Х.Тэмүүжин Төв аймагт нэр дэвшинэ | News.MN

Х.Тэмүүжин Төв аймагт нэр дэвшинэ

Х.Тэмүүжин Төв аймагт нэр дэвшинэ

Х.Тэмүүжин Төв аймагт нэр дэвшинэ

УИХ-ын гишүүн, Хууль зүйн сайд асан Х.Тэмүүжин 2020 оны УИХ-ын сонгуульд Төв аймагт нэр дэвшихээр болжээ. Түүнтэй хамт Ардчилсан намын ерөнхий нарийн бичгийн дарга Ц.Туваан, ҮБХ-ны гишүүн Д.Эрдэнэсувд нар нэг баг болж, нэр дэвшихээр болсон байна. Ардчилсан намын гурван нэр дэвшигч тус аймгаас гаралтай.

Төв аймагт нэр дэвшиж байгаа Ц.Туваан, Д.Эрдэнэсувд нар анх удаагаа УИХ-ын сонгуульд нэр дэвших бол Х.Тэмүүжиний хувьд энэ сонгууль дөрөв дэх удаагийн сонгууль болно.

Х.Тэмүүжин өмнө нь хоёр удаа УИХ-д сонгогдохдоо 2008 онд Баянголын дүүргээс, 2012 онд УИХ-ын сонгуулийг холимог тогтолцоогоор явуулахад АН-ын жагсаалтын дөрөвдүгээрт бичигдэж, УИХ-ын гишүүнээр сонгогдон, давхар Хууль зүйн сайдын албан тушаал хашиж байсан юм. Харин өнгөрөгч 2016 оны сонгуулиар Сүхбаатар дүүрэгт нэр дэвшин МАН-ын Ц.Мөнх-Оргилд өвдөг шороодсон.

Тэгэхээр Х.Тэмүүжиний хувьд энэ удаагийн сонгууль дөрөв дэх удаагийн сонгууль боловч орон нутагт, тэр дундаа төрж өссөн нутагтаа зодоглож байгаа анхны сонгууль гэдгээрээ илүү онцлог, анхаарал татаж байгаа юм.

Г.ХОРОЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
27
ЗөвЗөв
21
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

62 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2020-04-27 58.109.221.157

temuujin gej holionii ezen Gargaj uzsen sain ah mini

Avatar

ews 2020-04-27 66.181.160.77

гадны гар хөл,хар тамхи элдэв бус юмтай холбогдсон,ажил нь амандаа орчихсон,улсын төлөө хүрз шороо хаяагүй байж бас дэвших санаатай дур эзнээ голохгүй юм да

Avatar

чимэг 2020-04-27 119.40.98.177

МОНГОЛ УЛСЫН 4 ДЭХ ЕРӨНХИЙ АУДИТОР Д.ХҮРЭЛБААТАР ДЭВШВЭЛ МОНГОЛ УЛСЫН ТӨРД ИХ ЮМ ХИЙХ ХҮН БАЙГАА ЮМДАА ҮНЭХЭЭР ИХ БОДЛОГЫН ЧАНАРТАЙ АСУУДЛЫГ ШИЙДЭЖ ЧАДАХ ХҮН ТАЛЫН ТАЛЫН МЭДЛЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2020-04-27 202.126.89.213

Дэмжинээ.мундаг хуульч

Avatar

иргэн 2020-04-27 202.179.24.181

гайгүй юм болов уу гэж хардаг бсн дэмий амьтан бна лээ дохио зангаагаар хөдөлдөг л хүн шиг бгаан ҮХ-ийн хэрэгжих хугацаан дээр тэмүүжин Өнөрбаяр 2 г Лүндэндорж Амарсанаа Нарангэрэл нар унтраалаашдэ Сайн ойлгож унш лгэж бна лээ дээ багш нар нь

Avatar

Зочин 2020-04-27 202.126.89.57

Дэмий биздээ

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.186.251

Хуулийн байгууллагыг самарсан хүндээ. Залуу хүн гэхэд барьцгүй сонин сэтгэхүйтэй хийсэн юм нь бүтэл муутай л залуу. Төрд сонгоод хэрэггүй хүн.

Avatar

Зочин 2020-04-27 119.40.98.177

МОНГОЛ УЛСЫН 4 ДЭХ ЕРӨНХИЙ АУДИТОР Д.ХҮРЭЛБААТАР ДЭВШВЭЛ МОНГОЛ УЛСЫН ТӨРД ИХ ЮМ ХИЙХ ХҮН БАЙГАА ЮМДАА ҮНЭХЭЭР ИХ БОДЛОГЫН ЧАНАРТАЙ АСУУДЛЫГ ШИЙДЭЖ ЧАДАХ ХҮН

Avatar

Зочин 2020-04-27 91.20.63.32

Энэ хүн ёстой төрд байх ёстой хүн. Хуульч, туршлагатай, хуулийн байгууллагад шинэчлэл хийх чадвартай мэдлэг боловсролтой залуу.

Avatar

Зочин 2020-04-27 202.21.100.210

За Одоо иймэрхүү хүмүүстэй зууралдахаас залхаж л байдаг шүү, тэгээд энд дэмжиж юм бичээд байгаа хүмүүс ч дэээ б**с долоогчид

Avatar

Зочин 2020-04-27 124.158.107.35

уг нь мөнхоргилын хажууд хамаагүй дээр залуу байсын

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.168.8

эрс шинэчлэл хийж чадах, зоригтой дуугарч чадах, авлигад эдэгдсэн шүүх засаглалыг цэвэрлэж чадах, хүн ёсны дагуу шударга нийгмийг цогцлоож чадах, шинэ үеийн шилдэг залуусаа бид дэмжих цаг нь болсон шүү. өнгөрсөн баларсан хүмүүсээр дахиж төрийн эрхийг залгамжлуулах шаардлага байхгүй болнооооо

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.161.117

Хуулийн байгууллагуудад хийх шинэчлэлийг Тэмүүжин л сайд байхдаа цоо шинэ концепциор эхлүүлснийг 2016 онд хууччууд гарч ирээд нэн даруй буцаан цуцалж, бахь байдагтаа эргээд орсон! Тэмүүжинг цагдаагийн архагшсан хурандаа нар эсэргүүцэж, элдэв гүтгэлэг зохиож нэр төрийг нь гутааж чадсан!! Эцсийн дүндээ төр, нийгэм хохироод, хуучинсаг албан тушаалтнууд хувийн ашиг нь хожоод л өнгөрч байгаа юм даа!!! Жирийн иргэд Тэмүүжинг их л муу хүн гээд ойлгочихсон учраас хэцүү дээ!!

Avatar

Зочин 2020-04-27 91.20.63.32

Дэмжинэ.

Avatar

Унэн шуу 2020-04-27 202.126.89.229

Яг санал 1 байна. Одоо л шинэчлэгдэх нь гэтэл унагаад Мэнгэт Али Баба Нямдорж оронд нь гарсан.

Avatar

Болд 2020-04-27 150.129.143.240

хууль зүйн салбарт шал фантази ажиллагаа явуулж самарч хаясныг засах гэж цаг их үрсэн. төрийн тусгай хаагчдын эмнэлгийг зориулалт өөрчилсний засварын зардлын олон сая төгрөгийг энэ худалчаас нэхэмжилнээ.

Avatar

Зочин 2020-04-27 91.20.63.32

Чаддаг юм бол тэрийгээ Нямдоржоосоо нэхэмжил.

Avatar

Уншигч 2020-04-27 202.21.98.10

Эх орноосоо урвагч олон түмнийг төлөөлөн УИХ-д суух эрх байх уу? УИХ-ын гишүүн, ХЗ-н сайд байхдаа улсын нууцыг АНУ-ын ЭСЯ-д орж дамжуулдаг байсан нь дэлхий нийтээр ил болсон шүү дээ. Үүнийг нөгөө алдарт Асанж нотлоо биз дээ. Харийн хүн шүү. Бид дотроосоо, санаанаасаа зохиогоогүй юм.

Avatar

zochin 2020-04-27 66.181.164.171

chamaig huuhentei ner bolbogduulj chinii l ner toriig sevtuulsen l bolhoos, Mongoliin ard tumeng yaaj hohirooson yum? MANAN maapaas b** ai!!! muu sain JIDU-chidees l deer 60 ter bumaas l deer!!! zorigtoi zorilogotoihon nutgaasaa ch hamaagui tordoo garaad ir zaluu mini!!! Nutag usnii chine zon olon chine demjeed gargaad ogno chamaig!

Avatar

Тэмүүжинг дэмжинэээ яаадын!!! 2020-04-27 66.181.164.171

энэ удаадаа чамд боломж олгоод нэг сонголтоо өгнө харин МАНАН-гийн новшнуудыг цэвэрлэх нь чиний ажил шүү!!!

Avatar

Төв нутаг 2020-04-27 66.181.164.171

энэ удаагийн Төвийнхөн бүхэлдээ мөнх хөх тэнгэр шиг цэнхэртээд сайхан залуусыгаа дэмжээд үзнээ!!! олон жил харлаа даа улаануудыг!!!

Avatar

pacificharborelectrical@yahoo.com 2020-04-27 174.222.5.25

Mash zov.
Amjilt XYCIE USA AAC

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.169.108

САЙН АХ

Avatar

Зочин 2020-04-27 64.119.23.153

гадны гар хөл,хар тамхи элдэв бус юмтай холбогдсон,ажил нь амандаа орчихсон,улсын төлөө хүрз шороо хаяагүй байж бас дэвших санаатай дур эзнээ голохгүй юм даа ккк

Avatar

zochin 2020-04-27 66.181.164.171

Nutgiin ner nuuriig baraad bgaa hogiin JDU-chidiig zailuul!!! ter Suhbat yu hiisiin nutag usandaa?!!! Tov nutgaasaa ner tsever gar tsever hunee songoh tsag bolson. Nutgiin zon olon chine ene udaa chamaig demjine harin UIH-iin gishuun bolchood zorigtoihon shudargaar nutag usniihaa neriig deeshee gargaj, hog novshnuudiig toroos tseverlej huulia saijruulaarai!

Avatar

zochin 2020-04-27 66.181.164.171

Odoo l iimerhuu zuluusiig demjij erh zuit toriig togtooh heregtei!!! ene zaluu shig zorigtoihon shinechlel hiih zaluusiig tord ni songuulid ni demjeed ogoh heregtei dee.

Avatar

zochin 2020-04-27 150.129.140.12

nuguu har tamhichin naiz ohiduudaa daguulaad ochihgui yu, er ni dampuu l gar bailee dee

Avatar

Зочин 2020-04-27 122.201.24.219

Амжилт хүсье ЖДУ-гийн хулгайч нарын телевизороор хэнэгч үгүй маасайн ард түмнийг доромжилт байгаа үнэн төрхийг гаргаад өгөөрэй

Avatar

Tb 2020-04-27 18.20.214.203

Temuujing demjij bn.

Avatar

zochin 2020-04-27 103.10.22.13

chi tend ochood iu hiih ium bee.mungu ideh gesen iumuu.

Avatar

Зочин 2020-04-27 72.205.128.5

Mongoliin huuliinhnii yalzral hotsrogdliig arilgahiin tuluu temtsej chadah zorigtoi l aaviin hvv dee. Ene muulaad baigaa hvmvvs bol dandaa huuliihan sh dee ! Ted nar arisaa hamgaalj, aij vheed gej baigaam daa!!!

Avatar

Зочин 2020-04-27 72.205.128.5

Temvvjing demjinee demjine. Ali hediin l nutgaasaa devshih baisiim. Udam sudar n ch davgvi saihan hvmvvs baisiim !!!

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.184.188

Нэг мөсөн тэндээ очиж хэдэн хонь хариулаач,

Avatar

Zochin 2020-04-27 64.119.22.179

Er n ene hunii hiisen bolgon nursan shd. Emnelgiig shoron bolgoh, bas eruuljuuleh gazar bolgoh, dotoodoin tsergiig tatan buulgah, shuuhiig yaj bujignuulaw, tsagaag yaj samrab, hiliin shalgang yaw. Hiisen ui lai n baragdahgui dee

Avatar

huulich 2020-04-27 202.179.31.117

nutgiin huugee demjnee

Avatar

Zochin 2020-04-27 64.119.22.179

Er n ene nuhrin hiisen bolgon nursan shd. Emnelgiig shoron bolgoson, boloogui bas emnelgiig eruuljuuleh bolgoson n huuchndaa butssan, baiguulsan taharin alba n tatan buugdsan, dotoodin tsergiig tatan buulgasnig n sergeesen, shuuhiig ter chiheer n busnuilsan n bas butsad huuchnaara bolson, tsagdaag yaj samraw , er n baragdahgui dee. Yamar nuureeree dahij songogdoh geed bgan we??

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.187.188

МАШ ОЙЛГОМЖГҮЙ ЯДАРГААТАЙ ЯРЬДАГ,

Avatar

Зочин 2020-04-27 203.91.115.50

ишшшш

Avatar

zochin 2020-04-27 150.129.141.55

za ene nukhur ch ub -d nuurguy bolood khuduu nutag baraadaj pan gurukh gej bodoj dee , oron nutgiinkhan ch meddeg biz dee

Avatar

mongol 2020-04-27 64.119.17.73

Elbegdorj ene hunii oiun sanaanii udirdagch geheer yavch ene huniig mongolchuud demjihgui biz,mongolchuud hersuu bolson ,aliin bolgon hudlaa yridag shudraga bus humuusiig songoh bilee,,unendee ter ohintoi dotnosson gedeg bol 2 gui unenshdee,

Avatar

Зочин 2020-04-27 182.160.35.148

Энэ хүн л хэрэггүй шүү

Avatar

zochin 2020-04-27 58.109.221.157

sain ah hereggui dee Ner ni unaj guitssen gar

Avatar

Зочин 2020-04-27 203.91.115.54

Энэ нөхөр тойрогтоо юм хийдэггүй энэ тэнд л явж байдаг нөхөр дөө хэрэггүй дээ тэмүүжин

Avatar

Зочин 2020-04-27 59.153.115.17

хар тамхичин хүүхэнтэй байсан бүздээ явцгүй эр

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.161.14

Dajgui zaluu shuu

Avatar

zochin 2020-04-27 64.119.22.179

Zass ene teneg boliwol taarna

Avatar

ЗОЧИН 2020-04-27 202.179.30.242

ТУВААН ЗҮГЭЭР ШҮҮ

Avatar

чимэг 2020-04-27 119.40.98.177

МОНГОЛ УЛСЫН 4 ДЭХ ЕРӨНХИЙ АУДИТОР Д.ХҮРЭЛБААТАР ДЭВШВЭЛ МОНГОЛ УЛСЫН ТӨРД ИХ ЮМ ХИЙХ ХҮН БАЙГАА ЮМДАА ҮНЭХЭЭР МУНДАГ ХҮН ШҮҮ ТӨВ АЙМАГ АЛДАЖ БОЛОХГҮЙ ШҮҮ

Avatar

Uvurhangain ah 2020-04-27 202.179.31.117

JDU hulgai hiigch uvurhangain hurelbaatar uu kkkk

Avatar

чимэг 2020-04-27 119.40.98.177

ЭНЭ ХҮН ХУЛГАЙЧ БИШЭЭ БУСАД АЙМГУУДАД ОДОО БАЛГАС БОЛООД ХЭВТЭЖ БАЙГАА ОЁДЛЫН ҮЙЛДВЭРИЙГ ГАНЦХАН ТӨВ АЙМАГТ ӨӨД НЬ ТАТАЖ АЖИЛЛУУЛЖ БАЙГАА ХҮНИЙ НӨХӨР НЬ ЮМ БАЙГААН ТЭР ЭМЭГТЭЙ ЯАГААД ЗЭЭЛ АВЧ БОЛОХГҮЙ ГЭЖ

Avatar

Бас л нам нам сольсон нөхөр дөө. 2020-04-27 64.119.16.168

Бас л тавьтаргүй нөхөр дөө. Эрэл-ийн намд орж хэсэг гүйсэн. Дараа нь АН намд. Нэг хэсэг либертари үзэл гэж гүйснээ хаяад алга болсон. Нэр төр, эрх мэдэлтэй болж байвал яасан ч яадаг юм гэдэг хүн байгаа юм.

Avatar

чимэг 2020-04-27 119.40.98.177

МОНГОЛ УЛСЫН 4 ДЭХ ЕРӨНХИЙ АУДИТОР Д.ХҮРЭЛБААТАР ДЭВШВЭЛ МОНГОЛ УЛСЫН ТӨРД ИХ ЮМ ХИЙХ ХҮН БАЙГАА ЮМДАА

Avatar

zochin 2020-04-27 150.129.141.55

ene chini khar tamkhichin khuukhentey kholbogdood ter daraa ni dakhiad zuuj yawaad barigdsan baykhaa.,

Avatar

Зочин 2020-04-27 103.229.121.58

Энэ сүг эмнэлгийн зориулалттай барьж байсан байшинг өөрийн мэтийн амтьсын оффис болгох гэж шийдвэр гаргаад улс нийгэмд хэчнээн тэрбумын хохирол учруулсан билээ? Түүнийг нь төлүүлсэн үү? Ийм их зантай тэнэгүүдээр төр бариулж болох уу?

Avatar

Иргэн 2020-04-27 66.181.185.49

Тэмүжин ч дээ, Төв аймгаас нэр дэвшээд УИХ-д гарч чадахгүй л болов уу.Хотод бол гарч мэднэ. Төв аймгийн иргэдийн сонголтын шалгуур сэтгэлгээ УБ хотынхоноос өөр гэдгийг АН-ын баатарууд гадарлаагүй л явна даа.

Avatar

Зочин 2020-04-27 202.21.108.35

энэ тэмүүжин овоо залуу юмуу гэсэн чинь ярьдаг юм нь дандаа өс хонзрн болсон хог л байналээ дээ…их гарахгүйдээ…

Avatar

zochin 2020-04-27 202.179.27.168

Харин тийм.. Дандаа өс хонгзон тэр тэгсэн энэ ингэсэн гээд бх юм. өөрөө л хар тамхичин охинтой нэр холбогдож өөрөө нэрээ хугалчихаад хэнээс өө хайгаад бдгийн.

Avatar

Зочин 2020-04-27 195.46.106.44

Энэ нөхөр Хууль зүйн яаны дор шорон бариад, олон тэрбумын үнтэй аппарат эвдэж хаяаад, насанд хүрээгүй хүүхдийг с***р самуунд, хар тамиханы хэрэгт орооцолдуулаад , Монгол Улсыг ямарч хуульгүй орон болгож хаячихаад ер нь ямар шийтгэл хүлээсэн хүн юм бэ.Тэгээд одоо яах санаатай хүн бэ. Эрүүл хүн үү. Ер нь ичих эмээх гэдгийг мэддэг юм уу. Ард түмнийг нэг басамжилчих юмаа.

Avatar

Зочин 2020-04-27 202.126.88.36

Тэмүүжинг дэмжинээ. Мафийнхантай тэмцээд хэрчүүлсэн хүн байгаа юм.

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.177.35

Зайл

Avatar

Зочин 2020-04-27 202.126.89.205

Huuli huchnii baiguulaggad ih olon duuchid buhchuud tsalin awaad zugeer suuj bdagiig shahsan n sain bailaa

Avatar

Зочин 2020-04-27 107.77.173.61

Тэмүжинг дэмжинэ ээ….Төв аймгийнхаан …Тэмүжинг дэмжицгээгээрэй!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж