С.Амарсайхан: Баар, караокег тодорхойгүй хугацаагаар хаалаа | News.MN

С.Амарсайхан: Баар, караокег тодорхойгүй хугацаагаар хаалаа

С.Амарсайхан: Баар, караокег тодорхойгүй хугацаагаар хаалаа

С.Амарсайхан: Баар, караокег тодорхойгүй хугацаагаар хаалаа

Нийслэлийн онцгой комиссын өнөөдөр /2020.05.04/-ийн хуралдаанаар баар, караокены үйл ажиллагааг хязгаарлалаа. Энэ талаар Хотын дарга С.Амарсайханы мэдээлснээр коронавирусийн халдварын нөхцөл байдал намжих эсэхийг харж байж баар, караокег нээх асуудлыг ярих хэрэгтэй гэдгийг тодотголоо.

ХОТЫН ДАРГА С.АМАРСАЙХАН:

-Бид баар, караоке нээхдээ холбогдох газрууд хяналт тавьж ажиллана. ЭМЯ-ны зөвлөмжийг дагаж ажиллахыг мөрдүүлнэ гэж захирамж гаргасан. Нэг ч гэсэн ААН үйл ажиллагаагаа үргэлжлүүлж, нэг ч гэсэн хүн ажилдаа орж өрх гэрээ тэжээхэд дэмтэй гэсэн үүднээс нээх захирамж гаргасан. Өмнө нь фитнес, халуун ус, амралтын газруудыг гээд нээсэн. Эдгээр газрууд заавар, зөвлөмжөө сайн дагаж байгаа тул одоогоор асуудал гараагүй байна гэж итгэж байна. Сургалтын төвүүдийг нээх, хаах эсэхийг Нийслэлээс шийдэхгүй. Бид нээх саналаа УОК-т хүргүүлсэн байгаа. Ресторанууд 22.00 цаг хүртэл үйл ажиллагаагаа хэвийн явуулж байна. Харин шөнийн цэнгээний газар, бааруудад нэг ч гэсэн хүн ажил орлоготой байг гээд ААН-үүд боломж олгосон ч харамсалтай нь ААН-үүд өөрсдөө дүрэм журмаа дагаж мөрдсөнгүй. ААН-үүд өөрсдөө бэлэн биш байгаа юм байна.

Хэзээ ямар түвшинд, хэзээ ариутгал халдваргүйжүүлэлтээ хийх, халдвар өвчин хэзээ намжих эсэхийг харж байж баар цэнгээний газруудыг нээх асуудлыг ярих хэрэгтэй юм байна. Тиймээс баар, шөнийн цэнгээний газруудыг тодорхойгүй хугацаагаар үйл ажиллагааг хязгаарлах нь зүйтэй гэж үзэж байна" гэлээ.

СОVID-19 халдварын үед ажиллах журмыг зөрчсөн баар, цэнгээний газрын үйл ажиллагааг зогсоож, тусгай зөвшөөрлийг нь цуцлах хүртэл арга хэмжээ авна гэдгийг холбогдох албаны мэргэжилтнүүд мэдэгдлээ.

Сургалтын байгууллагуудын танхимын бус сургалтуудын үйл ажиллагааг нээсэн. Танхимын сургалтыг нээх талаар Улсын онцгой комиссын хуралдаанаар өнөөдөр ярилцаж тодорхой шийдвэр гаргана гэж хотын дарга С.Амарсайхан мэдэгдлээ.

Сануулахад, Улсын онцгой комисс өнөөдөр 16.00 цагт хуралдаж, зарим шийдвэрийг гаргах юм.

ЗӨРЧИЛ ГАРГАСАН ХОЁР АЖ АХУЙ НЭГЖИЙН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААГ ЦУЦАЛЖЭЭ

Нийслэлийн Засаг даргын дөрөвдүгээр сарын 30-ны өдрийн А/590 дүгээр захирамжаар хаалгаа барьсан 945 баар, караокег нээсэн. Нийслэлийн хэмжээнд согтууруулах ундаагаар үйлчилдэг  1201 ресторан, 225 кафе, 945 баар нийт 2291  аж ахуй нэгжүүд тусгай зөвшөөрөлтэй үйл ажиллагаа явуулдаг. Баар караоке, рестораны үйл ажиллагааг нээх Засаг дарга С.Амарсайханы захирамжийн хүрээнд 1035 ресторан үйл ажиллагаагаа эхлүүлжээ. Нийслэлийн мэргэжлийн хяналтын газраас өнгөрсөн амралтын өдрүүдэд нийт 375 газарт хяналт тавихад нэг иргэн гурван аж ахуй нэгж зөрчил гаргасан байна. Зөрчил гаргасан аж ахуй нэгжүүдэд  1.5 сая төгрөгийн торгууль ногдуулж, хоёр аж ахуй нэгжийн үйл ажиллагааг цуцалжээ.  Мөн зөрчил гаргасан иргэнийг 150 мянган төгрөгөөр торгох арга хэмжээ авчээ. Аж ахуй нэгжүүд мэргэжлийн байгууллагын өгсөн зөвлөмжийг дагаж мөрдөж ажиллаж чадахгүй бол тусгай зөвшөөрлийг нь цуцлах хүртэл арга хэмжээ авна гэдгийг Нийслэлийн мэргэжлийн хяналтын газраас мэдэгдлээ.

НЭГ ДОР 200 ХҮН ЦУГЛУУЛСАН, ЦАГДААГИЙН БИЕД ХАЛДСАН ЗӨРЧИЛ ГАРЧЭЭ

Мөн нийслэлийн цагдаагийн удирдах газрын мэдээлснээр коронавирусийн халдварын дэгдэлттэй холбогдуулан нийслэлийн хэмжээнд үйлдэгдэх гэмт хэрэг буурчээ. Архидан согтуурахтай холбоотой гудамжинд үйлдэгдэх гэмт хэрэг 50 хүртэлх хувиар буурсан байна. Энэ нь архи, согтууруулах ундааны хэрэглээ буурсантай холбоотой гэнэ. Харин баар, караоке, рестораны үйл ажиллагааг нээснээс хойш гурав хоногийн хугацаанд хийсэн хяналт шалгалтын дүнг танилцууллаа. Өнгөрсөн баасан гаригт архи зардаггүй өдөр цагдаагийн байгууллага нийт 802 дуудлага хүлээн авчээ. Үүнээс согтуугийн 207, гэр бүлийн хүчирхийллийн шинжтэй 78 дуудлага мэдээлэл бүртгэгджээ. Бямба гаригт буюу тавдугаар сарын 2-нд цагдаагийн байгууллагад ирсэн дуудлага 1173 болж өмнөх өдрийнхөөс өсчээ.   Согтуугийн дуудлага 427 болж өмнөх өдрийнхөөс нэмэгдэж 227 хүн эрүүлжүүлэх байрт саатуулагджээ. Гэр бүлийн хүчирхийллийн дуудлага 125 болж мөн өсчээ. Ням гаригт буюу тавдугаар сарын 3-нд иргэдээс ирүүлсэн дуудлага мэдээлэл өмнөх өдрүүдээс 1204 болж нэмэгджээ. Согтуугийн дуудлага 474 бүртгэгдсэн бол гэр бүлийн хүчирхийллийн дуудлага 148 болж мөн өсчээ. Өчигдөр нийт  218 хүн эрүүлжүүлэгджээ. Баар,караоке, ресторонаар үйлчлүүлж буй залуус цагдаагийн байгууллагын тавьсан шаардлагыг эсэргүүцэж улмаар албан үүргээ гүйцэтгэсэн долоон цагдаа зодуулжээ. Үйлчилгээний байгууллагууд ч бас цагдаагийн алба хаагчийн биед халдсан байна.  Цагдаагийн байгууллагын хяналт шалгалтаар, өчигдөр 200 гаруй хүн нэг дор бөөгнүүлсэн баар үйл ажиллагаа явуулсан зөрчил илэрсэн бол Чикаго баар халуун хэмжигчгүй, зай барих зөвлөмжийг дагаж мөрдөөгүй 80 гаруй хүнд үйлчилж байжээ. Мөн шаардлага тавьсан цагдаагийн биед халдаж зодсон байна. Сүхбаатар дүүргийн гуравдугаар хороонд үйл ажиллагаа явуулж байсан нэгэн баар 40 гаруй хүнд халуун хэмжигчгүй, ажилчид нь амны хаалтгүй үйлчилж байсан зэрэг зөрчил түгээмэл гаргажээ.

                             НИЙТ 60 АМРАЛТЫН ГАЗАРТ ХЯНАЛТ ТАВЬЖЭЭ

Нийслэлийн аялал жуулчлалын газраас амралтын 104 газар, дэн буудал 192, зочид буудал 239 үйлчилгээний байгууллагад холбогдох байгууллагуудтай хамтран өнгөрсөн амралтын өдрүүдэд  хяналт тавьж ажиллажээ. Нийт 60 амралтын газарт хяналт тавьсан бөгөөд одоогоор дүн гараагүй байгаа аж.  Мөн Тус газарт 46 амралтын газар үйл ажиллагаа явуулах тусгай зөвшөөрөл хүссэн байна.

Хотын дарга С.Амарсайхан мэргэжлийн байгууллагуудын захирамжийн хэрэгжилтэд тавьж буй хяналт хангалтгүй гэж дүгнэсэн бөгөөд Нийслэлийн онцгой комиссын өнөөдрийн хуралдаанаар төрийн байгууллагууд уялдаа холбоотой ажиллах шаардлагатай  гэх дүгнэлтэд хүрлээ.

 

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
145
ЗөвЗөв
36
ХахаХаха
36
БурууБуруу
32
ТэнэглэлТэнэглэл
13
ХөөрхөнХөөрхөн
9
ХарамсалтайХарамсалтай
6
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

103 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-05-04 139.5.219.133

Amraltin gazruudig haa. Arhidalt yawagdaj bn

Avatar

Bi bn 2020-05-04 66.181.161.20

Kve mon zow shvv

Avatar

huuhed 2020-05-04 122.201.22.201

tsagdaad gar hursen dairsan zandarsan durmiig biyluulehgui bga humuusiig arga hemjee.awah huulia changatgay hen durtai ni tsagdaag zoddog yaj huuli duremtei bhiin mun tsagdaa hiih bol zaawal deed surguli tugssun huniig surgaltar hangaj tsagdaa bolgoy

Avatar

зочин 2020-05-04 66.181.161.100

Монголчууд архи согтууруулах зүйл уухаа бүүр болимаар юмаа. Монгол хүнд архи огт зохихгүй. Энэ баар цэнгээний газрыг Улаанбаатар хотод бүүр хаах хэрэгтэй. Монголчууд архи уухаа боливол амьдрал сайхан болно. Монголчуудаа хорт зуршилаас татгалзах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-05-04 107.77.202.153

Орон гаран эргүү вэ Энэ хооронд халдвар тарсан бол яах вэ

Avatar

Зочин 2020-05-04 107.77.202.153

Жинхэнэ тэнэг п**а жинхэнэ орк мэдрэл

Avatar

Oron garan hun be 2020-05-04 66.181.176.17

Yamar oron garan hun be. Horij baisan yum iim bolno gedeg ni todorhoi shde, yalanguya mongolchuud shig humuust.

Avatar

hh 2020-05-04 150.129.143.226

ug ni dotor ni ajilladag hvmvvst tsalin ni heregtei yumdaa ternees bish ene ayult haldwart uwchni uyd haasan deer baih .ger bvliin hvchirhiilel uilddeg garuud bolioshdee yu bodoj ger bvliin hvmvvsee zowoodog bnaa dergedehee ch hairlaj chadahgv ymnuud gon biy gozon tolgoi ywaldaa yrshig.

Avatar

Zochin 2020-05-04 84.57.152.237

Yamar ch harah tuslah hungui hun huuhdee daguulj hurdhan deöguur orood yum avchuya geed oroh gesen g**** min z**l geed tulheed zodoh gesen bn lee harj uzeech huuhed bolohgui buhniig hiij tsonhoor ch usreh geed bdgiin geed uchirlaj bhad ulsch uheltei bish odoo bol ailiinhan ch tuslahgui tsag sh dee huuhedtei hun yamar saindaa yavj bdgiin

Avatar

иргэн 2020-05-04 66.181.180.201

энэ ХААН банкны дотор нууц баар ажиллаж байгааг хаахгүй юм уу

Avatar

Зочин 2020-05-04 64.119.22.244

Монгол банхар ч биш, орос нохой ч биш, бээжин хав ч биш хачин үүлдэрийн ноход сүүлийн үед гудамжаар олширсон. Тэгсэн нь баарчин үүлдэрийн ноход байсан нь сая л тодорхой боллоо. Шилдэг баарчин үүлдэрийн зураг

Avatar

Зочин 2020-05-04 114.200.17.113

Энэ хотын захирагч ёстой орон гаран тэнэг захирагч. Хайран төсвийн мөнгөнөөс гарч байгаа цаас хор.

Avatar

Иргэн 2020-05-04 66.181.161.78

Зөв зөв.бүх юм нам хааж хомсдол үүсгэж болохгүй..олон хүн ажлын байраа алдаж эрсдэлд орно.дураараа юм ярьсан болгоны үгээр байгаад байж болохгүй

Avatar

зочин 2020-05-04 64.119.23.141

АНХНААСАА НЭЭХ ЁСГҮЙ БАЙСИЙН. НЭГ Ч ГЭСЭН ХҮНИЙ АМЬДРАЛЫГ
БОДОЖ НЭЭСЭН Ч ГЭХ ШИГ. ТЭГЭЭД НИЙТИЙН ЭРХ АШИГ ЯАХИЙН?
ТЭР ЧИГТ НЬ ХАА.

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.9.46.27

Ард түмэн нэгдвэл юунд нь ч хүрч болдогийн тод жишээ

Avatar

Зочин 2020-05-04 185.124.28.204

Мөн монголчууд одоо ингэж үхтлээ архиддагаа болимоор юмаа. Гадны залуусыг харахаар хоол хүнс эрүүл мэндэндээ асар анхаарсан хүмүүс л байхын. Баранд түр амсхийх гэж л орохоос манайх шиг юм алга. Юм үзээгүй ядуу буурай хөгжиж буй орнуудын сэтгэхүй л юм байхдах

Avatar

Амарсайхан хажуу дахь ганц нэг бүтэхгүй нөхдүүдээ эртхэн зайлуулаа !!!!!!!!!!!!! 2020-05-04 185.220.101.141

Би энэ Амарсайханыг уул нь их үнэлдэг юм. Ямар ч байсан тууштай мундаг чанар энэ хүнд байна. Хагас бүтэнгүй л гадуур ажилаа хийгээд асуудалтай бүх газар өөрийн биеэр очиж асуудлыг шийдэх гэж оролдоод л …. бас мундаг чанар шүү. Гэвч энэ Батрагчаа гэсэн бүтэхгүй нөхдүүдийг л хажуудаа байлгаад байхаар нь бүр гайхах юм. Эд нараас салахгүй бол наадуул чинь чиний нэр хүндийг хөөдөнө дөө Амарсайхан минь. Ажлаа сайн хийж байгаа Амарсайхан браво

Avatar

Зочин 2020-05-04 100.15.93.159

Тууштай хүн ийм байх уу. Ккк

Avatar

Хөдөөний хөөсөн мантуу 2020-05-04 185.124.28.204

ГАНДАНД ХОТЫХНЫГ ДААТГААД ХАДАГ БАРИАД ЯВЖ БАЙХЫГ ЧИНЬ ХАРААД Л ИЙМЭРХҮҮ ЮМ ХИЙХ НӨХӨР ГЭДГИЙГ ЧИНЬ ОЙЛГОСОН

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.161.3

яаагаад болохгүй гэж монгол хүн эртнээсээ л сүсэг бишрэлтэй л бсаншд. Сайхан бурханлаг оюунлаг сайн л бна бид бүхнииг даатгаад. Би цай сүүниихаа дээжииг дэлхиигээр нэг тархасан бүх монголчуудаа даатгаж ѳргѳдѳг бас буруу юу тэ

Avatar

A 2020-05-04 202.126.89.84

Erguu ats

Avatar

Зочин 2020-05-04 192.82.76.105

Zuv zuv baar orohgvi bla gd vhchihgvi l bh. Say ter hed honog neehed gadaa ni bsn hvmvvsiig haraa biz de dandaa joohon joohon batsaanuud arai l yum aa uvchingarval heniig ch ylgahgvu sh de ee bvgdeere vhene dor bvr ee deglem ee bariad ger gertee vh heregtei sh de. Ingej baar sav hesej yvhiinhaa orond huduu ch yum uu lagert garch heseg orj irehgvi bsn ni deer

Avatar

Зочин 2020-05-04 103.111.68.3

Зөв ……… Юу ч хийхгүй хүн л алдаа гаргаддаггүй ш дээ Энэ хүн бас юм хийгээл оролдоол бна.

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.161.3

юм үзээгүй эргүү дагзнууд юмыг хэтрүүлчээд ѳѳрсдѳѳ л буруутай. Хүнии санаачлагыг буруугаар ашигладаг

Avatar

IRGEN 2020-05-04 43.242.242.253

ARKHI DAMLACHDIIG UVCHNII UED HAAH HEREGTEI.BAIDAG MUNGUU BAARAND UGCHIHUUD SUULD NI MUNGU NEKHNE.

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.89.144

хотын дарга уу хогийн н**ш уу эгэ нөхөр

Avatar

Зочин 2020-05-04 150.129.143.186

lalruud arai l teneg bainaa thdee yah gej anhnaasaa neesinbe !!!!! nee gher n neesen tged yasan humuus medeej tsuglah l baisan shd medej baisan baij tged ter luxg ch medq ym bna zu gee butsaj avio!! neee gher chn neesen humus. tsuglasan tged ysn orood ir gej guigaagui albaar olon hun tsugluulaagu bhd ygd erhiin hasaj baigan turiin shiidverig like share r uurchldg boltsimu lollllll songuuli bolked sain ard tumnee sonsdg bolchjeee shutiy!!!!

Avatar

:3 2020-05-04 150.129.143.186

togloomtoi shaaaassa haha

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.161.114

Хүмүүст хэрэгцээ байна, нөгөө талд бизнесийн ашиг, зах зээл байна. Бүх юм зогсож байхад боломжтой бол бид аль болох зах зээлийг дэмжмээр байна.

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.161.114

Ингэж алцганамааргүй байна, Амарсайхаан!

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.161.85

Хаах байсан юм бол үхсэн ээ хийж нээсэн юм

Avatar

иргэн 2020-05-04 202.179.27.24

тэнэг нөхөр хорлох санаа байгаад иргэдэд нэг сайн дарууллаа,одоо зайлуулах хэрэгтэй

Avatar

asdf 2020-05-04 192.82.66.42

mongolchuudad arhi ogt zohihgui sdanuud l da. goyo jargaj uuj chadku, stresstei, uur buhimdaltai uudag

Avatar

zochin 2020-05-04 192.82.72.203

Ene teneg amidral meddeggui, yam oilgodoggui yam bn bar restoran geheer zuvhun zadarsan zugaalsan humuus ordog gazar geed oilgochihson bn jinhene kommunist bn uilchilgeenii alba gedeg tuhain ulsiin ediin zasgiin 60 huviig avaad yavdag salbar getel ene nuhur uuniig ogt oilgodoggui yam bn tegvel 3,6terbum tugruguur iim hund ued olon jiliin tursh arai yadan urguulsan modnuudaa tairch hayaad usan orgiluur barih ni zuv asuudal uu ene mungunuus hediig karmalj baigaag hen medej bn

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.89.101

T1thinma

Avatar

Амьсгаа 2020-05-04 64.119.20.191

Нэг мөсөн сүйрээсээ

Avatar

amar 2020-05-04 66.181.161.68

Amarsaikhan gej 1 balai pop baina

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.161.30

Ард түмэн өлсөөд бна гэдэг шал худлаа юм бна.Баар цэнгээний газраар дүүрэн хүн цугларлаа.Мөнгө их бна.

Avatar

Harry 2020-05-04 124.158.109.140

TODORHOI HEMJEENII HUMUUS OLSOJ BAIGAA… TODORHOI HEMJEENII HUMUUS BAR ORJ NARGIJ BAINA…ARD TUMEN GEJ BITGII NIITED N YRI BI ALI ALIND N HAMAARAHKU ALI BOLOH ARIUN TSEWEREE SAHIAD AJILA HIIGED YWJ BN..MINI OMNOOS BITGII UM YRI BI OOROO YRI…OORIIN CHN YRIAD BAIGAA ARD TUMNII CHN NEG BN!

Avatar

Зочин 2020-05-04 43.228.131.45

Архи пиво зардаг байдлаа бүр мөсөн хорих хэрэгтэй?? Архин далайд живж үхлээ шүү энэ ард түмэн?? Бүгд хорт хавдарын шинжилгээ өгч байна?? Айдас шүү?? Хэзээч архи битгий худалдаал??? Ажил хий?? Өр зээлээ Дар?? Их мөнгө зээлж авсан хүмүүс буцааж өг?? өөр хүн бас авч эргэлдүүлэг??? Хувьчлалыг дахин анхаарч хар?? Өөр хүмүүст шилжүүл?? Эээлжилж амьдарлаа сайжруулцгаая.

Avatar

Зочин 2020-05-04 64.119.18.140

Хойд солонгост очиж амьдарч болийшдээ.Эсвэл архи дарс уудаггүй коммунити байгуулаад амьдарч бас болно.ОюунЭрдэнэ сайд 400сая жуулчин авна гээд маш олон тэрбумийг Хэнтийдээ зарцуулж байгаа.Ресторан баараар явдаггүй жуулчин ховор байхаа

Avatar

Зочин 2020-05-04 64.119.22.114

Ёстой зөв шүү… Архийг болих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-05-04 43.228.131.45

Архи пиво зардаг байдлаа бүр мөсөн хорих хэрэгтэй?? Архин далайд живж үхлээ шүү энэ ард түмэн?? Бүгд хорт хавдарын шинжилгээ өгч байна?? Айдас шүү?? Хэзээч архи битгий худалдаал??? Ажил хий?? Өр зээлээ Дар?? Их мөнгө зээлж авсан хүмүүс буцааж өг?? өөр хүн бас авч эргэлдүүлэг??? Хувьчлалыг дахин анхаарч хар?? Өөр хүмүүст шилжүүл?? Эээлжилж амьдарлаа сайжруулцгаая?

Avatar

Зочин 2020-05-04 43.228.131.45

Архи пиво зардаг байдлаа бүр мөсөн хорих хэрэгтэй?? Архин далайд живж үхлээ шүү энэ ард түмэн?? Бүгд хорт хавдарын шинжилгээ өгч байна?? Айдас шүү?? Хэзээч архи битгий худалдаал??? Ажил хий?? Өр зээлээ Дар?? Их мөнгө зээлж авсан хүмүүс буцааж өг?? өөр хүн бас авч эргэлдүүлэг??? Хувьчлалыг дахин анхаарч хар?? Өөр хүмүүст шилжүүл?? Эээлжилж амьдарлаа сайжруулцгаая??

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.161.51

Zuitei baar sav neegdsen chini hotiin tovoor ch geltgui yaasan muuhai ym be emh zambaraagui baidal shuud haragdaj bna shuu arhigui l bol hit goe tsehtstei baisan baihgui yu bayrtai medee bna

Avatar

зочин 2020-05-04 202.55.191.205

Маш зөв шийдвэрээ хаах нь зүйтэй. Оройд согтуу хөлчүү залуус унтуулж амраахгүй хэрүүл зодоон гээд…. Хаасан үед ямар амар амгалан байсан бэ? Энэ аюултай өвчний талаар хүмүүс ойлголт муу байна даа

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.161.44

17цагаас хойш архи үарахгүй байвал таарна

Avatar

бодлын хулгайч 2020-05-04 66.181.167.53

АМРАЛТЫН ГАЗАР, БААР, КАРАОКЕ ЗЭРЭГ АРХИ СОГТУУРУУЛАХ УНДААГААР ҮЙЛЧИЛДЭГ ГАЗРУУДЫГ НЭЭХ БОЛООГҮЙ ШҮҮ. АРХИ ХААНА БАЙНА ТЭНД ГЭМТ ХЭРЭГ ЗӨРЧИЛ МӨН ТЭГЭЭД ХАЛДВАР ТАРАХ МАГАДЛАЛ МАШ ӨНДӨР. ХАРИН НОМЫН САН, МУЗЕЙ, СУРГАЛТЫН ТӨВҮҮДИЙГ НЭЭХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Нямдаваа 2020-05-04 103.212.117.172

Энэ хотын дарга зөв шийдвэр гарсанд баярлалаа

Avatar

Зочин 2020-05-04 100.15.93.159

Тэнэг п**а вэ.Хаах байсан юм бол яах гэж нээсэн юм бэ ККК

Avatar

Энхманлай 2020-05-04 103.26.194.7

Энэ арай л дэндүү юу үгүй юу?
Ийм шийдвэр гаргахад иргэдэд үзүүлэх нөлөөлөл нь ихэвчлэн мөнгөөр илэрхийлэгддэг. Хагарч цадталаа баяжсан гаруудад бол юу ч мэдэгдэхгүй. 7 хэмжиж 1 огтол гэдэг зүйр үг байдаг. Иймд ямар ч түвшинд шийдвэр гаргахдаа маш сайн тооцоололтой байх хэрэгтэй. Ингэхийн тулд л ДАРГА гэдэг хүн байдаг.
Тодорхойгүй байдал бүгдийг алдаг. Юм тодорхой байх ёстой. Олон улсад яваад буй тэр мэдээлэл, судалгаануудыг сайн харж эдийн засагт анализ хийх чадвартай нөхдөөр хүрээлүүл.

Avatar

Зочин 2020-05-04 103.229.121.28

Энэ нөхөр юу гэж тэнэгтэх гээд байна аа Чамд баар караокё нээх болоогүй гэж тодорхой тайлбарлаад байна Ихэнх хүмүүс үүнийг дэмжээд байна

Avatar

Зочин 2020-05-04 64.119.18.140

Яагаад ингээд боловсролгүй бүдүүлгээ хүнд гайхуулаад байдгийн.Ном унш.Гадаад орнуудын мэдээ үз.Тэгээд хүнийг тэнэг мангараар дууд

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.89.184

Baarand zoogch tsewerlegch hj amidardag yum huuheduud talhni mongo alga

Avatar

Алтаа 2020-05-04 103.57.92.24

Ямар сайн юм бэ?
Хорио цээрээг хорьсон шиг хорьж сурмаар юмдаа. Яасан ард түмэнээ боддоггүй юм бэ?

Avatar

зочин 2020-05-04 182.160.33.62

нүднээс далд ахуйн хүрээнд болж байгаа үйл явдал илэрч байгаа нь энэ шүү дээ. баар хаалаа гээд энэ бүхэн далд орчихож байгаа юм биш ахуйн хүрээ рүү шилжинэ тэгээд бүр хяналтгүй архидалт шагийн наймаа чинь бүр гаарна. нийгмийн сэтгэл зүйгээ бага ч гэсэн зөөллөж байгаа арга байсан юм даа уг нь. даанч сошиалаар толгойгоо мэдүүлсэн засаг үүнийг ойлгох ухаангүй юм даа

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.89.162

Усан тэнэг гэдгээ оройтсон ч гэсэн ойлгох гэж байгаа нь зөв.

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.21.108.236

Бүх л зүйлийг хаагаад байвал асуудал гарахгүй гэсэн философтой маанагдуу нөхөр Хотын мэр болчихдог. Хот гэдэг чинь хүмүүс байдаг юм, асуудал мөнхөд байдаг. Харин Хотын мэр маш ухаалаг хүн байж энэ сая хүний ажил амьдрал өрнөж буцалж байх ёстой юм. Энэ эргүү бол молчны хотонд даргаа хийвэл хийж магадгүй, аль эсвэл хэдэн малаа хашаанд нь хорьсоор байгаад өлдөөж алж ч магадгүй гар бх.

Avatar

Зочин 2020-05-04 103.229.121.28

Наадахыг чинь хэн ч мэднэ Бусдыг өөрөөсөө маанаг гэж бодож явдаг жинхэнэ маанаг чи өөрөө байна Жаал ухаантай байсан бол нэг ч гэсэн хүнд хэлж ярьж архинаас хол байлгахыг оролдох хэрэгтэй байсан юм Хэн ч архи тамхинд орцоныхоо дараа л гарах тэнхээ нь дутаад өөрийнхөө маанагийг өнгөрсөн хойно нь гайхаж харамсаж яввдаг юм даа

Avatar

9911 2020-05-04 202.126.89.107

багын менежмент муу байна даа

Avatar

Ханаа 2020-05-04 192.82.66.218

Тоглоомын Засгийн Газар, Хотын дарга ч гэж дэ, үнэн эргүү гар, Хаагаад л байвал болдог гэж бодоод бдаг, Энэ муйхар арга барилаасаа салаачээ, Хэдий болтол хааж боохоос өөр чадваргүйгээ гайхуулах гэсэн юм ???? Тэртээ тэргүй гэр оронд, зуслан лагерь дээр олноороо цуглаад, нийлээд л байгаа шүү.

Avatar

Махн 2020-05-04 202.126.88.183

Зайсан толгойг нураан байж барисан цэнгээний газраа бодож ийм шийдвэр гаргасан ийм мулгуу нөхрөөр хотоо удирдуулах ч гэж

Avatar

иргэн 2020-05-04 202.70.34.89

Гаргасан шийдвэр нь ямарч судалгаагүй баталгаагүй, дандаа эргэж буцаж, өөрчилж байгаадаа жоохон анхаарч бодмоор юм даа

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.55.188.41

МОНГОЛЧУУД БАС ЯДУУГАА МЭДЭХГҮЙ БААРДАХ ДУРТАЙ. МӨРӨӨРӨӨ Л МӨНГӨӨ ЦУГЛУУЛААД ЗЭЭЛЭЭ ДАР. ЗЭЭЛЭЭР ӨНДӨР ҮНЭТЭЙ УТАС БАРЬЖ ДОМБОРООТОХОО БОЛЬЧИХ. ХӨНЖЛИЙНХӨӨ ХЭРЭЭР ХӨЛӨӨ ЯДУУГИЙНХАА ХЭРЭЭР ЯМБИЙДУУ УТАС БАРЬ.

Avatar

Зочин 2020-05-04 192.82.67.252

Энэ мөнгө хүүлэгч хувалз байна.

Avatar

bvgdiig chn ***h ymsn 2020-05-04 64.119.17.162

medrel psdanud mn zvger medkvi bj dugai bai bar karoke ajluuldg hvmvvs zvger mungteidu jargsnda ajluuldg gj bodoo yu vr hvvhde tejeen hool hvnse avn ajilchdiig tsalinjuuln ter tsalin avch ajiljga hvmvs ger bvle tejeene iim ym oilghkui bj psdanud mn ashgui ntr gj bidi hutsatsgaagad bai medvv uursdu uhamsartai bh hergtei ym bgazde nee gj zuvshuurl ugtsn bhd 1 udriin umn ch bolov neeged ur shire daraad hool hvnsee avhiig boddin bga bzde esvl ta nr bas ajil turul hiihkvi amidrad bolood bgamu

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.131.249.14

zurchil gargasniin n xaaldaa bvgdiig n xaax n ch xaashaa um

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.9.46.76

ОРЛОГЫГ НЬ БОДООД НЭЭХЭЭР БААРНЫ ЭЗЭД ДАВАРДАГ БАЙНА Ш ДЭЭ. АРХИЧИН НОВШНУУД ЗАЙЛААРАЙ. ЗҮГЭЭР БҮР МӨСӨН ХААЧИХ. ТЭГЭЭД ЮУ ГЭХИЙГ НЬ ХАРАЯ. ЗОРИГГҮЙ ЗОРИЛГОГҮЙ ГЭЖ ӨРСӨЛДӨГЧ НАР ЧИНЬ Л ШОРДОЖ БИЧҮҮЛЭЭД БАЙАА БИЗ. ЖИНГЭР НОХОД ХУЦАЖ Л БАЙГ ЖИНГИЙН ЦУВАА ЯВДГААРАА ЯВААД БАЙ.

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.161.5

Та нар нээрээ өвчин өөр далимдуулж тоглож чадаж байна шдээ нэг нээгээ л нэг хаагаа л инээдтэй юмаа бүр сөнөж байхдаа таарсан улс

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.88.34

Чиний зөв өө нэг талдаа. Гэхдэн Онлайн хичээл хийж байгаа оюутан хэр олон байгаам бол?? Ихэнх нь архи уугаад гүйгээд байгаам бишүү?? Нэг хэсгийн амьжиргааг бодоод бар цэнгээн нээчихээр бүгдээрээ уяанаас суларсан амьтад шиг хөгшин залуу эр эмгүй архи ууж гүйгээд согтуутай холбоотой хэдэн зуун дуудлага ирэхээр хаахаас өөр яалтай билээ?

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.161.5

Бар караоке хааж байгаа юм бол амралтын газруудаа ч хаа бүгд л олноор хүн шавж байгаа Жолооны күрс ээ нээгээч

Avatar

зочин 2020-05-04 103.212.117.229

Танхимд битүү өрөөнд суулгах ямар хэрэг байнаа сургуулиуд онлайнаар хичээллэж болоод байхад тэд ч бас тэгэж хичээллэх боломжтой ш дээ

Avatar

Зочин 2020-05-04 64.119.19.218

Нэг нээгээл нэг хаагаал уйддаг юмуу яадаг юм

Avatar

111 2020-05-04 192.82.64.190

Зөвшөөрөл өгсөн даруйд шууд нээгээд ажиллаж байна гэдэг чинь сэмхэн, нууцаар ажиллаж байсан байх магадлалтай. Учир нь хэрэв хаагаад байсан бол цэвэрлэгээ, бэлтгэл гээд ядаж нэг хоног болох байсан байх

Avatar

ссс 2020-05-04 66.181.161.25

тэнэг мигь 1нд захирамж гарсан

Avatar

Иргэн 2020-05-04 66.181.187.130

Хүрэлсүхийн утсан хүүхэлдэй солиорчээ

Avatar

уншигч 2020-05-04 66.181.169.116

хүрэлсүхийнх юм уу баттулгынх юм уу

Avatar

зочин 2020-05-04 192.82.64.190

Ёстой тоглоомтой юм болж байна. Ямар үйл ажиллагаа явуулдгаас нь хамаарч хаахыг хүсье. Архидаад бүжиглээд байдаг газрууд бол яалт ч үгүй хаах хэрэгтэй байх. Жижиг паб зэрэг бол эрсдэл багатай даа Нээх боллоо гэхээр баахан бараа авчихсаныг нь яах вэ? Мөнгийг нь өгөхүү?эсвэл бараагаа буцаах уу?. буцааж авах уу тэр газрууд нь

Avatar

baagii 2020-05-04 202.9.46.35

JOLOONII surgaltiig neeh heregtei shde uul n

Avatar

СУДЛААЧ ИРГЭН 2020-05-04 202.9.46.114

ХОТЫН ДАРГЫН СОНГУУЛЬ ТУСАД НЬ ЯВУУЛЖ БҮХ ИРГЭДИЙН САНАЛААР МЭРЭЭ СОНГОДОГ БАЙХ НЬ ЗӨВ ,,ХОТ ДҮҮРГИЙН ИРГЭДИЙН ХУРАЛ БОЛ ЯМАРЧ ХЭРЭГГҮЙ БҮТЭЦ,,,,ДҮҮРГИЙН ДАРГЫГ МЭЭР ТОМИЛДОГ БАЙХ НЬ ЗӨВ ,,,ХЛТ ӨӨРӨӨ БИЕ ДААСАН ТӨСВӨӨР ЯВАХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.9.46.35

JOLOONII surgaltiig neeh heregtei shde uul n

Avatar

зочин 2020-05-04 150.129.143.181

ХАТУУ Ч ГЭСЭН ЗӨВ ШИЙДВЭР ГАРГАЛАА, БААР КАРАОКEНЫ ӨӨРСДИЙНХ НЬ БУРУУ, ӨӨРСДИЙНХ НЬ ХОХЬ.

Avatar

зочин 2020-05-04 124.158.95.138

Хотын дарга өвчин тахалын үед ард иргэдийг амгалан тайван байлгана уу амралтын 2 өдөр амарч чадсангүй ээ баар нээлээ гээд сэтгэл санаа хямарч хаагаач ээ гэж хашгирсаар байгаад амарсангүй ээ ашгүй нэг юм хаах шив дээ

Avatar

Зочин 2020-05-04 103.14.36.18

АРХИНЫ ҮЙЛДВЭРИЙГ БҮРМӨСӨН ХААГААЧЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-05-04 103.14.36.18

кино театраа нээнэ үү.

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.21.108.236

Энэ угаасаа ийм хөлдүү юмуу, эсвэл тоглоод байдаг юмуу?

Avatar

Zochin 2020-05-04 150.129.143.99

ene oyutnuudiig tanhimd ni hcheeliin oruuwal ysiin be? Online hcheel vneheer chanriin shaardlaga hangahgui bna!!!!! DEMB-s herwee az taarwal ene ondoo bagtaaj vaccine gargaj awna gj mddglee. Ereh 9sard oyutnuud online-r hcheelee vzeheer bolwol ih deed surguuliin surgltiin tulbur-g 50-60%hasmaar bna. Surguuliud tsagiin bagsh hulsulj awaad hcheelee zaaj bna vnheer yu ch mdehgui tsagiin bagsh nar!!!!!! Oyutanii tulburuur tsagiin bagsh hulsulj tulbur deer toglolt ywuulaad bnashude!!!!

Avatar

Төрийн бодлогыг ойлгохгүй байна 2020-05-04 202.179.26.183

Ямар тоглоомтой юм бэ хаалаа л гэнэ нээлээ л гэнэ энэ бүх газрын цаана зөндөө олон гэр бүлийн амьдрал явж байгаа шүүдээ
3 сар тэвчээртэйгээр эрсдэлээ үүрээд чимээгүй суусан онгойлоо гээд л баярлаад баахан бараа материал татсан зөндөө угаалга ариутгал хийсэн улс хорьж чадсан шигээ энэ аж ахуйн нэгжүүдийн ажилчдын цалин мөнгөний асуудлыг ядаж тэр нөхөн олговрын 200,000 төгрөгөө хурдан шийдэж өгөөчээ

Avatar

Muu burgas 2020-05-04 98.253.30.34

Yag unen. Ene humuusiig yag yaj amidrag gej bodood bgan. Oorsdoo heden terbumiin hadgalmjtai tuuniihee huu nd l gej sar bolgon heden arvan say tugrog avdag bolhoor ene darga dorgonuud bol ymar ch oilgolt bhgui bgaa bhgui iy jiriin irged yaj bolgoj amidrdgiig.

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.89.146

Тэгэхгүй яадгын хаасан зөв. Цагаан сараас ч дор бөглөрөл үүсч бна.

Avatar

Зочин 2020-05-04 192.82.76.211

чи муу өчнөөн жил архи уулгаж зөндөө мөнгө олсон бирдийн сэтгэл чинь цадахгүй байна уу? 6 сар ажиллахгүй байхад өлсөөд үхчихээргүй л мөнгө олоо биздээ

Avatar

Бургас Амарсайхан 2020-05-04 202.126.89.147

Рестораны хаах цагийг 24:00 болгоочээ. Бургас Амарсайхан

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.161.88

баар шөнийн цэнгээний газруудаар ажиллаж амьдардаг иргэдээ яаж амьдар гээд байга юм бэ, ганц хоёрхон газраас болж бүгд хохирох ёстой юм уу

Avatar

UB irgen 2020-05-04 202.131.233.5

Aldaagaa uhaarchee. Good

Avatar

зочин 2020-05-04 66.181.180.201

ёстой ухаангүй ноён ургишгүй албат гэдэг л боллоо. хаах нь зөвөө. Амарсайхан дарга буруу шийд гаргаснаа гэнт ухаарав. Сонгуулийн шоу хийх санаа нь бүтэлгүйтлээ.

Avatar

zochin 2020-05-04 64.119.21.131

ZUW , ERGUU MALNUUD AYATAYKHAN AMIDARCH CH CHADAKHGUY , YUM UZEEGUY , ONGIROO SAGSUU , AMIDRALYN KHEM KHEMJEEGEE MEDDEGGUY, YANA DAA MANAY ZALUUS

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.88.34

Онлайн хичээл хийж байгаа оюутан хэр олон байгаам бол?? Ихэнх нь архи уугаад гүйгээд байгаам бишүү?? Нэг хэсгийн амьжиргааг бодоод бар цэнгээн нээчихээр бүгдээрээ уяанаас суларсан амьтан шиг архи ууж гүйгээд согтуутай холбоотой хэдэн зуун дуудлага ирэхээр хаахаас өөр яалтай билээ?

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.55.188.87

Онц сайн. Хаах нь зөв өө. Харин архийг бүрэн хориглох хэрэгтэй байна. Хөл хорионы үед ажилгүй иргэд архи ууж цаг нөхцөөгөөд байх юм

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.9.40.165

Болж болж бүр тэр чигт хаачих хэрэгтэй. Тэндээс сайн юм нэг ч гарахгүй.

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.179.25.4

Зөв шүү хотын даргаа

Avatar