АТГ-аас “Таванбогд”-ын Ц.Баатарсайханы өрөөнд нэгжлэг хийжээ | News.MN

АТГ-аас “Таванбогд”-ын Ц.Баатарсайханы өрөөнд нэгжлэг хийжээ

АТГ-аас “Таванбогд”-ын Ц.Баатарсайханы өрөөнд нэгжлэг хийжээ

АТГ-аас “Таванбогд”-ын Ц.Баатарсайханы өрөөнд нэгжлэг хийжээ

“Таванбогд” группийн Ерөнхийлөгчийн Ц.Баатарсайханы өрөөнд нэгжлэг хийсэн талаарх мэдээлэл цацагдаад байна. Энэ талаар Авлигатай тэмцэх газраас тодруулахад “Таванбогд” группийн Ерөнхийлөгчийн Ц.Баатарсайханыг өрөөнд нэгжлэг хийсэн нь үнэн. Өнгөрсөн долоо хоногт шалгалтын ажиллагаа явуулсан. Одоогоор шалгалтын ажиллагаа үргэлжилж байгаа тул дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөх боломжгүй” гэх тайлбар өглөө.

ХААН банкны томоохон хувьцаа эзэмшигчдийн нэг болох Ц.Баатарсайханыг Авлигатай тэмцэх газраас Эрүүл мэндийн даатгалын сангаас 1.8 тэрбум төгрөг завшсан хэрэгтэй холбогдуулан өрөөнд нь нэгжлэг хийж, шалгалтын ажиллагааг явуулж байна гэх мэдээлэл байгаа юм.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
42
ЗөвЗөв
15
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХахаХаха
4
ГайхмаарГайхмаар
3
ХарамсалтайХарамсалтай
3
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

84 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.179.31.63

Жёнко оны заагдээр ахмадуудын өрийг тэглэх нэрээр ХААН банкыг цэвэрлэж мөнгөжүүлсэн одоо дараагийн шатны ажиддаа орж хөрөнгийн эзэдийг нь төрийн нэрээр дарамталж байна гэж гадуур ярих юм үнэн үүАйсан хүнд аргал хөдөлж байна уу

Avatar

Зочин 2020-05-04 103.26.193.81

монголд элэгтэй япон хүнийг залилсан өөдгүй н**ш баыгаа юм.шоронд хатаа

Avatar

Zochin 2020-05-04 103.26.194.30

Mongolchuud hoorondoo uzeltseed tuildaj guitsehnee.Sain bussinesman uudaa demjij amidarna shuu

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.89.87

Hogiin n**** shuu dee, ter baitugai yum bgaa, ene yu ch bish!

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.89.83

Ноднин зун Сахал Эрдэнэбилэг Хаан банкыг авах санал тавьсан мэдээ байсан. Үүний үргэлжлэл болтой.
Жэнко Сахалыг 2 жилийн өмнө эхлээд дарамталж байснаа, санаж байна уу? Монголыг тэр чигээр нь худалдаад авчихсан хүн шүү дээ. Улаабаатар, ххб нарын эзэн, хөтлийн цэмэнт, дарханы төмөрлөг ийн эзэн. Түүнийг "тохиролцъё" гэж Жэнкод хаяглан мэдээгээр цацахад нь тэр зөвшөөрөөд одоо тэр 2 хөл гараа нийлүүлж хамт ажиллаж байгаа болтой.

Avatar

Зочин 2020-05-04 122.201.23.84

Монголчууд нэг нэгнээ дэмжих цаг нь болсон шүү, АТГ гэж нэг захиалгаар хүнд ял тулгадаг газар шүү, АТГ-ынхан гадны /Хятад, э****з, гадны/ хууль зөрчсөн этгээдүүдийг яаж ч чадахгүй мөртлөө монгол хүнд ширүүн байдагаа тайлбарлах цаг нь болсон шүү

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.89.36

Buruu yum bhguisde,shunal ni ihdeed luivar hiisen shinjtei bol shalgah l yostoi. Tiim olon biznesstei baij dandaa shunaltaj jijig biznesiig bulaadag deerelhuu gar.

Avatar

Өөдрөг үзэлтэн 2020-05-04 202.131.241.210

Төрөөс тэрбум, тэрбумаар нь хулгайлсан, авсаныг нь тогтоочихоод юу ч хийж чадахгүй байж, мөрөөрөө ажлаа хийгээд явж байгаа хүний тухай ийм мэдээлэл гаргах ямар хэрэгцээ байнаа. Сайтын хандалт буураад байна уу? Хэнд ч сайн муу тал байгаа, хүнийг муулж тайвшрал авдаг хүмүүс ямарч олон юм бэ? дээ. 12,000хүний амьдралыг авч явах тийм амар уу? Зарим өөрсдийгөө ч олигтой авч явж чадахгүй байж.

Avatar

БОЛЬ 2020-05-04 43.228.131.196

БАЯН БАЯН, КОМПАНЫ ЗАХИРАЛ ГЭЭД Л БАЙДАГ, ХАЧИР ДЭЭРЭЭ БҮГД ЛУЙВАРЧИД БАЙДАГ ЮМ ШИВ ДЭЭ.

Avatar

иргэн 2020-05-04 103.111.68.3

Төрөөс идэж ууж, хулгайлж, луйвар хийж баяжиж байгаа нөхдүүдээ шалгаж, хариуцлага тооцож чадахгүй байж, улсдаа өндөр татвар төлж, олон хүнийг ажлын байраар хангаж байгаа үндэсний том компаниудаа оролдохоо болимоор юм. АТГ томчуудын гар хөл болж ажилладагаа болиочээ!!!

Avatar

Зочин 2020-05-04 107.189.11.237

женко мапи төрийн эрх аваад гэмт хэрэг бүр гаарлаа

Avatar

гб 2020-05-04 202.55.188.35

хөгийн эсдаа да

Avatar

Ганбат 2020-05-04 202.126.89.190

Энэ хүн цөөврүүдийн төлөллүүд энэ хүнийг энэ сэтгэгдлүүдээрээ тасчин хаяж хуваан залгих нь ээ.
Энэ хүнийг чиний хүүхдүүд, ээж аав, эмээ өвөөд сар бүр өгдөг тэтгэмж, цагдаа эмч багш төрийн албанд ажидлагсадын сар бүрийн цалинд энд гөрдөөд байгаа 1,8 тэрбумаас хэдэн зуун тэрбумыг ӨГЧ байдаг гэдгийг ойлго!!!

Avatar

ЗОЧИН 2020-05-04 202.126.89.106

БААТАРСАЙХАН Ч ХААН БАНКААР ТОГОЛЖ МЭДЭХ ГАР ДАА !!!

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.88.36

Toglood l bgaa daa

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.161.91

Ezen ni ymaa medej ereg ni usaa hashdag ym hoino. Hun ooriinhoo ymaar toglono uu togluulna uu chamd ymar hamaa bnaa.

Avatar

Нямка 2020-05-04 178.165.130.184

МГЛ хүмүүс ингэж тарчиг бас эрх чөлөөгүй амьдрахаа маш дуртай шийдээд сонгодог.!

Avatar

л***р 2020-05-04 71.196.230.188

Ховдын Булганы торгууд хүн дээ. Багадаа олон хүүхэдтэй айлын тарчиг амьдрал үзсэн. Түүгээр сэтгэж харьцуулж өөрийн туулсантай харьцуулахад юу ч биш гэж үзэж гар тэнийх нь их л бага. Идсэн уусан хахуулдсан энэ тэр талийгаад өгсөн. Ховдын Булганы торгуудуудын мафи их зэвүүн ажиллана шүү дээ. Номингийн Баярсайхан гээд урт нэрс гарна. Бөөр бөгсний ажилд бол бас алж өгнө. Эхнэрийнхээ найзыг яадаг товариш шүү дээ. АТГ бариад дараа торгууд мафи ажиллаад юу ч биш бас болгож чадна даа. Харжил сууя даа

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.88.36

Ehneriin naiz ni hen be?

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.89.87

Tim bolohoor hogiin bgaa yum, baruun aimgiinhan ugiin tsusny urvagchid, halhuudyg ch shulj ugnu duu. Archaaguidee gazraa hasaguud, hyataduudad aldchihaad ushuu horsloo ingej halhuudaas avdag yum. Nomin, Teso, Tavanbogd durvuduud halhuudyg shulaad, uvchuud bayajaad shunal n duusahgui bna. Mongolchuud ene kompaniudyg buulgah heregtei.

Avatar

Зочин 2020-05-04 176.63.22.227

Халхын буяныг дааж амьдарч чадахгүй бол буцаад овоохой руу нь шиднээ

Avatar

зочин 2020-05-04 24.4.43.0

хүний шунал барагдахгүй юм даа, Женко

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.21.107.92

САЙН ШАЛГАВАЛ ГОВЬ ХК НЫ ХУУЛЬ БУС ХУВЬЧЛАЛ ГАРЧ ИРНЭ…ГОНЧИГДОРЖ ГЭХ МЭТИЙН…

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.21.107.92

самуурай нарын б**с долоогч ард мөнгө угаагч харийн самуурай нар бий ….

Avatar

Зочин 2020-05-04 64.119.19.90

энэ нөхөр дээрэлхүү хүн чанаргүй хөгийн нөхөр

Avatar

залуу 2020-05-04 64.119.19.90

Таванбогд, хаан банзны хувьцаа эзэмшигч нөхөр бизнес нь гэр бүлийн засаглалгүй, хууль уландаа гишгэнэ, таалагдахгүй бүхнээ ямарч аргаар зайлуулах гэж оролдоно. ХҮн муутай торгууд, хүн муутай хүмүүс хол явдаг байхаа. Иргэний шүүхийг Пүрэвнямтай нийлж худалдаж авсан нөхөр байх гэж боддог

Avatar

Женко 2020-05-04 144.172.71.182

Хаан банкыг муулдаг мэдээ байнга цацаад байдаг байсан юм эцэстээ хаан банкны өмчийн зодоон болж хувирч байх шив үүний ард мэдээж манай дээрэмчин бүлэглэл женко мафи байгаа биз.

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.9.46.238

Battulga yostoi mundag bna shd muu novshiig bolgood uguurei

Avatar

Төмөр 2020-05-04 150.129.141.231

Энэ хүнийг олон жилийн турш мэдэхийн хувьд 1.8хан тэрбум улсаас идэх жижиг гар биш л дээ энэ хүн. Угийн хөдөлмөрч дайчин хүн, томчууд Хаан банкинд л шунаж дайрч эхэлж дээ. Зээл авсанч шударгаар төлөөд явдгийг нь мэднэ, үнэхээр өөлөх юм бол ааш муутай л эр. Танд амжилт хүсье, битгий шантраарай.

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.21.119.98

Харин их ааш муутай гэж сонссон. Дэд захирлуудаа хашгирч загнах, өшиглөж зодох энүүхэнд гэсэн. Манай бизнесийн акулууд гэгддэг нөхдүүд дандаа ганзагачин байсан, тэр сэтгэлгээнээсээ салаагүй, бизнесийн ёсзүй байхгүй, бүхнийг хахууль, лоббигоор бүтээдэг, компаниа гэр бүлээрээ удирддаг, тэд нь чадваргүй, ажилчиддаа дээрэлхүү, минийх юм чинь чи муу гөлөг юу юм гэж харьцдаг, олон жил амь амьдралаа зориулсан ажилтныг нэг л өдөр халж амьдралаар нь тоглож чаддаг, нэг тиймэрхүү л нөхдүүд байх юм даа.

Avatar

Haan bank avah gd bnada zailuul 2020-05-04 66.181.178.23

Mongold mash ih hiij bga hun shu haan bank avah gd bnada zailuul unendee ene hun unendee mash sn bag hamt olontoi dandaa gadaad tugussun ulsiig mash sn demjideg

Avatar

Зочин 2020-05-04 64.119.23.64

Хаан банкыг нь авах гээд дарамт үзүүлж байна

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.89.36

Haan bankny chin ihenh huviig yoponchuud ezemshdeg,baatarsaihany aashnaas zalhaad tsaaguuraa ted l hutgaj baij magadgui. Ihenh biznes n japantai hamtarsan

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.9.46.86

Сүүлийн үед огцом баяжиж бга этгээд ! Монголын топ 10 баяны жагсаалтын 4 өөс шууд 2 луу Женкогийн өмнө орсон гэжуга ! Удахгүй энэ хурдаараа явбал MCS ийн Оджаргалын өмнө орно биз ! Учир иймд түүнд битгий онцгоороод бгарай гэж анхааруулга өгч ! Баатарсайханы ард самурай нар бий л дээ, орос баавгай, самурай 2 ын хэн нь дийлэхийг харж л байя !!!

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.178.126

Монголын баячууд ядуу ард тvмнээсээ юуг нь ч голохгvй гусах болтой юмаа!!?? Яасан шунал нь дарагддаггvй дэвнvvд вэ??!!!

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.89.87

Rmongol bish shuu dee, durvud!

Avatar

irgen 2020-05-04 202.126.89.150

haan bankaa hamt sonoochoood olon ard tvmeng sonoowdooool gej bodloooo

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.189.42

Sawada guao hetsuu ni ch hetsuu l bdg bh, manai hun shuvt holgoostoi.

Avatar

Зочин 2020-05-04 64.119.18.110

Баатарсайханыг дарамталж байгаад ХААН БАНК ыг янзлах гэж үзэж бндаа. Дээрхийг уншаад шууд Женко гэсэн мэдрэмж төрөөд бхм. Баатраа минь ЮУГ нь буруу хийчивдээ. Путин стайл.

Avatar

Зочин 2020-05-04 103.212.118.107

Genco Baatarsaihan 2 chin khanbank-iin ezed, huvitsaa ezemshigchid.
Genco bulaah gej uzej bn.

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.9.46.238

Bulaalgaj bgaa bol hohi ni odoo yahav battulgiin erh medel baatarsaikhanaas tom shvv

Avatar

Баатарсайхан чи, монголчуудын зовлонд цадах болоогүй юу? 2020-05-04 202.126.88.214

Хорвоо чи хүний зовлонд цадах болоогүй юу гэдэг шиг Баатарсайхан чи, Монголчуудынхаа зовлонд цадах болоогүй юу? Танай банк тэртээ тэргүй Монголын бүх аймаг суманд хуучин Хөдөө аж ахуйн нэгдлүүдийн дансаар анх байгуулагдаж бүх хүн танайхаар үйлчлүүлж байхад хийсэн бүх гүйлгээ тутам дандаа 50-250 төгрөг сул авч хагартлаа баяжиж байгаа атлаа яасан ханаж цаддаггүй юм бэ?Шуналын тулам юм аа. Банкны өндөр хүүнээс гадна гүйлгээ тутмаас мөнгө сааж байгаа атлаа ядарсан муусайн иргэдтйнхээ эрүүл мэндийн д

Avatar

Er 2020-05-04 202.126.89.219

Jenkog xurdan zailuul demjij bna

Avatar

Зочин 2020-05-04 72.196.192.250

Ene Genkog bushuu ogtsruulahgvi bol Mongoliin heden biznesmeniig svid hiih ee !!!
Mongold Genkogoos uur bayn hvn baij bolohgvi yum bna l daa!!!!!!

Avatar

Уншигч 2020-05-04 66.181.190.49

Яасан ханаж цаддаггүй шунал вэ? Юу ч гололгүй суусан газраасаа шороо атгаад босож байх юм.

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.89.87

Naad chin mongol hun bish ee, durvud bgaa yum

Avatar

зочин 2020-05-04 202.126.89.252

зүгээр нэг охин компанийхан сарын борлуулалтын л мөнгө л байна ш дээ охин компанийнхаа хэмжээний мөнгө идэж лай өөртөө хураах тийм ядарсан бизнесмэн биш наад хүн биш ээ. Улсад төлсөн татварын л харчих л даа та нар Төрд шургалсан гуйлгачин шигээ бодож АТГ-хан очиж гэнэ баахан хүний нэр төрд халдаж халдаж сүүлд нь уучлалт ч гуйхгүй

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.9.46.59

ЧОЙЖИЛСҮРЭН ХУЛГАЙЧТАЙ ЯАСАН АДИЛХАН ЮМ. ЯМАР ҮНДЭСТЭН ВЭ. УРДААС ИРСЭН ХОТОН ҮНДЭСТЭН МӨН ҮҮ.

Avatar

Зочин 2020-05-04 64.119.20.138

ЭНЭ ТОРГУУДУУД ХЭЗЭЭНЭЭСЭЭ ЦААШАА САНААТАЙ ХҮМҮҮС ЮУ Ч ХИЙГЭЭД ДОВТОЛГОЖ ЧАДНА .

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.9.46.76

ЯАДАГ ХУЛГАЙЧ ВЭ ОЛИГТОЙ ШАЛГААРАЙ ДЭЭ ЧАДАХГҮЙ Л ДЭЭ ТА НАР

Avatar

Зочин 2020-05-04 64.119.20.123

Ихэнх комментууд з/ б тай сөрөг давшилтаар ажиллаж байна даа . Аргагүй том бна шүү, эд нар алалцахаар шийдэж,

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.161.67

Хувийн компанийн захирал АТГ-т ямар хамаа байнаа??? Төрийн авлигачдаа "барьж" дуусчихаад хийх ажилгүй болоод уйдахдаа хувийн сектор руу дайрч байгаа юм уу?? Цаана чинь төр дотор чинь авилгачид өт хорхой шиг язаганаж байгаа шүү дээ!!!

Avatar

Fantomas 2020-05-04 103.229.121.135

Eruul mendiin daatgalyn mungunuus zavshisan gej. bgaa yum bish uu malaa

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.89.36

Huviinh geheeree gemgui bishee hu,ed nar chn jinhene ulsturchidiig sanhuujuuldeg horchid. 5bogd Ali ch namyn ued deesheesde

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.89.228

Харамсалтай. Ажил хийж, эх орноо хөгжүүлэх боломжгүй болжээ.

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.179.31.10

За, том татвар төлдөг байгууллагууддаа нэр хоч их зүүж элдэв дарамт үзүүлж дэмий дээ

Avatar

1,8 ТЭРБУМ 2020-05-04 202.179.27.86

ЗАА ДА. БААТАРСАХЙАН 1,8 ТЭРБУМААР НЬ ЯАХ Ч ЮМ …. ИХЭЭ ДЭЭРЭЭС ШИДСЭН ЧУЛУУ БАЙХАА ДА…

Avatar

11111111 2020-05-04 192.82.76.9

1,8 тэрбумандаа гол нь биш, банкны хувьцааг нь Ек дээрэмдэж байгаа юм биш үү? Тэгж уншигдаж байна

Avatar

Thg 2020-05-04 64.119.18.65

Mongolin turiin mungu huuleltiin nevterhii toli shahuu hun bhaa , sain shalgaval ch nileed bugshsan um garndaa, gejdee chadahgui bizdee tegsgeed l ungruh bh

Avatar

6 2020-05-04 103.229.123.220

ХААНМБАНК АРР АШИГЛАХАД ДЭНДҮҮ ИХ СУУТГАЛ ШИМТГЭЛ АВДАГ !!! ЭНЭ ОЛОН УЛСАД ГАРСАН ТЕХНОЛОГИЙГ АРАЙ ДЭНДҮҮ ДАМЛАЖ МӨЛЖИЖ БАЙНА. УРЬД НЬ ЖИЛДЭЭ 1 УДАА 10 000 ТӨГРӨГ ТӨЛЖ БАЙСАНЧ ОДОО ГҮЙЛГЭЭ БОЛГОНООС АВДАГ СУВДАГ ШУНАХАЙ ЗАЛЬХАЙ ЗАН ГЭХЭЭС ӨӨР ЮУ ГЭХЭВ

Avatar

Зочин 2020-05-04 192.82.67.76

uur bankaar uilchluulj bolnoshd

Avatar

zochin 2020-05-04 112.72.9.26

Haan bank denduu muuhai bank bolsoon mongolchuudiig shulj deeremdej moljij hanahgui bnaaaa

Avatar

7 2020-05-04 66.181.161.109

Tegeed oor bankruu yavaachde. Chamaar tutav gej

Avatar

Ганбат 2020-05-04 202.126.89.190

Энэ сэтгэгдэл гээд бичээд байгаа атаа жөтөө хар хорын илрэлүүд болсон утга учиргүй гүжирдлэгүүдээ болиочээ. Энд зочин нэртэй шээсээ гоожуулсан тархи нь тараг болсон арчаагүй хүн цөөврүүдээс энэ хүн сохор зоос, солиорсон саналыг чинь гуйж өдий зэрэгт хүрч Монголдоо хэдэн их наядаар нь татвар төлж байгаа. Хөдөлмөрч жинхэнэ Монгодоо глёж байгаа хүн

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.9.46.238

Chi bitgii doligono za chamd ingelee ged naadah hulgaich chin yu ch uguhku bvv gorid

Avatar

Зочин 2020-05-04 59.153.113.95

Xaan банкийг авах гэсэн төрийн нэр барьж, хийж байгаа дээрэм.

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.9.46.59

олон жил хууль бус чимээгүй хулгай луйвар их хийсэн хүн дээ с. бямбацогтий нь бас барь

Avatar