“Шүүх хурлыг нээлттэй, ил тод явуулахыг хүсч байна” | News.MN

“Шүүх хурлыг нээлттэй, ил тод явуулахыг хүсч байна”

“Шүүх хурлыг нээлттэй, ил тод явуулахыг хүсч байна”

“Шүүх хурлыг нээлттэй, ил тод явуулахыг хүсч байна”

Хотын дарга асан Э.Бат-Үүл болон түүний хүү Б.Чулуудайд холбогдох гэм буруугийн шүүх хуралдаан өнөөдөр /2020.04.21/ товлогдсон ч нэр бүхий өмгөөлөгчийн хүсэлтээр шүүх хурал ирэх тавдугаар сарын 13-ны өдөр хүртэл хойшлов. Хурлын дараа хотын дарга асан Э.Бат-Үүл сэтгүүлчдэд тайлбар өглөө. Тэрбээр “Шүүх хурал 2020 оны тавдугаар сарын 13-ныг хүртэл хойшиллоо. Миний зүгээс үүнд харамсч байна. Яагаад гэхээр шүүх хурлууд цаг хугацаандаа явагдаж асуудлаа хурдан шийдмээр байгаа юм. Шүүх хурлыг нээлттэй явуулахыг хүсч байна. Хамгийн гол нь АТГ, прокурорын зүгээс хэргийг хянан шийдвэрлэх явцад хууль зөрчиж, хэт нэг талыг барьсан. Ноцтой нь иргэн биднийг хэргийн талаар мэдээлэл өгч болохгүй гэдэг ч өөрсдөө нийгмийн тархийг угааж биднийг гэмт хэрэгтэн мэтээр ойлгуулаад байна. Тиймээс шүүх хурал ил тод явах ёстой.

Хоёрдугаарт, намайг гэм буруутай болгож харуулахын тулд гэм зэмгүй арван хүнийг яллагдагчаар татсан. Энэ бол АТГ, прокурорын зүгээс явуулж буй бузар булай үйлдэл.

Энэ хэрэг бол намайг ерөнхийлөгчид нэр дэвшинэ гэх дуулианаар үүссэн хэрэг. Намайг 2016 онд ерөнхийлөгчид нэр дэвшүүлэхгүй байхын тулд хотын даргын ажлаа өгөөд л энэ хэрэг үүссэн. Тэгэхээр намайг ерөнхийлөгчид нэр дэвшүүлэхэд дургүй хүмүүсийн зүгээс хийгдсэн гэмт хэрэг өнөөдрийг хүртэл явж байна” гэлээ.

Э.АРИУН 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ЗөвЗөв
8
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

45 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

АРД ТҮМНИЙГ Т1 ГЭЖ БОДДОГ 2020-04-21 202.179.24.56

БОЛИОЧ БАТ – ҮҮЛЭЭ. ТОСКЫГ ДАРАМТЛАЖ БЭРЭН РҮҮ 20 – 30 ТЭРБУМЫГ ШИЛЖҮҮЛСЭН . БЭРЭНД ХҮҮГИЙНХЭЭ ГРАНД ЛАЙНЫГ ХЭДЭН ТЭРБУМААР ЗАРСАН. ДҮР ҮЗҮҮЛЖ ХАЛХАВЧИЛСАН АВИЛГА ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

зочин 2020-04-21 66.181.185.244

Ер нь бол Үүлийнхээ талд шүү. Энэ орны төлөө хамгийн сүүлд сэтгэл нь хувирах хүн гэж үздэг учраас. Хэрэв идсэн уусан юм байдаг юм бол энэ байтугай луйварчдаа яаж ч чадахгүй байж гэж хийсэн нүгэлийг нь өршөөнө. БатҮүлдээ монголын ард түмэн хайртай шүү.

Avatar

Зочин 2020-04-21 43.242.243.25

Hehe naad tailbaraa ter shuuh deeree l hel, hen ch itgehgui uym yarihiin, unen gulug bolj bnadaa

Avatar

Зочин 2020-04-21 103.10.20.198

Хийсэн хэрэг нь тодорхой юм чинь нээлттэй хий. Тэртээ тэргүй Хүүдээ тендер авч мөнгө хуссан нь ил тод юм чинь Хаашаа ч бултах аргагүй. Бодвол манай хүүгийн компанийг битгий шалгаруулаач гэж би гуйсан. Тендерт шалгарсаныг нь би мэдээгүй гэж гүрийнэ. Хүүхэд ч байсан ойлгохоор ийм юман дээр энэ буурал а******н яаж ч гүрийгдээд нмэргүй. Харин хурлыг нээлттэй хийж Шүүхийн шинэчлэлийг хармаар байна.

Avatar

Зочин 2020-04-21 107.77.173.35

Шүүх хурлыг нээлттэй хийх юм бол женкогийн заазуур жагаа ялагдана л даа

Avatar

Зочин 2020-04-21 107.77.173.35

женко батлага нэг их удахгүй өөрийнхөө хонгилоор оймсоо гозолзуулна ……БАТ ҮҮЛ маань Монгол улсын Ерөнхийлөгч болно….

Avatar

Кинонын хэсгээс 2020-04-21 202.21.98.10

Да здравствует наш самый гуманный суд в мире

Avatar

MONGOL ULSIIN LUIVARCHIN "BAATAR" 2020-04-21 66.181.177.232

archaagui hulgaich ingeed zogsoj baih ch gej,yamarch buruugui bol ene tolgoi uzej tarj userch naaldaj baihgui ui,ardchilaliin anhdagch nar tangaragaasaa nytsajee,ted aldaa gargaj ard tumniihee harmaanaas terbum terbumaar suiljee,hamgiin sonin ni buruu hereg hichiheed ardchilaliin anhdagch bi ,bid helmegdeh geed bn,il tod neelttei yvuulna gej temtsegchiin dur esgeed ard tumniig ichihch ugui urialaad baigaamda,Elbegdorj bas l ingej bi enhiin tsagaan TAGTAA geed yrij ehelsen,archaagui NOVSHNUUD

Avatar

zochin 2020-04-21 202.126.89.252

Teneg ovgon oron deeree hewteed uh chi

Avatar

зочин 2020-04-21 103.26.194.56

Эрүүгийн элемент хармааны хулгайч нийгэмд нөлөөлж төрд шургалаад а******н, авилгач, хулгайч бас дээр нь баатар болдог дүр. Байх ёстой газартай жангаа хүрт дээ Сайн зохиолчын рецедив гэм хэрэгтэн хүү. Араасаа Элбэгдорж, Баяр, Сайханбалаг Энхсайхан гээд хамуудтайгаа нааран дээрээ бөөгнөрөн суудаа.

Avatar

Баянмѳнх 2020-04-21 103.26.194.56

Эрүүгийн элемент хармааны хулгайч нийгэмд нөлөөлж төрд шургалаад а******н, авилгач, хулгайч бас дээр нь баатар болдог дүр. Байх ёстой газартай жангаа хүрт дээ Сайн зохиолчын рецедив гэм хэрэгтэн хүү. Араасаа Элбэгдорж, Баяр, Сайханбалаг Энхсайхан гээд хамуудтайгаа нааран дээрээ бөөгнөрөн суудаа.

Avatar

Дайснууд 2020-04-21 91.219.236.48

Батүүл а******н нь үнэн. Ердөө 2 сарын дотор үс нь цайрсан. Шалгагдаж байхдаа маш их айсан. Элбэгээ ч бас айсан. Ямар сайндаа л цааз ял, эх орноосоо урвах гэсэн ялуудыг авч хаясан.

Avatar

Зочин 2020-04-21 103.26.194.56

Эрүүгийн элемент хармааны хулгайч нийгэмд нөлөөлж төрд шургалаад а******н, авилгач, хулгайч бас дээр нь баатар болдог дүр. Байх ёстой газартай жангаа хүрт дээ Сайн зохиолчын рецедив гэм хэрэгтэн хүү. Араасаа Элбэгдорж, Баяр, Сайханбалаг Энхсайхан гээд хамуудтайгаа нааран дээрээ бөөгнөрөн суудаа.

Avatar

Зоригийн а******н 2020-04-21 51.15.117.50

С.Зоригийг алсан 2 хүний нэг нь З.Эрдэнэбат гэж англи руу зугтаасан хүн бий. Нөгөө нь Батүүл. Үүнийг Элбэгдорж захиалсан нь үнэн. Зоригийг алагдсныг сонсоод хүмүүсийн хийсэн мэдэгдлүүдийг сайн санаарай. Элбэгдорж яаж баярлаж байсныг харуулсан бичлэг байдаг юм шүү! Монголын ардчилсан хувьсгалыг хулгайлж хятадын засгийн газар атгуулсан хүмүүс бол Р.Гончигдорж, П.Очирбат, Н.Багабанди, Ц.Элбэгдорж, Баабар, М.Энхсайхан, Э.Батүүл, М. Энхболд, Д.Мөрөн, З.Эрдэнэбат, О.Чулуунбат гэх мэт хүмүүс шүү!

Avatar

Зочин 2020-04-21 103.10.23.119

Голыг нь олоод хэлчихлээ яг үнэн

Avatar

зочин 2020-04-21 103.212.119.139

Энэ төрд ажилласан хүн болгон хэрэгтэн болдог цаг ирчихсэн юм байхдаа.Хэн нь үнэн хэн нь хулгайч худалч нь ялгагдахгүй ард түмний тархийг эргүү болгочих бололтой юмаа.Төрийн удирдлагууд бүгд өөрчлөгдөх хэрэгтэй юм байна.

Avatar

Цааз ялтай 2020-04-21 51.15.177.65

Батүүл бол С.Зоригийг хөнөөсөн хүн. Өөрөө малгайгаа сандраад орон доор нь унагаасан. Амьд гэрчтэй.
Элбэгдорж их зальтай, өөрийнхөө мөнхийн өмгөөлөгч болгох гэж Батүүл-д баатар цол өгсөн. Ямар юмных нь Баатар байх вэ дээ. Хамгийн түрүүнд нуугдаж, хамгийн их айж сандарч байсан хүн. Одоо Баабар, Да.Ганболд, Ц.Баярцогт, Баабар, Энхсайхан нартай их амь нэгтэй болсон. Эд нар нь хэрэг бишдвэл Батүүлээ нухахаа сайн мэднэ. Тэнэг хүнийг х***а нар ингэж л ашигладаг.

Avatar

Зочин 2020-04-21 121.168.50.25

Гэм хийгээгүй хүн л ингэж хэлж чадах байх! Шүүх хурлыг нээлттэй явуулахыг дэмжиж байна.

Avatar

Зочин 2020-04-21 121.168.50.25

Жонхуу Баттулга ерөнхийлөгч, Энхсайхан, Бат-Үүл хоёрыг хүчээр зайлуулж байна. 2021 оны сонгуулийг эртнээс тооцож өрсөлдөгч нараа намнаж байна. Жонхуу чи үйлийн үрээ эдлэх цаг нь ирэх жил ирнэ, хүлээж бай!

Avatar

Зочин 2020-04-21 203.91.115.49

Энэ өвгөнд ялыг нь хурдан өгөөд ачаач. Араас нь тарвага бас ачигдах болно

Avatar

Зочин 2020-04-21 121.168.50.25

жонхуу гийн хамсаатан уу чи

Avatar

Зочин 2020-04-21 66.181.187.128

Есөн шид нь бүрдсэн бирд ЖОНХУУ хийсэн үйлийнхээ лайг эдэлнэ дээ чи, үйлийн үрийн хууль гэж байдаг юмш дээ

Avatar

Зочин 2020-04-21 66.181.187.128

Хулгайч, худалч, хорчин, урвагч, боловсролгүй, мэдлэггүй, хүмүүжилгүй, луйварчин, хоосон толгойт, өш хонзон санагч, жудаггүй, хүн чанар гэж хөлийн чигчий хуруунаасч дор, төр самрагч, төсөл хөтөлбөр гацаагч, улсаа хорлогч, шантаажчин, Оросын мафийн гар хөл, төвд банхар ЖАНХУУгийн бичиж найруулсан эмгэнэлт инээдмийн жүжиг.

Avatar

иргэн 2020-04-21 124.158.107.12

зөв нээлттэй хий.Монголын оюун санааны оргилуудын нэг Эрдэнэ Баавай нь үр удамд Монголын эсрэг хар санаатан яагаад чбайх учиргүй.үүнийг ойлгочих ухаан дутаж байгаа бол …

Avatar

Зочин 2020-04-21 96.60.214.119

Zorigiin avgaig bavsan ni nugel bish shuudee.

Avatar

Зочин 2020-04-21 66.181.183.140

нууж хийх шалтгаан байгаа юм уу

Avatar

Иргэн 2020-04-21 202.179.26.1

Нээлттэй явуулбал хуулийнхны тар нь танигдана. Гансүх дээр яалаа

Avatar

Зочин 2020-04-21 124.158.107.35

улс орныг ямарч төлөвлөлтгүй , хяналтгүй урсгалаараа дур зоргоороо байхыг суртчилж тэр дундаас амин хувийн ашиг хонжоо ологч этгээдүүд

Avatar

зочин 2020-04-21 202.21.120.66

Олон хэрэгт холбогдсон дуулдах юм энэ удаагийнх аль хэргийн хурал байсан Өмч хөрөгө хүүгийнхээ компанид тендер авч өгч мөнгө хуссан л гэсэн Зика-г гүтгэсэн ярилцлага өгч нэр төрд нь халдсан гэсэн, Зоригийн хэрэгт холбогдсон гэсэн олон л юм сонсогдоод байх юм байшдээ баатар минь сайн хамгаалахгүй бол юун сонгууль монгууль болох

Avatar

зочин 2020-04-21 203.91.118.182

ардчиллын нэр барьсан олигархи болсон этгээд ичих хэрэгтэй шүү дээ өлсгөлөн зарлаад үрчийсэн нөхөр сууж байсан одоо малийсан цагаан өөх шиг этгээд болсон

Avatar

Зочин 2020-04-21 66.181.161.80

Шүүгдэгч хурлыг нээлттэй явууоах хүсэлт гаргасан тохиолдолд шүүх татгалзах ёсгүй!!! Харин яагаад хурал хойшлуулаад байгаа юм бэ? Ганц энэ ч биш, бусад дуулиант хэргүүдийн шүүх хурал эцэс төгсгөлгүй хойшилдог зуршил тогтжээ!!! Шүүх шүүх биш болжээ!!!

Avatar

Зочин 2020-04-21 66.181.160.49

ард түмэн нээлттэй явуулахыг шаардаж байна нүдээр харж чихээр сонсож байж буруутай буруугүйг мэдэх болноо, шүүхэд үхсний нууц байдгийн ил тод шүүх хурал явуулж баймаар байна

Avatar

Зочин 2020-04-21 66.181.161.5

Нямдоржийн хуурай дүү. Ямар ч байсан төрсөн хүүдээ том төсөл авч өгсөн нь үнэн. Хууль зөрчсөн. Төрийн албан хаагч хамаарал бүхий этгээддээ албан тушаалаа ашиглан…

Avatar

ЖИНХЭНЭ ҮНЭН 2020-04-21 202.131.232.202

ЮУ ТАРИНА ТЭРНИЙГЭЭ Л ИДДЭГ НЬ ХОРВООГИЙН ЖАМ

Avatar

Равдан 2020-04-21 64.119.20.240

ШИНЭ МАНАН хэлмэгдүүлэлтээ зогсоогоочээ.

Avatar

zochin 2020-04-21 150.129.140.226

mgl iin ard tumen chamaig hezee ch songohgvi sh dee bitgii seruun zvvdel ok

Avatar

Зочин 2020-04-21 103.9.90.98

өөрийн чинь өмгөөлөгчөөс болж хойшлоод, та нар шүүх хурлыг хийлгэхгүй байгаа юм бишүү. Та нар шиг юмнуудад 30 жил хууртсан гэхээр хайран сайхан залуу нас, хайран сайхан итгэл үнэмшил минь. Үнэхээр харамсаж байна

Avatar

bidniig huurchee!!!!!!!!!!! 2020-04-21 66.181.177.232

NEEREE HAIRAN SAIHAN ZALUU NAS MIN,HUN 100 JIL IDEVHTEI AMIDARDAG BOL 30 JILEE LUIVARDUULAAD HUURAGDAAD ALDCHIHLAA ODOO 70 JILEE SAIHAN AMIDARCH UZNE GEHSEN,GETEL HUNII IDEVHTEI AMIDRAH BODIT 40 JILIIN 30 -iig ni ene hudalch dur esgesen ardchilagch nart huuragdan aldsandaa haramsaad barshgui,,ted l saihan amidarch bidnii itgel setgeltei ni huuran hayjee,BIDNII ZALUU NAS,ITGEL,SAIHAN AMIDRALIIG elbegdorj ed nar hulgailjee,odoo yahav ingeed hohirood uldeh uuu??????????????????????

Avatar

Irgen 2020-04-21 174.222.0.77

Huurhii ,sain uil gomdogchuudaa.Jenkogiin shivernuudee

Avatar

иргэн 2020-04-21 202.70.34.70

Чиний өмгөөлөгчийн хүсэлтээр хойшилсон юм биш үү батүүл ээ, чи яагаад жүжиглээд байгаан бэее

Avatar

Найз 2020-04-21 202.21.113.146

Бас ерөнхийлөгч болох гэж санаархаж явдаг байх нь одоо чамайг шорон хүлээж байгаа байх оо…..

Avatar

Зочин 2020-04-21 103.14.38.132

Шүүхдэж сур. Чимээгүйхэн шүүхдэж сур. Чадахгүй бол чи ялтан.

Avatar

buriad 2020-04-21 66.181.161.52

bas helmegeh uu

Avatar

Зочин 2020-04-21 103.10.20.198

Чамайг хэн тоож Ерөнхийлөгчөөр сонгохов дээ.. Гэмт хүн гэлбэлзэнэ гэгчээр дандаа нэг ийм шалтаг шалтгаан олж хэргээс мултрах гэж үздэг гаж үзэгдэл улс төрчдийн дунд түгээмэл юм даа. Хийсэн хэрэг нь үнэн юм чинь баатар хүн шиг хэргээ хүлээгээд шорон тийш марш

Avatar

Үнэн 2020-04-21 66.181.161.61

Баатар хүнийг ч балаг тойрдоггүй болчихжээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж