Эко автобусууд үйлчилгээнд явж эхэллээ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Эко автобусууд үйлчилгээнд явж эхэллээ

Хуучирсан мэдээ: 2015.12.04-нд нийтлэгдсэн

Эко автобусууд үйлчилгээнд явж эхэллээ

Нийслэлийн Нийтийн тээврийн хөгжүүлэх сангийн хөрөнгө оруулалтаар авсан 20 эко автобусыг өнөөдрөөс эхлэн  үйлчилгээнд гаргалаа. Уг автобуснуудыг Ч:59 “ХМК-Офицеруудын ордон” чиглэлийн үйлчилгээнд ажиллуулж байна.

Мөн Сонгинохайрхан дүүргийн 26 дугаар хорооны иргэдийн зорчих эрэлтийг үндэслэн Ч:57 “Улаан чулуут-Их наран-МУИС” чиглэлийг шинээр нээж 16 автобус 7 минутын хүлээгдлийн хугацаатайгаар үйлчилж байна.

Дээрх 2 чиглэлийн үйлчилгээг эхлүүлснээр нийслэл хотын баруун хэсгийн иргэдийн буюу 21 дүгээр хороолол, Содон хороолол, Ханын материал, Улаан чулуут, Их наран гэх зэрэг суурьшлын цэгүүдийн иргэдэд хүрэх нийтийн тээврийн үйлчилгээний хүртээмж нэмэгдэж байгаа юм.

Налайх дүүргийн 6 дугаар хороо буюу Тэрэлж орчмын иргэдийн зорчих эрэлтэд үндэслэн ХО:4 “Тэрэлж-Налайх-Дүнжингарав худалдааны төв” чиглэлийн замналд өөрчлөлт оруулан ХО:4 “Тэрэлж-Налайх-Баруун 4 зам” болгон тус чиглэлийн үйлчилгээг 12 дугаар сарын 04-ны өдрөөс эхлүүллээ.

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Mngld 2015-12-04 103.26.192.190

Авахгуй болохгуй найдваргуй унэтэй энэ тэр гээд байсан яасан. Хахууль дээрээ тохирч гэж харагдлаа.

Jolooch naraa taiban amgalan yabzgaa!!!! 2015-12-04 148.60.82.99

Hamgiin gol ni ta nar yarch bolohgyi!chag hozroh yahab?Hyn ***** dairah l hamgiin hortoi!bna....

Зочин 2015-12-04 202.70.34.114

замын гчийнүүдээ нисэх яармаг руу наад төмрий хогноосоо явуулаачээ Ч 7 өөр юу юу ч билээ ямбийнуудыг чинь хоёр цаг хүлээж байна

Зочин 2015-12-04 202.70.34.114

замын гчийнүүдээ нисэх яармаг руу наад төмрий хогноосоо явуулаачээ Ч 7 өөр юу юу ч билээ ямбийнуудыг чинь хоёр цаг хүлээж байна

Зочин 2015-12-04 205.155.65.226

Гадаадаас 300 автобус авч агаараа бохирдуулж байхаар угсарч байгаа ч гэсэн монгол үйлдэрлэлээ дэмжиж, эх орондоо үйлдвэрлэдэг болгож хөрөнгө оруулж болохгүй байгаа юм уу. Цаадуул нь ч гэсэн гадаадаас авчраад угсарах хөрөнгө гадаадаас шинээр автобус авсаны дайтай үнэтэй байвал бас л тэнэг хэрэг гэдгийг гадарлахгүй их мөнгө нэхэж хэвтэхгүй баймаар байна. шүү. Нээрээ ч хэцүү юм даа. Дотоодод угсарчаад гадаадаас шинэ автобус ачаад авч ирэхээс илүү үнэтэй байна гэдэ бас л .... МОНГОЛ УЛС хөгжихгүй нь дээ гэсэн гутранги бодол төрчихлөө.

Зочин 2015-12-04 202.55.191.34

ЭНЭ Ч, ХО ГЭСЭН ҮСГЭЭ АВААД ЗҮГЭЭР Л ТОО ТАВИАЧ.......... ХҮҮХЭД, ХӨГШЧҮҮЛ, ХӨГЖЛИЙН БЭРХШЭЭЛТЭЙ ИРГЭД ТӨӨРӨЛДӨӨД БАЙНА

Зочин 2015-12-04 202.179.18.194

Ямар утгатай үсэгнүүд юм?

Зочин 2015-12-04 202.179.18.194

Цагаа сайн барих хэрэгтэй байна. Өвөл хүйтэнд гадаа эмэгтэй хүнийг 40 минут зогсоогоод муу новшнууд.

Зочин 2015-12-04 103.229.123.171

Busnuudiin tsagaa barij yavahgui baigaag emh tsegtsend ni oruulaachee. Yavahgui baij baij ar araasaa tsuvraad yavah yum. Ingej yavah ni jolooch nartaa amar baidag bololtoi.

Утас 80804877 2015-12-04 124.158.107.29

Ажлын байран дээр болон хаягаар компьютерийн техник хангамж болон программ хангамжийн бүх төрлийн гэмтэлийг оношлож чанартай засварлана, форматлана. Мэргэжлийн болон бусад бүх төрлийн программ, тоглоом гэх мэт бүх төрлийн зүйлс суулгана. Оригнал вирусны програмуудаас компьютерийн үзүүлэлтэнд нь тохируулан суулгана, вирус арилгана. Дотоод сүлжээ тавина. Принтер таниулна:, Wifi-Switch тохируулна. Устсан файл сэргээнэ. - Гэрээр компьютерийн анхан, дунд, гүнзгий шатны хичээл заах болон гар утас,компьютер засварын сургалт явуулна. - Бүх төрлийн программын анхан, дунд, гүнзгий шатны видео хичээл зарна. - CD,DVD бичлэг,олшруулах /Кино, клип,дуу, тоглоом гэх мэт.../ - Бие даалт, төсөл зэргийг шивнэ. Номны эх бэлдэнэ. - Гар утасны код тайлах, програм уншуулна. - Гар утсанд бүх төрлийн тоглоом, дуу, клип,application зэргийг суулгана. Албан байгууллага, айл өрх, интернэт кафетай хамтран ажиллана. Mанай засвар үйлчилгээний давуу тал нь оригнал программаар үйлчилэхээс гадна Компьютерт шаардагдах бүхий л зүйлсээр чанартай үйлчилдэгт оршино. Баталгаа өгнө. Холбоо барих утас:80804877,94534488