Баар, цэнгээний газар залуучуудын хөлд дарагдаж, иргэд бухимдаж байна | News.MN

Баар, цэнгээний газар залуучуудын хөлд дарагдаж, иргэд бухимдаж байна

Баар, цэнгээний газар залуучуудын хөлд дарагдаж, иргэд бухимдаж байна

Баар, цэнгээний газар залуучуудын хөлд дарагдаж, иргэд бухимдаж байна

Нийслэлд үйл ажиллагаа явуулдаг зарим аж ахуйн нэгжийн үйл ажиллагааг тавдугаар сарын 1-ээс эхлэн нээх тухай нийслэлийн Засаг даргын захирамж өнгөрсөн Пүрэв гаригт гаргасан билээ. Энэ захирамжид дурдсанаар, сургалтын төвөөс бусад аж ахуй нэгжийн үйл ажиллагааг сэргээсэн юм. Өөрөөр хэлбэл, согтууруулах ундаагаар үйлчилдэг аж ахуй нэгжийн үйл ажиллагааг сэргээж, 00.00 цаг хүртэл ажиллахыг зөвлөжээ.  Covid-19 вирусийн цар тахлын дэгдэлттэй холбоотойгоор нийслэлийн Засаг даргын захирамжийг иргэд эсэргүүцэж байна. News агентлаг Ням гариг бүр бэлтгэн хүргэдэг "Сошиалаар сонин юу байна" булангаараа иргэдийн байр суурийг хүргэж байна.

А.АНИР

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
БурууБуруу
2
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-05-03 119.40.102.1

олон хоног цанасан малнууд гэнээ ккк

Avatar

Зочин 2020-05-03 202.9.40.170

Хотын дарга КОРОНА тархаахад ихээхэн хувь нэмэр оруулж байна. КОРОНА-гийн вирус түүнийг таалаг!

Avatar

б 2020-05-03 103.57.93.122

Оюуны Ундраагийн Зайсан толгой дахь баараа нээхгээд энэ хотын дарга үхэх нь л дээ. Больмоор юмаа.

Avatar

Зочин 2020-05-03 103.229.123.220

СҮРЖИГНЭЭДЛ ШААГААД БАЙХИЙМАА ЗАЛУУЧУУД БҮЖИГЛЭЖ ЦЭНГЭХ ЭРХ БАЙГАА ТЭРТЭЭ ТЭРГҮЙ БУХИМДАЛТАЙ НИЙГЭМРҮҮ ОРОХЫН ӨМНӨ ЖААХАН Ч ГЭСЭН ДЭВЖ ДЭГЖЛ БАЙГЛДЭЭ ХӨӨРХИЙС БИД Ч ГЭСЭН ДУУ ХӨГЖИМ СОНСООД Л ЭМООРДОГЛ БАЙСАН БИЗДЭЭ

Avatar

Az 2020-05-03 103.229.123.187

Tsag uye meder ain zaawal odoo hogjildoh gd yadin dara shn tsag irheer hangalttai hogjildoh blgvde

Avatar

зочин 2020-05-03 192.82.75.99

Админаа сэтгэгдэл алга болчлоо

Avatar

зочин 2020-05-03 192.82.75.99

АМАРСАЙХАН ДАРГЫН ЭНЭ ШИЙДВЭР МАШ БУРУУ ШҮҮ. ЗАХИРАМЖИЙГ ЦУЦЛАХ ХЭРЭГТЭЙ.
АРХИ ДАРС НЭН ШААРДЛАГАТАЙ ХООЛ УНД МӨН ҮҮ? АРХИГҮЙГЭЭР МОНГОЛ ХҮМҮҮС ӨНӨӨДӨР ҮХЛЭЭ ЮҮ?
ХЭНД АШИГТАЙ ВЭ ГЭВЭЛ АРХИ СОГТУУРУУЛАХ УНДААГААР ҮЙЛЧИЛЖ, ОРЛОГО ОЛЖ БАЙГАА ХЭДЭН ХҮМҮҮСТ Л
АШИГТАЙ. НИЙТЭД БОЛ ОГТ АШИГГҮЙ. КОРОНАВИРУСЫН ЭРСДЭЛ МАШ ӨНДӨР БАЙНА ГЭЖ АМ ХАМХИХГҮЙ ЯРЬЖ
БАЙГАА МӨРТЛӨӨ ӨГЛӨӨ 7.00 ЦАГААС ШӨНӨ ДӨЛ БОЛТОЛ БАР ЦЭНГЭЭНИЙ ГАЗРУУДЫГ АЖИЛЛУУЛЖ ЗАЛУУСЫГ
НЭГ ДОР БӨӨГНӨРҮҮЛЖ, АРХИ УУЛГАЖ БАЙГАА НЬ БУРУУ!!!!

Avatar

Ван гөөгөө 2020-05-03 150.129.141.32

Монголын хүн ам, тэр тусмаа УБ-ын хүн ам хэт ихэссэн учраас аль болох богино хугацаанд, олноор нь цөөлөх бодлогыг хэрэгжүүлж эхэлж байгаа Амарсайхан тэргүүтэй УБ-ын удирдлагад улаан хувьсгалын цогтой халуун баяр хүргэе! Халдварыг түгээх ажлаа улам эрчимжүүлэхгүй бол зарим нэг нь халдварын эсрэг эм олж уугаад амьд үлдчихнэ шүү!!!

Avatar

Зочин 2020-05-03 113.198.137.165

xaxaxaxaxaxaxa

Avatar

zochin 2020-05-03 58.109.221.157

Ih aldaatai shiidver bn Deerees shidsen chuluu biz

Avatar

Зочин 2020-05-03 202.55.188.82

Энэ одоо болимоор юм аа. Баар саванд оролгүй удаад үхлээ юу?

Avatar

Зочин 2020-05-03 66.181.161.2

amarsansaihan l**** chamaig shuud nevt h**** bulnee b**s min

Avatar

Зочин 2020-05-03 192.82.72.194

УОх ынхан Амарсайханыг Залдвартад эмчлуулж байгаа 20 оюутан дээр оруул Бугд хатгаатай Эдгээд ямар ур дагавар улдэх нь тодорхойгуй шуу Энэ Амарсайхан болон баар савны эзэд залуучуудыг хорлож байна Хичээлдээ ч яваагуй тэднийг архи уулгаж яах гээв

Avatar

Зочин 2020-05-03 192.82.75.112

Болиосой хэлэх үг ч алга. Бүх зүйл яахаараа дандаа дарга нарт зориулагддаг байна.

Avatar

Иргэн 2020-05-03 202.9.46.154

Хотын даргаа юу болоод б\наа? Ингэж болохгүй шүү дээ. Энэ баар цэнгээний газруудынхан өлсөж үхлээ юу? Болилдоо Яг Европ Америк шиг болно шүү дээ..Та хэний дарамтанд орчих воо???

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж