ЭМЯ: "Сонгдо" эмнэлгийн хоёр өвчтөний хариу эерэг гарсан | News.MN

ЭМЯ: "Сонгдо" эмнэлгийн хоёр өвчтөний хариу эерэг гарсан

COVID-19

ЭМЯ: "Сонгдо" эмнэлгийн хоёр өвчтөний хариу эерэг гарсан

ЭМЯ: "Сонгдо" эмнэлгийн хоёр өвчтөний хариу эерэг гарсан

НЭМЭЛТ: 16.50

“Сонгдо” эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлч байсан хоёр иргэнээс сэжигтэй тохиолдол илэрсэн учраас түргэвчилсэн оношлуураар оношлоход коронавирусийн халдвар авсан буюу эерэг гарсан байна. Гэхдээ түргэвчилсэн оношлуураар авсан бөгөөд өвчтөнийг тусгаарлаад дахин шинжлэхээр ажиллаж байгаа бөгөөд маргааш шинжилгээний хариу гарна. Тус хоёр өвчтөний нэг нь 80 гаруй настай бөгөөд Сонгдо эмнэлэгт тусгай өрөөнд тусгаарлагдаж, эмчлүүлж байгаа юм байна. Энэ талаар ХӨСҮТ-ийн Тандалт судалгааны албаны дарга А.Амбасэлмаа “Өнөөдөр “Сонгдо”  эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж  байсан  болон эмнэлгээр үйлчлүүлсэн хоёр хүнийг  түргэвчилсэн оношлуураар үзэхэд  коронавирусийн халдвар илэрсэн. Нэг нь халдварын улмаас эмнэлэгт удаан хэвтэн эмчлүүлж байсан 80 гаруй насны хүн байгаа бол нөгөөх нь амбулаториор үйлчлүүлж байсан хүн. Тус хөгшнийг  “Сонгдо”  эмнэлгийн  нэг өрөөнд  тусгаарлан ажиглалтад авсан  бол нөгөө хүнийг ХӨСҮТ-т тусгаарласан.  Эмнэлэгт хэвтэж байсан өндөр настай хүний ач хүү нь хоёрдугаар сарын 23-27-нд Улаан-Үд явсан. Өвөө дээрээ гуравдугаар сарын 20-нд ирж уулзсан учраас эрсдэлийг тооцоолон  хурдавчилсан оношлуураар өвөөд нь  шинжилгээ хийхэд хариу нь эерэг гарсан. Нөгөө хүнд тест тавихад  мөн эерэг гарсан. Маргааш илүү нарийн шинжилгээний хариу гарна” гэв.

ДЭМБ-аас түргэвчилсэн оношлуурыг хэрэглэхийг зөвшөөрөөгүй бөгөөд дахин шинжилгээ авч, хариуг баталгаажуулна.

“СОНГДО” ЭМНЭЛЭГИЙН ХОЁР ӨВЧТӨНӨӨС ХӨСҮТ ШИНЖИЛГЭЭ АВЧЭЭ

УБ “Сонгдо” эмнэлэгт  өнөөдөр /2020.04.14/ коронавирусийн халдвар авсан  байж болзошгүй сэжигтэй тохиолдол илэрчээ. Дөнгөж сая Халдварт судлалын үндэсний төвийн эмч нар  тус иргэнээс шинжилгээ аваад буцсан байна.

Мөн тухайн хүнтэй ойрын хавьталд орсон эмч сувилагч зэрэг эмнэлгийн ажилтнуудыг ажиглалтад авчээ.  Энэ талаарх дэлгэрэнгүй мэдээллийг Эрүүл мэндийн яамнаас удахгүй өгнө. 

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
69
ХарамсалтайХарамсалтай
14
БурууБуруу
5
ЗөвЗөв
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

93 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Оожоо 2020-04-14 192.82.68.107

Эсвэл яршиг зүгээр 4 сарын 20-ны үед Авсрали,Америкаас авчрах хүмүүсээ хурдан авчраад 4 сарын 25- наас тодорхой хугацаанд
гэрийн хорио улс даяар зарлавал яасан юм. Энэ их аюултай /Сонгодоогийн 2 хүн/ болж байна шүү.

Avatar

z 2020-04-14 49.0.212.59

ali ert tarsan bhoo. nuguu france nuhur 2 bie unelegch avsan ni unen geed gaduur yria bolood l baisan ter 2 oos ni tuhain uedee ilreegui ch haldvar teegeed haldaagaad yvaad baisan baij magadgui shu y****n avdag erchuud bas tussan baih.

Avatar

K 2020-04-14 122.201.24.219

УОК iig shalguulhiig shaardaj bna!!!!!!!!!

Avatar

K 2020-04-14 122.201.24.219

УОК mash ih yum nuuj haaj bga tsaaguur naaguur mash ih awilgal yawagdsniii har gai n engeed garch bga yumdaa ugaasaan heden zuu hurchihsen gaduur aimar bolchihson bga shvv zunduu humuusiig tusgaarlaagui shvv

Avatar

Зочин 2020-04-14 192.82.67.64

Ёстой ойлгох юм алга, 2- сарын 23-27 нд явж ирсэн хүн 3 сарын хорьд хүртэл вирүс нь илрээгүй ямарч шинж тэмдэггүй байж байна гэхээр энэ өвчин ийм далд үед байна уу эсвэл өөр шалтгаан байна уу, хэрвээ тийм далд үедээ мэдэгдээгүй бол өдийг хүртэл асар их хүн халдвар авсан байх магдлалтай боллоо

Avatar

Зочин 2020-04-14 103.212.117.245

2 сард яваад ирсэн хүнээс одоо илэрнэ гэдэг нууц үедээ удсан бна Эсвэл өөр хавтал бна уу Өвөө ач хүү 2 зэрэг. Ингэхээр маш хянамгай байхгүй бол… ирсэн хүмүүсээ карантинаас гараад гэртээ байгаачээ. бусдыг болон гэр бүл ах дүүгээ бүү эрсдэлд оруулаач. төр засгаас шийдвэр гаргаад аваад ирж байхад утсаа салгаад алга болсон хөдөө орон нутаг явсан хаяг дээрээ байхгүй гээд манайхан нээрээ арай чдээ. Ийм улсуудад төр дорвитой арга хэмжээ аваад зарлах хэрэгтэй. дараа дараагын хүмүүст сургамж болно.

Avatar

21 2020-04-14 103.229.123.92

ЭНЭ НӨГӨӨ ОНГОЦНООС БУУГААД ХАР МАШИНААР ТОСУУЛААД ТУСГААРЛАГДААГҮЙ ГЭДЭГ НӨХДҮҮДИЙН ТАРЬСАН ХЭРЭГ ЮМ БИШ БИЗ. ГАДНААС ИРЭХ ОНГОЦЫГ ХҮРЭЛСҮХ ӨӨРӨӨ Л ТОСЧ ТУСГААРЛАЖ ХӨЛ ХОРИОНД ОРУУЛАХГҮЙ БОЛ МОНГОЛЧУУД БОЛ МОНГОЛЧУУД. ЯАЖ ИЙЖ БАЙГААЛ НҮД ХАРИУЛААЛ ДУУСГАНА. ТАВАН ХАЛТАР ТӨГРӨГИЙГ НЬ АВЧИХААД УЛСАА СҮЙРҮҮЛЭХ ХИЛ ГААЛЬ ОНЦГОЙГИЙХОН ЗӨНДӨӨ БИЙ. ЯАГААД ГЭВЭЛ ТЭД ЧИНЬ МОНГОЛЧУУД. ӨДИЙ БОЛТОЛ МОНГОЛЧУУДЫГ ХИЙЖ СУРЧ ДАДСАН ГАНЦ ЗҮЙЛ НЬ ЕРДӨӨ Л ТЭР ЮМ.:

Avatar

Зочин 2020-04-14 139.5.216.121

Ха ха монголчууд,унэн унэн

Avatar

Зочин 2020-04-14 103.212.116.216

Тусгай үзргийн нислэгүүдээр жинхэнэ энгийн ард, оюутнууд ирж чадаагүй. Вирусийн сургаар дүрвэн гарсан дарга, баячуудын хамаарал бүхий этгээдүүд л эргэн ирсэн шүү.

Avatar

У 2020-04-14 103.229.122.148

Энэ Ухна Хүрэлсүхийн ЗГ хянаж чадахгүй юм байж баахан хүн авчирсны хариуцлагаа хүлээ. Муусайн здакууд зайлшгүй ирэх шаардлагатай эд нар гээд попроод хуцаад байсан яс юман дээр даргын хүүхэд, экс ерөнхийлөгч нар, экс сумочин гээд зайлшгүй шаардлагатай бус хүмүүс авч ирж ард түмнийг эрсдэлд оруулж байна ш дээ.

Avatar

Зочин 2020-04-14 64.119.16.224

Khurelsukh zorigtoi ch hugfiin uls tirch shu dee. bolovsrolgui hun

Avatar

Баярлалаааа 2020-04-14 103.57.95.206

2 сараас хойш гүйлгээ орлого байхгүй гүрийгээд сууж байхад вирусээ импортолж авчраад л… авчирсан юм бол ядаж сайн хянаж алдахдуулахгүй байхгүй яасын бэээ ямар ч хэрэг алга бүүр дампуураад орон байрнаасаа хөөгдөөд одоо яаж цаашаа амьдрах юм бэ..

Avatar

Зочин 2020-04-14 66.181.185.225

Хянаж чадахгүй байсан юм бол үхсэнээ хийж гаднаас оруулсан юм бэ, Вирус тархвал яг хэн хариуцлага хүлээж олон хүнийг гэрт хорьж хоол ундаар залгуулах вэ УОК хоон

Avatar

ё 2020-04-14 103.229.122.148

х***а түргэвчилсэн оношлуур

Avatar

Цогтоо 2020-04-14 202.9.40.52

Яам, агентлагийн дарга, мэргэжилтнүүд хурал, уулзалт нэрээр хүмүүсийг ихээр цуглуулж байна шүү. Нөгөө онлайн хурал , цуглаан юу болсон бэ. Хаана хаанаа асуудалд хариуцлагтай хандмаар байна.

Avatar

Зочин 2020-04-14 66.181.161.21

Худлаа дарга нарын ар гэрээс тараасан л даа…тэд л карантинаас арга саам хэрэглээд мултарчихсан….тэгээд байдал нэгэнт болонгуут эргэлтээр ирсэн ач хүүг золиосолж байна…тийм байсан бол ач хүү карантинд хэд хэдэн шинжилгээ өгч байж гарна дахиад гэртээ карантилна гэхээр цаг үе нь таарахгүй байна.

Avatar

Зочин 2020-04-14 202.21.107.105

Ач хүү хаана ямар юмаа хийгээд яах гээд яваад байна.

Avatar

Зочин 2020-04-14 64.119.24.214

Муу гайтай тэнүүлч золбин бацаан

Avatar

бат 2020-04-14 202.21.108.5

МАН- ын сонгуулийг угтсан улс төрөөс болоод Монголд Корона тарах эрсдэл үүсээд байна. Эмч нар минь албан тушаалдаа хоргодох хэрэгүүй оношлогоог УБ даяар хийж урьдчилсан сэргийлэх ажлыг УЛС төрөөр биш ШУ-ны үндэстэй хиймээр байна.

Avatar

зочин 2020-04-14 192.82.70.219

Гадаадаас хүн авахаа багасгаж хяналт сайжруулах хэрэгтэй байна Үхсэнээ хийж гадаад рүү тэнэж явдаг байна аа Сайн шалга Бас АН-ын талыг баримтлагсад сэжигтэй байна шүү Өвчинг далимдуулж улс төрийн эрх ашиг хөндсөн Хүний нэр төр харлуулах мэдээлэл гаргаад л ёр нь мэдээллийг улс төрийн агууллагатай гаргахыг хоригломоор юм

Avatar

зочин 2020-04-14 192.82.72.113

ард иргэдээ атмандаж хичээ2 гэсэн мөртлөө гаднаас зориуд авчраад байгаа нөхдүүдийг юу гэж ойлгох уу.одоо ажил амьдрал бүр будаа боллоо.хэдэн тэрбумаар усан оргилуур энэтэр гэж солиорч байхаар ард иргэдийнхээ амьдрал ахуйг АНХААР.Хэдий хэцүү байна гэсэн ч хөөрхийс төлөөл байдаг ШҮҮ. Дээдсүүдээ энийг бодно биз.Дотооддоо гарчихлаа ш дээ.хуурай өвсөн хаясан шүдэнз бус уу.

Avatar

Баатар 2020-04-14 202.126.89.85

Энэ Хүрэлсүх гэж сагсалзсан галзуу солиотой нь мэдэгдэхгүй нөхөр эх орон нь авна энэ тэр гэж попорсоор байгаад баахан корона оруулсанаас тархаж эхэлж байна ш дээ.С.Эрдэнэ зөндөө хнлж шаардаад байхад зөөнө гэж зүтгэсээр байгаад ийм байдалд хүргэлээ!!!!!!!!!!

Avatar

зочин 2020-04-14 103.212.116.71

За за одоо бүгд дархлаагаа шалгуулах цаг ирсэн бололтой , ач хүү овоо хэдэн хүнд тараасан байхдаа

Avatar

хүннү 2020-04-14 202.179.27.137

Саяхан 17,30 Орхон худалдааны төвөөс нэг эмэгтэй гараад хурдан хурдан алхангаа нэг хүнрүү утсаар ярьж байгааг нь хальт сонслоо тэр хүн “таньтай хамт хэвтэж байсан хүнээс корона илсэн байна ш дээ” гэж ярьсан. Үнэхээр гарсан нь батлагдвал энэ мэтээр гадуур тарчихсан юм биш биз. Давтан шинжилгээгээр СӨРӨГ гараасай гэж залбир.

Avatar

Кккккккллллл 2020-04-14 202.126.89.165

Одоо л Монгол хиарах нь ….
Хилээ аль эрт хаахгүй дээ одоо яая гэхэв өнгөрсөн ….

Avatar

Зочин 2020-04-14 66.181.161.97

ЭМЯамнаас хүнээ авчирмааргүй бн гсн санал гаргасан гсншдэ. Муу төрийн томчууд ах дүү найз нөхдөө авчрах гэж ийм алхам хийж улсаа баллах дээрээ тулж ирлээ. Сонгуулийн шоугаа ийм аргаар хийж бдг арчаагүй хулгайчид вэ???!!!

Avatar

Иргэн 2020-04-14 66.181.181.228

Хүрэлсүх, Энхтүвшин, Сарангэрэл нар дэндүү хариуцлагагүй байлаа. 3 сая иргэндээ гай авчирсан эднийг ОГЦРУУЛАХ хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-04-14 118.127.120.115

Za chmaasl iluug hiij bnshv

Avatar

Зочин 2020-04-14 202.126.89.156

Энэ бол яг дотороосоо! Одоо Хурэлсухээ! Сонгуулиа бодоод гадаадаас орж ирсэн гэж пиардан ард тумнээ алав даа!

Avatar

хяналтанаас гарсан шүү 2020-04-14 66.181.190.103

халдвар али эрт ороод ирчихсээн.онцгой байдал эмч нар хяналтаасаа алдчих гээд байсан юмаа.одоо хөл хориогоо төр хувийн гэж ялгахгүйгээр нийт улс даяаараа тогтоо.аймаг сум бүрийг тэндни хөл хори.хотуудыг мөн адил хори.ингэж байж 9сар хүртэл ажиглах хэрэгтэй.тэгэхгүй бол наад халдварт тахал тардаг газраар тараад хяналтгүй болно.гадуур хүүхэд хүмүүс маш их хөдөлгөөнд орсон бгаа учир хяналтгүй болно шүү.сайн дурын цагдаа ч хэрэггүй.шууд хөл хори.эмийн сан хүнс эмнэлэгээ ажилуул.төр хувийнханыг бүх

Avatar

Зочин 2020-04-14 192.82.72.118

За хүмүүс минь тайван байцгааж дор бүрнээ гэртээ байя. Гадуур тархсан нь тодорхой болчих шиг боллоо. Хоорондоо муудалцаж эв эеэ эвдээд яах вэ. Бүгд захиргаатай нэгдмэл байж л бид энэ аюулыг давна шүү.

Avatar

Зочин 2020-04-14 202.126.89.95

ОДОО НЭГЭНТ ОРООД ИРЦЭН БОЛ ӨНГӨРСӨӨН. ПУТИН КАЗАКСТАН ГЭЭД БҮГД ХОРЬЖ ДИЙЛЭЭГҮЙ АЛДАЖ БАЙНА. МАНАЙХ ЧАДАХГҮЙ Ш ДЭЭ. ЭНХТҮВШИН ГЭЖ ГАЙТАЙ Х ҮҮР ЮМАА.

Avatar

г 2020-04-14 202.126.89.156

Яах вэ! Орос ах нарын маань буцалтгуи тусламж !!! 13-баихдаа ч яахав! Черт тринадцать . Хурэлсухиин сонгуулиин шоу хэдэн хун алж баиж дуусах бол…. Анхны шоу нь УБ-г утаагуи болгохын тулд 10-д хунии амь нас суидсэн, Эрдэнэ хатуу боловч унэн уг хэлж баиж !!! Мэнч их Хурэлсух Сарангэрэл 2-сурчигнэсээр анхлаад ард тумнииг аидсаар дуургээд яг чухал цагт одоо нэгээдуул нь Монголын хууль 3-хоног гээд назгаирчихсан…..

Avatar

Зочин 2020-04-14 66.181.180.28

Хүрэлсүхэд баярлалаа, бүхэл бүтэн улсаа хэдэн тэнүүлч иргэд, улс төрийн нэр төрөөрөө сольж байгаад. Одоо ирсэн нөхдүүд эргээд гадагшаа зугтаахыг бодох болно.

Avatar

Ингэх гээд байсын 2020-04-14 64.119.19.147

Бүүр нэг дээгүүрээ далчигналдаад иргэдийн үгийг тоохгүй тэрийг ч авчирна энийг ч авчирна гээд сагсалзаад байсын. Яг ингэх гээд байж Иргэд хэлээд гуйгаад байсан гаднаас авчраад байна энэ чинь 1л өдөр дотроос болгоно шүү гэж. Хэдэн эмч эмнэлэгтэй ч гэж сагсалзах билээ. Одоо эмч нар өвдвөл тэгээд капут. Хичнээн хэллээ Энхтүвшин гуайд. Одоо эдгээр хүмүүсийн маршрутыг өдөр цагтай нь даруй тодорхой зарлаж үзүүл. Тэгвэл хүмүүс шинжилгээнд хамрагдах ёстойгоо мэдэх болно

Avatar

Жжжжжж 2020-04-14 202.126.89.165

МИАТ н тусгай нислэг, 4 хилээр автобусаар зөөсөн иргэд гээд л…..одоо амьд үлдэхийн төлөөх тэмцэл эхэллэээ……. хилээ аль эрт хаахгүйдэээ ……

Avatar

юу болж баынаа 2020-04-14 66.181.187.15

ямар их хичээсэн билээ ёстой уур хүрч балай юм

Avatar

зочин 2020-04-14 202.179.26.198

Сонгодоо хавиар ч холилдсон, эрж олох хүн их боллоо, аюултай хүмүүс хаана явааг хэн мэдлээ . Тэр дүүргифйн тэддүгээр хорооны хүн гээд л хэлчихвэл хөршүүд, оршигн суугчид болгоомжлох юм шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-04-14 202.21.109.44

naad 2 tulee chin tegeed tusgaaralalt nre ordogui umuu

Avatar

жанхуу, ухна, гахай 3 огцор. 2020-04-14 64.119.18.60

Өвчнөөр шоу хийж байгаад гал алдсан Ман, жанхуу 2 шок-с гарч чадахгүй байдалтай байна.
Хорио цээрийн дэглэм зөрчиж хууль бус зүйлд уриалсан Жанхуу хариуцлага хүлээж огцрох нь зүйд нийцнэ. Яг үнэндээ бол өвчин орж ирсэн яг өдийд л сургууль, цэцэрлэгийг хааж, бизнесийн үйл ажиллагааг зогсоох байсан. Гэтэл Монголд өвчин орж ирээгүй байхад ард иргэдийг айдас хүйдэст автууулж Монголын ард түмний 70-80 хувийг эзэлдэг дундаж давхаргыг бүрэн дампууруулах бодлогыг явууллаа. Одоо ахиж хэдий хугацаагаар

Avatar

зочин 2020-04-14 103.9.90.98

Жонхуу гэж хэн билээ

Avatar

Зочин 2020-04-14 66.181.167.95

Топор

Avatar

Зочин 2020-04-14 122.201.21.83

Сонгууль бодож солиорцгоогоод байсан сагсуунууд юу ч гэхэв дээ

Avatar

АЧ ХҮҮ НЬ ХААНА ЯВНА АА ??? 2020-04-14 66.181.183.239

Өвөө нь ач хүүгээсээ корона авч гэхэд нөгөө хүн хаанаас халдвар авсан байх вэ ??
Аюул болж байгаа биш үү ??

Avatar

ЗОЧИН 2020-04-14 103.212.119.80

Сонгдо эмнэлгийн дарга гэж нэг биеэ тоосон, их зантай, эмч гэж хэлэхэд хэцүү Болдбаатар гэж нөхрийн хйж байгаа гай. Яах гэж сэжигтэй хүнийг авч хэвтүүлж, олонд тархааж байгаа юм бэ? Наад нөхөртөө хариуцлага тооцох ёстой шүү.

Avatar

Зочин 2020-04-14 192.82.76.217

оросын хилийг хаагаагүйнмуу, юун улаан үүдээр зугаалах вээ

Avatar

Зочин 2020-04-14 66.181.189.51

АЧ ХҮҮГ ТУСГААРЛААЧ.

Avatar

Зочин 2020-04-14 202.55.188.87

Гэртээ ач охинтойгоо хоёулаа хаашаа ч гаралгүй 2 сар 10 хонолоо ёстой урам хугарч. Бна наад хилээ. Хаасан шиг хааж. Ард иргэдээ. Хамгаалсан шиг. Хамгаал. Тусгаарлалт. Гадэг чинь хил хязгаарлалт байтугай. Орон гэрээсээ ч гарахгүйг хэлдэг. Юм

Avatar

зочин 2020-04-14 64.119.21.42

Гаднаас хүн аваад хэрэггүй гээд байхад л нийтээрээ нэгэндээ хайр зарлаад эх орон нь хүнээ авна гээд хуцацгаагаад байсан ийм юм болохыг олон хүн урьдчилж сануулж байсан шүү мудакуудаа.

Avatar

Зочин 2020-04-14 192.82.72.5

Энэ фургон машины битүүмжлэл ямаршуухан юм бол доо, халдвартай орчинд байсан хүмүүс, машин… хотын төвөөр давхиад л

Avatar

Khaipi 2020-04-14 103.57.93.25

Khurelsukh Sarangetel Enkhtuvshin nar shuud ogtsor! Ajilaa hiij chadahgui olon sar surguul tsetserleg deed surguuliig haaj olon myangan AAN naryg daramtalsan! Uur dun yu bna! z**l

Avatar

Зочин 2020-04-14 122.201.21.83

Daanch ongirood bsiin songuuliin shou hiigeed uursdiiguu magtatsgaagaad bsiin

Avatar

замбараагүй байсан 2020-04-14 192.82.66.101

хамгийн түрүүнд Улаанбаатар хотыг хаах, хөдөө уруу хүн битгий гарга, талаар нэг тараахгүй хот дотор нь барих арга хийж дээ. Зөвхөн УОК-н зөвшөөрөлтэй машин л орж гараг

Avatar

Zochin 2020-04-14 192.82.70.140

2 sarin suuleer uhsenee hiij ulaan ud yavsiin.haasan baigaagui yumuu. Busad ornig duuraij gadnaas haldvar avah hereggui shuu . Tegeed evrop amerik Yu bolj baina. Manaih buurai oron

Avatar

Зочин 2020-04-14 202.126.89.195

Tartsyn bna sh dee, fuuuck!!!!!!!! Oo n****

Avatar

йыа 2020-04-14 103.11.195.34

Харин ч тэслээ дээ

Avatar

Зочин 2020-04-14 202.55.188.87

Эрдэнэ даргын хэлсэн үг хатуу ч гэсэн үнэн байгаа биз дээ. Энхтүвшин сайдаа одоо наад хилээ хаагаа ч ээ

Avatar

УЛСЫН ОНЦГОЙ КОМИССТ: 2020-04-14 202.126.89.47

НЭР УСЫН ЗАРЛАЛДАА. ТЭГЖ МЭДЭЖ БАЙЖ БУСАД ХҮМҮҮС ӨӨРСДИЙГӨӨ ХАМГААЛНА БИЗ ДЭЭ. НЭР УСЫН ЗАРЛАХГҮЙ НУУВАЛ БУСДЫГАА ХОРЛОСОНТОЙ АДИЛ БОЛНО ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

21 2020-04-14 103.229.123.92

Gadaaad suuj baisan elchin saiduud horiond orohgui gereer uuruu orno geed garaad yavdag gsen ted l taraasan

Avatar

Зочин 2020-04-14 202.126.89.146

За байдал одоо л эвгүй болж ирлээ дээ, гаднаас биш байдлаар илэрч байгаа бол аюулын түвшин эрсдэл их бна даа, дарга нар минь ард иргэд рүүгээ хандаарай,

Avatar

ОНЦГОЙ КОМИССТ: 2020-04-14 202.126.89.47

ЯАРАЛТАЙ ХАТУУ АРГА ХЭМЖЭЭ АВЧ ХӨЛ ХОРИО ТОГТООГООЧЭЭ. ТЭГЭХГҮЙ БОЛ ХҮМҮҮС ГАДУУР ИХ ЭРХ ЧӨЛӨӨТЭЙ ЯВААД БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ. ХҮНДЭРСЭН ХОЙНО НЬ ХӨЛ ХОРИО ТОГТООГООД ЯАХ ЮМ ВЭ?

Avatar

Ghh 2020-04-14 64.119.19.161

Tend bsan busad humuus ajilchidiig gargaad yvuulchij bgaa yumuu arai shuu sdaa

Avatar

Зочин 2020-04-14 192.82.72.56

ХОЙНООС ИРСЭН ХҮМҮҮСЭЭС ШИНЖИЛГЭЭ АВАХГҮЙ БАЙСАН БИЗ ДЭЭ ТА НАР !!!!!

Avatar

zochin 2020-04-14 202.126.88.48

Hatuu hul horio tortoohoos uur argagui .tehgui l bol bolohgui.

Avatar

Зочин 2020-04-14 66.181.176.215

Тэр ач хуу нь тууний хавьтсан хумуус, сонгодо эмнэлэгийн бух хумуусийг хавьтагчидыг тодоруулааач. Явсан бух маршруут амьдардаг газрыг нь тодорхой харуул. Сонгодо эмнэлгийн дарга гээд эмч ч юм шиг блогер ч юм шиг нэг их далжиганаад юм бичээд байдаг юм байна дээ. Сэрэмжтэй байж чадаагуй юм байх даа.гай зайлах болтугай

Avatar

Зочин 2020-04-14 66.181.178.251

хүүрэлсүхийн хүсэл биелэв

Avatar

Зочин 2020-04-14 202.179.27.127

харин чиний бах тав ханаад бгаа юм биш үү

Avatar

хэнийх нь бах тав хангагдаад байгаа бол доо 2020-04-14 66.181.178.251

Харин хэнийх нь бах тав хангагдаад байгаа юм бол доо

Avatar

Зочин 2020-04-14 103.212.118.218

За бол. Дор бүрнээ халдвараас сэргийлж бай. Сонгуулийг нэг жилээр хойшлуулах хэрэгтэй ч юм уу. Юун сонгууль. Энэ хэнээрхэл хэрэггүй ээ.

Avatar

бодлын хулгайч 2020-04-14 66.181.167.53

ӨЧИГДӨР, ӨНӨӨДӨР СОНГДО ОРСОН БҮХ ХҮМҮҮС ХЭСҮТ-Д ОЧИЖ ШИНЖИЛГЭЭ ӨГЦГӨӨ.

Avatar

Мон 2020-04-14 103.57.92.165

Хүрэлсүх жанжины санааг амраалаа юу?

Avatar

Зочин 2020-04-14 46.114.109.198

Сагсуу Хүрэлсүхийгээ онгироогоод хөөрөөд байсан үхэрнүүд одоо жинхэнэ вирустэйгээ тулгарлаа даа!!!!

Avatar

Hj 2020-04-14 103.212.116.173

Yag unen uhernuud odoo jininhene birustaigaa tullaa daa

Avatar

Зочин 2020-04-14 202.126.89.156

Энэ ч яг аюул !!!!! Харин гадаадаас ирсэн энэ гэж сонгуулиин пиар Хурэлсух минь хииж ард тумнээ алав! Тэгснээс Эрдэнэ шиг хатуу ч гэсэн унэн уг хэлэх хэрэгтэи шуу! Тэгэхгуи бол Топор нэр чинь Попор болно шуу!!!

Avatar

бодлын хулгайч 2020-04-14 66.181.167.53

ХИЛЭЭ ХАА. ЮУН МАРГААШ ЭРЭЭНЭЭС ХҮН АВАХ БОЛЬ

Avatar

Зочин 2020-04-14 66.181.178.251

Хэдэн гөлөгнүүдээ нэг өвчлүүлээд үзье ээгэж

Avatar

бодлын хулгайч 2020-04-14 66.181.167.53

ОДОО НЭГ Ч ХҮН АВАХГҮЙ БАЙВАЛ ЯАСИЙН. ГЭРЭЭР НЬ КАРАНТИЛСАН НЬ БУРУУ БАЙЖ. ХОТООС ГАРГААД 1 САР КАРАНТИЛАХ ХЭРЭГТЭЙ БАЙЖ. ЦӨМӨРВӨЛ БҮГД ҮХНЭ. АНХААРАЛТАЙ БАЙЦГАА. МАСКАА ЗҮҮЦГЭЭ

Avatar

Зочин 2020-04-14 66.181.161.71

Хилээ хаагаасай энэ өвчин дэргэд ирчэждээ

Avatar

mal pesda 2020-04-14 176.63.4.127

haachad bgm bshu haltar ******n mn

Avatar

Зочин 2020-04-14 66.181.161.71

Хаилцаандаа соёл шаагаач

Avatar

Зочин 2020-04-14 103.80.210.183

доншуур улсын мөнгө хулгайлагчид л ингэж ирээд нуугдах гээд зугтаад байгаа юм. цаазалбал ардууд дуртай л байх болно

Avatar

зочин 2020-04-14 192.119.164.92

Хаанаас ирсэн юун хүн юм бол дотроо мэдэгдэлгүй тарчихсан юм биш биздээ

Avatar

иргэн 2020-04-14 150.129.141.81

Гаднаас ирсэн карантины хүмүүсээс тарханадаа. Тэр хүмүүс улс орноо бодож өөрсдийгээ сайн тусгаарлаж улсаа хамгаалах хэрэгтэй шүү. Эс тэгвээс аюул болно.

Avatar

бодлын хулгайч 2020-04-14 66.181.167.53

ХӨӨЕ НӨХДӨӨ НӨГӨӨДӨХӨӨС ЧИНЬ ВИРУС ИЛЭРЧ. 80 ГАРАН НАСНЫ ХҮН ГЭНЭЭ. ӨНӨӨДӨР СОНГДО ОРСОН ХҮН БАЙВАЛ ӨӨРСДИЙГӨӨ ТУСГААРЛААРАЙ. ХӨСҮТ ДЭЭР ОЧООРОЙ. БИД БАЛАРАХ ШАТАНДАА ОРЛОО ШҮҮ. МАСКАА ЗҮҮГЭЭРЭЙ. ГЭРЭЭСЭЭ БИТГИЙ ГАРААРАЙ.

Avatar

иргэн 2020-04-14 150.129.141.81

Гаднаас ирсэн карантины хүмүүсээс халдвар тарна даа. Тэр хүмүүс улсаа бодож өөрсдийгээ сайн тусгаарлаж байгаасай,эс тэгвээс улс чинь хэцүүдэнэ шүү гэж гуймаар байна.

Avatar

ИРГЭН 2020-04-14 202.179.25.192

ГУЙЖ БАЙНА. АХ ДҮҮ АРД ТҮМЭН УЛС ОРНОО БОДООРОЙ.

Avatar

Зочин 2020-04-14 180.149.93.98

ҮНЭН БОЛ НЭР УСЫГ НЬ МЭДЭЭЛЭЭРЭЙ. ГАЙ БОЛООД КОНТАКТ БОЛЦОН Ч БАЙХ ЮМ БИЛ ҮҮ

Avatar

Зочин 2020-04-14 64.119.23.14

САЙН НЯГТЛАХ ХЭРЭГТЭЙ.ХЭРВЭЭ ҮНЭН БОЛ НЭР УСТАЙ НЬ МЭДЭГДЭХ ХЭРЭГТЭЙ.ОЛОН НИЙТЭД МЭДЭГДЭЖ ГАРГАСАН АЛДААГАА ДАХИН ДАВТАХААС СЭРГИЙЛЭХЭД НӨЛӨӨ ҮЗҮҮЛНЭ.БУРХАН МИНЬ ГАЙГҮЙ БАЙГААСАЙ.БИД ЦӨӨХҮҮЛЭЭ .

Avatar

Зочин 2020-04-14 103.29.144.202

Тахалд ямар ч арын хаалга байхгүйг эрхэм албан тушаалтан Та анхаарал даа. Гуйж байна.Энэ цаг мөчид эмч та ямар ч албан тушаалтаны үгийг БҮҮ тоо. Энэ цаг үед таны үг шийдвэр бүхнийг шийднэ. Тэглээ гээд таныг ажлаас халбал ард түмэн хамгаална.

Avatar

БОДИТ АЮУЛ 2020-04-14 66.181.183.239

АНХААР ХҮМҮҮСЭЭ

Avatar