ГХ-ны сайд Д.Цогтбаатар Гашуунсухайт боомтод ажиллаж байна | News.MN

ГХ-ны сайд Д.Цогтбаатар Гашуунсухайт боомтод ажиллаж байна

ГХ-ны сайд Д.Цогтбаатар Гашуунсухайт боомтод ажиллаж байна

ГХ-ны сайд Д.Цогтбаатар Гашуунсухайт боомтод ажиллаж байна

Гадаад харилцааны сайд Д.Цогтбаатар гашуунсухайт боомтын нөхцөл байдалтай танилцаж байна. Covid-19 вирус дэгдэхээс өмнө нийт зургаан гарцаар нүүрс БНХАУ руу гарч байсан бол өнөөдрийн байдлаар хоёр гарцаар нүүрс гарч байна. Нөхцөл байдалтай холбогдуулан Монгол Улс БНХАУ-ын талтай видео хурал хийхээр төлөвлөж байгаа ажээ.

2019 оны мөн үед 5.3 сая тонн нүүрс экспортлож байсан бол өнөөдөр Монгол Улс 1.2 сая тонн буюу гурав дахин бага нүүрс гаргажээ. Мөн 2019 онд өдөрт 1000-1200 машин хилээр гардаг байсан бол өнөөдөр 276 машин гарч байгаа ажээ.

А.АНИР

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-04-25 59.153.112.223

Ene elcnin said cnin oboo ajil hiih geed setgel gargaad guigeed baih um aa

Avatar

Зочин 2020-04-25 182.160.2.51

Төмөр замаа тавьчихсан байсан бол өдийд Монгол гялалзаж байх байлаа. Муухай гацаа хийсэн шүү.

Avatar

Зочин 2020-04-25 122.201.21.211

Erlian hotod gaalin ded darga Radnaa bazar erliand deeremchin Hon dol He, Hen Mol Sun nartai nuuts geree hiisen bas hoolon dory baiga bichleg TV garsan.

Avatar

Зочин 2020-04-25 122.201.21.211

reekt radnaabazar bol2 dahi dambiin hishgee mon shuu

Avatar

Зочин 2020-04-25 142.117.132.80

Hujaa Cogtbaatar, MCS-iin nuuc huvi ezemshigch. Munhorgiltoi hamt. Muusain hulgainuud ta nariig gesgeeh udur irnee

Avatar

Атаач аалзад 2020-04-25 202.126.89.96

Аалзаа чи амжихгүй ээ чамайг эхлээд нухах болно бидний хүчирхэг бүлэглэлийг чам шиг тахиан тархи дийлэхгүй алалцсан ч чамайг 1000 нухна аалз минь ядуу байгаагаа өөрөөсөө хай

Avatar

Зочин 2020-04-25 66.181.189.72

Мөнхоргил Цогтбаатар 2 чинь мсиэсийн хүргэд юм биш үү?

Avatar

Зочин 2020-04-25 202.9.46.163

Уул нь нүүрсний экспортыг эрс нэмэгдүүлэх хэрэгтэй бгам ! Коронагаас болж юу ч болоо билээ ! Улсын сан хөмрөг арвижиж л байвал сайнсан ! Гэвч энэ эрүү, янцаглаж ярьдаг Цогтбаатар байдлыг өөрчилж чадах болов уу ! Янцгалдаг Цогтбаатарын үед л Монголын гадаад харилцаа дэлхийд навс уналаа !!!

Avatar

Зочин 2020-04-25 43.242.242.189

4-22-нд 182 маүин нүүрстэй гарчээ

Avatar

Жолооч 2020-04-25 66.181.186.173

276 гэж худлаа шүү.өдөгт сайн даа 20 с 30 машин л арай гэж гарч бна.манайхны ажлийн зохион байгуулалт үнэхээр маш муу бн.Хятадууд ч татан авалт хийхгүй бн.Төр засаг анхаарлаа сайн тавих шаардлагатай бн.

Avatar

Иргэн 2020-04-25 202.126.88.128

Төмөр замаа барьчихсан бол юу гэж өнөөдөр машинаар нүүрсээ зөөх юм яриад явж байхав дээ. Баттулгын хийж байгаа нь энэ юм байх даа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж