Сайд Л.Оюун-Эрдэнэ залсанаа залруулав уу? | News.MN

Сайд Л.Оюун-Эрдэнэ залсанаа залруулав уу?

Сайд Л.Оюун-Эрдэнэ залсанаа залруулав уу?

Сайд Л.Оюун-Эрдэнэ залсанаа залруулав уу?

Засгийн газрын хэрэг эрхлэх газрын дарга Л.Оюун-Эрдэнэ өнгөрсөн дөрөвдүгээр сард Хэнтий аймагт ажиллах үеэрээ “Монголд 400 сая жуулчин хүлээн авдаг болно” гэх зүйл ярьсан нь олныг шуугиулж, нэлээд шүүмжлүүлсэн.

Залсаныгаа залруулахыг оролдов уу гэмээр тайлбарыг өнөөдөр /2020.05.01/ УИХ-аар Зарим газрыг улсын тусгай хамгаалалтад авах тухай, хилийн цэсэд өөрчлөлт оруулах тухай УИХ-ын тогтоолын төслийг хэлэлцэх үеэр хөндлөө. Тэрбээр “Энэ танхимд сууж байгаа эрхмүүдээс нөхцөл байдлыг мэддэг, газар дээр нь очиж үзсэн, өссөн хүмүүсийн нэг нь би. Хэнтий аймгийн Батширээт бол Монголын эзэнт гүрний туурь гэж хэлж болохуйц газар. Биндэр сум 1206 онд эзэнт гүрэн байгуулагдсан. Онон, Хэрлэн, Балж Монголын нууц товчоонд байдаг гурван голын сав газар. Дадал сум Дэлүүн болдог их эзэн Чингис хааны төрсөн нутаг. Баян-Адарга их хатдын нутаг. Хүмүүс гүүглээр хайгаад үзчихгүй юм.

400 сая жуулчин хүлээн авах нь гээд намайг баахан шоолсон. Тэрийг би ч хэлчихсэн юм биш. 2017 оны гуравдугаар сарын 8-нд НҮБ-ын Дэлхийн аялал жуулчлалын холбооны Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Талиб Рифайтай Д.Оюунхорол сайдын хамтаар бид уулзаж байсан.  Тухайн үед тэр хүн “Монголын эзэнт гүрэн Сибирээс Энэтхэг, Вьетнамаас Унгар, Солонгосоос Балканы хойг хүрсэн дэлхийн хамгийн том эзэнт гүрэн байсан. Номхон далайн эргээс Хар тэнгис Дунайн мөрний сав газар, Зүүн өмнөд Ази Умард мөсөн далайн Енисей мөрний сав газар хүртэл Монголын эзэнт гүрний газар нутаг байсан. Алтан ордны улс, Цагаадайн улс, Ил хаант улс, Юань гүрэн Монголын эзэнт гүрний эзэмшилд байсан. Тиймээс энэ түүхийг үзэхийн төлөө дэлхийн аялал жуулчлалын компаниуд, жуулчид Монгол руу ирэх соронзон орон үүсэж магадгүй. Үүнийг зөвхөн одоо байгаа цагаар харж болохгүй. Байгаль орчноо хамгаалах хэрэгтэй” гэж хэлж байсан.

Гэрч нь тухайн үед Байгаль орчин, аялал жуулчлалын сайдаар ажиллаж байсан Д.Оюунхорол. Монголчууд бид өөрсдөө ингэж жижиг сэтгэмээргүй байна” хэмээн залруулав.

Л.ОЮУ

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
26
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

51 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2020-05-01 192.82.65.160

Оюун-Эрдэнэ чи энэ удаа маш том алдаа гаргасан түүнийгээ хүлээн зөвшөөрөх хэрэгтэя шүү дээ. 400 сая Аялал жуучлал хүлээн авахад Монгол улс бэлнэ үү. Дэд бүтэц хөгжсөн Нийслэлд өнөөдөр 00 олдохгүй байна хөөе, цахилгаан 100 хувь хангагдаагүй байна. дэд бүтэц төгс шийдэгдээгүй, орчуулагч, хөтөч нь хаана байна гээд олон асуудал УБ-ын нийслэлд байсаар байхад Юун ХЭНТИЙЙ вэ. Бүр аялал жуулчлалын баазууд дээр тулгамдаж буй асуудал энэ л дээ. яаж ч зүтгээд 20 жилдээ төгс болгож чадахгүй шүү дээ.

Avatar

Зочин" 2020-05-01 202.126.89.194

Нэг цуваа вагоноор Хятад жуулчин 500 хүн оруулахад вогзалын 00 дийлэхгүй,УБ хотын зочид буудал хүчин чадал н хүрэлцэхгүй 8 буудалд буухаар сайн муу гээд үйлчилгээний чанард гомдол мэдүүлнэ,зэрэг хоол идүүлэх газар байхгүй тул аялал жуулчилалыг бөөний хэлбэрээр зохион байгуулахад Монголын аялал жуулчилалын дэд бүтэцийг эхний ээлжинд бэлтгэх хэрэгтэй юм байна лээ!!! Оюунэрдэнэ сайд зоригтой хийгээд үзэх хэрэгтэй туршлага сууна дэмжиж байна.Хий,хий,хий!!??

Avatar

Зочин 2020-05-01 202.126.89.194

Түүний хэлсэн үг амны билэгдэлтэй тоо хэлсэн байна.Гэхдээ аялал жуулчилалын дэд бүтэцийг эхлээд бий болго.Зам дагуу,аялалын бүсэд 5-10 kабинтай, бие зас ч нүүрээ угаадаг газрыг бинзен түгээгүүрийн газарт тусгай зөвшөөрөлтэй н холбож үүрэг болгох,мөн жуулчны баазад боловсон 00 хийх хөрөнгөгүй бол цуцлаад чаддагд н мөнгөөр зар! Үүнээс ажлаа эхлэх хэрэгтэй байна!!!

Avatar

 Зочин 2020-05-01 64.119.17.233

Сайдтан, сая гэдэг тооны мэдрэмжгүй болсон байна даа, 400 сая жуулчин гэдэг халаасныхаа 400 сая төгрөгөөс өөр тоо гэдгийг ойлгомоор доо

Avatar

Зочин 2020-05-01 202.131.250.130

ПОП хамтлагийн нэг гишүүн шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-05-01 64.119.20.123

Энэ тэнэг бацаан амны хаа зоргоор худлаа ярьчаад тэнэгтээд байх юм, ямарч мэдлэггүй Харвардын сургууль төгссөн гээд байдаг англи хэлээр ярьж чаддаггүй нүдний булай юм билээ,

Avatar

Matar mini. 2020-05-01 202.126.89.233

Ichsen hun hun ****. M.Enkhbold dargiigaa yaj pyaldaganaj dagaj, g*** shig dolooj bsniig ni tumen medne. Daraa ni ishig everee urgahaar ehiigee morgono gedeg shig yaj M.Enkhbold dargaruugaa dairch davshilj bgaag ni bas Mongolchuud bugd harsan. Iim uivaagui hudalch, "b*** doloogch"-g ih hurliin gishuuneer songood tom alban tushaald tavij bga ni bidnii gutamshig. Araas ni bas zalruulaad hudlaa yriad bur surchihsan hunii shinj.

Avatar

Зочин 2020-05-01 202.55.188.81

400 сая хүн гэдэг бол дэлхийн нийт хүн амын 6 %, аялж зугаалах хөрнгийн боломжтой хүний 30% шүү дээ. Газарт буусан нь дээр шүү

Avatar

Зочин 2020-05-01 202.126.89.155

400 сая жуулчин ирвэл монголчууд өлбөрч үхэн

Avatar

Зочин 2020-05-01 202.55.188.93

Хүрэлсүхээ наад усан тэнэгээ тэр Бэрх тосгонд нь аваачиж намын үүрын дарга болгооооочээээ

Avatar

Зочин 2020-05-01 202.131.250.130

ЯГ ЗӨВ…

Avatar

Зочин 2020-05-01 43.242.242.59

Эрдэнэтийн 49 хувийг МАНАН-гийн нөхөд буюуу АН болон тэдэнтэй мөнгөний тал дээр хамтарч ажилладаг МАН-ын нөхдөд өгүүлээгүйн төлөө Оюун-Эрдэнийг яасан их гоочилж муулна вэ. Ард түмэн та нар өөрсдөө туйлын ядуу амьдарч байж өөрсдийнх нь төлөө, улс орныхоо төлөө явсан хүмүүсийг дэмжихгүй юм гэхэд муулахгүй байгаач. Ард түмэн дийлэнх нь юм ойлгодоггүй нам гэдэг юмыг шүтдэг болчихсон юмаадаа. Муугийн цондон доо

Avatar

Зочин 2020-05-01 43.242.242.59

Аль болох олон жуулчин ирвэл сайн л байна. Ирээсэй гэж хүсэж байгаа Оюун-Эрдэний зөв шүү дээ. МАНАН-гийн сайтынхан муулах юмаа олж ядах юм. Ажил хийж байгаа хүн санаа өгөх юм бичиж бай. Дандаа эсэргүүцэж нурааж байхаа болиоч

Avatar

нямаа 2020-05-01 103.212.117.168

Оюунэрдэнэ попын барьсан алан хешеег vзэх гэж 400сая жуулчин ирэх нь

Avatar

зочин 2020-05-01 182.160.33.118

Одоо ичсэн нүүрэндээ үй түмэн х***а оруулаад ирж мэдэх л солиот байна

Avatar

ZOCHIN 2020-05-01 182.160.33.118

Энэ нэг төрийн алба хийж үзээгүй нам дагаж далдагнасан залуу Миеэг та цаанаасаа л дарга төрчиж гээд пялдага царайлаад сууж байсан юу ч мэдэхгүй амьтан

Avatar

Ч 2020-05-01 64.119.19.71

Нэг л бишээ энэ нөхөр….

Avatar

Amar 2020-05-01 182.160.35.24

Монгол улс 400 000 000 байтугай 40 мянган жуулчин авах дэд бүтэц, ядаж жорлон ч алга байна шүү дээ.Манайд ирдэг үүргэвчтэй аялагчдыг жуулчин гэдэггүй юм шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-05-01 66.181.183.142

Энэ хүн Монгол Улсын хүн ам хэд болох, сая гэж ямар тоо болох талаар ямар ч төсөөлөлгүй ажээ

Avatar

tselmeg 2020-05-01 123.208.191.66

ymar ch gesen hanitai um bna

Avatar

Зочин 2020-05-01 73.92.12.67

Ухны сахал доороос ишиг юу гэж ч майлж болно…… Удахгүй дээ……хэ хэ хэ Оюунхорол ямар их сандарж байнаа…… 400 сая жуулчин ???? ……. Их жижиг сэтгэж байна шүү….. Ядаж 400 тэрбум жуулчин гэж ярьсан бол …….Энэ ишиг,ах Ухна хоёрын Онон голын сав газар бариулсан мөргөлдөж буй хоёр ухны ядуухан баримлыг өөр галактикаас харь гаригийнхан ирж үзэхгүй юу ….. Монголчууд бид өөрсдөө ингэж жижиг сэтгэмээргүй байна!!!!????!!!!

Avatar

Зочин 2020-05-01 192.82.77.45

Ихэсийн газар хятад шаахааний мөр бүү гарга гэдэг сургаал энэ нөхөрт хамаагүй юм шигээ

Avatar

irgen 2020-05-01 59.153.112.146

Монголын малыг 200 сая хүргэ гэж СТАЛИН ГУАЙ хэлж байсан даа.

Avatar

123456 2020-05-01 49.0.212.62

Ха ха ха, өөрөө ёстой гоё хэллээ

Avatar

Зочин 2020-05-01 203.91.115.39

Тэр бум тэр бум аар нь ярисаар байгаад 400 сая бага юм шиг санагдаад хэлсэн байлгүй дээ

Avatar

Зочин 2020-05-01 174.114.162.60

xuuk axiinhaa xormoi door yu gj ch shaaj bno.
neg udur chamaig zoligt gargah biidee

Avatar

Зочин 2020-05-01 202.21.109.49

Bi heleeed baigaaa she ene bol harwardiin argaaar bodson bi bol harward toggson pidda shuuu

Avatar

Зочин 2020-05-01 72.205.128.8

Yu ch unshaagvi, tun ch nimgehen bolovsroltoi, Gvvgliin hemjeenii ungutshun setgedeg, er ni bol sain seheeten bish harin oroldson bol gaigvi buhchin baij bolohoor ugugdultei hvn shig baigaa yum.
Uuruu l uuriigee huurulhuus uur hvnd neg ih toogdoh yum bagatai l zaluu yum uu daa!

Avatar

Иргэн 2020-05-01 192.82.75.66

Яахав дээ хөөрхий 400 мянгыг 400 сая гээд андуураа л биз?!?! Та нхр залруулаад л ойлгочихгүй юү?! Иймхэн юмыг дэвэргээд байх даа яахав дээ?!?!

Avatar

Зочин 2020-05-01 103.212.117.168

Малаа 400 мянган жуулчинг бид нар жилдээ элбэг хvлээж авдаг. Харин 400 сая байтугай 4 саяыг хvлээж авах боломж одоо байхгvй байгаа. Худлаа поп шааж байгаад нь итгээд байх юм

Avatar

ч 2020-05-01 59.153.85.103

Здаа чинь ичихгүй худлаа ш*** юмаа. Хятад 60 сая жуулчин авч байхад манайх яаж 400 саяыг авах юм бэ? Монголд ирж байгаа барууны жуулчдын ихэнх нь Хятадыг үзэхдээ дагаварт нь Монголоор дайрсан байдаг ш дээ. Дэлхийн хамгийн их жуулчин авсан улс болох Франц 2019 онд 86.9 сая жуулчин авч байхад жуулчны ямар ч дэд бүтэцгүй Монгол 400 саяыг авна гэж ард түмнийг дэндүү басамжилж юу ч гэж худлаа хэлж болно гэж бодоод байгаа юмуу муу здаа. https://bigseventravel.com/2019/01/most-visited-countries-2019/

Avatar

Зочин 2020-05-01 150.129.140.219

Попын хаан минь Укагийн хормойноос зүүгдээд "маргаашийн нар луу хамтдаа аял" даа.

Avatar

Зочин 2020-05-01 66.181.184.66

Энэ залууг гайгуй юмуу гэсэн нэг л бишээ бух эрх мэдэл цагдаа шуух АТГ байхад элбэгээг анам авчир гэх шиг сонин арай л жаахан хуухэд шиг цэцэрхээд байх нь торийн сайдын шинж биш шуу томоор сэтгэмээр байна шуу залуу хун шуурхай ажил бараг гарч ирэхдээ л том том юм ярьсан одоо яг л байдагтай л байна шуу

Avatar

Зочин 2020-05-01 122.201.22.131

Эх орны эдийн засаг хямралд нэрвэгдсэн байхад Хэнтий нутагтаа хөшөө барин гэж зүтгэдэг нөхрийг ямар л олигтой хүн байх юм вэ. М.энхболыг албан тушаалтай намын дарга байхад хөлд нь мөргөдөг ганцаардсан үед жийгээд хаядаг эр хүн ямар л байх юм вэ

Avatar

Худалч оюун-эрдэнэ 2020-05-01 64.119.26.26

шударга бус байсанд нь зэвүү хүрсэн

Avatar

Зочин 2020-05-01 192.82.71.246

амандаа орсоноо шууд бодохгүйгээр гаргадаг баагий юм шиг байгаа юм. зүгээр л нэг их хийрхсэн нөхдүүд байх юмаа.

Avatar

Зочин 2020-05-01 202.21.109.49

THIS IS HARWARD CALCULATION oK ? Shut Up ..xaxaaxaxaxa arai2 pesdaaaaa ene nohoig hentuu ruu butsaaa bult bult mutraad baisan 10 jilin huuhed ch ehe oron 3 saytai 400 say hun irne geheed yaj avahuu buur neg humuust taalgdah gej mult userdeg ni barigdaaashh bas harwardin bodoloot bodsn shuuu axxaxaaxaxa

Avatar

Зочин 2020-05-01 202.179.27.61

ш****г сармагчин бэ

Avatar

Зочин 2020-05-01 122.201.21.167

Hudlaa yrilaa yrilaa gehed bas neg barimjaa gej ym baidag ym shuu duu mini gej kinon deer heldeg dee

Avatar

зочин 2020-05-01 66.181.191.68

Ойж буусан, бултаж мурисан олиггүй нөхөр байна даа. Уг нь их л итгэж байлаа

Avatar

Зочин 2020-05-01 66.181.161.95

Ёстой нөгөө 10 гэдэг тооноос дээш мэдэхгүй гуйлгачин гэх шиг Гадаадад ном сураад ирсэн биш баримжаагаа алдчихаад иржээ. Зүгээр энэ нэг бариад бөөн юм болж одоо ашиглалтанд ормор санаатай болж байгаа нисэх буудал чинь хэдэн зорчигч, дамжин нэвтрүүлэх даацтай юм бэ? Ядаж үүгээрээ баримжаалдаг байгаа даа. Их ингэж дальчиганавал УИХ -дахь балайнуудын тоог л нэмнэ шүү дээ, памперстай бацаан минь! Жаахан болгоомжтой ш**. Юм үзсэн шиг бай. Ховдынхны бөөрөнд наалдсаар өлөн сэтгэлгээтэй болчихоо юу?

Avatar

Зочин 2020-05-01 150.129.140.70

Тэр дарга боломж байна гэсэн санаагаа хэлсэн болохоос ямар 400 сая гэж хэлээ юу. Эхлээд бодож байж амнаас гарах хийгээ гаргаж байх хэрэгтэй. залуу хүн байж уучлалт гуйчихгүй гүлдийгээд муухай л юм даа

Avatar

Zochin 2020-05-01 88.123.12.143

Pop diwa

Avatar

Зочин 2020-05-01 64.119.18.140

Попролтийн Далай даян даяар дуурсагдах дархан аврага цол хүртвээ

Avatar

Зочин 2020-05-01 202.126.89.66

Оюунэрдэнэ нас чинь хүрэхгүй бүр дахиж арван удаа төрөөд ч нас чинь хүрэхгүй поп од гуа

Avatar

Зочин 2020-05-01 202.55.188.91

Ц.Элбэгдорж ч 2015 онд Берлинд ЕКСПО гоор ойрын 3 жилд 3 сая жуулчин хүлээн авна гэж байсан. Тэрний хажууд Л.Оюунэрдэнэ гайгүйл бн. Трамп хүртэл бүлт үсэрдэг л юм

Avatar

Зочин 2020-05-01 202.126.89.53

3 жилд 1.5 жуулчин авсан.

Avatar

Xaxaxa 2020-05-01 139.5.219.250

Zaldag gar shvv XAXAXA

Avatar

Зочин 2020-05-01 203.91.115.51

Яаж ч том сэтгээд Монголд хэзээ ч 400 сая хүн ирэх боломжгүй. Лав л ойрын 100 жилд жаахан барагцаатай цуурч баймаар юм. Ямар 7 буудлын Должин авгай биш биз дээ. Төрийн өндөр албан тушаалтан хүн гэдгээ бодож жаахан мэдлэгтэй мэдрэмжтэй юм ярьцгааж бай л даа. Дэндүү боловсролгүйгүй гэдэг нь харагдаад өмнөөс б**с улайх юм даа. Нутгийн нэр баасдаад.

Avatar

Зочин 2020-05-01 192.40.57.233

Onigootoi l lr odoo g*** tuuhee yariaaad juulchida yaraiaad duusaga

Avatar