Энэ сарын 30-нд БНСУ-аас транзит тээврээр ирж буй иргэдээ авчирна | News.MN

Энэ сарын 30-нд БНСУ-аас транзит тээврээр ирж буй иргэдээ авчирна

COVID-19

Энэ сарын 30-нд БНСУ-аас транзит тээврээр ирж буй иргэдээ авчирна

Энэ сарын 30-нд БНСУ-аас транзит тээврээр ирж буй иргэдээ авчирна

Улсын онцгой комиссын /УОК/ шийдвэрээр тусгай үүргийн онгоцны нислэгийн тоог нэмж гурав болгосныг Шуурхай штаб энэ сарын 23-ны өдөр мэдээлсэн билээ. Өмнө  нь мэдээлснээр дөрөвдүгээр сарын 30-нд БНСУ-ын Сөүл рүү, тавдугаар сарын 2-нд Германы Франкфурт руу тусгай үүргийн онгоц нисгэхээр  байсан ч  Сөүл рүү дахин нэг үүргийн нислэг хийхээр болсон  нь энэ юм.

Ингэснээр дөрөвдүгээр сарын 30-ны өдөр зөвхөн Сөүлээр дамжиж ирж байгаа буюу транзит тээврээр ирж буй иргэдийг дангаар нь авах бол тавдугаар сарын 1-ны өдөр Сөүлээс дангаар нь нислэг үйлдэж, БНСУ-д түр оршин суудаг, түр хугацаагаар очсон иргэдээ татан авчирна.

Энэ удаагийн тусгай үүргийн нислэгүүдээр ирэх иргэдийг шинээр бүртгэхгүй бөгөөд Монгол Улсаас гадаад улсад суугаа Элчин сайдын яамдаар дамжуулан УОК-т  өнөөдрийг хүртэл ирүүлсэн нутаг буцах тухай 9412 өргөдөл, хүсэлтээс хүндэтгэн үзэх шалтгаантай иргэдийн өргөдөл, холбогдох нотлох материалыг хариуцаж буй ЭСЯ-даар дамжуулан хүлээн авч УОК-ын Шуурхай штаб шийдвэрлэх аж. 

Зорчигчдын бүртгэлд УОК-ын зүгээс тавьж буй дараах шаардлагыг баримтална. Үүнд,

  • Эрүүл мэндийн шалтгаантай  /хүнд өвчний улмаас эмнэлгийн магадлагаагаар гадаад улсад эмчилгээнд явсан/
  • Жирэмсэн
  • Бага насны /14 хүртэлх настай/ хүүхэдтэй гэр бүл
  • Хөгжлийн бэрхшээлтэй
  • Өндөр настан /60-аас дээш настай/ иргэдийг нэн түрүүнд хамруулна.

Бүртгэл нь баталгаажсан талаарх мэдээллийг Элчин сайдын яамаар нь дамжуулан тухайн иргэдэд хүргэх бөгөөд Эрүүл мэндийн яамнаас тавьж буй шаардлагын дагуу нутаг буцах иргэд сүүлийн 48 цагийн дотор коронавирусийн шинжилгээ  заавал хийлгэсэн байна. Дээрх шаардлагууд нь транзитаар ирэх иргэдэд ч мөн адил хамаарах юм.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Монгол улсын иргэн 2020-04-26 202.9.46.20

Дандаа л таранзит нислэгээр европоос бөөн вирус ирж байна. Өөлсдийнхөө авсны хариуд солонгосоос 5 сарын 1 нд жинхэнэ гачигдсан иргэдээ авах нээ. Гэхдээ солонгосоос түр хугацаагаар очсон иргэд болон зайлшгүй гачигдалтай хүмүүс л ирж байгаа. Бусад нь ирэх боломж ч байхгүй, авах ч үгүй дээ төр засаг. Австрал болон бусад улсаас ирэх томчуудын харьялалтай хүмүүсийн нөмөргөнд солонгост байгаа иргэд ирэх нээ. Ашгүй дээ хөөрхий, жирийн иргэд

Avatar

Zochin 2020-04-26 202.9.46.55

Ashgui dee Odoo neg shudarga baij 2 saraas solongosoos ireh geed ocher bichuulsen ch hoishlood baigaa hugshin nastai huniig avchrana gej naidaj bna, yag ocheroor ni shudarga l baigaarai

Avatar

Зочин 2020-04-26 80.110.108.38

Берлинээс илт өвчтэй хүнийг баахан хүнтэй холиод аваад ирсэн хирнээ хойд хил дээр газраар яваад ирсэн 5 хүнийг хил нэвтэрүүлээгүй буцаалаа гээд яриад байсан мэдрэлүүд!!! Ард түмнээ алаг үзсэн галзуунууд!!! Хурдан түргэн хамаг ирэх санал өгсөн хүмүүсээ авах хэрэгтэй!!! 2 хон онгоцтой, байлгах байр бөйхгүй гээд яриад зогсож байгаа төрийн сайд ажилаа өг!!! Гутамшиг

Avatar

Зочин 2020-04-26 80.110.108.38

Эхний хэдэн нисэлгээрээ томчууд, үр хүүхэд, ах дүү, амраг саднын үнгүй зөөгөөд улсын мөнгөөр эмчилсэн шдээ! Берлинээр ирсэн эхний өвчтэй хүн том даргын хүүхэд!!! Элт аймаар өвчтэй байхад чинь бусад 200 гаран хүнийг нь эрсдэлд оруулаад хамт аваад ниссэн! Сөүлээс ниссэн
Эхний нисэлгээр нөхөрийг нь халуунтай байна гээд эхнэр нөхөр 2 ийг орхиод ниссэн байж берлинээс явж чадаахнүй өвчтэй хүнийг аваад л ирсэн дээ!!! Тэр нь монголын 2 дахь коронотой хүн болсон!

Avatar

хүннү 2020-04-26 202.179.26.161

Эх орноо голон голон гадаадад гарсан хүмүүст ингэтлээ найрсаг хандах хэрэг байна уу? Хэдэн зуугаар нь авч ирээд байхад барагддаггүй яасан олон монгол вэ? Тэгээд зүгээргүй өвчин тээж ирэх юм. Гадаадад байгаа та нарыг бодхоор “ түвэгтэй” санагдах боллоо. ОХУ-с ирсэн оюутнууд бүгд өвчлөх магадлалтай болчихлоо. Тэд Уханий 31 оюутнуудаас суралцах хэрэгтэй.

Avatar

ЗОЧИН 2020-04-26 58.10.155.104

ЭХ ОРНОО ГОЛООД ЭНЭ ТЭР Л ГЭНЭ. ЧАМАЙГ 18 НАСТАЙ ГЭНЭН ХҮҮХЭД Л ГЭЖ НАЙДАХААС ДАА.

Avatar

Зочин 2020-04-26 103.57.92.196

Ухань хэдийг бас ахин шинжилгээ хийх цаг болсон. Нууц хэлбэртэй байхыг үгүйсгэхгүй,

Avatar

Зочин 2020-04-26 172.58.143.10

Sagsuurch baij niited aldavdaa

Avatar

Вирус импортлогчлогч Ардын засаг 2020-04-26 192.82.67.252

Вирусний сургаар монголоос дүрвэн гарсан болон угаасаа гадаадад өвөлждөг баячуудыг тусгай үүргийн нислэгээр гэр бүлтэй нь буцаан арч ирэх нь дээ. 2-р эмнэлгийг тэдэнд кориулан бэлдсэн байгаа.

Avatar

kkk 2020-04-26 202.21.111.234

транзит тээврээр ирж буй иргэдээ авчирна…..!!!!

Avatar

Зочин 2020-04-26 122.201.31.4

48 tsagiin shinjilgee chin amidralid butehgui shuu dee amerikt eruul hund shinjilgee hiihgui b.gaa

Avatar

өө 2020-04-26 202.126.89.105

мал юм даа энэ хүмүүс наад вирус чинь эдгэхгүй элгэний цирроз гэсэн үг эд эс, судас, цус, байхгүй сорвижино уушиг нь 30% вирустсэн л бол дусаа 70% ажилна удахгүй гэсэн үг. Дэлхийн бүх эмч нар хүчин мөхөсдөөд байхад монголын оркууд юу вэ.

Avatar

Зочин 2020-04-26 103.57.92.196

Монгол улсаас өөр бүх улс яг ийм байгаа биш. Америк, австралид байгаа хэдэн дарга нарын хүүхдийг татах гэж онгоц нисгэж байна. Гадаад улсууд бусад улсаас иргэнээ авах, эс авахыг ингэж танил талаар шийдэхгүй. Харин тухайн улсад иргэдээ боол мэт зарсан Монгол улсад танил тал үйлчлэж байна. Монголд улс төрд орж байсан бүх хүнийг солих сайхан боломж бол сонгууль. Энэ удаа АН, МАН хоёрыг бүү сонго. Намуудын бодлого буруу явж иржээ. Монгол хүн гадаадын боол болж ажиллах болсон тэр ялыг асуух хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-04-26 103.57.92.196

Монгол улсаас өөр бүх улс яг ийм байгаа биш. Америк, австралид байгаа хэдэн дарга нарын хүүхдийг татах гэж онгоц нисгэж байна. Гадаад улсууд бусад улсаас иргэнээ авах, эс авахыг ингэж танил талаар шийдэхгүй. Харин тухайн улсад иргэдээ боол мэт зарсан Монгол улсад танил тал үйлчлэж байна. Монголд улс төрд орж байсан бүх хүнийг солих сайхан боломж бол сонгууль. Энэ удаа АН, МАН хоёрыг бүү сонго. Намуудын бодлого буруу явж иржээ. Монгол хүнийг гадаадад боол болгосон тэр ялыг намуудаас асууя.

Avatar

ЗОЧИН 2020-04-26 103.212.119.217

СҮҮЛИЙН 48 ЦАГИЙН ДОТОР КОРОНОВИРУСЫН ШИНЖИЛГЭЭ ХИЙЛГЭСЭН БАЙХ ГЭДЭГ НЬ ИЛҮҮЦ БНА,ЭНЭ ТЭНД БҮТЭХГҮЙ, СОЛОНГОСЧУУД ӨӨРИЙНХНИЙГЭЭ ШИНЖИЛЖ ДИЙЛЭХГҮЙ БАЙХАД ГАДААДЫН ЗҮГЭЭР ХҮМҮҮСИЙГ ШИНЖЛЭХГҮЙ НЬ МЭДЭЭЖ, ТЭНД ШИНЖИЛГЭЭ АСАР ӨНДӨР ҮНЭТЭЙ,ИРЭНГҮҮТ НЬ ЭНД ТУСГААРЛАЖ ШИНЖИЛГЭЭ ХИЙДЭГ БАЙЖ ЮУ ЯРИНА ВЭ, ХӨГЖЛИЙН БЭРХШЭЭЛТЭЙ, ЖИРЭМСЭН, ӨНДӨР НАСТАН, ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН ШАЛТГААНТАЙ, БАГА НАСНЫ ХҮҮХЭДТЭЙ,ЭНЭ ТОМ ОНГОЦООР ХИЧНЭЭН ЗӨӨГӨӨД Ч БАРАГДАХГҮЙ ТИЙМ ОЛОН ХҮМҮҮС ГАДААДАД ГАРААД ЯВЧИХСАН ЮМУУ,СОНИН Л ЮМ БНА.

Avatar

Зочин 2020-04-26 64.119.25.229

Гадаадад монгол маш олон хүнийг боол болгож зуучлан зарсан хүмүүс төр барьж байна.

Avatar

Зочин 2020-04-26 122.201.21.15

duuchin Ganhuu ih bureg zojig zaluu abisan. 73 baihdaa ih duugui barag helgui gemeer baidag. beer arhi huniig duu hogjomsog bolgodiin baina.

Avatar

Зочин 2020-04-26 122.201.21.15

duuchin Ganhuu sgtood agsan tabihaara ue yarisan yuma dabtaad ih duu changa boldimaa. Enhtuul-iin sandaliig bain bain tatal agsan bolood baigamu. 73 angiara uzsen shuu.

Avatar

Зочин 2020-04-26 122.201.21.15

TV 25 subag Urt tsagaani gudamy nebteruulegt duchin Ganhuu manai angiin ohin Enhtuul-d ih deerelhuu handaad baih heregui shu. 73 bandi nar uurlabal ih hetsuu shuu.

Avatar

Зочин 2020-04-26 192.82.76.208

Engiin irgedee avdaggui sonin yumaa yasan duusdaggui jiremsen uvchtei humuus hugjliin berhsheeltei veee

Avatar

зочин 2020-04-26 103.57.95.126

Солонгосоос том онгоцны тусламж аваач, аль болох олон хүнийг багтаагаач, энэ хотыг тойрсон амралтын газруудаар тэртээ тэргүй хүний бөггнөрөл үүсээд байна, тэнд авчирсан хүмүүсээ байрлуулаач

Avatar

Зочин 2020-04-26 172.58.143.10

Sanadag sanaa! Gevch shunaltai garuud unerheed amraltuudiig tureeselj chadahgui baigaa gesen.

Avatar

Зочин 2020-04-26 66.181.181.43

Утаанаас дайжиж гадаадад евелждег нехдvvд ирж байгаа юм бна

Avatar

Зочин 2020-04-26 202.9.40.8

Жирэмсэн, хөгжлийн бэрхшээлтэй, өндөр настан,өвчтэй хүмүүс нь гадаадруу гараад явчихдаг. Тусгай үүргийн онгоц 3-4 удаа яваад ч ирж дуусдаггүй ёстой сонин юм аа. Хэзээ эрүүл саруул залуучууднь ирэх болж байна аа?
,

Avatar

Зочин 2020-04-26 49.0.212.113

Yasan duusdaggui jiremsen, undur nastan hugjliin berhesheeltei humuus ve ingej hudalaa yrihaa bolimoor bnaa! Engiin irged bsh tomchudin akh dyy nar l hanragdaj bna ene charter nislegt !

Avatar

Zochin 2020-04-26 202.179.26.12

Chaldvartiin mon tom emnelguud chotiin tovd oron suuchnii oirolchoo bairladag, tegeed dandaa zoovorlogdoj chaldvar orj irdeg, chotiin irged bid yaaj ayylgui cheviin odor chonogiig ongorooch be??

Avatar

Нинж 2020-04-26 103.57.95.48

Эвгүй сонсогдож магадгүй гэхдээ эрүүл саруул залуу хүнээ авч ирээч.

Avatar

зочин 2020-04-26 103.57.95.48

Э

Avatar

Зочин 2020-04-26 103.57.94.53

Нэрс гарсан уу. Нэрсээ зароаач ээ. Цаанаас ирэх билетээ зохицуулмаар байна

Avatar

Зочин 2020-04-26 64.119.25.229

Далд маш муухай нууцлаж байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж