Сарьсан багваахайнаас дахин өөр шинэ төрлийн коронавирус илрүүлжээ | News.MN

Сарьсан багваахайнаас дахин өөр шинэ төрлийн коронавирус илрүүлжээ

Сарьсан багваахайнаас дахин өөр шинэ төрлийн коронавирус илрүүлжээ

Сарьсан багваахайнаас дахин өөр шинэ төрлийн коронавирус илрүүлжээ

Маш хурдан тархаж байгаа "Covid-19" цар тахалтай тэмцэж буй өнөө үед Энэтхэгийн эрдэмтэд хоёр зүйлийн жимсний сарьсан багваахайн биеэс дахин өөр төрлийн коронавирус илрүүлжээ.

Энэтхэгийн эрүүл мэндийн судалгааны зөвлөл сарьсан багваахайнуудаас шинжилгээ авж үзэхэд 25 сарьсан багваахайнаас өөр шинэ төрлийн коронавирус BtCoV илэрчээ. Шинжилгээний хариу эерэг гарсан сарьсан багваахайнууд бүгд Энэтхэгийн өмнөд хэсгийн мужуудад ихээр нутагладаг Русеттүс, Прерөпүс зүйлийн буюу энгийнээр жимсний сарьсан багваахайнууд аж.

“Сарьсан багваахайнаас илрүүлсэн энэ коронавирус бол SARS-CoV2 биш, Covid-19 өвчинтэй хамааралгүй. Одоохондоо энэ вирус хүнд халдаж, ямар нэг өвчин үүсгэх чадвартай эсэх нь тодорхойгүй байна” хэмээн судалгааны багийн удирдагч, Үндэсний вирус судлалын хүрээлэнгийн судлаач Прагя Ядав ярьжээ.

2018 онд мөн птерөпүс зүйлийн сарьсан багваахайн тээдэг нипавирусаар 17 хүн нас барж байсан билээ. Прагя Ядав “Сарьсан багваахай бол маш олон төрлийн вирус тээдэг амьтан. Зарим вирус нь хүнд халдварлах чадвартай. Тиймээс хүн төрөлхтөн үргэлж сарьсан багваахайг нарийн судалж, дахин тахал үүсгэж болзошгүй вирусүүдийг шинжилж байх шаардлагатай” гэж тайлбарласан байна.

Эх сурвалж: RT.COM

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ХарамсалтайХарамсалтай
8
ГайхмаарГайхмаар
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЗОЧИН 2020-04-16 124.158.95.14

ЭНЭ САРЬСАН БАГВААХАЙНУУДЫГ УСТГАЧИХВАЛ БОЛДОГ БОЛОВ УУ??? БАС ӨӨР НЭГ ГАЖ НӨЛӨӨЛӨЛ ИЛЭРДЭГ БОЛОВ УУ??? БҮГДИЙГ НЬ ЦААШ НЬ ХАРУУЛЧИХМААР Л БАЙНА???

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.21.109.44

Сарьсан багваахай хятад хоёр нийлэж хүн төрлхтөнг цааш харуулах юм шиг байна да цөм бөмбөг биш чайнааа дэ факкк

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.126.89.249

Sarisan bagvaahai huurhun amitan, bas suun tejeeltei. Hamgiin uzliin n hun!

Avatar

ЗОЧИНД 2020-04-16 124.158.95.14

ЗАЙЛАА, ХАМГИЙН ХӨӨРХӨН НЬ САРЬСАН БАГВААХАЙ ЮМ БОЛ ЧИ БАС САРЬСАН БАГВААХАЙ, ТЭГЭЭД ВИРУС ТЭЭГЧ ЮМ БАЙНА. ЗАЙЛААЧЭЭ НААД САРЬСАН БАГВААХАЙТАЙГАА ЦУГ???

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.126.89.249

Zugeer bgaa amitnyg yargalahaar ingej bgaan, hogiin hun durstenguud!

Avatar

Биологич 2020-04-16 64.119.22.99

Дэлхий оршин тогтож байгаа цагт Шинэ вирус үүсэх хэзээ ч зогсохгүй. Юунаас айгаад байгаа юм энэ бол байгалын хууль. Хүн бол байгалын эзэн биш зүгээр л “түр оршин суугч” шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-04-16 83.185.43.42

Super hariult. BRAVO

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.126.89.249

Tuuniigee medehgui galzuurtsgaaj bna!

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.21.107.112

Сарьсан багваахай чинь мэрэгч иддэг амьтан. Оготно харх марх гээд идэхгүй юм байхгүй шөнийн ангууч. Европт маш их байдаг.

Avatar

Зочин 2020-04-16 100.15.93.159

Өмхий х***а энэтхэг 2 бүгд үхэж далд ороосой

Avatar

Зочин 2020-04-16 64.119.22.99

Чаавас даа вирусээс айгаад үхэх нь ээ

Avatar

Зочин 2020-04-16 39.155.40.82

CNN FAKE NEWS

Avatar

зочин 2020-04-16 139.5.217.208

Бүгдий нь устгах хэрэгтэй юм бн гайтай амьтан бэ

Avatar

Зочин 2020-04-16 192.82.74.33

Энэ амьтныг устгаж болохгүй нэн чухал амьтан. Сарьсан багваахайн ачаар дэлхийн тариалангийн дор хаяж 40-50% нь энэ амьтны идэш тэжээлээр хүнс ногоо иддэг амьтдыг идэж байгалын жамаар цэвэрлэдэг. Сарьсан багваахай ингэж хүнд халдаагаад байгаа нь амьтны буруу биш. Хүн төрөлхтний буруу хооллолт үмх махны төлөө чухал амьтан алж идэж болохгүй. Жаахан хоёр талтай сэтгэ

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.126.89.249

Chamaig ustgah heregtei!!!
Hend ch hereggui hujaa mahchin!!!

Avatar

зочин 2020-04-16 59.153.114.105

нисдэг хулган шүүдээ

Avatar

Зочин 2020-04-16 203.91.115.45

энэ муухай уруугаа харсан бас шүдтэй шувуу ч биш араатан ч биш хачин амьтныг яаанаа байгальд ямар нэг ач холбогдолтой юмуу

Avatar

qwdqw 2020-04-16 122.201.20.194

bas bgaa l baih da

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.126.89.249

Hohimoi tolgoitoi adgiin s***r bol chi!

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.55.188.85

За даа мэдэхгүй. Халдвар гарахын өмнө Ухань хотын вирусын хүрээлэн сарьсан багваахай дээр вирусын судалгаа хийж байгаа тухайгаа ярьж байсан гэдэг. Дараа нь хүрээлэнгийн бүх ажилчин халдвартай гээд хаагдсан гэдэг. Энэ амьтнаар хамаагүй оролдох дэмий байх аа

Avatar

иргэн 2020-04-16 76.107.165.63

Одоо болохоор хятадууд нэг америк цэрэг анх ирээд Уханийн гудамжаар яваад халдвар тарааж байгаад буцаад явчихсан гээд байгаа, хэхэхэ.

Avatar

Зочин 2020-04-16 39.155.40.82

Fort Detrick Lab – Greenspring-e-cigarette LULY 2019
Peter Forster type A 2020

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж