"Сөрөг хүчнийг нэгтгэж, МАН-аас хариуцлага нэхнэ" | News.MN

"Сөрөг хүчнийг нэгтгэж, МАН-аас хариуцлага нэхнэ"

"Сөрөг хүчнийг нэгтгэж, МАН-аас хариуцлага нэхнэ"

"Сөрөг хүчнийг нэгтгэж, МАН-аас хариуцлага нэхнэ"

УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүү албан ёсоор Ардчилсан намын гишүүн болж, намын батлахаа тус намын дарга С.Эрдэнээс гардан авлаа. Тэрбээр 1994 оны гуравдугаар сарын 7-ны өдөр Ардчилсан намын гишүүнээр элсч байсан бөгөөд түүнийг нь өнөөдөр сэргээж байгаа юм байна.

Ардчилсан намын дарга С.ЭРДЭНЭ:

-Монголд улс төрийн ээдрээтэй цаг үед намууд удахгүй болох сонгууль болон улс төрийн шалгууруудад орж байгаа. Өнөөдөр улс төрийн нөхцөл байдал таатай биш байгаа. МАН 2016 онд дэвшүүлсэн мөрийн хөтөлбөрөө хэрэгжүүлж чадаагүй, цар тахлын үед авч хэрэгжүүлж байгаа арга хэмжээ нь нийгэм, эдийн засгийн бодлого нь байндаа тусаагүй гээд олон зүйлийг нь шүүмжилж болно. Ардчилсан нам шинэчлэлийн бодлогыг өнгөрсөн гурван жил тууштай хэрэгжүүлж, үзэл санааны туган дор нэгдсэн 200 гаруй мянган гишүүнтэй болсон. Эрх чөлөөний таван тулгуур дээр суурилсан баруун төвийн нам болсон нь шинэчлэлийн ноён оргил болсон. Яг ийм цаг үед намаас гарсан уриалга, үйл ажиллагааг дэмжиж 1994 онд Ардчилсан намд элсч, гишүүн байсан О.Баасанхүү ардчилалд өөрийн хувь нэмэр, байр суурийг нэгдмэл байдлаар илэрхийлэх, хэт олонх ноёрхсон парламентад хүчтэй сөрөг хүчнийг бий болгоход оролцож, гишүүнчлэлээ сэргээж байгаад талархаж байна.

 

УИХ-ын гишүүн О.БААСАНХҮҮ:

-Аливаа ардчиллыг бүтээн байгуулахад 300 жил хүрэлцэхгүй, ардчиллыг устгавал гурван өдөр хангалттай гэдэг. Би 1994 онд элсээд 2011 оны нэгдүгээр сард гарсан байдаг. 2012 онд МАХН, Ардчилсан нам хамтарч Засгийн газар байгуулахад ард түмэн дүнгээ тавьсан. Эрх баригчдад ард түмэн 2016 оны сонгуулиар улс орны эдийн засгийг сайжруулах, Үндсэн хуулийг өөрчил, буруугаа бусдад тохохгүй, бурууг шийтгэж, зөвийг дэмж гэж дүнгээ тавьсан. Гэтэл өнөөдөр 14 Засаг дарга авлигад холбогдсон, зарим гишүүд нь шоронд орсон, орохоо хүлээж байна. Бусдад буруугаа чихэж, сөрөг хүчнийг хүчээр байхгүй болгосон байна. 2020 онд түүхэндээ анх удаа Ардчилсан намыг 39 гишүүнтэй болгох ёстой гэж би үзэж байна. Миний хувьд өнөөдөр сөрөг хүчнийг нэгтгэх, АН-ыг бүлэгтэй болгох, ард түмэн МАН-аас нийтээрээ хариуцлага нэхэе гэдэг утгаар АН-д орж байна. Ардчилал итгэл үнэмшил, нийгмийн гарал, шашин шүтлэгээр ялгаварлахгүй байх нь чухал. Би Ардчилсан намын дүрмийг судалсан, тэр дүрмээр л явна.

 


О.БААСАНХҮҮ МАХН-ААС ГАРЧ АН-Д ЭЛСЭНЭ

УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүү даваа гаригт МАХН-аасаа гарч байгаагаа албан ёсоор мэдэгдсэн. Тэгвэл тэрбээр өнөөдөр /2020.04.22/Ардчилсан намд элсэхээр болсон бөгөөд энэ талаараа 12.00 цагт мэдээлэл хийх юм байна.

УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүү "МАХН-ын үе үеийн ахмадууддаа баярлалаа. Залуу гишүүддээ амжилт хүсье. Намаасаа гарсан ч намынхаа жирийн гишүүд, одоогийн удирдлагууддаа амжилт хүсье. Нам бүрт авлигачид бий. Авлигачид төрийн эрх мэдэлд байгаа цагт хөгжинө гэж байхгүй. Би АН-д санал тавьсан.

Авлига, хээл хахуультай холбоотой хүмүүсээ дэвшүүлэхгүй гэх юм бол би ардчиллын төлөө хамтран ажиллахад бэлэн гэсэн. Надад 100 сая төгрөг байхгүй. Гэхдээ 100 сая төгрөгтэй болох боломж бий болсон. Х.Ганхуяг намайг АН-д 100 сая төгрөг өгсөн гэж гүтгэсэн. Би энэ дагуу гомдол гаргасан. Гүтгэсэн нь тогтоогдвол би 100 сая төгрөгтэй болох боломжтой. Тэгэхээр Х.Ганхуягтаа баярлалаа" гэж мэдэгдэж байв.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
24
ТэнэглэлТэнэглэл
14
ЗөвЗөв
8
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

59 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-04-22 172.58.143.96

Erdene Baasanhuugiin araas yamar zanaltai shirtej bainaa ***h gej baigaa yum shig

Avatar

Зочин 2020-04-22 66.181.161.38

Баасанхүү гээч улс төрийн я***н АНын гишүүн болсноор АНыг булшлахад хүрз хүрз шороо нэмэв.

Avatar

Зочин 2020-04-22 103.229.123.148

Эрдэнэт нэр дэвшин гээд солиороод явна гэсэн чи дахин нэр дэвшх эрх байхгүй нам нам дамжсан кабины бор минь …..

Avatar

Зочин 2020-04-22 150.129.142.174

Иий ардчилсан нам юу хийчэвээ дараа нь хоогоод ч гарагуй том гай чирлээдээ

Avatar

Erdene 2020-04-22 66.181.185.69

Todorhoi togtson togtmolgui todorhoi chig handlaga suugaagui hezeech yamarch baidlaar huvirch medeh hundee niitiin ashig sonirholiig ul tooson huviin sonirholoo mash sain nuuj chaddag dalduur yamarch huuvildaand tatagdan oroh undur ersdeltei neg tiimerhuu zarimdag hundee za tegeed songogchid medej baigaa baihoo

Avatar

Цолмон 2020-04-22 202.9.46.133

Энэ нэг эрх дураараа жаалхүү бх юмаа. Гам дамжиж эрхлэх нь л дээ одоо бүүр!

Avatar

7894566 2020-04-22 49.0.137.6

Баасанхүү чин харин УИХ-д бол хэрэгтэй, ярьж хэлж байгаа нь Хулхизандан, Попордэнэ гэх мэтийн дэргэд бол нилээд өсгөлүүн болчихсон юм байна лээ. Хуулиа ч шаггүй мэддэг ИХ ЭРЭЭ.

Avatar

hhhh 2020-04-22 103.229.176.130

100saya ugsun l bn daa, baachhsan huu, huudlaa shaagaad,

Avatar

Зочин 2020-04-22 119.40.98.177

Амжилт хүсье

Avatar

Зочин 2020-04-22 202.55.191.130

Нам нам хэсч, аль ахиу амласных нь өвөр лүү гүйж ороод, гарсан намаа муулаад төрийн хүн гэхэд жудаггүй байна шүү. Өнгөрсөн 4-н жил юу хийж бүтээв? Тэр нь сайн бол хаана ч гарна. Үгүй бол улс төрөөс холдох цаг чинь болж.

Avatar

ККК ... 2020-04-22 202.179.24.56

БААСДАНА ДАА

Avatar

Зочин 2020-04-22 202.126.88.58

Бааёанхүү сайн Хуульч одоо энэ УИХ д дээгүүр орно, нямдоржийн хандыг дардаг ганц хүн болсон.

Avatar

Зочин 2020-04-22 64.119.20.247

УГААСАА АН н ГИШҮҮН БАЙСАН . АМЖИЛТ ХҮСЭЕ .

Avatar

Зочин 2020-04-22 202.21.107.97

Баасан хүү чинь Энхбаярын хүчинд парламентад орж ирсэн биз дээ. Одоо хэн ч биш болж байгаа юм байна.

Avatar

Иргэд ядуурч бна 2020-04-22 66.181.176.71

Халдвараас сэргийлэх ажлаа хэлбэрийг арай өөрөөр урьдаас төлөвлөгөөтэй хийх байсан юм. Хавтгайрсан хөл хорио ингэж удаан үргэлжилнэ гэж иргэд бодоогүй.1р сараас эхэлсэн хөл хориотой зэрэгцэж төрзасаг иргэдээ оношлох эмнэлэгийнхээ хүчин чадлыг эрс нэмэгдүүлэх тусгаарлалтыг илүү үрдүнтэй хийх гэх ажлуудаа зэрэг хийгээд цаг алдалгүй явсан бол ядаж 4р сараас ажахуйн нэгжүүдийг хэвийн ажиллах нөрцлөөр хангаж болох байсан.Даанч тэгсэнгүй. Ачааг хэтэохий иргэдэд үүрүүлчихлээ. Эргээд засагт ачаа ирнээ

Avatar

123456789 2020-04-22 49.0.213.170

Зөв, амжилт!

Avatar

нэр 2020-04-22 202.9.40.38

Энэ балай өөрийгөө хэнч биш болгох юмаа АН.д орж нохойн гөлөг болждээ

Avatar

Сонгохгуй 2020-04-22 202.126.89.151

Урвагч хаана ч урванчаараа дуусна!

Avatar

иргэн 2020-04-22 202.126.89.153

Bey ni ch hagas uhaan ni ch ene muu b**s-r manai nam dutahgui ee.

Avatar

ЗОЧИН 2020-04-22 202.126.89.245

ЭРГҮҮ ТӨЛӨГ !!! АН – Ч ХОЛ ЯВАХГҮЙ !!! ХА ХА ХА !!!

Avatar

1 2020-04-22 202.21.110.138

Энэ ёстой бүтэхгүй гар аа. кккв Хэн ч чамайг сонгохгүй ээ. Урвагчдыг өөгшүүлж болохгүй шүү. Монголоосоо урваж чадах хүн шүү. МОНГОЛ чууд ухаантай сонголт хийнэ ээ

Avatar

zochin 2020-04-22 103.14.37.8

Чи Эрдэнэ-н бөгсийг сайн арчаарай муу арчвал алуулана шүү.

Avatar

Зочин 2020-04-22 66.181.183.140

Зөв. Энэний хажуугаар эрх барих хугацаандаа дээш авирч наашаа цаашаа дайвалзсан хичнээн олон хүмүүс яаж хөгөө барж байв даа.

Avatar

Zochin 2020-04-22 202.21.105.186

Enend yamar ch ireedui baikhgui, Zorigiin khergiig ilruulne gej yarina, tegsen murtluu Erdenetiin khumuusiigkhelmegduulsen Khurtsiin mashinii khonkhort yavna. Yaria, uildel ni zursun iim yumaar AN yaakh gej baigaa yum boldoo.

Avatar

Зочин 2020-04-22 66.181.185.137

AN ugaasaa l tiim l****n namshdee medeegumuu? Ene website ch gesen AN iin gol website. ANiig muulsan yum bichheer ustgachdiin bainlee shu hahha

Avatar

Nam bus irgen 2020-04-22 192.82.73.222

Ene hun ali namd baih ni tiim ih ach holbogdoltoi yu.

Avatar

бат. 2020-04-22 66.181.183.33

Маш зөв.

Avatar

zochin 2020-04-22 103.14.37.8

Баасанхүү гэдэг чинь овоо юм байна гэж бодсон чинь БААСАН ХҮҮ л юм байна шүү дээ. Үнэхээр чадалтай бол биед даагаад ч сонгуульд үзэх бололцоо байлаа. гэтэл БААСАН ХҮҮ мөн юм байна.

Avatar

Зочин 2020-04-22 202.72.245.165

Гөлөг

Avatar

Зочин 2020-04-22 66.181.186.95

Энхбаярт зориулж сонгуулийн хуульд санал оруулчихаад үнэхээр сэтгэл нь ханасан хүн шиг -энхбаяр ҮХЦ явж байхаар надтай ирээд уулзах байсан юм гэсэн шүү юм яриад сууж байдаг овоо гар шүү энэ анхнаасаа элбэгдоржийн хүн байсан шүү дээ зориуд өмгөөлүүлсэн энэ хүнээс өөр өмгөөлөгчид дарамтлуулаад өмгөөлж чадахгүй байсан энэ л дархан эрхтэй очиж олон улсын хараа хяналтыг амыг таглах санаатай дүр эсгэсэн хэрэг шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-04-22 150.129.141.209

Улааныг харж урваж шарыг харж шарвагнадаг явдал суудал муутай нөхөр байна даа

Avatar

! 2020-04-22 202.55.188.44

За Баасанхүү минь ёстой уйлж дуулаад , сөгдөж мөргөөд ч хамаагүй Энхбаяртайгаа л учраа ол. Өөр зам байхгүй.

Avatar

ҮХЭР ХАЛХ 2020-04-22 103.212.117.105

библли ч уншиж үзээгүй хуурамч хар лам монголын төрөөс хол байсан нь дээр дээ.

Avatar

Зочин 2020-04-22 66.181.185.137

Yun atsnii bibble yariaad baigan? Yun bibble ve ter hachin um chin yuin???

Avatar

Зочин 2020-04-22 139.5.216.193

100 сая битгий хэл их мөнгө байнаа. Эрдэнэбатын ЗГ-ыг унгахгүй байх тохироо Нэг Тэрбумын ханштай байсан. гэх мэт мөнгө байгаа

Avatar

Зочин 2020-04-22 66.181.185.137

Hulsnii bicheechuud yaagad dandaa neg IP address tai baugaad bdiin be chamshig?

Avatar

Зочин 2020-04-22 202.9.46.91

ЭНЭ ХҮНИЙ КАРЬЕР ИНГЭЭД ДУУСВАА

Avatar

Зочин 2020-04-22 202.126.88.139

Оймсонд хавчуулагдаж орж ирсэн бацаан хаданд авирчах юмаа

Avatar

А 2020-04-22 202.179.25.112

ДАРГА НЬ БОЛООД ТӨРИЙН ОРДОНД ХУРАЛ ХИЙГЭЭД БУЖИГНУУЛНА ДАА ХАРХААС МУУХАЙ ЗАЛУУ ГАЙГҮЙ УЛС ТӨРЧ ГЭЖ ХАРЖ БАЙСААН

Avatar

Зочин 2020-04-22 202.126.88.40

Нам дагасан улс төрийн янхнуудыг сонгохгүй байх хэрэгтэй, хүмүүс минь. Хууртаглаж ханав.

Avatar

Зочин 2020-04-22 66.181.183.140

нам дамжаад одоо сайд хийгээд л явж байгааг яахав ?

Avatar

ах 2020-04-22 202.21.109.47

Та одоо болно зүгээр л ажлаа хийж амьдар улс төрөө орхи

Avatar

ах 2020-04-22 103.212.117.223

энэ нөхөр одоо Элбэгдорж З ,энхболд Эрдэнээтэй нийлж улсаа сүйрүүлж хуулийг нууль болгохоор шийдэж Одоо ч чонотой нийлсэн ионгол нохой болж дээ Ямар шан харамж болзол тавьж очсон юм болдоо тэнгэр бурхан ниргэгдээ хөөр хий уг нь дэмжиж явдаг залуу юмсан ум сайн амгалан болог

Avatar

Зочин 2020-04-22 174.194.137.203

Odoo boliod esusiin ajlaa hiivel yasiin. Ovooch hurungutei bolson bailgui Elbegdorj ahiigaa dagasnii huchind. Chamd Mongoliin uls turd zai baragl oldohgui bolovuudaa. Ard tumen medeelel saitai bolson tsag shuu. Manangiin horgoloo!

Avatar

мх 2020-04-22 103.212.117.223

энэ яасан улс төрийн я***н бэ одоо АН нийлж идаж уухаар шийдсэн байна дахиж бүү сонгоорой

Avatar

ёо 2020-04-22 150.129.140.87

ардчилсан нам хогын тантан болжээ Батзанданг аваад юу болсон яг тийм үйл явдал болноо

Avatar

Зочин 2020-04-22 103.212.118.38

УЛС ТӨРИЙН Я.Н.ХАН

Avatar

Зочин 2020-04-22 202.126.89.194

Төөрсөн харх хархныхаа үүрээ олоод очиж байна

Avatar

No body 2020-04-22 76.120.135.96

Who is that guy ? He’s no body !
Shame of you !!!

Avatar

zochin 2020-04-22 119.40.98.177

Дураараа я***н бэ? …гэдэг шиг л юм болох нь дээ

Avatar

Зочин 2020-04-22 66.181.168.8

энэ нээрээ үнэн сэжгийн гар юм аа, энд тэнд очоод, хов хутгаад, хүний мөнгөөр амьдраастай. Хөөрхий МАХН, Энхбаярын нэрээр сонгуульд гарчаад одоо өнөөхөө жийгээд, дараагийн нам руу орох санаатай, ичмээр юм.

Avatar

Зочин 2020-04-22 203.91.115.55

Нэг тарвага тарган тарвагануудтайгаа нийллээ. Бүгдийг нь буудаж алахсан.

Avatar

Зочин 2020-04-22 202.21.109.49

Дураараа муууу я……….. бэээ боль боль эздааааа ичих нүүр мүүр цааашааа зайл

Avatar

Зочин 2020-04-22 59.153.115.210

Baasanhvvd ardchilsan nam jijigdene

Avatar

Зочин 2020-04-22 59.153.114.37

АН гэж х****л идсэн нам, өмнөх тэр олон луйвар

Avatar

Зэзэзэ 2020-04-22 98.234.112.193

Энэ балай амьтныг дахиж бүү сонгоорой. МАХНамынхныхаа царайг харах нүүргүй болсон нам дамжсан я***н болжээ. Хөгийн овилгогүй урвагч амьтан шүү. АН нэг ийймэрхүү юмнуудаар эгнээгээ өргөжүүлж байгаа нь үнэхээр гутамшиг юмдаа

Avatar

Зочин 2020-04-22 66.181.185.137

AN ugaasaa l tiim nam

Avatar

Зочин 2020-04-22 202.9.46.161

АН арай ийм хүнийг сонгуульд нэр дэвшүүлэхгүй биз дээ. Манай нам чинь өөрийн гэсэн мэргэжлийн боловсон хүчинтэй нам л даа. Попчид л үеийн үед орж ирээд самарна. Анхнаасаа л тэгэж явсан.

Avatar

Сүлд 2020-04-22 202.9.46.227

Нам дамжсан мэдрэл хэзээ нэг томоожино доо ккк

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж