МАН зөвхөн рейтинг тогтоох судалгаанд 15 тэрбум төгрөг зарцуулжээ | News.MN

МАН зөвхөн рейтинг тогтоох судалгаанд 15 тэрбум төгрөг зарцуулжээ

МАН зөвхөн рейтинг тогтоох судалгаанд 15 тэрбум төгрөг зарцуулжээ

МАН зөвхөн рейтинг тогтоох судалгаанд 15 тэрбум төгрөг зарцуулжээ

МАН-ын дарга У.Хүрэл­сүх “Сонгуульд нэр дэвшигч­дээсээ нэг ч төгрөг авахгүй гэдгээ хатуу мэдэгдэж байна” хэмээсэн. Гэвч энэ нь зүгээр л нэг удаагийн ээлжит попрол байж. МАН сонгуульд нэр дэвших хүсэлтэй 300 орчим гишүүдээсээ тус бүр, судалгааны шат бүрт 50 сая төгрөг татан авч хөндлөнгийн хараат бус судалгаа хийлгэжээ. Тэгэхээр нэгдүгээр шатны судалгаанд оролцогчдын төлсөн мөнгөн дүнг тооцоод үзвэл 15 тэрбум орчим төгрөг болох нь. Харин хоёр, гурав дахь шатанд оролцогчдын зарцуулсан нийт мөнгөн дүн нь хэдэн хүн тухайн шатанд тунаж үлдсэнээс хамаарч буурна гэсэн үг. Өөрөөр хэлбэл уг судалгааг гурван шаттай, рейтинг өндөртэй хүнийг нь тодруулж шигших зарчмаар явуулсан байна. Иймд гурван шатны судалгаанд тунаж үлдсэн өндөр рейтингтэй гарч буй хүн тус бүр нь зөвхөн судалгаа хийлгэхэд 150 сая төгрөг зарцуулсан аж.
Одоогийн байдлаар гурав дахь шатны судалгаагаар 80 гаруй хүн тунаж үлдсэн мэдээлэл түгээд байна. Тэднээс 40 хүн нь УИХ-ын сонгуульд МАН-аас нэр дэвших гэнэ. Харин үлдсэн 36 хүн нь МАН-ын дарга У.Хүрэлсүхийн “халаасны”-х хэмээж байгаа юм. Ингээд гурав дахь шатны судалгаанд дараах 76 хүн тодорч үлдсэн хэмээх мэдээлэл байна. Тэд зөвхөн энэ шатны судалгаанд оролцохын тулд МАН-д 3.8 тэрбум төгрөг өгч оролцжээ. Тэгвэл Үндэсний Аудитын газар УИХ-ын сонгуульд оролцох нам, эвслийн зардлын дээд хэмжээг 5.9 тэрбум төгрөг хэмээн тогтоогоод байгаа билээ. Эдгээр мэдээллээс үзвэл МАН сонгуульд асар их мөнгө цацах нь тодорхой боллоо. Гэхдээ тэр мөнгийг хаанаас хэрхэн гаргах вэ гэдэг нь хардлага төрүүлж буй юм. Улс орноороо эдийн засгийн хямралд татагдан орж ажилгүйдэл нүүрлэжядуурал нэмэгдэж эхлээд байхад хэний мөнгөөр, яаж сонгуульдах гэж буйгаа өнөөгийн эрх баригч МАН хэзээ ил тод зарлах вэ?.

Эх сурвалж: "Ардчилал таймс сонин" 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
БурууБуруу
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Томор 2020-04-23 202.179.31.90

Зээлгүй гэж төрийн хишгээс хасагдсан 192 мянган ахмадууд аа ТА НАР МАН д санал өгөхгүй өгөхгүй, ТИЙМ.

Avatar

Томор 2020-04-23 202.179.31.90

ээлгүй гэж төрийн хишгээс хасагдсан 192 мянган ахмадуд аа та нар МАН д санал өгөхгүй шүү , ТИЙМ ЭЭ

Avatar

МОНГОЛЧУУДЫН ЖИНХЭНЭ ДАЙСАН БОЛ ЭД НАР. 2020-04-23 202.179.26.113

ХЭН НЬ СОНГОГДОХГҮЙ. БУЗРУУД. МОНГОЛЧУУДЫН ЖИНХЭНЭ ДАЙСАН БОЛ ЭД НАР.

Avatar

Endon 2020-04-23 109.70.100.20

У.Хүрэлсүхээ Та өөрийн 1 тэрбум 700 сая төгрөгний хадгаламжаа хэрхэн баялаг бүтээж, ажилтан удирдаж, татвар төлж олсон туршлага тайлангаа ард түмэн бидэндээ тайлбарлах цаг ирсэн. Ирээдүйн залуус бид сайдын ИВЭЭЛ дор сонсмоор байна. Нөгөө Хадгаламж банкны 14 тэрбумын хэрэг ч үүнтэй бас хамаатай байх.

Avatar

Буд 2020-04-23 66.181.177.202

За за энэ хэдэн жду хулгайч нараас сонгох хун алга даа шинэ сонголт хийнэ гэсэн шийд ард тумэн гаргасан шуу дээ

Avatar

Монгол улсын иргэн 2020-04-23 202.9.46.146

МАН сонгуульд хандив авахгүй байж хэзээ ч чадахгүй. Харин ч төсвийн мөнгөнөөс авна. Сонгуульд зориулсо 20 тэрбум чинь эрх баригч намд л зориулсан мөнгө шүү дээ. Хэдэн цаас хэвлэж тараах, санал хураах хоёрт хаана нь 20 тэрбум орох вэ. Үнэхээр эх оронч сэтгэлтэй хүмүүс юм бол 2 тэрбум л хангалттай. Сонгуулийн сурталчилгааг намууд өөрийн санхүүжилтээр хийдэг. Тэгэхээр энэ 20 тэрбумаар МАН-ын сурталчилгааг хийгээд гишүүдийнхээ хандивыг өөрсдөө авч байгаа юм байна, Хүрэлсүх зэрэгН-ын удирдлагууд.

Avatar

МӨӨГИЙ 2020-04-23 202.137.135.242

ХУДЛАА ГЭДЭГ НЬ ХҮРЭЛСҮХ АЛГА, ЖДҮ-ЧИДИЙГ БҮГД ОРУУЛЖ ЗАВХАНД ГЭХЭД ШИНЭ НАМД ОРСОН БАТСАМБУУ, ХЭН Ч ТАНИХГҮЙ БАЯРСАЙХАН ГЭЖ2НЭР БАЙНА. БОДИТ РЕТИНГЭЭР ЦЭРЭНПУНЦАГ,Б.ЭНХБОЛД,Б. ТҮВШИН БУЛГАНТУЯА НАР РЕТИНГ ӨНДӨР БАЙНА

Avatar

Зочин 2020-04-23 139.5.216.224

darvaaan har pizdaaaa man ner devshvvel selengiin mand 1ch sanal uguhgui. nphoin baaas baaasnii tulug 1000vagon oruulj ireed shahsan odooo bga baodal n tumur zamd hos dugui ch bhguu. darkhaniii zam n hog.

Avatar

ТЭНГЭРЭЭС ХАРЖ БАЙНА 2020-04-23 202.137.135.242

ХУДЛАА ГЭДЭГ ЗӨВХӨН ЗАВХАНД ШИНЭ НАМД ОРСОН БАТСАМБУУ, БАЯРСАЙХАН ГЭЖ ЯМАР НЬ ТОДОРХОЙГҮЙ 2 НЭР БАЙНА? ЯГ БОДИТООР ЦЭРЭНПУНЦАГ, Б. ЭНХБОЛД ,ТҮВШИН, БУЛГАНТУЯА ГЭСЭН ХҮМҮҮС РЕТИНК ӨНДӨРТЭЙ БАЙНА ДАА

Avatar

Зочин 2020-04-23 202.126.89.185

Hurelsuh Ulaan Chinburen 3 demjij bna oor hun heregui

Avatar

Луйварчид 2020-04-23 103.57.94.182

Сонгох хүн нэг ч алга. Бүгд 60 тэрбумынхан, эсвэл ЖДҮ-гийнхэн байна. Дэвшээд ир. Хамаг мөнгөөрөө шатна даа.

Avatar

Настан 2020-04-23 192.82.67.172

Зээлгүй гэж төрийн хишгээс хасагдсан 192 мянган ахмад МАН д санал өгөхгүй шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-04-23 150.129.143.73

Энэ хэдээс сонгох хун алга даа энэн нам маш их хоронго зарна шуу дээ монгогуй чонгууль гэж юу байна вэ ард тумнийг битгий мангар юу ч мэдэхгуй гэж бодоорорй

Avatar

Зочин 2020-04-23 192.82.73.82

МАНгаруудаас нэгч хүн гарахгүй юм байна ганц топор магадгүй

Avatar

Зочин 2020-04-23 66.181.161.24

Ард иргэд нь э\з хямрал, ажилгүйдэл, КОВИД 19 гээд ядарч зүдэрч өлсөж байхад энэ хэд тэрбумаар мөнгө урсгаж устгаж байдаг!!!!!!!! Ийм хүмүүсийг төрдөө гаргаж болохгүй шүү, МОНГОЛЧУУД АА!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-04-23 203.91.115.52

АН-ы энэ гүтгэгч сайтыг хаагаач ээ.

Avatar

Зочин 2020-04-23 182.160.35.148

Яг эднийг сонгож харагдаач

Avatar

Ta nariig songohgui 2020-04-23 103.68.107.22

Bitgii gorid muusain luivaechid.

Avatar

Зочин 2020-04-23 66.181.183.238

sudalgaanii baiguulga ni sudalgaa hiisen gj husaa l hden terbumiig ni namaas ni luibardaa l suuj bga l sudalgaa hiij bga 1 ch yum alga zvgeer l shaaj bn

Avatar

зочин 2020-04-23 119.40.103.3

АН бүх юм нь ил байдгаараа ялгардаг юм даа. мэддэггүй юм уу. МАН бүх юм далд байдаг.

Avatar

Зочин 2020-04-23 122.201.24.186

Хаянхярваа ДАРХАНДАА БИЕ ДААЖ НЭР ДЭВШИХ НЬ Л ДЭЭ.

Avatar

ЗОЧИН 2020-04-23 202.179.30.242

МАН хулгайгаар санхүүжилтээ босгож байгаа нь хаанаас яаж олж байгаа нь нууц байна АН харин ил байгаад л учир байна нуусан болгон ноотой

Avatar

Зочин Зочин 2020-04-23 202.21.104.2

манай хүн ч сайхан попрох юм даа. хэрээ хэрээнийхаа харыг гайхав шдээ.

Avatar

Зочин 2020-04-23 59.153.84.70

АН юугаараа дээрдэв?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж