УИХ ирэх долоо хоногт юу хэлэлцэх вэ? | News.MN

УИХ ирэх долоо хоногт юу хэлэлцэх вэ?

УИХ ирэх долоо хоногт юу хэлэлцэх вэ?

УИХ ирэх долоо хоногт юу хэлэлцэх вэ?

УИХ-ын даргын дэргэдэх зөвлөл Баасан гаригт хуралдаж, ирэх долоо хоногт байнгын хороо, чуулганы хуралдаанаар хэлэлцэх асуудлын жагсаалтыг баталсан байна. Хуваарийн дагуу даваа гаригт нам, эвсэл хуралдана.

БАЙНГЫН ХОРООНЫ ХУРАЛДААН: 04 дүгээр сарын 28-ны Мягмар гарагт:

1.Төрийн байгуулалтын байнгын хорооны хуралдаан 10.00 цагаас “Жанжин Д.Сүхбаатар” танхимд: 

Хэлэлцэх асуудал:

2.Төсвийн байнгын хорооны хуралдаан 11.00 цагаас “Их Эзэн Чингис хаан” танхимд: 

Хэлэлцэх асуудал:

3.Хууль зүйн байнгын хорооны хуралдаан 14.00 цагаас “Жанжин Д.Сүхбаатар” танхимд: 

Хэлэлцэх асуудал:

4.Нийгмийн бодлого, боловсрол, соёл, шинжлэх ухааны байнгын хорооны хуралдаан 15.00 цагаас “Их Эзэн Чингис хаан” танхимд:

Хэлэлцэх асуудал:

Дөрөвдүгээр сарын 29-ны Лхагва гарагт:

1.Байгаль орчин, хүнс, хөдөө аж ахуйн байнгын хорооны хуралдаан 09.00 цагаас “Жанжин Д.Сүхбаатар” танхимд: 

Хэлэлцэх асуудал:

2.Эдийн засгийн байнгын хорооны хуралдаан 10.00 цагаас “Их Эзэн Чингис хаан” танхимд: 

Хэлэлцэх асуудал:

3.Аюулгүй байдал, гадаад бодлогын байнгын хорооны хуралдаан 14.00 цагаас “Жанжин Д.Сүхбаатар” танхимд: 

Хэлэлцэх асуудал:

4.Өргөдлийн байнгын хорооны хуралдаан 15.00 цагаас “Их Эзэн Чингис хаан” танхимд: 

Хэлэлцэх асуудал:

  • Өргөдлийн байнгын хорооны 2018 оны 10 дугаар сарын 24-ний өдрийн 07 дугаар тогтоолын хэрэгжилтийг сонсох.

ЧУУЛГАНЫ НЭГДСЭН ХУРАЛДААН: Дөрөвдүгээр сарын 30, тавдугаар сарын 1-ний Пүрэв, Баасан гарагт 10.00 цагаас:

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-04-26 203.91.115.51

Шүүхийн талаар өргөн барьсан хуульд анхны хэрэгтэнг өршөөл буюу суллах санал явж энэ асуудал юу болж байна

Avatar

??? 2020-04-26 64.119.26.219

БҮХ “ЭРЧҮҮД” –Г АЖИЛТАЙ БОЛГОХ ТӨРТ-УЛСЫН ТЭМЦЛИЙН БОДЛОГО.

– Төрт-улс маань цахилгаанжуулалт \сэргээгдэх эрчим хүч\, зам, харгуй. бүтээн босголт, үйлдвэржилт гэх мэт зорилтуудыг хэрэгжүүлэх алхамуудыг Засаглаж, засаж, хийцгээсээр л байна.
– Төрт-улсын бодлогоор дутдаггүй нь улсын болоод, хувийн албан ёсны ажилтай иргэд, мөн тэтгэмж, тэтгэврийнхэн гэх мэт байна

Avatar

??? 2020-04-26 64.119.26.219

НЭГ БОДЛОГО ОРХИГДООД БАЙНА. Их Монгол улсын үед Чингис хаан Хорезм руу хийх аян дайндаа 13-73 насны эрчүүдээ аваад явсан шүү дээ.
Дайн боловч эх орон дуудсан цагт ажил хийцгээхээр явцгаасан.

Avatar

??? 2020-04-26 64.119.26.219

Энх цаг боловч эх орон дуудсан цагт ажил хийхээр явцгаах цаг нь болжээ. Өөрийнхөө төлөө, гэр бүл, үр хүүхэд, садан төрөл, Монгол улс, эх орныхоо төлөө нийслэл, дүүрэг, хот, тосгод, сум, багын ногоон хөгжлийн бүтээн байгуулалт, өвөг дээдсийн өв соёлыг хамгаалах, уул, ус, ой, мод тайга, ухсан, төнхсөн газар шороогоо цэгцлэх, эзэнтэй байлгах, бусад олон ажлуудад туслах гэх мэт зорилтот ажлуудыг эхлүүлэх цаг нь иржээ.

Avatar

??? 2020-04-26 64.119.26.219

Монголын бүх гэр бүлээс ажилгүйчүүд, залхуучууд, нуугдагсад, архичид, тархиа ажиллуулж чадахгүй эрчүүдийг гарга, хүүхэд, эмэгтэйчүүдийг тэднээс чөлөөл. Ажил хийлгэж цалингийн 70 % -г эхнэр хүүхэд, орхисон хаясан хүүхдүүдэд нь хувааж өг. Мөн ажил хийхийг хүссэн, хайсан гэх мэт 16-59 \64\ насны эрчүүдийг ЭКО цагдаагийн байгууллагын дэргэд “хөдөлмөрийн бүлэг” буюу хөдөлмөрийн биржийг ажиллуулах нь зөв болох нь дээ.

Avatar

??? 2020-04-26 64.119.26.219

. Жил бүрийн 4-1 –ээс 11-1 хүртэл ажиллуулж өвөл мэдлэг мэргэжлээ дээшлүүлэх, мэргэжил олгох, соён гэгээрүүлэх сургалтанд хамруулах гэх мэт завгүй зорилтот ажил хэрэгтэй л байна

Avatar

??? 2020-04-26 64.119.26.219

. Ар гэр бүл нь АРАВТ өрхүүдэд хуваагдаж багийн, хэсгийн ахлагчид хариуцаж төлөвлөгөө боловсруулан ХАМТАЧ, ТУСАРХАГ зорилтод бодлоготой өрх болох нь зүгээр л байна.

Avatar

??? 2020-04-26 64.119.26.219

. Улсын төсөв, сангийн мөнгөний 60-65 % хүртэлхийг тэтгэмж, тэтгэвэр, цалинд зарцуулах цаг нь болжээ. “Ажилтай л бол жаргалтай” төсөл хэрэгжүүлэх хэрэгтэй л юм. Тендер, төсвийн тансаглалын илүүдэл мөнгийг цалинд зарцуулж ногоон хөгжил, бүтээн байгуулалтад улсын хөрөнгө оруулалт хүрэлцэхгүй бол, өр ширээ төлж чадахгүй бол иргэдийн хандивийг хүсэхэд буруудахгүй л болов уу.

Avatar

??? 2020-04-26 64.119.26.219

. Хүндэтгэх болон өвчний учир шалтгаан биш л бол хөдөлмөрийн чадвартай эрчүүдээс “хүн амын орлогын албан татвар авах нь зөв л дөө. Харин хувиараа хөдөлмөр эрхлэгчид ажлаа баталгаажуулаад үндсэн татвараа төлөх л байх л даа.

Avatar

??? 2020-04-26 64.119.26.219

. Ер нь тэтгэмж, тэтгэвэр, үйлчлэгчээс эхлэн УИХ –н түшээ, УОК хүртэлээ бүгд доод үндсэн цалин 5ОО мянга байж бүгд нэг зиндаатай. Гэвч төгссөн сургууль, боловсрол, ажилласан жил, зэрэг, цолоороо ялгаатай өндөр цалинжих нь зөв шиг байна.

Avatar

??? 2020-04-26 64.119.26.219

Үүнийг дагаад хувийн байгууллагуудын орлого нэмэгдэж ажилчдын цалин ч нэмэгдэх байхаа. Ийм цалингийн бодлогын үед 6-8 нэр төрлийн хүнсний бараа, болон шатахуун валют гэх мэтэд хуулийн хяналт тавих байхаа. Цаашид цалин 3-5 сая болно гэжээ. Тэгвэл доод хэмжээ 1 сая төгрөг болох байхаа. Одоо ийм цаг үе нь “Засах , засаглах үе. Юу хийсэн юм гэдэг хар үгнээс айж төсвийг нэр хүндийн төлөө зарцуулахгүй байсан нь зөв байхаа

Avatar

??? 2020-04-26 64.119.26.219

Өв соёл, өвөрмөц хуучин дурсгал, байрлал, байшинг гадаад орнууд нурах аюулгүй болгож найдвартай засаж сэлбэж байна даа.

Avatar

Зочин 2020-04-26 43.242.243.90

БОЛД ГИШҮҮН ХАЛДВАР ТАРААХ ӨНДӨР МАГАДЛАЛТАЙ!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж