Баянхошуунд долоон машин мөргөлдсөн ноцтой осол гарчээ | News.MN

Баянхошуунд долоон машин мөргөлдсөн ноцтой осол гарчээ

Баянхошуунд долоон машин мөргөлдсөн ноцтой осол гарчээ

Баянхошуунд долоон машин мөргөлдсөн ноцтой осол гарчээ

Нийслэлийн Сонгинохайрхан дүүргийн долдугаар хороонд өчигдөр /2020.04.15/ зам тээврийн ноцтой осол гарчээ. Тодруулбал, 21.35 цагт Баянхошууны тойргийн уулзварт Hyundai Ston Truck маркийн Б.Жолоочтой автомашин нь T.Prius-30, T,Rumion, Daihatsu terois, T.Prius-20, T.Prius-20, H.Sonota-7 маркийн зургаан автомашиныг мөргөжээ. Ослын улмаас 41 настай эмэгтэй О гэмтсэн бол дээрх машинд зорчиж явсан бусад хүмүүс азаар хүнд гэмтэл аваагүй аж. Осол гаргасан жолоочийн хувьд архи согтууруулах ундааны төрлийн зүйл хэрэглээгүй бөгөөд тухайн жолооч самбаачлах хугацаа гаргаж амжилгүй "шок"-ийн байдалд орсон гэдгийг албаныхан хэлж байна.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.55.188.85

Hyunday Mixer Truck

Avatar

ZOCHIN 2020-04-16 1.159.148.175

HURD .AA TOHIRUULAACHEE.

Avatar

Зочин 2020-04-16 66.181.171.34

Баянхошууны оркууд мөргөлдөж тоглоод тэндээ л байж бай. Төв рүү орж ирэв ээ

Avatar

Зочин 2020-04-16 103.229.120.159

Chi uuruu bur hunii musgui ORK bn da

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.131.225.197

Энэ эмэгтэй жолооч нар хэцүү2. Самбаачлахын оронд пайниктаад, "ээжээ" гэж орилоод л хаазлаа, мөргөөд мөргөөд явчихна.

Avatar

Tr 2020-04-16 66.181.185.161

Э.Бурам гуай та ядаж ерөнхий боловсролын сургуульд сурж байсана уу? Бөөн алдаа! Хэнийг доромжлоод байна аа?

Avatar

Зочин 2020-04-16 51.38.83.171

Өөрийгөө хичээ!!! "байсана уу" гэж бичих үү? Дагз минь

Avatar

Зочин 2020-04-16 66.181.171.34

ха ха

Avatar

harsan hun 2020-04-16 122.201.20.194

baynhoshuunii toirog deerees mashinuud arai l heterhii hurdtai uruudaad bhiin tend neg hurd hemjigch tawimaar yumaa tom mashinuud uneheer hun aimaar hurdan dawhihiin aimaar yum bolson yg ard ywj baisan zogsood harj baihad yooy ger hurtlee law 30-s deesh garaaguidee mill

Avatar

general 2020-04-16 122.201.28.8

10, 20 tonnii daatstai ter barichaad jijig teregtei uraldaj tenegledegee l bolichih.

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.126.89.99

Dahiad yy,guideltei toirog boljee

Avatar