Даваа гаригаас НИЙСЛЭЛЧҮҮДИЙН хөл хориог чангатгах уу? | News.MN

Даваа гаригаас НИЙСЛЭЛЧҮҮДИЙН хөл хориог чангатгах уу?

Даваа гаригаас НИЙСЛЭЛЧҮҮДИЙН хөл хориог чангатгах уу?

Даваа гаригаас НИЙСЛЭЛЧҮҮДИЙН хөл хориог чангатгах уу?

Шинэ коронавирусийн халдварын дэгдэлт 213 улс оронд бүртгэгдсэнээс, өнөөдрийн байдлаар дэлхий дахинд нийт 1.6 сая иргэн өвчилж 102 мянга 696 хүн нас барсан. Халдварын дэгдэлт буурахгүй улам нэмэгдэж байгаа учир улс орнууд урьдчилан сэргийлж, хөл хорио тогтоогоод байгаа билээ.

Монгол улсын хувьд өнгөрсөн нэгдүгээр сарын сүүлээс эхлэн бүх шатны сургууль, цэцэрлэгийг хааж, урьдчилан сэргийлэх ажлуудыг эрт авч хэрэгжүүлсэн нь үр дүнгээ өгч буй. Монгол улсад зөөвөрлөгдсөн 16 тохиолдол бүртгэгдсэн. Үүнээс дөрөв нь эдгэрч, 12 нь ХӨСҮТ-д хэвтэн эмчлүүлж байна.  Өнөөдрийн байдлаар сэжигтэй тохиолдол бүртгэгдээгүй, 1425 хүн ажиглалтад байгаа юм. Төр засгийн зүгээс зохих арга хэмжээнүүдийг цаг алдалгүй авч байгаа бөгөөд энэ сарын 30-ныг дуустал хөл хориог сунгасан.

Сүүлийн өдрүүдэд цаг агаар дулаарч, иргэдийн хяналт суларч  олон нийтийн газраар явах, маскаа зүүхгүй байх зэрэг мэргэжлийн байгууллагуудын зөвлөгөө, анхааруулгыг дагаж мөрдөхгүй байгаа нь холбогдох албаныханы санааг зовоож байна. Тиймээс ирэх даваа гаригаас /2020.04.13/ иргэдийн хөдөлгөөнд тодорхой хэмжээнд хязгаарлалт хийх асуудлыг ярьж байгаа талаар ОБЕГ-ын дарга Т.Бадрал өчигдөр /2020.04.10/ мэдэгдсэн.

Магадгүй аймаг, сум, хот хоорондын зорчигч тээврийн хөдөлгөөнийг дахин хязгаарлах тухай шийдвэр гарч болзошгүй. Түүнчлэн иргэдийн хөдөлгөөнд ч тодорхой зохицуулалтууд хийхийг үгүйсгэхгүй. Тухайлбал, ОХУ-д гэхэд хөл хорионы дэглэмээ  чангатгаж,  иргэд нь гадагшаа гарах үедээ зөвхөн ажлын газрын үнэмлэхээ үзүүлж гарч байгаа юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
51
ЗөвЗөв
17
ТэнэглэлТэнэглэл
10
БурууБуруу
7
ГайхмаарГайхмаар
4
ХахаХаха
3
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

99 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

уншигч 2020-04-11 66.181.169.116

дугаарын хязгаарлалт дэмий автобусанд чихэлдээд улам аюултай харин ресторан кофешоп гэх мэт газруудаа орой 10 хүртэл ажиллуулахаа болиочээ. хүмүүс тэнд чинь их цуглаад байна. ядаж орой 19 цаг болгооч. амарсайхан яагаад үүн дээр арга хэмжээ авахгүй банйа вэ

Avatar

Зочин 2020-04-11 202.126.89.239

Yamar ih sogtuu humuus, hujaa nar dairaldaj bna aa gaduur,
Ulaanbaataraar duuren hujaa guanz, haagaach ee, huurhii ezengui amitdyn mahaar hooloo hiij ch bj magadgui, end tend hujaa nertei hujaa guanz, hogiin alban tushaaltnuudyn hiisen balag n ene, hukaa naraa garga,
Ene site ch gesen hyatadyn elching yamar ih reklamddag yum, no-toi

Avatar

уншигч 2020-04-11 66.181.169.116

шөнө орой болтол хоолны газар кофешопуудыг ажиллуулах буруу

Avatar

Зочин 2020-04-11 39.115.114.99

Монголыг удирдаж байгаа хүмүүс барлаг зарц гаралтай болохоор гадныхны өмнө хэт долигоносон юмнууд. Өөр улсад гадныхныг тоох ч үгүй иргэдэээ л хамгаалдаг. Монголд гадныхан дураараа зугаалаад дэнднээ

Avatar

Зочин 2020-04-11 103.10.23.119

Одоо хатуу чанга гар хатуу бодлог хэрэгтэй цаг болжээ Тэнэг хүмүүнд тэнэг шийдвэр л тохирно шүү

Avatar

Зочин 2020-04-11 103.10.23.119

Архи согтуурах ундаа зарахын бүрэн хориглооч архи хэргэсэн бол хатуу хариуцлаг тооцооч гэр зуурын архидалт их болож байна
Ажигүй гэх боловч ажил хийж амдарлаа тэжээсээр ирсэн ажилгүй гэх иргэд одоо жэнхэн ажилгүй орлогүй
болоо одоо яаах вэ

Avatar

Иргэн 2020-04-11 202.9.47.21

Архи уусан залуучууд гадуур их байнаа, яана даа

Avatar

МҮБШ--MNBSH 2020-04-11 202.55.188.91

Дээр дооргүй боломжоороо амьдарч боломжгүй нэгэндээ боломжоороо туслах,амны хаалт ,бээлий үнэгүй тараах.Ковид-19 тахалын ерөндөг үйлдвэрлэгдэн гарч үр дүнгээ өгөх хүртэл тэс тэвч хүлээ тэгвэл та бид эх орон хойч үе аврагдана.

Avatar

Irgen 2020-04-11 211.36.145.107

Erbolgoomjlohod iluudehgvi ugaasaa emchlegdsn humuus nb dahin uvchluud bgaa uchir horiog sungaj nb zuv ..Gadnaas Eh oronluugaa humuusee tataj baigaa ued.Ug nb nuhtsul baidal hund ornuudaas irgedee bolomj gargaad tatah bol zugeer ..Gadnihn uursdin orni hunee yay gej baihad busad orni humuusig bol toohgvi magadlal undur

Avatar

Зочид 2020-04-11 103.229.121.214

Маскагүйг өндөр. Торго ажилгүй дэмий тэнэмэлүүдийг өндөр торго хөдөөнийхнийг нутаг руу нь эрүүл агаарт нь явуулз

Avatar

МҮБШ--MNBSH 2020-04-11 202.55.188.91

2020.05.01 Хүртэл түр Аймаг,хот,сум,багууд хоорондын хөдөлгөөн,хүмүүсийн хөдөлгөөнийг түр хорьж ,харин ажил орлого нь хэцүүдэж хоногийн хоолгүй хонож бга айл өрхүүд,хүмүүсээс судалгааавч гэр орон,хоол унд, ажил орлогоор хангах ,зээл,түрээсийн төлбөрийн асуудлуудыг нь хамтран шийдэх тусгай баг бүрэлдэхүүн зохион байгуулж ажиллаж болно.Нэг бол хороодоор дамжуулж асуудлыг шударга зохицуулж давхар хянах.МуЕрөнхийлөгч, Төр засаг ,Яам,УОК, тодорхой зөв арга хэмжээнүүд авна.Ард иргэд бид ойлгож дэмжих зөв шүү

Avatar

новшнууд 2020-04-11 202.55.188.88

ажилтай хүмүүс яахын вэ новшнуудаа

Avatar

Зочин 2020-04-11 103.10.23.119

Албан ёсоор ажилгүй гэх боловч ажил хийж гэдсээн тэжээдэг ард түмний олнох нь өнөөдөр ямарч орлогүй ажилгүй болож
Засагын газарын тогтоол шийдвэрийн гадана үлдлээ Монгол хүн амьд явах эрхтэй үүнийг төр биеэлүүлэх үүрэгтэй
төр үүргээн биелүүлээч

Avatar

зочин 2020-04-11 150.129.140.8

Хүн болгоноор маск зүүлгэ. Зүүгээгүйг нь торгохоос өөр арга алга.

Avatar

долгор 2020-04-11 66.181.169.116

шангрила гэх тансаг амьтдыг цуглуулдаг газр хэт орой шөнө болтол ажиллах юмаа болиочээ. орой эрт хаагаачээ. ялангуяа тэр томнтомс гэх нэг юм нь 22 цаг хүртэл ажиллах ямар хэрэгтэй юм бэ. тансаг хэрэглээний ийм газруудыг хаасан ч яадаг юм.

Avatar

уншигч 2020-04-11 66.181.169.116

нэг маскаа олон хоног зүүгээд халтар болгосон байх юм энэ чинь зүүснээсээ долоон дор бишүү

Avatar

Хөл хорио тогтоо 2020-04-11 66.181.181.168

Хөл хорио тогтоох хэрэгтэй, чанга гараар үзэхгүй бол ухамсаргүй хүмүүс амарчихсан байгаа юм шиг гадуур зугаалж дэмий тэнэж байна, нэгэнт л халдвар тархаад эхэлчихвэл нийтээрээ хийарна гэдгийг ойлгохгүй юм

Avatar

Монгол 2020-04-11 203.91.115.56

Цаана нь сонгууль

Avatar

Zochin 2020-04-11 103.26.194.200

Er ni bol aldtsan yum bishuu eh nylhast corona ilerlee geed bn shdee

Avatar

Зочин 2020-04-11 81.247.9.210

Хөл хориог чангатгах нь зөв. Нэг л дэгдвэл манайд амьсгалын аппарат, хангалттай ор, эмнэлэг, сэрээн амьдруулах тасаг энэ тэр хангалтгүй. Ядаж байхад эмнэлгийн тоног төхөөрөмжийг сайжруулах ажил хийхгүй юмдаа

Avatar

Зочин 2020-04-11 182.160.34.161

Залуус сансарт шөнөжин шоу даж байна

Avatar

ө 2020-04-11 59.153.85.107

Худлаа сүржигнэж байхаар тэр зөөж авч ирээд байгаа хүмүүсээ л сайн анхаараач. Нэг алдчихвал манайхан алингаа алдана ш дээ. Хянаж чадахгүй юм бол авч ирэхээ больчихооч. Тэрнээс энд дотоодод өвчин гараагагүй байна ш дээ. Өөрсдөө өвчтэй хүн чирж авчирч алдчихаад солиороод байгаа юм уу?

Avatar

User 2020-04-11 66.181.161.9

Eoo huwiaraa yum hiideg hvmvvs ni tgd yahiin gereesee garahgvi yumuu chaawas gadnaas irgedre oruulhaa bolichihwol

Avatar

Ard 2020-04-11 202.55.191.130

gadnaas uvchn chirj oruulsan ni hen bilee? bid taivan salhind garmaar baina, bitgii uvchin chirj ireed bai

Avatar

xujaa nariigaa xooj gargaach ee 2020-04-11 103.10.22.52

gaudmaar dvvren xujaanuud yawj bna. Mongoldoo bnu? ereend bnu? gadaadaas zooj awchiraad albaar virus taraagaad l, deerees ni baaxan xujaa nar xot xodoogui tenej bna daa xoorxii Mongolchuudiin xuwi zayaa xaashaa l ergex geed bna daa. neg l ewgvi orgiod l bn shvv……

Avatar

Samira zopunyan 2020-04-11 39.115.114.99

Эрчүүд хилээ манахаа больчихсон хил нээлттэй хэн дуртай нь алхаж орж ирээл гаальгүй газраар орж ирж байгаа. Нөгөө нэг хүүхэлдэйн кино шиг л . озийн шидтэн билүү

Avatar

zochin 2020-04-11 103.10.22.52

gadaadaas ireed bga xvmvvs l awchiraad baigaa bizdee. gadaadaas awchraxgvi l bai l daa

Avatar

Зочин 2020-04-11 64.119.22.14

Гадаад орнуудын оношлуур нь буруу хариу гаргаад баларч байна гэх юм. Манай оношлуур хир юм бол. Анхаараасай. Хаана, бооно гэхийн оронд хол, ойрынх нь хавьтагч нарыг баттай тогтоож байн байн оношлоосой. Ер нь хамгийн хүнд нэрвэгдэж байгаа нь хувиараа хөдөлмөр эрхлэгчид шүү. Улсын ачааллыг нуруундаа үүрч, татвар хураамжаа шударгаар улсдаа өгдөг. Харин халамж анхаарал, хөнгөлөлт байхгүй юм аа.

Avatar

Зочин 2020-04-11 202.126.88.54

Bid hol horiond durguidee bishee nohor bid 2hoeuulaa ajilgui bn bank oriig mon hoishluulahgui gesen huutei mongo zeelj bankandaa ogood ideh hoolgui bolj huuhduudee aaviindaa avaachij ogchood gertee hooson suuj bn amidral yag unendee iim l bn Yamar negen arga hemjee avahgui bol deerem hiihuu hulgai hiihuu l bolchood bn nad shig iim asuudaltai olon ger bul bga

Avatar

Зочин 2020-04-11 64.119.22.14

Бусад оронд оношлуур нь буруу хариу гаргаад баларч байна гэх юм. Манай оношлуур ямар нь юм бол? Анхаараасай.

Avatar

zochin 2020-04-11 66.181.161.62

одоо болиоч арай хэтэрлээ энд байгаа бид турж үхлээ гаднаас өвчин зөөвөрлөж шоудахаа болимоор юм хэдэн сар гэртээ хэвтлээ одоо маскаа зүүгээд ч хамаагүй гармаар байна хилээ хаахгүй дотор байгаа иргэдээ хааж боохоо болиорой

Avatar

Зочин 2020-04-11 176.63.23.56

Ганц Монгол гэлтгүй хөл хорио тогтоогоогүй улс орон хот суурин дэлхий дээр байхгүй болчихоод байна. Дэлхий даяар намжтал хөл хорио тогтоохыг олон улсын байгууллагууд сануулаад байхад Монгол ганцаараа манай хэсэг бусаг хэдэн хүн өөр саналтай байнаа гээд хөл хориог цулахгүй нь тодорхой. Засаг төр чангарах үедээ бол чанга шүү аль ч улсад, эсрэг нь байсан хувь хүний өөрийнх нь л хохь болж дуусдаг.

Avatar

Zochin 2020-04-11 66.181.161.111

Тэгээд ажилгүй мөнгөгүй орлогогүй хүмүүс яахын өлсөж үхэх үү эсвэл дээрэм тонуул хиихүү ямар нэгэн үр дүнтэй газар дээр буусан шийдвэр хэрэгтэй байна.

Avatar

tuka 2020-04-11 192.82.75.91

tiishdee

Avatar

Zochin 2020-04-11 66.181.161.111

Бүгдээрээ үхлээшдээ төр засаг минь нэг юм хийлдээ гуйж байна бурхан минь

Avatar

зочин эмч 2020-04-11 64.119.20.92

арай чдээ хөл хорихоос өөр чадах юм алга уу? та нар Ухань хотын дэлгүүр түрээслэгчид шиг бөөн өрөнд оров? Гаднаас зөөж авчрахаа л больчооч!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Цаана чинь иргэд өрөндөө баригдаж өлсөж цангаад хүчирхийлэлдээ автагдаад аймшигтай юм болж байгааг судлаачийн хувьд хатуу хэлмээр байна. Зөөжавчирчаад сүржигнэх бол ядуу сэтгэж байгаагийнх шүү гадны хүмүүс шоолж байгаа шүү. Тархиа ажиллуулаачээ. Бид тэнгэр заяат ард түмэн. Хэрээ галууг дууриаж хөлөө хөлдөөв

Avatar

Зочин 2020-04-11 64.119.20.92

арай чдээ хөл хорихоос өөр чадах юм алга уу? та нар Ухань хотын дэлгүүр түрээслэгчид шиг бөөн өрөнд оров? Гаднаас зөөж авчрахаа л больчооч!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Цаана чинь иргэд өрөндөө баригдаж өлсөж цангаад хүчирхийлэлдээ автагдаад аймшигтай юм болж байгааг судлаачийн хувьд хатуу хэлмээр байна. Зөөжавчирчаад сүржигнэх бол ядуу сэтгэж байгаагийнх шүү гадны хүмүүс шоолж байгаа шүү. Тархиа ажиллуулаачээ. Бид тэнгэр заяат ард түмэн. Хэрээ галууг дууриаж хөлөө хөлдөөв

Avatar

Зочин 2020-04-11 192.82.70.183

Энэ зев ее!! Нэг тархаад явчихвал бид яаж ч чадахгvй нь тодорхой!! Чангалаад егех хэрэгтэй!!

Avatar

Зочин 2020-04-11 150.129.140.155

ХУЦАЖ УЛЬ. ТЭР ЗӨӨЖ АВЧИРААД БАЙГАА КОРОНАТАЙ ХҮМҮҮСЭЭ ЧАНГАЛ ЭРГҮҮ МИНЬ.

Avatar

Зочин 2020-04-11 202.9.46.62

за заЙЛ . өөрсдөө гаднаас корона онгоцоор зөөж авчирчаад дотоодын хэдээ чангалахаас өөр юу мэддийн та нар. та нарын үгэнд өчнөөн сар ажилгүй суулаа. ажил амьдрал хэцүүдлээ. маскаа зүүгээд ажлаа хиймээр байна ш дээ. битгий юм л бол хөл хориод хааж боогоод бай л даа.

Avatar

Ksa 2020-04-11 202.126.89.126

Онцгой комиссынхонд хамгийн амар ажил бол хөдөлгөөн хаах. Ёстой амархан. Өөр нарийн няхуур, ухаан шаардсан үр бүтээлтэй зүйл сэтгэж ажилласан нь дээр байх аа. Гаднаас орж ирсэн хүмүүсийн хавьтлуудаа ганцыг ч алдалгүй байн байн шинжилгээ ав. Сүүлийн үед тест алдаа заагаад аюул болж байгааг нөхдүүд минь дуулж мэдсэн үү? Европийн жижиг орнууд аргаа бараад дээжүүдээ Герман руу явуулж шинжлүүлж эхэллээ. Хариу нь аймшигтай. Сөрөг буюу вирустэй гэсэн хариу гэнэт огцом өсч байна шүү дээ. Тестээ анхаар.

Avatar

Ksa 2020-04-11 202.126.89.126

Уучлаарай буруу бичсэн байна. Эерэг буюу вирустэй.

Avatar

Зочин 2020-04-11 103.26.194.200

Алдцан байхаа манайх эх нялхаст корона гарсан сураг байнх

Avatar

fff 2020-04-11 66.181.178.49

neg ch hun nad baraagui bizde. surjigneed bailgui zuger l arhi zaraha baichih. ard tumen elgeere gazar hevtlee. hooson honoj bgaa ail olon bna.

Avatar

tuya 2020-04-11 202.126.89.177

Demjij bna.Uridchulan sergiileh ni ta bidniig awarna.Jaahan l sularwal yamar aimshigtai bolohiig delhii dahind oilgomjtoi haruulj bna shuu dee.t

Avatar

Зочин 2020-04-11 221.163.81.203

Эсэргүүцэж байна! Хяналтаа алдчаад ингээд байна уу!?!?? Хэрэв хөл хорио тогтоовол Монгол улс хяналтаа алдчаад ингэж байна гэж ойлгогдохоор байна!!! Тэгээгүй бол амьдралаа хэвийн болгож хориогоо цуцал! Орлогогүй болж дампуурлаа дахиад 7 хоновол!!! Маскаа зүүгээд Эх орноо мандан бадруулцаая! Бид чадна!

Avatar

Зочин 2020-04-11 103.26.194.200

Алдцан

Avatar

Аль хэзээний алдцан шдэ 2020-04-11 192.82.73.82

Мэдээгуймуу

Avatar

зочин 2020-04-11 192.82.73.65

сул байгаа нь үнэн шдээ манай байранд лав хэд хэдэн айл найрлаад л бөөн бөөнөөрөө цуглараад л байна лээ.

Avatar

Зочин 2020-04-11 221.163.81.203

Энэ хөл хорион дунд Монгол улс архинд живж байна!

Avatar

Зочин 2020-04-11 202.126.89.119

Манайд дотроосоо гарагүй байхад ингэх хэрэг байна уу? Зүгээр сэлгүүцэж байгаа хүн байхгүй л болуу.Ажил амьдралаа залгуулж байна.Үр хүүхдүүдээ аль 1 сараас хориод байгаа ш дээ.

Avatar

Зочин 2020-04-11 203.91.115.43

Bolio boli.ajil amidral hetsuudlee

Avatar

Зочин 2020-04-11 103.10.22.51

Зөв дэмжиж бн. Арай л задгайрсан

Avatar

Agi 2020-04-11 203.91.115.43

Bolio boli.ajil amidral dampuurlaa.

Avatar

Зочин 2020-04-11 202.55.188.83

Зөвөө зөв. Хөл хорих хэрэгтэй. Дэмжиж байна.

Avatar

Зочин 2020-04-11 103.212.116.216

Та нар өөрсдөө л гаднаас вирус импортлохоо болих хэрэгтэй шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-04-11 64.119.23.17

Хэд хоногийг өмнө зарлаж байж хөл хориорой

Avatar

z 2020-04-11 202.9.46.160

hubi hun ooroo mask zuuj uhamsartai bail daa habriin id aliltai baihad yun zam haah ajilgui humuus n zob geed baigaa ymuu huuhduudee daguulaad delguur heseed baigaa mongotoi humuus yahab dee tatbar tologchid hetsuu baina

Avatar

Иргэн 2020-04-11 150.129.142.73

Хүүхдүүд гэртээ хоригдоод утасны дон гэдэг өвчинтэй болцгоож байна.Хөдөө гадаа явуулж төвлөрлийг саармагжуулмаар байна.Агаарт гаргасан нь дээр штэ хүмүүсийг.

Avatar

Зочин 2020-04-11 150.129.140.155

Халдвар нь 12 мянга хүрчихсэн Оростой харьцуулаад байх даа яахав дээ. Манайд элдэв хөл хорио хязгаарлалт шаардлагагүй тэр гаднаас оруулж ирж байгаа хүмүүсээ л бүтэн сараар карантилвал таарна.

Avatar

9 2020-04-11 103.80.211.14

hyanaltnaasaa aldchihaad l nuugaad baigaa ym bish bol ingej hundruulmeergui baina aa.

Avatar

Зочин 2020-04-11 103.229.121.253

Орос манайх 2 тэс өөр шд…сүржигнээд тэнд хшмүүсээ хорьлоо гээд энд дуурайж балайрхаа боль

Avatar

sdaf 2020-04-11 202.21.108.248

Улаан Үдэд нэг өдрийн дотор коронатай хүний эрс өсөөд 73 боллоо

Avatar

Иргэн 2020-04-11 66.181.161.56

Хүнснээс бусад үйлчилгээний төвүүдийг хаах нь зөв.

Avatar

Зочин 2020-04-11 139.5.219.38

orosiin ORT eer hurtel bidniig huuurhun yojlood baina shuude

Avatar

Зочин 2020-04-11 202.126.89.134

ХӨЛ ХОРИОНД БАЙВАЛ ӨВДӨЖ ҮХЭХГҮЙ Ч ӨЛСӨЖ ҮХЭХ БОЛООД БНА. ЦАЛИН МӨНГӨГҮЙ ЯАЖ ГЭРТЭЭ БАЙХАВ ДЭЭ ТӨР МИНЬ.

Avatar

Зочин 2020-04-11 221.163.81.203

Заа одоо арай дэндэнээ! Өвчин гарчаагүй байна !!!!! Хүмүүс аж амьдралаа бодож хэвийн амьдралд шилжмээр байна.!! Тэр дарга нар яахав хулгайлсан авилга авсан мөнгөөрөө амьдраад байдаг юм байгаа биз, жирийн ардууд чинь амь тавих дөхөж байна. Арай гэж л өнөөдрийг хүрч байна. Дахиад сунгах эсвэл чангаруулвал яаж хоолоо олж идэж түрээсийн байрны мөнгөө олох болж байна!?? Манай байрны эзэн түрээсээ төлж чадахгүй бол байрнаасаа гар гэсэн!

Avatar

Иргэн 2020-04-11 59.153.113.94

Барилга,уул уурхай,газар тариалан гээд жилд хэдхэн ноног ажилладаг улирлын чанартай ажлууд маань эхэлж байхад чаддагаар нь,хялбараар нь хөл хорио тогтоож тэнэгтэв дээ?!?!?! Бид ажлаа хийж амьдармаар байна шүү?! Төр,засгаас авсан арга хэмжээнүүд чинь доошоогоо ажил болж очихгүй бна

Avatar

Зочин 2020-04-11 59.153.113.92

АХМАД НАСТНУУД ГЭРТЭЭ СУУЦГАА Л ДАА. ГАДУУР ИХ ТЭНЭХ ЮМ АА.

Avatar

Баатар 2020-04-11 202.126.89.67

МАНГАРууд хаах, хорих, зогсоохоос өөр юм мэдахгүй байнх..Вирус импортлохоо зогсоо Хүрэлсүхээ

Avatar

ХАТУУ ЖУРМАЛ 2020-04-11 103.229.123.115

2, 3 сар сургууль цэцэрлэгээ хааж байж ӨДИЙ ЗЭРЭГТЭЙ урд хөршөөс ирэх аюулыг давлаа. Одоо гаднаас орж ирэх аюул байна. Гаднаас ирж буй хүмүүсийг ХАТУУ ЖУРМАЛ, ҮГ ДУУГҮЙ 21 хоног хорь. хагас өлсгөлөн байсан ч зүгээр.Битгий НЯЛЦАГНА. Хотоор зорилгогүй сэлгүүцэгчдийг саатуул торго, маска-гүй бол шууд торго, хангалттай сануулсан, хүүхдээ дэлгүүр олон нийтийн газраар авч явагсадыг торго, баар цэнгээний газрыг ТАС хаа, бас торго оролгоор нь ЖУРАМ САХИУЛАГЧДЫГ цалинжуул, гүйцээ

Avatar

Зочин 2020-04-11 103.57.95.109

баянгол сүхбаатар дүүргийн эмт ийн эмч нар өрөөндөө маскгүй хүн үзээд сууж байна мхг эмнэдэгүүдээ шалгаач ээ хэдхэн л газар өдөрт 2 шалгачиж амжина шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-04-11 103.57.95.109

загвар өмсөгч хүүхэн италиас ирчихсэн 25 сувгийн нэвтрүүлэгт ороод байж байх юм хэний татаас вэ

Avatar

Зочин 2020-04-11 64.119.26.147

Aiin? nogooh uu?

Avatar

Зочин 2020-04-11 150.129.140.155

Эргүү малнуудаа гаднаас орж ирж байгаа хүмүүсээ л хатуу хянаач. Дотооддоо байнга дарамтлах гээд тэнэгтэх юмаа. Монгол улс битгий хэл тэр өч төчнөөн мянган халдвар гарсан европын дөрөв таван улс орон эргэж юмнуудаа нээж эхэлж байна. Үнэн мэдрэл төртэй шүү. ХЯНАЖ ЧАДАХГҮЙ ЮМ БОЛ БИТГИЙ ХҮМҮҮС ОРУУЛЖ ИРЖ БУСДЫНХ НЬ АМЬДРАЛД ГАЙ ТАРИАД БАЙ!!!

Avatar

Зочин 2020-04-11 91.141.0.36

Гадуур тэнэх ариун цэврээ сахих нь зөвхөн крона вирусээс биш өөр олон өвчинөөс хамгаална нэгэнт дэлхий нийтээр сахилга дэг журамтай байхад чи гэж нэг эргүү мал юу гээд байгаа юм Сагсалзаж байж өвчин гараад чи өртвөл яах вэ Гадаадаас ирж буй хүн л бол хүн яасан бэртэгчин эргүү мал вэ чи

Avatar

Зочин 2020-04-11 150.129.140.155

ЧИ ӨӨРӨӨ БЭРТЭГЧИН МАЛ. ХЯНАЖ ЧАДАХГҮЙ БОЛ ТЭР ХҮМҮҮСИЙГ БИТГИЙ ОРУУЛЖ ИР ГЭЖ БАЙНА. ТЭД НАРААС ЧИНЬ БОЛООД ХАМАГ ЮМ ХААЖ ХОРИГЛООД БАЙНА. ДОТООДОД ХҮМҮҮС АЖИЛ АМЬДРАЛГҮЙ ХЭЦҮҮДЭЖ БАЙХАД БИТГИЙ САГСАЛЗААД БАЙ.

Avatar

Зочин 2020-04-11 43.242.243.226

Чи хүнтэй зөв ярьчиж чадахгүй ёстой өөрөө жинхэнэ мал байна даа Хүмүүсийг мал тэнэг мэдрэл гээд л цамнаад байдаг Наадахыг чинь хүүхэд өсвөр үёийнхэн уншдаг юм Чи ямар жишээ үзүүлж хэн болгон хүмүүжүүлах санаатайгаа бодох ухаан байна уу

Avatar

123456 2020-04-11 66.181.190.109

Turd baigaa humuus n malnaas door bna.Azarga ch surgee hamgaaldag.Manai azarguud oorsdiigoo bodood bainashd

Avatar

123456 2020-04-11 66.181.190.109

Turd baigaa humuus n yu ch boloogyi um shig end tend tuuz haichlaad boognorood l mongo uren taran hiigeed baigaa bizdee ayltai baidald baigaa bol bugdeeree l hariustlagtai baimaar bnashd.Ard tumen n honi aytai horigd genguut l horigdloo aydaj ideh uuh umtai n horildoo.CHINA aygaad hodolgoonoo neesiin haldvartai 1300 gaad hun baigaashd

Avatar

Зочин 2020-04-11 66.181.185.22

Хөл хориог чангатгах нь маш зав. Гаднаас л орж ирээд байна шүү дээ. Тэхээр үүн дээр маш оновчтой зөв шийдэл гаргах нь зөв. Хэн нэгэн баячууд болон эрх мэдэлтэнгүүдийн хамааралтай хүмүүс дэлхийгээр нэг тэнэж тэнэж ирээд тараагаад байгаа илт байна. Амь авраарай Монгол минь гэж орилж орилж ирчихээд хоолоо голдог эмч сувилагчаа доромжилдог хэн бэ тэд. Мэдээж шүү дээ. Дээр нь төлбөрөө хийхгүй. Дашрамд хэлэхэд С. Эрдэнээ маш зөв үнэн үг хэлсэн шүү. Эмзэглээд байх хэрэггүй. Хөл хориог энэ вирусын чимээ нь тасарч алга болтол нь чангалах хэрэгтэй. Амны хаалтгүй иргэдийг баривчлах торгох арга хэмжээг хатуухан ав. Гадаадын иргэд диполоматын ар гэр байсанч хилийн дээс рүү бүү ойртуул. Дэг дэглэм хатуу байх тусам ёс журам биелдэг.

Avatar

Зочин 2020-04-11 66.181.183.85

төр сайн ажиллаж бна. харин 30,40 хүрчээд ээж ааваараа тэжээлгээд хоолоо амандаа хийлгэдэг хүмүүс төрөөс яг ээжийн үзүүлдэг үйлчилгээг хүсээд бх юм. биеэ дааж том болцгоо. ээж аавыхаа тэтгэврээр амьдардаг шигээ юм бодохоо боль. би дөнгөж 28тай ч өөрөөсөө ах хүмүүсээс ичих юм

Avatar

123456 2020-04-11 66.181.190.109

Tur tatvar avaad ter mongoo bustaagaad ard tumendee aytaihan zov huviarlaad ogoh estoi baiguullaga bolohoos buynii baiguullaga bish bid gyih esgyi nehej avah erhtei

Avatar

Irgen 2020-04-11 202.126.88.199

Huduunuus irsen humuus l hotoor holiday hiij bh shig. Shulsee hayaj taahalzaad, delguurt yun 1 m n zai. Zaitai huleeheer urduur dairch bichuuleed bhiin. Ter Huduunuus orj ireh ursgalaa tsegtslehgui bol hetsuu l bna shuu. Surguuli, tsetserlegiin shiidver garchihval yavah bh. Tegehgui bol surguuli tsetserleg huleegeed tenesen huuhduud l bna
Bid tegnee bolj hul horiond oroh uu.
Tugsuh huuhduud, oyiutnuudaas busdiig n hicheelluulehgui ireh jiliin suragchiin amraltiig tsuulj programmiin uurchlult h

Avatar

Зочин 2020-04-11 182.160.38.101

Гаднаас өвчтэй улсууд өөрснөө оруулж ирчихээд юун хөл хорио энэ тэр яриад байдаг дуракууд вэ? Энд ямар ч өвчин гараагүй, тэр өвчтэй улсуудаа ч гэсэн тэнд нь тусгаарлаад эмчилж байгаа ухаантай байгаа биз дээ. Төрийн байгууллагынхан зүв зүгээр суугаад цалингаа авч байгаа, тийм хөл хорих гээд байгаа юм бол хүмүүст ажилгүйдлийг тэтгэмж өг, тэгвэл гэрээсээ гарахгүй сууж байя.

Avatar

Tүрээсийн төлбөрийг 100 хувь хөнгөлөх хэрэгтэй 2020-04-11 192.82.74.142

Хөл хориог ахиж сунгавал хувийн хэвшил элгээрээ нам хэвтлээ. Дээрээс нь энэ түрээсийн төлбөрийг 100 хувь хөнгөлөх хэрэгтэй байна. Хувиараа бизнес хийдэг иргэд ямар ч орлогогүй байж түрээсээ төлж чадахүй эхнээсээ дампуураад эхэллээ. Энийг цааш нь сайн хэлээд өгөөч.

Avatar

Зочин 2020-04-11 150.129.140.12

Хүний мах иддэг амьд үхдэлийн тахал ортойг эрдэмтэд нотолж америкийн армид амьд үхдэлийн эсрэг гэрээ байгуулж хугацаат цэргийн албанд нэмэлт оруулж

Avatar

Зочин 2020-04-11 202.179.24.139

Хатуухан ярихгүй бол энэ хүмүүс ойлгох шингүй архи уусан маскггүй хүмүүс их байна

Avatar

Зочин 2020-04-11 150.129.140.12

Ховсоос болгоомжил ховсоор тархи угаалт хийдэг

Avatar

Зочин 2020-04-11 150.129.140.12

Хятад улс тодорхойгүйгээр карантин тогтоож тархи угааж коронаг устгасан. Эдийн засгын алуурчид бактерлогын зэвсэгээр

Avatar

Зочин 2020-04-11 66.181.186.226

О-12 настай хүүхэдтэй ээжид чөлөө өгөхгүй бна. Соёл урлагийн байгууллага ялангуяа музейд ажилтнуудаа бүтэн цагаар ажиллуулж бна. Гэтэл үйл ажиллагаа зогссон байхад шүү.

Avatar

Зочин 2020-04-11 202.9.46.62

за ажилтай байгаадааа баярла л даа. цалингаа авч байгаа бол бүүр сайн байна. хүнгүй ч гэсэн сайхан ажил дээрээ ирээд цэмбийгээд сууж бай л даа. би ажиллах гээд ч ажилгүй болчоод байна. манай байгууллага бүгдээрээ ажиллахгүй, ажилчдаа амраасан. цалин ч байхгүй юу ч байхгүй

Avatar

зочин 2020-04-11 66.181.161.98

зөв

Avatar

zochin 2020-04-11 58.109.161.167

Huuhed tomgui neg mashind chihelden zuslan nereer teneed bgaa ni buruu

Avatar

zochin 2020-04-11 192.82.75.209

ard irgedee awchrakh ni tur zasgiin uureg baykh , irged kharin zugaatsakh setgekhuigeesee salj gertee bayj maskaa baynga zuukh kheregtey , dee, odoo end tend taw gurwaaraa buugnursun , maskguy , khuukhduud kharakh khandakh khunguy togloj naadsan zuil ikh bayna

Avatar

Хот хооронд хөл хорьж яах юм ????????? 2020-04-11 66.181.183.239

Харин ч хотоос хөдөө гармаар байна. УОК, ЭМЯ, ЗГ ГАДААДААС ХАЛДВАР ИМПОРТЛОХОО БОЛЬЧИХ.
Хүмүүс маскаа зүүцгээе. Аль болох ажил хийж амьдармаар байна.

Avatar

Зочин 2020-04-11 66.181.161.21

Тэгээд хотоос гарчихаад удахгүй ороё гээд орилоод унадаг биз дээ…

Avatar

Zochin 2020-04-11 66.181.186.212

Hi maska zuuh, gar ariutgahaa saijruulaad l ajilaa bol hiij baimaar bn. Tegehgui bol tsalin baihgui hund bn shuu.

Avatar

зочин 2020-04-11 64.119.17.219

маскаа хүн бүр зүүгээд хүүхдээ авч гадуур бүү яваач тэгж чодвал хөл хорио хийхгүй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж