Франц улсын иргэн маргааш нутаг буцна | News.MN

Франц улсын иргэн маргааш нутаг буцна

Франц улсын иргэн маргааш нутаг буцна

Франц улсын иргэн маргааш нутаг буцна

Франц улсын иргэн маргааш /2020.05.02/ Франкфуртын тусгай үүргийн онгоцоор эх орон руугаа буцахаар болжээ. Тус улсын иргэн өнгөрөгч гуравдугаар сарын 2-ны өдөр Аэрофлотын онгоцоор Монголд ирж, COVID-19 халдварын анхны тохиолдлоор бүртгэгдсэн.

Эрүүл мэндийн яамнаас дөрөвдүгээр сарын 27-нд шинэ коронавирусийн халдварын тархалттай холбоотой ээлжит мэдээлэл хийх үеэр ХӨСҮТ-ийн ерөнхий захирал Д.Нямхүү “Франц иргэний бүх шинжилгээ сөрөг гарч, бие нь эрүүл болж, "Энх саран" сувилалд шилжиж байна. Энэ хүн нийт 47 хоног эмчилгээ хийлгэсэн. Анх эмнэлэгт маш хүнд ирсэн. Эмчилгээнд орсон үеэс дэлхий биднийг анхааралтай ажигласан. Дэлхийн аль ч оронд Монгол хүн өвдөх эрсдэл байгаа учраас франц иргэнийг эдгээж сайхан хандсаны хариуг манай иргэдэд бас барих байх аа. Ер нь уушигны үрэвслийг шимэгдүүлэх, цусан дахь хүчилтөрөгчийн хэмжээг хэвийн байлгахад онцгой анхаарч ажилладаг. Эмчилгээний үр дүн гарлаа” гэдгийг мэдээлсэн юм.

А.СҮРЭН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
52
ЗөвЗөв
12
ГайхмаарГайхмаар
7
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
3
БурууБуруу
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

61 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

uher mongolchuud 2020-05-01 139.5.219.82

muu muudaa durtai gedeg shig ene bidniig tsaash n haruulj chadaagu l***r yavah uheh bidend yamar hamaa bnaa

Avatar

Зочин 2020-05-01 66.181.164.175

Шууд авилга нэхдэг эмч байна даа

Avatar

Зочин 2020-05-01 185.92.24.61

гаднаас хулгайчуудыг авчрахаа болиочээ. МАК ын тэнэг хүүхдүүд сая ирсэн байсан

Avatar

Франц 2020-05-01 76.107.165.63

Мангар монголчуудаар үнэгүй эмчилгээ хийлгээд буцлаа. Очоод Монголоос олборлосон ураныхаа ашгаар авсан харшдаа очиж амрах минь. Бас Монголын эрх мэдэлтнүүдэд хэдэн жилийн өмнө өгсөн авилгын улмаас Францын шүүх дээр үүсгэгдсэн эрүүгийн хэргээ зохицуулах ажил байна.

Avatar

Amjilt 2020-05-01 24.46.100.17

Soyol irgenshil,globalchlald surtsgaa

Avatar

France ruu urchlegdrj bui Ankh-Otgondoo az jargak husie ee!!! 2020-05-01 202.9.46.115

Za ingeed Ankh-Otgon maani FRANCE ruu urchlegdlee dee, sain hun bolooroi. Shar huvalz bolj bolkv shvv.

Avatar

Зочин 2020-05-01 182.160.39.19

Мэлхий,Өвсөн тэжээлт биеийн эсэргүүцэл сул ү****ц өлөн цонхигорууд зайл

Avatar

Зочин 2020-05-01 72.205.128.8

Ashigt maltmalaa uhaj bolovsruulalgvigeer aj vildveree undur hugjvvlj chadsan uls oron manai ene bumburtsug deer l lav baidaggvi yum daa.
Mal aj ahui, gazar tarialan, hungun hvnsnii vildvereer amijirgaagaa zalguulahaas bish asar undur hugjij chaddaggvi l yum shigee!
Manai natsistuud Orosiin dohoi zangaagaar hudulj, uursnuu ch medelgvi eh ornihooo hugjliig saatuulj bna daa!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-05-01 192.82.73.14

Монгол эмч нар мундаг чадварлаг гэдгээ харуулж чадлаа хоёргүй сэтгэлээр ажиллахаар ингэж амжилтанд хүрдэг гэдгийг бусад эмч нартаа ХӨСҮТ ийн эмч нар бусаддаа харуулж чадсан бүх эмч нар ийм байгаасай өвдөж ирсэн хүмүүсээ ялгаж мөнгө төгрөг харахгүй адилхан үйлчилдэг байх хэрэгтэй хөдөө орон нутагт арай л дэндүү шүү ажилын хувийн эмнэлэгээр үзлэг хийгээд алга болчихдог зуршилтай үүийг л болиулмаар байна

Avatar

Зочин 2020-05-01 192.82.74.154

Битгий уль. Газар доорх баялагаас минь хамаагүй ухаад явахдаа долоох шахдаг мөртлөө эмнэлэгт ирж үзүүлэхдээ том данжаад шиг ярих улаанбаатарын шээс вэ?!!

Avatar

Зочин 2020-05-01 192.82.75.250

Газар хамаагүй ухвал Лусын хорлол болдог гэж сонссон

Avatar

Зочин 2020-05-01 103.26.194.238

Frants esvel uvchin avchirsan gedeg utgaar ni bish uran uhsan geheer durgui hureed bna. Er ni Mongoliin gazriig uhaj bayajij baigaa buh humuust durgui hruch bna. Zaa yahav 1, 2 tom uurhaigaa ugaj tusvuu burduuleh bol uur asuudal.

Avatar

Зочин 2020-05-01 66.181.185.150

Франц ухна ашгүй буцах нь.

Avatar

Зочин 2020-05-01 39.115.114.99

Халдаах гэж ирээд ирээд өөрөө өвдөөл буцлаа

Avatar

Заагч 2020-05-01 202.179.31.252

Хогийн франц далд орж байна яамай даа хогийн гай баялагт минь шунасан шулам гэж энэ хүнийг хэлнэ дээ.

Avatar

Зочин 2020-05-01 210.217.18.79

Эрүүл энх аз жаргалыг хүсье сайн яваарай

Avatar

Монголын ард түмэн 2020-05-01 59.153.112.134

Эрүүл энх болсондоо баярлаад сайн яваад хариарай, дахиж ирж Монгол орныг минь уранаар битгий хордуулаарай, манайх ч уурхайгаа хаах болно!!!! Монголчууд урангүйгээр өлсөх болоогүй болохоор уран олборлуулахгүй, эх нутгаа эрүүл байлгамаар байна!!!!!

Avatar

Зочиг 2020-05-01 66.181.185.243

Аян замдаа сайн яваарай. УОК-оос шуурхай зохион байгуулалттай арга хэмжээ авсны дүнд эмнэлгийн тусламжийг хурдан хугацаанд авч эдгэрээд эх орондоо буцаж байгаа танд сайн сайхныг хүсч Монгол орны эмч эмнэлгийн ажилчдын талаар сайхан сэтгэл тээн буцаж байгаа гэдэгт итгэж байна. Манай ард түмэн таныг мартахгүй.

Avatar

Зочин 2020-05-01 122.201.21.167

pyaldaga muu buus ve chi

Avatar

zochin 2020-05-01 202.9.46.5

uranii kompaniig xuuj gargaya. uul us buzarlalaa uvchin avchirlaa .odoo boloo yum bish yy. edgesen xoino ni xariutslaga tootsno gesen darga naraa xelsen dee xyrexgyi yavuulax gej bgaa yum uu

Avatar

Шийтгэл 2020-05-01 88.21.70.239

ЕВРОПУУД МОНГОЛЫГ ХЭЗЭЭ Ч САЙХАН НҮДЭЭР ХАРАХГҮЙ. НҮҮР ЦАРАЙ ХАВТГАЙ НҮД МУУХАЙ ЖАРТГАЙ ГЭЭД ТЭНЭГ СИНДРОМТОЙ ХҮМҮҮСЭЭ БИДНИЙ НЭРЭЭР НЭРЛЭДЭГ. ӨӨРСӨДӨД НЬ АШИГГҮЙ ЛБОЛ ӨЛБӨРЧ ҮХЭЖ БАЙСАН Ч ТООХГҮЙ. АШИГТАЙ БОЛ ТЭГЭЭД СОРОХГЭЭД Л ОРООД ИРНЭ. СОРУУЛАХГҮЙ ГЭЭД ТЭМЦВЭЛ ТЭГЭЭД ТЭРРОР МИРРОР ГЭЖ НЭР ХОЧ ӨГӨӨД. ИЙМ Л ХҮМҮҮС. МОНГОЛЧУУД ОДОО ИЙМЭРХҮҮ ЮМНУУДААС ХОЛ БАЙСАН НЬ ДЭЭР.

Avatar

Зочин 2020-05-01 202.9.46.35

битгий худлаа х** чи , очиж ч үзээгүй байж

Avatar

Зочин 2020-05-01 202.21.96.134

Хамгийн гол нь Монголоос зайлах болсон нь сайн мэдээ байна. Энэ хүний эдгэрнэ үү яана уу бид нарт ямар ч хамаагүй. Амьд байгаа дээр нь зайлуулсан нь дээр, үхчихвэл бөөн гай. Гадны орнууд Монголчуудыг эмчлүүлэхгүйгээр зайлуулж байгаа биз дээ. Австрали гаднын бүх иргэдийг нутгаасаа гар, эмчлэхгүй гэдгээ мэдэгдсэн. Хэцүү цагт бүгд хар амиа бодож байна. Тэр нь ч зөв. Монгол ч гэсэн хар амиа л бодох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-05-01 66.181.161.55

Хаанахын ямар иргэн байх нь хамаагүй манай эмч нар өөрийн иргэдийн нэгэн адил сайн эмчилж эдгээсэнд талархаж байна! Гадаад иргэдийг гадуурхах үзэл бол хоцрогдсон бүдүүлэг орны иргэдийн зүгээс гардаг ядруу дорой араншин байдаг!!!

Avatar

Зочин 2020-05-01 122.201.21.167

ANU GERMAN ANGLI zereg ornuud bas yduu buurai orondoo oroh uu gadnii b u g s doloogchoo. Nerteigeer ni chi gertee bailgaj baigaad yvuulahgui yasiin

Avatar

Шийтгэл 2020-05-01 88.21.70.239

ФРАНЦАД ЧАМАЙГ САЙХАН НҮДЭЭР ХАРАХГҮЙ ШҮҮ!!! БҮҮ ЭНДҮҮҮР!!!

Avatar

Зочин 2020-05-01 64.119.26.148

с** минь гадны тэр тусмаа барууны оронд ганц Монгол гэлтгүй бүх Ази хүмүүсийг ад үзэж байхад чи яасан палдига б**с долоогч палдига вэ?

Avatar

Шийтгэл 2020-05-01 88.21.70.239

МӨН ТЭР ЭМНЭЛЭГ НЬ ШАЛАА ГАРААРАА УГААЖ ЗАВААРТДАГ ЮМ БИЛЭЭ. АРАЙ Ч ДЭЭ ХЭДДҮГЭЭР ЗУУНД АМЬДРААД БАЙНА АА МОНГОЛЧУУД МИНЬ. ЦЭВЭРЛЭГЭЭНИЙ ХЭРЭГСЭЛ ЭМНЭЛЭГТ НЬ БАЙХГҮЙ БАЙНА ГЭЖ БАЙНА АА…. 🤮🤮🤮ЯМАР СЭТГЭЛГҮЙ ХҮМҮҮС БАЙХААРАА ЭМНЭЛГИЙГ ИЙМ БАЙДАЛТАЙ БАЙЛГАДАГ БАЙНА АА

Avatar

Зочин 2020-05-01 202.21.108.174

Эх орноосоо зугатаж гадаадад амьдарч байгаа чамд энэ талаар шүүмжлэх эрх байхгүй

Avatar

Зочин 2020-05-01 213.143.49.216

Харин эмнэлэг ямар байдагыг мэдсэний хувьд шүүмжлээд байна. Дайнтай Сирид ч монгол шиг заваараад байдаггүй юм билээ

Avatar

123 2020-05-01 92.38.148.60

Ataarhaad uhehnee! Gadaadad bgaa ch mongold bgaa mongolchuudaas iluu mongoloo gej boson humuus zunduu bdgiin. Neeh hudlaa eh oronch yum shig hutshaa bolimoor yum. Odoo ene mongolchuudaa har, gudamj talbaigaa hogiin sav, 00-iin uruu bolgood l bj bna shd. Hum yum helheer bitguu h*** chi yu yum geed aimar buduuleg. Gaigui mungu, yumtai bolhoor busdiig deerlhej bolno gej boddog humuus gudamjaar duuren.

Avatar

Зочин 2020-05-01 92.38.148.60

Eh ornoosoo zugthaasaa iluu amidrah gej l yavsan humuus. Yamar buduulag hun be uuruu. Mongolchuud haana ch bsan uursdiin setgegdlee uldeeh erhtei. Yalanguya eh orniihoo bolj butehgui bgaa zuild bol burch sain shuumjleh heregtei.

Avatar

Зочин 2020-05-01 192.82.74.154

Сэтгэлгүй гэж улих биш. Ухна Хүрэлсүх, Эрдэнэ мэтийн намын дарга нараас асуу. Замаас нь хэчнээн хулгайч мөнгө алга хийдэг бол? Ганц шалны модны мөнгө хүртэл хатуу цавчаанд ордог шүү.

Avatar

Зочин 2020-05-01 66.181.161.24

Be safe and healthy. We wish you the best.

Avatar

Зочин 2020-05-01 122.201.21.167

Edgej garhaar ni hariutslaga tootsno gesen yasan bee

Avatar

Шийтгэл 2020-05-01 88.21.70.239

МОНГОЛ УЛСЫН ХУУЛЬ ТОГТООМЖЫГ ҮЛ ТООН ЗӨРЧСӨН ЭНЭ ЭТГЭЭДЭД ХУУЛИЙН ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭЛГЭХГҮЙ ИНГЭЭД ЯВУУЛЖ БАЙГАА НЬ МАНАЙ УЛСЫН ХУУЛИЙН БАЙГУУЛЛАГА ХИЧНЭЭН ЯЛЗАРСНЫГ ИЛТГЭЖ БАЙГАА ЮМ ШҮҮ. БАРУУНЫ ХҮМҮҮСИЙГ ХАРАХААРАА ҮХТЛЭЭ ДОЛИГНОДОГ НОВШИЙН БООЛ ЗАНГААСАА САЛАХГҮЙ ЗҮГЭЭР Л ИНГЭЭД ЯВУУЛЧИХ ГЭЖЖ😠😠ЯНЗ БҮРИЙН НЭР ЗОХИОЖ ӨГЧ НЭЭХ ӨХӨӨРДӨӨД БАЙГАА Ч ЮМ ШИГ ЭРГҮҮТЭЛД ХЭМЖЭЭ БИЙ ДЭЭ МОНГОЛЧУУД МИНЬ. ТЭР ЭЛЧИН САЙД ГЭЖ ЯРВАЙСАН ЦАРАЙТАЙ ФРАНЦЫГ Ч ГЭСЭН ЦУГТ НЬ ЯВУУЛЧИХ ТЭГВЭЛ. ФРАНЦ УГААСАА ЦЕГАНДУУ

Avatar

Шийтгэл 2020-05-01 88.21.70.239

МАРКИЙН ЗОЛБИНДУУ ХҮМҮҮС. АФРИКИЙН ОРНУУДЫН ЯДУУРАЛД БУРУУТАЙ ГОЛ ОРОН БОЛ ФРАНЦ. ХАМАГ АЛТ ЭРДЭНЭСИЙГ НЬ ХУУ ХАМСАН ДАА. ХАРИН СҮҮЛИЙН ҮЕД БУРХАНЫ АВРАЛААР ХУЛГАЙ ХИЙХЭД НЬ УЛАМ ХЭЦҮҮ БОЛЖ БАЙГАА. ДАНДАА ЭД НАРААС БОЛЖ ЯДУУ АМЬДРАНА ГЭЖ ЮУ БАЙХАВДЭЭ. ОДОО ТЭР УРАНЫ ҮЙЛДВЭРИЙГ Ч ГАРГАХ ХЭРЭГТЭЙ. МОНГОЛЧУУДАД ЯМАР Ч АШИГГҮЙ ХОРТОЙГООС ХОЙШ!!! БҮХ ГАДНЫ ИРГЭДЭД ХАТУУ ХЯНАЛТ ТАВЬЖ ЮУ ХИЙЖ БУЙГ НЬ ШАЛГАЖ БАЙМААР БАЙНА

Avatar

Зочин 2020-05-01 66.181.161.26

Буруу өдрөө наашаө мордсон булган сүүлтэй Анх-Отгон минь нутагтаа очоод бас л шинжилгээ өгч тусгаарлагдах байхдаа,

Avatar

Зочин 2020-05-01 122.201.21.167

irsen zamaaraa sursan duugaa duulaad maarsh

Avatar

Гшг 2020-05-01 203.91.115.56

Хэнд хамаатай юм бэ малнуудаа МАН ынхан мэргэжилийн бус ЭМЯны сайд авгайг соль.попууд

Avatar

Зочин 2020-05-01 66.181.187.188

209 91 115 56 та ямар их үзэн ядах өвчинтэй хүн вэ, Бусад улсууд мал бол та ч бас мал , хүн хүнтэйгээ ,мал малтайгаа хаоьцдаг юм.

Avatar

zochin 2020-05-01 58.109.221.157

YU gj yarihaa ter hunii uhaan medne Emch nartaa bayarlalaa Mongoliin neriig avch garlaa

Avatar

ОНГОД 2020-05-01 202.21.108.170

ТЭР БАЯН ТАНСАГ УЛС ОРОНДОО ОЧСОН ХОЙНОО ХӨӨРХИЙ БУУРАЙ ОРНЫГ МИНЬ, ЯДУУ МОНГОЛЧУУДЫГ БАГА ШИГ Л ДООШ ХИЙГЭЭРЭЙ, УУЛ УСНЫ МИНЬ БАЯЛАГТ АХИН ШУНАВАЛ НЭГ ФРАНЦААР ДУТАХГҮЙ НИЙТЭЭРЭЭ ҮХЭЖ ҮРЭГДЭНЭ ГЭДГЭЭ САЙН УХААРСАН БОЛ НААШ БҮҮ ЗҮГЛЭЭРЭЙ, ЭНЭ ҮГИЙГ БУСДАДАА САЙН СУРТАЛДААРАЙ. ЦАГААНУУД ТА НАРЫН ШУНАЛ, ДЭЭРЭНГҮЙ ҮЗЭЛ АГУУ ШҮҮ. ЭНЭ УДАА ЯАХАВ ӨРШӨӨЛӨӨ, МОНГОЛЫН МИНЬ ТЭНГЭРИЙГ БҮҮ БАСААРАЙ

Avatar

Зочин 2020-05-01 202.21.96.134

Чи над шиг цагаануудаар дээрэлхүүлж тэнд амьдарч үзсэн хүн байна. Тиймээс хорвоог харах нүд өөр болжээ. Эмнэлэг үрүү бол ойртохын ч хэрэггүй байдаг. Үзэн ядуулна. Манай нутгаас зайл гэсэн хүмүүс байдаг. Монголын ядууг цагаанууд уулга алдаж ирээд ярьдаг. Бодит үнэн гэвэл ийм л байна.

Avatar

Зочин 2020-05-01 117.111.7.153

Тэгээд юү гэж заяа муут минь

Avatar

Баяртай 2020-05-01 202.21.96.134

Нутагтаа очоод монголчуудыг үзэн ядах биш гайгүй нүдээр харж яваарай гэж захих байна. Танай нутагт монголчуудыг эмчлэх нь байтугай шинжилж өгөхгүй байгаа биз дээ. Манай нутгийн хоол чамд таалагдав уу? Чихэж чихчихээд дараа нь амтгүйг нь ярьж явахгүй байлгүй дээ. Монголчуудын татварын мөнгөөр эмчлүүлж авчихаад дараа нь нутагтаа очоод ядууг нь гайхаад гүйхгүй байлгүй дээ. Манай нутагт дахиад битгий ирээрэй.

Avatar

зочин 2020-05-01 66.181.190.245

чи яасан муухай хүн бэ

Avatar

Зочин 2020-05-01 66.181.187.188

Хүмүүс их муухай болсон үг хэлийг нь унших ч хэрэгүй гэхдээ цөөн тооны хүн байгаа даа

Avatar

Зочин 2020-05-01 66.181.178.122

За ашгүй дээ эмч нартаа маш их баярлалаа улсынхаа нэрийг мундаг сурталчиллаа шүү. Амжилт.

Avatar

Зочин 2020-05-01 202.21.118.6

Эх оронд минь шунаж эргэж битгий ирээрэй, урт наслаарай, үүрд баяртай.

Avatar

Зочин 2020-05-01 64.119.26.10

сайн яваад хариарай Одоо манай баялагийг сонирхоод хэрэггүй биз дээ

Avatar

Зочин 2020-05-01 202.21.118.6

Үүрд баяртай, харин бидэнд булган сүүлтэй байх болтугай.

Avatar

Зочин 2020-05-01 103.80.210.183

Франц булган сүүлтэй байлаа. 38+ дээш хүн гарлаа. одоо дахиад нэмэгдэнэ.

Avatar

Зочин 2020-05-01 202.21.118.6

тийм утгаар бишээ, бидэнд баярласан сэтгэлээр хариу тус хүргэхгүй юмаа гэхэд эх орныг минь бага ухаарай гэсийн,

Avatar

Монгол 2020-05-01 192.82.77.62

Бусад 30 гаруй халдвар нь Францаас биш Оросоос орж ирсэн. Орос улс олон улсын журмыг зөрчиж манай хүмүүсд шинжилгээ хийлгүй ирүүлсэн учраас ийм олон хүн халдвартай ирснийг дэлхийд мэдээлж, цаашид ийм хариуцлагагүй явдлаас сэрэмжлүүлэх нь зүйтэй. Нөгөө ТВ-гийн хөтлөгч Кирилл Клеймёнов нь ч мэдэг.

Avatar

Зочин 2020-05-01 202.9.46.35

МАНАЙ УОК ИЙН ХИЙСЭН АЖИЛ БАЙХ АА , ТЭР БАДРАЛ ВАГОНД ХҮҮХДҮҮДИЙГ 126 ААР НЬ НЭГ ДОР ЧИХЭЖ ХАЛДВАРЛУУЛЖ ОРУУЛЖ ИРСЭН ХЭРГЭЭР АЖЛААСАА ЗАЙЛУУЛАГДАХ ШИГ БОЛЛОО ГЭХДЭЭ ХЯТАД УЛС НЬ ӨӨРТӨӨ ЭЛЧИН САЙДААР ТАТАЖ АВАХ ШИВ ДААЛГАВАРЫ НЬ АМЖИЛТТАЙ БИЕЛҮҮЛСЭН УЧИР

Avatar

Муусайд 2020-05-01 66.181.161.88

Харингуутаа эсрэг биеттэй гээд цусаа бусад өвчтөнүүдээ хандивлаарай гэж гуйя. Монголчуудыг сайн санаж явна биз дээ?!

Avatar

Зочин 2020-05-01 103.80.210.183

эргэлтгүйгээр харилтгүйгээр явбал сайнсан. европ тивээсээ дахин гаралгүй насыг дуусга.

Avatar

зочин 2020-05-01 202.9.40.184

сайн яваарай, нутагтаа очоод монголчуудыг битгий гадуурх гэж сайн мэдээлэл өгөөрэй хө

Avatar

манай эмч нар мундаг байна 2020-05-01 150.129.142.193

Сайхан мэдээ байна. Бүгдэд эрүүл энхийг хүсье

Avatar

Зочин 2020-05-01 122.160.73.228

Сайн л мэдээ байна. Юм бүхэн цаг хугацаатай. Энэ өвчин ч гэсэн.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж