд. Тэдний үр хүүхдүүд удам судраараа ногоон малгайтны үр удам гэж түүхийн өмнө хараагдаж амьдрах болно.

Avatar

Зочин 2020-05-08 182.160.38.40

Банкны Золжаргал Таван Толгойн М.Энхсайханы төслийг шүүмжилж доль авч байна лээ. Мөн ч хуйсагнуур новшийн нөхөр гэж банкныхан ярьж байна лээ. Золжаргал ингэж Жэнко болон МАН -ын б**с долоож амь аврагдаж байгаа гэнэ.

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.179.24.23

Үнэхээр харамсалтай байна. М.Энхсайхандаа ч биш. М.Энхсайханд хайртай дуртайдаа ч биш. Ардчилал ба ардчилсан Үндсэн хуулийн суурь зарчмыг уландаа гишгэлээ энэ хэдэн хулгайч нар. Хулгайч нар төрийн эрхийг атгасан байна. Женкэн хулгайч нар.

Avatar

Зочин 2020-05-08 192.82.67.252

Сүржигнэхээ л бооьчих л доо…

Avatar

Зочин 2020-05-08 122.201.31.76

АРДЧИЛАЛ АЛГА БОЛЖЭЭ МОНГОЛД. УДАХГҮЙ ТУСГААР ТОГТНОЛ УСТАНА ДАА.

Avatar

Зочин 2020-05-08 192.82.67.252

Тэр ардчилал гэдэг чинь юу байна аа? Нэг барьж үзээд буцааж өгөх юмсан. элбэгдоржийн түрийвчинд л байж байдаг сурагтай.

Avatar

зочин 2020-05-08 182.160.33.89

манай тусгаар тогтнол ардчиллаас өмнө байсан юм шдээ, ардчилал тусгаар тогтнолыг өгөөгүй юм шдээ, зүгээр л ардчилал алга болж байна, дарангуйлал руу орлоо ч гэдэг юм уу бич л дээ, сүржигнэхээ л байчих

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.21.100.210

Монгол улсын ерөнхий прокурор Жаргалсайхан ухаантай хүн бол сайн дураараа ажлаа өгөх хэрэгтэй " М.Энхсайхан арай ч эх орноо хорлон сүйтгэх хүн биш гэдэгт хэтэрхий олон хүмүүс итгэлтэй байна прокурорууд том алдаа гаргасан шүүх ч алсуур нотолсон. Албан тушаал гэдэг мөнхийн биш шүү дээ. Харин эх орон ард түмнээ хүндэтгэсэн намуухан амьдрал илүү сайхан шүү дээ. Түүхийн өмнө шоглоом тоглоом болох ч дэмий шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-05-08 103.26.194.202

зорилго нь тодорхой томилгоо юм биш үү. юу гэж ажлаа өгөхийн

Avatar

Zochin 2020-05-08 103.57.92.209

Nazarbaebyg qazaquud Khalmig uvgun degdeg, Mongolchuud Jencog Tuvd uvgun gedeg! Nazarbaeb uruunhee etsreg garsan hun bolgonyg buudaj, shorond hiij, avtomashinii avaar, ger n esvel soningiin gazruud gaz aldaj delberuulj diktator bolson! Nursultan hotoo ard tumnii tatvar, uls ornyhoo neftyn bailagaas orj isen mungeer olon zuun terbuumaar bosgoson alarshin avilgachin! Odoo neg hun Maidar hotoo barj Mongold erunhiilugchin zasaglal togtooj Mongolyn Nursultan boloh geed bna! Kkk

Avatar

Зочин 2020-05-08 150.129.143.209

Nursultan neftiinhee mongoor hot bosgoson baihad bol ta nar yu bosgoson?? Or hog 2s oor???

Avatar

Irgen 2020-05-08 70.181.127.87

Erunhiilugchiin shudarga riig togtooh ajliig turiin undur alban ttushaaltan hariuclaga aldval huuli yilchildeg gedgiig haruulhiig zorison baih .shyyh ch gesen huuli hyn Burt ajil gej oilguullaa.caashid undur alban tushaaltnuudad hyleelgeh hariuclagiig ulam changaruulah heregtei.

Avatar

Шүүх, прокурорынхноос ичиж үхмээр юмаа. 2020-05-08 103.229.122.69

Энэ АТГ, шүүх, прокурор арай дэндүү хошин шогийн байнаа. Эсхүл эмгэнэлтэй ч юм уу. Ийм юм ял тулгаж, шийтгэж байхаасаа өөрсдөөсөө ичээчээ. Хэдэн зуун сая ам.долларын шороон далан овоолсон, төмөр замыг гацаасан гээд Монгол Улсын эсрэг жинхэнэ хорлон сүйтгэх ажил хийсэн хүмүүсээ шийтгээчээ.

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.21.100.210

Түүх давтагдах юм 100 жилийн өмнө Монголын ерөнхий сайдууд улс төрчид баруун европ японтой ил далд холбоо тогтоох гэж ямар их саад бэрхшээлийг давж залуу насаа алдаж байлаа өнөөдөр гадаадын гуравдах ертөнцтэй холбоо тогтоох гэсэн ерөнхий сайдууд бүгд ээлж дараалан хоригдож эхэллээ. Нийгмийн тархи угаалтыг маш сайн өндөр зохион байгуулалттай хийсээр л байна. 1924-1961 онд 30 мянган иргэн буриад тува улсын газар нутагаа алдан байж тусгаар тогтнолын замаа хагас олсон.

Avatar

иргэн 2020-05-08 202.126.88.54

Хүмүүнлэг энэрэнгүй ардчилсан нийгэм чинь Ардчилагчид та нар Алагчилж, Авилгалцаж явхад чинь устсан. Аалз өөрийхөө нэхсэн торонд нэгэнтээ өөрөө ороогдож үхдэгийн адил ТОР нэхэгчид АНГАЛ ухагчид мэхт мэхэндээ болоод дуусах цагт ИРЭЭДҮЙ хойч үе та нарын энэ бузар үйлдлийг жигшиж дахин давтагдахгүй тухай өглөө бүр санаж сэрж амьдрана.

Avatar

Зочин 2020-05-08 66.181.161.116

Энхсайханыг 55.0 сая тегрегеер шуусэн юм чинь одоо ЖДУ-чид, оффшорчдоо шуух цаг болжээ

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.21.100.210

Гашуунсухайтын төмөр замыг М.Энхсайхан бариулах гэж хичээсэн Х.Баттулга саад хийсэн. Гаргалгаа корона вирусын гамшигийн үед төмөр замтай байсан бол ердөө 2 галт тэрэгний жолоочийн асуудал, одоо 1700 машинаар нүүрс тээвэрлэх боломжгүй болоод байна. Хэн хохирсон Монголын эдийн засаг ард түмэн хэн хожсон ОХУ

Avatar

Зочин 2020-05-08 66.181.182.181

Орос руу гаргана

Avatar

Маск 2020-05-08 66.181.182.181

Баттулгадаа баярлав ах чинь

Avatar

үлүүү 2020-05-08 202.179.24.40

Монголчуудаа ер нь л сэрэх хэрэгтэй болж байна даа. Орсууд хяналтаа эргэж тогтоох гээд бид хэдийг хооронд нь талцуулаад, жаахан холыг харж юм хийх гэсэн сэхээтнүүдийг маань т1 бөхөөр цавчуулаад дуусгах нь уу даа. Орсууд Канад, Америк, Авсртрали,Япон гэх мэт хөгжилтэй бүх орны компаниудыг шахаж гаргасан яагаад гэвэл бид хөгжчих гээд байгаа учраас, тэдгээр хөрөнгө оруулагчид байвал бид дэлхийн хамгаалалтанд орчих гээд байгаа учраас. Одоо Жонхуутай нийлээд газын хоолой гэж 30 жилийн үлгэрээ яриад

Avatar

Зочин 2020-05-08 150.129.143.209

Horongo oruulagch nertei ediin zasgiin mafiud uu? Naad ulgert chininitgej suudag siireg tolgoit odoo hovor bolson

Avatar

хаха 2020-05-08 202.131.248.198

Бодит байдал дээр хэзээ ч хүний нүүр хараад хэлж чадахгүй үгсээ энд л гоё дураараа шааж, дутагдлаа хангаж сууна уу. Азгүй н**ш минь.

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.126.89.218

Энхсайханы хамтаар төслийг хийсэн баг сайн ажилласан.женко гэж зураач бөх мөрөөдөгч л***р шүүхгүй.Гадны төслийн зөвлөгөө үнэлгээ өгдөг багаар шүүлгэвэл сайн гэж үнэлнэ.Шинхуа Сумитомотой хамтраад 50 жилдээ зах зээл ,тээвэр,боловсруулалт,хөрөнгө оруулалт баталгаатай байх байлаа.

Avatar

Zochin 2020-05-08 202.9.46.248

Avilgal avsan ulsaa hudaldsan huvia bodson bugdiig Shiitge ene bol mash zuv Alham, yasan ikh hulsnii bicheechid ve, mungunii tuluu Yu ch hiihees butsahgui zavaan yumnuudaas Mongol maani hugjihgui bn

Avatar

хаха 2020-05-08 202.131.248.198

Та нар шиг малуудаас болж хөгжихгүй байгаа ш дээ.

Avatar

болиулах 2020-05-08 202.179.30.242

орос бууны нохой

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.126.89.218

ТТолгойг хөдөлгөх гэсэн хүнд өгөх женкогийн сануулга.Сумьябазар нь бас ЗЭнхболдод загнуулсан.Одоо сайд хийж төслийг хөдөлгөх хэн ч түмний х****л иднэ,мөнгөө голсон мал иргэд нь женкотойгоо тасдаж иднэ.Тийм хөрс суурь бүрдсэн.Энэ орд нь зах зээлээ алдахын хэрээр 2010 он алтан үе байсныг ярьж эхэлнэ,хэдэн тэрбум доллар гэж хуцлдахаа болино.Женко ЗЭнхболдоо үзэн ядна.

Avatar

зочин 2020-05-08 66.181.161.23

Төмөр замын 280 сая доллар бол 40 жил өгсөн ч багадах гэмт хэрэг. Одоо 570 машин 300 сая хол гарчихсан байгаа шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-05-08 43.242.242.59

Шүүхэд хэн ч нөлөөлж болохгүй. Учир зүггүй гэм бурууг нь шүүх тогтоосон байхад өмөөрч гудамжинд жагсах, өлсгөлөг зарлах, хэвлэл мэдээллээр нөлөөлнө гэдэг нь хууль бус бүдүүлэг арга. Одоо ч түүнийг тоохгүй

Avatar

Амар... Энхсайхан... С.Баяр...????? Яагаад? 2020-05-08 49.190.155.175

Энхсайханыг суллахыг шаардаж байна! Өмхийрсөн жонкуу оросуудын захиалгаар Монголчуудыг хооронд нь алалцуулаад дууслаа!!!

Avatar

Зочин 2020-05-08 27.123.214.2

Цөөхөн Монголчууд бид сонгуулиа зөв өгч сурах л үлдлээ. Тангартны шүүх шиг дадлагын оюутантай секс хийлээ гэж ерөнхийлөгчөө шүүднг хараат бус шүүхтэй болох юм сан. Тэр цаг, бидэнд хол байна даа

Avatar

Zochin 2020-05-08 64.119.18.170

Jenkoo chi heden shugchteegee adgiin muu uhleer uhnee

Avatar

иргэн 2020-05-08 192.82.76.79

Монгол нэг л биш болооод л байна. Тор бол хувийн ошоо хонзон авдаг машин болжээ л гэмээр.

Avatar

Zochin 2020-05-08 64.119.18.170

ENKHSAIHANIIG SULAL MUUSAI HULGAICHDAA!

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.21.107.110

Хоёр хүн алалцахад 3 дахь хождог хорвоо. Хэн хожих нь сонин байна.

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.21.100.210

Ардчилсан намын анхны ерөнхий сайдыг хэлмэгдүүлж байхад АН дуугүй гөлөг царайлан сууж байгаад харамсал илэрхийлье. 1937 оны орчин үеийн загварт оруулсан хэлмэгдүүлэлт явуулж байна

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.21.100.210

2021 оны ерөнхийлөгчийн сонгуульд Х.Баттулга ялагдах анхын замаа заслаа. М.Энхсайхан шоронд хоригдсон боловч тэр ялсан Х.Баттулга гэдэг хүний үнэн нүүр царайг түүнийг тал засагч нарын хамт илрүүлэн гаргаж өгсөн.

Avatar

Бор 2020-05-08 66.181.160.15

Монголын төр шудрага юм бол одоо 360 саяар машин авсан Нямдорж сайдаа яаж шийтгэхийг ард түмэн харах үлдлээ

Avatar

Mongol hvn 2020-05-08 202.126.89.92

Er ni tegeed door 2 tald taltsaad bgaa eleg negt ahan dvvstei helehed Battulga ni ch bai Enhsaihan ni ch bai ene 2iin hiisen gem nugel gaig mongolchuud hedenn jil vvreh baih shv. Umnuh luivarchin tsaashaa nuhriig daraagin luivarchin ni darj bga ni harin ch sain hereg. Envvhendee l gej helehed Enhsaihan bol yaw ch sain hvn bish shv.

Avatar

;ojr 2020-05-08 202.179.24.40

ҮХНӨ-ийг хийхэд Женко-Бэлтрэг-Гансүх гэсэн нөхдүүд Ерөнхийлөгчийн засаглалтйа болгох санал асуулгын төсөл бэлдээд гүйгээд байсан, тэрийг хийсэн бол Монгол улс яг л Хойд Солонгос болох зам руугаа явах байж, энэ талаар Бат үүл, бусад хуульчид их бичсэн ашгүй яаж Парламенттэйгээ үлдэвээ ээ бурхаан. УИХ-ийн гишүүд Шүүх, прокуророо хянах, томилох оролцоогоо ҮАБЗ-ийн 3-д сайн дураараа шилжүүлчихсэн, өөрсдөө одоо ач буяныг амсаж эхэлж байна даа. Үгэнд орохгүй Шүүх, прокурорыг дээрх 3 хусна , тэгээд л

Avatar

Цэцэг 2020-05-08 119.40.103.3

Энд ерөнхийлөгч ямар хамаа байна аа. МАН-ын сонгуулийн бэлтгэл ажлын нэг хэсэг гэж ойлговол дээр байх.

Avatar

gan 2020-05-08 202.55.188.36

Munhagiin gaig ard tumen uurene Enhsaihanii tusul tumur zamiin tusul heregjsen bol bid yaduu amidarhaargui bailaa Battulgiig Zikoog umuuruud baigaa humuus komeit bichsen munguuruu saihan amidarch boloh ch udahgui uilee uurstgeene

Avatar

Nara 2020-05-08 202.21.103.14

Буруутгаж байсан хэрэгтэй харьцуулахад яллах дүгнэлт нь үнэхээр шалихгүй байна аа. Үнэн зөвийг ялгаж чадах хуульч байхгүй бол гадаадаас хуульч авах болжээ

Avatar

luivarchin Jenco 2020-05-08 202.70.46.20

Хөгийн юмаа Жэнко гээч албин чөтгөр улсаас хэдэн зуун тэрбумаар нь мөнгө луйвардан шороо оволсон байдаг, сайд байхдаа ЖДҮ сангаас өөрийн компаниудад завшсан хөрөнгийг тоолж барах юм биш. Тийм хүн Ерөнхийлөгч болоод,7 жилийн өмнө авсан машиныг өнөөгийн үнэ цэнээр тооцож 55 сая завшсан гэж хүн яллаад сууж байх ч гэж дээ. Энэ улс үнэхээр Хойд Солонгосоос долоон дор болж байгаа юм байна. Хамгийн том хулгайч нь шудрага хүний дүрд тоглож бусадыг яллаад сууж байдаг ийм улсыг яаж Ардчилсан улс гх юм бэ?

Avatar

Бсүх 2020-05-08 64.119.23.147

Женко топор Оюунэрдэнэ нар шинэ хонгилын түлхүүр шилжүүлэн авсанаа товч бөгөөд тодорхой зарлалаа үүний төлөө тэмцсэн даанч энэ удаа хонгилдоо буруу тоосго өрлөө тэгэхээр удахгүй нурах болно.Ёстой ичсэн хүн хүн а**а Хүн байвал хэрэг олдоно гэдгийг утгаар нь харууллаа Шүүгч битгий хэл мань нь яллах хэрэг биш гэдгийг мэдрээд байх юм.Буруу үйл хэзээд муу үр дагавартай Дараагийн эзэнд түлхүүр шилжих үед тэд нойртой хонох нь юу л бол

Avatar

ЗОЧИН 2020-05-08 202.9.46.138

МАНЙ ДАРГА НАР ОДОО ОРОСУУДААС АЙГААД БАЯЛАГИЙН ТӨМӨР ЗАМАА УРАГШ НЬ ТАВИХАА БҮҮР ЯРИХАА БАЙЖДЭЭ ,,,НЭГ ӨДӨР МОСКВАД АВААЧААД БУУДНА ГЭЖ
АЙЖ БАЙСАН НЬ УЧИРТАЙГ ОДОО ИРГЭД ОЙЛГОЛОО ,,,ӨНӨӨДӨР МОНГОЛ УЛС КРЕМЛИЙН ХАРААТ БАЙГАА ОРОСЫН СОНИРХОЛЫГ ХӨНДСӨН ХҮН БҮР ШОРОНД ҮХНЭ ГЭДГИЙГ ЭНЭ ҮЙЛ ЯВДАЛ ХАРУУЛЛАА БИШҮҮ

Avatar

Зочин 2020-05-08 136.24.9.31

Шүүх нь шийдсэн юм чинь яах вэ дээ.

Avatar

зочин 2020-05-08 202.9.46.209

37 онд ч шүүх л шийдэж байсан даа .

Avatar

Зочин 2020-05-08 203.91.115.46

Монголд амьдардаг бээжин хархнууд бас дебийлдорж нар Баттулга руу дайрсан энэ доорхи сэтгэгдлүүдийг олноор бичиж айн сандарч байна шүү. Ард түмэн харин ч ял нь хөнгөдлөө гэж байна.

Avatar

Энхээ 2020-05-08 203.98.77.49

Женко ичээч чи ардчилалыг булшиллаа н**ш

Avatar

Иршэг 2020-05-08 66.181.161.127

Оросын ажиллагаа Саяхан бас Доржготов гуай сөхсөнн байсан Мардай Төмөр зам Тавантолгой Үндсэн хуулийнмөөрчлөлт хийх санаархал ҮАБЗ гэгчээс шүүх хуулийн томилгоонд оролцох Энэ бүгдийг тавиул нь амжиллтиай хэрэгжүүлж байга Монголчуудаа ухаараач сэргийлээч

Avatar

Хэхэ 2020-05-08 122.201.31.5

Төвдүүдэд биднийг дорой, мунхаг байлгах эртний өс бий!!! Сайн харвал энэ бол Чин гүрний шашнаар биднийг номхруулах бодлогыг хэрэгжүүлэгч гэж надад харагддаг!!! Жэнко бол Монгол биш!!! Хойшоо л зугтаах хүн дээ

Avatar

Зочин 2020-05-08 212.102.50.66

Улсад 30 сая төгрөг хэмнэлээ гэж ял өгөөд тэр нь хөнгөдсөн байна гэж төрийн мөнгөний топ хулгайч Жэнко л хэлнэ дээ. Жэнко чи 9 үеэрээ тамын галд шатнаа муу хулгайч а******н Жэнко!

Avatar

Зочин 2020-05-08 212.102.50.66

1919 оны Хүн амын тооллогоор Жэнко түвд өвөөтэй болохыг Т.Баярхүү баталсан. Жэнкогийн троллууд Хятадын эрл ийз, оросын гөлөг Жэнко эзэнтэй. Бусдыг гүтгэхээ боль. Жэнко төрөөс төмөр зам барина гэж 2 удаа 280 сая доллар буюу 1 их наяд 600 тэрбум төгрөг, хүү нь 200 тэрбум төгрөг, Сайншандын аж үйлдвэрийн парк барина гэж 34 тэрбум төгрөг ард түмэн биднээс луйвардаж баяжсан Жэнкош огцруулж, бүх хөрөнгийг нь хурааж Жэнкод насаар нь хорих ял өгөх хэрэгтэй!!!

Avatar

Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа: Цаад суурь шалтгааныг нь шийдэхгүй бол ҮЗЭГДЛҮҮД ДАХИН ДАХИН ДАВТАГДАНА 2020-05-08 66.181.186.218

Үзэгдлийг, шинж тэмдгийг биш, суурь шалтгааныг нь шийдэхийг хичээх хэрэгтэй.Энхсайханыг буруутгаад байгаа үйлдэл бол үзэгдэл.Эрх мэдэл, албан тушаалаа ашиглан бусдад давуу байдал олгох тухай хуулийн заалтын тодорхой бус байдал нь суурь шалтгаан нь.МАН-ын 60 тэрбум, АН-ын 100 саяын такс, МАХН-ын сайдын өрөөндөө авсан их мөнгө, МАН-ын 50 саяын судалгааны мөнгө бол үзэгдэл. Суурь шалтгаан нь намуудын санхүүжилт гэх мэт.Суурь шалтгааныг нь шийдэхгүй бол ҮЗЭГДЛҮҮД ДАХИН ДАХИН ДАВТАГДАНА.

Avatar

Зочин 2020-05-08 212.102.50.66

17 чингэлэг спиртийг нь илрүүлсэн цагдааг 3 хоногийн дараа 96 онд алсан Жэнко. Жэнко УИХ-ын дэд дарга асан Г.Б-г Төрийн ордонд Тамгын даргаараа дуудаж алуулсан. Жэнкогийн хүү,охин 2 хар тамхи хэрэглэн эцгийгээ дуурайж гэрийнхээ цонхоор хүн шидэж алсан. Тэдэнд Жэнкогийн шүүх ял өгөөгүй. Олон мянган Монголын сайхан хүүхнүүдийг 90-ээд онд Хонгконг, Макао, Хятадад Жэнко зарж амьдралаар нь тоглосныг М.Энхсайхан бичсэн.Хүн алж, Монголын бүх мөнгийг ард түмнээс ганцаараа хулгайлсан Жэнког огцруулцгаая

Avatar

Зочин 2020-05-08 203.91.115.46

Монголд амьдардаг бээжин хавнууд бас тарвагадорж нар Баттулга руу дайрсан энэ доорхи сэтгэгдлүүдийг олноор бичиж айн сандарч байна шүү. Ард түмэн харин ч ял нь хөнгөдлөө гэж байна.

Avatar

Зочин 2020-05-08 212.102.50.66

1919 оны Хүн амын тооллогоор Жэнко түвд өвөөтэй болохыг Т.Баярхүү баталсан. Жэнкогийн троллууд Хятадын э****з, оросын гөлөг Жэнко эзэнтэй. Бусдыг гүтгэхээ боль. Жэнко төрөөс төмөр зам барина гэж 2 удаа 280 сая доллар буюу 1 их наяд 600 тэрбум төгрөг, хүү нь 200 тэрбум төгрөг, Сайншандын аж үйлдвэрийн парк барина гэж 34 тэрбум төгрөг ард түмэн биднээс луйвардаж баяжсан Жэнкош огцруулж, бүх хөрөнгийг нь хурааж Жэнкод насаар нь хорих ял өгөх хэрэгтэй!!!

Avatar

Зочин 2020-05-08 203.91.115.46

ТА НАР АРДЧИЛСАН НАМЫХАН АРД ТҮМНИЙГ ШОРОНГООР ДҮҮРГЭЖ БАЙСАН. ӨӨРСДӨӨ ЯЛ АВААД Л НЭГ ИХ ОЙЛГОЖ МЭДСЭН ХУЛГАЙЧ НАР. ЭНХБАЯРЫГ ЭЛБЭГДОРЖ ШОРОНД ХИЛСДҮҮЛЭХЭД ЭНХСАЙХАН ЧИ БАТҮҮЛ НАР ХОХЬ ЧИНЬ ГЭЭД БАЙСНАА САНАЖ БАЙНА УУ? ХАРИН ТА НАР БОЛ ХЭРЭГ ХИЙСЭН НОХОЙНУУД ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2020-05-08 212.102.50.66

Элбэгдорж хэнийг ч хэлмэгдүүлээгүй. Төрийн мөнгөний топ хулгайчид, авилгачидтай сайн тэмцэж, Монголыг өндөр хөгжүүлсэн хүн бол Элбэгдорж. Элбэгдоржийг муулагчид нь авилгалын загалмайлсан эцэг Н.Энхбаяр, зууны манлай хулгайч Жэнко, хүргэн Дэнзэн, охин, хүргэнээрээ төрөөс олон арван тэрбум төгрөг хулгайлуулсан Алхуяг нар шүү дээ.

Avatar

Пүрэв 2020-05-08 51.89.213.90

Сэжгийн пиздаа буруу замаар баяжсан н**ш хамгийн их нүгэл хийсэн хүн Монгол улсын тэргүүн хийж байна гэхээр энэ улс үнэхээр буруу замаар явж байна.

Avatar

Бат 2020-05-08 68.100.237.110

Монголын ЭМГЭНЭЛ ! Сэрэх, Өөрчилөх цаг болсон .

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.9.46.140

Баттулга өөрөө муу эрүү байж насаараа ордонд суучихсан юм шиг. Цаг чинь ирнээ чамд хэдэн эхнэр хэдэн хүүхэдтэыгээ ч мэдэхгүй дурак тангараг өргөхдөө охиноо дагуулж тэнэгтсэн н**ш оросуудын заавраар монголыг залгих бүх хорыг сүүлийн 10 жил найруулж явна даа. Мэхт мэхэндээ

Avatar

Зочин 2020-05-08 72.196.192.250

1937 ond todorch baisan Mangas Dorj, Gahai Dendev zereg baitsaagch nariin neriig odoo ch hvmvvs martaagvi baidag.
Ene shvvh hurliin shvvgch ntr iin neriig olon tvmen bas l shuugin shaagin heltsej bna daa!

Avatar

Шодоргос 2020-05-08 103.80.211.37

Шүүх, хуулийн байгууллагын дампуурал. Нөгөө жинхэнэ хонгил юм байна.

Avatar

Arai dendej baina 2020-05-08 150.129.141.66

Сайхан Монгол ,ардчилсан Монгол орон маань одоо боловсролгуй,соелгуй,хулгайч,авилгалч,долигонуур хумуусиий орон болж байна.Ардчилалын нэрээр гарсан Баттулга чи долоон уеээрээ хийсэн нуглээ уурнэ.Хамтарч зутгэсэн найзуудаа бугдиийн яллах гэж байна.Удахгуй чинии ээлж ирнэ

Avatar

Зочин 2020-05-08 66.181.161.65

Ц.ЭЛБЭГДОРЖ БАРИГДАХГҮЙ БОЛ ЭНХСАЙХАНЫГ ЗОЛИГТ ГАРГАСАНЫ ШИНЖ ЮМ ДАА.

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.9.40.51

Жээня чинь одоо пүүжээ биш шууд мадуро болох нь л дээ

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.126.89.48

Баттулгад баяр хүргэё шоронгийн хадаас болноо чи өөрөө

Avatar

ардчилагч 2020-05-08 49.0.140.26

малааБаттулаг энд ямар хамаа байнаа Энхсайхан монгол төрд маш их гай тарсан юм шүү муу х***а

Avatar

ARAI CH DEE 2020-05-08 107.77.223.40

HAMGIIN SOR BOLSON LEADER EE UGUI HIIH GEJ UZEJ BAIGAA YUM BNA
YOSTOI TENEGUUDIIN ORON BOLJEE

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.131.238.98

БАТТУЛГАД ХЭЗЭЭ НЭГ ӨДӨР ЭНХСАЙХАНЫ АМССАНГ АМСАНА.

Avatar

АН 2020-05-08 49.0.140.26

За болждээ энэ муу х***а монгол хүнийг маш их хоролсондоо нүдээ олж

Avatar

БААТАР 2020-05-08 139.5.218.139

Ардчилал, хүний эрхийг уландаа гишгэсэн авилгалд баригдсан Шүүх, Прокурор, АТГ-ыг яалтай билээ…

Avatar

Иргэн 2020-05-08 103.212.117.145

Шүүхийн асуудал нэг л биш шүү. Ард иргэдээс улам л холдоод халтай болоод байх юм. Уг иргэдийн сонгож итгэл үзүүлсэн хүн л шүүгч байх ёстой. Гэтэл МАНАН иргэдэд огт итгэдэггүй , тэдэнд эрх эдлүүлдэггүй ,боол мэт байлгах гээд байдаг. Хэдэн жилийн дараа цагаатгалын комисс шинээр ажиллаж эхлэх байлгүй дээ.

Avatar

бодлын хулгайч 2020-05-08 66.181.167.53

ЭНЭ БОЛ МОНГОЫН ШҮҮХИЙН, ШҮҮГЧ НАРЫН ҮНЭ НҮҮР ЦАРАЙГ ХАРУУЛСАН ҮЙЛ ЯВДАЛ. ИНГЭСНЭЭРЭЭ МОНГОЛ ДЭЛХИЙН ШИВШИГ БОЛНО. ХЭРЭВ ЭНХСАЙХАН БУРУУТАЙ БОЛ ЭЛБЭГДОРЖ, САЙХАНБИЛЭГ, БАЯРЦОГТ, ГАНСҮХ НЭРЫН НӨХДҮҮД ЯАГААД БУРУУТАХГҮЙ БАЙНА. ТЭД Ч МӨН ТЭРТЭЭХ ӨДРҮҮДЭД ХАМТ БАЙСАН БИЗ ДЭЭ. ШИЙДВЭРИЙГ ТЭД ГАРГАА БИЗ ДЭЭ._ ЭНХСАЙХАН БОЛ ТЭДНИЙ ТОГЛООМЫН ХҮҮХЭЛДЭЙ БАЙСАН. АЛБАН ТУШААЛ НЬ ГЭСЭН ————ТӨРИЙН САЙД. ХЭНД ХАРЬЯАЛАГДАЖ БАЙСИЙН ГЭЭД ҮЗЭХЭЭР ЕРӨНХИЙЛӨГЧ, ЕРӨНХИЙ САЙД НАРТ ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

Zochin 2020-05-08 202.9.46.248

Ulsaa hudaldaj huvia bodson bas tegeh iig zavdsan bugdiig Shiitge, zuv l yum bolson bna, Odoo busdiig ni bugdiig Bas shiitgeerei. avilgal hiihees ene tur barij baigaa humuus aij emeedeg baih heregtei, shudarga ajillaj Mongol maani hugjliin zamdaa oroh bolno

Avatar

Иргэн Амгалант 2020-05-08 202.179.26.24

Ерөнхий сайд асан М Энхсайхан нь Мэдээлэлд орсон нэр бүхий хүмүүсээс ИДСЭН УУСАН, ХОРЛОСОН, УРВАСАН юмгүй СЭХЭЭТЭН хүн.Харин Мафийн бүлэглэлд багтдаггүй, Олигархи биш болох нь харагдаж байх шиг.

Avatar

Zochin 2020-05-08 202.126.89.3

Mongol uls ula turiin horigdoltoi bolj bn.FREE ENKHSAIHAN

Avatar

Би 2020-05-08 107.77.206.212

Улс төрийн хоригдол биш зүгээр л ялтан болгож харж үзсэн юм биш үү.

Avatar

Иргэн 2020-05-08 64.119.23.148

Манай хууль шүүхийн байгууллага Баттулга, Аүрэлсүх нарын үүсгэсэн хонгилийн манаач болсоныг гэрчиллээ. Энэ бол ардчиллаас ухарсан шившиг юм. Ийм байдлаар явбал манай оронд удахгүй Хойд Солонгосын дэглэм тогтохнээ. Иймд 2020,2021 оны сонгуулийг хувьсгал болгон Хүрэлсүх Баттулга тэргүүтэй авилгач, хулгай ч нарыг ЗАЙЛУУЛЦГААЯ

Avatar

Зочин 2020-05-08 103.229.123.220

Халдашгүй эрх бүхий хүн энэ сайтыг эзэлдэг бололтой мундаг зоригтой баталгаатай бичих юмаа

Avatar

Иргэн 2020-05-08 192.82.71.107

Гэмт хэрэгт vйлдсэн,vйлдэхийг завдсан аль алийг тооцно. Энхсайхныг З. Энхболд зогсоогоогvй бол аль хэзээний ХЯТАДУУДАД гараад явчих байсан. Бид эх оронч З. Энхболдод баярлах естой. Монголын шvvх хэтэрхий зеелен ханджээ. Ер нь монголын шvvх НААД ПЯЛДАГА зангаа больж хуулийг гуйвуулж ялыг оромддогоо болимоор юм. Н. Энхбаярыг яллахдаа бас л оромдсон. Тvvнээс болж тэр хvн одоо болтол би хэлмэгдсэн гэж ХУЦААД явж л байна. ТОМЧУУД, БАЯЧУУДЫГ НОЦТОЙ ТОМ ХЭРГVVДЭЭС АВЧ VЛДЭЖ ес тедий ялалдагаа болиоч !

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.131.244.210

RIP Mongolyin shuuh zasaglal

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.179.2.147

Mongold alban tushaalaa urvuulan ashiglaagui hun baidgiimuu

Avatar

сээгий 2020-05-08 66.181.189.32

Шүүгч нар ийм зүйл хийхийг бодход ёстой л бөлдөгдүүлнэ гэдэг байхдаа хуулийн хичээлийн сонгодог жишээ болох байхдаа

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.126.89.50

Монгол дахь ардчилсан оркуудын нүүр царай гэж нэг иймэрхүү.

Avatar

Зочин 2020-05-08 66.181.185.150

элбэгдоржийн сайт удахгүй шударга ес гэж байдаг бол танай эзэн ачигданарээн

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.126.89.48

х** мал аа

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.126.89.48

Одоо Нямдоржийг машины хэрэгээр нь шоронд оруулья шүүх бүх хүнд тэгш гэж хуцдаг байхаа Баттулга хэний захиалгаар ажилладаг бол доо аймшигтай

Avatar

Нэргүй 2020-05-08 202.126.89.245

Яахнэвдээ?! хэрэгжээгүй асуудалд ял хүлээлгэж?!?!?!…Эрх мэдэлд хүрэхээрээ ард түмнээ гэхээсээ өмнө өс хонзонгоо л бодоцгоох юм?! Уг нь М.Энхсайхан тийм ч яахаа алдсан этгээд бишшдээ?!

Avatar

Би л 2020-05-08 107.77.206.212

Хэрэгжсэн бол бид шүүх байтугай дахиад нэг том ордоо алдцан байх байлаа

Avatar

Малд 2020-05-08 103.212.119.206

ш** ш** мал минь

Avatar

зочин 2020-05-08 202.126.89.245

Яахнэвдээ?! хэрэгжээгүй асуудалд ял хүлээлгэж?!?!?!…Эрх мэдэлд хүрэхээрээ ард түмнээ гэхээсээ өмнө өс хонзонгоо л бодоцгоох юм?! Уг нь М.Энхсайхан тийм ч яахаа алдсан этгээд бишшдээ?!

Avatar

Иргэн 2020-05-08 202.126.89.245

Яахнэвдээ?! хэрэгжээгүй асуудалд ял хүлээлгэж?!?!?!…Эрх мэдэлд хүрэхээрээ ард түмнээ гэхээсээ өмнө өс хонзонгоо л бодоцгоох юм?! Уг нь М.Энхсайхан тийм ч яахаа алдсан этгээд бишшдээ?!

Avatar

zochin 2020-05-08 122.201.23.84

Шүүгчийн ерөнхийлөгч томилдог хуультай улс одоо яая гэхэв

Avatar

Зочин 2020-05-08 202.179.26.189

Элбэгдорж Энхбаярыг, Баттулга Энхсайханыг өрсөлдөгч гэж үзэж зайлуулав. Монголын эмгэнэл. Баттулгын ээлжийг хэн хийх бол тамын тогооны үлгэр дуусах болоогүй бололтой. Хүн байхад хэрэг олдоно гэдэг монголын шүүхийн онол бололтой.

Avatar

Зочин 2020-05-08 212.102.50.66

Авилгалын загалмайлсан эцэг Н.Энхбаярыг Элбэгдорж биш Нямдорж сайд Элбэгдоржийг Ерөнхийлөгч болоход 37 хавтаст хэрэг Н.Энхбаяр дээр бэлдээд хүлээж байсан гээд ТВ-ээр гарсан. Оюу толгойг Роберт Фридландад 250 сая долларын зээлээр ашиглалтын лицензийг нь өгч өөрөө тэрнээсээ 50 сая долларыг нь зувчуулж Кириенкотой хувааж авсан Н.Энхбаяр шүү дээ. Н.Энхбаярын балгаар Ашиглалтын лицензтэй болсон Фридланд Монголын Оюу толгойг Рио Тинтод 6.4 тэрбум доллараар зарж, ашиггүй гэрээ хийх болгосон

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж