Г.Загдааг цагдан хорих 461 дүгээр ангид саатуулжээ | News.MN

Г.Загдааг цагдан хорих 461 дүгээр ангид саатуулжээ

Г.Загдааг цагдан хорих 461 дүгээр ангид саатуулжээ

Г.Загдааг цагдан хорих 461 дүгээр ангид саатуулжээ

“Зөв амьдрах ухаан” Төрийн бус байгууллагын /ТББ/ тэргүүн Г.Загдааг өчигдөр /2020.04.11/ орой 19.00 цагт цагдаагийн байгууллагынхан баривчилжээ. Иргэн Д.Халиунаагийн гомдлоор Баянзүрх дүүргийн цагдаагийн хэлтэс Г.Загдаад хэрэг бүртгэл нээж, мөрдөн шалгах ажиллагаа явуулж байна. Тодруулбал, иргэн Д.Халиунаа энэ сарын 9-ний өдөр мэдээлэл хийх үеэр “Г.Загдаа намайг гурав хоног дараалж хүчирхийлж байсан. Дандаа хүүхдээр минь сүрдүүлж, заналхийлдэг байсан. Би худлаа зүйл ярьсан бол өөрөө хариуцлагаа хүлээнэ. Би цагдаагийн байгууллагад өргөдөл өгнө” хэмээн мэдэгдсэн байдаг.

Энэхүү мэдээллийн мөрөөр цагдаагийн байгууллагаас Г.Загдаад хэрэг бүртгэл нээж, мэдүүлэг тайлбар авах хуудсыг хүргүүлсэн ч хүлээж аваагүй учраас түүнийг албадан баривчлан ШШГЕГ-ын харьяа Цагдан хорих 461 дүгээр ангид саатуулжээ.

Улмаар “Зөв амьдрах ухаан” ТББ-т эрх нь зөрчигдсөн хүүхдүүдийг холбогдох байгууллагад хүлээлгэн өгсөн байна. Дээрх хэргээс гадна Г.Загдаад холбогдох мөрдөн байцаалтын гурван хэрэг цагдаагийн байгууллагад шалгагдаж буй аж.

 Тухайлбал,

  • Баянзүрх дүүргийн тавдугаар хорооны гадаа Г.Загдаа нь иргэн Б-г зодож, эрүүл мэндэд нь хохирол учруулсан хэрэгт Монгол Улсын Эрүүгийн хуулийн 11.6 дугаар зүйлийн нэг дэх хэсэгт зааснаар яллагдагчаар татагдсан,
  • Баянзүрх дүүргийн Засаг даргын тамгын газарт Г.Загдаа нь иргэн М-г зодож, эрүүл мэндэд нь хохирол учруулсан хэрэгт Эрүүгийн хуулийн 11.6 дугаар зүйлийн нэг дэх хэсэгт зааснаар яллагдагчаар татагдсан,
  • “Зөв амьдрах ухаан” төрийн бус байгууллагад дуудлагаар очсон төрийн албан хаагчийн биед халдсан хэрэгт нь Эрүүгийн хуулийн 23.1 дүгээр зүйлийн нэг дэх хэсэгт зааснаар яллагдагчаар татагдсан байна. Өдгөө хэргүүдийг шалгаж байгаа аж.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
38
ЗөвЗөв
7
БурууБуруу
5
ХахаХаха
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

112 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-04-12 202.55.188.83

taigan huneer manuul

Avatar

zochin 2020-04-12 122.201.23.84

21-р зууны муур багш Загдааг хорьсон нь зөв. Юм болгон хугацаатай!!!!

Avatar

модонсүх 2020-04-12 66.181.161.121

хүрэлсүхиин цэргиин холбооны гишүүн дэмжигч нь харааж адил жүжигчид

Avatar

ШУДАРГА 2020-04-12 183.81.171.2

ЖААХАН ТУС ХИЙЖ БАЙСАН Ч УГ СУУРЬ НЬ ШОРОН ЗАНТАЙ ТУЛ ҮНЭНД ГҮЙЦЭГДЛЭЭ ДЭЭ ЗАЙЛУУЛ. ХЭЛЖ ЯРИЖ БАЙГАА ҮГ НЬ ӨӨРИЙГ НЬ ХЭН БЭ ???? ГЭДГИЙГ ХЭН БАЙСАН ХЭНЭЭРЭЭ БАЙГАА ХАРУУЛЛАА ХАРУУЛЛАА . ЯДАРСАН НЭГНИЙ ЗОВЛОНГООР АШИГ ОЛНО ГЭВЭЛ ОЛОН ТҮМЭН НҮДТЭЙ ТУЛ БАРИГДДАГ Л БАЙХГҮЙ ЮУ. БИЧЛЭГ ҮЗЛЭЭ ХЭЛЖ БАЙГАА ҮГ НАХААЛНИЙ НАХААЛНИЙ АВГАЙН Ч ТЭР НАХААЛНИЙ. ӨӨРСДӨӨ ЭХЛЭЭД ХҮН БОЛОХ Л ХЭРЭГТЭЙ ДЭЭ.. ХЭЛ АМААР ДОРОМЖЛОХ ХҮЧИН ХИЙЖ СҮРДҮҮЛЭХ НЬ ЭНҮҮХЭНД БАЙХАА ЭНЭ ТОВАРИШД..

Avatar

some random dude 2020-04-12 202.131.229.146

103.229.122.44 ene ymr uiggui reply hiideg hun be 😀

Avatar

ДОРЖ 2020-04-12 122.201.24.24

103.229.112.44 ID КОДООР ОРЖ СЭТГЭГДЭЛ БОЛГОНЫ ДОР ЮМ БИЧЭЭД БАЙГАА ХЭРҮҮЛЧ АВГАЙГ КОДООР НЬ ОЛООД ЗАГДААТАЙ НЬ ХАМТ ХИЙГЭЭ ЧЭЭ. БАС НЭГ ХАМСААТАН НЬ БОЛОЛТОЙ. ИЙМЭРХҮҮ ЮМНУУД НИЙГЭМД МАШ ХОРТОЙ. БОХИРДСОН ХӨРСӨН ДЭЭР УРГАДАГ ШАРИЛЖ Л ГЭСЭН ҮГ.

Avatar

зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Хэрэв та нар үнэхээр хуулийн дагуу үнэн зөв юм бичсэн бол би дуугүй л байна, та нар хүнийг шүүх, хууль нь батлаагүй байхад хүнийг гүтгэж, хэлмэгдүүлж байна. Харин ч та нарыг шалгах хэрэгтэй, миний бичсэн коммент бол хүний эрхэнд халдаагүй, гүтгээгүй. МУн иргэнд үг хэлэх, санал бодлоо илэрхийлэх эрх бий, гэхдээ хэнийг ч гүтгээгүй, доромжлоогүй шударга хариулсан, овоо босгоогүй бол шаазгай хаанаас суухав гэгчээр та нарыг бичихээр би хариулсан, надтай шүүхдэлцэх үү? Болно.

Avatar

Зочин 2020-04-12 202.21.108.220

Hurelsuh uvgun andiigaa udahgui tataad avchih baihaa.

Avatar

Зочин 2020-04-12 182.160.0.8

Буянтны дүрд тоглосон гэмтэн Загдааг цагдаа яах бол?

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Яах гээв, шүүх л шийднэ биз, чи дундаас нь ашиг хайх нь уу? Ямарч байсан архичинг архинаас гаргаж, тэнүүлчинг тэнүүлэхгүй болгож, хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдийг дуулж хуурдуулж хөгжүүлж чадаж байгаа нь наад өвгөний хийсэн ажил, чи юу хийв? Бүтээв? Хүний мууд дурлаж гаргасан алдаан дээр нь харлуулахаас өөр юу хийсийм?

Avatar

Зочин 2020-04-12 99.224.134.228

Хүрэлсүх хөөрөгдөөд байсан. Энэ Загдаагаасаа ялгагдах юм алга. Ажлаа мэдэхгүй ийм ч Ерөнхий сайдтай байх гэж.

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Харин ч хүн таньдаг, хүний мөс чанарыг мэддэг шударга ерөнхий сайдтай юм байна гэж үнэлж байгаа шүү

Avatar

орк 2020-04-12 202.126.89.120

муу хогийн орк бүдүүлэг н**ш

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Чи ч хүнийг адилхан муухайгаар хэлдэг бүдүүлэг боловсролгүй этгээд байна даа,

Avatar

Зочин 2020-04-12 122.201.24.99

Маш зөв энэ эмгэн өвгөн 2 т төрийг харуул

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Энэ нийгмийн бүтээгдэхүүнтэй гардан тулж ажиллаж байгаа эмгэн, өвгөн хоёрт төрийг харуулаад дундаас нь чи юу хожих гэв? Ямар нэг далд санаа л байна даа

Avatar

ДОРЖ 2020-04-12 192.82.77.228

ЦАГДАА ДИЙЛЭХ ҮҮ ЗАГДАА ДИЙЛЭХ ҮҮ ОДОО Л ХАРЖ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Яасан цагдаа загдаа хоёрыг муудалцуулаад дундаас нь ашиг хайх нь чиний далд санаа юу? Чи юу олж долоох гэв?

Avatar

төр төмөр нүүрээ үзүүлэх нь зөв 2020-04-12 103.229.122.206

Төрийн цагдааг п-ээр дуудаж, охид бүсгүйчүүдийг я-р дууддаг загдаа гэх нөхөрт төр төмөр нүүрээ үзүүлэх нь зөв. Үүнээс хойш иймэрхүү зөрчил гаргасан хэнбугайг ч Монголын төр, цагдаа хатуу шийтгэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Тэгвэл Монголд чамаас эхлээд бүгд хатуу шийтгүүлэх болж дээ, хүн болгоны амнаас гарч байдаг үг шүү

Avatar

Bat 2020-04-12 66.181.190.21

Батялалтаа нэг камерт шаачих хэн нь толгой болохоо үз

Avatar

ханш 2020-04-12 202.21.108.33

үлдсэн хүмүүсийг нь авах газар байгаа бол уу

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Яасан чи авмаар байгаа юм уу

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.120.250

гаднаа ширүүн хүн байна гээд дотор хүнийг нь шууд муу гээд дүгнэчихдэг юм биз дээ. цаг цөвүүн сонгууль дөхсөн энэ үед ямар ч мэдээллийг нягтлалгүй итгэх нь буруу. тэр эмэгтэй ямар ч дарамтанд тэгж ярьсан байж болно. хүчинд өртсөн ихэнхи эмэгтэйчүүд цагдаад очиж хэлэхдээ ч санаа зовдог байх. тэгэхэд цагдаа гэлгүй шууд хэвлэлийн хурал зарлаж мэдээллэнэ гэдэг ч ?

Avatar

Зочин 2020-04-12 66.181.188.153

Би хүүхэн хүчиндэж, хүн зодсон болохоос биш дотор хүн маань их гайгүй хүн байгаам гэх гээд байнуу?

Avatar

Зочин 2020-04-12 202.9.46.62

Хаха бараг аягүй мужик хүн гэх гд бну да. Хүүхэн хүчиндэх бол бдаг л асуудал тэ эр хүнд

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Илт л байна, энд ашиг сонирхолын зөрчил нуугдаж байна. Хурал зарлаад хүчиндүүлчихлээ гэснээр хүчиндэгч болчихвол нөгөө яриад байдаг хууль хаачихав, шүүх яахав? Ингэж хүнийг гүтгэж доромжилж болохгүй, энэ бол хэлмэгдүүлэлт.

Avatar

зочин 2020-04-12 64.119.17.181

Ийм ёс зүйгүй хүн хүүхэд хүмүүжүүлнэ гэж юу байхав дээ. Цагдаа нар ийм балай юмтай чинь зодолдоод байлтай биш, хэрэлдээд байлтай биш аргаа бараад л хүч нэмэгдүүлж баривчлаа биз дээ. Ийм даварсан этгээдүүд Загдаагаар зогсохгүй байгаа байх шүү. Одоо Загдаагийнд хоригдсон хүмүүсийг гэр гэрт нь буцаах, асрамж инд авах ажлыг яаралтай хийх хэрэгтэй дээ.

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Ар гэр ах дүү нь нэгэнт голоод орхигдсон эдгээр иргэдийг ар гэр нь хүлээн авах уу? Та нарын ад үзээд муу муухайгаар нь дуудаад байгаа 60 гарсан хөгшин орох орон, идэх хоол, өмсөх хувцас, хийх ажилтай л байлгаж байгаа нь тэр хөгшний гавъяа, төрийн албаныханд олигтойхон шиг сэтгэлээсээ ажиллагсад цөөхөн дөө, тийм сайн ажилладаг юм бол цагдаа, поркурор нар ард түмний эрх ашгийг хөндөгчид, хохироогч нартай шударга тэмцэх нь яасым? Авилгач хурандаа нартай, мөрийтэй тоглоом ажлуулдаг ч гэх шиг!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-04-12 202.131.225.197

бухимдаад яахав шалгаад буруу зөвийг нь тунгаах байлгүй дээ. айрайл ам хэлтэй байсан юмаа муу ч гэсэн төрөө хүндлэх хэрэгтэй.
Энэ олон хүний буянаар төрөөс бас мөнгө төгрөг авч л байж ингэж өөрийн хөрөнгөөр тэжээж байгаа юм шиг овлоггүй загинаж болохгүй байхаа.

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.26.195.200

Zanhan Ganjil shdee jinhen ner..

Avatar

Зочин 2020-04-12 172.58.143.8

Novshiin gar shdee

Avatar

маш хуурамч 2020-04-12 103.212.118.57

ЗӨВ ШҮҮ. МАШ ХУДЛАА ХҮМҮҮСЭЭР МӨНГӨ ОЛДОГ, ТҮҮНИЙГЭЭ ОЛОН ЖИЛ ХҮМҮҮНЛЭГ ГЭЖ ДАРГА НАРТАЙ ГӨЛӨГ ЦАРАЙЛЖ ЭНГИЙН АЛБАН ХААГЧДЫГ ГУТААН ДОРОМЖИЛЖ, ЗОДОЖ ТАНХАЙРСАН ГЭМТ ХЭРЭГТЭН. ХҮЧИН ХИЙСЭН . ШУУД ГОРОНД НЬ ХИЙ

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Чамайг хүчин хийсэн гэвэл чи хүчирхийлэгч болох уу? Үүнийг шүүхээр тогтоодог юм, хүнийг гүтгэж болохгүй хэлмэгдүүлэлт гэдэг, нийгмийн бүтээгдэхүүн тэр зуугаад МУн иргэдийг орох оронтой, идэх хоолтой, хөдөлмөрлүүлээд дунд нь амьдарч байвал сайн байна гэнэ, хүсвэл чи мөнгийг нь аваад дунд нь амьдараа

Avatar

Зочин 2020-04-12 64.119.27.170

Залуус өөрсдөө амьдралаа аваад явцгаа. Юун архидаж хүнээс хамааралтай амьдрах завтайн. Ядуу төрсөн нь чиний буруу биш, харин ядуу хэвээрээ үхэх юм бол чиний түмэн буруу залуусаа. Юун Загдаад магдаад очоод, хүчиндүүлээд авах вэ аайн. Төрөөс өчнөөн татаас авч хүмүүс хүмүүжүүлж байгаан бол хүмүүсүүлсэн шиг хүмүүжүүлэлдээ бидний татварын мөнгөөр.

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.120.250

гаднаа ширүүн хүн байна гээд дотор хүнийг нь шууд муу гээд дүгнэчихдэг юм биз дэ. цаг цөвүүн сонгууль дөхсөн энэ үед ямарч мэдээллийг нягтлалгүй итгэх нь буруу. тэр эмэгтэй ямар ч дарамтанд тэгж ярьсан байж болно. бодит байдалтайгаа зохицохооргүй л юм ярьсан бх шиг бна лэ. өөрсдө лайв үзнэ биз. явах дургүй бсан үр хүүхдийг эцэг эхээс нь уйлуулж салгаад асрамжруу ачуулчихсан у? эцэг эх үр хүүхэдтэйгээ хамт байж халамжлуулан нийгэмших боломжтой ганц газар бсныг тараагаад эцэг эхийг нь гудамруу га

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Ар гэр ах дүүдээ гологдсон архичин, тэнүүлч, хөгжлийн бэрхшээлтэй тэр олон иргэдийг үгэндээ оруулж, удирдаж, амьдрахын төлөө хөдөлмөрлүүлж, амьдоах итгэлтэй болгож дэмий тэнэж архи уухгүй байгаа нь тэр хөгшний хийсэн ажлын үр дүн

Avatar

Зочин 2020-04-12 202.131.225.197

Чи загдаагийн хамсаатан юм уу? би нэг очиж үзсэн юмаа хүмүүсийг боол шиг л ажиллуулдаг юм байна лээ нөгөө хэд нь аргагүйн эрхэнд л байж байгаа юм шиг санагдсан.
юун сонгууль энэ тэр яасан том юм боддог юм захийн нэг залилан өвгөн яадарсан хүмүүс цуглуулж төрөөс мөнгө идсэн хүн шүү дээ юун улс төр битгий мангарт

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Хамсаатан бай биш бай чамд ямар хамаатай юм? Тэгвэл чи хэн юм? Энэ хүнийг гүтгэж байж нэр хүнд горилогч уу? Эсэхүл ашиг хонжоо хайгч уу? Тэгж ингэж харлуулж зүтгэлээд байгааг бодвол чи ч но той этгээд байна аа

Avatar

Зочин 2020-04-12 64.119.27.170

Энэ хүн зүгээр нас намбандаа зөв амьдар. Бидний төлж байгаа, төлсөөрч ирсэн, цаашдаа ч төлөх татварын мөнгөөр улсаас татаас авч амьдралаа болгосон бол тэгээл дуугүй жижиг сажиг өрхийн үйлдвэрлэлээ эрхлээд ур дүйгээ хүмүүст заагаад амьдарвал барав. Ирж байгаа хүмүүс нь гэж залуу хүмүүс байж архинаас, хүнээс хамааралтай амьдарч байгаа бол хохь нь. "Ядуу төрсөн нь чиний буруу биш, харин ядуу хэвээрээ үхэх юм бол энэ ёстой чиний буруу" гэж тэрбумтан Билл Гейтс хэлсэн.

Avatar

Зочин 2020-04-12 64.119.23.17

Jack Ma tegej helsen yumaa

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Цэцэрхэх амархан, хийхэд л хамгийн хэцүү. Архичинг архинаас гаргасан, тэнүүлчинг тэнэхээ болиулсан, хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдийг нэгтгэн нэг хашаанд амьдруулж байгаа нь тэр хүний ажлын үр дүн!!!. Татвар төлөгчдийн мөнгөөр цалинждаг төрийн байгууллагуудын ажлын үр дүн хаана байна? Хүүхдүүд гуйлга гуйж, тэнүүчлэн, хүчирхүүлж, айж уйлж байна, хүүхэд уйлах есгүй!!!

Avatar

mongold iim amidaraltai humuus saihan amidaraad baigaa yum daa 2020-04-12 103.212.118.61

estoi l zov amidarah uhaan yum bailgui dee

Avatar

ИРГЭН 2020-04-12 202.126.89.47

ЭНЭ ЗАГДАА ГЭЖ ХҮН НЭГ Л БИШЭЭ. "ЗӨВ АМЬДРАХ" НЬ ГЭДЭГ НЭР ЭНЭ ХҮНД ТААРАХГҮЙ ЮМ ШИГЭЭ..НЭР НЬ ХҮНДЭДСЭН БАЙНА ДАА.

Avatar

Зочин 2020-04-12 202.126.89.161

Хүн тэжээвэл толгой цустанаа гэдэг лболж баых шиг байна даа

Avatar

Зочин 2020-04-12 202.21.99.42

Ясыг нь цайтал гянданд хориод өг

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.26.193.185

хүний мууд дурлаж, мууг нь үзэж болдоггүй юм даа. маргааш чи ачигдах өдөр ирнэ

Avatar

Cccp 2020-04-12 103.229.121.214

Chi ch bas zagdaa uuruu zuv yavah asar bolomj b.san uuriiguu haan gd bodxhihson suuldee

Avatar

Зочин 2020-04-12 182.160.34.230

Энэ Хэнбэгуайн ч байсан хамаагуй ямарч зөрчил дутгадал гаргасан бай арай хэтэрхий олон Унана ирээд байгаан биш үү

Avatar

Зочин 2020-04-12 176.63.23.26

Төр засаг, хууль дүрэм гэдгийг их басамжлаад байх хэрэггүй ээ. Ямар ч сул төр байсан буулт нь хүнд шүү. Хууль дүрэмд тэрсэлсэн хувь хүн өөрөө л хохирч дуусдаг.

Avatar

Зочин 2020-04-12 176.63.23.26

Энэ хүний ард христийн шашны нэг урсгалынхан байгаа бололтой. Бүлэг байгуулаад зохион байгуулалтанд орчихсон сошиалд үзээд байна лээ. Хүүхдийн эд эрхтэний наймаа л ард нь байхвий сайн шалгахгүй бол. Цаашид энэ асрамжийн газар гэдгийг өөрсдөө төлөвшсөн мэтийг нь судалж байж зөвшөөрөл өгөө. Энэ олон христийн асрамжийн газруудын ард бас их юм нуугдаж байгаа даа. Хүчирхийлэд, жeндeр ярьж төсөл цохидог зурагтаар гардаг хүүхнүүд таг чиг.

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Чи элдэв таамаг дэвшүүлж хүнийг харлуулж байхад би өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж яагаад болохгүй гэж? Харин ч хогийн цэг дээр төрийн байгууллага ч хайхрахгүй хаячихсан 3 хүүхдийг авчраад 9 жил тэжээж сайхан өсгөсөн нь үнэн. Хүүхэд худлаа хэлдэггүй юм,

Avatar

Зочин 2020-04-12 192.82.70.183

АН одоо л гишvvндээ тусламжын гараа сунгаж хамгаалалтдаа авах хэрэгтэй цаг ирж байгааг мэдэж бн уу?! Эсвэл сонгуулийн солиоролдоо автсаар биднийгээ vvрд мартах уу?!

Avatar

ТЭНГЭР БӨӨ 2020-04-12 103.43.77.29

ТЭМБҮҮГЭЭР УЛСДАА ТАСАРХАЙ ТЭРГҮҮЛЭГЧ ХӨВСГӨЛӨӨС ХАЛИУНАА УБ-Т ИРЭЭД ХИЧНЭЭН ХҮНД ХАЛДААСАН БЭ? ХАЛИУНААГИЙН ЭЦЭГ Д ХӨВСГӨЛДӨӨ ЮУ ХИЙЖ БАЙНА ВЭ?ЗАГДАА ХҮЧИНДСЭН БОЛ БАС ХАЛДВАР АВСАН БХ ЁСТОЙГ ШИНЖИЛСЭН ҮҮ?

Avatar

Зочин 2020-04-12 202.21.108.9

насанд хүрээгүй, өөрийгөө хамгаалах чадваргүй охид бүсгүйчүүдийг удаа дараа хүчирхийлсэн,бусдын биeд халдсан зэрэг хэргээр баривчилсан гэж баттай эх үүсвэр мэдээлж байна.өөр бусад хэргүүд байгаа бололтой

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Шүүхээр шийдэгдээгүй цагт хэрэгтэн гэдэггүй юм, ингэж ярьвал хүн гүтгэсэн, хэлмэгдүүлсэн болно, хэн дуртай хүн хүчиндүүлсэн гэвэл нөгөө нь шууд хүчирхийлэгч болох уу? Тэгээд ч баталгаа нотолгоогүй юмыг ярьж болохгүй, хүнийг гутаан доромжилж болохгүй. 60 гарсан өвгөн, эмгэн 2 т зодуулж байгаа цагдаа байвал ичих хэрэгтэй, өөрийг болзошгүй халдлагаас хамгаалах чадваргүй цагдаа та биднийг хамгаалж чадах уу?

Avatar

Бас аль нэг талд нь орж хэт туйлшрах хэрэггүй байх. 2020-04-12 59.153.115.97

Ер нь гэр бүл садан төрөлд нь архинаас хамааралтай хүнтэй хүн л Загдаа гуайг ойлгоно. Нэвширтлээ архинд ороод авгай хүүхдүүдээ ч тэжээж чадахгүй байж зовоодог дарамталдаг хүүхдээрээ түрий барьж хүнээс мөнгө гуйдаг тийм нэг засаршгүй архичин хамаатан дүү манайд бий. Хэлээд гуйгаад ойлгохгүй мөнгө төгрөг өгч ар гэртээ хоол унд ус түлээгээ ав гэхээр уугаад алга болно ажилд оруулаад өгөхөөр хаяаад алга болдог. Зодож нүдээд ч ойлгодоггүй тийм новшнуудтай хүчээр ярьж барьж байж л ойлгуулдаг юм шиг

Avatar

Оогий 2020-04-12 49.0.212.244

миний бодсон үнэн байна. Загдааг өмөөрөөд байгаа хүмүүс бол Загдаагийн тэнд байгаа хүмүүсийн ар гэрийнхэн байна. тэд хэцүү хүнээ хүрээд ирчих вий гэж айгаад Загдааг дэмжээд байгаа байх нь

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Ах дүү, ар гэр, энэ төрд гадуурхагдсан архичин, тэнүүлч, хөгжлийн бэрхшээлтэй хүмүүсийг нэг дор байлган идэх хоол, унтах газар, өмсөх хувцастай байлган амьдрах итгэлтэй, амьдралын төлөө хөдөлмөрлөх нэгний нь хөдөлмөрлүүлж, тэнүүлэхгүй, архидуулахгүй хашаандаа амьдрал буцлуулж байгаа нь наад өвгөний гавьяа, хийж чадсан байна. Тэр сайхан төрийн албаныхан юу хийж байна? нэг их ном дүрэм ярихаас хэтрэхгүй, дипломын голууд….

Avatar

Ter Huuhen yav ch zugeergui SHOU HIIGCH 2020-04-12 88.75.58.89

Neg unwn hudal nmefehgui shouddag huuhnii gai.anhnaasaa tsagdaad handaad shou bolgohgui uchriig m olohgu.

Avatar

монгол 2020-04-12 192.82.74.235

Цаана чинь монголын мөнгийг тэрбум тэрбумаар нь хулгайлаад оффшорт хийчихсэн, сая сая долларыг шороо болгосон, улсад орох ёстой асар их мөнгийг гацаасан дарга нар байхад тэднийгээ бариач ээ. Энэ Загдаа өвгөн хэдэн архичин, дампуучуултай тэдний хэлээр яриа л биз, нийгэмд нэмэр болсон нь их. Нудрагаа зөв чиглэлд залаач

Avatar

Зочин 2020-04-12 202.70.34.244

Энэ загдаа гэгч хэл яриа, зан суртахуйн маш ноцтой доголдолтой хүн иймэрхүү үйл ажиллагаа эрхэлж үнэхээр болохгүй. Одоо гэмт хэрэгт нь ял өгөөд тэр Буруу амьдрах ухаан гэх нэртэй юмыг нь хаах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Таныхаар хаагаад эдгээр улсууд хаачихав? Танай гэрт очих уу? Чамд мөнгийг нь бүгдийг нь өгье, чи нэг хоног тогтоож чадах уу?

Avatar

Зочин.3 2020-04-12 202.126.89.160

Ulsiin baiguullaguud bii. Huvi humuusch bii. Gol ni iim humuujiltei hunees l hol baih estoi.

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Энэ хүмүүсийг нь аваад чи баяжих гээд байгаа юм уу?

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.26.194.95

Дураараа янзан бэ

Avatar

Зочин 2020-04-12 64.119.16.178

Нэг нүдээр ч харахгүй дээ.Загдаа уг нь тэднийг ажил хийлгээд байх шиг харагддаг ,Гэхдээ хэтрүүлж хуультзөрчиж болохгүй л дээ.Босоо монгол бол хятадуудад сануулга өгч л өайдаг..Харин төрөөс, болон цагдаа нар юу ч хэлэхгүй явуулдаг тохиолдол их шүү дээ.Тэд цагдааг хахуулдчихдаг харин босоо монголоос айдаг юм билээ дээ

Avatar

Эрка 2020-04-12 202.126.89.199

Цагдаа үүргээ гүйцэтгэсан одоо шүүх ажилаа хийх хэрэгтэй үнэн зөвийг тодорхойлж Загдаад хуулийн дагуу хариуцлага үүрүүлэх хэрэгтэй. Нийгэмд буруу үлгэр болсон хүн. Ядарсан амьтадаар бизнес хийгч тиймээс жишээ болгож ахиухан ял өгвөл дараагийн иймэрхүү зүйл сэдэж буй нөхдөд сургамживтай

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Нийгэмд адлагдсан эдгээр иргэдийн бүх мөнгийг нь чамд өгье, чи нэг хоног дотор нь байж чадахгүй, хамаагүй ээ чи мөнгийг нь аваад баяж, чамд зөвшөөрье. Талаар нэг тараачихалгүй нэгтгээд дунд нь амьдар, басая чамайг

Avatar

Зочин 2020-04-12 202.9.47.10

Ха ха дураараа ярьдаг г и ч и й вэ?

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Үнэн үг хэлсэн хүнд хүн өштэй гэдэг байх аа? Би гичии бол чи юу юм? Нөгөө алдартай п юу? Я юу?

Avatar

Зочин 2020-04-12 64.119.16.178

Уг нь төрийн гүйцэтгэхгүй байгаа орон зайнд төрийн бус байгуулга гарч ирж үйл ажиллагаа явуулаад байна.Гэхдээ зөв хуулийн дагуу л байх ёстой.Ж-нь намайг үйлдвэрт ажиллаж байхад 10 аад шоронгоос гарч ирсэн залуучууд ыг шууд үйлдвэрт оруулаад намын,үэ,мхзэ,дарга нар дээрээс үйлдвэрийн захирлуудад хотын намын хорооноос нэг нэгээр нь даалгаад өгчихдөг ,дарга нар нь байнга дуудаж уулзаад л байдаг байсан .Энгийн хүмүүсээс ялгаагүй сайн л ажилладаг залуус бн даа.Одоо бол тэднийг ажилд авах байтугай….

Avatar

хх 2020-04-12 202.126.89.121

эзнь татсан юм шиг их далчигнсан ёсоор болждээ

Avatar

Зочин 2020-04-12 202.21.108.236

Загдаа, Босоо Монгол гэсэн оркууд нийгмийг үнэхээр түйвээж чадах юм аа.

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.26.193.185

эх орон руугаа буц

Avatar

Mai 2020-04-12 192.82.73.90

Bitgii h*** bosoo mongol bol nowshnuud. Ingej heleheer mongol hun bish bolohuu mai shuu

Avatar

Dawa 2020-04-12 99.224.134.228

Нийгмийн хамгааллын чиглэлээр ажиллах байгууллага, хувь хүнийг тусгай шалгууртай, зөвшөөрөл лицензтэй болгохгүй бол ашиг хожоо хайсан ямар ч боловсрол соелгүй бүдүүлэг балмад этгээдүүд дур дураараа авирлаж байна. Ядарсан хүмүүсийн аргагүй байдлыг ашиглаж хууль үйл ажиллагаа явуулж байна. Төр үүнийг зуун хувь мэдэлдээ аваж яаралтай зохицуулалт хийх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Тэр лиценц, зөвшөөрөл гээч юм чинь зүгээр авилга өгөх, авах цэвэрхэн арга. Зөвшөөрөл бүхий тэр хүний эрх зөрчиддөггүй гэгддэг төвүүдээс яагаад хүүхдүүд нь оргоод гудамж, хогийн цэг дээр явж байдаг юм? Яагаад хүчмрхүүлж хүүхэдтэй болоод байдаг юм? Яагаад, яагаад??? Энэ бол ажлын үр дүн, өөр юу ч биш. Жинхэнэ амьдрал дээр та нарын ярьдаг чинь бүгд худал, хүүхдийн нэрээр жинхэнэ бизнес хийгчид та нар, сайн нэртэнгүүд.

Avatar

Иргэн 2020-04-12 66.181.181.228

Энэ Хүрэлсүх гэдэг галзуу солиотой нь мэдэгдэхгүй поп нөхрөөр удирдуулсан Засгийн газрын балмад ажиллагаа жирийн иргэдийн эрх эрх чөлөөнд халдлага хийх үйлдлээр илэрч байна даа Даруй Хүрэлсүх Нямдорж нараас салах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-04-12 99.203.11.37

Яачихсан ядарсан төр бэ . Үнэхээр үзэн ядаж байна . Мэнгэт камер чи удахгүй бурханы гэсгээл хүртэнээ

Avatar

hh 2020-04-12 64.119.22.249

Ene turtei uls, tsagdaa turiin alban haagchdiig nuhi gahai pizdagaa **** shuu gej zanalkhiildeg hen yum be? sain yum hiisen bol ter hemjeegeer turiinhuu hair hishgiig hundleed iim humuus ingej lexus unaad housand amidarch baigaadaa bayarlaad hundetgeltei haritsah heregtei !!!
ter ehner huuhduud aash maraal yasan ih hun ailgasan shantaajilsan doromjilson humuus baina Ingej taarahgui hunii huuhed baritsaalsan, hudlaa orilj hashgirsan !!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-04-12 202.21.108.9

насанд хүрээгүй, өөрийгөө хамгаалах чадваргүй охид бүсгүйчүүдийг удаа дараа хүчирхийлсэн,бусдын биeд халдсан зэрэг хэргээр баривчилсан гэж баттай эх үүсвэр мэдээлж байна.өөр бусад хэргүүд байгаа бололтой

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Хүчиндүүлсэн гээд байгаа хүүхэний ярилцлагыг тухтайхан үзэхэд нүдний харц, царайны хувирал, сэтгэл хөдлөл нь нэг л үнэмшилгүй худлаа яриад, хүн гүтгээд гэж зүтгээд байвал ямар байна? Шүүхээр шийдээгүй байхад хүчиндэгч, хэрэгтэн, ялтан гэх нь хүнийг гүтгэж, хэлмэгдүүлсэн ёс зүйгүй үйлдэл ээ

Avatar

Зочин 2020-04-12 202.126.89.156

Эзэнгүй хойгуур нь нөгөө хэд нь тараад тэнээд явбал яанам? Цагдаа, прокурор, хүний эрх ярьдаг төрийн түшээд харах уу? Хэн хариуцах вэ? Ажлын цагаар, өмгөөлөгчтэй нь цуг дуудаад шийдэж болохгүй байсан уу? Хэн мөнгөтэй, эрх мэдэлтэйн өмнө энэ төр хүчгүй л байдан ш дээ

Avatar

Зочин 2020-04-12 43.242.242.59

Энэ эрүүгийн элементыг байдаг газар нь аваачаа. Бүр хүмүүсийг турхирч цагдаагийн алба хаагчдын биед халдталаа эрэмшиж даварсан байна. Сүүлийн үед манай улсад эрүүгийн элемент шоронгоор хүмүүжсэн нөхөд их хүчээ авч байгааг бид харж байна. Хүн хүчиндсэн дээр нь мөн хүн барьцаалсан хулгай хийсэн дээр нь эрүү үүсгэх хэрэгтэй.Энэ хүнийг өмөөрч байгаа хүмүүс бол тэрний ар гэрийнхэн, гар хөл болсон хүмүүс, шоронд хамт ял эдэлж байсан нөхөд нь ойлгомжтой. муутай бүгдээрээ хамт тэмцье.

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.26.193.185

чи бол хүний үнэргүй хог шаар. фейсбүүкийн а******н. чамд хүний үнэр өчүүхэн ч байхгүй.

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Хэрэг хийсэн хийгээгүйг шүүх шийддэг юм, одоо ингэж яривал энэ бол гүтгэлэг, хэлмэгдүүлэлт. Хэн нэгэн хурал зарлаад чамайг хүчин хийсэн гэж яривал чи хүчиндэгч болох уу?6

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Тэгээд ч 60 гарсан хөгшинд зодуулж байгаа цагдааг бол би хохь нь гэнэ, өөрийгөө хамгаалж чадахгүй хөгшин хүнд зодуулж байгаа тэр цагдаа намайг хамгаалах уу? Ийм дорой цагдаад би итгэхгүй ээ

Avatar

Зочин 2020-04-12 64.119.27.170

Энэ бол бидний байж байгаа царай нийгмийн л тусгал шүүдээ. Загдаа гэж хүндээ гол биш, биднар өнөөдөр шоронгоор хүмүүжсэн хүнээр хүмүүсээ хүмүүжүүлэхдээ тулсан ийм арчаагүй байдалд байгаагийн л илрэл. Загдаагийн оронд өөр энийг хийчих залуус тийм чадалтай хүмүүс гарч ирээд засагтай, хоттой гэрээ байгуулаад хийх нь яасын. Угаасаа нийгэм зэрлэг байгаа цагт гангстерүүд супермен шиг өргөмжлөгдсөөр байх болно, АНУ-д ч тийм байсан Бонни Клайд гээд. Залуус гарч ирж шийдвэртэй алхам хийж л арилгана

Avatar

Зочин 2020-04-12 202.126.89.156

Хүний эрх ярьдаг эрхэмүүдээ. Өчигдөр би харлаа, гутарлаа. МУ иргэнд өмгөөлөгч авах эрхтэй, өмгөөлөгч байлцуулан мэдүүлэг өгөх дархан эрх бий, өмгөөлөгч нь орох гээд оруулахгүй бөөн юм болж байж бүүр гуйж байж орохыг харлаа, хэн дуртай хурал зарлаад хүчиндүүлсэн гэвэл хүчиндэгч болох уу? Шүүх л хэрэг хийсэнг тогтоож байж хэрэгтэн болно биз дээ гээд яривал их юм байна аа

Avatar

Баатар 2020-04-12 202.126.88.140

Энэ баривчилгаа арай бишээ.Батзандан, Нямдоржийн шивэгчин хүүхэнүүд тэр Халиунаа гэгч мангар хүүхэнийг ятгаж хийсэн ховийг үндэслэж ингэж сүржигнэх хэрэг байгаа юм уу.Цагдаа дуудахад очдогүй ЖДҮчидээ баривчилж шалгуулдаа Хүрэлсзхээ!!!!

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.123.71

Haliunaag y****n gevel Zagdaa bol shorongiin hulgaich shuu.

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.26.193.95

hulgar shombor tunhash martash kaltuu Zagdaa, Bemberuul, Bimbaram, Ganjin, Zanhan bol udgan mairiin gazar buzar undaa abch ided hayaga hadalsan buzartaad uhey baiga yaltan yun zond atman boloh martaa shine hun gary irsen baihad shine uench bai. shine yuramaa gomdoobol buzataad uheh gey baiga hulgar kaaltuu hend heregtein/.

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.26.193.95

dolorin cheny Bataa aluulsan horigdol Zagdaa Nimaa, Nimbayar hamtran uildsen. daraa Zagdaa Nimbayar zailuulsan shde bas abto osol. Zagdaa uilaad demiirch baihdaa dolorin cheny Batsuh, Monhbold 3aas oboo yum salgasan halgatai gey baisan 2 honogiin omno helsen. HOOH mongol bulgemiin shiyeerabdan ahiig amerik bas alsan geed ongirood ih ulsan. bas kredit bankini haruul Anhtor-iig alad mongo absan gejina.

Avatar

Зочин 2020-04-12 202.126.89.156

Дээр үеийн хэрэг бол нотлогдохгүй.Ул мөр байхгүй гэсэн үг.Энэ хүүхэн ч юу ч ярьж мэдэх хүүхэн.Загдаа нь ч нахальный дурак.Ийм тэнэгүүдтэй цагдаа л харьцаж үйлээ үзнэ.Жонхуурсаар дуусна.2 тал хоёулаа гомдолтой гэж гонгинож шоудсаар үлдэнэ.Баталгаатай нэг талд шийдэх баримт байхгүй учраас.

Avatar

Зочин 2020-04-12 202.126.89.156

Хэрэг хийсэн бол ялаа үүрэх нь зөв, хэрэв хийгээгүй бол хэлмэгдүүлэлт болно оо. Хүний эрх гээд яриад байдаг төрийнхөн өчигдөр өөрсдөө зөрчихийг харлаа, МУн иргэн өмгөөлөгч авах эрхтэй, өмгөөлөгч байлцуулан мэдүүлэг өгөх дархан эрхтэй. Өмгөөлөгч нь орьё гэж гуйгаад зогсоод байдаг, бөөн юм болж байж оруулсанг харлаа. Хэн дуртай нь хурал зарлаад гүтгэж болдог, тэрүүгээр нь барьдаг юм шив, шүүхээр шийдэгдээгүй тохиолдолд хэрэгтэн гэж үздэггүй биз дээ!!!

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.57.93.101

Пүлтүүш ганц андыгаа хорьж дээ. Пүлтүүш загдаа хоёр чинь нэг тэргэний хоёр дугуй шүү.

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.26.193.185

ер нь бол хүний амаар, фейсбүүк, комментийн зандалчдын үгээр хэнийг ч хэрэгт түлхэж болохгүй. Үнэн худлааг нь заавал тогтоох ёстой. Орох оронгүй, гудамжны амьдралтай хүмүүсийг гэр орон, ажил төрөлтэй болгох гэж олон жил зүтгэж байна гэж ярьж байсан санагдана. Траншейнд бсан хүнийг архинаас гаргаад гэр бүлтэй болгосон. Төр засаг, болон хуулийнхан сошиалын зандалчдын үгээр аливаа асуудлыг шийддэггүй биз дээ?

Avatar

Зочин 2020-04-12 192.82.68.67

ene Zagdaa Monhor, Saruul nerud huuram neruud ashiglaad Narantsatsaralt gishuun , enhee Monroad zahiral Zagdaa nidalsan gedeg shuu geed shono kamertaa uilaad guigaad baigaa.

Avatar

Зочин 2020-04-12 192.82.68.67

Sanymitab gishuun Zagdaa gedeg shorongiin yaltangaa martaa yu. Sanymitab said baihdaa Zagdaa yaltangaar abto zamiin zahiral Enhee-g zoduulsan gedeg.

Avatar

Зочин 2020-04-12 192.82.68.67

Zagdaa yaltan baihda buzar huns idee undaa idd udgan mairiin gazar buzartaad iim muuhai berd bolson shdee. zagdaa zuunharaa zorlogt yu ch chadahgui depo gedeg jinhen changalan baidag bolhoor.Ganzorig said hayuuda bailgay ih hun zoduuldag bailaa Zagdaa gedeg l***r yaltangaar. Baganuurt baiga Monhamgalan bol zagdaag agnzag naimaa hideg baihad ohin duge Zagdaag alsan geed uzedegui. ene 2 yaltan medeey Monhootulga diilne tuuni dosh gehuu Baghangai.

Avatar

Зочин 2020-04-12 192.82.68.67

baganuur-iin shorongiin atman ene zuunharaa-g ih gutaay daramtaly bainga shal ugaalgay baighad changland ugsun gesen. Ingeed zagdaa mongolin shorongiin atman boloh gonjiin joo hbutehgui bollooo. zagdaa zuunharaa bolhoor baganuurt tanih hungui ih aidag gesen shuu duu boloh huuhen ingey helsen. aigaad zasangiin dargaad 500 mingan tugrug ugsun shdee urd shono ergeltiin zaalnd. zagdaa uilaad Bimbaram ih haraadag shono bolgon mataas suehene geed.

Avatar

Зочин 2020-04-12 202.126.88.48

Загдаа ахаас Цагдаа ах хүчтэй байхаа

Avatar

Зочин 2020-04-12 202.9.46.241

Сүүлийн 30 жил төр засгийн буруу бодлого шийдвэрээс болж үй олон хүн гудамжинд гарсан л да ! Гудамжны гэх эдгээр хүмүүсийг Загдаа шиг хүмүүс аль эсвэл гадаадын буяны байгууллагууд л харж хандаж,тусгай орон байранд байлгаж хооллож ундалж, нийгэмшүүлж бна ! Энэ бол хуцүү ажил хэн дуртай тэр нийгэмдээ өширхсөн догширсон хүмүүстэй ажилладаг юм биш ! Загдаагийн хувьд сэтэгэхүйн болон ёс суртхууны доголдол байсан гэхээсээ илүүтэй засаг төр л ийм балиар мөнгө угаалт, шамшигдуулалтандаа ашиглачихав уу

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.26.194.81

ХАРАХ ЦАРАЙНЫ ЭРҮҮГИЙН ЭЛМЕНТ .

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.26.193.185

хөгшин хүн байгаа биз дээ, малаа. Чам шиг малын эцгийг эрүүгийн элемент гэвэл яах уу? Хүнийг өрөвдөхийг мэдэхгүй муухай юмнууд олон болжээ

Avatar

Тог 2020-04-12 202.126.88.160

Йим юмнууд дээр доргүй олон бий яана даа

Avatar

zochin 2020-04-12 202.70.47.186

ядарсан хүнээр хоол хийж байгаа Загдаа мэтийн зөндөө хүмүүс байгаа даа. Манай улс төртэй, хуультай юм бол төмөр нүүрээ харуул аа. Тэр хэлж ярьж байгаа нь арай дэндүү юм байна лээ дээ.

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.26.193.185

чи одоо амьдралдаа ядаж нэг хүнд тус болж үзсэн үү? Хүний мууг үзэж, хүнийг элдвээр дайрч доромжилж л чадах байх

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Чамд мөнгийг нь өгье, чи тэрүүгээр хамаагүй баяж, харин гэрээ тойруулаад тэнүүлч архичин хөгжлийн бэрхшээлтэй нөхдүүдийг орох оронтой, идэх хоолтой, өмсөх хувцастай болгоод архи уулгалгүй, тэнүүлэхгүй цуг амьдар, тэгээд дээр нь хайлсан тугалга шиг мэлтэлзээд сайхан аашлаад байж бай, төрийн түшээдүүд чинь хүний уур бармаар хүнд сурталтай ш дээ, тэдэнтэй ч сайхан харьц

Avatar

иргэн 2020-04-12 182.160.0.89

Загдаагийн хэл яриа нь х****л торийн цагдааг нохой хуцахын дайтай бодохгуй жинхэнэ гэмт хэрэгтэн ааштай аймаар амьтан. Энэ хунийг одоо омоорох хун байгаа болв уу.

Avatar

Зочин 2020-04-12 103.229.122.44

Энэ хүнийг өмөөрч байгаа нэг хүн, тэр нь би байна яадаг юм, намайг амар амгалан амьдруулж байна, ар гэр ах дүү, төр засагт гологдсон МУн иргэд болох хөгжлийн бэрхшээлтэй, архичин, тэнүүлчдийг хүн шиг болгож амьдруулж байна, энэ төрийн цагдаа цагдаа шиг цагдаа байгаад хэн мөнгөтэй, эрх мэдэлтний өмнө бөхөлзөлгүй хуулиа дээдэлдэг байсан бол би хүндлэнэ, биширнэ. Даанч тэгэхгүй байна, миний хүндлэлийг хүлээж чадахгүй, хариуцсан ажилдаа эзэн болохгүй, шударга биш хандаж байна,

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж