Хасын Ганхуяг Абдул Каримд хариу өгөв | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Хасын Ганхуяг Абдул Каримд хариу өгөв

Хуучирсан мэдээ: 2015.12.05-нд нийтлэгдсэн

Хасын Ганхуяг Абдул Каримд хариу өгөв

"Ард" санхүүгийн нэгдлийн гүйцэтгэх захирал Ч.Ганхуяг өөрийн фэйсбүүк хуудаснаа Абдул Каримын үйлдлийг шүүмжилжээ. Тэрбээр "За, энэ бол буруу. Юу вэ? Хугацаа хаагдахаас өмнө нэг минутын өмнө дэнчингээ тушаагаад хувьчилж авч байгаа мөнгөний эх үүсвэрийг, авч байгаа эзнийг шалгаад цэвэр мөнгө гэдгийг баталгаажуулах ёстой гэснээс болоод ингээгүй гэж найднам." гэж өгүүлээд өөрийн бодлыг ийн илэрхийлжээ.

 

Абдул Каримгуайд,

Эрхэм ах таны захидлыг сая уншлаа. Тэгээд энэ мэдэгдлийг бас үүгээр хийхгүй бол болохгүй нь ээ. Юуны түрүүнд би таны саяхны хувьчлалд иргэний зориг гарган оролцож, ялсан явдалд баяр хүргэж, талархал илэрхийлье. Хожуудсан бол хүлцэл өчье. Миний бие гадаадын хөрөнгө оруулалтыг тууштай дэмжиж, гадаад, дотоод бизнес эрхлэгчдийн хувьд Монголд тэгш боломжийг олгон таатай орчин бүрдүүлэхийн төлөө тууштай ажиллаж ирсэн нэгэн билээ.

Би хувьдаа төрийн өмчийг шударгаар хувьчилснаар, гадаад дотоодын шилдэг менежерүүд шаргуу ажилласнаар, дэлхийн шилдэг технологийг Монголд нутагшуулснаар Монголын бизнес дэлхийн түвшинд гарч, Монгол улс хөгжингүй улсуудын эгнээнд жагсах боломжтой гэдэг итгэлтэй нэгэн гэдгээ хэлье. Хэвлэх үйлдвэрийн дуудлага худалдааны дараа хэд хэдэн хэвлэл мэдээллийн сувгаар ярилцлага өгөх үеэрээ болон хэвлэлийн бага хурал дээр би АЛИВАА хувьчлалд оролцогчийн жинхэнэ эзэн мөнгөний эх үүсвэр тодорхой байх ёстой гэдэг байр суурийг илэрхийлсэн. Буруу үг, хэллэг хэрэглэсэндээ хүлцэл өчье.

Хувьчилсан хөрөнгийн эзэн нь ил, мөнгөний цаана ямарваа буруу гарын нөхөд байхгүй гэдгийг бид, Монгол Улс, баталгаажуулах ёстой гэдэгтэй та санал нэгдэх байх. Гэхдээ энэ асуудлыг хэт өрөөсгөл байдлаар хүлээн авч, намайг огт тооцоолоогүй өнцгөөс буруутгах, шүүмжлэх явдал гарсан билээ.

Гадаадын хөрөнгө оруулалтыг тууштай дэмжих арга зам бол Монгол Улс НЭЭЛТТЭЙ байхад оршино. Нээлттэй гэдэг нь хөрөнгө авахад нээлттэй улс болох гэсэн үг. Мөн өрсөлдөөн, хувьчлал нь ил тод, шударгаар явагдах ёстой гэсэн үг. Нөгөө талдаа оролцож байгаа талууд нь мөн л ил тод, нээлттэй байхыг хэлнэ гэж би ойлгодог. Энэ бол зарчмын асуудал. Ингэснээр бидний түншүүд, дэлхий нийтийн итгэлийг бид урт хугацаанд хүлээх, даах боломж бүрдэх юм. Бидэнд итгэх итгэл ингэж байж л бүрэлдэнэ. ЗӨВХӨН ингэснээр.

Монгол Улсын хуулиар газрыг зөвхөн Монголын иргэн өмчлөх эрхтэй билээ. Би хувьчлал явуулж байгаа нөхдийг зөвхөн үүнийг л баталгаажуулахыг л хүссэн. Та Монгол Улсын иргэн тул хувьчлалд оролцсон мөнгөндөө татвараа төлсөн үү гэдгийг баталгаажуулахыг л хүссэн. Энэ бол аль ч иргэний хувьд тавьж болох шаардлага гэж үзэж байна. Та ч үүнтэй санал нэгдэх байх. Хууль бол хууль. Би өөрийн итгэл үнэмшил дээрээ тулгуурлан тодорхой зарчим баримталж ирсэн бөгөөд үүнийгээ цаашид ч дагана гэж боддог. Энэхүү дуудлага худалдааны үр дүнгээс татгалзаж байгаа явдалд би харамсаж байгаа. Нуух юун – цочирдсон. Гэхдээ таны тайлбарыг мөн хүлээж авч байна. Монголчууд бидэнд эв нэгдэл хэрэгтэй. Газрын дараачийн эзэнд ч мөн адил шаардлага тавигдах ёстой. Энэ нь Монголын өмч хувьчлалын цаашдын ажилд жишиг, шугам болох ёстой гэдэгт би хатуу итгэж байна. Яг одоо Монголчууд бидэнд алдах эрх байхгүй. 

Ингээд таны цаашдын ажил, амьдралд амжилт хүсье.

Таныг хүндэлж ёсолсон,

Монгол Улсын иргэн Чулууны Ганхуяг.

Т.НОМИН

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Ama 2015-12-05 103.229.122.206

andaa gazryn xuvchlal boloogui sh dee, aduuraad bgaa um uu daa. Ul xudlux xurungiin duudlaga xudaldaa bolood ungurluu naiz aa. Get a lawyer next time.

Mongol 2015-12-05 183.177.98.67

Iimerhuu bushuu tuulainuud tur udirdah erhgui ee. Turiin ordon ruu salaavch gargaad daraa ni bas iimerhuu hariu uildel gargaj baisan, talh 300 geed l yamar ch hariutslagagui yum yariad l yavj baisan etgeed shuu, ene nuhur. Ih hurald ner devshivel ***** songooroi, ard tumeen.

Зочин 2015-12-05 103.57.93.50

энэ ч салхи дамбий шүүдээ

Зочин 2015-12-05 180.235.176.72

Н.Энхбаяраас харамласан хүн хүний гараар могой бариулж авахуулсан байлгүй тэрнээс тэр Абдул аваагүй байж ч магад. Жинхэнэ авсан нь хэн болох нь маш сонирхолтой. Хүмүүс их сонирхоод эхлэхээр нууцлаад наймаагаа буцаа гэсэн биз. Кекүшю хажууд нь гүйгээд л надад хамаагүй гээд байсан тэрнээс ч том хүн биз. Ганхуягийн санаа зөв болох байх хэн нь ч авсан хэл ам тасрахгүй юм чинь иргэдийн бондоор босгочихгүй юу амар.

зочин 2015-12-05 59.153.114.102

ЭНЭ ГАНХУЯГ ГЭЖ НӨХӨР УХААНТАЙ ҮГ ХАЙЖ ИНГЭЖ ОЛОН ДОЛООН ЮМ ДОНГОСОХ ЯМАР ШААРДЛАГА БНАА. ЯДАЖ БИЗНЕСИЙН СОЁЛ ГЭЖ БАЙХ ЁСТОЙ ГЭДГИЙГ ОДОО ЦАГТ ШАЛ УСАН ТЭНЭГ АМЬТАН БИШ Л БОЛ ОЙЛГОХ ХЭРЭГТЭЙ БИЗ ДЭЭ. АБДУЛ КАРИМ ЯМАР ЭНЭ ГАЗРЫГ ДЭЭРЭМДЭЭД АВЦАН БИШ.

зочин 2015-12-05 59.153.114.102

ЭНЭ ГАНХУЯГ ГЭЖ НӨХӨР УХААНТАЙ ҮГ ХАЙЖ ИНГЭЖ ОЛОН ДОЛООН ЮМ ДОНГОСОХ ЯМАР ШААРДЛАГА БНАА. ЯДАЖ БИЗНЕСИЙН СОЁЛ ГЭЖ БАЙХ ЁСТОЙ ГЭДГИЙГ ОДОО ЦАГТ ШАЛ УСАН ТЭНЭГ АМЬТАН БИШ Л БОЛ ОЙЛГОХ ХЭРЭГТЭЙ БИЗ ДЭЭ. АБДУЛ КАРИМ ЯМАР ЭНЭ ГАЗРЫГ ДЭЭРЭМДЭЭД АВЦАН БИШ.

Irgen 2015-12-05 103.57.95.15

Helj yarihiinhaa esregiig hiij yavah yumdaa. Yalagdchaad shalchignahgui baij boldoggui yum baihdaa.

Зочин 2015-12-05 103.10.23.115

ene gajig avsan bol barilga barih mongo bosgoh geed dahiad heden jil boloh bsan daa. Mongotei hund gazraa hel amgui zarchihgui

google 2015-12-05 112.72.11.115

talh gadnii hurungiig hoploloo doo

bi 2015-12-05 202.179.17.199

Ta anhnaasaa hariutslagatai bh bsan yum. Ungursun hoino barag h.gui Surgamj bolog dee. Ter mungu tatvar tuluugui bsan ch bolno. Urshuuliin, ediin zasgiin il Tod baidliin huuliudiig sanaarai. Bidend hurungu oruulalt htei dee. Undur bolovsorson ni iim bj bolohgui. Tanaas boloogui bsan ch Sedel ugch bgaa ym.

Зочин 2015-12-05 140.78.168.216

миний бодлоор бол, татвар төлөөгүй, бохир мөнгө байсан ч яахав дээ. Татварын диваажин гэгддэг орнууд гадны хөрөнгө оруулалт, хөрөнгийг өөртөө татахын тулд нүдээ аниад л мөнгийг нь авдаг. Тэр мөнгийг ер нь хаанаас яаж олсон нь ямар хамаа байнаа? Манайх одоо шалихгүй, нээх сүртэй ашиг орлого өгөхгүй ядуу улс юм байж гаднаас ямар мөнгө орж ирэх нь ямар хамаа байна?

зочин 2015-12-05 122.201.21.96

Ганхуяг чи монголын нэрийг уландаа гишгэсэн өөрийгөө ч ялагдаж чаддаггүй хөгийн ***** гэдгээ харууллаа

зочин 2015-12-05 122.201.21.96

Өөрөө авч чадахгүй болохоороо баахан залуучуудыг бүтэхгүй зүйл рүү татсан чадахгүй болохоороо авч чадсан нөхрийг гүтгэсээр бгаад Монгол орныг ямар найдваргүй улс вэ гэж олон улсад харууллаа

ах 2015-12-05 103.229.122.196

Өөрөө чадаагүй бол хэнд ч биш гэсэн арчаагүй хүмүүсийн нэг юмдаа .Хууль журам хэнээр ч заалгахгүй хэрэгжээд л явчих байсныг ... Цаашид биднийг ийм өчүүхэн,гадныханханыг үзэн яддаг шугуйн сэтгэлгээтэй гээд л.............................

зочин 2015-12-05 103.229.122.53

Ганхуяг асуудлыг зарчмын дагуу зөв л гаргаж тавьсан байна, төрийн холбогдох байгууллагууд ийм л зарчим барьж хяналт хийх л байсан олон улсын хэмжээнд тавигддаг хамгийн энгийн шалгуур шүү дээ, өөрөөр хэлбэл татвараас зайлсхийсэн эсэх, "мөнгө угаасан" эсэхийг ийм энгийн асуултаас л эхэлдэг шүү дээ.,

bold 2015-12-05 103.57.93.165

Ганхуяг гэж инээдтэй банди шүү.

bold 2015-12-05 103.57.93.165

Ганхуяг гэж инээдтэй банди шүү.

bold 2015-12-05 103.57.93.165

Ганхуяг гэж инээдтэй банди шүү.

Зочин 2015-12-05 202.9.41.220

ganhuyagiin zuv shd, tuuniig demjij bn, irgenii uhamsar gargaj urgenii erh uurgee edelsen bn, zuv zuv, mash sain bn, hun burt iim seteliin ugee heleh erh bdag, uls eh oron gazar shorooniihoo tuluu ulam changa hashgirch duu hooloigoo henbugaid ch hurgej baigaarai

UIH-iin gishuun bolmoor bn geh bii dee, Abdul agaa 2015-12-05 182.160.32.90

Ene agaa udahgui mongold UIH-iin gishuun bolmoor bn gej bosoj ireh bii dee

Tatvaraa tulsun il olson orlogo bh yostoi 2015-12-05 182.160.32.90

Zuv sh dee. Tatvaraa tulsunuu gej asuunguut tsutslahaar shiidverlej bgaa gedeg bol maaaaaaaaaaaash ih no-toi nots-toi mungu bsan bh. Yer ni gej, denchingees uur mungu bgagui ch bj medne, Terroristuudaas heden tsaas olj ireh gesen chin eh uusver, tatvar ene teriig ni yariad ehlenguut bolij bhgui yu.

Зочин 2015-12-05 150.129.143.118

сайн ойлгосонгүй.

Ганхуягт 2015-12-05 103.229.121.43

Чамайг чинь овоо боловсролтой залуу гэж бодсон чинь жаахан зальтай, сэргэлэн нехер юм гээч. Чиний энэ ил захидал гэмээр юмуу галзуу юм шиг л бичжээ. Найруулга, хэллэг г.м нь авах юм алга даа.

Ганхуягт 2015-12-05 103.229.121.43

Чамайг чинь овоо боловсролтой залуу гэж бодсон чинь жаахан зальтай, сэргэлэн нехер юм гээч. Чиний энэ ил захидал гэмээр юмуу галзуу юм шиг л бичжээ. Найруулга, хэллэг г.м нь авах юм алга даа.

Хардалт 2015-12-05 103.57.92.170

Монгол улс зах зээлийн нийгэмд шилжсэн цагаас хойш шудрагаар 24 000 000 000 т ашигтай ажиллах боломж анх бизнесээ эхэлсэн иргэдэд тийм ч амархан зүйл биш шүү ????Харин төрөөс луйвардсан ,авилга авсан УИХ , ЗГ -ын гишүүд 60 аад хүн бна,Нөгөө л төрийн өмчийг үнэгүйдүүлж авсан гарууд ??????, Одоо энэ газар 15 000 000 000 т хавьцаа Таван богдод очоод Бат-үүл АН -ынхан 3 000 000 000 т хахууль авах үүд нээгдлээ,Тэгээд нийслэлд 12 000 000 000 т л үлдэнэ

РАВДАН 2015-12-05 202.70.46.207

АРД ТҮМНЭЭС СОНГОГДСОН ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ДҮҮТЭЙ СУУЖ АРД ТҮМНЭЭС СОНГОГДСОН ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨС МОНГОЛ УЛСЫН ИРГЭНШИЛ АВСАН ЮМ БАЙНА. АШИГ СОНИРХОЛЫН ЗӨРЧИЛ МӨН БАЙНА. ШАЛГААРАЙ!

Батаа 2015-12-05 103.57.92.170

АРД ТҮМЭНЭЭС сонгогдсон ерөнхийлөгч МОНГОЛ УЛСЫН ИРГЭН болгосон бна. Одоо энэ хүнийг хэн ч гадуурхаж,элдэвээр гоожлох эрхгүй, ялангуяа хэвлэл мэдээлэл, телевизийнхэн уучлал гуйх хэрэгтэй, Монголд дуудлага худалдаа яаж явагдаж бна гэдгийг дэлхий харж бна.Хаана байна тэр үндсэн хуулийн арьс өнгө,гарал үүсэл,шашин шүтлэгээр ялгарвалан гадуурхахгүй гэдэг чинь ??????? ЭРХЭМ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ЭЛБЭГДОРЖ гуай АРДЧИЛАГЧ гуай, БАТ-ҮҮЛ гуай,

Батаа 2015-12-05 103.57.92.170

Дуудлага худалдаа шудрага болсоныг бид бүгд хүлээн зөвшөөрсөн,УБ хотын А зэрэглэлийн газар ямар үнэ цэнэ хүрэх боломжтойг иргэн Абдул Карим харууллаа,, Харин элдэв хардлага хэрээс хэдэрч бид МОНГОЛ УЛСЫН ИРГЭНЭЭ туйлын муухайгаар хавчин гадуурхаж доромжиллоо,,Улсын ,төрийн өмчийн,нийтийн эзэмшилийн газруудыг ҮНЭГҮЙТҮҮЛЖ авч сурсан ТӨРӨӨС ТӨРСӨН тэрбумтануудын элдэв гүтгэлгийг ДЭМЖСЭН АРДЧИЛСАН ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨСӨӨ эхлээд БҮХ ТВ.ХЭВЛЭЛ МЭДЭЭЛЭЛҮҮДЫГ үнэхээр ГАЙХАЖ БНА

zochin 2015-12-05 182.160.2.226

yn parlamentiin ordon be iim tom ordond suuchaad bas yun ordon

Монгол Орон Мандтугай 2015-12-05 202.21.106.130

1/ Хувьчилсан барилга нь засгийн газрын ойрхон байдаг нь тиймэрхүү. түүнээс биш А зэргийн бүсэд ийм үнэ хүргэсэн гадны ч бай монголын ч бай хөрөнгө оруулагчийг дэмжих ёстой. Харин атаархсан хүмүүс их байх шиг.Тэднийг олоод харчихлаа. 2/ Засгийн газрын ордны ард талын цэцэрлэг дээр Парламентийн ордон барьна гээд зүтгээд байхын оронд Хэвлэлийн үйлдвэрийн буурин дээр Арабуудын өгнө гээд амлачихсан хөрөнгөөр Парламентийн ордноо барихгүй яасан юм бол доо. Одоо болтол мөнгө нь байж л байгаа

Зочин 2015-12-05 103.229.122.170

Энэ нехерт 2002 онд Багабанди иргэншил олгосон байна. Хамтад нь шалгооо.

Зочин 2015-12-05 59.153.115.232

Gadaadiin hurungu oruulaltiig tuushtai demjdeg ch geh shig hehe. Ene neg nuhur anhaarliin tuvd orj uls turchin boloh geed yadarch yavahiig n heden jil harlaa. Yaasan ch hetsuu yum zailuul.

teneg xun 2015-12-05 103.229.121.90

ene jooxon gazar evderxii balgas bxgui bsan bol mongolchuud amidarch l bgaa manaixan ix tuilshramtgai yumdaa bi bol 20 myngan tugrug bxgui uedee bxgui l bdag negen gexdee gexdee ulsiin jiliin tusuvuu uchnuun ix nayd tugruguur batalj uil ajillagaagaa yvuuldag mongol ulsiin xuvid 24 terbum gedeg bol ochuuxen mungu bizdee tegexeer duudlaga xudaldaand yalj bgaa yalagdaj bgaa yaluulj bgaa xumuusiin xoorondiin asuudal bie bienee dairch doosh ni xiisen xedxen l xumuusiin yum yvaad bgaan bishuu ternees ene gazar ene balgas ene mungutei mungugui MONGOL tsaashaa yvdagaaraa l yvna bizdee

БАТАА 2015-12-05 103.57.92.170

Дуудлага худалдаа шудрага болсоныг бид бүгд хүлээн зөвшөөрсөн,УБ хотын А зэрэглэлийн газар ямар үнэ цэнэ хүрэх боломжтойг иргэн Абдул Карим харууллаа,, Харин элдэв хардлага хэрээс хэдэрч бид МОНГОЛ УЛСЫН ИРГЭНЭЭ туйлын муухайгаар хавчин гадуурхаж доромжиллоо,,Улсын ,төрийн өмчийн,нийтийн эзэмшилийн газруудыг ҮНЭГҮЙТҮҮЛЖ авч сурсан ТӨРӨӨС ТӨРСӨН тэрбумтануудын элдэв гүтгэлгийг ДЭМЖСЭН АРДЧИЛСАН ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨСӨӨ эхлээд БҮХ ТВ.ХЭВЛЭЛ МЭДЭЭЛЭЛҮҮДЫГ үнэхээр ГАЙХАЖ БНА

Батаа 2015-12-05 103.57.92.170

Дуудлага худалдаа шудрага болсоныг бид бүгд хүлээн зөвшөөрсөн,УБ хотын А зэрэглэлийн газар ямар үнэ цэнэ хүрэх боломжтойг иргэн Абдул Карим харууллаа,, Харин элдэв хардлага хэрээс хэдэрч бид МОНГОЛ УЛСЫН ИРГЭНЭЭ туйлын муухайгаар хавчин гадуурхаж доромжиллоо,,Улсын ,төрийн өмчийн,нийтийн эзэмшилийн газруудыг ҮНЭГҮЙТҮҮЛЖ авч сурсан ТӨРӨӨС ТӨРСӨН тэрбумтануудын элдэв гүтгэлгийг АРДЧИЛСАН ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨСӨӨ эхлээд БҮХ ТВ.ХЭВЛЭЛ МЭДЭЭЛЭЛҮҮДЫГ үнэхээр ГАЙХАЖ БНА ????????,

зочин 2015-12-05 182.160.1.65

гадны хүн юу ч гэж донгосох нь хамаагүй, явж ирактаа газар ав, өвөг дээдсийн минь хэлсэн үг байдаг. айлаас эрэхээр авдраа уудал, хүний эрхээр жаргахаар өөрийн эрхээр зов гэсэн үг байдаг юм шүү дуртай нь хүрч ирж иргэн болчихоод дураарай дуригахгүй шүү

Зочин 2015-12-05 202.9.41.200

Наад ***** Араб аа Монголын иргэн болгосон та нар өөрсдөө хохь нь удахгүй наадах чинь улс төрд орно гэх байлгүй. Тэнэгүүд ээ. бүгдээрээ тэнэгүүдээ

byamba 2015-12-05 202.126.89.199

ene erguu mal ooroo ingeed mongoo gargaad avch, buteen baiguulalt hiij chadahguigees hoish duugai suuj baihgui. hudlaa lag amitan boloh gej baigaad uls eh ornoo l hohirooj baina daa chi. neg muu nursan balgastai algiin chinee gazriig tiim ih mongoor avch baigaa ni ih yum geed zalbirahgui. ooriigoo lag gej bodohoosoo omno busdiig harch suraach chamaas iluu Baatarsaihan ed nar cham shig omdondoo sheej baina uu. hemjee hemjeendee baimaar yum malaa

Davaa 2015-12-05 27.123.214.120

Jijig gar shde

Davaa 2015-12-05 27.123.214.120

Jijig gar shde

Davaa 2015-12-05 27.123.214.120

Jijig gar shde

zochin 2015-12-05 43.242.243.229

chi eeree avch chadakhgui baij, bitgii tenegteed baigaach malaa, elsech bigaa humuust 24 terbum-g hen egekh yum be? odoo chi naadakhaa duudaad uz dee, ayg l avch haragdaach...

Зочин 2015-12-05 103.229.121.57

Энэ Ганхуяг гэж ямар их шуналын тулам вэ

bold 2015-12-05 27.123.214.120

Bitgi daldagnaad bai

bold 2015-12-05 27.123.214.120

Bitgi daldagnaad bai

bold 2015-12-05 27.123.214.120

Bitgi daldagnaad bai

mongol 2015-12-05 103.26.193.54

gomdol gargAad naad hubichlalaa huchingui bolgoochee

Зочин 2015-12-05 103.10.22.25

акбар аллах

Зочин 2015-12-05 103.10.22.25

акбар аллах

Болдоо 2015-12-05 182.160.37.149

Араб лалын шашинтай улсын мөнгөөр төрийн ордны хажуу талын газрыг зарж болохгүй. Монгол улс Ганхуягтаа өгчих л дөө

Зочин 2015-12-05 59.153.113.15

энэ хүн гайгүй шударгаар ороод өндөр үнээр авлаа гэсэн чинь бас элдвээр гүтгээд болиучихлаа. хуучин чимээгүй хуйвалдаад хэдэн гадаад аваад, мөнгө нь хэний халаас руу орсоныг гаргаж ир тэгвэл. энэ Ганхуяг атаархаад байгаа л юм бол.

Зочин 2015-12-05 182.160.34.55

Шонхорын хууль бус наймаа хийсэн Абдуллын бизнесийн тунш 3 хунийг тагнуулыхан баривчилж шалгаж байгаа тухай нэг сайт бичжээ Зарим хувьчлалын монгоний эх уусвэрийг тагнуул АТГ урьдчилан шалгах естой ш дээ Бух улсад тийм байдаг Энгийн энэ журмыг хотынхон мэдэхгуй байна Монгоний тоо сонсохоороо ухаа алдахаа шахдагаа болих хэрэгтэй Монгоноос илуу унэт зуйлс бий шуу

РАВДАН 2015-12-05 202.70.46.218

БИД ЯЛАВ!

Зочин 2015-12-05 202.9.40.88

Naad algq daram gazraaraa yumdaa ard olnii setgwliig uimuuleed baigaan. Tertee terengui Mongol orniihoo buh gazriig licince neteer taraagaad ogtson bn. Manaih an iim hoyoriin hoorond yumand bish ter heden zuun ga aar ni ogtson gazriin haa hoinoos sanaa zov. Uh.sen hat.asnii cgine starayegiiin. Chuhal .gazar

РАВДАН 2015-12-05 202.70.46.218

ЭНЭ ДООР ЕСӨН ЖОРЫН ХУЦАМБАРУУД ХУЦАЛДАЖ ГАСЛАЛДАЖ ГИЙНАЛДАЖ ӨГЧЭЭ! ТА НАР БОЛИО! ХӨРӨНГӨ ҮРГЭЭЛЭЭ, ТАМЫН ТОГОО, ҮХЭР МОНГОЛ Ч ГЭХ ШИГ. МОНГОЛ БОЛ ХУУЛЬТА ОРОН. ТЭР ХУУЛИЙНХАА ДАГУУ АБДУЛЛАД БОЛОМЖ ОЛГОСОН. ГЭВЧ ТЭР ӨӨРӨӨ НАЙМААГАА БУЦААСАН. УЧИР НЬ ТЭР ХУУЛЬ БИЕЛҮҮЛЭХЭЭС АЙСАН. ЛАВ ТЭР ХУУЛЬ БУСААР ХӨРӨНГӨЖСӨН БАЙХ. ИНГЭЭД ТҮҮНИЙГ ХУУЛИАР ХАМГААЛАХ БОЛОМЖГҮЙ БОЛЖ БАЙГАА ЮМ. ЭНЭ ДЭЛХИЙН ХААНА Ч ГЭСЭН ИРГЭНШЛИЙН ИЙМ Л ХУУЛЬ ҮЙЛЧИЛДЭГ. ИРГЭНШЛИЙН ЭХНИЙ ҮСЭГ ЧИНЬ ЭНЭ ШҮҮ ДЭЭ! ЗИАК ИНГЭЭД ШАРТСАН ХОГИЙН АРХИЧИН ЮУГАА Ч ХАМААГҮЙ ЗАРЖ ШАРАА ТАЙЛАХ ГЭДЭГ ШИГ ЦЭЦЭРХЭЖ ЯДСАН БААГИЙНУУД МИНЬ ИРГЭНШЛЭЭС АЮУТУГАЙ! БИШИРТҮГЭЙ!

Өвгөн 2015-12-05 182.160.2.37

Өөрөө мэдрэл ***** бүрэн үү

Oldman 2015-12-05 182.160.2.37

Forgot ur name

Зочин 2015-12-05 182.160.40.221

Gankhuyagaa chi daraa bitgii ingej manjil. Huniig ingej hevlel medeeleleer gutgej gujirdcheed...

Зочин 2015-12-05 80.217.178.140

Uxsen baasnii straegiin bairshil gazar geed demiired bgaan ta nar iim zavaan bie bienee tatsan baliar uls bloxoor l xogjil chini iim bgaan

zochin 2015-12-05 150.129.141.137

Turiin ordny chanh hajuud baigaa ene chuhal strategiin bairshlaliig huvichlah assudliig nariin nyahuur shiideh yostoi yum shuu. Yamr ch une hursen bai KARIM bish shuu. Ene utgaaraa Gankhuyag chuhal alham hiisen. Bid tuund bayar hurgeh yostoi.

Зочин 2015-12-05 182.160.35.232

хамаг юм нь илрэх гээд акбар аллах больсон гэсэн.

Зочин 2015-12-05 202.131.252.209

Абдул куй ***** ах ***** ёброор яах гэсэн юм бэ танар үхмээр санагдаад байвал наад Абдул хуй ***** ах ***** ёброо гэртээ аваачаад дэлбэрээчээ наадуул чинь чамд ёстой үнэгүй үйлчлээд өгөх байхдаа энэ нь харин чинии амьдралдаа авсан хамгиин сүүлчиин үйлчилгээ болнодоо ой аллах

orgil 2015-12-05 65.93.15.82

teneg talh

ganhuyag gej hen be 2015-12-05 46.189.67.31

ene nohor ooriinhoo durd itgeed, ooriigoo henees ch iluu gej bodoh yum. ardiin namiin reklamnii nohor hoishid alialhaa bolimoor doo. yagaad has banknaas garsnaa nii nuugui medeelchih yum bol tanii gavya shuu.

Зочин 2015-12-05 43.242.243.108

Mafiozio

Зочин 2015-12-05 2.240.197.151

Tenemel iranaas yychil gyigaad baix shaardlagvi . Xoino ireed xot manaix,xotond orood ail Miniix gegch bolj baisan Xenees uychil ni teree yariad dooshoo bitgii or.Mongolchyyd Xezee chini laliig demjixgvi,Xarin nytag negtnee Mongol Yygyyl xvnee demijne. Sain ch myy ch Mongol xvn bayjaad yamar Laliin xvn shig Iranlyygaa möngöö zööx bish .Mongoldoo l vldej barlig, baishin bolno.

Зочин 2015-12-05 59.153.113.226

Жинхэнэ монгол эр хуний торхийг Гансух маш сайн харууллаа.тэр тусмаа монголын хууль тууний хэрэгжилтийг

гитлер 2015-12-05 182.160.40.54

Хас байдаг нь ч юувдэ. Хаха

Зочин 2015-12-05 202.131.252.213

Hugzurch muudsan talhnaas bolj duudlaga hudaldaa budaa bolov.

Зочин 2015-12-05 103.229.120.230

Ooriigoo bas bolobsroltoi geed bgaamaa daa . Ee. chaabaas hobshiin amitan

Зочин 2015-12-05 103.26.194.208

Худлаа цэцэрхээд Ганхуяг гэж шаар, Ганбаатар шиг гадныхныг хөөж туугаад сурчихлаа шүү. Манайд одоо эх орон ч нэртэй гайнууд үнэ хэрэг алга аа гондоом нь илүү

Зочин 2015-12-05 182.160.0.99

Монголд шударгаар явагддаг дуудлага худалдаа,тендер гэж байдаг билүү.Овоо гайгүй ил тод үнэ хаялцаж авсан нь энэ дуудлага худалдаа байх.Гэтэл талх Ганхуягаас эхлээд нөгөө муухай монгол зангаа тамын тогооны үлгэрээ ёстой үзүүллээ дээ.Жинхэнэ бохир аргаар хөрөнгө мөнгөтэй болсон хүмүүс бол манай улс төрчид болоод томоохон компанийн захирлууд ихэнх нь байх.Улс оронд хямралд ороод элгээрээ хэвтэх нь холгүй болсон үед гадаадын хөрөнгө оруулагчдад монголд хөрөнгөө оруулбал халтай гэдэг дохиог дахиад өгсөн үйл явдал боллоо.

Зочин 2015-12-05 103.229.120.230

Ganhuyag gej luibarchin Has bankaa dampuuruulj hoogdchihood odoo yah geed ergvvteed hudal medeelel tsatsaj olon tvmnii tolgoi ergvvleed bgaa nobsh um bol . Ooriig ni shalgaach gadnii horongo oruulagchdiig hooj gargadag baliar nobsh umaa .

Зочин 2015-12-05 182.160.34.127

Hurungu ouulaltand gai boldog humuustei hariutslaga tootsdog bolyo

Баагий 2015-12-05 202.9.41.119

Яахаараа зүгээр байсан хүн МАН-д ороод 1-2 жил болохоороо мэдрэл нь муудчихдаг юм болоо. Дарга болж идэх гэж хэтэрхий их хүссэнээс солиорчихдог юм байх даа.

Зочин 2015-12-05 150.129.141.113

Bolildoo Ganhuyagaa. Ter mungunii eh uusveriig shalgadag baiguullaga n shalgaad shuuchii shde. Uuruu avch chadaguidee horsoj uheh geed yanz buriin yumiin yariad. Ineedtei. Hehe

jjjj 2015-12-05 108.92.133.135

hehe

Зочин 2015-12-05 173.160.38.161

Balai durakuud 24 terbum gedeg chini asar ih mungu. Ene munguur hotiin zahirgaag zuun baruun tiish nuulgej tugjreld buyan boloh esvel busad yamar ch asuudliig shiidej boloh baisan. Deer ni ene hum barilga bariad ajiin bair bii boloh bailaa. iim mayagtai baival hen Mongold horongo oruulah yum be?

Израйлын суйрэл 2022 онд 2015-12-05 31.4.186.162

Абдул татгалзсан нь болсон. Хятад хуний шээсн.ууд тэртэй тэргуй амар заяаг чинь узуулэхгуй байх байсын. Зев зуйл хийлээ. Одоо энэ эм хун шиг нехрийг еерийг нь шалгах хэрэгтэй

Израйлын суйрэл 2022 онд 2015-12-05 31.4.186.162

Абдул татгалзсан нь болсон. Хятад хуний шээсн.ууд тэртэй тэргуй амар заяаг чинь узуулэхгуй байх байсын. Зев зуйл хийлээ. Одоо энэ эм хун шиг нехрийг еерийг нь шалгах хэрэгтэй

Израйлын суйрэл 2022 онд 2015-12-05 31.4.186.162

Абдул татгалзсан нь болсон. Хятад хуний шээсн.ууд тэртэй тэргуй амар заяаг чинь узуулэхгуй байх байсын. Зев зуйл хийлээ. Одоо энэ эм хун шиг нехрийг еерийг нь шалгах хэрэгтэй

Зочин 2015-12-05 180.149.78.23

Ene yamar hogiin ***** ve. Yostoi adgiin ***** baishd. Bur yag nogoon malgaitnuud iimerhuu baisan bolov uu gej bodogdloo.

Ганхуяг none 2015-12-05 182.160.3.158

Ганхуягийг гадаад руу бүү явуул. Монголдоо үлдэж улсаа хөгжүүл. Лалын шашинтай оронд Ганхуяг явахын хэрэггүй. Ганхуяг Турк, Сингапур Казахстан мэт лалын орноор явахад хориг тавь. Ганхуяг хөрөнгө оруулагчдийн эсрэг гол хор найруулсан. Ганхуягийн ам ажил 2 яаж зөрдгийг харсан уу?

Ganhuiagiin mongiig shalgaya 2015-12-05 202.9.41.245

Chi ehleed ooriinhoo mongiig shalguulbal ih no garna daa.

Зочин 2015-12-05 150.129.140.62

Ganhuyag aa chi turuulj dugarsan hohoonii am holddog gej sonsson uu.chi karimaas aij ingej daldaganah hereg bna uu.archaagui amisgaa

зочин 2015-12-05 202.9.40.185

Голланд гээд орнууд цэцэг хүртэл зараад аятайхан амьдарч бна даа.Уул уурхай гэдэг чинь бидний амьдрах орчин,идэх махыг чинь алаад байгааг сайн ойлгож ярьж байл даа.Чи тэр Өмнөговьд очоод сар амьдраад дараа нь уурхай хөгжүүлэх эсэхээ ярина биз.

Зоичн 2015-12-05 202.9.40.185

Нэгэнт л хэлсэн бол эр хүн шиг байл даа.Дараа буруу юм хэлээд гэмшиж цайруулах гээд байгаа юм шиг хөгийн зан гаргаад.Цаад муу хулгайч чинь зайлаг л даа.Харин чи ТВ-ээр уул уурхайгаар хөгжинө гээд балайраад байснаа ахин бодно биз.

Нараа 2015-12-05 202.9.40.185

Хүүхэн шиг зантай эрүү дээ.Хэлсэн бол болоо биздээ.Зурагдсан пянз шиг шиг,амиа гуйгаад ч байгаа юм.Ингэх байсан юм бол дэмий юм юунд яринам бэ.

Зочин 2015-12-05 202.9.40.185

Ганхуяг минь чамайг ингэж хэлснийг чинь үнэлж байгаач илүү ах мах гэж захиа бичсэнийг чинь уншаад яасан хэлсэн дээ 15 буцдаг аймхай амьтан гэж бодлоо.Одоо арабаас чамайг алахаар ***** ирсэнч битгий гонгиноорой доо.Эр хүн шиг байл даа.

Зочин 2015-12-05 103.229.122.131

МАНгаруудын енге нь болсон залуу даа

Зочин 2015-12-05 202.9.40.185

Нэг их ёс төртөй хүн болох гэж АХ МАХ"" гэжээ.Монголын чинь шувуугаар хөлжсөн муу хулгайчид юун ёсорхоном бэ.Тэгээд их" но"-гоо өөрөө хүлээчихлээ шүү дээ.Хэлсэн бол хэлсэн,хойноос нь уучлал гуйж жижигрээд....Арай төрийн ажлыг ингэж өөхч биш булчирхай ч биш хийж байсан юм биш биздээ

happy 2015-12-05 59.153.115.21

kyi e, heryylch avgai shig olon yum dongosood bh yum ene hyn, oor hiih ajil bdaggyi l hyn yum bhdaa..

Ганхуяг 2015-12-05 59.153.112.110

ЯНАГЛАН ХОРЛОГЧ

Зочин 2015-12-05 202.55.191.34

Монгол хүний тухай Инжинашийн “Хөх судар”-т юу гэсэн тухай өгүүлье. Тавдугаарт: Хүний идэх нь мах цус, сүү, тос, Зургадугаарт: Өмсөх нь арьс хөрс, нэхий унгас, Долдугаарт: Хүний зан нь хэдүй чигч шулуун боловч сэтгэл нь атгаг хагтай, зан цухалдуу, явдал нь хянамж болгоомжгүй, цочмог түргэн, санаа нь битүү, Наймдугаарт: аж төрөх ёс нь хайнга, харанхуй бурангуй, хэлэлцэх нь хэрцгий догшин, оморхог бардам. Есдүгээрт: байдал нь болхи бүдүүлэг, сүрхий муухай, явдал нь цэх шулуун бус, тэнэг омгорхог ба урт холдоо зүрх цөс үгүй. Аравдугаарт: хүч маш сайн бөгөөтөл өнө удаан зориг тамиргүй. Арван нэгдүгээрт: Ёслол дүрэм, цээр ичгүүр хэмээгчийг нэгмөсөн мэдэхгүй. Арван хоёрдугаарт: Хэдүй уул талын араатан жигүүртэн, амьтан ба морь малыг эдэлдэг боловч тэдгээр нь догшин зэрлэг агуй. Энэ мэтээр өмнө тивийн тэргүүн нэгэн авшгүй гээгдсэн газар бөгөөд хүн нь мөн болшгүй жигшмээртэй. Тэрээр тэргүүн нэгэн худалч бардам, цочмог түргэн, итгэлгүй амьтан болой. Ийнхүү манай энэ тэнэг мунхаг Монгол үнэхээр хүний доторхи адгуус мэт маш жигшүүртэй хүн бөгөөд биеэс нь адгуус хонь ямааны үнэр гардаг ба түүний салхин доор өнгөрсөн хүн бөөлжин цухалдах агаад үнэхээр хэлж баршгүй зэвүүн муухайн туйлд хүрсэн бус уу?

Зочин 2015-12-05 96.241.68.33

Daljiganasan muuu ongiroo sagsuu

Зочин 2015-12-05 122.201.21.180

shar had kkk

Araab 2015-12-05 182.160.42.67

manai arab ahiig iu geed bainaa

Мягмар 2015-12-05 74.131.86.226

Би Ганхуягыг салаавч гэж нэрлэдэг.Төрийн ордон руу долларын ханш өслөө гэж салаавч гаргаад дараа нь уучлал гуйгаад. Абдул гэгчд бас л салаавч өгөөд уучлал гуйгаад.Толгойдоо жаахан ч биш их юмтай хүн байнаа.Их юм мэддэг хүн ойлгочихов доо.Сэтгэцийн хурц өвчтэй гэмээр.

Зочин 2015-12-05 103.10.23.21

монголын мөнгөжсөн хүмүүсиин хэд нь хичнээн төгрөгиин татвар төлж ирсэн билээ? тэгж яривал хэн ч төлдөггүи л баихгүи юу,. мэдээж аж ахуин нэгжүүд 2 таилан гаргасаар ирсэн. нэг нөхөр нэг том худалдааны төв бариад хэдэн зуун лангуу түрээслүүлчихээд татварт хэдииг төлдөг билээ. мэдээж эхэндээ хүү төлнө.за тэр яахав. ганхуяг одоо энд өнөөдөртөө юу вэ? биднии сонирхлыг энэ хүн өнөөдөр яагаад татгалзав ?гэдэг т албан хариу хэрэгтэи. хүндэтгэх ямар шалтгаан хаанаас гарч ирэв? яагаад энэ хүн өөриинх н тухаи гажууд мэдээлэл цацагдлаа гэж хэлэв? дарамт энэ хүнд хаанаас ирэв? гэдгииг албан ёсны төрөөс сонсох ёстои. батүүл ү үүнд хариулах хэрэгтэи.

Гоё мэдээ 2015-12-05 93.26.185.106

ЯАЖ БОДСОНЧ ТЭР МӨНГӨ ХУУЛЬ БУС МӨНГӨ ШҮҮ ТЭР МӨНГИЙ НЬ ШАЛГАНА ГЭХЭЭР БОЛИЖ БАЙНА ИРАКИЙН ЭВГҮЙ ДОЛАР ,НЭГ МОНГОЛ АВСАНА ДЭЭР ХҮНИЙ НОХОЙ ИДЭХЭЭС ӨӨРИЙН НОХОЙ ИДЭГ АЛСДАА ХАР АЛЧУУР ЗҮҮСЭН ЭР ЭМ НЬ МЭДЭХГҮЙ БААХАН АРАБУУД ДҮҮРЭЭД ОРДОНЫГ ДЭЭРЭЭС НЬ ДУРАНДААЛ ЭВГҮЙ БИЗ ДЭЭ

Зочин 2015-12-05 59.153.113.15

төр өөрөө юм барина гэж л битгий нуруун дээр ачаа овоолоорой. Алтанхуягын ЗГ_ АСЕАМ-н үрэлгэн зардалаас болж гарсан инфляци багадаагүй шүү. Инфляцийн гол шалтгаан нь ЗГ-н илүүдэл зардал байдаг шүү. Үнэндээ бол.

talkh 2015-12-05 109.7.225.56

hutsdag hulgaich shuu

Зочин 2015-12-05 119.40.98.10

Энэ тэнэг одоо болимоор юм. Ах мах гэчихжээ. Ах чинь юм бол дуугүй байгаа ч.

Даль даль жол жол 2015-12-05 202.9.40.157

Даль даль жон жон, жол жол хийсэн ганхуяг ер таалагддаггүй. Хүйтэн царайчихаад шуналын тулам.

boldbaatar 2015-12-05 122.201.22.205

Ene bukhnii etsest Hovdyn kheden gar l khudaldaj avna sh dee!!! Tur zasag ni uursduu pair barij boldoggui yum uu! Bukhel buten uls bna da!!!!

Зочин 2015-12-05 180.149.78.29

gadaadaas horongo oruulahiig hoolooo

Зочин 2015-12-05 150.129.142.238

Талх Ганхуяг эх оронч болж тоглоод...Талх Ганхуяг шаардлага гарвал эх орондоо туслахгүй гадаад руу хамгийн түрүүнд зугтана

MG 2015-12-05 202.125.27.42

ene odoo neeh hudalaa um bichej tenegtdeg bnshd... ymarch utgaggyi yr dyngyi um... xaxa stupid khas

Aagii 2015-12-05 180.235.176.27

Zaaval tatvar tulsun baih albagui zeeleer bosgoson baij ch bolno. Uur olon arga baigaashdee. Ganaa hudlaa bantaadl

Зочин 2015-12-05 103.26.194.210

Kommunist Ganhuyag Mongoloos hurungu oruulagch nariig havchin gaduurhaj hooloo.Dampuuruulj baina doo

Зочин 2015-12-05 202.21.106.164

ZALUU AVGAI AVSAN GALZUU

ББ 2015-12-05 122.201.26.171

АБДУЛ ТА ЯАГААД ЭРГЭЖ БУЦААД БН. ҮНЭХЭЭР Л ЦЭВЭР АРИУН ЮМ БОЛ ҮНЭН МӨНӨӨР НЬ БҮХ ЗҮЙЛЭЭ ТАЙЛАГНААДЛ АВ. ИНГЭХ ТУСАМ НЬ ШАЛГААД БОЛОХГҮЙ БОЛ ИНТЕРПОЛД ӨГ. ТЭР ХУЛГАЙГААР БАРЬСАН ШУВУУДААЧ ӨГ.

Каримын өмнөөс 2015-12-05 202.9.40.185

Би ямар олдон улсын хэмжээнд хорьсон танай шувуугаар танай удирдлагатай хамтарч хөлжсөн гэлтэй биш дээ

Зочин 2015-12-05 103.26.194.146

Талх одоо боль чи чи ганцаараа амтай юу тэр хаясан хүүхдэдээ тусла

Зочин 2015-12-05 103.26.194.146

Монголын өлөнг хэн үнэ хүргэсэ энэ хүн 1994 оноос л өлөнг ганц энэ хүн авч харин ч үнийг өсгөж өгсөн шүү

Зочин 2015-12-05 180.235.176.72

Монголын баялгаар л мөнгөжсөн юм байна

Зочин 2015-12-05 202.21.106.164

BALAI

irgen 2015-12-05 103.229.123.151

"TALH" GANHUYAG !!!. UNCH HUVICHLAL SHUDARGAAR NEELTTEI YVAGDAJ BAIHAD OLON YUM "CHAL" "CHAL" HIIJ HUTSAJ BAIJ GAI BOLNOOROO BOLOOD DUUGAA TATAACHEE. 24 TER BUM -AAR BAT-UUL DARGA NIISLELD YU BUTEEJ CHADAH BAISNIIG CHI TUSUULEHGUI. ODOO ENE GAZRIIN HUVICHLAL ZOGSOJ ZAVHRAAD DARAA NI NEG LUAVARCHIND UNEGUI SHAHAM OCHINO DOO.

Дарь 2015-12-05 122.201.31.113

Ганхуяг цэвэр л юм байхдаа. МАН-ынхан гаднаа л цэвэр боловч, мөн ч заваардаг даа.

Израйлын суйрэл 2022 онд 2015-12-05 31.4.203.167

Ер нь яг гашуун унэндээ иймэрхуу унэнч зарчимч царай гаргасан ойворгон эм хун шиг зантай нехдуудийн доодох нь шал емхий нойтон байдаг талтай. Гашуун унэн нь л энэ шуу дээ хэхэ

Зочин 2015-12-05 103.26.194.146

Чамайг аваг гээд орхилоо шүү дээ одоо бас юугаа гошигноод байгаа юм бэ

Израйлын суйрэл 2022 онд 2015-12-05 31.4.203.167

Энэ эрчилсэн урд зугийн ямаадууу хемсегтэй гуйлгэнэсэн нохойн галгуй харцтай.... Еерее ингэхэд цэвэр монгол хун ч биш л байна даа. Абдул буцсан нь дээр ээ. Ху.жаагын шээсн.ууд тэртэй тэргуй амар заяаг чинь узуулэхгуй байх байсын. Зев зуйл хийлээ

Зочин 2015-12-05 112.72.15.234

НОВШ

Zuraach 2015-12-05 86.130.218.121

...АЛИВАА хувьчлалд оролцогчийн жинхэнэ эзэн мөнгөний эх үүсвэр тодорхой байх ёстой гэдэг байр суурийг илэрхийлсэн. Буруу үг, хэллэг хэрэглэсэндээ хүлцэл өчье... Yagaad? Ene chn zow shaardlaga bn sh dee!

Израйлын суйрэл 2022 онд 2015-12-05 31.4.203.167

Ямар ядаргаатай авгай шиг шалчгинасан нехер вэээ. Баахан л БИ.. БИ.. гэсэн балай юу чи. Буцаалл биз яадгын. Та нарын энэ авгай хэруулээс чинь унэн залхажийн шуу.

Jalga (talkh) Gankhuya 2015-12-05 103.10.23.70

Talkh Gankhuyag bolio boli. Ene chini ekhoronch uildel bish xarin Mongolchuud boorolkhuu, rasist khumuus gej gadniikhand oilgolt turuulj baina. Uugeeree chi Mongoldoo xor khurgej baina. Manai Chingis khaan gadna dotno gej yalgadaggui, shashin,es zanshlaar gaduurxdaggui jinkgene globalchlaliig uusgesen khun shuu. Iim yavtsgui toglolt ***** xii, irex songuuliar chi garakhgui. Talkhaa mereed xevt

Зочин 2015-12-05 202.72.245.165

энэ оронд төрж өссөн хүнийг л Монгол гэнээ

ghghgh 2015-12-05 202.179.10.150

Монгол улсын нутаг дэвсгэрт сөөм ч газар ард түмний мэдэлд төрийн хурц хараанд байдаг зүйл,улсынхаа нийслэлд төр засгийн ордоны өрөөсөн бөөрөнд,монголын харьяат гэх гадны нэг этгээдэд газар олгосон нь үндсэндээ туйлын буруу,маш их эрсдэл дагуулсан ажил болсон,ашгүй цаадах нь наймаагаа буцах болтой,буцаасай билээ,Ганхуягыг ямар мэдэхгүй биш,бага шиг далжигнавал таарна,төв талбайд гадны хүнд газар олгосоны дараа хэзээ нэгэн цагт ямар асуудал аюул босож ирэхийг Ганхуяг мэтийн амьтад ойлгохчгүй,ойлгохыг ч хүсэхгүй байх,зарим учир мэдэх хүн хүртэл мөнгөний сургаар яаж намба алдаж нэр нүүрээ барж байнаа,энийг нь бодохлоор зарим тэнэгүүдийг буудчихмаар санагдах юм,энэ газар орны чинь төлөө бидний өвөг дээдэс хичнээн хүн амь нас амьдралаа золиж ирсэнийг бид мартлаа гэж үү?нийслэлийнхээ төв талбайг очиж очиж хаанахын хэн нь мэдэгдэхгүй гадны этгээдэд зарж идэх дээрээ арай тулаагүй биздээ,энэ газрыг монголоо гэсэн сэтгэлтэй,монгол улсын газар шороон дээр төрж өссөн унаган иргэндээ саяынх шиг ил тод шудрагаар худалдах нь зүйтэй,

ghghgh 2015-12-05 202.179.10.150

Монгол улсын нутаг дэвсгэрт сөөм ч газар ард түмний мэдэлд төрийн хурц хараанд байдаг зүйл,улсынхаа нийслэлд төр засгийн ордоны өрөөсөн бөөрөнд,монголын харьяат гэх гадны нэг этгээдэд газар олгосон нь үндсэндээ туйлын буруу,маш их эрсдэл дагуулсан ажил болсон,ашгүй цаадах нь наймаагаа буцах болтой,буцаасай билээ,Ганхуягыг ямар мэдэхгүй биш,бага шиг далжигнавал таарна,төв талбайд гадны хүнд газар олгосоны дараа хэзээ нэгэн цагт ямар асуудал аюул босож ирэхийг Ганхуяг мэтийн амьтад ойлгохчгүй,ойлгохыг ч хүсэхгүй байх,зарим учир мэдэх хүн хүртэл мөнгөний сургаар яаж намба алдаж нэр нүүрээ барж байнаа,энийг нь бодохлоор зарим тэнэгүүдийг буудчихмаар санагдах юм,энэ газар орны чинь төлөө бидний өвөг дээдэс хичнээн хүн амь нас амьдралаа золиж ирсэнийг бид мартлаа гэж үү?нийслэлийнхээ төв талбайг очиж очиж хаанахын хэн нь мэдэгдэхгүй гадны этгээдэд зарж идэх дээрээ арай тулаагүй биздээ,энэ газрыг монголоо гэсэн сэтгэлтэй,монгол улсын газар шороон дээр төрж өссөн унаган иргэндээ саяынх шиг ил тод шудрагаар худалдах нь зүйтэй,

zochin 2015-12-05 59.153.112.203

naad Abdul met chin Bogd uulyn neg urd amand buhel buten hot harsh baiguulsan Mongolchuudyg oituuldaggui yum bilee Tagnuuul zoriud shalgah heregtei Bagabandiin duutei suusan ni unen bol Bagaa sain medneee

Зочин 2015-12-05 122.201.26.171

ЕР НЬ АБДУЛ ТА ТЭРТЭЙ ТЭРГҮЙ ТЭР МӨНГӨӨ ХУУЛЬ ЖУРМЫН ДАГУУ ШАЛГУУЛАХ ҮҮРЭГТЭЙ ШҮҮ

талх 2015-12-05 85.117.122.74

манаи Ганхуяг зов ярьж баина муу Каримыг захиалгаар алуулчих яадгиим муу саин мусилманыг ерхем ах геед долигноод доошоо орохгуи шуу салаавчаа

111 2015-12-05 202.179.28.160

битгий тэнэгт юм унш

Зочин 2015-12-05 103.229.123.3

Gankhuyagt bayar hurgey manai zaluuchuud iim bolovsroltoi baikh estoi

ББ 2015-12-05 122.201.26.171

ДЭЭР НЬ И/ҮНЭМЛЭХ АВСАН БҮХЭН МОНГОЛ УЛСЫН ИРГЭН БИШ. МОНГОЛД БҮРТГЭЛТЭЙ Л ГАДААД ХҮН. ТЭДЭНД ИТГЭВЭЛ ТЭРЭН ШИГ ТЭНЭГ ЮМ ОЛДОХГҮЙ

Зочин 2015-12-05 103.229.123.3

Gankhuyagt bayar hurgey manai zaluuchuud iim bolovsroltoi baikh estoi

Зочин 2015-12-05 103.229.123.3

Gankhuyagt bayar hurgey manai zaluuchuud iim bolovsroltoi baikh estoi

жал жул ***** 2015-12-05 202.9.41.10

жал жул *****

Зочин 2015-12-05 59.153.113.15

Өгсөн албаныхан хуулийнхаа дагуу шалгах л байлгүй тэрний наана ганхуяг үнэн худал нь мэдэгдэхгүй баахан шонхорын зураг тавьчихаад хүн гүтгээд байж болж байгаа юм уу. хагжил дэвшил чинь эд эс, үр нь сайхан байж л гарахаас ийм балиар заваан дундаас болье ч гэж бодсон байж магадгүй. би л лав тийм ***** шингэсэн газрыг авахгүй.

эргүү ***** наагуур цаагуур жал жул гэж гүйсээр 2015-12-05 202.9.41.10

эргүү ***** наагуур цаагуур жал жул гэж гүйсээр байгаад нөгөө араб нь мөнгө буцааж авч байгаа юм байна. монголын хэдэн баян ийм тэнэг учраас монгол хөгжихгүй байгаа юм тэр таван богд ч гэнүү нэг монополь компани дарамтлаа биз.

ББ 2015-12-05 122.201.26.171

ГАНХЯГИЙН ТҮМЭН ЗӨВ. АБДУЛ ТА ОЛОН ДОЛООН ЮМ ЯРЬЖ, БАШИР ЗАЛЬ ГАРГАН ЭРГЭЖ БУЦАЖ БАЙХААР ҮНЭХЭЭР ШУДАРГА ЮМ БОЛ ХУУЛЬ ЖУРМЫН ШААРДЛАГЫГ ИЛ ТОД УЛАЙТАЛ НЬ ХАРУУЛААД АВ. ҮГҮЙ, НО-ТОЙ ЮМ БОЛ ЭРТХЭН ЗАЙГАА ТАВЬ БАС ТЭР БАРЬСАН ШУВУУДАА Ч СУЛЛА.

дарга 2015-12-05 202.179.24.31

чамтай санал нэг баина.Сонгуульд ялж баивал эх орон газар нутгаа худалдахаас буцахгүи нөхдүүдийн хииж баигаа ажил.Ямар мөнгө вэ гэдгийг шалгах нь зөв шүү дээ.

Зочин 2015-12-05 103.26.195.49

Chi harin humuusees avsan 2.4 terbumaa butsaaj ugsun uu.Chi huuli bus uildel hiisnee medej baigaa bizdee

Зочин 2015-12-05 103.57.95.83

Unen shalchignasan sonin hun shuu. Yaaj ded said hiij bsiin boloo hmmmm

Зочин 2015-12-05 59.153.112.82

энэ ганхуяг ч дээ бичиж байгаа нь хүртэл боловсрол муутай, гудамжны өнгө аястай нөхөр байна.

Up top 2015-12-05 43.242.243.253

Odoo 24 terbum xyrex yy ! Gaigyi yne xyrlee gej bodson chini tal talaas ni boorolsoor baigaid boliulchix um daa . Mongold belen mungunii xyamral nyyrleed baixad , xiisen ajliin xaa mungiig avch chadaxgyi jil toirch baixad , tamtai nosh uud ix baix umaa . Shyymjlexees uur ed shidgyi !

Зочин 2015-12-05 150.129.141.173

Монгол хун гэдэг бол Монгол оронд эхээс унасан хайрлах, харамлах юмтай хунийг хэлдэг юм. Харийнхан иргэний унэмлэх авчихаар монгол хун болчихгуй. Сэтгэл нь эх орноо гэх нь тодорхой. Иргэний унэмлэхтэй гадаадад болохоор china гэж буртгуулээд явдаг Баярцогт мэт нь Монгол улсыг хэзээ ч бодохгуй, хайрлахгуй, харамлахгуй. Хулгайлахаа л бодно.

Зочин 2015-12-05 59.153.113.15

Хөөрхий амьтан энэ гүржүүд нэг иймэрхүү баярхуу манайхан шиг байдаг юм даа уул нь. энэ өвгөнд нэг гайгүй газар ЗГ-аас арай зайтай газар өгчихөөсэй.

Зочин 2015-12-05 150.129.141.173

Монгол хун л авах естой. Абдул гэдэг хун монгол хун биш.

Зочин 2015-12-05 59.153.113.15

өөрөө 240 тэрбумыг босгож аваад яая даа гэсэн сайхан түүх дурсгалт байшин бариарай.

2015-12-05 202.9.40.15

"гадаад" гэж яах гэж дахин дахин нуршаад байгаа юм бэ? наад хүн чинь Монгол Улсын иргэн.

ARAICH DEE 2015-12-05 202.21.106.125

ARIACH DEE Ganhuyag aa. hwniig ingej hohirooj shataaj bolohgui dee.Hun chanar business-chanar gej medeh uu?

Зочин 2015-12-05 82.240.207.112

Энэ одоо зүгээр л орхичихооч өөрөө авч чадаагүйдээ хорсож янз бүрийн юм яриад. Энэ балгас болсон газрыг зарсан мөнгө монгол улсад хэрэгтэй ядаж л олон цэцэрлэг сургуультай болно.манайхан өөрсдөө авбал шудрагаар мөнгө төлж чадахгүй хуйвалдаад л үнэгүйдүүлж авна.