Тагнуулын ажилтнууд гадаадын байгууллагатай хамтарсан уу? | News.MN

Тагнуулын ажилтнууд гадаадын байгууллагатай хамтарсан уу?

VS

Тагнуулын ажилтнууд гадаадын байгууллагатай хамтарсан уу?

Сүүлийн үед Тагнуулын ерөнхий газрын хоёр ч ажилтныг цагдан хорьсон талаар мэдээлэл гарсан. Хуулийн байгууллагаас тэдний тодорхой хэрэгт холбогдуулан шалгаж, хорьсон гэдгийг хэлж байгаа. Тэгвэл ар гэрийнх нь хүмүүс хууль бусаар цагдан хорьсон гэх мэдээлэл өгөөд байгаа юм. Тодруулбал, Тагнуулын ерөнхий газрын Гадаад тагнуулын газрын дарга асан Ш.Амгалангийн гэрт нэгжлэг явуулж,  баривчилсан байна. Түүнийг ШШГЕГ-ын харьяа Урьдчилан хорих 461-р ангид цагдан хорьжээ.

Тиймээс энэ удаагийн VS буландаа Тагнуулын ажилтнуудыг хорьсон талаар эсрэг, тэсрэг байр суурийг онцолж байна.


 

Т.Баярхүү:
Тагнуулын ерөнхий газрын Хэвлэл, олон нийттэй харилцах албаны дарга

-Жиргээнд идэвхтэй байсан гэж баривчилсан юм биш. Гадаадын тагнуулын байгууллага, иргэнтэй хууль бусаар хамтран ажилласан гэмт хэрэгт холбогдуулж, зарим иргэнийг шалгаж байгаа. Энэ ажиллагааны хүрээнд нэр бүхий иргэдийг саатуулсан. Гадаадын тагнуулын байгууллага иргэнтэй хууль бусаар хамтарсан гэх хэрэг нь нууцын зэрэглэлд хамаардаг тул прокурорын зөвшөөрсөн хэмжээнд мэдээлэл өгнө. Тагнуулын байгууллагын тухай хуульд зааснаар тагнуулын ажилтан хууль бусаар өөрийнх нь эрх ашгийг хөндсөн гэж үзвэл түүнийг харьяалах дээд шатны байгууллага, албан тушаалтанд өргөдөл гомдол гаргах эрхтэй.

Д.Оюунгэрэл:
Ш.Амгалангийн эхнэр

-Одоог хүртэл нөхөртэйгөө холбоо тогтоож чадахгүй байгаа гэх ба амь насанд нь санаа зовж буйгаа хэвлэлд илэрхийллээ. Өчигдөр нөхөр, охины хамт салхилж явахад гурван  машин хөндлөн зогсоод, арав гаруй хүмүүс гарч ирэн, нөхрийн минь толгойнд хар уут углаад аваад явсан. Хаанаас ямар хүмүүс явж байгаагаа хэлээгүй. Дараа хэлнэ гэсэн. Замд явж байхад утас хурааж авсан. Ингэж явсаар байгаад манай гэрт очиж, гэрт нэгжлэг явуулсан. Энэ бол үнэхээр хууль бус үйлдэл болсон. Твитерт жиргэлээ гэж баривчилсан гэж үзэж байна. Миний нөхөрт ямар нэг юм тохиолдвол, би нөхрийнхөө амийг нэхнэ. 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ЗөвЗөв
2
БурууБуруу
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

mongol 2020-05-06 193.91.98.156

Herev helmegduulsen yamar neg ashig sonirholoor barivchilsan bol gomdol bas ami nehej bolno teriig tor hariutsah estoi Herev tanii nohriin eh ornoosoo uravsan batlagdval Mongol uls henes hohirol neheh uuu

Avatar

Зочин 2020-05-06 46.232.249.138

=Эротик клубэд тавтай морилно уу – https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2020-05-06 66.181.161.78

Kkk ulsiin esreg yavsan bol chi hichneen ami neheed yu olj doloohiin

Avatar

Зочин 2020-05-06 202.9.46.33

Чи битгий х** хийгээгүй хэргийнх нь төлөө ингэж гүтгэж болох уу

Avatar

Зочин 2020-05-06 202.9.46.33

Амийг нэхэх шиг болно шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-05-06 139.5.216.58

Үе үеийн тагнуулын байгууллагад монголын сор болсон эх орончид ажилладаг байсан даа. Тэгээд ч хүүхэд залуучууд нь тэднийг дуурайж бас тагнуул болохыг мөрөөдөж байсан. Тэр бол хамгийн өндөр босготой байгууллага байв. Одоо энэ тагнуулын байгууллага юу л болоод байна даа. Улсын нууц задлав гэнэ хар бор тамхи зөөлөө л гэнэ дээрэм тонуул хийлээ л гэнэ. Ээ бурхан минь.

Avatar

зочин 2020-05-06 66.181.161.24

ШААААА чи … Анхнаасаа л Монголчуудыг залхаан цээрлүүлэх зорилогтой байгуулагдсан цустт түүхтэй дан алуурчидд цугладаг байгууллага !!!! ..ТҮҮХ ГЭРЧИЛНЭЭЭЭЭЭЭЭЭ … Муу ногоон малгайтнууд тамдаа шатаж үхцгээээээ ……

Avatar

Haabar 2020-05-06 59.153.87.57

Үүнтэй болон төрийн зарим нөхөд мөнгө угаагаад байгаатай холбоотойгоор ЕХ-ны хар жагсаалтад орох гээд байгаа юм бишүү

Avatar

Зочин 2020-05-06 72.196.192.250

Bushuu 21 on garaasai, ene EK-iig hurdan solihgvi bol 1937 on boloh nee !!!!!

Avatar

Зочин 2020-05-06 172.58.140.118

Urvagchiig aldag nomtoi

Avatar

Зочин 2020-05-06 202.9.46.33

Гүтгүүлж байна гэж байна, чи яаж б**с долоож явж байгаа бол доо

Avatar

Зочин 2020-05-06 202.9.46.33

Чамайг мэднээ хүлээж бай

Avatar

Зочин 2020-05-06 202.9.46.33

Чи урваад л явж байгаа даа ичихчгүй , тэрийгээ чи мэдэх байхаа өөрөө

Avatar

яүёхши 2020-05-06 59.153.85.88

тэр ч өнгөрсөөн тагнуулын биш өөр хэрэгт орооцолдсон байх.Хэрэв тагнуулын байгуулагын хүнийг гэгээн цагаан өдөр барьж байгаа бол Тагнуулын байгууллаг нь тэнэгүүдээр дүүрсэн байна.

Avatar

Зочин 2020-05-06 192.82.67.9

1937 онд шөнө барьдаг байсан юм гэсэн…, Оросын КГБ шиг

Avatar

зочин 2020-05-06 59.153.112.224

Монгол улсын тагнуулын ажилтан гадаадын хүчинтэй холбоотой байсан гэж сэжиглэн барьсан гэж ойлголоо. Үнэн бол манай улсын аюулгүй байдал ноцтой байдалд байгаа юм байна даа

Avatar

Зочин 2020-05-06 202.9.46.33

Хотгор шанаг гээд аль хэдийн хийцэн байхаддаа Гэрэл дарга нь

Avatar

Зочин 2020-05-06 66.181.165.211

Гэмгүй хүнийг баривал гэж дээ. Сэжүүр байж л гэгээн цагаан өдөр баривчлах байлгүй дээ.

Avatar

Зочин 2020-05-06 202.9.46.33

Гэмгүйг нь дараа нь чи сайн хараарай

Avatar

Зочин 2020-05-06 202.21.100.210

үнэндээ эрх чөлөөт хүний эрхийг дээдэлсэн хуулийн засаглалтай монгол улсад амьдарч байгаа эсэхт гайхдаг болоод удаж байна. Нэг л тийм сүр сар хийсэн тусгай хүчний албан хаагчаар айлгасан дүрс зургуудыг 2011 оны Н.Энхбаярыг баривчилсан өдрүүдээс эхлээд үздэг боллоо. Тусгай ажиллагааг мэргэжлийн өндөр түвшинд далд хэлбэрээр хуулийн хүрээнд явуулж болдоггүй юм байхдаа

Avatar

Зочин 2020-05-06 64.119.25.229

Баривчилахдаа хууль зөрчсөн юм уу? Тэр тусмаа тагнуулынхныг баривчилж байна шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-05-06 202.9.46.33

Гэмгүй хүн яагаад далд хэлбэрээр баривчлуулах ёстой гэж!!!!!!

Avatar

зочин 2020-05-06 66.181.161.24

Эхнэр хүүхдийнх нь хажууд толгойд нь хар уут углдаг нь яаж байгаа юм болоо ??? … Холливүд кино их л үзэцгээж дээ … Эсвэл Амгалан нь үнэхээр Брюс Ли шиг аймшигтай тулаан ч юм болуу ? ..

Avatar

Зочин 2020-05-06 64.119.25.229

Толгойд нь хар уут углаж журам байдаг бол болно л байх л даа. Жирийн хүмүүсийг баривчлах саатуулаад дуу гардаггүй атлаа тагнуулынхныг баривчилахаар шуугиад байх нь сонин. Тагнуулынханд тийм л хайртай хүмүүс юм байх даа?

Avatar

Зочин 2020-05-06 202.126.89.47

Хэлбэр хөөцөлдөж бна. Албан ёсоор дуудман бол өөоөө яваад очих сс зүйтэй хүн шүү дээ. Уут углах хэрэг байсан юм уу даа. Кино их үзэж дүрдээ итгэжээ.

Avatar

Зочин 2020-05-06 182.160.1.150

songuuli boloh geheer l iim zuiluud baingal boldogshtee

Avatar