39 тохиолдол бүгд тусгай нислэгээр зөөвөрлөгдөж ирэв | News.MN

39 тохиолдол бүгд тусгай нислэгээр зөөвөрлөгдөж ирэв

39 тохиолдол бүгд тусгай нислэгээр зөөвөрлөгдөж ирэв

39 тохиолдол бүгд тусгай нислэгээр зөөвөрлөгдөж ирэв

Улсын онцгой комисс /УОК/-ын шийдвэрээр тусгай үүргийн онгоцны нислэгийн тоог нэмж гурав болгосон билээ. Улмаар дөрөвдүгээр сарын 30-нд  Инчеон онгоцны буудлаас АНУ, Зүүн өмнөд Ази, Европ зэрэг нийт долоон улсаас 273 хүн ирнэ гэж мэдээлж байсан ч  281 зорчигч ирсэн юм.

Эдгээр хүмүүст шинжилгээ хийхэд нэг хүнээс коронавирусын халдвар илэрсэн талаар Эрүүл мэндийн яамнаас мэдээлсэн. Ингэснээр Монгол Улсад коронавирусийн 39 дахь тохиолдол бүртгэгдээд байна. Тухайн иргэн АНУ-аас Сөүлд дамжин ирсэн бөгөөд бусад 280 хүнээс одоогоор халдвар илрээгүй байна. Халдвар илэрсэн тухайн иргэний ойр орчимд нь сууж ирсэн 30 гаруй хүнээс мөн халдвар илрээгүй аж.  Гэхдээ батлагдсан нэг тохиолдол гарсан учраас бүх хүнээс гурван удаагийн шинжилгээ авах юм байна.

Тавдугаар сарын 1-нд зөвхөн БНСУ-д оршин сууж буй монгол иргэд ирсэн.  Мөн тавдугаар сарын 3-нд буюу өчигдөр үүрээр Улаанбаатар хотод газардсан  Франкфуртын нислэгээр нийт 13 улсаас 263 зорчигч ирсэн юм. Тус нислэгээр ирсэн  34 хүнийг сэжигтэй тохиолдол гэж авч үзээд хянаж байна.

Ингээд нийтдээ гурван удаагийн тусгай нислэгээр ирсэн  800 гаруй иргэнээс 40 гаруй хүнийг сэжигтэй тохиолдол гэж үзээд тусгаарлажээ. Гэхдээ эдгээр 40 гаруй хүн  халуурч, ханиалгасан шинж тэмдэггүй аж.

Дашрамд дурдахад, Бельги улсаас гуравдугаар сарын 8-нд Монгол Улсад ирсэн иргэнд хийсэн түргэвчилсэн оношлуураар коронавирус илэрсэн билээ. Энэ талаар ХӨСҮТ-ийн Тандалт судалгааны албаны дарга А.Амбасэлмаа “"Бельгээс ирсэн иргэнээс шинжилгээ авахад эсрэг бие үүссэнийг нь тогтоосон. Энэ хүн гуравдугаар сарын 9-нд эх орондоо ирсэн. Ирснээсээ хойш 50 гаруй хонож байна гэсэн үг. Тухайн иргэн асуумжид Бельги улсад байхдаа коронавирусээр өвдөж эдгэсэн тухайгаа асуумжид бөглөөгүй. Дэлхий нийтэд уг халдвараар өвчилсөн иргэн шинж тэмдэггүйгээр хөнгөн өвдсөнөө өөрөө ч мэдэхгүй тохиолдолууд бий. Яг үүн шиг Бельгээс ирсэн иргэн шинж тэмдэггүй хөнгөн өвчилсөн байх өндөр магадлалтай. Тийм учраас цусанд нь эсрэг биет үүссэн.

Тухайн иргэн нь гуравдугаар сарын 29-нд Улаанбаатар хотоос Ховд аймгийн Дөргөн суманд ирээд, буцаж Ховдоос дөрөвдүгээр сарын 12-нд автобусаар Улаанбаатар хот руу явсан гэсэн тандалт судалгааны өгүүлэмжтэй юм байна. Улмаар түүнтэй хамт байсан хамгийн ойрын хүмүүс нь мөн хөнгөн өвдсөн үү мөн цусанд нь эсрэг биет байна уу гэдгийг хяналаа. Нийт 33 хүнээс шинжилгээ авахад коронавирусийн халдвар илрээгүй. Тэгэхээр энэ хүн хөнгөн хэлбэрээр өвчилсөн байх магадлал өндөр болж байгаа юм. Ирээд халдвар тараагаагүй. Олон улсын дүрмийн дагуу өвчилсөн газар нь бүртгэгддэг. Тиймээс тухайн  иргэнийг Монгол Улсад халдвар авсан гэж бүртгэгдэхгүй” гэлээ.

Э.БУРАМ

 

 

 

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

иргэн 2020-05-04 202.131.227.82

бусдаас болж хэдэн сараар хоригдох ч бас хэцүү байна

Avatar

zochin 2020-05-04 150.129.143.99

Aliwaa baigaa ulsd ni shiljilgeeg ni hiilgeed hariunaas n hamaarj ene tusgai vvrgiin ongtsnd suulgah ystoi bizdee???? Yagaad Virusee oruulj ireed baigaan be? Hedii Gadaadad baigaa Mongol irgdee bodoh heregtei ch gsn 3-400,000 hvnees ilvv 3,3say hvnii ami nas ilvv shuudee. Hrwee baidal hurtsdaj dotroo virus aldwal 3,3say hvn 2sariin dotor l archigdana shu mnaihnii ervvl mendiin salbar ymar ble mash muu!!!!

Avatar

санал 2020-05-04 66.181.161.86

Гадаадаас иргэнээ татан аваад байгаа юм биш үү. Эх ородоо амьдарч байгаа иргэд гадуур явж, амралт, сувлалд явж болохгүй, эмнэлэгт ч үзүүлж чадахгүй хорионд орж тайван эрүүл орчинд амьдрах эрх зөрчигдөж байгйй биш үү. Үүнийг хэлсэн иргэн юу нь буруу байна.нь

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.161.86

Эх орондоо тайван амьдарч болдоггүй дэлхийгээр бололцоотой хүмүүс тэнэж явсанаас болж гэрийн хорионд орж эрх ашиг, эрүүл орчинд амьдрах ҮХ-ын заалт зөрчигдөж байгааг ойлгох хэрэгтэй. Эдэн дотор ядарсан эмчилгээнд явсан,оюутан цөөаөн байгаа. Тусгаарлах,хянах байр алга. Эмнэлгэ, амралт сувлалын газарыг короно болгож болохгүй.

Avatar

Zochin 2020-05-04 79.142.76.177

Odoo gadnaas zoovorlohoo bolioch dee. End bgaa Mongolchuudiinhaa ayulgui bdald sanaa tavih estoi shuu. Erh barigchdaa. Sain duraaraa gadaad yavchihaad odoo neg ih irgedee tataj avaach gej Tord shaardlaga taviad baih hereggui. Medeej huvi hun ooriinhoo bodit bolomjiig tootsoj baij l gadaad ruu yavsan baij taarna. Odoo neg l ih uheh hatah yum yariad baih shaardlagagui. Tor bolomjooroo tusgai uurgiin nisleg hiigeed l bgaa. Zarim uls ornuud agaariin hilee haasan asuudal bgaa.

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.21.104.2

Бааранд хэдэн зуугаараа шоудаж байгаа хүмүүсээ эхлээд журамла! Айх аюул автуусанд , шөнийн клубт чихцэлдэж яваа хүмүүс дотор чинь л байна. Гадаадад байгаа хүмүүс маш сайн өөрсдийгөө хамгаалж, хариуцлагатай, ухамсартай амьдарч явна.

Avatar

оптимист 2020-05-04 202.179.30.237

Сэтгэгдлийн нилээд монгол бичгийн бичвэр, агуулгын талаар юм байна шдээ. Хэдүүлээ хоорондоо хэрэлдэлгүй, харин монгол бичгийнхээ, бичлэгийнхээ чадварыг сайжруулбал ямар вэ найзууд аа.

Avatar

зочин 2020-05-04 202.21.104.2

Гадаадаас иргэдээ татаж аваачээ! Гадаадад байгаа иргэдийнхээ асуудлыг шийдэхгүй юм бол УОК байгаад яахын? Дотооддоо ямарч дэгдэлтгүй, хэвийн байхад коронагаар далимдуулж иргэдийнхээ хил, хэл, хөлийг хорьчихоод баахан зардал гаргаж эмч, цагдаа, МХяналт дайчлаад юу хийгээд байдгийм бээ? Хичнээн л бол хичнээн хүн татаад авчих боломж байлаа! Одоо гадаадад байгаа хүмүүсээ яахийн?? Мөнгө төгрөг хамаг юмаа дууслаа, маш хүнд байна. Нэг бол хилээ нээ, нэг бол онгоц явуулаач ээ!! Арай л биш бн шү

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.89.106

Хүн гуай битгий давар гадаадад байгаа хүмүүсийг авах албагүй мөнгө хөрөнгөө дуусах нь бидэнд хамаагүй сайн дураараа явчихаад олон юм яриад байх шаардлагагүй

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.21.104.2

Ишш. Иймэрхүү шувуун тархитай юмнуудтай юу ярихав? Юм унш гэж зөвлөе. Үндсэн хуулиар олгогдсон хүний эрх, тэгш эрхийн зарчим, төрийн үүрэг хариуцлагаас авахуулаад дэлхий дахинд бусад орнууд энэ цаг үед гадаадад байгаа иргэдийнхээ талаар ямар арга хэмжээ авч байгаа талаар унш унш! Харваас хувиа хичээсэн, хилийн дээс алхаж чадаагүйдээ өширхөж явдаг арчаагүй амьтан байна дөө! Чиний ах дүү гадаадад байхгүй нь хамаагүй, Монголын төр засаг иргэдээ хамгаалах л болно.

Avatar

r 2020-05-04 103.212.117.115

ireed chamd haldaasan bol ingehgvil bh,bvgdiig ochij avhcraad emchiljl b.a ..daatsni hetervel tgd bvgd chad gdgiig medej b.auu….vnd. huulich hgh shg ter hogiin huuliih hen bielvvlediim bee deer bgaa nohod yaj b.aa

Avatar

Irgen 2020-05-04 103.240.193.14

Гарчигаа зөв өгөөчээ!!!! Орсоос ирсэн оюутнууд онгоцоор биш газраар алтанбулгаар орж ирсэн шүү!!! Эх орон, төр засаг гэж байдаг бол иргэдээ л хурдан татаж аваасай

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.126.89.231

Bugdiig avchirah hergtei tegvel MAN songuulud ylna es bol JDU, 60TERBUM , olon b**s b.a daa

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.165.211

Монгол хүн Эх орондоо ирэх эрхтэй биздээ
Бусад улс орон өөрийнхөө ард иргэдийг бүгдийг нь татаж аваад дууссан бол манайх зөвхөн шалтгаантай хүмүүсээ л зөвхөн татаж авч байна.

Avatar

Зочин 2020-05-04 150.129.142.151

Монгол эмч нартай түүний дотор Нямхүү захиралтай ХӨСҮТ-ийн хамт олонд туйлаас баярлаж байна. Сүүлийн 4 сарын турш манай төр, засаг эмнэлэгийн байгууллагын уйгагүй хөдөлмөрийн үр дүнд манай улс 2 том үр дүнд хүрлээ. Нэгд коронавирусын тархалтыг бүрэн хяналтад авлаа. Хоёрт эмч нарт минь коронавирусыг эмчилж болох юм байна гэсэн бүрэн итгэл төрлөө. Одоо хойт хөрш минь коронавирусыг дараад авбал эх орон минь энэ аюулт тахлаас мултарч болохоор боллоо. Гэхдээ сонор сэрэмжээ улам л чанагалаад

Avatar

Зочин 2020-05-04 103.14.38.132

Эмчлэх арга олдоогүй байна. Хүн нас барах тохиолдол гарахыг хэлж мэдэхгүй. Хиймэл Уушигний нэг аппарат байхгүй манай эмнэлэгт хязгаар гэж байгаа.

Avatar

Зочин 2020-05-04 202.9.46.105

Гарчигаа зөв өгөөчээ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-05-04 66.181.161.67

Гадаадаас өвчтэй хүмүүсээ татаж авчирсан явдал хэр зөв шийдвэр вэ? Улс төрчдийн хувьд бол сонгууль ойртож байгаа учраас "эх оронч" царайлах арга байж мэдэх л юм? Гадаад улс орнууд хилийн чанадад байгаа иргэдээ заавал 100% авчрах гэж зүтгэхгүй л байх юм!? Ялангуяа том улсууд нэг их тоохгүй байх шиг! Тэгээд ч заавал бүгдийг татаж авах ямар шаардлага байна вэ? Гачигдалтай, хүндэтгэх шалтгаантай иргэдийн хувьд бол өөр л дөө. Сайн бодох л асуудал байхаа?!?

Avatar

Хувийн бодол 2020-05-04 66.181.169.162

Энэтхэгээс хүмүүсээ авчираач ээ. Тэнд их хэцүү байна гэж дуулдах юм. Солонгос Европ ч яахав бүүр болохгүй бол арбайт хийгээд ч хамаагүй амьдраад байж болно. Энэтхэгт идэх юмгүй орох газаргүй болж байгаа сурагтай байна.

Avatar

Хотын уугуул ЧД иргэн Бат 2020-05-04 202.179.25.176

Одоо дарга дураг, бизнесменуудын хамаатан садан, ах дүү, хүүхдүүд нь ирж дууссан бол тусгай нислэгээ бүрмөсөн зогсоогооч ээ. Монгодлоо байгаа иргэдийнхээ эрүүл мэнд, эрх ашиг гэж бас байгаа гэдгийг энэ онцгой комиссынхан ойлгож байгаа болов ууу. Гаднаас ирэх хүсэлтээ гаргасан гэх 10 мянган хүний эрх ашиг Монголдоо байгаа 3 сая хүний эрх ашгаас чухал гэж үүү.

Avatar

ЗОЧИН 2020-05-04 202.21.104.2

Том тэнэгт! Дарга нарын үр хүүхэд, ахдүү хамаатан садан хүн, бусад нь хүн биш юм уу? Одоо жинхэнэ ард иргэдээ авчрах үе! Элэнцгийн чинь монголд байгаа хүмүүсийн эрх ашиг?! Гадаад, дотоодгүй бүгд монгол хүмүүс! Дэгдэхээ хүрвэл х***а, оросын голомтноос аль эрт ороод ирэх байсан. Ингэж дэгдэхгүй байна, дэгдэх ч үгүй! учир нь Монголд аль эрт орж ирээд дархлаа нь тогтчихсон. Бидний хувьд байдаг л нэг ханиад. Хэтэрхий сүржигнэж далимдуулж дөвчигнөхөө больцгоо!

Avatar

Зочин 2020-05-04 96.60.214.119

Yag zov keden guilgachinguud ukeg caashaa.

Avatar

Зочин 2020-05-04 103.14.38.132

ХУДАЛ бүү ярь. Анх-Отгон чинь оросын аэрофлотоор ирсэн шүү.

Avatar

ЗОЧИН 2020-05-04 103.9.90.98

монгол улсад халдвар авсан гэж бүотгэхгүй гээч бүртгэгдэхгүй гэнээ. энэ нэг юмнуудын мэдээ тавьж байгааг хараарай

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж