НИТХ-ын дарга асан Л.Лантууд орон сууц өглөө | News.MN

НИТХ-ын дарга асан Л.Лантууд орон сууц өглөө

НИТХ-ын дарга асан Л.Лантууд орон сууц өглөө

НИТХ-ын дарга асан Л.Лантууд орон сууц өглөө

Нийслэлийн Иргэдийн төлөөлөгчдийн хурлын дарга Р.Дагва, нийслэлийн Засаг дарга бөгөөд Улаанбаатар хотын Захирагч С.Амарсайхан нар өнөөдөр НИТХ-ын дарга асан Л.Лантууд орон сууц гардуулан өглөө.

Энэ үеэр нийслэлийн Засаг дарга С.Амарсайхан “Нийслэлийнхээ аж амьдрал, хөгжил дэвшил, бүтээн байгуулалт хийгээд өнөөгийн сайн сайхан бүхнийг бий болгохын төлөө хүч хөдөлмөр, цаг хугацаа, залуу халуун насаа зориулсан үе үеийн ахмадуудаараа бид бахархан үлгэрлэдэг билээ. Нийслэлийн хөгжилд оруулсан таны хөдөлмөр зүтгэл, гавьяаг үнэлж олгож байгаа энэхүү орон сууцны түлхүүрийг нийт Улаанбаатарчуудынхаа өмнөөс танд гардуулъя. Эрүүл энхийг хүсэж, урт насалж, удаан жаргаарай гэж хүсэн ерөөе” хэмээлээ.

Нийслэлийн ИТХ-ын дарга асан Л.Лантуу “Миний хувьд Улаанбаатар хотыг 28 жил удирдах ажилд гар бие оролцож иржээ. Миний хүсэлтийг хүлээн авч шийдвэрлэж өгсөнд хотын удирдлагууддаа чин сэтгэлээсээ талархаж байна. Хотыг удирдаж явахдаа тухайн үед би олон хүнийг баярлуулж явсан. Харин өнөөдөр хотын удирдлагуудаасаа орон сууц аваад баярлаж суух юм гэж бодож байсангүй. Нийслэл хотыг удирдаж байгаа та бүхэнд ажлын өндөр амжилт хүсье” гэв.

Нийслэлийн ЗДТГ-ын Хэвлэл мэдээлэлтэй харилцах хэлтэс

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ЗөвЗөв
7
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-04-30 66.181.189.42

Болиоч ээ с**, ыаян өвгөн ш дээ. Амарсайхан өрөө хөгшрөхөөрөө авах санаатайн бх даа

Avatar

Зочин 2020-04-30 66.181.161.55

Төрд зүтгэсэн хүнд төрөөс дэмжлэг тэтгэлэг байж бололгүй л яахав, гагцхүү нүдээ олов уу, үгүй юу гэдэг л чухал!? Энэ өвгөн хотын МАХН-ын дарга байхдаа өөртөө болон хүүхдүүддээ орон сууц авч чадаагүй өнгөрсөн гэвэл худлаа!!! Харин нас өндөр болоод орон байрны гачигдалд ороод байгаа бол өөр хэрэг? Энэ хүн 1990 оны Ардчилсан хувьсгалыг хамгийн тууштай эсэргүүцэж байсан хүмүүсийн нэг шүү!!!

Avatar

ЗОЧИН 2020-04-30 43.242.243.90

ХЭДИЙ ХӨГШИРСӨН Ч БИРДИЙН НҮДЭНД ДАЛАЙ … ГЭДЭГ ШИГ АВЧ Л ТААРНА…ӨГЧ БАЙГАА ҮНЭН ТЭНЭГЛЭЛ!!!

Avatar

ХОТЫН ИРГЭН 2020-04-30 43.242.243.90

АРДЧИЛАЛЫН ЭСРЭГ ТУУШТАЙ ХОР НАЙРУУЛАН ТЭМЦЭЖ ИРСЭН ГЭЖ МАН НЬ ШАН ХАРАМЖ БОЛГОН БАЙР ӨГЧ БАЙГАА ЮМ !!!

Avatar

ЗОЧИН 2020-04-30 139.5.216.151

ЭНЭ ӨВГӨН ТУУЛ ЗӨРЛӨГИЙН ЦААХАНА ТУУЛ ГОЛЫН УРД ДЭНЖ ДЭЭР АМРАЛТ СУВИЛЛЫН 10-ААД БАЙШИН ХУВИАРАА БАРЬЧИХСАН ХҮМҮҮС АМРААЖ МӨНЧ ИХ МӨНГӨ ОЛСОН ДОО, ЭНЭ ӨВГӨН, ХАНАДАГГҮЙ Л ШУНАЛ ЮМ ДАА.

Avatar

с 2020-04-30 31.206.239.80

албан тушаал хашиж эрх мэдлээ хувьдаа давуугаар ашиглан бичиг баримтыг нь бүрдүүлж газар авч байр барьжээ.. жирийн хүнийг дэмжиж газар. өгч байрыгл нь бариулаад хадөрмөрлүүллж зохион байгуулж чадаагүй байж ,,, хотын даргын ажилаа сайн хийгээгүй хулгайн аргаар дарга хийдэг дарга нарын нэг л байна ,,

Avatar

ст 2020-04-30 31.206.239.80

үнэхээр ядарсан зарим монголчуудаараа даажигнаж доромжилсон юм хийдэг юмуу эсвэл ингэж хийх юмаа олж ядсан юм шиг юм хийхээ ичдэггүй юм байнаа,,
байр өгч буй дарга байр авч буй байртай орон гэртэй өвгөн дахин байр авдаг,,,,Монголд орон гэргүй сайн хөдөлмөрч насаараа улсад ажилсан жирийн нэгэн өчнөөн байгаа тэдний нэгд нь ч гэсэн энэ байрыг Лантуу өөрөө лантуудаж байгаад өг.. хотын дарга хийж л байсан юм бол

Avatar

Зочин 2020-04-30 49.0.135.130

Их баян хүн байх ёстой доо. Чингис зочид буудлыг бариулах ажлыг хариуцаж байхдаа урд талд нь байсан том дулаан гражийн барилгыг хувьдаа авсан. Тэндээ хүнсний зах нээж ажиллуулах гээд бүтэлгүйтсэн. Граждаа машин тавиулж, бас бусад талбайгаа түрээсэлж мөнгө олдог байсныг санаж байна. Тэгээд тэр барилга байгууламж, газраа зараа биз. Хотын төвд байрлалтай шугам сүлжээнд бүрэн холбогдсон том барилга газар ямар үнэтэй билээ. Энэ хүн үнэгүй байр авахаар ядарсан хүн мөн үү?

Avatar

Зочин 2020-04-30 202.9.46.65

Иргэдээ атаархахаа больцгооё. Бид яаж ч чадахгүй. Харин илүү байртай, зуслангийн амбаартай энэ тэр хүн байвал хотын даргадаа хандивлая. Дахиад байр авах гэсэн нэг өлөн ховдог МАН гарууд байж л байгаа. Али эсхүл мань хүн өөртөө аваглдээ. 3,2 тэрбумыг би өлсч байна гээд идчихдэг юм байна лээ. Дүүрч тээртэл нь өгцгөөе.

Avatar

УБ-чууд 2020-04-30 59.153.114.146

Улсаас хэд дэхь байраа авчихав даа, энэ хүнээс илүүг хийсэн хүмүүс нэг ч байр аваагүй байсаар л байхад, мөн ч их шуналаа даа!!!

Avatar

Борхүү 2020-04-30 66.181.176.46

За энэ сэтгэгдэл бичиж байгаа хүмүүс арай л дэндүү юу гүй юу… Эдний үед чинь хулгай хийж хөлжсөн дарга гэж лав сонсогдоогүй дэг… Хүний амьдралд юу эс тохиолдоо билээ… Юу юуны духанд хүрэлгүй муулах харлуулах сэтгэхүйтэй болоо юу даа бид чинь. Залуу халуун насандаа хийж бүтээсэн зүйлтэй л байлгүй дээ. Өмнөхийг нь мэдэхгүй байж одоо хуцацгаах ч онц биш дээ

Avatar

Зочин 2020-04-30 103.26.193.124

Олон байр авч байгаа нь зөвүү долоогчоо

Avatar

Зочин 2020-04-30 139.5.216.151

ЭНЭ ХҮН ӨДИЙ БОЛТОЛ БАЙРГҮЙ БАЙСАН ГЭХЭД ХЭН Ч ҮНЭМШИХГҮЙ, НЭГ БИШ БАЙР АВСАН Ш ДЭЭ, ЭНЭ ӨВГӨН, АМАРСАЙХАН, ДАГВА НАРТ ИЧИХ БУЛЧИРХАЙ БАЙМААРСАН ДАА, ЭНЭ НҮДНИЙ БУЛАЙНУУД ИЧИХГҮЙ СОЛИРОХ ЮМАА, ЭНЭ ХОГНУУД СОНГУУЛЬД ИХЭЭХЭН ОНОО АЛДЛАА ДАА.

Avatar

Зочин 2020-04-30 202.179.24.38

paa boliochee. idej uuj hanahgui yumaa. hogshin zaluu kommunistuud.

Avatar

Зочин 2020-04-30 66.181.182.146

Энэ евген улсаас байр дээр vед авсан 3-4 ерее байртай. Хvv нь Сансрын vcчинг аваад ергетгел барьж зочид буудал, караоке, баар ажиллуулдаг баячууд л даа. МАН-ын Нийслэлийн намын хороонд ажиллаж байсан хvн. Саяхан МАНыг амаа олохгvй магтаж нэг егvvлэл бичсэн евеед МАНыг магтсан гэж ард тvмний татварын менгеер шагнаж байгаа юмуу. Баян хvнд байр хэрэгтэй юмуу??? МАНыг сонгохгvй байцгаая!!!

Avatar

Зочин 2020-04-30 64.119.23.217

ХӨГШИН ХОНИНЫ НАСГҮЙ БОЛСОН ЭНЭ ХҮН ӨДИЙ БОЛТОЛ ОРОХ ОРОНГҮЙ ЯВНА ГЭЖ ЮУ БАЙХАВ. ТӨРИЙН ӨНДӨР АЛБА ХАШИЖ БАЙСНААРАА ТҮРЭЭ БАРЬЖ ҮХЭХЭЭСЭЭ ӨМНӨ НЭГ ХҮҮХДЭЭ Ч ГЭСЭН ҮНЭГҮЙ БАЙРТАЙ БОЛГООД ҮХЬЕ ГЭЖ ШИЙДЖЭЭ. ТӨРӨӨС ЭНЭ ХҮНД ӨНДӨР ЦАЛИН ТЭТГЭВЭР БУСДААС ИЛҮҮ ХАНГАМЖ ЭДЛҮҮЛЖ БАЙСАН. ГЭТЭЛ НЭГ ЯДАРСАН ИРГЭН БАЙРТАЙ БОЛОГ ГЭЖ БОДОХГҮЙ ҮХЭХ ХҮРТЛЭЭ ХАР АМИА ХИЧЭЭХ ЮМ ДАА. ТАНЫ ЭНЭ ИХ ШУНАЛ ХҮСЛИЙГ НӨГӨӨ ГАЗАР ОЧИХОД ЧИНЬ БУРХАН ШҮҮХ БОЛНО.

Avatar

ЗОЧИН 2020-04-30 202.9.46.141

ЭНЭ ШАГНАЛ ИРГЭДИЙН ДУРГҮЙГ ИХ ХҮРГЭЛЭЭ ДЭЭ,,,ЛАНТУУ ГУАЙ Ч ИХ ДЭЭРЭНГҮЙ САГСУУ ДАНДАА ХҮН ЗАГНАЖ ДАРГА НАРТ ДОЛИГОНОСОН ЭНД ТЭНД ОЧИЖ ДҮВЧИГНЭЖ ЯВДАГ УРДААС НЬ ТАЙЛБАР ТАВИСАН ХҮНИЙГ ЗАНАДАГ АЖЛААС ХАЛДАГ ӨВЧТЭЙ НӨХӨР БАЙЖ БИЛЭЭ ,,УУЛ НЬ ГАЙГҮЙ Л АМЬДАРЧ БАЙМААР ЮМ ,,ЯДАРЧ ЯВАА ЮМ БАЙЛГҮЙДЭЭ ,,ЧИМЭЭГҮЙ Л ӨГЧИХГҮЙ ,,,,ТУН БУРУУ ХҮНЭЭР СОНГУУЛЫН СУРТАЛЧИЛГАА ХИЙЖ БАС ИХ АЛДАА ГАРАГАЛАА ,,,

Avatar

zochin 2020-04-30 202.131.240.147

darga nart doligonuur, dooshoo deerelhdeg ene uvgon mash muu hun baisniig l medne. olon hun bayarluulj yavaagui, olon hun zovooj yavsanyg medne. mash mataach hun baisan daa. neriig ni hurtel humuus jootuu gej hochildog baisan. mash urt hoshuu, mash urt gartai mash muuhai hun dee. shine ue ch yugaa medehev.

Avatar

тэнэглэл 2020-04-30 202.131.239.166

өгч байгаа нь ч, авч байгаа нь ч Тэнэглэл шүү дээ. Энэ хүн юугаар ч дутаагүй л сайхан амьдардаг. Гэтэл энэ орон сууц, мөнгө санхүү, дэмжлэг үнэхээр хэрэгтэй ЭНгийн ард иргэд нь Сар харж санаа алдах л үлдэх юм. Харамсалтай.

Avatar

Зочин 2020-04-30 122.201.24.141

Сонин юмаа, энэ хүн хотыг удирдаж байхдаа олон өрөө байр авсан л баймаар юм. Дахин хүсэлт гаргана гэдэг нь юу гэсэн үг вэ, самганаа сольсон болж таарлаа. Уул нь орон эгргүй үгээгүй ядуус хотоор л нэг байна даг.

Avatar

zochin 2020-04-30 66.181.166.134

ОНОВЧТОЙ ШИЙДВЭР Л ЛАВ БИШ

Avatar

Зочин 2020-04-30 202.179.26.142

Uuriinhuu harmaanaas gargaad yum ugch baigaa yum shig aashildag ene uzegdel hezee arilna daa. Tatvar tulugchdiin mungu shuudee. Turiin mungu gej baidaggui

Avatar

иргэн 2020-04-30 202.70.34.70

Ёстой зөв зүйтэй ажил байна шүү. Хүүхдийн 100 хавиар явж харагддаг, тийм ч сайн амьдралгүй байх аа гэж бодсон. Хүүхэд нь балладаг байх аа. Өөр нам байгуулаад бил үү яагаад билээ явсан нэг болчимгүй нөхөр бий байх. Өвгөн өөрөө л энэ байраа эдэлж хэрэглээсэй дээ.

Avatar

Зочин 2020-04-30 202.21.100.210

Сайн байна шүү. Би байртай болсон юм шиг сайхан санагдлаа. Соц нийгмийн дарга нар хэзээ ч хулгайч байгаагүй, эгэл сайхан хүмүүс . Магадгүй бид тэр үеийн сүүлчийн хүмүүсийг нь харж байгаа байх шүү.

Avatar

99к 2020-04-30 202.126.89.80

Соц үеийн дарга нарын хүүхдүүд хамгийн сайн сургуулийг түрүүлж авдаг бсан, ардчилалаас хойш төрийн сангийн зээлээр тэдний маш олон хүүхдүүд баруунд сурсан. Баримт нь ikon дээр бга

Avatar

Бигэр 2020-04-30 202.9.46.95

Хэтэрхий туйлшрах юм. Энэ өвгөн коммунист орох оронгүй байв гэж үү. Шинэ үндсэн хууль бөталсан депутат нарт 75 сая төргрөг өгч байсан. Хөгшлүүлд саймширч санал авах арга.

Avatar

Зочин 2020-04-30 66.181.177.115

даога нарт л доль үсрэх юм да.хүү нь тэр жил 30 хэдэн өрөөтэй хаустай гэж яриад олныг ангайлгаж бсан Дамдинсүрэн бх аа соц дек намд бсан нөхөр бг ш дэ

Avatar

зочин 2020-04-30 24.4.43.0

урагшгүй, өөрийгөө мэдэхгүй байж их улс төрийн сонгуульд өрсөлдөөд байсан хүү нь л байраар нь тоглоо биз. Нийслэлийн удирдлага байна даа, тэгэхээс өөр яахав дээ.

Avatar

Зочин 2020-04-30 202.126.89.220

Lantuu ch olon bair avch b.a daa

Avatar

зочин 2020-04-30 202.179.25.3

Лантуу гэж энэ нөхөр цагтаа хийдгээ хийгээд авах өгөх тооцоогоо дуусгаад тэтгэвэртээ гарсан хүн биз дээ,сонгууль дөхөөд солиорол нь эхэлчих бололтой юм аа,нэртэйгээр нь бүх хөгшчүүлдээ байр амалчихаач,учир нь тэд л сонгуульд идэвхтэй оролцдог биз дээ

Avatar

Zochin 2020-04-30 202.21.105.186

Байргүй байна гэж баймааргүй л юм

Avatar

Зочин 2020-04-30 64.119.20.123

Энэ хүн байртай байгаа, дээр улсаас нэг биш удаа дараа байр авсан л байгаа шдээ, цаана нь ядарсан хүмүүс дээ өгөхгүй, коммунистууд ийм байгаам.

Avatar

ОНОМ 2020-04-30 119.40.98.106

Яахавдээ, УБ хотыг удирдаж явсан хүн. Тэр үед жинхэнэ байр хувиарладаг хүн байсан. За тэрэнд байр өгнөө гээл өгдөг байсан үеийн дарга шүү дээ. Байргүй байна ч гэж юу байхав. Гэхдээ байр гуйж явахыг бодоход хүн нас дээр болоод үр хүүхэд өнөр өтгөн болоо биз. Наадуул нь ч харамлалттай биш юм болоо биздээ.

Avatar

ХН 2020-04-30 202.179.25.25

ЛАНТУУ ГУАЙН МАНТУУ МАН ГУУРЧ ЯВАХААР ЦЭГ ЭХЭЭ ХАРЖ ҮЗМЭЭР ДЭЭ

Avatar