Хувийн хэвшлийнхэн жагсана | News.MN

Хувийн хэвшлийнхэн жагсана

Хувийн хэвшлийнхэн жагсана

Хувийн хэвшлийнхэн жагсана

Нэг сая ажлын байр бий болгодог хувийн хэвшлийнхэн хөл хорио тогтоосноос хойш 100 хоног эдийн засагт учирч буй хямралыг даван тууллаа. Гэвч нөхцөл байдал улам дордож, дэлхийн эдийн засгийн түүхэнд байгаагүй эрэлт нийлүүлэлтийн шок үүсчихлээ. Ашиг олох нь бүү хэл зардлаа ч нөхөж чадахгүй компаниуд олширч, гуравдугаар сарын байдлаар 46 мянган хүн нэмж ажилгүй болоод байна.

Улирлын чанартай ажлаас хамааралтай өрхүүд орлогогүй болж байна. Төр засгаас иргэдийнхээ ажлын байрыг хадгалах илүү бодитой ажил, байгаа олсон дэмжлэг хэрэгтэй байна гэдгийг МҮХАҮТ-ын ерөнхийлөгч О.Амартүвшин мэдэгдэв.

Иймээс тавдугаар сарын 1-ийг Ажлын байрны өдөр болгон зарлаж, тайван жагсаалд хувийн хэвшлийнхнийг уриалжээ. Энэ үеэр "Эдийн засгийг эрчимжүүлж, ажлын байрыг хадгалах бизнес санал"-ыг сонгуульд дэвших бүх намын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга нарт гардуулах ажээ.

А.АНИР

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-04-25 66.181.188.250

дотроо халдваргүй үеэ ашиглаад яагаад тэмцэж болохгүй гэж??? та нарын орлого хэвээрээ байгаа юм уу???

Avatar

Зочин 2020-04-25 202.9.40.182

Засгийн газар ямар тэдний ажлыг булаагаад авчихсан биш Засгийнхаа эсрэг жагсаад байхдаа яадаг шовшнууд бэ. Засаг төр чадлаараай л ажиллаж байна шүү дээ. Та нар улстөрчдийн гар хөл болохоо болио. Улс орон тогтвортой байх нь чухал шүү

Avatar

Зочин 2020-04-25 64.119.18.140

ZG bidnii tatvariin mongiig hair gamgyi heregleed baina

Avatar

Зочин 2020-04-25 202.9.40.182

Өвчин тахалтай үед олныг хамруулан жагаал хийхийг уриалж байгаа хүнд хуулийн дагуу хатуу арга хэмжээ авах хэрэгтэй. Цаанаа улстөрийн санаа зорилготой үйлдэл мөн. нам болж талцаж улс орныхоо хөгжлийг хойш нь татдаг ийм хүмүүсээс салцгаая иргэд ээ

Avatar

Зочин 2020-04-25 66.181.187.45

коронотой хэл амаа ололцоод хөтлөлцөөд яв .монголд биш тэр жагсдаг улсдаа оч.хоолоо олж идэж чадахгүй бол хогоо түү/өлсөж лав үхэхгүй.

Avatar

хол очиж х**, авлигачийн б**с үнсэгч ээ. 2020-04-25 202.126.89.249

Энэ эсэргүүцлийн жагсаал үр дүнгээ өгвөл ашгийг нь чи хамгийн түрүүнд хүртэнэ.

Avatar

Зочин 2020-04-25 46.65.158.229

ontsgoi baidal !!! namaig bitgii ersguuleech !!!

Avatar

3 сард ажилгүй болсон хүн 2020-04-25 182.160.32.214

УИХ, ЗГ-аас гаргасан тогтоолын дагуу 4 сарын 1 ээс 10 сарын 1 хүртэл төр НДШ-ийг хариуцана гэсний дагуу 3 сард ажилгүй болсон хүн сайн дурын НД-д бүртгүүлэх гэсэн энэ хуулинд хамрагдахгүй гэнэ. Учир нь 3 сарын 25-ны дотор бүргүүлсэн байх ёстой гэсэн журам гарч байгаа бас тэр журам нь одоогоор ирээгүй байгаа гэнэ. Нөгөө цонхны цаанааас мөсөн чихэр долоолгоно гэдэг л энэ байхдаа . Бодит байдал дээр ийм л байна Ерөнхий сайдаа!!!

Avatar

Зочин 2020-04-25 202.21.108.227

Израиль, Францад, Хонг Конг, Герман, Америкид халдвараар хүмүүс үхсэн ч гэсэн жагсаал болсон шүү. Муусайн ардчилал, эрх чөлөөний ойлголтууд оркууд чимээгүй л бай!

Avatar

Ard 2020-04-25 103.26.195.204

Энэ тэнэг одоо Худалдааны танхимийг төлөөлөх эрхгүй гуйлгачин боллоо. Бизнес эрхлэгчид хэзээ жагсаал, эсэргууцэл илэрхийлж бсан юм бэ? Тэр явцгуй"будлиантай улс терее" АН нам дээрээ хий гелег

Avatar

Зочин 2020-04-25 64.119.18.140

Harin bid jagsaj uzeegyi.Odoo jagsii hodolmorloson hun n hojdog niigmiig bii bolgii.

Avatar

Зочин 2020-04-25 59.153.114.37

Хаа сайгүйл хэцүү байнадаа. Ингэж жагсаж амиа бодох дэмийдээ

Avatar

үхэл урагшаа 2020-04-25 139.5.217.206

олон улсын эв санааны өдөр жагсаж цуглаж болно.өвчин тарах тарахгүйг монголд мэдэх хүн байхгүй ээ.хөшиж хөл хорионд орж үхсэнээс босож хөдлөж жагсаж цуглаж байж үхсэн дээр.тэр өвчинөөс айгаад бгаа бол өлсөж турж үхэж болно доо.ажлаа хийж хөдлөж байж үхэх цаг ни ирвэл үхэцгээе.нэгүхэхээс хоёр үхнэ гэж юу байхав.амны хаалтаа хийгээд гараа ариутгаад очицгооё.сөгдөж сөхөр ч биш босоогооро үхнэ дээ

Avatar

Зочин 2020-04-25 103.229.121.58

БНСУ-д нэг лам олон хүн цуглуулж бурхны ном уншиж халдвар тараасныг олон түмэн мартаагүй биз дээ? Хоёр, хоёр метрийн зай барьж, хоорондоо шүргэлцэхгүйгээр жагслаа ч олон дотроос хэн нэг вирус тээгч гарч ирж мэдэх л юм биш үү?

Avatar

123456 2020-04-25 64.119.18.140

Hodolmorloh erhiinhee tuluu jagsahgyi bol oor yunii tuluu zagsahiin

Avatar

Зочин 2020-04-25 59.153.114.37

Есүс-ийнхэн нэг пастор шүү. Бурхны лам биш

Avatar

Зочин 2020-04-25 66.181.190.112

Өлбөрч үхсэнээс өвчин тусч үхсэн нь дээр байх өө… Би нийгэмд татвар зээлээ шудрагаар төлж явсан ч өнөөдөр байрны мөнгө, хоолны мөнгөгүй сууж байна

Avatar

Ард Аюуш 2020-04-25 103.229.121.58

Амартүвшин гэдэг хүн тахлын үед хүмүүсийг бөөгнүүлж Монголыг сөнөөх ажиллагаа явуулж, түүнийг нь ухамсаргүй усан тэнэгүүд дагалдаж голомтосон тахлаар Монголыг сөнөөх гэж байгаа юм биш үү? Амартүвшин гэдэг дайсныг дагаж өөрснөө сайн дураараа халдвар авч, гэр бүлийнхэндээ түгээх нь зөв үү? Жагсаалыг 3-4 долоо хоногийн дараа, дэлхийд тахал намжихаар зохион байгууцлж болно биш үү?

Avatar

Зочин 2020-04-25 202.9.46.47

Логиктой сэтгэдэг хүн Монголд байхгүй болжээ. Дотоодод халдвар тархаагүй байна. Хэн халдвар тараах юм? Карантинд байгаа, эсвэл халдвартад байгаа өвчтэй хүмүүс жагсаалд оролцох юм уу? Гаднаас ирж байгаа хүмүүсээ л сайн хянаж чадвал энд 3 сарын турш хөл хориотой байгаа бид хаанаасаа вирус гаргаж ирэх билээ? Ингэж тэнэглэсээр байтал байдал хэцүүдлээ ш дээ. Хаанаас мөнгө олж яаж гэдсээ тэжээх гээд байгаа улс вэ? Гадаадаас дахиад зээл гуйх уу? Өмнөх өрөө төлөөгүй байж

Avatar

уншигч 2020-04-25 202.9.46.101

Нүүр зургийг ухаалаг, утга төгөлдөр хийжээ.

Avatar

зочин 2020-04-25 202.126.89.146

жагслаа гээд юу шийдэгдэх вэ ЗГ мөнгө тараах уу хилээ нээх үү

Avatar

Зөв 2020-04-25 202.126.89.114

Заавал очиж оролцоно. Амжилт. Татвар төлөгчид туйлдаж байна. Улс төрчид шоудсаар

Avatar

Зочин 2020-04-25 59.153.114.37

Ш а а ш а а, харин ч чөлөөлж өгөөд байхад

Avatar

Зочин 2020-04-25 203.169.49.125

Тэр хөшөө дурсгал музёй зэрэг зардлаа танаад хүн амаа ойртон ирж буй өлсгөлөн ядуурлаас авраач.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж