Төрийн алба хаагчдад орон сууцны хөнгөлөлт үзүүлнэ | News.MN

Төрийн алба хаагчдад орон сууцны хөнгөлөлт үзүүлнэ

Төрийн алба хаагчдад орон сууцны хөнгөлөлт үзүүлнэ

Төрийн алба хаагчдад орон сууцны хөнгөлөлт үзүүлнэ

Монголбанкнаас Нийслэлийн орон сууцны корпораци, Сангийн яамтай хамтран төрийн алба хаагчдад дэмжлэг үзүүлэхээр болжээ. Тус банкны мэдээлснээр цар тахлын үед ажилласан төрийн алба хаагчдад онцгой нөхцөлтэйгөөр Буянт-Ухаа хорооллын орон сууцнаас олгохоор  болсон байна.

Ингэснээр төрийн алба хаагчид байраа түрээслээд өмчлөх боломж бүрдэх аж. Энэ талаар Нийслэлийн орон сууцны корпораци, Сангийн яам судалж буй юм байна.

Монголбанкнаас ипотекийн зээлийн хөтөлбөрийг дэмжих ажлын хүрээнд энэ он дуустал сар бүр 16-20 тэрбумын санхүүжилтийг арилжааны банкуудад олгож байгаа билээ.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-05-02 150.129.143.194

Төрийн бусууд нь яах вэ? Компаниуд нь ч олигтой үнэлгээ байхгүй. Ажилчид нь бүүр ярих юм байхгүй. Яагаад ийм юм бэ?

Avatar

Төрийн жирийн алба хаагч 2020-05-02 202.9.46.104

Зөв. Гэхдээ яагаад өвчний голомтод ажилласнаар хязгаарлав. Хүмүүст хандаж хэлэхэд, хэдхэн хурган дарга нарын шунахай үйлдлийг нийтэд хамруулах хэрэггүй. Энэ бол анархизм. Доод дунд шатанд элдэв амбицгүй хамаг хар ажлыг нугалж бдаг төрийн алба хаагчдаа л хамруулах хэрэгтэй. Ийм тийм боломж гарлаа гэдэг ч хэрэг дээрээ дарга нар, тэдний нууц амрагууд, б**с долоогчид л байр саванд ордгийг болиулах хэрэгтэй!!!

Avatar

төрийн сармагчингуудыг устга 2020-05-02 103.57.92.115

төрийн авилгач нар бүгдээрээ 2-4байр сууцтай,байр сууцгүй төрийн авилгач монголд байхгүй шүү.аймаг суманд хүртэл 2,3байр өөрт ни байдаг юм билээ.хулгайч нарыг ингэж даврааж бгаа төр засгийн сармагчингуудтай нэгийгээ үзнэ шүү.жирийн иргэд байр нэг ч байр сууцгүй сууж байхад яаасан их ад үздэг сармагчингууд вэ.

Avatar

авилгач төрийнхөныг устга 2020-05-02 103.57.92.115

тангараг өргөж ,ажил үүрэгээ хийжбгаа төрийн албаны авилгач эмч,цагдаа,онцгойд бгаа этгээдүүд бусад иргэдээс чини юугаараа илүү гэж ингэж хоёр нүүр гаргаж байдаг засаг төртэй би эвлэрхгүй.авилгач нар ажлаа хийжбгаа болохоос улс оронд хэрэгтэй юу бүтээсэн юм.бидний татварын мөнгөөр цалин хангамжаа аваад гэдэсээ илээд хэвтэж бгаа шүү дээ.сонгуулийн энэ заваан завхарсан ажлаа зогсоо,халдвар гарсан гараагүй наад авилгач нар чини өдөр шөнөгүй хандив нэрээр цуслаж ханахгүй бгаа биз.

Avatar

Зочин 2020-05-02 64.119.26.185

Орон сууцжуулах ажлаа чанартай хүртээмжтэй хиймээр байна. Төр засаг байгаа гэдгээ мэдрүүлээд төрийн албан хаагчдаа ядаж түрээслээд өмчлүүлэх хэлбэрээр хот хөдөө, онцгой үед ажилласан ажиллаагүй гэлтгүй эхний ээлжинд төрийн албан хаагчдаа орон сууцжуулах, төрд ажиллаж байгаа ажилчидаа төр засаг нь дэмжих хэрэгтэй байна. Энэ үед бүх л төрийн албан хаагч эргүүл манаанд гараад л ажиллаад л байгаа шүү дээ.

Avatar

Монгол 2020-05-02 202.126.88.128

Чадвар муутай ажлаа сайн хийдэггүй төрийн албан хаагч хэмээх хүмүүсийг яагаад үргэлж харж үзэж байдаг юм бол? Бусад нь хүн биш юм уу?

Avatar

Зочин 2020-05-02 66.181.161.23

Төрийн бүх албан хаагчдад ббиш, зөвхөн онц чухал алба, тухайлбал, эмч, сувилагч, онцгой байдал, мэргэжлийн зарим хяналт, цагдаагийн зарим алба г.м. төрийн үйлчилгээний албан хаагчдад л олгох хэрэгтэй!!! Түүнээс биш улс төрчдийн цүнх барьж гүйгээд яам, агентлагт ороод суучихсан нөхдүүдэд хэрэггүй ээ!!!

Avatar

Дайны хажуугар дажин... 2020-05-02 66.181.161.11

Энэ төр улсын бодлого нэг л бишээ, Сонгуульд зориулсан арга хэмжээ байхдаа, Гардан гүйцэтгэгч нарын урамшуулал…

Avatar

Зочин 2020-05-02 103.57.95.50

Төрийн алба хаагч гэж юу вэ? Оймс бандаажны хавчуурганууд шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-05-02 202.126.89.158

Төрийн алба онцгой нөхцөл ч гэх шиг.бусд.с илүү юу хийж байгаа юм бэ.бусад хэвшилд ажиллаж байгаа иргэд тэгвэл яааж байгаа улс бэ.бүгд адил байх ёстой.

Avatar

Иргэн 2020-05-02 192.82.75.77

Битгий х**.

Avatar

Зол 2020-05-02 103.229.121.218

Бүх халамж төрийхөн лүү, төрийн албаны хүний хүүхдүүд хөнгөлөлттэй сурдаг, төрийнхөн хийсэн хийгээгүй цалин тогтмол, тэтэгэвэрт тэнгэрийн оройгоор мөнгө цуслана, авилгаар цулдайна, одоо ингээд үнэгүй шахам орон сууцанд орцгоох нь . Төрийн бус чууд бүхнээс гадна хохь нь уу? Асууя

Avatar

Зочин 2020-05-02 202.126.89.218

Яг үнэн, төрийн албан хаагчид гэдэг нь ямар ч чадваргүй зомби нар, танил тал, төрөл садангууд, тэднийг халж чадвартай хүмүүсээр бэхжүүлээд түүнд нь таарсан цалинг л олгох ёстой, цалиангаараа яаж амьдрах нь хувь хүний асуудал, төр оролцож тусгайлан авч үзэх ямар ч шаардлагагүй

Avatar

ТОСК-ын удирдлагуудыг солиоч Хүрэлсүхээ !!!! 2020-05-02 66.181.186.172

ТОСК гэж сайхан бүтээн байгуулалтын байгууллагыг Жасрайн ач гэж нэг хөлдүү бацаан үрэн таран хийгээд дампууруулаад дууслаа даа хөөрхий. 4 жил 1 ширхэг ч тоосго тавьсангүй. Хайран сайхан байгууллага. Ядарсан ахд иргэд орон сууцтай болсон бол хичнээн сайхан. МАН-ын үед ТОСК гэж сайхан байгууллага дампуураад дууслаа даа !!!!!

Avatar

БАСАН ЗАЙРАН 2020-05-02 2.58.194.143

Ургах наран, Залуус ,Хилчин, Буянт-ухаа гээд хотын захд орон сууц бариахд 1 ч жорлон яндан цөөрдөггүй хямд чгэсэн хүн авдаггүйг харуулаад байхад дайраад байдаг .Гэтэл хотын төв,Зайсан,19,3,413р хороолол, зүүн4замд шамбааралдуулаад барьсан зарагдаад дуусч байгааг амьдрал баталсаар байхад Хотын төвөөсөө эхэлж жорлон яндангаа цөөлж Гандан,100айл,Нарантуулын араас Офицерүүдийн ордон хүртэлх хашааг чөлөөлж орон сууцжуулсан бол ДЭЛХИЙН ШИВШИГ БОЛСОН НИЙСЛЭЛ нэрнээсээ гарахд ДӨХӨМ БАЙСАН ДАА

Avatar

Хувийн хэвшилд ажиллагч 2020-05-02 202.9.40.91

Төрийн албаны хүнд сурталтнууд ямар эрх юм вэ

Avatar

Зочин 2020-05-02 202.9.40.91

Төрийн албаны хүнд сурталтнууд яачихсан тусдаа улс вэ?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж