М.Энхсайхан: Би ямар ч буруугүй | News.MN

М.Энхсайхан: Би ямар ч буруугүй

М.Энхсайхан: Би ямар ч буруугүй

М.Энхсайхан: Би ямар ч буруугүй

НЭМЭЛТ: 15:50 ЦАГ

ТҮҮНД ХОЛБОГДОХ ХЭРГИЙН ШҮҮХ ХУРАЛ ЭНЭ САРЫН 23-НД ТОВЛОГДЛОО

М.Энхсайхан урьдчилсан хэлэлцүүлгийн дараа сэтгүүлчдэд мэдээлэл өглөө. Тэрбээр "Өнөөдөр урьдчилсан хэлэлцүүлэг болж, прокуророос бүрдүүлсэн материал шүүхэд авч хэлэлцэхэд бүрэн бүтэн байгаа эсэхийг хэлэлцлээ. Шүүх хурал энэ сарын 23-нд болохоор товлогдлоо.

Миний өмгөөлөгч гомдол гаргасан. Тавантолгойн дэмжлэгтэй гээд байгаа асуудлыг мөрдөн байцаалтад буцаан тодруулах хүсэлт гаргасан. Би УИХ-ын шийдвэрийг хэрэгжүүлсний төлөө яллагдагч болчихоод байна. Тухайн үед УИХ-д өргөн барьсан Ч.Сайханбилэг өргөн барьсан хуулийн төслийг хүлээж авсан М.Энхболд нараас мэдүүлэг авах хэрэгтэй. Мөн Үндэсний аюулгүй байдлын Зөвлөлийн нарийн бичгийн дарга н.Гансүхээс мэдүүлэг аваач гэсэн хүсэлт гаргасан.

Би ямар ч буруугүй. Нэг хэргийг хоёр талаас нь хараад байна. Нэг талаас Тавантолгойн гэрээг хорлон сүйтгэх ажиллагаа явуулсан, нөгөө талаас Тавантолгойн гэрээн дээр эрх мэдлээ урвуулан ашигласан гээд яллаж байна. Юунд давуу байдал олгосон гэж үзэж байгаа юм бэ? БНХАУ-ын “Шинхуа” компаниас мөн мэдүүлэг авах санал би гаргасан. Үүний үндсэн дээр хэргийн материал бүтэн болно. Зөвхөн нэг талыг барьсан ажиллагаа явагдаж байна. Би Ч.Сайханбилэг, Х.Баттулга, н.Гансүх гэсэн хүмүүсээс бас тодруулга ав гэсэн санал гаргасан" гэв.

М.ЭНХСАЙХАНД ХОЛБОГДОХ ХЭРГИЙН УРЬДЧИЛСАН ХЭЛЭЛЦҮҮЛЭГ ЭХЛЭВ

НЭМЭЛТ: 15:25 ЦАГ

Монгол Улсын Ерөнхий сайд асан М.Энхсайханд холбогдох хэргийн урьдчилсан хэлэлцүүлгийн шүүх хуралдаан 15:00 цагт эхэлж, хаалттай горимоор үргэлжилж байна. Хэвлэлийнхэнд шүүх хурлын зөвхөн эхлэл хэсгийн дүрс бичлэгийг хийх зөвшөөрөл олгосон юм.

М.ЭНХСАЙХАНД ХОЛБОГДОХ ХЭРГИЙН УРЬДЧИЛСАН ХЭЛЭЛЦҮҮЛЭГТЭЙ

Нийслэлийн прокурорын газраас Ерөнхий сайд асан М.Энхсайханд яллах дүгнэлт үйлдэн, Баянзүрх, Сүхбаатар, Чингэлтэй дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд ирүүлсэн. Өнөөдөр 15:00 цагт түүнд холбогдох хэргийн урьдчилсан хэлэлцүүлгийн шүүх хурал болж, шүүх хуралдааны товыг тогтох юм.

М.Энхсайханд Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 19.6 дугаар зүйлийн нэг, мөн хуулийн тусгай ангийн 22.1 дүгээр зүйлийн нэг, хоёр дахь хэсэгт зааснаар яллах дүгнэлт үйлджээ. Тодруулбал, түүнийг хорлон сүйтгэх үйл ажиллагаа явуулахыг завдсан гэж буруутгаж буй юм.

Хэргийн талаар эргэн сануулахад, М.Энхсайханыг Швед Улсад суух Элчин сайдаар томилогдон ажиллах үед нь Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын саналын дагуу эгүүлэн татсан. Энэ тухай Ерөнхийлөгчийн гадаад бодлогын зөвлөх Г.Тэгжаргал “Шведийн Вант Улсад суугаа Элчин сайд М.Энхсайхан сонгууль болон түүний дараагаар улс төржсөн мэдэгдэл гаргасан нь эгүүлэн татах үндэслэл болсон” хэмээн тайлбарласан билээ.

Дээрх зүйл ангиар 8-15 жил хүртэл хугацаагаар хорих ял оноодог байна. Үүнээс гадна УИХ-аас томилогдсон ажлын хэсгийн дүгнэлтээр М.Энхсайханыг Тавантолгойн төсөлтэй холбогдуулан шүүж байгаа нь түүний нэр бүхий тодотголтой гэрээ нь "Эрдэнэс Тавантолгой" компанид 2558 175.510 ширхэг хувьцаа эзэмшиж буй иргэд болон 8497671 ширхэг хувьцаа эзэмшиж буй 553 аж ахуйн нэгжийн хувьцааг эдийн засгийн эргэлтэд оруулах, тэдний ашиг сонирхолд, эрх ашгийг хангасан арга хэмжээ аваагүй байна гэж үзжээ.

Мөн 2010 онд Засгийн газраас зарласан Тавантолгойн нүүрсний ордыг ашиглах уралдаант шалгаруулалтыг жагсаалтад үлдсэн зургаан компанийн дунд явуулах байтал уг шалгаруулалтад оролцоогүй "Энержи ресурс корпораци"-ийн охин компани болох "Энержи Ресурс" компанийг шалгаруулсныг шалгалт хийсэн ажлын хэсгийнхэн тогтоосон гэх мэдээллийг эх сурвалж өгч буй юм.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
26
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

65 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.55.188.94

жэнко үнэн шүү тэр төмөр замын асуудал бн , таныг буухаар наадуул чинь жэвбарьж иднэ дээ

Avatar

Зочин 2020-04-16 172.58.140.186

Jinhene hujaa yumdaa ichguurgui luuhaan

Avatar

Зочин 2020-04-16 192.82.77.231

ямарч гэж хамт бичигдэх үү?

Avatar

Лорд 2020-04-16 103.26.194.239

Энхсайхан хогийн гар байж болно.Ер нь хогийн ч гар.Гэхдээ жонхуу бүүр өөдгүй амьтан.17 чингэлэг спиртнээс эхлээд төмөр замын 280 саяын хулгайч ш дээ!!!

Avatar

nyamka 2020-04-16 108.71.183.112

eevii eviii ene khunyg karkaar uruvduk yumaa

Avatar

Зочин 2020-04-16 103.57.95.160

Тохирсон шийтгэлийг оноох хэрэгтэй. Улсаа зарах сонирхолтой дараагийн нөхдөд сургамж болог.

Avatar

Ub irged 2020-04-16 203.91.115.40

Муу мал зөнөглөсөн хулгайч.

Avatar

ЗОЧИН 2020-04-16 103.57.94.26

ШОРОНГООС ЗУГАТАЖ ТӨРИЙН ОРДОНД БҮГСЭН ХУЛГАЙЧИД ОРДНООС ГАРАХААСАА ӨМНӨ, ШОРОНД ОРОХООСОО ӨМНӨ ЭСРЭГ ТАЛЫНХНЫГАА ӨРСӨЖ ШОРОНД ХИЙХ ГЭСЭН ЯДАРСАН АРГА ГЭХҮҮДЭЭ, ИНГЭЖ Л ХАРАГДААД БАЙНА,

Avatar

Жинхэнэ “Хорлон сүйтгэх ажиллагаа явуулсан хэрэгтэн нь” жанхуу!!! 2020-04-16 192.82.71.108

Монгол орны 10 жилийн төсөвтэй тэнцэх хэмжээний 100 тэрбум доллар)-р хэмжигдэнэ. Үүнээс гадна спиртээс эхлээд үй олон луйврын хувьчлалууд,гадаад дотоодын хулхидалт байгаа!! Зүгээр л төмөр замаас гэхэд татвар төлөгчдийн гаргасан 280 сая долларын хэрэг гээд өчнөөн хэрэг байна.

Avatar

Жинхэнэ “Хорлон сүйтгэх ажиллагаа явуулсан хэрэгтэн нь” жанхуу!!! 2020-04-16 192.82.71.108

гэж хэлэх хариу үгтэй байхын тулд энэ бүх ажиллагааг цаанаасаа маш нарийн зохион байгуулалттай найруулж хэрэгжүүлж байгаа болно. Жанхуугийн Монгол улсыг хорлосон хэргийг дурдвал барагдахгүй. Хүн болгоны мэдэх хэдхэн жишээг дурдвал: Жанхуугийн Монгол улсыг хорлосон төмөр замыг гацаасан эдийн засгийн алдагдал нь гэхэд л дангаараа 100 тэрбум доллар (Нүүрсний тээврээс нэг жилд алдаж буй мөнгө 10 тэрбум доллар, 10 жил дараалан алдаж байгаа Монгол орны 10 жилийн төсөвтэй тэнцэх хэмжээний 100 тэрбум д

Avatar

Жинхэнэ “Хорлон сүйтгэх ажиллагаа явуулсан хэрэгтэн нь” жанхуу!!! 2020-04-16 192.82.71.108

Мэндсайханы Энхсайханд “Хорлон сүйтгэх ажиллагаа явуулахыг завдсан” гэх яллах дүгнэлт өгдөг нь цаанаа маш нарийн учиртай. Энэ сонгуулиар манан газрын хөрснөөс арчигдахад тэрнийг дагаад жанхуу огцорч шоронд орох болно. Жанхууд хамгийн түрүүнд тулгах ял бол яг Энхсайханд тулгасан ялыг тулгах болно. Жанхууд “Хорлон сүйтгэх ажиллагаа явуулахыг завдсан” гэх ялыг тулгахад өөдөөс нь "Би Монгол улсыг хорлоогүй ээ, харин Энхсайхан хорлосон” гэж хэлэх хариу үгтэй байхын тулд энэ бүх ажиллагааг цаанаасаа м

Avatar

Amar 2020-04-16 182.160.33.83

Бүх гэмт хэрэгтэн бүр цагаандаа гарсан а******н ч хүртэл "Би буруугүй" гэдэг гэсэн.Үнэн юм байна доо.

Avatar

Хувийн тооцоо бодно 2020-04-16 51.81.254.15

Энэ урвагч хулгайч нартай, гэр бүлийн гишүүдтэй нь хувийн тооцоо бодно. Бүгдийг нь а**а! Харж л байгаарай! Баярцогт, Элбэгдорж, Баабар, Батүүл, С.Эрдэнэ, Сайханбилэг, Сугар, Бадамжунай, Очирбат, М.Энхболд, Гарамгайбаатар, Оджаргал, Энхсайхан, Д.Зоригт, Багабанди, Нямдорж нараас эхэлнэ. Эд нарыг зайлуулсан байхад улс төр гэрэлтэнэ шүү!!!

Avatar

Болдогсон бол бууудаад хаямаар байна 2020-04-16 51.254.143.96

ёстой, олон хүн хүсч байгаа даа үүнийг. а л а х хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-04-16 139.5.217.156

АРИУХАН АМЬТАН ШДЭЭ.

Avatar

Боль боль 2020-04-16 51.68.201.122

Ичихгүй, улайхгүй цайрсан хулгайч нар юм даа. Гүлдийгээл л гүрийгээд байх юм даа

Avatar

Zochin 2020-04-16 124.140.67.50

Buruutai hamgiin ih buruutai

Avatar

иргэн 2020-04-16 66.181.191.181

Зайл цаашаа. Ардын хүүхэд хийсэн хийгээгүй ял авдаг. Энэ мэтийн новшнууд юу гэж хуцаад байна

Avatar

Зочин 2020-04-16 122.201.22.230

1937 оны намрын хүйтэн салхи үе үе үлээнэ

Avatar

Бууд 2020-04-16 91.186.77.117

Чухам үнэн. Хятадын тагнуулын том сүлжээг хянаж байсан ажилтнууд бүгд халагдсан. Элбэгдорж бас улсын нууц задруулсан. Элбэгдоржоо болоод бүх илчлэгдсэн тагнуулууд буцаж, шинэ зохион байгуулалтад орсон. Одоо хүртэл тодруулж чадахгүй, боломжгүй болсон

Avatar

Цааз ялтай 2020-04-16 91.186.77.117

Энхсайхан, Да.Ганболд, Баабар, Батүүл, Баярцогт, Гончигдорж, Сугар, Бадамжунай нар урвагчид. Эдний эзэд нь Багабанди, Очирбат, Элбэгдорж, М.Энхболд нар шүү! Эд нарыг баривчлах ёстой!

Avatar

Зочин 2020-04-16 172.58.140.186

***h estoi geech

Avatar

Zovhin 2020-04-16 103.26.195.114

1998 ond Mongoliin tagnaaliin baiguullagiig tatsn buulgahaar 400 garui ajiltniig ni neg udur halj baisan onts ayultai hun shuu dee

Avatar

Урвагч Энхсайхан , Элбэгдорж 2020-04-16 91.186.77.117

Чухам үнэн. Хятадын тагнуулын том сүлжээг хянаж байсан ажилтнууд бүгд халагдсан. Элбэгдорж бас улсын нууц задруулсан. Элбэгдоржоо болоод бүх илчлэгдсэн тагнуулууд буцаж, шинэ зохион байгуулалтад орсон. Одоо хүртэл тодруулж чадахгүй, боломжгүй болсон.

Avatar

Энхсайхан Ганцаараа Биш 2020-04-16 202.9.46.31

Энхсайхан, Да.Ганболд, Баабар, Батүүл, Баярцогт, Гончигдорж, Сугар, Бадамжунай нар урвагчид. Эдний эзэд нь Багабанди, Очирбат, Элбэгдорж, М.Энхболд нар шүү! Эд нарыг баривчлах ёстой!

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.179.13.130

УРВАГЧ ХҮН УДАМ ДАМЖИХ аюултай

Avatar

Заавал Яллах Ёстой 2020-04-16 202.9.46.31

Энэ хүний улсынхаа эсрэг зүйл хийснийг Эрдэнэчимэг ахлагчтай УИХ-н ажлын хэсэг баталсан. Энэ хүн эх орноосоо урвасан. Дээд хэмжээ авах ёстой. Гэмт хэргээ эртнээс бэлдэж тагнуулыг хүртэл сайд байхдаа самарсан. Энхсайханы нэр дээр аудио бичлэг байгаа , х***а нартай тохирсон гэдгийг батлах

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.126.89.156

Hunii muud durtai cham shig mal deed hemjeegee avj mal shig zaazluulj daldrah boltugai.

Avatar

Зочин 2020-04-16 66.181.161.23

өмхий амаа тат хэнд ч хэрэггүй хог шаар байж хүний мууд дуртай б**в бэ чи

Avatar

Зочин 2020-04-16 66.181.161.23

шүүх хурлыг нээлттэй явуулах хэрэгтэй нууж хаах юм юу байдгийн

Avatar

Зочин 2020-04-16 192.82.78.106

Ene nihur bol Uganda urvachihsan ni oilgomjtoi bn@@

Avatar

Дорж 2020-04-16 64.119.19.21

Энэ хэргийн Шүүх хурлыг нээлтэй явуулаач , Шүүх шударга ажиллахыг харая

Avatar

Зочин 2020-04-16 64.119.19.21

Энэ хэргийг ТВ ээр олон нийтэд нээлттэй явуулаач, хэргийг яаж шийддэгийг харая.

Avatar

Зочин 2020-04-16 64.119.19.138

Төрд байгаа хогийн гаруудынхаа бүх Но-г нь олон түмэнд амжиж ил болгох хэрэгтэй мэдэж л байгаа байлгүй тэгэхгүй бол ганцаараа үүрэх болно биз

Avatar

Faak 2020-04-16 150.129.143.210

Hutsalgui 3 jiliin yalaa avsan bolood jil garan enuugeer teruugeer yavj bvaad urshuulduu hamragdaach haha

Avatar

Зочин 2020-04-16 43.228.131.105

Энэ хүн й
Элбэгдоржтой ниылж монгол улсын эрх ашгийг уландаа хийж хохироож ард түмэнд ирэх хөрөнгийг уландаа үрэн таран хийсэн гэмт хэрэгтэ тул хатуу шийтгэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-04-16 66.181.161.121

Х у ц ху жаа

Avatar

Зочин 2020-04-16 66.181.161.121

х**

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.9.47.30

Ямар ч буруугүй хүнийг шүүж байгаа юм бол харгислал үйлдэж байгаа юм байна.

Avatar

иргэн 2020-04-16 192.82.68.82

энхсайхан бол монголын эрх ашгаас урвасанхүн. уг нь энэ хүнд бүх насаар нь хорих ёстой баймаар. имдортын гаалийн татварыг тэглэсэн тагнуулыг хүчгүйболгосон. цаашилбал монголын бая\лгийг гадныханд үнэгүй өгөх гэсэн. ер нь энэ цар тахал монгол гэдэг ямар гайхамшигтай унаган төрхөөрөө байгааг дэлхийд харууллаа. одоо дэлхийн барууныхан монгол руу шүлсээ гоожуулан харж байна. энгийн үед монгол сонин биш байжээ. дайн өвчин тахал газар хөдлөлт зэрэг гамшгийн үед монгол гайхамшиг.

Avatar

Zochin 2020-04-16 150.129.140.153

Ilt hyatadiin tald davuu baidal olgohiig zavdsan gesen zuil angitai yum bishu. Mongoliin tur shuuh yamar ch buruugui huniig arai ch shuuhgui bh. Muu ch gesen turt ulstai oron shuu.

Avatar

Зочин 2020-04-16 183.177.99.242

МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН Л БУРУУТАЙ

Avatar

ЗОЧИН 2020-04-16 103.57.94.26

ТЭР ХЭРЭГЖЭЭГҮЙ, ХЭРЭГЖСЭН БОЛ ӨНӨӨДӨР "ЭРДЭНЭС 5 ТОЛГОЙ"-ГООС 3 ДАХИН ИХ ВАЛЮТ УЛСАД ОРЖ ИРЭХ, ТТ-ГС-ЫН ТӨМӨР ЗАМ ТАВИГДЧИХСАН, НҮҮРСЭЭ 100% УГААГААД ГАРГАДАГ БОЛСОН ГЭРЭЭНИЙ ТӨСӨЛ БАЙСАН Ч ХЭРЭГЖЭЭГҮЙ, УЛСАД 1 ТӨГРӨГНИЙ Ч ХОХИРОЛ УЧРУУЛААГҮЙ, ИЙМ ХҮНИЙГ ХОРЛОН СҮЙТГЭХ АЖИЛЛАГАА ЯВУУЛСАН ГЭЖ 5-8 ЖИЛ ХОРИХООР ЯЛ ӨГНӨ ГЭНЭ ҮҮ, ЭНЭ ОДОО ЮУ ВЭ, ГАЛЗУУ СОЛИОТОЙ, УХААН МЭДРЭЛГҮЙ ХҮН Л ИНГЭЖ ЯРИНА, ТҮҮНИЙ ОРОНд 10 ТЭРБУМ ХУЛГАЙЛЧИХСАН ЖДҮЧДЭЭ ЯЛЛА.

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.126.89.113

3 дахин их мөнгөө 100 жилд хуваавал хэд болохын. Чи Наранбаатар гэдэг орк уу

Avatar

Зочин 2020-04-16 107.77.173.14

женко-гийн зохиож найруулсан жүжиг үү?

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.9.40.40

Импортын татварыг тэглэсний хүчинд чиний өнөөдрийн идэж ууж өмсч зүүж байгаа чинь энэ зэрэгт байгаа юу м ш тээ ТИТЭМТ ОРК оо

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.179.26.249

Энэ нөхөр Ерөнхий сайд байхдаа импортын татварыг тэглэж улмаар үндэсний үйлдвэрүүдийг элгээр нь хэвтүүлж Монгол улсын эдийн засагт мөш хорлонтой зүйл хийсэн нөхөр дөө. Ганцхан энэ үйлдлээр нь энэ нөхөрт ял өгөхөд хангалттай. Бодвол цаана нь зөндөө юм байгаа биз…

Avatar

Хм 2020-04-16 202.179.26.103

Энэ юу хорлосийн , харин тэрбумын хулгайчуудаа хорихгүй юу

Avatar

Зочин 2020-04-16 72.205.128.3

Ene togloom shogloom arai heterch baigaa yum bishvv?!

Avatar

Зочин 2020-04-16 72.205.128.3

1937 ond nam turiin udirrdagch, tergvvnii seheetnvvdee hoid hurshiin daramtaar “esergvv” ner ugch buudan helmegdvvlsen .
Unuudur mun ali oligtoi bolovsroltoi, uls ornoo udirdahaar chadvartai seheetnvvdee tolgoi daraalan yal tulgaj baigaa ni mun l hoid hurshiin nuluu yumaa.

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.21.108.45

Yav l gej. Shine MANAN jaahan saaj bgaal yavuulchihna.

Avatar

Зочин 2020-04-16 122.201.24.37

Нэг том сэхээтнээ намнах нь!

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.179.25.195

ДЭЭХЭН ҮЕД ХЯТАДУУД ЖОРЛОН УХДАГ БАЙЛАА. ОДОО ЯЛГААГҮЙ ДЭЭ ЭНСАЙХАН, БАЯРЦОГТ, САЙХАНБИЛЭГ, ЭЛБЭГДОРЖООР ГЭР ХОРООЛЛЫН ЖОРЛОНГ 5 ЖИЛ УХУУЛ. МАШ ЗӨВ ШИЙДВЭР ШҮҮ КККК

Avatar

Naraa 2020-04-16 202.179.25.195

ДЭЭХЭН ҮЕД ХЯТАДУУД ЖОРЛОН УХДАГ БАЙЛАА. ОДОО ЯЛГААГҮЙ ДЭЭ ЭНСАЙХАН, БАЯРЦОГТ, САЙХАНБИЛЭГ, ЭЛБЭГДОРЖООР ГЭР ХОРООЛЛЫН ЖОРЛОНГ 5 ЖИЛ УХУУЛ. МАШ ЗӨВ ШИЙДВЭР ШҮҮ КККК

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.126.88.201

Женко нь 2 жилийн дараа хэнд ч хэрэггүй хог шаар болно.түвшинбаяр аса малнууд нь ч нэр хүндийг нь аварч чадахгүй.женкод төмөр зам уул уурхайн салбар түй ч хамаагүй хэзээ ч ойлгохгүй салбар юм.Энхсайханы хувилбар сайн хувилбар байсан.200 жил биш 20 жилийн дараа энэ орд үнэ цэнэгүй болох асуудалтай тулгарна..

Avatar

1234 2020-04-16 202.9.40.46

энэ нэг с**-гийн шүүх хурал хичнээн ч удаа хойшилдог юм бэ дээ, ер нь дээгүүр мөнгө идсэн, хууль зөрчсөн лаларуудын шүүх хурал дандаа хойшлоод байдаг, ядуу ардын хүүгийн шүүх хурал маш хурдан болдог. Энэ ариун явдал уу

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.179.25.195

5 жил хөдөө жорлон ухуул. Тэр нь шударга

Avatar

Зочин 2020-04-16 66.181.161.4

өөрөө ухаа өтөө хэнд ч хэрэггүй хог байж хуцаарай

Avatar

МЭНДСАЙХАНЫ ЭНХСАЙХАНД 2020-04-16 202.179.26.44

НАСААРАА ЯМБЫГ НЬ ЭДЭЛСЭЭН ХӨ. 30 ЖИЛ ЯМБАЛЛАА… УЛС ОРНОД АЛДААТАЙ ХОХИРОЛТОЙ ГЭРЭЭ ХЭЛЦЭЛ ХИЙХИЙГ ЗАВДСАН ХИЙЖ ЭХЭЛСЭН ЮМ БОЛ ЯЛАА ЭДЛЭЛ ДЭЭ… ОЛОН ЮМ ЯРИАД ЯВАХЫН.

Avatar

Зочин 2020-04-16 182.160.0.170

Монголын шүүх дэлхийн шившиг болох вий? Шүүх хараат гэдгээ харуулах вий?

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.9.46.226

Хэдийгээр томчуудын хоорондын толхилцоон явж буйг ойлгож бга ч гэсэн Энхсайхан гэдэг энэ цагаан залууг харахаар зэвүү хүрдэг ! Энэ этгээд ерөнхий сайдаас авхуулаад ТТ уурхайг эргэлтэнд оруулах төсөл, ТТ цахилгаан станцыг барих ажлын хэсэг гээд улс орны хувьд олон чухал ажлын хэсгийг ахалж байлаа, тэгээд хийж гийгүүлсэн зүйл хаа байна ! Энэ цагаан залууг шоронд ял аваад явбал олон хүн баярлана даа !!!

Avatar

Зочин 2020-04-16 202.126.88.201

х****л идэж үхлийн муугаар үхээсэй.

Avatar

Зочин 2020-04-16 192.82.64.64

harin tiin chi yavuulaagui gej haraaj baina yavuulaagui zogsoosonooroo baharhaj baigaa Zi gej huniig yah estoi yum bol Buur tumur zam bari geed mungu ugsun hiigeegui huniig yah estoi bol

Avatar