УИХ, ЗГ-аас гаргасан шийдвэр танд хэр дэмжлэг болж байна вэ? | News.MN

УИХ, ЗГ-аас гаргасан шийдвэр танд хэр дэмжлэг болж байна вэ?

УИХ, ЗГ-аас гаргасан шийдвэр танд хэр дэмжлэг болж байна вэ?

УИХ, ЗГ-аас гаргасан шийдвэр танд хэр дэмжлэг болж байна вэ?

COVID-19: УИХ, Засгийн газраас гаргасан эдийн засгийг дэмжих шийдвэр танд хэр дэмжлэг болж байна вэ?

Эдийн засгийг идэвхжүүлэх зорилгоор УИХ-ын хаврын чуулганаас гаргасан тогтоол, өмнө нь Засгийн газраас гаргасан дараах заалтууд таны бизнесийг цар тахлын улмаас үүссэн эрсдэлээс хамгаалахад хэр нөлөөлж байна вэ?
Үүнийг тодруулж дараагийн алхамыг Засгийн газраас шаардахад таны оролцоо зайлшгүй шаардлагатай юм. Иймд та бүхэн цөөхөн минутыг энэхүү судалгаанд зориулж, бидэнтэй нэгдэнэ үү. Баярлалаа.

Судалгаанд оролцох бол энд дарна уу.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ХахаХаха
2
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Тэнүүлч 2020-04-14 139.5.218.132

Банкууд худалаа бнаа.зээлээ хойшлуулахгүй арга саам хийгээд бна.Ерөнхий сайд худалаа попорхоо болилдоо….

Avatar

Иргэн 2020-04-14 139.5.218.132

Хэдэн банкиндаа арга хэмжээ аваачээ,зээлийн хүү мүүг хэдэн сараар сунгана гэсэн шал худлаа бна ш дээ.дааж давшгүй материал нэхээд ямар хэцүү юм бээ!!!!

Avatar

Зочин 2020-04-14 66.181.182.218

Том гүрнүүд эдийн засгын алуурчингүйгээр өрсөлдөж чадахаа байсан

Avatar

Зочин 2020-04-14 66.181.182.218

Корона вирусийн сайн муу тал

Avatar

Зочин 2020-04-14 202.21.118.6

Энэ өвчин хүн төрөлхтөнөөс хурдан түргэн арилах болтугай, цаашид бид ухаалгаар амьдрах хэрэгтэй гэдгийг ойлгуулж байна даа,

Avatar

Аюул эрс + эгдсэн шүү 2020-04-14 64.119.19.147

Монголдоо суугаачууд нь бүтэн 3 сар л ажил ч үгүй цалин орлого ч үгүй хичээл сургууль ч байхгүй гэргэртээ бүгж байна Эрүүл байцгаавал болно гээд энэ хөлхорионы ачааг үүрээд сууцгааж байна. Гэтэл ингээд гаднаасаа халдвар орж ирээд байдал улам хүндрээд явчихдаг ямар хэцүү юмвэ.Энэ залуус эрүүл байхдаа халдвар газар аваагүй дээр ирэхгүй даанч яавдаа. Халдварын үeд зорчих маш аюултай гээд хэлээд байхад эрсдлийг тооцсонгүй нь харамсалтай . Монгол хамаг боломж нөөцөө шавхаж л хичээж байгаашүү.

Avatar

Зочин 2020-04-14 64.119.19.147

Орон сууцны хорооллуудын байрнуудын дундуур шөнө ч гэсэн явж эргүүл хийх хэрэгтэй байна шүү. 22 цагаас хойш л залуучууд машиндаа юу ч хийцгээгээд байдгийн шуугилдаад л 2 гурван цаг л болцгоох юм байна шдээ. Уг нь хорио цээрийн үe биздээ. Эргүүл ч хийх юмуу тагнуул нь ч ажиллах ёстой юмуу мэдэхгүй юм даа

Avatar

Зочин 2020-04-14 103.80.210.183

Шийдвэрээ гаргасан юм бол доод байгууллагууддаа заавар захирамжаа хурдан өгчихөд яадаг байнаа. нөгөө хэд нь мэлийгээд дээрээс заавар ирээгүй би мэдэхгүй гээд л муухай зангаа ашиглаад байж байна даа.

Avatar

ДОРЖ 2020-04-14 59.153.112.129

МАНЫ ХУЛГАЙЧУУД АЖИЛ ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ СЭТГЭЖ ЧАДАХГҮЙ УХААНТАЙ ХҮНИЙ ҮГИЙГ АВАХГҮЙ ХУДЛАА ПОПОРЧ ЧАДНА. АВСАН ГЭЭД БАЙГАА АРГА ХЭМЖЭЭ НЬ ХЭНД Ч ХҮРТЭЭЛГҮЙ БОЛЖ БАЙНА. ЭХНЭЭСЭЭ ГЭХЭД Л ДАМПУУРСАН КОМПАНИЙН АЖИЛТАНД 200 ӨГНӨ ГЭСЭН УГААСАА ХҮНЭЭ ХАЛААД ЯВУУЛСАН ХУДЛАА ТООГООР ЗАХИРАЛ НЬ МӨНГӨ ИДНЭ. НДШ ТӨЛНӨ ГЭСЭН УГААСАА ЦАЛИНГҮЙ ЮМ ЧИНЬ ТЭР МӨНГӨ ЗҮГЭЭР Л САЛХИ ГЭСЭН ҮГ. ХАМГИЙН ХОРЛОНТОЙ НЬ ЭД НАР ШАТ ШАТАНДАА БИЕ БИЕНЭЭ ХУУРААД Л ДУУСНА ХАМГИЙН ИХ ХОХИРОХ НЬ АРД ТҮМЭН ИЙМ АМЬ АМИА Л БОД ГЭХ БАЙНА

Avatar

Зочин 2020-04-14 103.111.68.3

ГОЛОМТ БАНК ХЭРЭГЛЭЭНИЙ ЗЭЭЛИЙН ТӨЛӨЛТИЙГ ЗОГСООХГҮЙ БАЙНА. МӨЛЖИГЧ БАНКНУУДЫН ЭРҮҮЛ МЭНДЭД НЬ ХОРТОЙ ШИЙДВЭРЭЭ ГАРГААЧЭЭ. ЭНЭ МАНАН-гийн ХЭДЭН БАНК МӨЛЖИЖ ДУУСЛАА. ИПОТЕКИЙН ЗЭЭЛИЙН ХҮҮГЭЭ БУУРУУЛААЧЭЭ. ТЭГЛЭНЭ ГЭСЭН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ЯАСАН БЭ?

Avatar

Зочин 2020-04-14 122.201.21.83

УИХ Засгийн газраас Ерөнхийлөгч илүү мэдрэмжтэй ажиллаж байна даа эдний гаргасан шийдвэрүүд амьдралд хэрэгжихгүй байна

Avatar

Зочин 2020-04-14 202.55.191.130

Хаанаас авч байгаа ямар зорилготой судалгаа вэ? Энийгээ тодорхой бичиж байж судалгаа аваачээ.

Avatar

иргэн 2020-04-14 202.179.24.152

энэ Цар тахал хөл хорионы үед лав л мэдрэгдэх юм огт алга харин ч бүүр Эсэргээрээ Амьжиргаа бүүр доошилж байх шив дээ

Avatar