“The Hu” хамтлагийнхан эх орондоо ирэх хүсэлтээ өгчээ | News.MN

“The Hu” хамтлагийнхан эх орондоо ирэх хүсэлтээ өгчээ

“The Hu” хамтлагийнхан эх орондоо ирэх хүсэлтээ өгчээ

“The Hu” хамтлагийнхан эх орондоо ирэх хүсэлтээ өгчээ

Монголын рок хөгжмийн ертөнцөд цахиур хагалсан “The Hu” хамтлагийнхан шинэ коронавирусийн хөл хорионы улмаас Австрали улсад саатаад байна. “The Hu” хамтлаг 2020 оны аялан тоглолтоо эхлүүлээд явж байх үед шинэ коронавирусийн хориг зарлагдаж, Австрали улсад хоёр сар гаруй болж байгаа аж.

Тухайн үед “The Hu” хамтлагийнхан нутаг буцах гэсэн боловч Монгол Улс гуравдугаар сарын 28 хүртэл бүх гадаад нислэгээ зогсоосон байжээ. Тэд мөнгөө хэмнэх үүднээс Сидней хотын ойролцоох “Airbnb” сүлжээний хямд байранд байрлаж байгаа тухайгаа “Billboard” сайтад өгсөн ярилцлагадаа ярьсан байна.

Хамтлагийн продюсер нь Турк улсад саатаад байсан ч Монгол Улсын Засгийн газрын илгээсэн тусгай үүргийн нисэх онгоцоор нутаг буцаж чадсан. Хамтлагийн залуус одоогоор Австрали дахь Монгол Улсын Элчин сайдын яамтай холбоо барьж, тусгай үүргийн онгоцоор эх орондоо очих хүсэлтээ өгсөн гэнэ.

“The Hu” хамтлагийнхан өнгөрөгч хоёрдугаар сарын 27-нд Ази тивийн аялан тоглолтоо эхлүүлэхээр эх орноосоо мордсон. Тэд энэ удаагийн аялан тоглолтоороо Малайз, Индонез, Япон, Австрали, Шинэ Зеланд, Аргентин, Бразиль, Чили улсуудад хөгжмийн наадмуудад оролцож, бие даасан тоглолт хийхээр төлөвлөөд байсан юм.

А.СҮРЭН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ХахаХаха
10
ЗөвЗөв
6
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Монгол бүсгүй 2020-04-27 66.181.181.91

уучлаарай залуус минь ийм муухай юм бичээд сууж байгаа хүмүүст. Та нар минь эх орондоо ирэлгүй яахав. Засгийн газар маань удахгүй шийдээд авах байхаа. Энэ олон комментийг уншаад элдэв юм бодоод хэрэггүй, эх орон, ард түмэн чинь энэ хэдэн соммент бичиж байгаа хэдээс хавьгүй илүү гэдгийг бодоорой. амар амгалан байцгаагарай. Та нараараа бахархдаг шүү

Avatar

Irgen 2020-04-27 211.201.16.166

I’m saihan zaluu bie byldartai zaluuchuud tsag shn bolohim hilee.uls Ta hedig yvuulaagvi durandaa yvchihaad

Avatar

Зочин 2020-04-27 103.229.121.58

Онцгой авьяастнуудаа харь нутагт зовлонд унагаж болохгүй ээ!

Avatar

ЭХ ОРОНДОО ТАВТАЙ МОРИЛ THE HU ! 2020-04-27 202.9.46.18

ХҮ ХАМТЛАГИЙГ МУ-ЫН ЗАСГИЙН ГАЗАР БҮР БОДЛОГООР ХАА БАЙГАА ГАЗРААС НЬ АВЧ ИРЭХ ЁСТОЙ ЮМ. ТУСГАЙ ОНГОЦ НИСГЭСЭН Ч ЯАХАВ. АВСТРАЛИАС ЦАЦСАН ЦУЙВАН ХИЙСАН БИЧЛЭГИЙ НЬ ҮЗСЭЭН ГОЁ ШҮҮ ДҮҮ НАР.

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.161.53

ХЭДЭН САРЫН КАРАНТИН ДААХГҮЙ ЮУ ВЭ, ЮУ ВЭ ЮУ ВЭ.

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.181.196

маскны сэтгэхүйтэй хэдэн нөхдөд нэг үг хэлчий.өвчин яахав нэг өдөр л намжина.монголоо таниулж байгаа урлаг спортынхон,эрдэмтэд,оюутнуудыг муу хэлэх шаардлага байхгүй. тэд бол та муусайнуудыг тэжээх ирээдүйн хүч.
монголчууд өдөр ирэх тусам улам оркжоод байхын

Avatar

Оронд нь еер залуусийг ав 2020-04-27 202.126.88.56

Наад залуучууд чинь одоо болноо наанаа орхь, оронд нь еер залуучууд ав, дараагын ээлж нь хоолонд ормоор байна шуу Дашдондогоо!

Avatar

zz 2020-04-27 192.82.77.128

Яацан эргүү нофш нь ийм юм бодоод бичээд сууж байдгийн ??

Avatar

Iim bodoltoi hun baina 2020-04-27 66.181.176.206

Ingej bodoj baigaa hun olon baihaa.

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.161.25

Za yostoi heleh ch ug alga. Chadlaaraa yavaa humuust ataarhagch ahar bodoltnuud mundahgui gej enedee

Avatar

Зочин 2020-04-27 202.126.89.52

Saiduudiin nuuts amraguudiig bodvol tusgai nislegiin ongotsond suuj ireh zui yosnii erhtee humuus shuu. Delhiid Mongoliig surtalchilj yavaa humuud

Avatar

zochin 2020-04-27 103.57.92.223

mongol ulsiig delhiid aldarshuulj baigaa, chingisiin odont hamtlagaa avchirahgui bol delhiin shivshig bolno shuu, yamar ch baisan avchirah ni zuv, 5 shalguuriig hamgaagui baisan ch buhel buten uls baina daa, delgiin entei nertei hamtlagaa avah heregtei

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.187.105

die ASAp

Avatar

зочин 2020-04-27 202.21.108.200

монголчуудаа та нар ингэж нэгийгээ адлахаа болиоч. Наад хамтлагийн залуус чинь Монгол гэдэг нэрийг дэлхийд цууриатуулж яваа залуус. Тэгээд ч бидний нэгэн адил монголчууд. Өвчтэй ч бай, өвчингүй ч бай бид хүлээн авах л ёстой. Та нар ийм байдалд ороод өөдөөс чинь та нар зайл гээд байвал ямар байхав гэж нэг бодоод үзээч

Avatar

ст 2020-04-27 31.206.239.80

харин тийм тийм л олон фэнүүдтэй ажилсаг ажлаа өдөр шөнөгүй хийж буй Хүн хамтлаг юм бол,,,эх орондоо 1000000 масктай ирж фэнүүд дээ тарааж өгч,, өвчин вируснээс өөрсдийгөө ч эх орон ахан дүүсээ ч хамгаалах биз,,харъя!!?гэж бодож байна, баярлалаа.

Avatar

Зочин 2020-04-27 103.212.118.105

Setgehuin doroitoltoi ymnuud baih ym aa

Avatar

Zochin 2020-04-27 103.57.95.102

Belenchleh setgehui n deed tsegtee hugjtsun humuus bhiinmaa
What a fuck is that…

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.183.218

Setgehui ni masknaasa gadagshlahguinee yaanaaa ed nariig

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.161.25

Haashaa yum ene zaluus yamar uls turchud yumuu? Bor zurheeree yavaal humuus shuude. Chi tgul yagaad mask taraahgui bgaan?

Avatar

Зочин 2020-04-27 103.212.118.245

UOK-s tavij bui 5 shalguurt bagtahgui ee. jiremsen eshul baga nasny huuhedtei emegtei, undur nastai eshul hugjliin berhsheeltei, eshul hund uvchtei humuusiin urduur dairah gee yu???

Avatar

Зочин 2020-04-27 103.10.22.32

Ажлаа хийж яваа хүмүүс шүү! Зугаалж яваагүй! Эх оронтой гэдгээ санаа юу этр ямар өөдгүй хүмүүс вэ! Энэ хүмүүсийн ар гэрийн амьдрал сайжраад мөнгөөр хахаж цацаад байгаа юм ерөөсөө ч байхгүй! Өдөр бүр шахуу хувиараар ажиллаж машинаар нэг хотоос нөгөө рүү өдөр бүр явж ажлаа хийж байгаа хүмүүс! Хэн нэгэн баяжиж байгаа бол тэр Дашдондог продюсер л баяжиж байгаа байх… Тоглолтын өдөр шөнөгүй шахуу хуваарийг нь та нар нэг хараад үзээрэй! Нэг ч өдөр амарна зугаална гэж байхгүй хуваарьтай байна лээ

Avatar

Зочин 2020-04-27 202.179.26.253

Welcome to Ulanbator. Mongolian band The Hu. Please You played a live concert in Ulanbator.

Avatar

Зочин 2020-04-27 202.179.27.156

хэрэггүй. Коронатай фэнүүдтэйгээ наанаа бай. Одоо эх оронтоо гэдгээ санаа юу. Эхлээд ядаж 10 ш маск улсдаа хандивлачих. Эргүү толгойнууд…

Avatar

Зочин 2020-04-27 202.179.26.253

ямар атаархуу хүмүүс вэ.

Avatar

Zochin 2020-04-27 103.57.95.102

OMG
Mongolchuudiin ataarhuu setgel deed tsegtee hugjsun uchir udii boltol hangalttai hugjij chadahgui bgaa ym!!!!

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.183.218

Ewiidee guij bga yum ni 10 shirheg mask hahahah oyun sanaanii hoosrol gej ene dee

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.161.25

Tenej yavsan bol tanii heldeg bas ortoi l blaa. Mongoliin neriig delhiid gargav. Ta yu hiiv? 10 mask l bodoj hevtev.

Avatar

Зочин 2020-04-27 122.201.19.99

Mungutei humuus gadnaa l baij baihgyi, Yadarsan oyutan. emchilgeend yavsan irgediin suudliig bulaah geed baihdaa yahav dee.

Avatar

Зочин 2020-04-27 66.181.161.25

Bulaana gej bicheegui l bgaazdee. Huseltee ugluu ehnii ongotsond bagtahgui bol daraaginhad orno geed dahiad uguh bh. Mungu uguig yag hartsan uu te?

Avatar

Зочин 2020-04-27 51.81.253.194

Эд нар Монголд ирж ганц шагналаа авчихаад эргээд 2-р сарын 27-д эд өвчин дэлгэрч байх үед юүү бодож аялан тоглолт эхлүүлсэн юм бол. Ганцхан мөнгө л бодогдож байсан байхдаа. Одоо болхоор эх орон л ганц хэрэгтэй болоод…

Avatar

ff 2020-04-27 103.212.118.56

Чамайг бодвол эх орноо суртачилаад явж байгаа баатарууд шүү !!!

Avatar

зочин 2020-04-27 202.21.101.186

үхсэн цаарааа Одоо л эх орноо гэвүү ЮУ ВЭ юу вэ юу вэ

Avatar

Зочин 2020-04-27 103.10.21.30

Yugeed t1teed bgaan eh oron in hul deeree boshiin tuld uran buteelee hiigeed bidniig senhruuleh gej uchnuun sudalgaa hiij duu zohioj bgaa bizdee buhel buten uls Hu ch Bai oyutnuudch Bai uvchtui humuusch Bai bugdiin l avchraad edgeehiin edgeegeed ulsdaa huleej avah uchirtai

Avatar

Зочин 2020-04-27 194.230.158.241

Ulaan Fabius chine Yasan be!

Avatar

Хувын онгоцоо хелсел 2020-04-27 103.229.123.131

Ургэлж гадаадад тоглолт хийж дойлуурыг сая саяаар нь цуглуулдаг баян агаа нар еерсдее хувийн онгоц хелслеед ирэхгуй юу даа, ядарсан иргэдийн хавчиг суудлыг булаагаад юухэв дээ.

Avatar

Зочин 2020-04-27 203.91.115.41

энэ хэд зүгээр л цалинтай ажиллаж байгаа. компани нь бүх орлогыг нь авч байгаа. яагаад Hu гэдэг хамтлагийг олон таниулаад байгаа нь тийм учиртай. хамтлагийн хүмүүсийг хэн хэн гэдгийг хүн бүр мэдэхгүй. дараа нь нэг сайн хүнээр солиод тоглуулахыг үгүйсгэхгүй. дашка биш цаана нь байгаа гадаад компани мөнгө хийж байна. урлаг бол бизнес

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж