Ерөнхийлөгч “өөрийн хүмүүсээ” бие даалгана | News.MN

Ерөнхийлөгч “өөрийн хүмүүсээ” бие даалгана

Ерөнхийлөгч “өөрийн хүмүүсээ” бие даалгана

Ерөнхийлөгч “өөрийн хүмүүсээ” бие даалгана

Үндэсний аудитын ерөнхий газарт 2020 оны УИХ-ын сонгуульд оролцох хүсэлтэй бие даагчид мөрийн хөтөлбөрөө хүргүүлээд буй. Тус газрын мэдээлсээр нийтдээ 208 нэр дэвшигч буюу түүхэндээ анх удаа ийм олон бие даагч нэр дэвшиж буй.

Энэ удаагийн бие даагчид намтайгаа толхилцсон, сошиал  “од”, УИХ-ын гишүүд, экс гишүүд гээд ёстой л өнгө алагласан гэхэд болно. Тэгвэл эдгээр бие даагчид дунд Ерөнхийлөгчийн гэх “тодотголтой” хэд хэдэн нэр дэвшигч байгаа юм. Тухайлбал, Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн зөвлөх Г.Уянга, Ц.Хулан, Ерөнхийлөгчийн зөвлөх асан Н.Алтанхуяг, Ерөнхийлөгчийн анхны эхнэр Ц.Энхтуяа гэх мэт хүмүүс бие даахаар болжээ. Тэднээс гадна Ерөнхийлөгчтэй тун ойрын гэгддэг АТГ-ын Олон нийтийн зөвлөлийн дарга Г.Баасан, Баянхонгор аймгийн угшилтай Б.Мөнх-Эрдэнэ, Утааны эсрэг тэмцэгч Пүрэвхүү, Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга асан З.Энхболдын зөвлөх асан Ц.Буянцогтоо ч бий.

Энэ мэтчилэн бие даагчдын дотор Ерөнхийлөгчтэй холбоотой, холбогдож байсан хэд хэдэн нэр дэвшигч байгаа нь анхаарал татаж байна.

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
8
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-04-30 192.82.69.68

энэ тийм ид шидтэй шүүгч үү эсвэл эбэгийн бохирддсоон шүүхээс тодорсон хүн үү дахин ддахин нэрээ дддэвшүүлллээд зүгээргүй шүгч байна

Avatar

Томор 2020-04-30 202.179.21.238

НОМТОЙБАЯР , БАЯРЦОГТ МЭТИЙН ХОГЫН ШАРИЛЖУУД МОНГОЛОО ОР БОДОХГҮЙ !!! ХУЛГАЙЛСАН ХӨРӨНГӨ МӨНГӨ , ЛИЦЕНЗЭЭ Л ХАМГААЛАХ , ХИЙСЭН ХЭРГЭЭ ХААЦАЙЛАХ , ДАХИН ЛУЙВРАА ХИЙХИЙН ТӨЛӨӨ ЗҮТГЭЖ БАЙГАА ШААРУУД !!!

Avatar

Х.Батсайхан иргэн 2020-04-30 202.21.110.94

Би сонгуульд оролцмоор байна. Баттулгаа компинатынх дэмжээд өгөөч. намын гишүүн бус хүн

Avatar

Зочин 2020-04-30 72.196.192.250

Uls tur bish ulaan Luisao bolj bnaa. !!!

Avatar

БИЗНКСИЙГ ДЭМЖ.. 2020-04-30 202.21.124.132

ЭЛНИЙ. ОРОНД..РКСТОРАНИЙ ЭЗЭН..ГУТАЛЧИН..ВАГШ..ЭМЧ..БИЗНКСИЙНХЭН БАЙХ НЬ ДЭЭР..БУСДАД..АМИДРАХ АРГА ЗААНА

Avatar

УАЖ ..болох юм 2020-04-30 202.21.124.132

ЯАЖ БОЛОХ ЮМ…БОЛИОЧЭЭ..ИХ ХУРАЛ…ЖИНХЭНЭ ЛИДЕРҮҮДИЙН..ЧУУЛГАН БАЙХ ЁСТОЙ…ЮУ ХИЙСЭН..ЮУ ХИЙ ГЭЖ..ХҮНД ..ҮЛГЭР. / ДУУРИАЛ / БОЛНО ГЭЖ. ЭНЭ ХҮМҮҮС..ШИЙДВЭР ГАРГАХ ..АЖИЛ РУУ. ОЧНО ООО..ААА… ЯАЖ МӨНГӨ АМАР..ОЛДОГИЙГ. ЗААХ УУ?????

Avatar

Зочин 2020-04-30 103.229.123.49

Баттулгын гэх хүмүүст хуруугаар өлгөөд дэмжих нэг ч хүн алга. Элбэгдорж энгүй их худалч ч Баттулгад хүний нөөц байхгүй гэсэн нь үнэн бололтой

Avatar

Зочин 2020-04-30 122.201.24.73

Олон эр солисон хулан дэвшиж бгаа юм уу!?

Avatar

zochin 2020-04-30 58.109.221.157

Yanga, Hulan yu zuvludug bnaa Bas Gishuun bolno gene Altan zagasnii ulgeriin emgen shig boloh vii

Avatar

зочин 2020-04-30 24.4.43.0

хэдий сонгуульд өрсөлдөх хувь хүний эрх гэлээ ч, ерөнхийлөгчийн зөвлөхүүд гээд бодохоор арай ч дээ, нөгөө Баасан АТГ л болохгүй байна, бүх хэргийг дараад байна гээд байсан хаана байна, эхлээд овоо дуугараад л тэмцээд ч байгаа юм шиг байсан, сүүлдээ бүр сураггүй болсон, одоо УИХ гишүүн л болохгүй бол болохгүй болоо юу, арай дэндэнээ, тэр Н.Түвшинбаяр, Д.Дагвадорж (асашүйро ) хоёр ч гэсэн дээ, больж үз, УИХ чинь юм уншиж, хуулийн төсөл боловсруулж, баталдаг газар. Жавхлан юу боллоо!!!

Avatar

зочин 2020-04-30 192.82.64.190

ард иргэд эднийг голоод байхад өөрсдийгөө голохгүй байдаг нь хамгийн эмэгнэлтэй юм. БИ ЧАДНА гэдэг нэг онигоо гарсан ш дээ. Тэр нь шиг л юм болох нь.

Avatar

ЗОЧИН 2020-04-30 139.5.216.151

ХУЛАН, ЭНХТУЯА ӨӨР ХЭН ГЭНЭЭ, ИНЭЭД ХҮРЧИХЛЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-04-30 121.168.50.25

Дуучин Жавхлан, бөх Баттулга, Бат-Эрдэнэ, хулгайчууд бас сонгогдоод байхад мөнгөтэй хүмүүсд сонгогдож гарч ирнэ гэдэг чинь инээдэм болоод байна шдээ хө. Ихэнх нь дандаа малчин сонгогчид, УИХ-ын ихэнх гишүүд нь орон нутгаас сонгогддог болхоор хөөрхий малчид тархиа угаалгаад л кноп дарна шүү дээ. Бараг хүсвэл хэн ч УИХ-д суух боломжтой.

Avatar

Зочин 2020-04-30 69.18.37.194

Баахан бие даагч гаргав ерөнхийлөгчид л ашигтай л даа нэг нэгээр нь дарамтлаад шийдвэр гаргуулах байх

Avatar

Irgen 2020-04-30 70.181.127.87

Mongolchuudaa.sain yavaa shudarga estoi tuluu manangiin esreg temceh zorigtoi zaluuchuud olon baina.demjih heregtei.erunhiilugch manangiin esreg temclee ulam erchimjyyleh bolno

Avatar

Kkkkkk 2020-04-30 83.20.250.164

Neg ni ch tencehgui itgeeduud bn jonhuu uneheer hulgaich bn daa

Avatar

zochin 2020-04-30 202.179.26.169

chedench chuuchin ,bas schine echner baidag um ???Battulga eronchiilogchid ???, yagaad dandaa nuudag um ???, mongoliin terguun chatagtai gej bnuu ??? esvel bas nuuchaar songuuld orsoldoch uu ???,

Avatar

БАНТАН 2020-04-30 91.207.172.202

ЭРДЭНИЙН ҮҮРИЙНТУЯА ГЭЭД ЧАГНУУЛУУД ХАЖУУД ХЭД БАЙГАА Ш ТЭЭ? АН-Г СҮРДҮҮЛЭХ ТАКТИК ХЭТЭРВЭЛ ХОЙТОН НЭР ДЭЭРЭЭ ДЭВШҮҮЛЭХГҮЙ ГОЛӨГ БОЛНО Ш ТЭЭ ХА ХА

Avatar

Зочин 2020-04-30 202.21.100.210

Ерөнхийлөгчийн анхны эхнэр Ц.Энхтуяа дэмжихгүй харин шинэ эхнэрийг бол дэмжинэ

Avatar

Зочин 2020-04-30 103.229.120.113

Түвшинбаяр, Асашёорюу гээд л Женкогийн улс төрчид бас байгаа шүү

Avatar

Иргэн 2020-04-30 103.57.93.98

Энэ бол АН-ыг сулруулах гэсэн МАН-д пялдагадаж байдаг ардчилалын угшилтай хүмүүсийн башир бодлого юм. Эд яавч гарахгүй Эрдэнэ даргаар удирдуулсан АН сонгуульд ялах нь 100 хувь баталгаатай болсон байгаа

Avatar

Зочин 2020-04-30 66.181.161.14

Onigoo min bolij uz

Avatar

бодлын хулгайч 2020-04-30 66.181.167.53

ЭНЭ Ч ЁСТОЙ ТЭНЭГЛЭЛ БАЙНА ДАА. ЭДГЭЭР ХҮМҮҮС ТӨРД ГАРААД ЧАДАХ УУ. ӨӨРСДӨӨ САЙН БОДООЧ. ИЧМЭЭР ЮМ

Avatar

Зочин 2020-04-30 121.168.50.25

Чи улс орныхоо төлөө дуугаа гаргаж гудамжинд жагсахгүй болохоор хулгайчууд ингэж чамайг даапаалж байна. Бид сэрэх цаг болсон байна. Улс төр утгаа алдлаа.

Avatar

Зочин 2020-04-30 64.119.17.63

Тэр зевлехууд нь ккк. Яаж ийм хумуусээр зевлуулдэг бна, тувшин ямар доор бэ?! Алтанхуяг бол болж бнаа, туршлага суусан хун, харин чадалтай баг хэрэгтэйдээ.

Avatar

сонгогч 2020-04-30 103.57.93.43

Уяаны ноход гэсэн үг биз дээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж