Пентоган үл таних нисдэг биетийн бичлэгийг албан ёсоор ил болгов | News.MN

Пентоган үл таних нисдэг биетийн бичлэгийг албан ёсоор ил болгов

Пентоган үл таних нисдэг биетийн бичлэгийг албан ёсоор ил болгов

Пентоган үл таних нисдэг биетийн бичлэгийг албан ёсоор ил болгов

АНУ-ын Батлан хамгаалах яам өчигдөр /2020.04.27/ үл таних нисдэг биетийн гурван бичлэгийг олон нийтэд ил болгожээ. Тус улсын зэвсэгт хүчний байлдааны нисэх онгоцноос бичсэн эдгээр бичлэгүүдэд агаарт нисэж буй үл таних биетүүд хурц гэрэл ялгаруулсны дараа асар өндөр хурдтайгаар холдон явж байгааг харуулах ба энэхүү бичлэгүүд хэдэн жилийн өмнө Пентагоны архиваас алдагдаж, нийтэд тарсан бол энэ удаад албан ёсоор нийтэд ил болгож буй нь энэ аж.

Архиваас нь нууц бичлэг алдагдах үед Пентагоны удирдлагууд улсын нууцад хамаарах хэрэг гэх шалтгаанаар тайлбар хийгээгүй өнгөрсөн байна.

Эхний  дүрс бичлэгийг 2004 оны 11 дүгээр сард хийсэн бол үлдсэн хоёрыг нь 2015 оны нэгдүгээр сард хийжээ. Бичлэгүүд дээр нисч буй объектууд харагдах бөгөөд эдгээр нь онгоц, нисдэг тэрэг, бусад төрлийн нисэх төхөөрөмжийн алинтай нь ч адилгүй байгааг Пентагон онцолжээ.

Олон нийтийн дунд тарсан дүрс бичлэгүүдийн талаарх эргэлзээ, буруу ойлголтыг арилгах зорилгоор ийнхүү олон нийтэд албан ёсоор ил болгож байгаагаа Пентагон мэдэгдсэн байна.

Эх сурвалж: CNN

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ХахаХаха
8
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
6
ГайхмаарГайхмаар
3
ХөөрхөнХөөрхөн
3
БурууБуруу
2
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-04-28 66.181.161.102

tegeel dvrs n vl medegdeh ymarch chanargvi bichlegvvd vzvvldii ene usa udlaaa shanooo

Avatar

Зочин 2020-04-28 122.201.21.134

2015 ond iim muu fixeltei camer baisan gejuu

Avatar

Зочин 2020-04-28 202.126.90.141

hahaha mal mine mash hurdtai agaart yvj bui zuiliig ingej haruulah technology bga n ih ym.

Avatar

Зочин 2020-04-28 103.212.116.55

Сүүн замаар огторгуй хязгаартай юу хязгааргүй юу гэх асуултыг мэдэх боломжтой

Avatar

............................................................................................. 2020-04-28 202.126.89.75

Хязгаар үгүй, хүн байтугай бусад үсрэнгүй төрөл ч иэдэх боломжгүй гэж боддог.

Avatar

Зочин 2020-04-28 103.212.116.55

дэлхий сүүн зам дээр байдаг болохоор манай гаригыг харийн соёл устгаж чаддаггүй.

Avatar

Иргэн 2020-04-28 202.179.8.4

ИХэнх тохиолдолд бусад улсын тагнуу, цэргийн өндөр нууцлал бүхий нисэх төхөөрөмжүүд байдаг юм даа

Avatar

Зочин 2020-04-28 66.181.161.66

Гайхалтай. Ийм мэдээг сонссод л үхэхэд бараг сүнс амрахаар юм. Сонин цаг, эринд амьдарч байгаа бид бас л азтай. Ингээд хүнээс гадна орчлонгийн амьдрал, ѳѳр оршихуй байдаг нь батлагдаж байна. Эргэлзээ таамаг улам лавширч магадгүй хэзээ нэгэн цагт бид бурханлаг оршихуйд нэвтэрч хүрэлцэх ѳдѳр ирэх ч юм билүү. Ѳвѳг дээдэс, балрын хүмүүс чухам эдгээр оршихуйтай харилцаа тогтоож байсны дүнд домгийн сэтгэлгээ, фантаз бүрэлдэж бий болсон байх.

Avatar

Зочин 2020-04-28 139.5.219.42

Шинэ үеийн сөнөөгч үү

Avatar

mann 2020-04-28 66.181.161.14

хэдэн сарын өмнө цацагдаж байсан мэдээ

Avatar

зочин 2020-04-28 182.160.38.123

христийн ертөнцийн эзэн нь гэгээн дүрээ харуулахаас нь өмнө харь гаригийнхан ядаж байдаг болохоо нотолчих шиг боллоо

Avatar

Зочин 2020-04-28 66.181.161.65

4sariin 16 oroinii 10 tsagt baruunzvgees odnii nuudel gemeer gerelnuud ywj ongorsoniig harsan humuus bgaa bolwuu. Howd aimgiin tseg sumiin baruun talaar sansart

Avatar

Z 2020-04-28 73.170.26.205

Elon Mask Starlink -ee sansart huurgusniig medeegui yum uu?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж