Залуусаа нэр дэвшүүл, одоо тэд ачаа үүрэх цаг нь болсон! | News.MN

Залуусаа нэр дэвшүүл, одоо тэд ачаа үүрэх цаг нь болсон!

Залуусаа нэр дэвшүүл, одоо тэд ачаа үүрэх цаг нь болсон!

Залуусаа нэр дэвшүүл, одоо тэд ачаа үүрэх цаг нь болсон!

Ардчилсан нам том эрх ашиг дээрээ нэгдэж чаддаг улс төрийн хүчин болсныг Ардын намынхан одоог болтол ойлгоогүй бололтой. Э.Бат-Үүлийг бие даан нэр дэвших сургаар хөөрцөглөн, дарцаглацгааж байна.

Могой гурав тасравч гүрвэлийн дайтай гэж үг бий шиг Э.Бат-Үүл нарын гурван гишүүн бие даан УИХ-ын сонгуульд өрсөлдлөө ч Ардчилсан нам хуваагдахгүй, суудал алдахгүй.

Учир нь З.Энхболд, Э.Бат-Үүл хоёрын  хоорондоо тулах тойрог Дархан-Уул аймаг гэдгийг бодолцоорой. Энэ тойрог руу МАН бурхан илгээлээ ч суудал авах боломжгүй. Дархан-Улаанбаатар чиглэлийн 220 гаруй км замыг шинэчлэн барих ажлыг цаг хугацаанд нь гүйцэтгэж чадаагүйгээс өнгөрсөн жилээс эхлээд сонгогчдоос “тэнсэн” авсан. Зөвхөн Дархан-Уул аймгаар тогтохгүй, Орхон, Булган, Хөвсгөл, Сэлэнгэ аймагт авсан өмнөх суудлуудаа ч хамгаалах боломж ч хомсодсон. Иймээс Э.Бат-Үүл, З.Энхболд хоёр саналаа хуваалцсанаар дундуур нь гараад ирнэ гэж МАН-ынхан хөөрцөглөх нь хөрсөн дээрээ л буугаагүй хэрэг болно.

Дээр нь Э.Бат-Үүл  Сонгуулийн ерөнхий хороонд бие даан нэр дэвших хүсэлтээ өгөөгүй байгааг тооцоорой. Үндэсний аудитын газарт өргөн барьсан мөрийн хөтөлбөр нь Монгол Улсын хууль, дүрэмд нийцэж байна уу гэдэг нэг шүүлтүүр бий. Дараа нь Сонгуулийн ерөнхий хороо нэр дэвшүүлэх эсэхийг эцэслэнэ. Сарын хугацаа байна гэж УИХ дахь Ардчилсан намын зөвлөлийн даргын хэлсэн үг их учиртай шүү.

Хамгийн гол нь одоо Ардчилсан нам дөрвөн жилийн өмнө эхлүүлсэн шинэчлэлээ ажил хэрэг болгохын тулд нэр цэвэр, боловсролтой залуустаа итгэл үзүүлж, энэ удаагийн УИХ-ын сонгуульд өрсөлдүүлэх ёстой. Тэр цагт МАН-ынхны ЖДҮ, тендер зохицуулж, хуулийн хулгай хийсэн улстөрчдийн дэргэд Ардчилсан намын нэр цэвэр залуус цойлно.

Сонгогчид ч сонгуулиас сонгуульд хэрсүүжсээр хэн нь хэн бэ гэдгийг таньдаг ч болсон. Шижигнэсэн залуу үеэ дэмжээд гаргаад ирэхэд итгэл хүлээлгэх сонгогчид нь бэлэн байгаа. Харин хуучин хүмүүс нь амбицлаад зүтгэвэл МАН-ынхнаас ялгарахгүй, Ц.Нямдорж, Ө.Энхтүвшин, Н.Энхболд нар шиг ад үзэгдэх болно. Сонголтгүй ч сонгууль болж, өндөрлөхийг үгүйсгэх аргагүй.

Иймээс Ардчилсан нам шинийг эхлүүлдэг гэдгээ энэ сонгуулиар баталгаажуулж, шинэ үеэ гаргаад ир.

С.Эрдэнэ даргад энэ зэргийн зориг, ухаан бий болов уу. Энэ сонгуулиар л Ардчилсан намын өнгөрсөн хугацаанд хийсэн бодлогын шинэчлэл харагдах ёстой. Фракцгүй, бодлогын нам болж төлөвшсөн эсэх нэр дэвшүүлэлтээс тодорхой болно.

Тэр ч фракцаас эдэн квот оруулж ирэхгүй бол гомдоно, энэнээс ч эдийг нэр дэвшүүлэхгүй бол барьцана гэдэг өмнөх удирдлагын жишгээр хандвал хуучин хөгжмөө л тоглох болно.

Нэр дэвших хүмүүсээсээ 100 саяыг авч, сонгуулийн санхүүжилтээ ил тодоор зарласан шигээ  одоо шууд тэндээсээ залуусаасаа хамгийн шударга, хамгийн боловсролтой, хамгийн ёс зүйтэй, хамгийн ачаа даах хүнээ нэрийг нь зарлаад гаргаад ир.

Энэ л зарчим жинхэнэ утгаараа Ардчилсан намын, удирдлагын имиж болог.

Г.ХОРОЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ТэнэглэлТэнэглэл
10
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

50 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2020-04-27 103.87.255.66

МАН өнгөрсөн 4 жилд сошилаар попорсноос өөр хийж бүтээсэн, нүдэнд харагдаж гарт баригдах зүйл байсангүй дээ

Avatar

Боловсролын сонгууль болно. 2020-04-27 66.181.161.113

Энэ жил жинхэнэ утгаараа гадаад, дотоодод өндөр боловсрол эзэмшсэн, гадаад хэл устай, мэргэжлээрээ амжилтанд хүрсэн, бодлого боловсруулж мэддэг, удирдаж мэддэг хүмүүс л сонгогдоно. Боловсролгүй лекторуудаас салах цаг болсон. Энэ хөгшчүүл бол бүр боль боль. Ард түмэн юунд нь ч итгэх вэ дэ.

Avatar

зочин 2020-04-27 202.126.89.223

Хувийнхаа эрх ашгийн төлөө улсаа худалдахааргүй ганцхан монгол хүний барааг харах, эсвэл нэрийг нь сонсохсон.

Avatar

зочин 2020-04-27 150.129.143.245

УИХ -ын гишүүн болж улс орны амьдралыг зөв шийдвэрлэхэд мэдлэг, чадвар, туршлага, сэтгэл зүрх хэрэгтэй. Иймд зөв шийдвэр гаргах чадвартай ухаалаг хэн бүхэн нэр дэвшиж болно. Нэр дэвшигчийг хөгшин залуугаар нь бус, мэдлэг чадвар, үнэнч шударга байдлаар үнэлэх ёстой биш үү? Улс төрийн намууд мөнгөний сонгууль хийж улс орны амьдралаар тоглохыг болих цаг ирсэн шүү.

Avatar

ҮНЭНИЙГ ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРЧ СУР 2020-04-27 202.131.232.202

ХҮРЭЛСҮХИЙГ ОЛОН АРД СОНГОГЧИД ДЭМЖИЖ БАЙГАА ӨНӨӨГИЙН ЭНЭ ЦАГ ҮЕД ТЭР Л ЗОРИМОГ ШИЙДВЭР ГАРГАЖ ЭНЭ УЛСЫГ ЭЛДЭВ ХОРГҮЙ АВЧ ЯВЖ БАЙГААГ ОЛОН ХҮН ЯРЬЖ ДАХИАД ТҮҮНИЙ ЗАСАГЛАЛД ЭНЭ ТӨРИЙГ ҮРГЭЛЖЛҮҮЛЭН БАРИУЛЬЯА ГЭЖ БАЙНА ЭНЭ Ч АРГАГҮЙ ЮМ. 2021 ОНООС ЭХЛЭХ ИХ ЗЭЭЛ ТӨЛӨЛТҮҮДИЙГ МОНГОЛ УЛС ХҮЛЭЭЖ БАЙНА ХАРИН ТЭР ИХ МӨНГӨӨР НЬ АН ЗАСАГ БАРЬЖ БАЙХДАА ЮУ ЮУ ХИЙВ ГЭДГИЙГ ЭРГЭЭД НЭГ ХАРЯА ДАРХАНЫ ЗАМ ХЭЦҮҮ НЬ ҮНЭН ЭНЭ БОЛ САЛБАР ХАРИУЦСАН ЯАМ ТУН МУУ АЖИЛЛАСНЫХ. ТЭР ХҮНТЭЙГЭЭ НАМ НЬ ХАРИУЦЛАГАА ТООЦНО БИЗ

Avatar

Зочин 2020-04-27 203.91.115.55

ярих биш үлгэрлэ

Avatar

Зочин 2020-04-27 192.82.67.252

АН бол бaac нааслдсан АцныНүх.

Avatar

Зочин 2020-04-27 122.201.24.219

МАН-н төлөө хэзээ ч УИХ-н сонгуульд санал өгөхгүй 2016 онд 7 төрлийн татвар нэмж төсвийн хөрөнгийг нэмэгдүүлэн ЖДУ сангаар мөнгөн хуримтлуулж 3% ийн зээлийг өөрсдөө авч цаашид 36% өсгөн баяжууласан доромжлолыг хэзээ ч мартахгүй

Avatar

Irgen 2020-04-27 70.181.127.87

Erdene batyyl gesen ardchilal neriig gutaasan luivarchdiig odoo ard tymen songohgyiee.ardchilaliig avrahiin tuld ed nariig hurdan zailuulahaas l bolno

Avatar

zochin 2020-04-27 202.126.89.166

бах мэлхий вааг вааг. хэдэн төгрөгөөр өөрийгөө Face ээр магтуулаад байгаа юмаа ядарсан ч мэлхий болдоо. чиний нийгмийн даатгалаас хулгайсан, үхсэн хүний нэрээр мөнгө хулгайсан чинь хуучраагүй шүү

Avatar

Угсаа залгамжлах гэж байна 2020-04-27 192.82.67.252

Тэр залуус гээд байгаа нь элбэгдоржийн, эрдэнийн, батхүүгийн … хүүхдүүд шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-04-27 72.205.128.5

Erdene,Hvvk 2 yaaaag adilhan. Ulaan huarangiin tsergiin TMS-iin hvvhdvvd.

Avatar

Зочин 2020-04-27 203.169.50.110

Нам дагаж амь зуухаар наймаа хийсэн дээр байхоо.
Дарга нарын суганы үс болж байгаад хамт балардаг голдуу авилага хээл хахууль намын санхүү гэх мэтээр л явцагаадаг даа хөөрхийс.

Avatar

Зо 2020-04-27 202.21.109.121

Сөнөж буй нам

Avatar

bayr 2020-04-27 202.9.40.183

zaluus bidend bolomj olgo uls turd orj amdralaa deeshluulmeer bn uls turd orson humuusiin amdral ih l uurchlugduh yum yaj ih hurliin gishuun boloh ve

Avatar

Зочин 2020-04-27 192.82.67.252

Бандаашаа маллаж сурсан юм уу?

Avatar

Bah melhii 2020-04-27 98.253.30.34

Ter zaluu huud geed bgaa n Erdene iin ur huuhed hurgen beruud n l bh chin bilee kkk

Avatar

bat 2020-04-27 202.9.40.183

huchingiin hereg ih garah baihdaa zaluu nas tuluvshuugui baidag tul 70 oniihniig demjih heregtei 80 oniih arai boloogui tul nasnii zaluud turiin tushee bolgoh gej yarah ni buruu

Avatar

Зочин 2020-04-27 64.119.16.206

Ачаа хулгайлах цаг нь болсон

Avatar

Зочин 2020-04-27 67.247.110.105

100 saya davah zaluus geheer l nuguu Hylgaich nariinh ni huuhduud eej aaviinhaa hulgai hiisen munguur garaad irne. AN hylgaich naraa l ydamshuulah yum daa. Zaluus ene namaas yu ch goridood nemergui.

Avatar

Зочин 2020-04-27 64.119.18.45

АН -аар ахиж улсаа самруулья !! гэх тэнэг хvн олдох уу? Мереедехед менге телехгvй гэдэг л болж дээ.

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.189.80

Ээддээ АН самрах юм хийнэ, өмнөх засгуудыг санаарайдаа

Avatar

Зочин 2020-04-27 202.179.27.200

Самарчихсан юмыг дахиж яаж самрах юм? Самрах юм үлдээгүй. Үнэндээ бол эсрэгээрээ МАН самарч АН засдаг байх шүү.

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.187.188

ЗАСАХ ГЭЖ САМАРХЫГ ХЭЛЭЭД БАЙНА

Avatar

Зочин 2020-04-27 103.57.95.126

За ан бол бүтэхгүй шүү, арай гайгүй жишиг тогтож байгааг нураана шүү

Avatar

Зочин 2020-04-27 202.21.107.122

Эрдэнийг л муулах юм тэтгэвэрийг аятайхан болгосныг мартаагүй биз дээ

Avatar

Зочин 2020-04-27 64.119.24.163

Nas barsan humuusiin tetgeveriig ch neg "aiataihan" bolgosondoo

Avatar

Зочин 2020-04-27 64.119.24.163

Kkk. Taliigch humuusiin tetgeveriig ch uneheer "aiataihan" bolgosondoo.

Avatar

Нам нам л гэнэ 2020-04-27 64.119.16.168

Нам нам л гэнэ. Бүгд ижилхэн. Лав л АН, МАН-ынхан идээчин, уугаачны хойч үеийнхэн.Иргэдээ намуудад биш, өөрсддбб итгэ.

Avatar

Зочин 2020-04-27 103.57.94.226

Ганц ч коммен оруулаагүй, яагаад гүтгээд байнаа

Avatar

Зочин 2020-04-27 103.57.94.226

Том эрх ашиг нь их луйвраас өөр эрх ашиг эд нарт байхгүй нь харамсалтай.Хэдэн хүн ЖДҮ ийн зээл авахын оронд АН-ын мэргэшсэн дээрэмчид шиг тэрбум тэрбум долларыг шууд луйвардаж хулгайлаад авчихгүй гэмээр. Гэвч МАН тэгэхгүй л дээ. Алдарт эх оронч Ц.Нямдорж, Ө.Энхтүвшин, Н.Энхболд нарыг ад үзэж, фашист Магнайг магтаж байгаа гишүүн нь АН ямар нам болохыг баталж байна

Avatar

Зочин 2020-04-27 202.131.245.243

1990, 1996 онд ардчиллын залууст ачаа үүрүүлсэн. Гэтэл 1992, 2000 онд юу болж дууссан билээ? Яасан билээ? Санаж байгаа биз дээ?

Avatar

Зочин 2020-04-27 64.119.24.163

Uneen. Odoo boloo. Пошёл вон

Avatar

Hero 2020-04-27 66.181.183.109

Үеэ өнгөрүүлсэн өмбүүнүүд энэ жил шаанс бхгүй шүү.

Avatar

АН гишүүн 2020-04-27 192.82.75.172

Эрдэнэ бах мэлхий байгаа цагт АН ялахгүй!

Avatar

Зочин 2020-04-27 202.126.89.86

Эрдэнэ нэг л зэв яриад сууриа зэв цутагчихлаа ! Хук дээгуур л суурьгуи сэвээд л баина! Дархан , Сэлэнгиин замыг там болгож хичнээн хунии амь насаар тоглов! Замыг зэвхэн Хятад копанид эгч дундаас нь эчнээн тэрбум тэгрэг завчсан . Одоо Хятадуудаа оруулах гэхээр Короно хаачихсан . Монголчуудаар хиилгэнэ гэхээр дахиад мэнгэ олох хэрэг гарна!!! 2-3-н жил энэ замаар явж машин тэргээ эвдсэн улс Сонголтоо естои хоржоонтои хиих баилгуи!!!!

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.189.80

Иш худлаа мэдээллэр тархидуулчаал юм бичиж суух юмда

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.187.188

д
ДАРХАН ЗАМД ГАРДАГ ОСОЛ АВААРЬ ЗАМААС БОЛСОН УУ ЖОЛООЧООС БОЛСОН УУ ДҮРЭМ,ХУРД ТЕХНИКИЙН БҮРЭН БҮТЭН БАЙДАЛ СОГТУУРАХ УР ЧАДВАРААС Л БОЛЖ АВААРЬ ГАРСАН БАЙХАА МОНГОЛЧУУД 21 АЙМАГ ,СУМ РУУ ШОРООН ЗАМААР Л ЯВСААР ИРСЭН БҮХ МАШИН ТЕХНИК БҮРЭН СҮЙРЧИХЭЭГҮЙ БАЙНА хҮНЭЭС БОЛДОГ БОЛХООС ЗАМААС БОЛОХГҮЙ,БАРТААТ ЗАМЫН ТАМИРЧИД БОЛГООД АМЖИЛТАНД ХҮРДЭГ БИЗ ДЭЭ

Avatar

зочин 2020-04-27 66.181.161.17

Шуурган галын дундуур явж л улс төрч болдог болхоос дэмжүүлж , зай тавиулж улс төрч болдоггүй юм аа !!!

Avatar

зочин 2020-04-27 202.179.4.134

Ардчилсан нам одоо бүр өнгөрсөөн дотроо ийм хэрүүл тэмцэлтэй нам сонгуульд яаж ялалт авах вэ дээ

Avatar

Иргэн 2020-04-27 103.57.93.98

ЖДҮчидийн намаас Энхтүвшин,Нямдорж мэтийн экс коммунистуудыг яаж ч будаад явахгүй харин Эрдэнэ хүнээ зөв дэвшүүлбэл ялалт тун ойрхон байна шүү.Амжилт

Avatar

Иргэн 2020-04-27 66.181.161.50

Ардчилсан намын залуучуудаас хамгийн гайгүй сайн нь Магнай л байна даа. Монголын улс төрд маш хэрэгтэй л залуу.

Avatar

Зочин 2020-04-27 203.91.115.50

за болиод өгдөө

Avatar

Зочин 2020-04-27 202.21.108.48

Залуусаа гэдэг нь хүүхдүүдээ гэсэн үг биш шүү

Avatar

Иргэн 2020-04-27 202.9.46.205

Энэ Хорол гэдэг хүний УТОП мөрөөдөл Мөнгөө өгчихсөн хөгшчүүл мөнгөөрөө залуучуудийг дэвшүүлэх үү??? Яасан энгийн юм ойлгохгүй байна уу? Худлаа онолчболох гээд б\на уу? Хоролоо????

Avatar

зочин 2020-04-27 203.98.76.21

Одоо 45-50 хүрсэн хүмүүсийг залуучууд гээд тэнэгтэхээ болиоч, спортын ангилалаар 45 хүрсэн бол ахмад насны ангилал шүү.

Avatar

Зочин 2020-04-27 87.79.165.103

Залуусаа нэр дэвшүүл,2 ээлж хоолондоо орох болсон бид нар одоо баяжмаар бна та нар 30 жил хагартлаа
идэж баяжиж болсон

Avatar