ГХЯ-ны Төрийн нарийн бичгийн дарга Д.Даваасүрэн ажлаа хүлээлгэн өглөө | News.MN

ГХЯ-ны Төрийн нарийн бичгийн дарга Д.Даваасүрэн ажлаа хүлээлгэн өглөө

ГХЯ-ны Төрийн нарийн бичгийн дарга Д.Даваасүрэн ажлаа хүлээлгэн өглөө

ГХЯ-ны Төрийн нарийн бичгийн дарга Д.Даваасүрэн ажлаа хүлээлгэн өглөө

Монгол Улсын Гадаад харилцааны яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга Д.Даваасүрэн үүрэгт ажлаа хүлээлгэн өглөө. Ажил хүлээлцэх үеэр Д.Даваасүрэн хэлэхдээ энэ хугацаанд бид бүхэн гар сэтгэл нийлэн том зорилтууд тавьж, түүнийгээ хэрэгжүүлэхийн төлөө цаг наргүй ажиллалаа, цаашид ч хийж гүйцэтгэх ёстой ажлууд олон бий. Энэ бүхнийг та бүхэн төрийн тусгай албан хаагчийн хувьд үлгэр жишээ биелүүлнэ гэдэгт итгэлтэй байна гэлээ.

Эх сурвалж: ГХЯ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-05-07 185.220.100.240

,, Эротик клубэд тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2020-05-07 103.229.121.131

Гадаад яам гэж дампуурсан,төр нь гэж ялзарсан ! Ийм байхад яаж монголын төр өөдтэй байх юм!! Элчин сайдаар мэрэгжлийн бус хүн томилж тэр нь хулгайч луйварчдын хамаатан садан үр хүүхдээр хүрээлүүлчихлээр чинь ямар юмны гадаад бодлого байдаг юм! Мөн л хулгай,амархан хөлжих юмаа л бодно шүү дээ!!! Ёстой дампуу төрийн ядарсан бодлого л байна шүү дээ!!!

Avatar

Зочин 2020-05-07 64.119.26.70

Цогтбаатарын үед Монгол улсын гадаад харилцаа дампуурсан. Томилогдсон элчин сайдууд гэж дандаа хар тамхичин, наймаачид.Ийм л дампуурсан гадаад хэргийн сайд ухаантай нөхөр. Сайд биш самууруулагч

Avatar

Зочин 2020-05-07 202.55.191.130

Ёс суртахуунтай, ажилсаг, мундаг хүн шиг санагдсан. Цогтбаатар гуа өөрөө огцрох ёстой

Avatar

Ай хөөрхий 2020-05-07 87.130.30.3

Ай хөөрхий

Avatar

МАН-ын ахмад гишүүн 2020-05-07 43.242.243.189

хүнлэг ёс жудагтай маш сайн залуу даа. Өнөө цагт яг л ийм хүмүүс үнэ цэнэгүй болсоон

Avatar

Ээ дээ, мэдэхгүй 2020-05-07 87.130.30.3

Энэ хүнд хүнлэг ёс, жудаг гэж харин ч нэг байгаагүй дээ.

Avatar

зочин 2020-05-07 64.119.18.195

Уг нь сайд Цогтбаатар л огцрох ёстой

Avatar

Зочин 2020-05-07 122.201.26.172

энэ одоо мэдээ юу?

Avatar

Зочин 2020-05-07 66.181.171.34

пошёл ты на хуй

Avatar

Цүнх баригч баньд 2020-05-07 192.82.67.252

Ми овогт уяачийн хүн ажлаа өглөө дөө.

Avatar

Зочин 2020-05-07 172.58.228.241

Бусад МИ.гийн хүмүүсийг яах юм бэ?

Avatar

зочин 2020-05-07 103.57.94.161

гадаадад монголын нэрийг унагаасан тэр Энхцэцэг авгайг зайлуулаачээ. өөр хүн алга уу. заавал дарга хийх ёстой юу. ажлаа хийж чадахгүй хариуцлага алдсан хүмүүсийг яагаад дахиж ажлуулдаг байнаа. жирийн хүн бол ажилгүй гудамжинд лааз өшиглөөд явж байгаа. та нар битгий ингэж ялгаж бай. энийн чинь ард түмэн бид зүхэж байн.

Avatar

Zochin 2020-05-07 85.203.44.198

Turiin nariin ni tegeed hen bolj bgaa um bee?

Avatar

ЗОЧИН 2020-05-07 103.212.119.151

НӨГӨӨ ГАДААДАД СУУГАА ДИПЛОМАТУУДЫН ОЛОН УДААГИЙН ДОПИНГ, ХАР ТАМХИНЫ АСУУДАЛ ЭНЭ НӨХӨРТЭЙ ХОЛБООТОЙ ЮМУУ, ҮГҮЙ Л БАЙМААР ДАА,ХАМГИЙН ТҮРҮҮНД САЙД ОФФШОРЧИН ЦОГТБААТАР ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭЖ ОГЦРОХ ЁСТОЙ БАЙМААР, ГАДААД УЛСУУДАД БОЛ ЭНЭ САЙД АЛЬ ЭРТ САЙДААСАА ХӨӨГДСӨН БАЙХ ЁСТОЙ, АЛБАНДАА БАЙГААД Л БАЙХ ЮМАА.

Avatar

Зочин 2020-05-07 193.57.67.241

Аль хэдийнээ явуулчих байсан юм шдээ.

Avatar

Зочин 2020-05-07 103.229.123.220

ЯАГААД ӨГЧИВ?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж