Пап лам Улаанбаатарт шинэ төлөөлөгч томилжээ | News.MN

Пап лам Улаанбаатарт шинэ төлөөлөгч томилжээ

Пап лам Улаанбаатарт шинэ төлөөлөгч томилжээ

Пап лам Улаанбаатарт шинэ төлөөлөгч томилжээ

Пап лам Францис өнгөрсөн долоо хоног (2020.04.02)-т Италийн Коснсолатийн номлогч эцэг Жиоржио Маренгог Улаанбаатар дахь төлөөлөгчийн газрын даргаар томилсныг "Ватикан Ньюс" мэдээлсэн байна.

Үүнтэй зэрэгцэн Жиоржио Маренго бишоп буюу ширээт ламын зэрэг дэв дэвшчээ. Өдгөө 45 настай тэрбээр Азийн орнуудыг хариуцсан зөвлөх, Монголын ахлагч, Арвайхээр дэх “Гэгээн эх Мэригийн сүм”-ийн номлогч аж. Түүнээс өмнө Филлипиний “Ганхашгүй Мэригийн зүрх хурал”-ын номлогч Уэнцеслао Падилла ширээт ламын үүрэг гүйцэтгэж байгаад 2018 оны есдүгээр сарын 25-нд таалал төгссөн учир ийнхүү Маренго залгамжилж буй юм байна.

Дээр дурдсан төлөөлөгчийн газрын сүм одоохондоо байгуулагдаагүй байгаа бөгөөд тухайн сүмийг пап ламын төлөөлөгч бүрэн удирдах эрхтэй байдаг ажээ.

Эх сурвалж: AKI PRESS

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
40
ТэнэглэлТэнэглэл
7
БурууБуруу
6
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

51 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-04-08 202.21.107.120

Монголчууд хөх тэнгэрээ л шүтдэг ш дээ. Юун пап мап вэ.

Avatar

Хараалаас өөр үгийн сангүй хүмүүс бичихгүй байхыг хүсье 2020-04-08 202.9.46.76

Юу ч мэдэхгүй, мэдэхгүйгээ гайхуулж хуцдаг хүмүүсийн сэтгэгдэл хөх инээд хүргэдэг шүү. Нээх их түүх ярьж мундаг болж харагдах гэсэн ч үнэндээ цаг үеэ мэдэр! түүхээ өшөө илүү судал! гэж хэлмээр санагдах юм. Зарим хүмүүс бүүр нэг кино үзчээд католик шашныг бүхлээр нь ойлгодог юм шиг оодрох юм. Ядаж яг католик сүм рүү орж үзчихээд мэдэмхийрцгээвэл яасан юм??

Avatar

гаххх 2020-04-08 202.55.184.18

энэ л дутаж гэнэ дээ

Avatar

Зочин 2020-04-08 202.21.108.235

ta manai ulsad bas ulsad ailchlaach

Avatar

Зочин 2020-04-08 66.181.186.54

Шашин ном пап есүс элдэв төрлийн ламаа цэгцэлж байхгүй бол хэрэг мандах л бх Өөрсдөө замбараагүй байж ард түмэндээ янз бүрийн з****г хэрэглэх юм Шашингүй үзлээр хялбархан ард түмнээ аваад явчихсан Чойлбалсан Цэдэнбалаас дордох юм манай төрийнхөн Ядуу хүн гудамжинд гарсан гуйлгачингүй байлаа шүү дээ бүх нийтээр нь ажил боловсролтой болгож байлаа Одооных шиг дэлбэрсэн баян ялзарсан ядуу байхгүй ч бүгдээрээ жигд сайхан л амьдарч байлаа шд

Avatar

ИРГЭН 2020-04-08 183.81.171.2

МОНГОЛД ПАПТАЙ ШАШИН ОГТ ХЭРЭГГҮЙ ЭЭ.. ХЭЗЭЭ НЭГЭН ЦАГТ ШАШНЫ МӨРГӨЛДӨӨН ГАРАХ ДАМЖИГГҮЙ ЭЭ.. ОДОО БАЙГАА НЬ ҮЙМЭЭН БОЛООД БАЙХАД .. БОЛОМЖ ЦАГ НӨХЦӨЛ НЬ ГАРВАЛ ИСУС МИНЬ ГЭЭД СОЛИОРООД БОСООД ИРЭХ ГАЛЗУУЧУУД ӨЧНӨӨН БОЛЧИХСОН ХЯНАЛТААС ГАРЧИХСАН БАЙГАА ШҮҮ.. ЯГ ҮНЭНДЭЭ..

Avatar

Зочин 2020-04-08 202.21.108.235

mongold tiim ulamjilal baihgui

Avatar

Зочин 2020-04-08 202.21.107.80

ЭНЭ МЭТ ГАДААДЫН НОМЛОГЧ НЭРТЭЙ ТАГНУУЛУУДЫГ ШУУД ХӨӨЖ ГАРГА ЭСВЭЛ ЦААЗАН ЗАЙЛУУЛ …

Avatar

Зочин 2020-04-08 103.26.195.116

Солонгост,сая орост энэ нохдууд нөгөө хэцүү нэртэй өвчнийг цугларалт нэрийн дор тараагаад хаячихдаг юм байна! Манай тараана шүү! Сайн хянах хэрэгтэй!! Эдний бодлого ч байж магад!!!

Avatar

Зочин 2020-04-08 202.21.108.235

ovchintei holiod baigaRai

Avatar

!!! 2020-04-08 202.126.88.188

монголд эрт хяналт тавьсан болхоор өвчин газар авахгүй мөн өвчин тархахаас сэргийлэн бүх үйл ажиллагаагаа зогсоосон байгаа

Avatar

sereeter 2020-04-08 59.153.85.75

Итали номлогч гуай корона тараахаар ирэх нь байна шүү.тонил цаашаа.

Avatar

ХҮН 2020-04-08 66.181.161.21

ЭРГҮҮ ХАР п***а ЧИНЬ ЯМАР Ч НАЙРУУЛГА БАЙХГҮЙ ЮУ БИЧЭЭД БАЙГАА МАЛ ВЭ

Avatar

Зочин 2020-04-08 66.181.161.37

Orchuulga ystoi orshuulj bn shuu, holbogdoh humuustei ni yriad zow ug hellegiig ni hereglewel zugeer umuu!!!

Avatar

Taiwan bai eyreg bai 2020-04-08 192.82.77.123

Soyoljood olon ulsiin medee uzeed, shuumjilj bgaa zuilee oilgochood comment bichdeg boloosoo
Neg l ih haraaj zuhsen humuus..
Yundaa ingej uurlaj buhimdaj yavdag uls yum boloo

Avatar

Зочин 2020-04-08 66.181.161.27

Паптайгаа далдарч үз исда минь

Avatar

Зочин 2020-04-08 202.21.108.235

zerlegshsen omgiihoo

Avatar

Zochin 2020-04-08 182.160.33.174

Spotlight гээд энэ киног үзчих. яг ямар муухай,аймшигтай үйл явдал энэ каталок сүмийн цаана явагддагыг ойлгоно.

Avatar

Зочин 2020-04-08 182.160.33.174

Won 2 Oscars

Avatar

Зочин 2020-04-08 202.9.46.76

uuruu naruulgiin hetruulegtee kinogoor delgetsnii tsaanaas horvoo yurtuntsiig harj suuhaar gereesee garch uuriin biyer uzvel yasiin?

Avatar

Зочин 2020-04-08 43.242.243.228

Энэ бол оюун санааны тахал шүү

Avatar

Зочин 2020-04-08 43.242.243.65

монголд бүү нэвтрүүл

Avatar

ЗОЧИН 2020-04-08 202.55.188.81

Яг тийм шүү үнэн.Шашинуудыг зохиосон анхны хүнийхээ нэрийг долоо худалдаж идсэн луйварчид дэлхийгээр Монголоор дүүрэн тархжээ. Тахлаас илүү тахал юмаа.Монгол улс эх орон хүний хөгжилд саад хийгч мөлжигч сорогч шарын шашин,есүс,лалын шашинуудыг бүгдээрээ хамтран зайлуулцгааяа.шашины сүмүүдээр битий очилгүй холуур яв.

Avatar

ШАШИНГҮЙ БОСОО МОНГОЛ 2020-04-08 202.55.188.81

Монголчууд анхнаасаа шашингүй гадны шашин,шашинтнууд зайл. Шашин болбоос хорт хавдар аас долоон дор хүнд өвчин.Оюун санаа мунхруулагч хар муу хорт шулам .Буддагийн шарын шашин,Есүс,лал гэх мэт машинууд удахгүй мөнгөн.хамгийн түрүүнд пап ламын шашин сөнөнө.Солонгосд Есүсийн сүм короно вирус олшруулж тараасан гай намжаагүй байхад бас хаанаас ямар газрын гай гай тарих гээд бна. Миний Монголоос зайл

Avatar

Зочин 2020-04-08 66.181.186.52

baasniih ni nomlogch shuud huuguud yvuul

Avatar

Муслим 2020-04-08 185.124.29.239

Англид исламын шашны талаар өчнөөн радио ажилуулахаар болж байгаа. Герман франц англи Испанид ч ялгаагүй исламын сүмүүд мөргөлийн дуудлага ажиллуулж эхлээд байна. Монгол шиг мунхаглаж байгаа газар алга. Наад христийг чинь хүүхэд хүчинддэг г*** нохойнууд ядуу мунхагдуу айлын хүүхдүүдийг далимдуулж ашиглахын тулд байлгаад байгаа

Avatar

Машүнэн 2020-04-08 103.26.195.116

Энэ мэтийн золбин шашин хэнд хэрэгтэй юм вэ? Ер нь дэлхий ёртөнцөд ганц л бурхан бий! Энэ ёртөнцөд христ,аллах,будда,иедуй гэх бурхад байхгүй ээ!! Энэ шашнууд ёртөнцийн нууцийг тайлах гэсэн,тайлж чадахгүй болохоор мухраар шүтсэн дэлхийн орон нутгийн чанартай гүн ухааны урсгал ууд юм! Нэг ухаантай хүн хэлэхдээ ирээдүйд шашны урсгалууд устаж нэгдэж нэг л шашинтай,нэг л бурхантай болноо гэж хэлээд байгаа шүү!! Дэмий сэтгэл санаагаа зовоох хэрэггүй! Эцсийн эцэст та өөрөө бурхан болохоо ухаарах болн

Avatar

Зочин 2020-04-08 95.147.17.49

Бурхан багш гэж хүмүүст нигүүлсэнгүй байхыг сургаж, ном сургаал айлдсан хүн байсан, тэр Бурхан багшийг хэлж байна уу?
Дэлхий ертөнцийг бүтээсэн бурхан бий гэх мэтээр солиордог шашнуудыг гүн ухаан гэж хэлэхгүй байх шүү.

Avatar

Зочин 2020-04-08 103.26.195.116

Дэлхий ёртөнцийг бий болгодог устгадаг нэг л их хүч бий ! Тэр нь хар нүх юм шүү дээ!! Түүнийг бурхан гэхгүй юм бол өөр юуг хэлэх вэ? Хар нүхийг нээсэн англи эрдэмтэн хокинс бурхан байхгүй,тэгэхээр шашинч байх ёсгүй гэсэн бурхангүй үзэлтэн байлаа!! Харин бурхан чинь та өөрөө шүү дээ гэж далай лам айлдсан! Эд нар харин үнэнийг хэлээд байгаа юм шүү!! Ухаантай хүн бол нэг их сайн гүн рүү нь орж одоорой!!

Avatar

Зочин 2020-04-08 103.26.195.116

Хүнийг алаг үзсэн,бусад шашныг үл хүндэтгэсэн,эхээс төрөөгүй юм шиг эмэгтэйчүүдийн эрхийг хязгаарласан,алан хядагч нэр нүүрээ барсан ёртөнцийн ганц булай шашин даа! Тэр шашин чинь чөлөөтэй байдаг бангладеш,афган,иран,пакистан руу тонил! Тэндээ сар луу орилж хашгираад хэвтэж бай! Чамд юу өгөхийг харья! Ёстой нохойн баас..

Avatar

Монгол 2020-04-08 95.147.17.49

Элэнцгийн чинь ислам бэ? Христосын шашин, ислам 2 нэг зоосны хоёр тал шүү дээ, библи, коран хоёрыг нь уншаад үз. Энэ 2 шашнаас болж мунхарсан амьтад дайн хийж, бие биесээ алж хядаж байдаг. Аль нь ч хэрэггүй, 21-р зуун бараг талдаа орох гэж байхад харанхуй балар үед зохиосон үлгэрт итгэж мунхарч явдаг нь шившигтэй хэрэг.

Avatar

Зочин 2020-04-08 202.21.108.235

spliotoi yum

Avatar

BOLIOCHEE 2020-04-08 88.18.93.150

EBROPT NAAD XRISTIIG TOODOG AMITAN CH ALGA 😤🤮🤮🤮🤮🤮

Avatar

Уншигч 2020-04-08 91.20.63.235

Энэ үнэн шүү!!!

Avatar

Зочин 2020-04-08 202.9.46.123

ЭЛЭНЦГЭЭ ХИЙНЭЭ

Avatar

zochin 2020-04-08 202.9.46.63

ariin xaalgaar l manaid irj bgaa. italid uvchin mash xetsyy bgaa.

Avatar

ЗОЧИН 2020-04-08 192.82.67.153

Христийн шашин бол хүүхдийн уран зохиол гэж холливуудын од Брюс Уоллёс хамгийн оновчтой хэлсэн

Avatar

Би 2020-04-08 95.147.17.49

Аягүй бол энэ вирусийг чирээд ирж байгаа биз.

Avatar

Зочин 2020-04-08 202.21.100.164

за тэгээд улс орны хууль дүрмийг зөрчөөд, хөл хорио тогтооход эзэн ир гэсэн гэж мэдрэлтээд цуглараад байв даа

Avatar

nxcnmbmnbmnxc 2020-04-08 66.181.170.229

Ямар ч хэрэгггүй.

Avatar

Зочин 2020-04-08 202.126.89.231

Customs of Tsagaan Sar MNB World. Энэ видеог юүтүүб дээр үзвэл энэ хүн 12 минут 20 секунд орчмоос ярьж эхэлдэг. Монголд 17 жил болж байгаа монгол хэлтэй.

Avatar

Зочин 2020-04-08 202.179.26.14

лалрын номлогч нарыг тэр пааптаа нь хамт зайлуул …

Avatar

Зочин 2020-04-08 202.21.108.240

Gaitai pap, hrist 2 iig Mongoliin havtgaigaas zailuultsgaaya.

Avatar

Зочин 2020-04-08 103.57.93.162

Есүс бол маш энэрэнгүй шашин , лалынхаас дээр шүү

Avatar

Монгол 2020-04-08 95.147.17.49

Ямар ч ялгаагүй. Өөрийг нь хайрлахгүй бол, өөрт нь итгэхгүй бол а**а, х***а гэж гэж сүрдүүлдэг Исүс гэгчийнхээ үлгэрээр дүүрсэн библ гэгчээ уншдаггүй юм уу? Түүхэн туршдаа бусдыг хядаж, Америк, Австрали тив, олон арлын уугуул иргэдийг хядаж, газар нутгийг нь булааж авчихаад "Исүс биднийг сонгосон, энэ газрыг бидэнд өгсөн" гэж солиорч байсан, бас саяхан болтол хүмүүсийг шуламс гэж амьдаар нь шатааж байсан, шинжлэх ухааны ололт нээлтийг харааж зүхдэг шашныг энэрэнгүй гэж хэлэхгүй байх шүү.

Avatar

ddd 2020-04-08 49.0.144.72

Hugshin tugtsugteigee 7 uuliin tsaaguur dald or. Mongold ogt hereggiui malnuud

Avatar