ГХЯ: Хар жагсаалтад орох эсэх нь сарын дараа шийдэгдэнэ  | News.MN

ГХЯ: Хар жагсаалтад орох эсэх нь сарын дараа шийдэгдэнэ 

ГХЯ: Хар жагсаалтад орох эсэх нь сарын дараа шийдэгдэнэ 

ГХЯ: Хар жагсаалтад орох эсэх нь сарын дараа шийдэгдэнэ 

ГХЯ-ны Европын газрын захирал М.Цэнгэгээс цаг үеийн асуудлаар цөөн асуултад хариулт авлаа.


– Европын Холбооны хар жагсаалтад манайхыг оруулах талаар өчигдрөөс эхлэн цацагдах боллоо. Үүнд албан ёсны  тайлбар авмаар байна? 

-Европын Холбооноос Монгол Улсад суугаа Элчин сайд Х.Траянтай өнөөдөр үдээс хойш уулзаж, Европын Комиссоос Монгол Улсыг Мөнгө угаах, терроризмийг санхүүжүүлэхтэй тэмцэх тогтолцоо сул улс орнуудын жагсаалтад оруулж буй талаар мэдээлсэн.

-Одоогоор эцэслэн шийдвэр нь гараагүй байгаа гэж ойлголоо. Албан ёсны шийдвэр хэзээ гарах вэ? 

– Европын Холбооны Элчин сайд уг жагсаалтад FATF-ын жагсаалтад орсон бүх улс автоматаар орж байгаа бөгөөд Европын Комисс уг шийдвэрийн саналаа Европын Парламент, Европын Зөвлөлд танилцуулна. Саналыг нэг сарын дотор хэлэлцэн албан ёсны шийдвэр гарахыг мэдэгдсэн.

-Цаашдаа манай улс ямар арга хэмжээ авах вэ?

-Европын Холбоо уг асуудлаар Монголбанк болон Монгол Улсын холбогдох мэргэжлийн байгууллагуудад нарийвчилсан мэдээлэл өгч, хамтран ажиллахаа мэдэгдсэн.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

BAYARBAATAR 2020-05-07 49.0.191.250

МОНГОЛЧУУДАА, УЛС ТӨРЧИДӨӨ !!!

СҮҮЛИЙН ҮЕД МОНГОЛ УЛС ШУДАРГААР ХӨГЖИХ ТАЛААР ИХ ХИЧЭЭЖ ЗҮТГЭЖ БАЙГАА БОЛОВЧ, ИХ БРИТАНИ КАНАДЫН КОМПАНИ БОЛОХ “ОЮУТОЛГОЙ РИОТИНТО” –ЫН АСУУДЛААР ИХ ЯРЬЖ, ЭЛБЭГЭЭ, БАЯР, БАЯРЦОГТ, САЙХАНБИЛЭГ НАРЫН ХУУЛЬ БУС ҮЙЛДЛИЙГ ИЛЧИЛСЭН “ОЮУТОЛГОЙ РИОТИНТО” –ЫН ЛУЙВАРЫН ГЭРЭЭГ ШИНЭЧЛЭХ ШААРДЛАГА ТАВЬЖ БАЙГАА ТУЛ ЦААД ЭЗЭД ЭЛБЭГЭЭ НАР НЬ ОЛОН УЛСЫН ВАЛЮТЫН САН, ЕВРОПЫН ХОЛБООНД ДАЛДУУР НӨЛӨӨЛЖ МОНГОЛЫН ЗАСАГ АРД ТҮМЭНД САНХҮҮГИЙН ДАРАМТ УЧРУУЛАХ АЖЛЫН ЗОХИОН БАЙГУУЛАЛТТА

Avatar

Би байна 2020-05-07 81.103.176.170

Хохь нь тэнэг бүдүүлэг хар монголчууд !

Avatar

зочин 2020-05-07 66.181.169.116

гадаад харилцааны талаар бодлого боловсруулдаг судалгаа хийдэг газар монголд байдаг юм уу хэдэн улстөрчид цээжний бангаар ажил хийгээд байдаг юм биш биз дээ байж байгаа нь нэг л бишээ

Avatar

Зочин 2020-05-07 122.201.31.34

Саарал жагсаалтанд орсон гэж дарга нарыг нь халсан. Саарал жагсаалтаас нь гаргах ажлыг үргэлжлүүлэн сайн хий гэж орлогч дарга нарыг нь дарга болгосон. Тэд маш сайн ажиллаад хар жагсаалтанд оруулчихаж байна. МАНай намыг ялагдуулах нууц ажиллагаа байжээ.

Avatar

зочин 2020-05-07 202.179.8.4

Европоос гуйхгүй ээ с**

Avatar

Зочин 2020-05-07 202.179.24.29

Хүний үнэргүй ЕХ Ийм хүнд цаг үед ийм шийдвэр гаргах гэж байдаг. Энэ бодвол өвчинтэй халуурсан нөхдүүдийн шийдвэр байх.

Avatar

зочин 2020-05-07 66.181.169.116

шар чөтгөрүүд хэзээ хүний үнэртэй байсанюм бэ сонгодог колончлогчид шүү дээ

Avatar

Би байна 2020-05-07 81.103.176.170

Толгой тархин дээрээ улаан сүг монгол баастай чөтгөрүүд суулгачихаад юу гэж хуцаад байгаа юм, малаа!

Avatar

Зочин 2020-05-07 99.203.10.140

Ман байгаа цагт монгол улс там руугаа явна

Avatar

Зочин 2020-05-07 24.4.222.8

Засгийн газар анхаараачээ. Монголбанк мэднэ гээд суугаад байж таарахгүй

Avatar

Зочин 2020-05-07 185.220.100.240

)))))) Эротик клубэд тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2020-05-07 103.229.122.38

Надад хамаагүй. Орвол орно биз гээд санаа огт зовсон шинж алга уу даа.

Avatar

бат. 2020-05-07 192.82.73.182

Сонгуулийн дараа шийдэх юм уу?Хэ хэ.

Avatar

Haiz 2020-05-07 83.20.250.164

Medeez shuu dee eronhiilegchiin alban tushaald hulgaich huniig songon ondor alban tushaaltanguud bainga hahuuldaz bn shuu dee

Avatar

Зочин 2020-05-07 103.229.121.131

Хар жагсаалтанд орох нь ойлгомжтой! Ардчилал нэрийн дор хулгайч луйварчдын зэрлэг капитализмыг байгуулсанболохоор аргагүй шүү дээ! Наад захын жишээ гэхэд ардчилсан солонгосоос долоон дор дипломат албаны хүмүүс нь хар тамхины наймаа хийж байхлаар яах юм бэ!!!! Үхэж далдараасай хулгайч нар!! Ичмээр нь бүр хулгайчаа улсын баатар болгочихоор чинь биднийг басау доромжилж байнаа гэж гадныхан ойлгож байна шүү дээ,үхрүүдээ!!!!

Avatar

rd 2020-05-07 202.126.88.43

ene nam namiin shahaagaar ajiltai ami zogooogch yugaaa medehweeedee basl darga nariiin l hvnzer bailgui har jagsaaltad orsonch yum shig orooguich yum shig boooronhiiii shawar

Avatar

Зочин 2020-05-07 66.181.161.108

Төрийн түшээд нь концесс, ЖДҮ, тендер, ХЭДС, бусад сан гээд ард түмэнд очих ёстой мөнгийг өөрсдөө аваад угаагаад байхаар саарал байтугай хар луугаа явах нь тодорхой шүү дээ Хятадын хөрөнгө оруулалтай Хөшөөтийн уурхай руу улсынхаа төсвийн хөрөнгө болох 21 тэрбум төгрөгөөр агаарын цахилгаан дамжуулах шугам бариад өгдөг баян улс хаана байна

Avatar

Бурзай 2020-05-07 103.26.195.6

Саарал хар жагшаалтанд багтаж орж байгаа нь дээр байгаа хулгайч нарын гавьяа шуу дээ хуулиа батлаж чадахгуй энэ хаваржингаа болсон шуу дээ дахьж нэг намыг олон гаргаж болохгуйг л ард тумэн минь мэдэж аваарай

Avatar

Зочин 2020-05-07 66.181.187.155

СААРАЛД ОРУУЛСАН ГЭЭД Л БААХАН ХАРИУЦЛАГА ТООЦООД БАЙСАН, ХАР ЛУУ ОРЧИХВОЛ БАС ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХ УУ

Avatar

Зочин 2020-05-07 66.181.187.155

СААРАЛД ОРУУЛСАН ГЭЭД БААХАН ХҮМҮҮСИЙГ ОГЦРУУЛЖ8 ШИНЭЭХ ТОМИЛООД БАЙЛУУ…….. ОДОО ЯАХ УУ ……. ХАР ЖАГСААЛТАД ОРОХООР, НӨГӨӨ ТОМИЛСОН ХҮМҮҮСЭЭ БАС ОГЦРУУЛАХ УУ

Avatar

Зочин 2020-05-07 202.21.108.223

Гэрэл даргыгаа ГХЯ ны сайд, ХЗДХЯ ны сайдыг нэн даруй чөлөөлөхгүй бол асар том хохирол үзэхнээ. Гэм буруутай этгээдүүдээ ЕХ нд аваачиж тушаа.

Avatar

Ииии 2020-05-07 103.26.195.32

Өмнө сангийн дэд гэгч авгай Булгантуяа хар жагсаалтад оруулж бхад хэнч бичихгүй хариуцлага тооцохгүй сонсоогүй царайлж бсан. Одоо гэнэт юу болов 2 дахь удаагаа орох гэж бна уу

Avatar