"Энэтхэгт буй иргэд дамжин нислэгээр БНСУ-д ирвэл эх орондоо авчирна" | News.MN

"Энэтхэгт буй иргэд дамжин нислэгээр БНСУ-д ирвэл эх орондоо авчирна"

"Энэтхэгт буй иргэд дамжин нислэгээр БНСУ-д ирвэл эх орондоо авчирна"

"Энэтхэгт буй иргэд дамжин нислэгээр БНСУ-д ирвэл эх орондоо авчирна"

Улсын Онцгой комиссоос өнөөдөр /2020.04.28/ мэдээлэл хийлээ.


Мэдээллийн эхэнд Монгол Улсын шадар сайд, Улсын онцгой комисс (УОК)-ын дарга Ө.Энхтүвшин “Сая авсан мэдээллээр дэлхий дахинд гурван сая 64 мянган хүн халдвар авч нас барсан хүний тоо 212 мянгад хүрчээ. Манай хөрш ОХУ-д байдал бүр хүнд байна. 87 мянган хүн халдвар авч, 24 цагийн дотор 6000 хүн шинээр халдварлажээ. Монгол Улсын хувьд 38 хүн халдвар авсан. Сүүлийн үед халдвар авсан хүмүүсийн дунд эхний хоёр удаагийн шинжилгээгээр сөрөг гараад, гурав дахь удаагийн шинжилгээгээр эерэг гарч байна. Вирусийн хоруу чанар нь хурдан өөрчлөгдөж байна. Долоо дахь удаагийн эрсдэлийн үнэлгээ хийхэд Монгол Улсад вирус тарах маш өндөр эрсдэлтэй гэж гарсан. 

Тиймээс өнөөдрийн хурлаас өндөржүүлсэн бэлэн байдлын хугацааг сунгаж тавдугаар сарын 31-нийг дуустал хугацаанд үргэлжлүүлэх нь зөв гэж үзлээ. Мөн нислэгийг хязгаарласан хугацаа үүнийг дагаад сунгагдаж байна.

Хурлын үеэр мэргэжлийн болон богино хугацааны танхимын үйл ажиллагааг нээх асуудлыг авч хэлэлцсэн. Гэхдээ олон хүнийг бөөгнөрүүлэлгүй дэг журамтай байх хэрэгтэй. Энэ долоо хоногт болох УОК-ын хурлаар дээрх асуудлыг эцэслэн шийдэж, Засгийн газрын хуралдаанаар оруулахаар болсон. Иргэдээ авах ажлыг үе шаттай зохион байгуулна. БНСУ руу хоёр удаа, Европ руу нэг нислэг хийнэ. Мөн ОХУ-аас оюутнуудаа татан авчрах ажлыг хийнэ.

УОК нэн тэргүүнд яаралтай буцах шаардлагатай буюу өвчтэй, хөгжлийн бэрхшээлтэй, жирэмсэн, бага насны хүүхэдтэй болон өндөр настай өөрийн иргэдээ тусгай үүргийн нислэгээр эх орон руу нь авчрахаар шийдвэрлэсэн.

Гадаадаас эх орондоо ирэх иргэдийн тоо өдөр бүр нэмэгдэж байна. Өнөөдрийн байдлаар 9890 хүн эх орондоо ирэх хүсэлт тавьсан байна. Хэрэв онгоцонд сул суудал гарсан тохиолдолд бусад хүмүүсийг татан авчирна. Ер нь ЭСЯ-ны гадаа суулт хийлээ гээд тусгай үүргийн онгоцны тоо, тусгаарлах байрны тоо нэмэгдэхгүй. Тиймээс аль болохоор хүндэтгэн үзэх шаардлагатай иргэдээ нэн тэргүүнд авчирч байгаа. Энэтхэг рүү нислэг хийж чадахгүй байна. Тэнд байдал үнэхээр хүнд байна. Нэг л боломж байгаа нь Энэтхэгт байгаа хүмүүс дамжин нислэгээр БНСУ-д ирэх юм. Бид байнгын нислэг хийдэг улс руу нислэг хийнэ" гэв.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

80 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-04-28 124.158.109.232

бар шөнийн цэнгээний газрыг 00 цаг хүртэл ажиллуулахаар болсон байна. яаж хөл хорио тогтоож байгааг нь ойлгохгүй юм

Avatar

ШУУРХАЙ ШТАБ ШУУРХАЙ АЖИЛЛА! 2020-04-28 202.21.104.2

УОК ингэж ажиллахгүй шүү!!! Онцгой байдлын үед асуудал тодорхой байх ёстой. Ялангуяа эндээс нэрс гаргаж тусгаж үүргийн онгоцоор хүнээ татаж авч байгаа бол цаанаас транзитаар ирэх хүмүүст тухайн онгоцонд сууж ирэх зөвшөөрөлтэй гэдгийг нотлох бичиг өгч, биедээ авч явахыг анхааруулахгүй бол зам зуур дамжин өнгөрөх улс орнууд хил нэвтрүүлэхгүй, хаа хамаагүй гацах эрсдэл байна. Дэлхий даяар хөл хорио, хяналттай байгаа энэ үед хариуцлагатай ажиллахгүй бол иргэддээ туслах биш гай болох вий!

Avatar

Зочин 2020-04-28 182.69.148.97

Тэгээд зохицуулаад аваач. Аргаа барсан хүмүүсийг доромжилж ханахгүй юмаа.

Avatar

co 2020-04-28 184.64.174.182

$-tei humuus l gadagshaa yav baigaa sh dde

Avatar

Зочин 2020-04-28 66.181.189.80

Арилсан дотортой эдийн шуналтай хүмүүс байх юма комментууд дотор

Avatar

Улам 2020-04-28 94.234.33.25

Үргэлжлэл
Даралт ихтэй бас эдийн засгаар тааруу хүмүүс байгаа. Тэднийг бас Гэр бүл хамаатан садангаа бодоод бай гаа газраа үлдэж үз . Гуйж байна.

Avatar

Улам 2020-04-28 94.234.33.25

Үргэлжлэл..
Хувцас хүрэлцэхгүй ховил 19 тусаж зарим нь өнгөрч байна. Манай улсын эдийн засаг ямар билээ. Эх орноо бол Эмнэлгийн ажилчдаа бодоод очсон газраа үлд.
Гадаадад байгаа хүмүүс ихэнх нь өвчин хуучгүй гайгүй залуучууд байгаа. Хэрэв гараа сайн угаагаад ийш тийш тэгэхгүй гэртээ байгаад маскаа зүүгээд Совид19 бас өөрсдийгөө хамгаалаач. Залуу хүмүүст энэ ердөө л ханиад. Битгий Монгол очиж ажил удаарай. Монголд зөндөө өндөр настай зүрх бас уушиг өвчдэй сахарын өвчтэй хавдартай даралт ихтэй

Avatar

Зочин 2020-04-28 121.168.50.25

Юу гээд тэнэгтээд байгаа мал вэ! Энэ өвчин мөд арилахгүй заа!!! Харин бүүр хүндрээгүй байгаа дээр нь хурдан авах хзмүүсэж авсан нь дээр, ингэж үхрийн баас шиг нэг нислэг сард явуулж байхаар хурдан авчвал ядаж өвчин авах эрсдэл багасдаг юм! Иймхэн жоохон хүүхдийн юм ойлгохгүй чи тэр иөрд байгаа хулгайчуудтайгаа таарсан мал байна.

Avatar

Улам 2020-04-28 94.234.33.25

Энд сэтгэгдэл бичиж байгаа хүмүүс арай өөр талаас хараач. Бид эх орноо сайхан амгалан цагт орхиж гарсан. Өөрсдийнхөө хүслээр явсан. Яах гэж хэцүү үёд вирус тээж очих гээд багаа юм. Тэсцгээ л дээ. Лам оюутан хүүхэд өндөр настангууд ирэх ёстой. Бусад нь тэсээч.Эх орноо бодоод очсон газраа яаж ийж байгаач. Миний багаа газар эч сувилагч нар өдөрт 12 цагаар ажиллаж байна. Өдөр болгон хэдэн арваараа өнгөрч байна. Энд бас гэж эдийн засгаар боломжтой орон ч эмнэлгийн ажилчдад нь хамгалалтын хувцас

Avatar

Зочин 2020-04-28 121.168.50.25

Чи бас юу гээд байгаа мал вэ? Энэ өвчин мөд арилахгүй. Харин олон хүн өвдөөгүй байгаа дээр нь хурдан авсан нь дээр. 2 сар тэсэцгээж байна. Эрүүл мэндийн шалтгаантай нялх хүүхэдтэй хэл ус байхгүй хүмүүсд чи яаж хэл чадаж байгаа мал вэ? Удахгүй мөнгөгүй гээд байгаа байрнаасаа хөөгдөж байгаа өчнөөн хүн байгаа.

Avatar

Зочин 2020-04-28 121.168.50.25

Монголоос ядуу буурай орнууд өөрсдийн иргэдээ орж ирэх эрхийг нь нээлттэй үлдээж хүмүүсээ авсаар байна, гэтэл манайд бүх хаалга үүдээ цоожлоод өөрийн иргэдээч оруулж ирүүлэхгүй хорвоо ертөнцийн доог болж байна. Гадны иргэдийг авахгүй байж болно! Өөрсдийн иргэдийн эрх чөлөөг ингэж боож хааж болохгүй! Та нар ингэлээ гээд наад вирус чинь орж ирдэгээрээ ирнэ. Шал утгагүй ажил хийж байх юм!!! Хурдан авах тусам эрсдэл багасана. Яасан дүүрцэн толгойтой төрийн хулгайчууд вэ!!!

Avatar

Зочин 2020-04-28 66.181.185.184

Uvchtei humuus olnooroo orj irvel emneleg hureltsehgui huchin chadaldaa taaruulj honog hugatsaagaa zaitai tuluvluj bna za. Yumnii uchir oilgohgui

Avatar

Zochin 2020-04-28 78.31.205.202

Bitgii hutsaachee chi odoo. Eri ene hurtel yugee hj baisiin?! Yvah tsag hugatsaa baisan shde uhsenee hj udshiin tegul. Eh oroniihoo toloo amidarch yvsiinmuu ta ooriinhoo sain saihnii toloo amidarch suugaa yu ta nar. Bi uneheer ta nar uh gejiigaa yum shig virus chirj busaddaa gai boloh chin harin uhamsargui bn.

Avatar

Зочин 2020-04-28 121.168.50.25

Монголд өвчин олон нийтийн дунд тархаагүй байхад чи ч гэсэн эрх чөлөөгөө боолгоод хашаанд хашигдсан мал шиг Шал утгагүй хөл хорионд байж л байгаа биздээ! Тэгчээд бас өөрийн харыг харахгүй хүний харыг харж олон юм хуцаад байх юм. Олон хүн чам шиг биш, өнөөдөр идэх хоолгүй хийе гэсэн ч ажилгүй, гадаадад байгаа нь байгаа байрнаасаа мөнгөгүй гээд хөөгдөөд удахгүй гудамжинд гарцгаах гэж байна. Чи л харин амиа бодсон ухамсарын доройтолтой, тархины тураалтай нөхөр байна даа.

Avatar

Зочин 2020-04-28 192.82.67.252

Хүрэлсүхийн Ардын засаг нь өөрөө вирус импортлоод байх юм.

Avatar

Зочин 2020-04-28 192.82.67.252

Ер нь тэгээд хараад байхад дотооддоо халдваргүй байхад 1-р сараас хойш хөл хорио тогтоодог нь ард түмнийг вирусээс хамгаалаад байгаа юм биш, харин дарга баячуудыг л ард түмнээс хамгаалаад байгаа юм биш үү?

Avatar

Зочин 2020-04-28 64.119.20.123

За тэгээд нилээн харж ажиглалаа, гадаадаас ирэх хүмүүс танил талгүй бол үнэндээ no юм байна.Тиймээс 5 р сараас хөл хорио хэсэгчлэн цуцалж гадаадад байгаа хүмүүсийг авчрах хэрэгтэй бизнесс эрхлэгчид ядаж эрээн явж ажлаар хиймээр бна, ямар учиртай бүх юмыг хорьж хясаж байгаа юм бэ. Тэгсэн мөртлөө сонгууль хийнэ онцгой нөхцөл үүсээгүй гээд хуцаад байдаг, бусад орнууд нислэг ээ бага багаар сэргээж эхлэх гэж бна, 5 сарын 10 аас Сеулын байнгын нислэгийг сэргээх хэрэгтэй. Наад ар өврийн хаалгаа больё.

Avatar

Зочин 2020-04-28 103.26.193.166

Үхмээр байгаа юмуу

Avatar

Зочин 2020-04-28 121.168.50.25

Үгүй ээ амьдармаар байгаа болоод ингэж байна. Идэх хоолгүй эрүүл өлсөөд үхэх үү, өвчтэй ч гэсэн гэдэс цатгалан эдгэрэх найдлагатай амьдрах уу!!!! Чи харин өвчин авахгүй гээд өөрийгөө өлсгөж алж байгаатай адилхан байна. Дахиад 10 хоноход хүмүүс идэх хоолгүй өлсөөд үхэж эхлэх байх энэ маягаараа байвал!!!

Avatar

ИРГЭН 2020-04-28 202.21.104.2

МАШ ЗӨВ. 7 ХОНОГТ ЯДАЖ 1 НИСЛЭГ ХИЙХ ХЭРЭГТЭЙ. ИРЭХ ШААРДЛАГАТАЙ ХҮМҮҮС ЭРТНЭЭС БИЛЭТЭЭ ЗАХИАЛААД АЛЬ БОЛОХ ШУУД ЭРСДЭЛГҮЙ НИСЛЭГ СОНГОН ИРЭХ БОЛОМЖИЙГ ОДООНООС БҮРДҮҮЛЭХ, ОРОН ОРНООР НЬ ХОРИГОО СУЛРУУЛСАН Ч БОЛНО. АНХААРАХ ГАНЦ ЮМ НЬ ХАЛДВАР АВААГҮЙ БАЙХ, ӨӨРИЙГӨӨ САЙН ТУСГААРЛАЖ ХАМГААЛСАН БАЙХ. ЭНЭ ШААРДЛАГАД НИЙЦҮҮЛЭН ХҮМҮҮСЭЭ АВЧРААД ХЭД ХОНОГ АЖИГЛАЛТАНД АВНА Л БИЗ. ХОТЫН ГАДНАХ АМРАЛТ СУВИЛЛЫН ГАЗРУУД ДУРТАЙЯА АВНА. ЛАГЕРЬ ДЭЭРЭЭ ТУСГААРЛАГДСАН Ч БОЛНО. БОЛОМЖОО ЗӨВ АШИГЛААЧ ЭЭ!

Avatar

Зочин 2020-04-28 66.181.161.89

Энртүвшин гэж коммунист одоо боль хүүхдээ журмаа зөрчиж гадаадаас авчирна дарга болох гэж нөхдөөсөө урвана энэ хамгийн хогийн этик ёс зүй байхгүй хулгайч шүү

Avatar

Зочин 2020-04-28 202.126.89.52

Яг үнэн.Хүн чанараар хөлийн чигчий хуруунаас доор хүн шүү.Маш их шуналтай Төрийн албыг зарж баяжиж байгаа нөхөр юм

Avatar

zochin 2020-04-28 66.181.176.128

яс юман дээр манайхан өөрсдөө авах дургүй байгаа

Avatar

Бэлтгэл ахмад Д.Батмөнх 2020-04-28 202.21.105.115

Гадаад харилцааны сайд гуай.Чиний хариуцёсан салбар Монгоол төр, улсын нэрийг шавартай хутгаж дууслаа. Туркийн Ётанбулын консул Энхмөнх нислэг хаагдсанаас болоод 30 хоног хэтрээд байгаагаа биеэрээ очиж мэдэгдээд байхад Туркийн талд албан бичиг өгнө гэж худлаа яриад хил дээр 150 ам.доллараар торгуулж байж ирсэн. Өөрөө онгоцны буудал дээр маскны наймаа яриад явж байхад нь тааралдаад хэлэхэд одоохон гээд утсаа салгаад алга болсон Одоо хар тамхины хэрэгт орчихоод бгаа юм биш үү. Яагаад гөлийчөхөөд х

Avatar

Зочин 2020-04-28 103.229.121.28

УОК гэж гадаадаас ирэх хүмүүсыг авчрах сэтгэл зүй дээр тоглолт хийж баахан эрх мэдэлтэй хүмүүст үйлчилж байхаар 5 сараас онгоц оо явуулж хүмүүст тусламаар ыайна, 2 рт: УОК т олон нийтын хяналтанд дор Аудит оруулж шалгалт хиймээр байна.

Avatar

Зочин 2020-04-28 103.229.121.28

Австрал, АНУ, Германы Франкфурт руу 5 р сараас Сеул, Хонконг, Бээжингийн нислэг үе шаттайгаар сэргэж эхэлж байна, оношлуур эмнэлэгийн үзлэг ээ сайн хийгээд манайх ядаж Бээжин, Сеулын нислэгээ бага багаар нь явуулж эхлэх хэрэгтэй, угаасаа дээрх орнууд халдваргүй халуунгүй хүмүүсийг маш сайн шалгаж суулгаж байгаа, энд ирээд тэр хүмүүс хувийн зардлаараа хорионд орж хэвтэнэ манайд буудал сувилал, хувийн эмнэлэг шиг их юм алга, 14 хоног хянахад хангалттай, хэдий болтол хүмүүсийг зовоож залхаах вэ,

Avatar

Зочин 2020-04-28 103.26.193.166

Битгий тэнэгтэж байгаач чамайг чиний хайртай хүмүүс ард түмнээ үхлийн вирусээс хамгаалж бн эмч сувилагч цагдаа онцгой мэргэжлийн хяналтынхан чамайг дугжирч байхад өдөр шөнөгүй ажиллаж байгаа чи юу хийсэн вэ гараа угааж маскаа зүүж амаа хамхиад үүргээ биелүүлэх үүрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-04-28 103.26.193.10

Солонгосын тал манай онгоцоор хүмүүсийг чинь зөөгөөд өгч болно гээд байхад манай УОКын үхэрнүүд манайх хүнээ авахгүй гээд гүрийгээд байгааг юу гэж ойлгох вэ?

Avatar

Зочин 2020-04-28 122.201.21.93

Ireheer n chi gertee bailgaad tusgaarlah uu?

Avatar

Зочин 2020-04-28 202.131.245.243

Ардын засаг борчуудын хүүхдүүдийг Энэтхэгээс авч ирэхгүй гэж байгаа юм байна.

Avatar

МОНГОЛ 2020-04-28 66.181.161.73

Урд хилээ нээмээр байна. Бүх бизнес зогсож байна. Урд бүх юм хямдарсан. 30 000 хонины PR давгүй нөлөөлсөн. Одоо сэргэлэн зан гаргаж ард олноо бодох хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2020-04-28 202.55.188.88

Tsagiin saihand bayachuud mongol hereggui um shig yavtsgaasan odoo mongol hereg bolson u baij bai naana ehleed ovchtei yadarsan humuusee avna

Avatar

Зочин 2020-04-28 202.21.108.51

Хүннү Энэтхэг шууд нисээд аваад ирье л гэсэн ш дээ. Энэ мулгуунууд л зөвшөөрөхгүй байгаа болохоос.

Avatar

Зочин 2020-04-28 103.14.38.132

Ирсэн хүмүүсээс дэглэм зөрчих тохиолдол хэд хэд байсан. Үүнийг яаж дэглэмд оруулах вэ. Ирэх хүмүүсийг дэглэм бариулах талаар яаж ажиллах вэ.

Avatar

Зочин 2020-04-28 121.168.50.25

Наад чиний санааг зовоогоод байгаа асуудал юм уу?

Avatar

Москва 2020-04-28 31.173.31.52

Гадаадад байгаа МОНГОЛ ахан дуусээ..Эх орон биднийг хаяхгуй ээ..Монгол маань боломжоороо авч байна. Давхардаж очоод байрлах байр байхгуй ээ..эхний хумуус гарч суларч байж дараагыхыг авах блгуй дээ..тэсээрэй..биднийг хаяагуй шуу..биднийг гадаад уруу хееж явуулаагуй шуу .бид еерсдее явсан шуу..

Avatar

Зочин 2020-04-28 202.21.108.51

Монголоор дүүрэн хоосон зочид буудал, жуулчны бааз, дотуур байр байна. Энэ нөхдүүд л зохион байгуулалт хийж чадахгүй байгаа.

Avatar

Зочин 2020-04-28 103.26.193.166

Чи зохион байгуулаад эхлээд гэртээ авчих дараа нь би авья

Avatar

Зочин 2020-04-28 221.163.81.203

Энэ өвчин ойрын хугацаанд алга болохгүйг улс орнууд ойлгож өвчитэйгээ эвлэрээд хэвийн амьдралруу шилжиж байна. Бид хорио цээр хөл хорио хэр удаан тогтооно төдий чинээ хурдан мөхөлрүүгээ явах нь тодорхой болж байна. Бид нэн дариу дасан зохицох хөтөлбөр боловсруулж бүх юмыг хэвэнд оруулах хэрэгтэй. Өөр сонголт бид нарт байхгүй.

Avatar

zochin 2020-04-28 103.229.121.36

Xumuus mini buxamdaj darxlaagaa unagaad xereggui Nisleg togtmol uildex gereetei ornuud gej baidag gereetei uls ruu nisleg xiine uu gexees gereegui uls ongots xuleej avdaggui yumaa Xarin ali neg bolomjtoi ulsaar damjij ongotsond suux xeregtei

Avatar

Зочин 2020-04-28 122.201.19.99

монгол улс чадах ядахаараа гаднаас халдвартай ч гэсэн авчирч л байна. Манай улсын эмнэлгийн тоног төхөөрөмжийн хангалт ямар байгаа билээ дээ. Өөрсдөө явцгаачихаад битгий хэн нэгнээс бурууг хай. Тэртээ тэргүй боломжоороо авчирах л байх. Хэрвээ дотооддоо халдвар тархвал эх орондоо ирэх эх орон гэж байхгүй болох эрсдэлтэй. Тиймээс л төр засаг чадах чинээгээрээ ажиллаж боломжоороо нөөцөө хараад нислэг хийж байна. Харин нислэгээр ирж байгаа хүмүүс л томчуудын татааснууд байгаад харамсаж бна.

Avatar

Зочин 2020-04-28 221.163.81.203

хара. үхсэндээ айгаад байгаа юм. чи надаас удаан амьдраарай. энэ чинь өвчин эх оронд минь тархах тархахгүй дээ байгаа юм биш. Эрүүл мэндийн салбарыг ийм доройтолд ортол нь цөлмөж авилга авсан наад хөгшин төгцөгүүдэд чинь хамаг учир байгаа юм. өвчин хяналтаа МОНГОЛД АЛДАНА ГЭЖ БАЙХГҮЙ. өвчин орж ирсэн хойно нь санаа зов. цагаа тулвал бүгд хөдөө гараад явчина. тэнд хүний газар яаж хэцүү нэг хоног өнгрүүлж байгаа иргэдээ бодохгүй байна. чиний айдас бусад хүний эрх чөлөөнд халдах эрх байхгүй!!!

Avatar

Зочин 2020-04-28 66.181.185.184

Mal yumaa. Ireheer ni tusgaarlah emneleg bair onoshilgoo emnelgiin ajiltnuud ni hureltsehgui bna. Yum oilgooch

Avatar

Зочин 2020-04-28 121.168.50.25

Улсдаа хийдгээ хийцэн хүн байна би. Энэ хүнд цагт улсаар бүх зардлаа төлүүлэх эрхтэй хүн. Харин мөнгө нь байхгүй эмч сувилагч нар хүрэлцэхгүй байгаа нь төр барьж байгаа наад хулгайчуудын асуудал, тийм болохоор би эдлэх эрхээ шаардах эрхтэй хүн. Улсыг минь ийм болгосон нь төрийн хулгайчууд хөдөө орон нутагт хэрэггүй Клуб, багийн төв барьж төсвийн мөнгийг үрэн таран хийсний гай! Эрүүл мэндийн сөлбариуналтад орсоныг Толгойтой болгон хэлээд л байгаа шдээ жил болгон. Төрийн хулгайчууд сонсохгүй байна

Avatar

Зочин 2020-04-28 93.253.159.111

Хийх хүн аргаа хайна, хийхгүй хүн шалтаг тоочно

Avatar

Зочин 2020-04-28 103.26.195.70

shaagaad l muu pizdu. uuriihuu huuhed hamaatan sadnaa bolohoor avaad irchihsen. Odoo busad mongolchuudaa avchrah bolohoor 260 hunii suudaltai ongotsoor 2 sardaa gants nisna gej bgaa, Ingej shaaha a bolioch ene mu l***r.

Avatar

Зочин 2020-04-28 121.160.87.242

hulgaichidiig daraagiin ueiinhen hariugaa avch chiitgah boltugai,mongoliin turd huzalz nar shigdsen ,ted ard tumniig zovooj eh orniig mini duraaraa zaidagnaj tohuurhan 20 30 jil bollloo,delhiid baihgui hulgaich nar turd bna

Avatar

Зочин 2020-04-28 202.126.89.170

Ehelj gadaadad uvuljdug bayachuud l irj bgaa

Avatar

Зочин 2020-04-28 202.179.24.76

нэн тэргүүнд яаралтай буцах шаардлагатай буюу өвчтэй, хөгжлийн бэрхшээлтэй, жирэмсэн, бага насны хүүхэдтэй болон өндөр настай хүмүүс гэжээ ЭКС ерөнхийлагчид комиссын даргын хүүхэд , сумочин алинд нь хамаарах бол гэсэн чинь бага насны хүүхэдтэй л үлдэх юм бна Одоо л нөгөө шинэ нисэх буудлаа ашиглажтэрүүхэнд нь тусгаарлах байр сав бэлдмээр байхын

Avatar

Зочин 2020-04-28 202.21.108.220

Germanaas l buun virus irne dee.

Avatar

Зочин 2020-04-28 117.111.24.143

Эд нарын ах дүү амраг садан танил тал татуулж дууссаны дараа л ард түмнээ нэг бодох байх

Avatar

Зочин 2020-04-28 221.163.81.203

ЭНЭ бол Монголын эмгэнэл. үнэхээр тийм юм болоод байна. Залуучууд минь энэ заваан системийг та нар л энэ сонгуулиар нурааж чадна. Энэ заваан толгой нь өтсөн өвгөчүүдийг солих цаг болжээ. зөв хүнээ сонгоцгооё. дахин эх оронд минь ийм гамшиг бүү нүүрлэг! эрүүл мэндийн салбараа хөл дээр нь босгоцгооё. Бодлого нь алдагдсан улсыг бодлоготой болгоцгооё ирэх сонгуулиар!

Avatar

Зочин 2020-04-28 103.80.210.183

сонгуулиар дарж чадахгүй. харин бүрэн устгалд оруулж байж дарна. наад нөхдүүдийн зүсээ нуусан ул долоогчид хаа сайгүй байгаа тэд эрхтэй болчуул утсан хүүхэлдэй л болно.

Avatar

Зочин 2020-04-28 121.168.50.25

Солонгосоос нисэж байгаа хүмүүсийн шинжилгээ хийлгэдгийг болиул! Яахлаараа бусад нь хийлгэхгүй зөвхөн Солонгосд байгаанууд нь шинжилгээ өгч нисэх ёстой гэж!??? эсвэл ядаж Шинжилгээтэй хүмүүсд нь арай давуу эрх байх ёстой биздээ!?? 21 хоног хорионд биш 14 болгох хэрэгтэй шдээ!!! шудрага бус байна!!!

Avatar

Зочин 2020-04-28 117.111.24.143

Тийм шүү дээ шинжилгээ өгөх гэж эмнэлэгт очно гэдэг чинь харин ч халдвар авах эрсдэлд оруулж өгч байна

Avatar

Зочин 2020-04-28 221.163.81.203

ядаж шинжилгээ хийлгэсэн хүмүүсийн 21 хоногийн төлбөрөөс хөнгөлөх хэрэгтэй шдээ. санхүүгийн боломжгүй хүмүүсд их хэцүү байна.

Avatar

Зочин 2020-04-28 66.181.168.8

Энэтхэг бүх нислэгээ хаачаад байхад яаж тэр хүмүүс Солонгост ирэх вэ??????. Тэнд их олон хүн байна шүү дээ, нислэг өмнө хэд хэдэн удаа хийж байсан, огт хийгдээгүй газар биш шүү дээ. УОК арай л сэтгэлгүй байна уу даа

Avatar

Зочин 2020-04-28 66.181.161.109

Shashny surguulid surdag huuhduud Enethegt ih baina gej sonsson. Ongots yavuulaad huuhduudee shuud tendees ni avch bolokhgui yu?

Avatar

Зочин 2020-04-28 202.131.247.98

Шуурхай штаб шудрага ажиллаж байгаа нь эргэлзээтэй тул сонгогдсон зорчигчдыг нэрийг ил болгохыг шаардаж байна.Дарга нарын хамааралтай улсууд л ирээд байна. Кран байхгүй та нар ирэхийн тулд бараг үхсэн байх шаардлагатай гэж шаардаж байна.

Avatar

Зочин 2020-04-28 221.163.81.203

Энэ тэнэглэлээ зогсоо!!! Амьд явах эрхээр нь хангаж өгөхийг шаардаж байна! Эх орондоо очих эрхийг нь эдлүүл! Энэ хэдэн хөлдүү толгойноос ийм л санаа гарна лдаа!!! Та нар хүний эрх чөлөөнд халдаж байна! Өвчтэй ч гэсэн иргэдээ ав!!! Солонгосд байгааг нь яагаад ялгаварлан гадуурхаад байгаа юм бэ? Транзитын хүмүүс нь өвчтэй ч гэсэн нисээд Солонгосоос нисэж байгаа нь өвчтэй бол явахгүй гэдэг чинь муухай байна

Avatar

Зочин 2020-04-28 202.21.124.198

Энд ах дүү ар гэрийнхэн чинь байна, өвчтэй бол тэндээ эмчлүүлээд эрүүл ирсэн дээр дээ. Үнэндээ эх орондоо байгаачууд ч хэцүүхэн л байна, гэхдээ чимээгүйхэн л байцгааж байна. Чадах ядахаараа авч байна, эмчилж байна. Хэрэв өвчтэй нэгэн бидний дунд ороод өвчин тарвал яана? Монгол улсын эрүүл мэндийн салбар дийлэх үү? Ганц уушиг орлуулагч аппарат байхгүй их л эмзэг ш дээ, би айж байна гадаадаас ирэгсдээс

Avatar

Зочин 2020-04-28 121.168.50.25

чи чимээгүй байгаад байдаг бас л хөлдүү байна даа. ийм хүлцэнгүй болхоор чинь улс орон минь хулгайчуудаар дүүрлээ. Дотроо ямарч тархалт байхгүй байхад ингэж хөл хорио сунгах ямарч хэрэг байхгүй. хэвийн амьдармаар байна. бид ямар мал бишдээ! эрүүл өвчтэйгээрээ ингэж ялгаварлан гадуурхагдах ёсгүй! өвдсөн бол улс нь эмчлэх л ёстой! хүмүүсээ авах л ёстой. эх үрсийг ингэж амьдын хагацалд оруулж байдаг амиа бодсон сдаанууд юмаа

Avatar

Зочин 2020-04-28 211.36.140.138

hul horiotoi bolhoor tarhahgui bna har malaa.

Avatar

Зочин 2020-04-28 221.163.81.203

Монголд нийтийн дунд наад өвчин чинь аль хэдийн ороод ирцэн халдварлаж байгаа гэж хэлэх гээд байна уу чи!? IP хаягаар чинь олж аваад хуурамч мэдээ тараасан хэрэгээр шалгах хэрэгтэй юм байна даа

2 0
Avatar

Зочин 2020-04-28 202.9.40.26

Энтхэгт байгаа иргэдээ эхлээдк аваа энтхэгийн талаас нислэг хийгээд хүхгээд өгье гэсэг яагаад.шийдэхгүй байгаа юм солгос нисэх мөнгөгүй болоод байгаа шүүдээ

Avatar

Зочин 2020-04-28 89.40.195.82

Arhi zarahaa horigloochee!!!

Avatar

Зочин 2020-04-28 103.9.90.98

ямар нэгэн аргаар манай онгоц буух боломжтой газарт нь яваад очвол аваад л ирэх хэрэгтэй. Зөв шүү. Солонгос руу очино гэдэг маш хүнд хэцүү замыг туулж очиж байгаа шүү

Avatar

зочин 2020-04-28 202.21.104.46

5 сарын 31 хүртэл сунгах шийдвэртээ ямар ямар хориг хөнгөлөлт багтаж байгааг тоочиж дурдахгй бол ойлгомжгүй байдал үүсдэг шүү. Хүүхэд харах асуудал хэцүү болж байна. Яг тодорхой дурдах хэрэгтэй байна

Avatar

huj 2020-04-28 122.201.22.196

Er n ilreed bgaa emchilgeend hamragdsan humuus bugdgadnaas irsen . odoo tegeed tsuuduud dahin gadnaas irgedee bodoj bn geh nereer importlood bh ym uu?

Avatar

иргзн 2020-04-28 202.179.26.169

Нислэгт багтах Иргэдийнхээ нэрсийг ил болгож Зарла,

Avatar

Зочин 2020-04-28 103.212.118.230

Өндөр эрсдэлийг энэ ЗГ толгойгоороо хариуцаж байгаа. Хэрэв Совид -19 тархаавал МАН- сонгуульд хэн ч дэмжихгүй гэдгийг ухаарч л байгаа болов уу.

Avatar

Paвcaл 2020-04-28 73.42.213.129

2 мaлын нэр өгөөд заавал нэг мaлыг сонгох тулгалт хийнэ. Тэгээд л хэн нэг нь гарна даа.

Avatar

Зочин 2020-04-28 103.9.90.98

юуны чинь МАН, сонгууль…?

Avatar

Зочин 2020-04-28 202.131.245.243

Гэр бүлээ аваад вируснээс зугтсан болон гадаад өвөлждөг дарга, баячууд л ирэх нь дээ.

Avatar

Зочин 2020-04-28 103.57.93.98

Энхтүвшин гэх төрийн ордоны тавилга болсон хөгшин экс коммунист өвгөний гараар Хүрэлсүх мөн ч бохир юм хийлгэж байна даа. Та нар түүхийн өмнө шүүлгэх болно

Avatar

иргэн 2020-04-28 202.179.26.169

Эрсдэлийг УОК Өөрсөд өө бий болгож байна ш дээ Гадаадад байгаа Иргэдийн Эрх ашгийг яриад байхаар эндээ байгаа Иргэдийн чинь Эрх ашиг гэж байна ш дээ бас

Avatar

Зочин 2020-04-28 59.153.85.120

Гэхдээ онцгой нөхцөлд байнгын нислэг хийдэггүй улс руу тусгай нислэг хийж болохгүй гэж үү? Монголоос нисэж болохгүй юмаа гэхэд Энэтэхийн талаас тусгай онгоц нисгэж яагаад болохгүй гэж? Энд зөвхөн монголын талын зөвшөөрлөөс өөр юу хэрэгтэй гэж? Ганц нэг удаагийн тусгай зөвшөөрөл олгох нь тийм хэцүү, дааж давшгүй даваа гэж үү? Ганц нэг мөнгөтэй хүмүүс нь Энэтхэгээс Солонгос руу нисч чадах байх. Мөнгөгүй хүмүүс нь яах болж байна?

Avatar

Зочин 2020-04-28 121.168.50.25

Болийшдээ! Болохгүй юм гэж энэ хорвоо дээр үгүй. Сэтгэл дутаад байна! Тэгээд иймэрхүү нөхцөлд ажиллаж үзээгүй дандаа тайван цагт мөнгө шамшигдуулж сууж сурсаны гай нь ард түмэн дээр бууж байна. Ийм үед яах ёстой вэ гэдэг бодлого ч байхгүй худлаа хаагаад л хориод л, тэнэгтэж байнаа эд нар!

Avatar

Зочин 2020-04-28 103.26.193.166

Амархан юм ярих юм дэлгүүр ороод талх авахтай адилгүй олон улсын хууль дүрэм журам гэж байдаг 2т манай 2 онгоц чинь туулах чадвар багатай жижиг онгоцнууд гэхдээ л их ажил амжуулж илжиг шиг зүтгэж байгаа

Avatar

Зочин 2020-04-28 121.168.50.25

Хийе гэсэн хүн гаргалгаа хайдаг юм! Хүсэлгүй хүн чам шиг шалтаг тооцдог юм! Шаардлагатай бол замдаа хэдэн ч удаа цэнэглэсэн яадгийн!!! Эсвэл тэр Энэтхэг нь онгоцоо явуулая гээд байхад нь явуулчхал хэрэгтэй шдэ!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж