ЗГ сургалтын төвүүдийг нээж, төгсөх ангийханд давтлага өгнө | News.MN

ЗГ сургалтын төвүүдийг нээж, төгсөх ангийханд давтлага өгнө

ЗГ сургалтын төвүүдийг нээж, төгсөх ангийханд давтлага өгнө

ЗГ сургалтын төвүүдийг нээж, төгсөх ангийханд давтлага өгнө
Монгол Улсын Засгийн газрын ээлжит хуралдаан 2020 оны 05 дугаар сарын 06-ны өдөр болж дараах асуудлуудыг хэлэлцэн шийдвэрлэлээ.

–  Коронавируст халдвараас урьдчилан сэргийлэх чиглэлээр Боловсролын салбарт авч хэрэгжүүлэх зарим арга хэмжээний тухай Засгийн газрын 139 дүгээр тогтоолд нэмэлт өөрчлөлт орууллаа. Ингэснээр 2020 оны есдүгээр сарын 01-нийг хүртэл “Сургалтын төв”- үүд халдвар хамгааллын дэглэм, шаардлагын дагуу үйл ажиллагаагаа явуулах эрх нь нээгдлээ. Улсын хэмжээнд 1088 сургалтын төв байна.

–  Улсын тэргүүний сумдыг шалгарууллаа. Говьсүмбэр аймгийн Сүмбэр, Орхон аймгийн Жаргалант, Ховд аймгийн Булган, Хэнтий аймгийн Баян-Овоо сум Улсын тэргүүний /загвар/ сумд болжээ.

 


ЗГ: ТӨГСӨХ АНГИЙХАНД СУРГУУЛЬ ДЭЭР НЬ ДАВТЛАГА ӨГНӨ

НЭМЭЛТ: 09.15 ЦАГ

Засгийн газрын хуралдаанаар сургалтын төвүүдийг нээх тогтоолыг баталлаа. Энэхүү тогтоол батлагдсанаар өнөөдөр /2020.05.06/-өөс эхлэн 1088 сургалтын төвийг ЭМЯ-ны зөвлөмжийг үндэслэж үе шаттай нээхээр болсныг Засгийн газрын Хэвлэл мэдээллийн албаны дарга Ц.Ганзориг мэдээлэв.

Сургалтын төвүүд 16-аас дээш насны иргэдийг сургалтад хамруулах, мөн төгсөх ангийн буюу 12-р ангийн 30 мянга орчим сурагчийг сургууль тус бүрт нь танхимын давтлага өгөхийг Боловсрол, соёл, шинжлэх ухаан, спортын сайд Ё. Баатарбилэгт даалгасан байна.

Нэг сургуульд 40-50 хүүхэд байхаар буюу ангид 10-с хэтрэхгүй сурагч давтлага авч болохоор боллоо.

Сануулахад, Улсын онцгой комиссын шийдвэрээр ерөнхий боловсролын сургууль, цэцэрлэгийг ирэх есдүгээр сарын 1-н хүртэл үйл ажиллагааг нь зогсоогоод байгаа билээ.

 

 


ЗАСГИЙН ГАЗАР ХУРАЛДАЖ БАЙНА

Засгийн газрын ээлжит хуралдаан Төрийн ордонд 08.00 цагт эхэлжээ.  Засгийн газар долоо хоног бүрийн Лхагва гаригт хуралддаг уламжлалтай. Өнөөдрийн ээлжит хуралдаанаар цаг үеийн асуудлуудыг хэлэлцэж байна.

Хуралдаанаар нийт 11 асуудал  хэлэлцэж байгаагаас Танхимын сургалтын төвүүдийг үе шаттайгаар нээх Улсын онцгой комиссын саналыг хэлэлцэж байгаа юм байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
32
ЗөвЗөв
4
БурууБуруу
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-05-06 46.232.249.138

!Эротик клубэд тавтай морилно уу – https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

zochin 2020-05-06 66.181.187.108

Хамгийн их хохирч байгаа нь хүүхдүүд болж байна даа

Avatar

gerlee 2020-05-06 202.55.188.84

ард түмний хүүхдүүд сурж ухаажих хэрэггүй МАН д гай болно.

Avatar

сагсуу хүн гуай 2020-05-06 202.55.188.84

хааж хорихоос өөр юм мэдэхгүй комунистууд зайлаарай. Солонгос сургууль аа нээж байна шүү дээ.

Avatar

zochin 2020-05-06 182.160.0.65

surguulia neej 7sar hurtel hicheelluuleech ee,mongol uls bolovsroliin salbaraa uneheer hayaj bn,yaj hugjih ium boloo,afrikiin ornuudaas gants yalgarah yum ni bolovsrol bsan umsan,odoo ch ulam mal bolloo doo

Avatar

zochin 2020-05-06 66.181.187.108

Томчуудад л хичээллэхийг зөвшөөрсөн байна ш дээ. МАнайд тархал байхгүй байна ш дээ. Хамгийн ихээр хохирч байгаа хүмүүс бол хүүхдүүд боллоо. 9-р сарын 1 хүртэл гэрээсээ гарахгүй, багш нарынхаа царай төрхийг мартаж эхэллээ. Сургалтын төвд нь өдөрт 1 цаг хичээллүүлж яагаад болохгүй гэж? Солонгосчууд халдвар багасмагц хамгийн түрүүнд сургуулиа нээж байна. Боловсрол төлөвшил байнга явагддаг үйл явц шүү

Avatar

Oyutan 2020-05-06 150.129.143.99

ULS neg jil oyutnuudiig surgaltiinh ni tulbur-s chuluuluh heregtei. Ulsiin buruu bodlogo chanargui online surgaltaas bolj olon oyutnuud hohir ch dahin neg semester ilvv sudalj tugsuh hugatsaa ni 6saraar sungagdaj baina!!!!!! Zasgiin gazar hariutslaga hvleehgui bol Oyutnuud bosoj zagsiin gazriin esreg huwisgal hiij mdne shuu, 1987-1988 onii Solongosiin Oyutnuudiin Boslogo shig bvr ternees dor ym bolno gdgiig sanaarai

Avatar

Зочин 2020-05-06 103.212.117.80

h***

Avatar

Mal zasgiin gazar, mal 76, mal UOK, mal EMY bolon Us balgsn Yrunhiilugch 2020-05-06 150.129.143.99

Toglood baidag ymuu yaadiin????
Anhnaas ni dotooddoo coronagui baijiij bvh ymiig haaj Oyutan, Suragchdiin amidral tsag zawiin alchaad odoo neene ch geh shig muusain hulgaichuud. Oyutnuud ymar shuu baidaltai baigaa blee. Online hcheel geh chanargui ymnaas bolj Tetgleg awdag oyutnuud tetglgee aldaj, internet datanii homsdloos bolj hodoo oron nutagt baigaa oyutnuud hcheeluud deeree ertsee ogj chdku baisaar hcheeluud deeree unaj dahin neg semester ilvv sudlhaar bolj baina!!!!!

Avatar

ЯНАГ УХНА ХҮРЭЛСҮХ 2020-05-06 76.107.165.63

Хахаха. Солонгос улс сургуулиадаа нээж байхад ганц ч дотоодын халдваргүй Монгол бүгдийг нь хаачихсан. Уулаасаа над шиг эрдэм ном сурахгүй хүүхдүүдэд сургууль хэрэггүй. ТАРВАГА, ЖОНХУУ болон би мэтийн эрдэм номгүй хүмүүс баян тарган сайхан амьдраад болоод л байна.

Avatar

Яагаач үгүй эрт хааж хаячихаад 2020-05-06 64.119.26.26

Хүүхдүүд асар ихээр хохирлоо. Мэргэжлийн бус сайдын гай.
Ямар ч алсын бодлого гаргах мэдлэг чадвар байхгүй.
Хаагаад хорихоос өөр бодлого гаргаж чадахгүй.

Avatar

Иргэн 2020-05-06 139.5.218.180

Хүрэлсүхтэнгүүд өөрсдийн суудлаа хамгаалахын тулд шал дэмий хорио хийж улс орны эдийн засаг ард түмэний амьдралыг доройтуулж байна

Avatar

Nara 2020-05-06 202.21.103.14

Ахдах ангийнханы хуьвьд шийдвэр зөв_ Харин дэглэм сахихад анхаарах нь чухал. Хэрэв дэглэм сахиад хийхээ хийгээд явбал бас нэг сургууль болно шүү. Ер нь хоцрогдолтой, гэртээ боломж муу хүүхдүүийг ч мөн адил дэглэмээр сургуульд нь явуулбал ялангуяа орлоготой багатай айл өрхийн амьдралд ч хүүхдүүдэд нь ч тустай зүйл болмоор. Үдийн цайндаа хамрагдаад цөөхүүлээ сураад мөн дэглэм сахилагад суралцаад, үдийн цайны хөтбөлрлт хамрагдаж буй жижиг аж ахуйн нэгж ч мөн бага ч гэсэн борлуулалт хийгээд.

Avatar

мш 2020-05-06 66.181.168.8

тийм шүү

Avatar