Төрөө сонгох иргэдийн эрхэнд Төрийн тэргүүн ХАЛДАХ ЭРХГҮЙ! | News.MN

Төрөө сонгох иргэдийн эрхэнд Төрийн тэргүүн ХАЛДАХ ЭРХГҮЙ!

Төрөө сонгох иргэдийн эрхэнд Төрийн тэргүүн ХАЛДАХ ЭРХГҮЙ!

Төрөө сонгох иргэдийн эрхэнд Төрийн тэргүүн ХАЛДАХ ЭРХГҮЙ!

Шинэ коронавирус иргэдийг айлгаж, иргэдийн энэхүү айдас дээр Ерөнхийлөгч Х.Баттулга улс төрийн нүүдэл хийх болсны эхнийх нь сонгууль хойшлуулах уриалга байлаа. Гуравдугаар сарын 25-нд зургаан зүйл бүхий уриалга гаргахдаа УИХ-ын ээлжит сонгуулийг хойшлуулж, “төрийн удирдлагыг төвлөрүүлэх” хүслээ “шигтгэж” өгсөн нь  Төрийн тэргүүн болсноосоо хойш Ерөнхийлөгчийн засаглалтай болох амбицаа дарж чадахгүй яваа Х.Баттулгын нийгэмд хаясан “чухал” мессеж нь байв.

ЖДҮ, 60 тэрбумын хэргээсээ болж, хавханд нь гүйгээд орсон МАН-ынхныг манаргаж, манаруулж байгаад парламентын засаглалыг парламентаар устгуулах нь Ерөнхийлөгчийн өдрийн бодол шөнийн зүүд болсон гэлтэй. СЕХ-ныхныг ойр, ойрхон тойглож,  Ч.Содномцэрэнгээр “Үндсэн хуульд заасан улс орныг хамарсан, хүний эрүүл мэндэд аюултай нөхцөл байдал үүсвэл хойшлуулах нь зайлшгүй” гэж хэлүүлсэн нь ард түмний төлөөх “сайхан сэтгэл” лав биш.

Өнгөцхөн харвал, Төрийн тэргүүн дэлхий нийтийн гамшиг, цар тахлын аюулаас  улс орон, иргэдээ бодож буй Монголын цор “ганц” улстөрч юм шиг боловч нарийндаа, өвчин зовлонг далимдуулж төр засгийн эрх мэдлийг гартаа авах гэсэн хүсэл шуналаа дарж чадахгүй яваа нь чухам үнэн нь юм.

Унгарын Ерөнхий сайд Виктор Орбан онцгой байдлаар далимдуулж, төрийн эрх мэдлийг өөртөө авч, парламентаа тарааж, сонгуулиа болиулсан шиг,  Ерөнхийлөгч Х.Баттулга СЕХ-г ойр, ойрхон тойглох болсныг иргэдийн эрүүл мэндээс илүү том эрх ашиг цаана нь байгаа гэж хардагдаж байна. “Зуд болоход нохой зоолдог” гэж үгтэй.

СЕХ-нд өнгөрсөн нэгдүгээр сар томилогдон очсон Г.Байгалмаа, Д.Баяндүүрэн, О.Амгаланбаатар нарыг Ерөнхийлөгчийн “захиалгын хүмүүс” гэсэн яриа оргүй хоосон үг биш ч байх. Г.Байгалмаа бол Ерөнхийлөгчийн баруун гар гэхэд бараг буруудахгүй, МоАХ-ын дэд дарга, Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дэд даргаар ажиллаж байсан нэгэн.

Сонгуульд оролцох хүсэлтээ гаргасан 19 нам, эвсэл тус бүр хамгийн багадаа таван тэрбум төгрөг зарцуулна гэж үзвэл 95 тэрбум төгрөгийн зардал гарахаар, нийтдээ дунджаар 474 тэрбум төгрөг зарцуулах урьдчилсан тооцоо гарсныг СЕХ-ныхон Ерөнхийлөгчид дуулгаж, хариуд нь “дэлхийг хамарсан цар тахлын улмаас иргэдийн халаас нимгэрч, үйл ажиллагаа нь зогссон аж ахуйн нэгжүүдийн санхүүгийн байдал улам хүндэрсэн энэ үед их хэмжээний мөнгийг зарцуулан сонгууль явуулах нь зохистой эсэх”-ийг бодож үзэхийг зөвлөсөн.

Мэдээж, сонгуулийн тогтолцоо нь өөрөө хамгийн их зардал мөнгө шаардагддаг томсгосон тойргоор явагдана. Хууль нь хэдийнэ батлагдсан учраас одоо араас нь матрын нулимс унагаах ямар ч утгагүй. Дээр нь их мөнгөний "үнэр"-тэй энэ удаагийн сонгуульд Ерөнхийлөгчийн зөвлөх, найз нөхөд, ойр дотны хүмүүсийн зарим нь намаас нэр дэвшиж, зарим нь бие даахаар болсон.

Төрийн тэргүүний зөвлөснөөр иргэдийн халаас нимгэрч, аж ахуйн нэгжүүдийн үйл ажиллагаа нь зогссон энэ үед  эсрэгээрээ 474 тэрбум төгрөг царцсан эдийн засагт багагүй дэм болно. Адаглаад аймаг орон нутгийн дэлгүүр, хоршоо, цайны газруудын орлого сайжирна. Гадагшаа гарч байгаа мөнгө биш дотооддоо эргэлтэд орж буй хөрөнгө болж үлдэнэ.

Коронавирус голомтлон тархаж, 10 гаруй мянган хүнд халдварлаж,  280 гаруй хүн нас барсан Өмнөд Солонгос улс  халууныг нь хэмжиж, нэг метрийн зай бариулж, амны хаалт, тусгай бээлий өмсгөөд 44 сая хүнээс саналыг нь аваад сонгуулиа огт ажралгүй хийчихлээ.

Харин ч сонгогчдын ирц 66.2 хувь хүрсэн нь 1992 оноос хойш Өмнөд Солонгост явагдсан парламентын сонгуулиудын хамгийн өндөр үзүүлэлт болжээ.

Монгол Улсын Үндсэн хуулийн 22.1-т зааснаар улсын нийт нутаг дэвсгэр буюу зарим хэсгийг хамарсан гэнэтийн аюул тохиолдсон, дайны ба нийтийн эмх замбараагүй байдал үүссэн зэрэг онцгой нөхцөлийн улмаас ээлжит сонгууль явуулах боломжгүй бол мөнхүү нөхцөл байдал үүссэнийг арилах хүртэл сонгуулийг хойшлуулж болно. Үүнийг УИХ шийдвэрлэнэ гэж заасан байдаг.

Гэтэл Монголд харьцангуй тайван, одоогоор коронавирус зөөвөрлөгдөж орж ирсэн болохоос дотроо алдчихаагүй байхад “сонгуулийг хойшлуулъя” гэж уриалаад, сэвээд байгаа нь Ерөнхийлөгч УИХ-ын сонгуулийг яаж ийгээд явуулахгүй байхыг хүсч байна, иргэдэд төрөө сонгох эрхийг нь эдлүүлэх дургүй байна гэсэн үг.

Төрийн эрх одоогоор УИХ дээр төвлөрч байгаа. Засгийн газар УИХ-аас гаргасан хууль тогтоомжийн дагуу ажлаа хийгээд явж байна. Гэтэл Төрийн тэргүүн иргэдийнхээ дөрвөн жилд нэг удаа эдэлдэг эрхэнд шууд халдаж, Үндсэн хуульд зөрчин “төрийн удирдлагыг төвлөрүүлэх” сонирхлоо удаа дараа тулгаж байгаа нь үндэсний аюулгүй байдалд цар тахлаас ч илүү аюул дагуулж мэдэх нь. М.Энхсайханыг хийгээгүй хэргийнх нь төлөө шоронд аваачаад хорьчихсон. Цаашдаа хэнийг хэзээ ч, ямар хэргээр яллаж магадгүй.

Тэгэхээр  сонгууль хойшлуулах нь ард түмэнд хамгийн ашиггүй хувилбар. Муу, сайн ч монголчууд төр улсаа төвхнүүлэх ёстой. Ингэж байж үндэсний аюулгүй байдлаа хамгаална. Үгүй бол, нэг том дарангуйлагчтай болно.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
32
ЗөвЗөв
8
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
2
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

100 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-05-04 103.212.119.188

Энхсайханд бага ял оноожээ

Avatar

Зочин 2020-05-04 103.212.119.188

Орбан шиг байл даа

Avatar

Зочин 2020-05-04 139.5.217.37

Гууль хойшлууд

Avatar

Mongol khun 2020-05-04 174.62.74.28

Ene khetsuu uyd ter ikh mongo songuulid zarj baikhaar khoishluulsan ni deer shdee. Koronovirusaas bolj garch garch baigaa ikh zardald mongoo khuwiarlasan ni odoohondoo zow shiidwer gej bodoj baina.

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.184.38

Mongoliin uls turd turuuvcheeree ursulddug gaj baidal il tsagaandaa garlaa. Iim ursulduunuur garch irsen hun yunii tuluu ajillah n teneg hund ch todorhoi. Delhii niiteer sanhuugiin hyamral boloh n todorhoi bolchood baihad iim humuusiig turiin erhend gargah gej,ene ih mungiig songuuliar tsatsah ni uhaalag bishees gadna ard tumen uursdiiguu doromjilson uildel gej bodogdoj baina. Battulga yurunhiilugch zuv zuil sanaachilsan shuu.

Avatar

Санаа зовж байна. 2020-05-04 150.129.140.19

Элбэгдорж араас нь удирдаж байгаа шүү дээ.
Би л лав энэ хүнд итгэхээ больсон.
ЕС-г бодвол хийх ажилгүй завтай ч хүн юм.
Ямар хуйвалдаан зохиоугоож байдаг юм бүү мэдлээ!

Avatar

Зочин 2020-05-04 221.163.81.203

Баттулга эвгүй шүү! Наадах чинь ямар балиар юм сэдсэн болдоо. Сонгууль хойшлуулна гэж юу байхав дээ, хийж л таараа. Харин ирэх жил Ерөнхийлөгчийн сонгууль бас хойшлуулна гээд тэнэгтэх вий дээ! Энэ 76 ааг хурдан зйлуулахгүй бол улс орон дампуурч байна. Өвчин бодоод л бүгд хямраад байх юм! Өдөр болгон л хүмүүс үхэж байдаг өвдөж байдаг шдээ. Энэ 76 хулгайчийг солих боломж 4 жилд нэг удаа ирдэг. Хойшлуулж болохгүй! Өвчин тархасан Солонгос хийж болоод байхад өвчин дотроосоо тархаагүй улс харинч хий

Avatar

Зочин 2020-05-04 150.129.142.109

Ер нь бол ерөнхийлөгчийн санаа зөв шүү Эсэргүүцэж байгаа хүмүүсийн зорилго юу вэ гэдгийг бодож дүгнэх

Avatar

Хэрэггүй 2020-05-04 150.129.140.19

Харин Ерөнхийлөгчийн зорилго юу вэ? гэдэг л сэжигтэй байшаа юм даа!

Avatar

Иргэн 2020-05-04 66.181.161.41

Монгол улсын төрийн тэргүүн хүний хувьд Баттулга Ерөнхийлөгч өөрийн саналаа хэлсэн нь зөв л дөө. Гэхдээ эгэл жирийн иргэд ард түмэн ялж хожиж байвал аль нь ч болно. Ард түмний эрх ашиг хамгийн чухал шүү.

Avatar

Иргэн 2020-05-04 66.181.161.41

Монгол улсын төрийн тэргүүн хүний хувьд Баттулга Ерөнхийлөгч өөрийн саналаа илэрхийлсэн нь уг нь зөв л дөө. Гэхдээ Монгол улсын эгэл жирийн иргэд ард түмэн ялж байвал болох нь тэр.

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.55.188.40

Хачин балай юмнуудыг адилхан балай юмнуудаар солисон ч яалаа солиогүй ч яалаа. Би л хувьдаа нэг ч удаа сонгуул өгж эх ороноо хорлон сүйтгэх ажиллагаанд хувь нэмэр оруулаагүйгээрээ бахархадаг.

Avatar

Зочин 2020-05-04 221.163.81.203

Чи тэшүүл рхмгийн эргүү Монгол хүн байна! Чи сонголт хийгээгүйгээрээ энэ хулгайчуудыг төрд гарахад нь тусалсан гэсэн үг!

Avatar

Зочин 2020-05-04 221.163.81.203

Чи тэгүүл хамгийн эргүү Монгол хүн байна! Чи сонголт хийгээгүйгээрээ энэ хулгайчуудыг төрд гарахад нь тусалсан гэсэн үг!

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.9.46.114

Идэвхтэй байж чадвал 500 gram цуглуулан 10-15 хоногийн дотор 2 сая 700мянган төгрөг олох боломжтой шүү!
https://GramFree.world/?r=1766428
1грам-2$-той тэнцэнэ. 500грам болохоор нь татаж авах боломжтой. Энэ нь 1000$ орчим гэсэн үг. 10-15 хоногт 500грамтай болно уйгагүй байвал.
Хамгийн эхлээд линкээр дарж ороод фэйсбүүк болон гүүгл аккаунтаар нэвтэрч болно.
💰 Бүртгүүлээд ороход 10грам өгнө
💰 Free-Time roll хийхэд 0,1-1000 грам хожино
💰 Referral link-ээрээ 1 хүн бүртгүүлэхэд 5грам авна
💰 Смарт

Avatar

Зочин 2020-05-04 72.196.192.250

Ene hvn songuuli hoishluulah sanal tavihdaa uvchin tahalaas sergiileheesee ilvvtei, zardal hemnehiig l chuhalchlaad baih shig baigaa yum.
Ta bidniig turiin erh bariltsah ajild oroltsuulahaas ilvv mungu zardal hemnehiig l ih deegvvr tavisan yum yariad baiggaa yum.
Tegeheer ard tvmnii udirdagch yum uu, esvel esreg daisan ni yum uu?! Oilgomjgvi l yum bolood baina daa!

Avatar

Зочин 2020-05-04 73.92.12.67

Төрөө сонгох ард түмний эрхэнд Төрийн тэргүүн халдах эрхгүй ….??!!??? Гарчиг их сонин ?????? Монголын төрийн жонхуурал,төрийн удирдлагын хуваагдал энэ НЭР – үүдээс их хамааралтай шигээ ???? Ер нь жирийн монголчууд байтугай овоо боловсролтой нэгэнч Үндсэн хуулиа сайн уншаагүй,монгол парламентийн засаглалтай орон гэдгээ сайн мэддэггүй,ерөнхийлөгч төрийн тэргүүн гэдэг нэртэй учраас бүх эрх мэдэл түүний гарт байдаг гэж эндүүрэх улс олон…..

Avatar

Зочин 2020-05-04 73.92.12.67

…Энэ гажуудал дээр Женко мэтийн рецедив гэмт хэрэгтнүүд нь Зика мэтийн "хуулийн цоорхой " ашиглахдаа гаргуун "зөвлөгчийн" заавраар 2017 оноос хойш монголын "төрийн" нэр хүндийг шороотой хутгах ажлыг гадныхны заавраар аатай хийсэн дээ. Эдийн засаг ч будаа.Тэгсэн мөртлөө өөрөө тэр "төрийхөө" тэргүүн нь байгаад байдаг…. Эсвэл өөр нэг төрийнхөө үйл ажиллагааг сөнөөж,өөрийн төрөө сайжруулах гээд ч байгаа шиг… ойлгомжгүй… Иймээс Ерөнхийлөгчийн "Төрийн тэргүүн " гэх гуншинг ҮХ- аас хасмаар шиг.

Avatar

Зочин 2020-05-04 73.92.12.67

Зүгээр л Ерөнхийлөгч билэгдлийн албан тушаал,төрийн ажилд хөндлөнгөөс оролцох эрхгүй ззөвлөмж хүргүүлэх эрхтэй субьект,яахав наадам цагаан сарын нээлт хаалтанд үг хэлэх эрхтэй…. Яг Их Британий хатан хаан шиг…Энэ тохиолдолд наад гарчиг чинь Билэгдлийн албан тушаалтан хууль ёсны төрөө сонгох ард түмний эрхэнд халдах эрхгүй !!!! хэмээн солигдох байлаа …..Харин одоогийнхоор бол тэргүүлдэг төрийг нь ард түмэн сонгох гэсэн балай ажлыг нь Тэргүүн Женко болиулах гээд байгаа шиг нэг л ойлгомжгүй !!

Avatar

Зочин 2020-05-04 46.65.158.229

байгааг нь мэдээд байгаа юм уу .ямар аймаар юм бэ!? тийм хоийг хараад байдаг…

Avatar

Зочин 2020-05-04 46.65.158.229

манай төрийн тэргүүн чинь миний дайсан юм уу? ард түмэний сонгуулийн дүнгээр сонгогдсон гэж бодож явдаг шүү дэ.цар тахалийн үед сонгууль явуулахаар хүмүүсийн бөөгнөрэл үүсч өвчин тарчих вий, их мөнгө үрэгдээд суларч буй эдийн засагтаа нэрмээс болчих вий, ирц нь хүрэхгүй үргүй зардал гарчих вий гэж жирийн бидний хоорондоо ярьдагийг л санал болгосон байх шиг байсанш дэ.тэр ерөнхийлөгчийн засаглал энэ тэрийг санаа тэнд нэг ч үг байгаагүй санагдах юм. тэгээд тэр нь тогтолоо гэхэд энэ хүн болох гээд

Avatar

Зочин 2020-05-04 46.65.158.229

манай төрийн тэргүүн миний дайсан юм уу. ард түмэн сонгосон гэж бодсон шүү дэ. сонгууль явуулаад хүмүүс бөөгнөрөөд өвчин тарчих вий, цар тахалийн үед доройтож байгаа эдийн засагт нэрмээс болох их зардал гарчих вий гэсэн санаа зовсон саналаа л хэлэх шиг болсонш дэ! саналаа хэлэх эрхгүй гэж үү? тэр ерөнхийлэгчийн засаглал тогтоход энэ хүн хаа байхыг мэдээд байгаа юм уу. ямар аймаар юм бэ?!

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.161.10

баттулга хулгайч хагаралдуулахаас өөр юу хийсэн юм муу оросын тавиул

Avatar

Зочин 2020-05-04 144.172.71.182

өшөө авсан цааз ял шорон гяндан хэр тэмцэл ярьсан хүн энэ Монгол улс хөгжмөөр байнаа хөөш эрлийзээ? монголчууд бие бие ялмааргүй байна эрлийзээ хөөш.

Avatar

zochin 2020-05-04 112.159.75.30

DOTOODDOO KOROA ILREHGUI BOLSON KOREAGAAS IRGEDEE TATAJ AVBAL YASAN YUM BE.

Avatar

ERONHIILOGCHOO TANII ARD MONGOLIIN ARD TUMEN,SHUDRAGA ES ,SHUDRAGA HUULI BGAA 2020-05-04 192.82.72.82

za eronhiilogch min dutuu l uim hiij bolohgui shuu,ene humuusiig idej uusniig mongoliin ard tumen bugd medej bgaa,harin ted enhiin tsagaan tagtaa bolj hergees multrah gej bas 1 manan uusgej ehleed bn,ted heregees multrah erh ashig,,mongoloos avsan mongooroo aalznii tor shig mongoliin ard tumen shudraga esnii esreg mongoliin huuliin esreg negdej eheljee,ta dutuu hiij bolohgui shuu,etsest ni ta amaa barina,taniig taschin zalgih bolno,tanii ard ard tumen shudrag es bgaa,ta duustal ni hiigeerei

Avatar

mongol 2020-05-04 192.82.72.82

ELBEGDORJIIN eldev arga zalind avtav,tsaadah chin albin chotgor l gesen ug,uulaad amin naizaa geed guij ch medne shuu,ih oilgoson gemshsen dur esgej ch medne,uhen uhetlee dahin terseldehgui gej magadgui,gevch ene bol hudlaa ar nuruu ruu chin h**** s****a,er ni yaj ch itgej bolohgui hun shuu,Tugjil l gesen ug,er ni duusgah l heregtei ene huniig,tertee tergui mongold hiisen nugel ni uul ovoo shig bolson hun,hairlaj,uyarch,uuchlaj,udaashirch bolohgui shuu,ene bol 15-n tolgoitoi atgaaljin har mangas

Avatar

Зочин 2020-05-04 144.172.71.182

Чи байдаг юм байгааз би байхгүй би эсрэг талд байна

Avatar

Зочин 2020-05-04 103.229.122.218

Корона вирус биш юмаа гэхэд энэ удаагийн сонгууль нь дахин нэмэлт сонгууль явах эрсдэлтэй. Ирц хүрэхгүй байх магадлалтай.

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.9.40.37

МАНАН-гийн сайт түүний алиа салбадай сэтгүүч нэртэй юм бичдэг өрөвдөлтэй хүмүүсийн нийтлэлийг бүү унш иргэд ээ

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.189.150

Тавантолгойд хүртэл ашиг сонирхол нь нөлөөлөөд эхэлсэн

Avatar

Зочин 2020-05-04 64.119.25.157

Монголыг элгээр нь хэвтүүлж ганцаараа бүх мөнгө төрөөс хулгайлсан энэ бөхийг үтэр түргэн огцруулцгаая!

Avatar

Эргүү бөхийг огцруулья. 2020-05-04 66.181.187.108

энэ эргүү малыг огцруулж чадах, өөдөөс нь дуугарч чадах аавын хүүд саналаа өгнө өө.

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.179.25.174

Ene neg novshiin buhiig zailuulah umsan.

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.21.107.116

Сонгуулийг хугацаанд нь хийхээс аргагүй зардлыг нь багасгах арга олох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-05-04 178.33.230.70

Тэнэг н**ш доо 3 жилийн өмнө хэлсэн бүхэн байхгүй нэг их хүнээс өшөө авах гэсэн ганц ажилтай өшөө авалт монгол хэрэггүй хөгжил хэрэгтэй байна сүйрлээ. энэ муу н**ш гараад улс оронд гай авч ирлээ. Худал шаагаад байгааг хөгшин талхиууд мэдэхгүй долоогоод байх шиг.

Avatar

зочин 2020-05-04 46.135.35.242

Энэ сэтгүүлч улсынхаа эрх ашгийг эрүүл саруул ухаанаар харах чадваргүй, Баттулгын эсрэг бичиж талхаа олж иддэг хүн юм даа

Avatar

Зочин 2020-05-04 64.119.25.157

Баттулга монголчуудыг ядууруулахаас өөр юу ч хийсэнгүй! Сэтгүүлч маш зөв сэдэв хөнджээ!!!

Avatar

зочин 2020-05-04 46.135.35.242

Энэ сэтгүүлч байнга улсынхаа эрх ашгийг эрүүл саруул ухаанаар харах чадваргүй, Баттулгын эсрэг бичиж талхаа олж иддэг хүн юм даа

Avatar

Зочин 2020-05-04 64.119.25.157

Баттулга монголчуудыг ядууруулахаас өөр юу ч хийсэнгүй! Сэтгүүлч маш зөв сэдэв хөнджээ!!!

Avatar

Зочин 2020-05-04 72.196.192.250

Ene er ni dendvv teneg hvvr yumaa ! Yah gej eniig songociim be?! Elee chaavaas !

Avatar

зочин 2020-05-04 202.131.227.30

Сонгууль болдог цагтаа болсон хөлсний троллууд цаашаа.
Энэ ерөнхийлөгч Монголын төлөө юу ч хийсэнгүй өөрөө хулгайч учраас хулгайч хүмүүсээ хайрлаад л байгаам даа хараад байхад
Өөрийн эрх ашгаас илүү Монголын эрх ашиг гэж байх ёстой.

Avatar

Зочин 2020-05-04 203.91.119.42

Сонгуулийг хойшлуулах нь зөв.

Avatar

Zochin 2020-05-04 202.126.89.162

Manai Mongoliin setguul zui gej unachihsan nurchihsan heseg bna a, yun 4-r zasaglal inee teree ve, heden zoos harval nuguu mergejliin ner hund, es zui tui mai bolson, iimerkhuu hulsnii balbanuud mash ih boljee, gaigui ner hundtei es zuitei heseg ni ene salbaraa avarmaar boljee

Avatar

Зочин 2020-05-04 64.119.25.157

Гүтгэхээ больж үз төрийн мөнгөний топ хулгайч жэнкогийн хөлсний бичээчээ! Сэтгүүлч маш чухал зөв сэдэв бичжээ!

Avatar

зочин 2020-05-04 66.181.161.69

474 чинь намын данснаас гараад ардын хармаанд л орншдээ . Харин ч ойр ойрхон сонгууль болоосой ..хэний ч хамаагүй ухуулагч хийх юм сан ..

Avatar

Зочин 2020-05-04 182.160.32.80

uurdiin eronhiilogch bolchih geed uzeed bain uu daa. buuval shoron s***h ni todorhoi bolohoor 21 on dohoh tusam hetsuu bgaa bh hoorhii

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.21.124.17

ПУТИН БОЛ "ДАРАНГУЙЛАГЧ" БИШ. ТЭР ХУУЛИА ЯГШТАЛ МӨРДӨЖ, ХУУЛЬ ЗӨРЧСӨН, ТӨР ТҮМНИЙ ЭСРЭГ ГАРСАН ҮЙЛДЭЛД ХАТУУ БАЙЖ ЧАДДАГ. ПОПУЛИСТ, ЛИБЕРАЛУУД УЛСЫГ ХӨГЖҮҮЛДЭГГҮЙГ ДЭЛХИЙ ХАРЖ БАЙНА. ТЭД "АРДЧИЛАЛ", ЭРХ ЧӨЛӨӨ ЯРЬСААР БҮХНИЙГ УНАГААДАГ. ГОРБАЧЁВ, ЕЛЬЦИНИЙН ЗАДАЛЖ, СҮЙРҮҮЛСЭН ОРОС ГҮРНИЙГ ПУТИН ХАРЬЦАНГУЙ ТҮРГЭН БОСГОЖ, ЭРГЭЭД ДЭЛХИЙН ӨРСӨЛДӨГЧ ГҮРНҮҮДИЙН ТҮВШИНД АВЧИРСАН. ЕЛЬЦИНИЙ ҮЕД "ОРОС ОДОО ӨРСӨЛДӨГЧ БИШ" ГЭЖ АМЕРИКИЙН ХЭВЛЭЛҮҮД БИЧИЖ БАЙСНЫГ САНА.

Avatar

Зочин 2020-05-04 103.26.194.222

Путин гэж хаана бичсэн юм бол . Путин чинь оросын ерөнхийлөгч .

Avatar

1111 2020-05-04 65.49.2.90

энэ хөлсний сэтгүүлч болио, хүмүүсийн тархийг угаахаа боль.
Корона гарчаад дэлхий айж байхад сонгуулиар улс төр хийж үгийн тоглолт хийдгээ боль, танайх МАНАНгийн сайт шүү

Avatar

Зочин 2020-05-04 14.200.116.128

Чоно борооноор

Avatar

ИРГЭН 2020-05-04 202.21.124.17

Төрийн тэргүүн хэлэх үг биш байсан. Ялангуяа корона даимдуулж, байнга санааширч явдаг эрх мэдэл төвлөрүүлэх санаагаа ил болгосон нь хууль бус үйлдэл байв. Мөн Содномцэрэн СЕХ-ны хараат бус байх байр суурийг дээдсээс хамааран яаж ч гуйвуулж чадахаа харуулсан. СЕХ-ны дарга өмнөх сонгуулийн хууль зөрчсөн олон үйлдлийг шийдвэрлэлгүй хаясан. Энэ хүнээ түргэн зайлуулаач ээ.

Avatar

Iljigdorjiin b**s doloogch Amundaraad 2020-05-04 103.26.194.94

tanai site Iljigdorjoo magtaj erunhiilugchiig harluulah erh baihgui shuu.

Avatar

Зочин 2020-05-04 192.82.70.54

Путиныг дуурайж ДАРАНГУЙЛАГЧ болох санаатай…

Avatar

Зочин 2020-05-04 192.82.66.243

Ямар х****л идсэн дарангуйлалаа яриад байгаа юм бээ эдийн засаг ийм хямралтай байхад сонгууль шиг дэмий юм байхгүй сонгууль хийх мөнгө хаанаас гардаг гэж бодоов Чиний хөлсөө дуслуулж олсон мөнгө ний чин татвараас бүрдэж байгаа бод

Avatar

zochin 2020-05-04 192.82.72.203

Tegeed gonshignood bailgui songuulia hiigeech dee shiidver gargah ni mongol ulsiin ih hural biz dee erunhiilugch sanaachlaga gargalaa bolohgui gelee tegeed shiidveree gargaad yavaach dee MAN iinhand uur shuumjleh yam oldohgui bn uu tuunii oron ta nar irged,aj ahuinuudaa yaaj dampuulaas avrah tuhaigaa yariach ach holbogdol ni ali hediin ungursun shaardlagagui bolson yamiig dahin dahin gargaj ireed gonshignoh hereggui ard tumen chini mongol ulsiin ediinzasag suirlee malnuudaa

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.89.37

Elbegdorjiin hudaldagsan setguulchiin bichsen n hurtel chadvargui bna

Avatar

ЧД иргэн 2020-05-04 202.179.25.176

Элбэгдорж ч ёстой нэг Баттулгыг гөвж өгч байнаа. Одоо Баттулгаас хариу гал нээх ёстой….

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.9.46.238

Юун Элбэгд вэ . Наад нийтлэлийг чинь Нямсүрэн бичсэн байна . Эргүү новшоо

Avatar

зочин 2020-05-04 80.217.198.72

ene chini iljigdorjiin site gej medeegui mal uu

Avatar

Зочин 2020-05-04 203.91.115.49

Ерөнхийлөгч төрийн эрхийг хууль бусаар авах санаачлага гаргаж болохгүй ээ. Манай улс парламентийн засаглалтай улс .

Avatar

Зочин 2020-05-04 203.91.115.37

ЮУ Ч МЭДЭХГҮЙ СЭТГҮҮЛЧ БӨЙНӨӨ ЕР- ч БОЛ ТӨРИЙН ХЭРЭГТ ХА МГ ИЙН ИХ ОРОЛЦОХ ЭРХТЭЙ АЛБА ШҮҮ

Avatar

Зочин 2020-05-04 64.119.16.126

Solongost manaihaas uuruur sanal ugdug.tegeed ch 44 say hun hamragddaggui.Yasan ch muu bichverev de.hucheer l hEden ug holboj. Tegsen murtuu horon sanaatai.ene ehlen bichigchiin buruu bish tsaanaas ni teg gsen ni ilt

Avatar

БӨ 2020-05-04 182.160.38.80

СОНГУУЛЬ ХИЙНЭ ШДЭ . ЮУ ГУЦААД БАНАА

Avatar

Элдэв Очир 2020-05-04 119.40.103.3

Юу гэх гээд байгаа юм бол энэ сэтгүүлч хэмээгч. Яг одоо сонгууль хийвэл коммунистууд бага зэрэг луйвар хийгээд (тэртэй тэргүй луйвар ордог л биз дээ. Можаратор тогтолцооны гажиг нь энэ юм чинь) л гарна шүү дээ. Өөр өрсөлдөх нам хүчин алга байна. Ингэхлээр Хүрэлсүхийн сонгуулийг хойшлуулахгүй гэж улайраад байгаа нь зөв л дөө.

Avatar

Зочин 2020-05-04 64.119.16.251

Халтайсан м у у л а л а рын авилгачин, хулгайч, худалч н о в ш дарангуйлагч болчих санаатай. Өөрийгөө Путин болно гэж бодоод байгаа бололтой, горьд Монголд ахиж хэзээ ч Оросын дарангуйлал тогтож чадахгүй. Мөрөөдцөн НУСААК вэ.

Avatar

Зочин 2020-05-04 59.153.112.221

Коронавирусыг бүрэн хянаж байгаа Монголд байтугай уг вирус газар авсан орнуудад сонгуулиа явуулсаар байна. Сонгууль хойшлуулах нь энэ вирусаас аюултайг олон нийт анхааруулсаар байна

Avatar

Зочин 2020-05-04 64.119.16.126

Yamar ulsuudad. Chi 1 nerleedeh de.So geel tag uu

Avatar

Очир 2020-05-04 202.131.245.6

Хүчтэй Еранхийлөнчийн засаглал хэрэгтэй байна

Avatar

Зочин 2020-05-04 64.119.16.251

Тэгээд тэр хүчтэй ерөнхийлөгч нь энэ муу Халтар Жанхуу юмуу? ХЭ ХЭ ХЭ х у ц ла аш дээ

Avatar

зочин 2020-05-04 80.217.198.72

чи туг тойрч шаваа хийдэг тарвагны суганы үс мөн үү?

Avatar

зочин 2020-05-04 66.181.161.69

Тэгвэл хамгын хүчтэй нь наадамд 12 түрүүлсэн Батэрдэнэ аврага л байна даа…

Avatar

Nam bus irgen 2020-05-04 66.181.190.76

Erunhiilugch 200 saya $-oor shoroo ovoolson neentegtei. Daraa jil chyatsga tsarailna daa. Buh humuus teneg bish bas oi sanamjaa aldaagui.

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.9.46.76

ТА НАР МЭДЭЭГҮЙ ЮМ УУ СОНГУУЛЬ БОЛНО Ш ДЭЭ

Avatar

жэ 2020-05-04 66.181.176.210

Сайн ерөнхийлөгч. Ард түмэн гэвч Миеэ-г хүсч байна

Avatar

баттулга 2020-05-04 66.181.176.210

Азаар бид сайн Ерөнхийлөгтэй болжээ. Миеэ, Эдлбэш 2 байсан бол одоо дууссан байгаа. Баттулга үнэхээр эх оронч удирдагч. Мэдээж хэрэг үүнийг ойлгохгүй хов живээр амьдрагсад байгаа л байх

Avatar

Зочин 2020-05-04 104.244.77.199

үхсэн муу замын чамдаал сайн юм байгаа биз хулгайч худалд а******н хүн чамдаал сайн юм байна гэхээр чи нийгмийн хог шаар байна.

Avatar

zochin 2020-05-04 192.82.72.203

chi yam avch chadaaguidee booj uguh geed baigaa yam uu sanaa zovoltgui yuch uguugui

Avatar

мөнгөө хэмнээд ерөнхийлөгчийн сонгуулийг хамт хий 2020-05-04 51.89.235.177

улс орнууд эдийн засгаа дампууруулахгүйн тулд эргээд хэвийн амьдралдаа орж байна сонгууль болно өвчин дуусна. шээрэн жонхуу айгаад байх юм удахгүй шоронд орно гээд.

Avatar

zochin 2020-05-04 202.131.225.197

Elbegdorjiin sait gesendee bichih yumaa bichij bna Mongolchuud uchraa meddeg bolson .

Avatar

Зочин 2020-05-04 192.82.73.24

Ерөнхийлөгчийн засаглалтай болж болно оо. Гэхдээ одоогийн ерөнхийлөгч бол чадахгүй ээ. Ажлаа ч хийж чадахгүй

Avatar

Зочин 2020-05-04 72.196.192.250

Setgegdlvvdiig harahad Genkogiin troolluud ovoo ajillajiinaa!

Avatar

hehe 2020-05-04 203.91.115.55

Сонгуулиа хийнээ. Женкогийн дарангуйллаас гарцгаая. Төмөр замын мөнгө хаана байна…

Avatar

ЕР-н сонгуулийг хамтад нь хийе!!! 2020-05-04 202.131.227.51

Коронагийн эсрэг тэмцэх ямар ч бодит төлөвлөгөө байхгүй МАН-г нэг өдрийн өмнө ч гэсэн зайлуулах шаардлага байгаа тул сонгуулийг хугацаанд нь хийх хэрэгтэй. УИХ-н сонгуулийг Ерөнхийлөгчийн сонгуультай хамтад нь энэ 6 сард хийж нэг өдрийн ч гэсэн өмнө ЖДҮ-чин, хулгайч, худалч, сагсуу УХНЫн ЗГ-с, мөн сэжгийн өмхий төвд тайрдас н**ш жанхуугаас салмаар байна. МАН өнгөрсөн 4 жилд татвар нэмэхгүй гэж амлачихаад 7 төрлийн татвар шинээр авч эхэлсэн, өрийг өрөөр дарж МУ-н нийт өрийг 30 тэрбум доллар болго

Avatar

зочин 2020-05-04 103.57.95.126

Корона тахал 5 сарын эцсээс зогсоно, сонгуулиа хийсэн нь дээр, гэхдээ нөгөө талаас Унгарын Виктор Орбан шиг сайн удирдагч Монголд хэрэгтэй байна, тэр хүн ОУВС д төлөх ёстой байсан олон сая долларын өрийг хугацаанаас нь өмнө төлсөн, дараа нь энэ байгууллагын төлөөлөгчийн газрыг Будапештээс хөөж гаргасан, бие даасан эдийн засгаа босгож тусгаар улсаа хамгаалж чадаж байгаа, ийм үлгэр жишээ байна даа, тэгвэл хөрш Румын нь одоо 100 тэрбум давсан еврогийн өртэй, улс гэхэд ичмээр болсон байна, бодож үз

Avatar

Зочин 2020-05-04 203.91.115.47

Ямарч гэсэн сонгууль хийхийг харзнаж байж шийдэх асуудал байхаа үүнд урьдчилаад заавал хийнэ, хийхгүй эсэхийг одоо хэлж яриад, зөв буруу гээд байх нь ямарч утга учиргүй асуудал шүү дээ. Энэ их дэлхий нийтийг хамарсан аюулт цар тахлын үед эх орон, ард түмнийхээ төлөө, үндэсний аюулгүй байдлынхаа төлөө, цаашлаад дэлхий нийтийн аюулыг арилгах намжааж зогсоохын төлөө сонгууль хийхгүй байх нь магадгүй зөв шийдвэр байхаа. Энэ МАН яагаад зөвхөн сонгууль хийхийг уриалаад хүчлээд зүтгээд байгаа юм бол

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.9.46.170

Huuye l de nugu noogdol ashig yu bolson be tag bgaad bhiin 5-n sariin 1 ged hudlaa shaaj ugsun unuu 5-n sariin 4-n bolchloo dan hudalhuurmag bhiimaa ene talaar neg ch medee bhku l bgaad bhiin sonin yumaa

Avatar

зочин 2020-05-04 64.119.24.60

Энхсайхан төмөр замын мөнгийг нь аваад баригдсан гэж ойлгоод байгаа

Avatar

с 2020-05-04 192.82.71.178

идсэн хүн нь хүслээ хэлээд байна шд

Avatar

иргэн 2020-05-04 202.131.227.82

халдварт өвчин гараад хөл хорио тогтоосон байхад юун сонгууль вэ? Согуулийг хойшлуулах нь зөв шүү дээ. Ерөнхийлөгчийг дэмжиж байгаа.

Avatar

мгл 2020-05-04 103.26.194.106

энхсайханы хиигээгуй хэрэг гээд балай юм шигтэгдэг илууджээ!!

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.161.105

х** гөлөгөө чи баттулгын шорондоо ор

Avatar

Зочин 2020-05-04 103.14.38.144

Хамгийн ихээр сэтгэл түгшээж байгаа зүйл бол иргэд маань сонгуульд идэвхтэй оролцох хэрэгтэй байна!!! Мэдээж хэрэг урьдчилан сэргийлэх бүх арга хэмжээг ном журмынх нь дагуу гүйцэтгэн ес журмаар нь сонгуульд идэвхтэй оролцоцгоое. Ард түмэн бид сэтгэл хангалуун төрөө дээдлэх нөхцөл бололцоотой ИХ-ын гишүүдтэй болж, ирээдүйгээ өөдрөгөөр харж идэвхтэй амьдрах юмсан.
Сонгуульдаа идэвхтэй оролцоно шүү, иргэд ээ.

Avatar

Irgen 2020-05-04 70.181.127.87

Erunhiilugchiin bodlogo zuv shyydee.zaaval hyniig muutgaj sanaa amardagaa bolimoor baina

Avatar

Зочин 2020-05-04 103.14.38.144

Монголчууд минь, зарим нэг хүмүүс заавал бусдыг дайрч, доромжлохгүй бол таашаал авдаггүй энэ муухай зангаасаа хэзээ сална даа? Энд Ерөнхийлөгчийн саналыг мушгиж хадуураад байх ямар хэрэг байна? Тэртэй тэргүй жилийн дараа Ер. сонгууль болж эрх мэдлийн хугацаа нь дуусах хүн эрх мэдлийг төвлөрүүлээд юу ч хийх юм? Ер нь өчнөөн хугацаанд бүх шатны сургууль энэ тэр бүхнээ зогсоогоод байгаа үед сонгуулиар халдвар тархах вий гэж анхааруулснаар юу болохгүй байгаа юм?

Avatar

Amar 2020-05-04 182.160.35.24

Өнгөцхөн харвал, Төрийн тэргүүн дэлхий нийтийн гамшиг, цар тахлын аюулаас улс орон, иргэдээ бодож буй Монголын цор “ганц” улстөрч юм шиг боловч нарийндаа, өвчин зовлонг далимдуулж төр засгийн эрх мэдлийг гартаа авах гэсэн хүсэл шуналаа дарж чадахгүй яваа нь чухам үнэн нь юм.

Avatar

иргэн 2020-05-04 192.82.78.10

Би лав ерөнхийлэгч ээ дэмжинэ 99 толгойноос салж төрд шунасан луйварчдаас салах цаг болсон

Avatar