Мэдэгдэл | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Хуучирсан мэдээ: 2015.11.25-нд нийтлэгдсэн

Иргэн Н.Гантогтох нь 2015 оны 11 дүгээр сарын 24-ний өдөр олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслээр “Хорих 415 дугаар ангид нэр бүхий ялтнууд хар тамхи оруулж хэрэглэдэг, улмаар нэгнийгээ заазуурдаж гэмтэл учруулсан, энэ талаар холбогдох албан тушаалтанд мэдэгдэхэд тодорхой арга хэмжээ авдаггүй” гэх зэргээр Шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэх байгууллага, албан хаагчдын нэр хүндэд ор үндэслэлгүй, баримт нотолгоогүй халдаж, иргэдэд ташаа мэдээлэл өгсөн үйлдэл боллоо.

Тухайлбал мэдээлэлд дурдагдсан “Ялтан А.Мэндбаярт хар тамхи эргэлт уулзалтаар оруулсан” гэх н.Уянга, Батбаяр нар нь тухайн ялтантай түр болон удаан хугацааны уулзалт хийгээгүй, ялтны дундаас согтууруулах ундаа, мансууруулах төрлийн бодис хэрэглэсний улмаас хорих ангид гэмт хэрэг үйлдэгдэж байгаагүй, “хар тамхи хэрэглэсэн” гэх нэр бүхий ялтнуудын шээсний сорьцонд хар тамхи илрүүлэх оношлуураар шалгахад “сөрөг” буюу хар тамхи, сэтгэцэд нөлөөлөх бодис хэрэглээгүй болох нь тогтоогдсон бөгөөд Шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэх байгууллагын харуул хамгаалалтын үйл ажиллагаа хэвийн явагдаж байна.

Иймд иргэн Н.Гантогтохын өгсөн мэдээлэл нь байгууллагын үйл ажиллагаанд сөргөөр нөлөөлөх ноцтой үр дагавартай байх тул холбогдох хуулийн дагуу эрх бүхий байгууллагаар шалгуулах болсныг хариуцлагатайгаар мэдэгдэж байна.

ШҮҮХИЙН ШИЙДВЭР ГҮЙЦЭТГЭХ ЕРӨНХИЙ ГАЗАР

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

bi 2015-11-25 173.245.66.6

Ер нь яагаад 28 жил шорон оронгоор явж, улсаар тэжээлгэж, өчнөөн хүнийг хохироож, тэрийгээ хүн алж, хүрээ талж, хүүхэн хүчиндэхээс бусдыг хийсэн гэж бахархаж зарлаад байгаа хүнд итгэх ёстой гэж?

r 2015-11-25 202.179.20.114

dopingiin shinjilgee 14 honog ene ter gedegui biluu. naadmiin bohchuudiin shinjilgee 10 20 honj gardag shuu dee. arai l hudlaa medegdel hiigeed bna yy.

irgen 2015-11-25 49.0.186.47

Gyandangiin horigdlig horih angiinh ni toloologch zodoj alsnig Huuli zuin said medsen uu

ard 2015-11-25 202.179.20.82

yamarch baisan zarim yal edelj baigaa khumuus dotroo khudaldaa naimaa khiideg gar ,utastai gadnaas yum chuluutei oruuldag . ene ni khyanagch nartai kholbootoi tednii biznes baij magadgui

Зочин 2015-11-25 202.9.41.67

ochigdor oroi garanguut ogloo n sheesend n test uzeel. shuuhiin shiidweriinhen yamar shuurhai boloo we. neg yadarsan hun.g baga deer n darj dahiad tornii tsaana suulgaj awah gej ulairch bh shiw de. iim l archaagui buunii nohoinuud da.

unen 2015-11-25 103.57.93.126

l baigaa daa.

zochin 2015-11-25 103.26.192.163

medeej yl edleed sullagdsan hun bur horih angig goe saikhan bsn gej yrihgui n oilgomjtoi shde.

... 2015-11-25 103.26.192.163

Iim yum gej yu bhavdee. Eagle unen mununiig ni sudalj medej bj iimerhuu yum gargamaar yuma.

zochin 2015-11-25 103.26.192.163

sullagdsan geed bga iregnii tsaraig harsan uu. tsaanaa neg aidastai bsn. hen neg hunii shahaltaar medeelel ugch bga yum shig tsaraitai haragdsan.

zochin 2015-11-25 103.26.192.163

sullagdaag garsan irgentei hamt suuj bga hund hamag uchir n bga yum bishuu. te

Зочин 2015-11-25 202.55.182.28

Арынхаа хариуцлагыг бодсон ч гэсэн хүн улаан цайм худлаа хэлнэ гэж байхгүй ш дээ.Бохир байгууллагынхаа нэр хүндийг аварахын тулд өршөөгдсөн нэг хүний дахин яллах нь ээ

Зочин 2015-11-25 203.169.49.142

ter khun eagle tv tei yamar holbootoi bolood bain bain garaad baidagiin zugeer khun tiim yumtai orootsoldood ukhne gej yu baihav dee

Уран 2015-11-25 202.70.45.130

ямар шуурхай мэдэгдэл вэ??? өчигдөр яриад байгаагүй билүү

Мэндсайхан 2015-11-25 202.170.69.58

Ийглээр олон долоон юм яриад байсан Үнэн худлыг нь тогтоож байгаад гаргадаггүй юм уу ийгл нь ч гэж ийгл

Зочин 2015-11-25 202.21.106.136

HAHAHAHA OLNII UG ORTOI !!!!!!!!!!!!!!!!! HORIH ANGIIN ORCHIM GAR UTASNII SULJEE BARIDAGGIU BOLGOU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!