М.Энхсайхан, Э.Бат-Үүл нарыг ГХХН-аас нэр дэвшихийг урилаа | News.MN

М.Энхсайхан, Э.Бат-Үүл нарыг ГХХН-аас нэр дэвшихийг урилаа

М.Энхсайхан, Э.Бат-Үүл нарыг ГХХН-аас нэр дэвшихийг урилаа

М.Энхсайхан, Э.Бат-Үүл нарыг ГХХН-аас нэр дэвшихийг урилаа

Гэр хороолол хөгжлийн намаас өнгөрсөн Даваа гариг (2020.04.27)-т уриалга гаргасан байна. Тус уриалгад:

Эрх баригчдын хууль бус, увайгүй үйлдлүүд нь Монголд бий болсон ардчиллыг үгүй хийж, чөлөөт зах зээл, хүний эрх, эрх чөлөөг хааж боогдуулж, цаашлаад нийгэмд дарангуйлал тогтоох аюул нүүрлээд байна. Энэ цаг үед Монголын ардчиллыг хамгаалж авч үлдэх нь нэн тэргүүний зорилт болсныг бид гүнээ ухамсарлаж, ардчиллаа аврах үйл хэрэгт олон түмнийг нэгдэхийг уриалж байна.

ГЭР ХОРООЛОЛ ХӨГЖЛИЙН НАМ нь  2020 оны УИХ-ын сонгуульд Ардчилсан намыг дэмжиж, ардчиллаа хамгаалах үйл хэрэгт хамтран зүтгэх хүсэлт илэрхийлсэн боловч харамсалтай нь Ардчилсан нам энэхүү саналыг бодитоор дэмжих идэвх санаачилга гаргасангүй. Тиймээс Гэр Хороолол Хөгжлийн Нам нь 2020 оны УИХ-ын сонгуульд оролцож, олигархи засаглалыг “гэр хорооллын засаглал” руу шилжүүлж, улсаа хөгжүүлж, ардчиллаа хамгаалах зорилгын төлөө тууштай хүчин зүтгэнэ гэдгээ албан ёсоор мэдэгдэж байна.

ГЭР ХОРООЛОЛ ХӨГЖЛИЙН НАМ нь Монголд ардчилсан хувьсгал хийж, монголчуудад өөрөө өөрсдийнхөө хувь заяа өөрсдөө шийддэг эрх чөлөөг авчирсныхаа төлөө өнөөдөр гэмтэн болчихоод байгаа ардчиллын анхдагчид болох Ерөнхий сайд асан М.Энхсайхан, Ерөнхийлөгч асан Ц.Элбэгдорж, Сангийн сайд асан С.Баярцогт, Да.Ганболд, хотын дарга асан Э.Бат-Үүл нарыг гэр хорооллынхны ардчилал, хөгжлийн төлөөх тэмцэлд нэгдэж, манай намаас УИХ-ын 2020 оны сонгуульд нэр дэвшихийг уриалж, албан ёсоор урилга хүргүүлж байна.

Монголд бий болсон ардчиллын үр шимийг хүртэж чадаагүй, хөгжлийн гадна хөсөр хаягдсан нийгмийн дундаж анги бол яахын аргагүй гэр хорооллынхон юм. Өнөөдөр хүн амын гуравны хоёр хувийг эзэлж байгаа гэр хороололд амьдарч буй газрын эзэд Монголын ардчиллыг аварч үлдэх цөм хүч билээ.

АРДЧИЛЛЫГ ГЭР ХОРООЛОЛ АВАРНА

ГЭР ХОРООЛОЛ ХӨГЖЛИЙН НАМ

2020 оны 04 дүгээр сарын 27” гэжээ.

Б.БОЛД

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ТэнэглэлТэнэглэл
13
ЗөвЗөв
11
ХахаХаха
3
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

43 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-04-28 202.126.88.60

Ялтнуудаар яах гэж баыгаан бол…

Avatar

Зочин 2020-04-28 202.9.40.118

АРДЧИЛАЛЫН БУЯНААР ГАЗАРТАЙ МАШИНТАЙ ХӨРӨНГӨТЭЙ БОЛСОН БИЗ ДЭЭ
ХОЁР КОММУНИСТ ХӨРШ ХӨГЖИЛГҮЙ БАЙЛГАЖ МАЛ АЖ АХУЙН БААЗ БАЙЛГАХЫГ Л ХҮСНЭ.
ОДОО АРДЧИЛАЛАА АВРАХГҮЙ БОЛ ДОТООД ГАДХХДЫН ХОММУНИСТУУД ХОЙТ СОЛОНГОС БОЛГОЖ МАГАДГҮЙ БОЛЖЭЭ

Avatar

Зочин 2020-04-28 64.119.26.106

нэрээр нь санал авах магад.зөв хүмүүс татаасай

Avatar

ajii 2020-04-28 69.138.228.195

Tarialancdiin Jagsaall gej BatYyl hiij bsnaaasa sanaa avch byyr emzeg gazriinhnii neriig ashiglaj turd shurgalahaar HUlgain sedelttei namiinhaa neriiig Huurhii GER HoRoolliinhnii nam gej nerlej dahin HOSHGIRUULAH gaj arga sedejeee!!! Ger Horoollinhon BYY DAGA!!! BYY SONGO!!! HULHIDaj sanal avah l arga bnaa!!!

Avatar

иргэн 2020-04-28 122.201.31.204

Луйварчид гэр хорооллынхны тархийг угаахаар шийджээ

Avatar

ЗОЧИН 2020-04-28 202.126.88.183

ЮУН Ч ӨРӨВДӨЛТЭЙ НЭРТЭЙ НАМ БЭ ? ХА ХА ХА !

Avatar

Зочин 2020-04-28 202.179.26.161

Энэ солиоролоо дарах хэрэгтэй.

Avatar

ст 2020-04-28 31.206.239.80

гэр хороолол байшин хорооллолоос илүү эрх чөлөөтэй ш дээ ,,,ус тог бохирын шугам байхад л болоо,,,
гэр хорооллын бүх өрх энэ намд нэгдэх нь нэн чухал нүдээ олно,,эргээд юм болход энэ нам гэр хороололд доо л байна ш дээ гадагшаа гадаадад манайх шиг гэр хороолол байхгүй юм чинь нам маань эндээ гэр хороололдоо л мөнх байж байна амаро ш дээ

Avatar

ст 2020-04-28 31.206.239.80

тухайн үед Энхсайхан аас өөр сонгочих бэлэн хүн байгаагүй байх л даа тэгээд ч эд нар юу идэж авсан юм вэ,,,,
ардчилалыг хөгжүүлэхэд бүтээн босгох ард түмний амьдралыг өөрчлөх сайжруулахад мэдээж мөнгө төгрөг хэрэгтэй ш дээ,,,гар нүцгэн яаж ч болхов дээ ийм энгийн юм мэдэхгүй хүн шүүмжилж юм бичээд хэрэггүй амьтны толгой эргүүтүүлэх ажлын садааа ,харин ардчилалыг гэр хорооллоос эхлэх нь илүү нүдээ олсон хэрэг болно ,, учир нь байшин хорооллын бэлэнчлэх сэтгэлгээнд улсын хөрөнгө урсаж дууслаа,,

Avatar

Зочин 2020-04-28 202.126.89.57

Ш а а ш а а

Avatar

Zochin 2020-04-28 85.218.48.83

Hezee iim nam bsan um be.Iim nam ard tumnii tuluu yu hiisin ha ha ha,30 jil uls orniig nuraahad oroltson,iim gemt heregtnuud ergej turd garah gej tumen shidiin arga hereglej bn.Ed naraas bolgoomjil!

Avatar

анархист бүлэглэл зайл 2020-04-28 66.181.183.26

хэцс ийм наманцар байдагаа.ардчилсан анархистууд гэр хороололынхоныг нохойн оромжиноос долоон дор болгочихсон улаанчулуутын хогын цэгнээс очиж хар .наад бууны нохойнуудаа улаанчулуутын хогын цэгт очиж амидао гэж хэл дээ,анархист үзэлтэнгүүд та нарыг нохойн амидралаар амидруулах гэж 30жил зүтгэсэн хотны ноходгэж ойлго.та нарын хүсээд бгаа ардчилал хүнийг нохойн амидралаар байлгах зорилготой юм.тэгж байвал анархистүүдэд насан турш хэрэгтэй.

Avatar

mgl 2020-04-28 202.9.40.172

Iimerhuu balai namuud bol Mongoliig hagalan butargah gesen zorilgoor baiguulagdsan helehed buurdahgui bolov uu?

Avatar

Зочин 2020-04-28 66.181.161.3

Гэр хороололд амьдрах байтугай хонож ч үзээгүй гарууд онигоо юм аа

Avatar

zassss 2020-04-28 192.82.77.128

хашаандаа ганц мод тарьж, хог шорооноосоо салчаад наад нам мам сонгууль гэж яриач

Avatar

Дорж 2020-04-28 2.132.84.110

Гэр хороолол, хөгжлийн нам гэж ёстой нэг хоосон нам юм уу даа? УИХ-д нэр дэвших хүнгүй гэнээ. Ичээч ээ.
Хүний толгойг зээлдэнэ гэж энэ байх даа!!!

Avatar

Зөвлөгч 2020-04-28 202.179.31.252

Гэр хороолол гээд л худлаа хуцсан х*******н э****з хурлийзуудын Монголчуудыг доромжлогч оффшорчдын нам биз дээ х***а гамингийн хаягдлуудаа та нарын духанд сум хэрэгтэй өөр юу ч хэрэггүй (another or nothing) Монголоос зайл хурлийзуудаа.

Avatar

Зочин 2020-04-28 122.201.21.203

Хулхидсан хулгайч нараа нэр дэвшүүлж байгаа нь сонгууль үймүүлэх,улс орныг доромжилж тавлаж байгаа,гэр хороололд зөвхөн гар дохионы л мэдрэмжтэй тэнэгүүд ыайцгаадаг гэж басан доромжилж байгаа цагаандаа гарсан үйлдэл! Энэ намын нохдцуд зүгээр л хүүхэлдэйнүүд..

Avatar

ЗОЧИН 2020-04-28 202.179.30.242

Батүүлийн нам шүүдээ өөрийгөө уриулдаг нь яаж байгаа юм бэ сайхан жүжиг байна

Avatar

Зочин 2020-04-28 66.181.161.3

Ккк

Avatar

иргэн 2020-04-28 66.181.185.49

Энэ намаас буюу гэр хороололынхоноос Бат-Үүл нэр дэвшвэл сонгогдох магадлал маш өндөр.

Avatar

Зочин 2020-04-28 66.181.161.3

Онигоо

Avatar

Зочин 2020-04-28 139.5.218.187

НААДУУЛ ЧИНЬ ГЭР ХОРООЛОЛД ХОНОЖ Ч ҮЗЭЭГҮЙ

Avatar

Зочин 2020-04-28 64.119.18.46

Гэр хорооллын нам гэж юу байсан юм бэ татан буулга,Энхсайхан,Батүүл нараар одоо юу хийх бэ .Цаашаа

Avatar

Cc 2020-04-28 64.119.20.233

Ger horoololiin zasaglal gej ymar ats bdagii?

Avatar

Зочин 2020-04-28 66.181.161.3

Ккк

Avatar

Зочин 2020-04-28 202.21.107.109

хулгайч тонон дээрэмдэгч эх орноосоо урвагчдын оргонох нам уу?

Avatar

Зочин 2020-04-28 112.72.6.146

Энэ шуналын тулам болсон өвөө нарыг хэн одоо сонгох юм бэ?

Avatar

Зочин 2020-04-28 203.91.115.50

хулгайч нарын нам юм уу? энэ наманцар

Avatar

зочин 2020-04-28 66.181.161.69

Шууд л ИХ -д суудалтай нам болчихож байгаа юм биш үү … Зөв л тактик баримталж байна …

Avatar

Зочин 2020-04-28 202.21.108.220

Batuul ene namaas devshvel songogdoh bhaa. Hotiin hugjild nileen yum hiisen hun. Amarsaihan shig hotiin irgediig ue ue ailgaj tugsheegeegui. Hushuutei baildsaniig es tootsvol erunhiiduu davgui ajillasan. Enhsaihan bol ali ch namaas devsheed nemergui dee.

Avatar

ZOCHIN 2020-04-28 1.159.148.175

ER N BOL ALDARTAI AVILGACHID UURSDUU TCEGTCER CG YLGARCHIINASHUU…DEER N SAIHANBILEG MI.ENHBOLD ,BAYR ,BADAMJUNAI GEED L YUNDAA ICHIHVEDEE…..

Avatar

NASAARAA SHOROND HATAAGDAH GULUGNUUD SHUU 2020-04-28 122.201.23.84

YU HUSTAAD SOLIOROOD BGAA DURAKUUD VE. 20-N JIL ARDCHILAL NEREER MONGOLCHUUDIIG MONGOLIIN BAYLAGIIG TSULMUJ DUUSGASAN HULGAICH NAR BUH HURUNGUU HURAALGAAD NASAARAA SHOROND HATAH YOSTOI NOVSHNUUD SHUU

Avatar

би 2020-04-28 103.57.94.226

эд нарыг чинь идэж уусных нь төлөө яллах гээд байгаа юм тэрнээс ардчилал авчирсаных нь төлөө биш юмаа агууллагаа зорилгоо зөв тодорхойлож бичээч бас тэгээд улс төр хийх гнээ

Avatar

Зочин 2020-04-28 183.81.171.2

МАНЫ МАЛАНЦАРУУДИЙГ ТАРААЯ …

Avatar

Зочин 2020-04-28 202.131.245.243

АНЫ АЛАНЦАРУУДИЙГ ТАРААЯ …

Avatar

Зочин 2020-04-28 122.201.22.155

Zuv

Avatar

zochin 2020-04-28 150.129.141.55

GEMT KHEREGTNUUDIIG YAGAAD UUKHSHUULEED BAYNAA ? GER KHOROOLLYNKHOON

Avatar

ger horoolol 2020-04-28 64.119.19.165

ger horoololyg naad luivarchid chini tooj ochokh u

Avatar

Ардчилал гэж юу вэ? 2020-04-28 202.131.245.243

Хүний эрх ярьж хошигоруулаад ар хударгаар нь хармайг нь суйлахыг ардчилал гэдэг юм. Тэгээд дараа нь миний монголчууд аа гээд л хошигоруулна даа. Ха ха ха ха ха ха ха. тарваган пастор Цай овогт Элбекжоорж.

Avatar

Зочин 2020-04-28 202.131.245.243

R.T.Элбекжоорж

Avatar

бодлын хулгайч 2020-04-28 66.181.167.53

МАШ ИХ МӨНГӨ АВЧЭЭ ДЭЭ ЭНЭ НАМАНЦАР. ЭХ ОРНОО БОДДОГҮЙ ХУЛГАЙЧ НАРЫГ ДЭВШҮҮЛЭХГҮЙ ШҮҮ: ИЙМ НАМ БАЙДГЫГ Ч МЭДЭХГҮЙ ЮМ. ХУЛГАЙЧ НАР НЭГДЭЖ НАМАНЦАР БАЙГУУЛЖЭЭ ДЭЭ ЯНЗ НЬ. ЗӨНӨГ ҮҮЛ САНААЧИЛСАН ЮМ УУ.

Avatar

Зочин 2020-04-28 124.158.107.35

ардчилал гэж юу байдгийг мэдэж байж ярь эргүү ацнууд

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж