Автомашины худалдаа эрхлэгчид жагслаа | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Автомашины худалдаа эрхлэгчид жагслаа

Хуучирсан мэдээ: 2015.11.27-нд нийтлэгдсэн

Автомашины худалдаа эрхлэгчид жагслаа

Нийслэлийн иргэдийн төлөөлөгчдийн хурал болон Нийслэлийн Засаг дарга хотын төвд автомашин, тээврийн хэрэгслийн сэлбэг, хэрэгсэл худалдаа эрхэлж буй аж ахуй эрхлэгчдийн үйл ажиллагааг зогсоож, авто захуудын газрыг албадан чөлөөлөх захирамжийг гаргасан билээ. Гэхдээ дээрх захирамж нь бизнесийн шударга өрсөлдөөн, иргэд худалдаа эрхлэх газраа сонгох зэрэг өрсөлдөөний тухай хуулийг зөрчсөн гэж Шударга өрсөлдөөн хэрэглэгчийн газраас дүгнэсэн. Мөн авто худалдаачид буюу “Да хүрээ”, Өгөөмөр, 1000 машины зогсоол зэрэг захуудад дэлгүүртэй иргэд НИТХ-ын тэргүүлэгчдийн 29 дугаар тогтоол, хотын дарга Э.Бат-Үүлийн А/980 тоот захирамжийг эсэргүүцэн, жагссаар байгаа. Өнөөдөр ч тэд нийслэлийн Захиргааны хэргийн шүүхийн гадна жагссан юм. Учир нь тэд нийслэлийн Засаг даргын дээрх гаргасан авто захуудыг албадан нүүлгэн шилжүүлэх шийдвэрийг хүчингүй болгохоор нийслэлийн Захиргааны хэргийн шүүхэд нэхэмжлэл гаргажээ.

Худалдаа эрхлэгчид Да хүрээ зах руу явахад таван чиглэлийн замаар зорчиж болдог. Мөн хотын төвд байдаггүй учир, захуудаас болж хотын төвийн түгжрэл үүсээгүй. Харин баруун тийшээ нүүвэл таван шарын уулзварт жинхэнэ бөглөрөл үүснэ. Мөн зарах гэж буй машинууд талбайд сул зогсдог. Ийм байхад агаар, хөрсний бохирдол үүсэхгүй. Өөрөөр хэлбэл хотын удирдлагууд үндэслэлгүй, тооцоо судалгаа хийж худалдаа эрхлэгчдийн эрхэнд халдаж, өмхий үнэртэй, хүйтэн газарт шилжүүлэх нь хууль бус үйлдэл гэж өмгөөлөгч Г.Батбаяр тайлбарлалаа. Зарим худалдаа эрхлэгч нар баруун, зүүн талдаа авто машины хоёр захтай болох хэрэгтэй саналыг ч дэвшүүлсэн юм.

Улаанбаатар хотын түгжрэл, агаар, хөрсний бохирдол зэргийг бууруулах зорилгоор Авто захуудыг нүүлгэхээр болсон байдаг. Өнгөрсөн аравдугаар сард нээлтээ хийсэн Авто худалдааны цогцолбор төв, бүрэн ашиглалтад ороогүй ч, авто машин худалдах бололцоог хангасан эхний ээлжийн тохижилтын хийсэн. Иймээс захууд, худалдаа эрхлэгчид дээрх цогцолбор төв рүү яаралтай нүүх шаардлагатай гэж хотын удирдлага үзэж байгаа.

Д.УЛАМБАЯР

Зураглаач Ц.АРИУНБОЛД

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Zochin 2015-11-27 43.242.243.113

Нуух л хэрэгтэй. Ямар мах талхны ченжууд явцгаа тонилцгоо

Зочин 2015-11-27 202.9.40.124

Үг дуугүй хүчээр албадан нүүлгэх хэрэгтэй. Тогтоол, шийдвэрийнхээ биелэлтийг хангуулаачээ. Нийслэлийн иргэдийн эрх ашиг үүнийг шаардаж байна.

Зочин 2015-11-27 122.201.22.34

Дараа нь 100 айлын барилгын материалын захыг заавал нуулгээрэй. Тэдэнд эсэргууцэх эрх байхгуй. Хэдхэн хуний эрх ашгаас илуутэй нийт иргэдийн эрх ашиг гэж байгааг бодох цаг болсон. Тэр машины тугжрэл, архичид, хулгайчид, юу ч хийж чадахгуй байж "Би чадна" гэдэг булэг хумуусийг холдуулах хэрэгтэй байна аа.

Зочин 2015-11-27 122.201.22.34

Эд нар хэнд эрхлээд байгаа юм бэ? Банкны зээлтэй байгаа нь эднийг нуулгэхгуй байх шалтгаан биш шуу дээ. Зээл бол тэдний л хэрэг. Машины наймаачдыг нуулгэх нь зов. Хун одор болгон машин худалдаж аваад байх биш. Хэрэглэгчидээс холдоод байх юм байхгуй. Юм болгоныг эсэргууцэхээ болиоч!!! Хотын удирдлагуудын уйл ажиллагааг дэмжиж байгаа шуу. Амжилт!!!

Зочин 2015-11-27 202.70.40.230

Хэдхэн ченжийн эрх ашиг нийт УБ-чуудын эрх ашгаас дээгүүр гарах ёсгүй, нүүцгээ нүүцгээ.

nuugeechee 2015-11-27 192.99.14.91

novshnuudaa nuugeechee ta nar

зочин 2015-11-27 103.26.194.15

Бух захуудыг хотоо гарга.

МАН ы гишүүдийг цөл 2015-11-27 180.149.78.21

Энэ ченжүүд дандаа МАН ы гишүүд гэсэн шүү кк кк

Зочин 2015-11-27 103.10.21.91

Б.Саранчимэг: Төр муу менежер гэдгийг төрийн юмыг үнэгүйдүүлж авах гэсэн хүмүүсийн гаргасан хэллэг гэж ойлгодог гэсэн мөртлөө Бат Үүл баахан мөнгө үргүй зарсан шамгишдуулсан талаар яриад байх юм. Энэ үг үйлдлээрээ төрийн юмыг үнэгүйдүүлж авах гэсэн хүмүүсийн тоонд багтаж байгаа юм биш үү. Танай намын улайрсан ухаангүй улс төрчид таны толгой залгиж байна.

zochin 2015-11-27 182.160.32.10

hugjloo bodson ch ur huuhdee bodson ch nuutsgee!!!! Ter muuhai gazruudiig haah heregtei. Uguumor geed unen muuhai, jurmand oroh hregtei, bid tsever tohilog, batalgaatai gazraar uilchluulmeer bna shuu CHENJUUDEE!!! Bohir, emh zambaraagui gazar hun HULHIDAAD sursan GARUUD l bosoj baigaam bish uu!!!

Олзийсайхан 2015-11-27 203.194.118.9

Хотын дарга нараа эхлээд та нар тэр хуухэдийн парк цирк томор замын вогзал бас бус хотын товд байгаа нийтийн эзэмшилийн талбайд байгаа машин уудаа гаргаач ядарсан хумуусруул эхлээд дайрах юм

Зочин 2015-11-27 59.153.112.107

Бат Үүл хүү Чулуудайтайгаа тийш нь нүүж очоод тэр үнэрт нь амьдраад үз л дээ. Дараа нь иргэдийг нөхөн төлбөр өгөөд саналаар нь нүүлгэх ёстой.

Зочин 2015-11-27 59.153.112.107

Ардчилсан нийгэмд иргэдийг хүчээр нүүлгэнэ гэсэн ойлголт байхгүй. Амьдралаа Бат Үүлээс болж үрнэ гэж юу байсан юм. Битгий нүү.

Зочин 2015-11-27 122.201.21.93

Nuulgeh heregtei. Yalanguya uguumur zah geed zavaan uym dandaa bugluu. Ed nar yamar talkh, mah geh metiin urgun heregleenii uym zarj bgaa bish

sb 2015-11-27 103.229.123.126

mashin zarj baikhdaa,selbeg zarj baichdaa busdiig uruvduhgui hulkhidchihaad unuudur yun erkhi ve bugd haustai,land 200 gaas deesh mashin unitsgaadag bitgii jujigleed bai hulkhi shulaachidaa

baagii 2015-11-27 103.229.123.126

gangan chenchuud nuu hotiin 1.3say hunii erhi ahsi uu 1000 chenjiin erhi ashig uu uchnuunuun jil shulj amidarlaa odoo busdiinkhaa eruul mend erkhiig bod hotiin shiidver zuv hotoor duuren mashinii zah gej yu baisan yum icheech mashinii selbegiin chenjuudee

Зочин 2015-11-27 202.55.191.34

МОНГОЛ ЧИНЬ ЮУ БОЛЧИХОО ВЭ?....... ЯСЛИЙН ХҮҮХДҮҮД ЖАГСАХ НЬ ХОЛГҮЙ БАЙНА......... ТА НАР БОЛООД Л МӨНГӨ МУУТАЙ АМЬ ЗУУЖ ЯВАА БАЙХ ДАА.......... ДУРГҮЙДЭЭ Л ЯВАХГҮЙ БАЙГААГ ЧИНЬ БҮГД МЭДЭЖ БАЙГАА

Гуц 2015-11-27 180.149.78.21

Тийм дургүй байна чи дуртай бол тэндээ очиж үх өөдгүй амьтан минь

Зочин 2015-11-27 150.129.143.155

Uter turgen nuutugei!!! Niitiin erh ashgiig bod shulaachidaa

21 -r zuunii mongolchuud 2015-11-27 122.201.24.116

nar ni ingej heruul hiij baihad chini hamgiin sain bairlaliig ni oor humuus avaad ta nar ene zah zeelees baihgui bolno doo......hehehehehehehe..ene bol unen shuu............................................................................................................................................................................................................................................................................................bas ter selbeg zardag humuusiig ni garna bizdee..................................

21 -r zuunii mongolchuud 2015-11-27 122.201.24.116

er ni mongolchuud bid 21-r zuund hotooroo duuren mashnii zah bolchihson yamar ch ongo uzemj baihgui zugeer sul shoroon deer ,neg mashnii avah gej hotiin neg zahaas nogoo zah hurtel ene tend ochij uzej mashin avah gej hetsuu baidag......ochin ued huuchin mashnaa dyydlaga hydaldaa zohino baigyylah gazar baihgui ard tumen ynaj baisan mashnaa zarah geheer zugeer neg chenjiin helsen unend zarahaas oor algagui baidag bizdee..........hotiin ard irgdee bodson ch soeltoi uilchilgeetei zahtai bolson ni deer shuu dee.........neg door mashnaa uzeed uniig ni hartsuulj baigaad mashnaa avahiig bi lav husej bna aaaaa......................................................................................................................................chenjuudee zugeer l yavchih ......aaannnaaanna

Зочин 2015-11-27 43.242.243.36

нүү нүү ченжийн жагсаал гэж юу байдаг юм бол 1,3 сая иргэний эрх ашиг илүү чухал сайндаа мянган ченж байгаа биз

jj 2015-11-27 122.201.31.129

Gemtliin emnelgees 21- r horoolol uruu shine urgun zam tavichihval ch

иргэн 2015-11-27 103.229.120.145

хотоос нууж гарах ны маш зөв шийдвэр эрт нуусэн ны хожино шүү. хурдан нүүцгээе, би алы эрт нүүсэн шүү.

Зочин 2015-11-27 178.190.186.236

100 наймаачин болохоор ард тvмэн 3 сая иргэн болохоор ард тvмэн гэж хэлэх гээд байнаа даа энэ авгай

Зочин 2015-11-27 202.9.41.170

машины ченжүүд ч гэсэн хүн. тэд ар гэртэй амьдралтай, үр хүүхэдтэй хүмүүс. хотын удирдлагууд тэр цогцолбороо гүйцэд барьчихаад дараа нь хөөгөөд ч хамаагүй очих ёстой биздээ. тэр шинэ газар нь Улаанбаатар хотын хамгийн хүйтэн цэг, цэвэрлэх байгууламжын яг хажууд. үйлчилгээний цогцолбор гэдэг бүрэн судалгаа, төлөвлөгөөтэй байх ёстой биздээ. гэтэл тэнд хүн тогтохын эцэс алга

Зочин 2015-11-27 112.72.12.10

хүн биш ченж. Хүний юмыг аймаар мялж доромжлоод л тэд нарыг зайлуул

Зочин 2015-11-27 103.10.22.52

hahaha...change gene yy...luivarchid uursududuu ih saihan ner ugnu shyy..

Нvvлгэх 2015-11-27 178.190.186.236

Нvvлгэх нvvх нь гарцаагvй юм чинь эртхэн очоод ашигтай газраа авч л байсан нь хожино доо Манай дvv гэр бvлээрээ л нvvсэн емхий хамхай гэж ярихгvй л байна лээ Машинй тоо эрс нэмэгдэж байгаа гэж байсан Нvvлгэх хvмvvсийг ууган УБ юу уугуул суугуул юмуу гэдгий нь судалж байгаа гэсэн Нэг месен аймаг руугаа нvvх хvн ч байгаа л байх

dorj 2015-11-27 103.57.94.75

ulsin tsirkin hashaa mashinii chenjiin hashaa bolson ene zov uu

Зочин 2015-11-27 59.153.115.249

хотын шийдвэр зөвөө энэ хэзээ нүүх гэхэд за гэж байсан юм анх том захыг Нарантуул руу нүүлгэхэд бас л ингэж байсан одоо болохоор нүүхгүй энд олон хүний амьдрал байна л гэдэг тэхээр хаана ч очсон тодорхой хүмүүсийн амьдрал сайжирна биз дээ одоо баруун талд байгаа хүмүүс маан ч сэргэнэ босно ганцхан Шархад Өгөөмөр машин зарагсадын хавийн амьдрах биш одоо өөр бусад ч ажилтай болог

зочин 2015-11-27 103.26.194.15

Боловсрол юу билээ.Бичиж байгаа нь.

tseegii 2015-11-27 103.57.93.238

Ер нь машины ченжүүдийг ингэж даврааж болохгүй нүүхгүй бол одоо машин зарж байгаа газрыг нь хураан авах хэрэгтэй. тэгээд нүүхгүй бол машинаа зархаа болино л биз. одоо монгол улс хуучин машинаар хангагдсан

Зочин 2015-11-27 150.129.140.144

Нүүлгэх нь зөв өө

zolo 2015-11-27 203.194.114.82

nuuh ny zuv zuv

зочин 2015-11-27 122.254.113.17

Нүүх л хэрэгтэй .Нүүлгэх ч хэрэгтэй .Ямар ичдэггүй хүмүүс вэ Өчнөөн жил л хүмүүсийг шуллаа ш дээ.Одоо зүгээр л зайлцгаа нохдууд аа

иргэн 2015-11-27 49.0.204.168

аймаар ганган ченжүүд жагсаад байх даа яадаг юм. нийтийнхээ эрх ашгийг дагах хэрэгтэй. угаасаа улаанбаатар хүйтэн хүйтээн

Зочин 2015-11-27 27.123.214.83

Хот, зах хоёрын нэг нь заавал нүүж таарна

Зочин 2015-11-27 80.217.180.62

Odoo boltol xotoos garaagui um uu.Zailaachee xotoos

Зочин 2015-11-27 103.10.23.1

Одоо боль л доо, амиа бодогчид оо. Бид нар сайхан хотод амьдрах эрхтэй шүү дээ. Бүх зауудыг хотоос гаргацгаая. Хотод зах байх албатай биш.

Иргэн 2015-11-27 103.29.144.2

Алсыг харъя а. нэг юм ч гэсэн дэгтэй болог л дээ.Өмгөөл хамгаалж байгаан ч юм бод л даа.

zovhin 2015-11-27 202.126.91.90

nyyyh-n zov

лувсан 2015-11-27 103.26.194.71

Тэднийг хотоос гаргах нь зөв. Япон солонгосын хуучин / бараг актлагдсан / машин авчирч агаар бохирдуулагчид...

үгээ мэдээрэй. 2015-11-27 103.11.194.46

тэр нь ч юу вэ.үгээ мэдээрэй.

Зочин 2015-11-27 203.91.116.94

одоо аяхавдээ тэгээд, ченжийн машины үнэ нэмэгдэж. яван явсаар төдөн жил явсан машин монголын зам дээгүүр зорчих нь хориотой болоод тэр үед хүссэн хүсээгүй ченжүүдээс машин авахаа болиод үйлдвэрийн дэлгүүрээс нь ав гэж бас нэг гай удах нь ойрхон байгаа байхгүй юу даа. Эртхэн энэ бизнесээ болиод өөр юм хийж эхэлсэн нь өлзийтэй дээ.

Dorj 2015-11-27 59.153.114.187

Nuulgekh no zuitei. Ter zasag jeg baidag bol gargsan shiidveree bielyylekh l kheregtei. Busad tom zaxuudyg ch gesen khotpoos gargakh ni zev

Зочин 2015-11-27 202.131.225.197

1 say hunii erh ashgiin tuluu 100 hunii erh ashig bol yu ch bish.

Зочин 2015-11-27 202.21.125.2

turiin ajil uragshlahgui bgaagiin tom shaltgaan ene shudee neg ni neg shiidwer gargahaar nuguuh ni uguisgedeg shaltgaan ni nuguu l bohir ulsturiin togloom namchirhsan negniigee doosh ni chiheh gesen sanaarhal ur dund ni mongol ornii hugjil l hoish ni tawigdaj ard tumnii amidral doroitno.

Зочин 2015-11-27 202.55.180.155

тэнэгт. Зүгээр л зайл. Бусдын эрх ашгыг хүндэтгэ. тэгээд ч та нар тэр газрыг худалдан аваагүй зүгээр түрээслэж байсан. Тийм учраас ЭЗЭН НЬ ЮМАА МЭДЭЖ ЭРЭГ НЬ УСАА ХАШДАГ гэж үг байдаг. Хот юмаа мэдээд авсан хэрэг.

Зочин 2015-11-27 59.153.112.163

ta nariin erh ashig gej yu baidgiin hurdan zailtsgaa hotiin irged gej ta naraa hedeh 100 dahin ih irgediin erh gej bas baidgiim

Зочин 2015-11-27 150.129.141.243

Chenj nertei uvaigui luivarchid odoo bolnoo.Hunii unetei tsaitai yumyg ichguur sonjuurgui doosh ni hiij,ergeed busdad undur untei zarah neriin dor luivar hiideg heden zalhuu novshnuudaas salah tsag bolson.zahyn udirdlaguud ni albaar tednyg zasgiin uuduus turhirdag yum baihchine bilee

f 2015-11-27 202.131.235.2

ZAILTSGAA PISDAKUUDAA

Zailaasai 2015-11-27 103.9.90.66

Busad irgedee hundleed zailbal taarna

Зочин 2015-11-27 202.126.89.199

МАН-ын Аюурсайханы хатгаасаар бас Даймондын М.Золбоотын удирдлагаар хэдэнмуусайн ченжүүд л эрх ашиг нэртэй хувиа хичээж л жагсаж байгаа.Яг үнэндээ техникийн зах байгаа газрын замын түгжрэл арай хэтэрсэн хөрс ус шорооны бохирдол бүр ч ярих мю байхгүй.Бат-Үүл ээ, наад муусайн ченжүүдээ хөөж гарга.Шархадны оршин суугчид амар тайван аюулгүй цэвэр орчинд амьдармаар байна.

zo 2015-11-27 122.201.22.132

ta nar zugeer l nuugeehc hedhen humuusiin hatgaasaar demii yum hiigeed baih yum .odoo ch amar boljdee. heseg buleg humuusiin sanaand taarahgui bol jagsana. ulsunu. uriiguu shataana.bolio ta nar

Зочин 2015-11-27 103.229.122.175

ченжүүд морин цагаас өмнө баруун урагшаа нүү! гэж ах лам хэлсэн шүү. ахын сэтгэлд юм хийчихэвдээ..

хот 2015-11-27 182.160.35.217

Төр төмөр нүүрээ харуулах цаг болжээ. 100 н айлын барилгын захийг бас даруйхан нүүлгэх нь зөв алхам.