Хотын даргын шийдвэр олон хүний хөдөлмөр зүтгэлийг үгүй хийх нь | News.MN

Хотын даргын шийдвэр олон хүний хөдөлмөр зүтгэлийг үгүй хийх нь

Хотын даргын шийдвэр олон хүний хөдөлмөр зүтгэлийг үгүй хийх нь

Хотын даргын шийдвэр олон хүний хөдөлмөр зүтгэлийг үгүй хийх нь

Короновирусийн халдварыг дотооддоо алдахгүйн тулд бүтэн дөрвөн сар хичээж зүтгэсэн олон хүний хөдөлмөр зүтгэлийг хотын дарга үгүй хийх нь. Энэ сарыг дуустал нийслэлд хөл хорио үргэлжилж байгаа атал хотын дарга С.Амарсайхан шийдвэр гаргаж баар, цэнгээний газруудыг тавдугаар сарын 01-нээс эхлэн нээсэн нь залуус олноор нэг дор цугларч халдвар нэмэгдэх эрсдэлийг бий болголоо.

Хаалттай байсан баар, цэнгээний газрууд өчигдрөөс нээгдэж, хоорондоо 2 метрийн зай барих ёстой атал маск ч зүүгээгүй залуучууд шөнийн цэнгээний газруудад олноор цугларч баяр наадам тэмдэглэж буй мэт дүр зураглал өнгөрсөн шөнө нийслэлд болов.

Энэ талаарх гомдол шүүмжлэл  ч иргэдээс 119 дугаарт ихээр ирсэн байна. Хэрэв энэ байдал цаашид үргэлжилбэл нийгэм дотроос халдвар гарах өндөр магадлалтай. Тухайн цэнгээний газрууд халдвар хамгааллын ариутгал цэвэрлэгээ сайн хийсэн байлаа ч эрсдэлийг бууруулж чадахгүй.

Иймд хотын дарга С.Амарсайхан гаргасан шийдвэрээ эргэж харахгүй бол өнгөрсөн хугацаанд тогтоосон сахилга, дэг журам алдагдах нь.

Хотын дарга сургалтын төвүүдийн үйл ажиллагааг нээгээгүй атлаа ямар зорилгоор, хэний бизнесийг дэмжих гэж шөнийн цэнгээний газруудын үйл ажиллагааг нээв. Та шийдвэрээ даруй эргэж харахгүй бол нийслэлчүүдийг сүйрүүлэх нь.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

53 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-05-03 43.250.126.130

Бар, цэнгээний газар, энэ олон архины үйлдвэр улс орон нийгэмд, ард олонд хэр үр өгөөжтэй юм бэ дээ. Гэмт хэрэг, үхэл зовлон, цаашилбал бүх л муу муухай бүхний эх суурь, үүр уурхай л болдог гэдгийг хүн бүр мэлэж баймаар.

Avatar

Гомбо 2020-05-03 139.5.219.143

Аливаа юманд ах дүү амраг саданы эрх ашиг заавал байх юм даа. Хотын дарга ах дүү салаа мөчирүүдийнхээ эрх ашигийг бодох нь зөв ш дээ. Оюуны ундраагийн салаа мөчир шүү дээ тэднийхээ эрх ашиг бас бус юмаа бодохоос аргагүй шүү дээ.

Avatar

Бямбаа 2020-05-03 202.126.89.237

hedhen hvnii buruugaas bol heden myangan hvnii amidral vgvi bolj bn ingej bolohgvi ajilgvv bid yaaj amidrah bilee vnheer hetsvv bn ajilgv bidend tiimees shaardlagaa ondor taviad ajillah erhvvdiig n ogoojee guiy darga nar min

Avatar

Зочин 2020-05-03 138.128.88.172

bar pub-n uilchilgee erhlegch aj ahuin negjuud hurtel hund bdald bga bolohoor ingej neej bga blguideee

Avatar

Монгол улсын иргэн 2020-05-03 202.9.46.233

Аргагүй шүү дээ. Баар, ресторанууд чинь цаанаа том эзэнтэй сүлжээ шүү дээ. Жижиг, дунд үйлдвэрлэгчдийн ажлын байрыг хаах гэж эргэлдэж байхаар hotel, motel гэсэн юмнуудаа хаагаач. Баар, ресторан зочид буудал чинь далд сүлжээ юм бишүү. Халамцуу залуус тийшнн явж бөөн орлого оруулж байгаа биз дээ. Иргэдээ тусламж үзүүлэхгүй байж хэдэн төгрөгийг нь шулах гэж яарах юмаа. Аль нь монголчуудад хэрэгтэйг мэдсэн ч мэдээгүй цариалсан төрийн түшнн царайлсан юмнууд.

Avatar

Зочин 2020-05-03 103.14.36.18

АРХИНЫ ҮЙЛДВЭРИЙГ БҮР МӨСӨН ХААГААЧЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-05-03 45.72.91.46

barruu chireed bga bishdee orohgui bhad l bolnoshdee

Avatar

Зочин 2020-05-03 66.181.166.134

hutsoo h*** orohgui bganuddaa gai boloh gd bn

Avatar

Зочин 2020-05-03 192.241.91.20

ахуйн архидалт нэмэгдэж байгаа гэж мэдээллээд бсан биздээ, иймэрхүү газруудаа нээсэн дээрээ

Avatar

Зочин 2020-05-03 45.72.47.43

бараа л сонгохоо байчихлдаа хүмүүсээ, баранд бгаа хүмүүсээ шүүмжлээд бх гэж, гэтэл өөрсдөө хүүхдүүдээ дагуулаад дэлгүүр хоршоо хэсээд цэцэрлэгт хүрээлэн ороод л битүү бэлчиж л байна лээшд

Avatar

Зочин 2020-05-03 138.128.88.210

бүх газруудыг нээгээд хэвийн ажиллуулчихсан дээрээ, тэгэхгүй бол ажилгүй олон сар гэртээ суулаа. ажиллаж амьдармаар бнашд

Avatar

Зочин 2020-05-03 45.72.91.52

залуу яваагүй юм шиг баранд орсон залуусыг шүүмжлээд бхын хаха

Avatar

Зочин 2020-05-03 66.181.166.134

zaluu hun ghese iluu ym uzeegui garuud shig l archaagui haragdaj bn

Avatar

Зочин 2020-05-03 202.21.107.95

Surgaltiin tuv neeh, baar tsengeenee haah!

Avatar

уншигч 2020-05-03 66.181.169.116

анхнаасаа өөр хүнийг намаас нь хөөлгөн байж үхэж хатах нь холгүй хотын дарга болсон ямар аймаар албан тушаалд дуртай хүн бэ гэж бодогдсон. одоо бас ямар гээчийн хорлонтой шийдвэр гаргав аа. кофе шоп мэтийн тансаг хэрэглээний газруудыг цагийг багасгаад өгөөч гэж гуйгаад байхад бүр байгаад ийм шийдвэр гаргаж байх гэж ёстой ойгомжгүй нөхөр юм аа

Avatar

Зочин 2020-05-03 182.160.32.224

Өөрийн танилдаа шийдвэр гаргаад пад пад

Avatar

cochin 2020-05-03 67.250.166.16

surguulia neegeegui baij baareg gahai tolgoit ve!!!!

Avatar

zochin 2020-05-03 103.57.93.34

zormol tsaraitiig zailuul aa, neeg ih surjignesen nuhur, baigaa ch onohgui, unen duuufff nuhur um, ene hunees oligtoi um garahgui ni ee, songood ch hereggui shuu

Avatar

Зочин 2020-05-03 192.82.75.62

Хотын захирагч гэх маанийг үтэр түргэн зайлуул.

Avatar

Зочин 2020-05-03 66.181.191.212

Баар хэсэж, архиар угжуулж өссөн ийм махан толгой өнөөдөр эрх мэдэлд хүрээд, дассан сурсан аа л эхлээд хэрэгжүүлж байна даа. Анд найзууд нь баарчид, баарны хар бизнесээр амиа зогоогчид болох нь тодорхой. Багш эмч нараас биш баарчдаас гишүүд, сайд дарга нь төрдөг болж дээ. Тэд лоббидож, тэд санхүүжүүлж, тэд түлхэж байгаад төлөөлөл өө дээш нь гаргаж залсаныхаа ач тусыг хүртэж, сургууль соёл зэрэг гэгээн талбараас урьдаж харанхуйн үйлээ эхлүүл вээ. Гэвч харанхуйн үйл үргэлж богино настай байдаг.

Avatar

zochin 2020-05-03 64.119.23.96

Hotiin dargiig uter turgen alban tyshaalaas ni zailyylaachee.

Avatar

Зочин 2020-05-03 66.181.182.165

Zaisan Hill baaraa ajilluulah geed baarnii tsagiig sungadag erguu dagz shuu

Avatar

уншигч 2020-05-03 66.181.169.116

тэр баараа ажиллуулахгүй бол өлсөж үхлээ юу амарсайхаан. зайсан руу бөөнөөрөө алхаад гэдэг шийдвэр юмуу хаашаа юм

Avatar

Иргэн 2020-05-03 139.5.218.44

Хотын дарга үнэхээр муу ажиллаж бна, үргэлж бидний стрессийг хөдөлгөсөн шийдвэр гаргах юм. Дүүжин тээвэр, Талбай тойрсон дөрвөлжин чулуунууд, СБ талбайн өмнөх Цэцэрлэг, бар цэнгээний газрыг нээж архи дарс ууж олон хүн цугларахыг зөвшөөрөх гэх мэт. Яагаад ийм хачин сонин шийдвэр гаргадаг хүн юм бэ.

Avatar

уншигч 2020-05-03 66.181.169.116

амарсайхан аюурсайхан гэх мэтийн нөхдүүд чинь хүрэлсүхийн шинэ үеийн найдварууд нь шүү дээ хөөрхий

Avatar

Баарын эзэн 2020-05-03 103.26.195.162

Баарын газраас олдог орлого нь багассан эздийн эрх ашгийг хангах шахалтаар гаргасан шийдвэр. Оюуны ундраагийн эрх ашиг ч байгаа.

Avatar

Зочин 2020-05-03 202.126.89.231

GARGASAN SHIIDVERTEE TUUSHTAI BAI. HOTIIN DARGA GUAI. ERGEJ BUTSAAD BAIVAL YMAR YUMNII ZAHIRAGCH BAIH VE amisgaa l bolno shuu dee

Avatar

Зочин 2020-05-03 66.181.180.70

ОДОО СЭЛЭМЧИН ХҮҮЖГИЙ ГАРЧ ИРЭЭД ЦУЦАЛНА . ИЙМЭРХҮҮ АКЦААР ЖҮЖИГ ТОГЛОДОГ БОЛСООР АРД ТҮМЭН АЛГА ТАШСААР СОНГУУЛЬТАЙ ЗОЛГОЛОО

Avatar

иргэн 2020-05-03 192.82.76.79

Ядахдаа тогсох ангийн сурагчид оюутнуудаа 10 10 аар нь хичээллэх зохион байгуулалт хий бсийм даа. сургуулиуд хоосон бгаа ш дээ.

Avatar

зочин 2020-05-03 64.119.18.59

БААР, ЦЭНГЭЭНИЙ ГАЗАР МАШ ЗАМБАРААГҮЙ БАЙГАА.

Avatar

зочин 2020-05-03 64.119.24.60

дэндүү буруу шийдвэр бна шүү

Avatar

Зочин 2020-05-03 202.70.34.114

ЯДАЖ СУРГАЛТЫН ТӨВҮҮДЭЭ НЭЭГЭЭЧ ЮУ БОДОЖ БААР НЭЭДЭГ БАЙНА АА

Avatar

иргэн 2020-05-03 202.179.24.157

Хотын Дарга энэ Шийдвэрийг гаргах даа Ухаан саруул л байсан байх даа өэөөдөр Бөмбөрцөгийн Улс орнууд энэ Өвнөөс айн чичирч байхад манай Хотын дарга юу бодож ийм Шийдвэр гаргадаг байнаа ёстой Гайхаад гайхаад олохгүй байнаа Хотын дарга Өвдчихөөгүй байгаа

Avatar

Зочин 2020-05-03 103.229.120.110

Урд шөнө дундаас үүр цайтал байрнууд дунд согтуу залуус орилж хөлхөлдлөө. Буруу шийдвэр бна шүү цуцлах байхаа.

Avatar

зочин 2020-05-03 192.82.75.99

ХАЛДВАР ДОТООДДОО ТАРАХ ЮМ БОЛ ЭРХ БАРИГЧДААС ЯЛ АСУУХ БОЛНОО!!!!!!!!!
ЯЛАНГУЯА АМАРСАЙХАН ДАРГААС!!!!!!!!!!!!!

Avatar

5-р сард хүүхдүүдийг хичээлд нь суулгах байсан юм 2020-05-03 64.119.26.26

Длтроо халдваргүй байж хичээл ингэж удаан хаасан чинь буруу шийдвэр болсон У.Хүрэлсүхээ.

Avatar

Амарсайхан оркоо 2020-05-03 64.119.26.26

Баарнуудаа хаа.

Avatar

zochin 2020-05-03 103.212.118.163

өөрийнх нь бар хаагдчихна шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-05-03 192.82.77.142

хичээл сургуулиа нээгээчээ

Avatar

zochin 2020-05-03 58.109.221.157

buruu shiidver bn da

Avatar

Зочин 2020-05-03 202.9.46.29

сургууль цэцэрлэг хаалттай баар цэнгээн нээлттэй !!!!!! ямар гээчийн шийдвэр бэ Энэ бол жинхэнэ хорлон сүйтгэх ажиллагаа мөн Шийдвэрээ хурдан цуцал эсвэл шүүхрүү өөрөө оч

Avatar

ЧД иргэн 2020-05-03 202.179.27.117

Нэг хэсэг нь COVID-19 -тэй өдөр шөнөгүй тэмцэж байхад, нөгөө хэсэг нь шөнө дөлөөр хорлон сүйтгэх ажил хийж байдаг…Ёстой нэг дүүрчихсэн хотын дарга байна даа. Нэг мөсөн хичээл, сургууль, цэцэрлэгээ ажлуул… тэгээд аяхыг нь үзье…

Avatar

Zochin 2020-05-03 66.181.161.64

Za dalimduulaad gants neg neegdsen sport zaaluudaa haachihav daa hotiin dargaa. Uul ny surahad l hamgiin ersdelgui bmaar sanagdaad bgaan. Hotiin darga bolhoor baar karaoke 2l hamgiin ersdelgui eruul stressgui gej shiideed bhiin. Uhaan sanaa ny zugeer l bdag baigaa daa. Huurhii

Avatar

Зочин 2020-05-03 192.82.72.194

Хотын даргад эруу уусгэ Хол хорионы журам зорчиж олон зуун залуусыг халдварын эрсдэлд оруулж архидалтыг дэмжиж байна

Avatar

Зочин 2020-05-03 192.82.75.112

Хичээл сургуулиа нээгээгүй байж баар саваа нээх нь тийм чухал юм уу. Хэлэх үг олдохгүй байна. Ямар нийгэмд, яачихсан дарга нараар удирдуулаад байна даа бид чинь ….

Avatar

Зочин 2020-05-03 202.9.46.76

БААР КАРОКЕ НАЙР ЦЭНГЭЭНЭЭ ХААЛДАА

Avatar

иргэн 2020-05-03 66.181.185.146

Сургууль цэцэрлэг хаалттай баар нээлттэй! Яаж сэтгэхээрээ ийм шийдвэр гхргадаг байнаа. Ёстой мануудар толгойтой мулгуу юм даа. Эсвэл Засгийн газрын үйл ажиллагааг цаагуураа эсэргүүцэж байгаа хэлбэр бололтой. Үнэндээ Су. Батболд хамаагүй дээр байжээ аз дутахад түүнийг явуулчихсан. Амарсайхан энэ соёмботой уулын соёмбын гэрэлийг асаагаач. Эбэ-ийн гар хөл юмуу хаашаа юм

Avatar

Иргэн 2020-05-03 202.9.46.154

Хотын даргаа Юу болоод б\наа? Болилдоо… Бид айж б\на. Хүүхдүүдэд занал хийж б
на Одоо яах вэ???

Avatar

Зочин 2020-05-03 192.82.72.194

Хол хорио хэвээрээ биз дээ Оюутнууд хичээлдээ яваагуй байж баар саваар тэгэж байна Хотын дарга баар рестораны эздийн лоббийнд автжээ Тургэн хаагаач Унэндээ УОК ын шийдвэрийг эсэргууцэж байна энэ хотын дарга

Avatar

Зочин 2020-05-03 103.57.93.178

Anhnaasaa Zah,hudaldaanii tuvuudee haagaagui baij bugdiig haadag buruu.
Anhnaasaa l shoporot bsn bzdee.
Odoo bugdiin neeh heregtei

Avatar

Зочин 2020-05-03 202.9.46.157

ГАНДАН ХААЛТТАЙ БААР НЭЭЛТТЭЙ

Avatar