Ерөнхий сайд сургууль, цэцэрлэгийн хөл хориог сунгах санал гаргажээ | News.MN

Ерөнхий сайд сургууль, цэцэрлэгийн хөл хориог сунгах санал гаргажээ

Ерөнхий сайд сургууль, цэцэрлэгийн хөл хориог сунгах санал гаргажээ

Ерөнхий сайд сургууль, цэцэрлэгийн хөл хориог сунгах санал гаргажээ

Улсын Онцгой комисс (УОК)-ын шуурхай штаб яг одоо хуралдаж байна. Тус хуралдаанаар гадаадад буй хүндэтгэх шалтгаантай 6600 гаруй  иргэнээс тодорхой хэсгийг нь шат дараатай тусгаарлах байр, ХӨСҮТ-ийн хүчин чадал дээр тулгуурлаж эрсдэлээ сайн тооцоолж чартер нислэгээр авч ирэх асуудал мөн яригдаж буй ажээ.

Засгийн газрын Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах хэлтсийн дарга Ц.Ганзориг “Ерөнхий боловсролын сургууль, цэцэрлэгийг есдүгээр  сарын 1-нийг хүртэл хичээллүүлэхгүй байх бэлтгэлийг хангаж, олон нийтэд зарлах саналыг Ерөнхий сайдаас өгсөн” хэмээн онцолсон юм.

Маргааш УОК дээрх бүх асуудлаар хуралдах юм байна.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ЗөвЗөв
8
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХахаХаха
3
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ganaa 2020-04-08 139.5.218.60

uABAL DEER UM BOLDOO.ZARIM ULSUUD HICNEELLEED EHELSEN BNA, HUUHDUUD HETSUUDLEE, UADAHDAA 8 SARAAS HICNEEL EHLEH ESTOI BHAA

Avatar

Зочин 2020-04-08 150.129.141.118

Ерөнхий сайд иргэдийн амь нас, эрүүл аюулгүйн үүднээс зөв шийдвэр гаргаж байгаад талархаж байна. Харин гаднаас өвчин тээвэрлэж оруулж ирэх асуудлыг зөв зохицуулахгүй бол ихээхэн аюул тулгарахаар байна. Гадаадад явсан монгол иргэд тухайн орныхоо эрүүл мэндийн даатгалд хамрагдан тэндээ эрүүл мэндээ хамгаалах үүрэгтэй байх хэрэгтэй. Хүний нутгийн сайхныг гайхаж шүтэж явчихаад одоо өвчин тээж ирэх хэрэггүй. Энэ вирусын эм, вакцин нь оны дараа гарах тул удаан хугацааны карантин байхаас өөр аргаүй юм

Avatar

Өгөөмөр 2020-04-08 64.119.27.184

Зөв шийдвэр бна.нэг алдвал юу болохыг өндөр жөгжилтэй орнуудаас харж бмаар.зарим нэг хүн хөнгөн бодлогогүй хандахаа боль!

Avatar

Багш 2020-04-08 150.129.143.36

арай л дэндэж байна. боловсрол гэж мэдэхгүй дарга нар ийм шийдвэр гаргахаа ичээч!!!!!!!!
Дотроосоо ганц ч тохиолдол бүртгэгдээгүйбайхад арчаагүй шийдвэрээ зогссогооч. Сургалт яаж гүйцэхюм бэ дараа нь ээ хөөрхий хориотой байсан гээд толгойг нь илэхүүү? Боловсролгүй сайдуудаа 2 сар ч болов хичээлийг нь явуулна уу

Avatar

Зочин 2020-04-08 202.179.25.158

bataarbileg saidaa erunhii saidaa ih deed surguuliin tugsuh angi bolon 10 jiliin tugsuh angiinhand zohitsuulaltaa hurdan hiigeech.

Avatar

Зочин 2020-04-08 209.145.79.82

ES-aas niigem sanal bus shiidver hvleedeg !!!

Avatar

МАНАН гэгч өмхий жорлон сөнөтүгэй!!! 2020-04-08 150.129.143.104

Өвчнөөр шоу хийж байгаад гал алдсан Ман, жанхуу 2 шок-с гарч чадахгүй байдалтай байна.
Хорио цээрийн дэглэм зөрчиж хууль бус зүйлд уриалсан Жанхуу хариуцлага хүлээж огцрох нь зүйд нийцнэ. Яг үнэндээ бол өвчин орж ирсэн яг өдийд л сургууль, цэцэрлэгийг хааж, бизнесийн үйл ажиллагааг зогсоох байсан. Гэтэл Монголд өвчин орж ирээгүй байхад ард иргэдийг айдас хүйдэст автууулж Монголын ард түмний 70-80 хувийг эзэлдэг дундаж давхаргыг бүрэн дампууруулах бодлогыг явууллаа. Одоо ахиж хэдий хугацаагаар

Avatar

Зочин 2020-04-08 150.129.141.153

demjij bna. yadaj huuduud daalgavar ene ter gehgui amar taivan baig.

Avatar

Дарга нар ойиргнэ 2020-04-08 202.179.25.141

цэцэрлэгийн хүүхдээ хараад нэг хүн гэртээ ажилгүй сууж , өрхийн орлого тэр чигээрээ багаслаа. дарга нар ойлгох биш. улс нь тусламж дэмжлэг үзүүлэх чадалгүй бол одоо яах ч билээ

Avatar

Зочин 2020-04-08 150.129.141.153

medeej hund. gehdee nyalh huuhdee tsetserlegt ogchihood amar twivan suuj chadah uu. ehchuud!!! bagsh ni haaguur yavsan bol yamar havitaltai huuhed irj bgaa bol gej hyzmarch bsnaas bantangaa huuhedteeigee huvaaj ideed tivan suysan ni deer

Avatar

зочин 2020-04-08 66.181.177.225

хамгийг амархан арга хэмжээ авах тэгвэл бүх газараа хааж хориглооч түрээс нэхэгдэхгүй банкны зээл нэхэгдэхгүй гэртээл баыж байя ажилаж бгаач юм шиг үгүй ч юмшиг орлогогүй байж бхаар

Avatar

Зочин 2020-04-08 202.9.46.19

Гаднаас авчирч байгаа хүмүүсээс болж 3 сая хүний ажил амьдрал, боловрол даший шог болов оо гэж…Дотор халдвар тархсан тохиолдолд л уг нь ингэх ёстойсон. Хүрэлсүхийг ЗГ ингэж ард иргэдийг айлгаж, хөл хориод яах гэж байгаа юм бол доо?

Avatar

Зочин 2020-04-08 119.40.100.154

спорт зал танхимаа нээгээч ээ. хүүхдүүд компьютерийн донтолтой болж байна. Хөдөө агаар салхинд гарах тоглох боломжийг нь нээх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-04-08 66.181.186.131

Дотроо ингэж хамаг юмаа хорьчихоод гаднаас өвчин импортлоод байгаа нь харамсалтай

Avatar

Зочин 2020-04-08 202.179.26.14

Зөвөө зөв. Эрүүл саруул байвал хэзээ ч сурч амжина…

Avatar

zochin 2020-04-08 150.129.142.211

"Хөл хорио тогтоох" бол хамгийн амархан бөгөөд өөр арга үлдээгүй тулсан цаг үед л хэрэглэх арга даа, уг нь… Боломжийн хэмжээнд үйлдвэрлэлээ үргэлжлүүлж, хүүхэд багачуудаа хичээллүүлж төлөвшүүлж л байх ёстой… Багш сурган хүмүүжүүлэгчид, эцэг эхийн саналыг сонсоход буруу юм байхгүй юмсан. Өөр арга олдохгүй байгаа бол яая гэхэв….

Avatar

Зочин 2020-04-08 202.179.25.120

Зүйтэй санал байна. Сунгасан нь хожиноо.

Avatar

Зочин 2020-04-08 112.72.6.146

Маш зөв санал гаргасан байна. Одоо хориог цуцлагдвал маш эрсдэлтэй. Оюутнуудын хичээлийг ч сунгах хэрэгтэй. Бидний үр хүүхдүүд эрүүл саруул өсөж торних хэрэгтэй.. Эрүүл байвал бусад асуудлыг шийдвэрлэх цаг хугацааны асуудал ХАМГИЙН ГОЛ НЬ ӨВЧИН ЗОВЛОНГҮЙ ЭРҮҮЛ БАЙХ

Avatar

зочин 2020-04-08 66.181.177.225

хүүхдийн сурах эрхийг орхигдуулж бна хил хориогоо чангатгаад хүүхдүүдээ сургах хэрэгтэй

Avatar

12 анги 2020-04-08 202.126.88.199

Ахлах анги, их дээд сургуулийн tugsuh анги яах вэ.

Avatar

Aidsaar hulj avah gj bh shig. 2020-04-08 202.21.108.240

Gol ni Hurelsuh virus importlon ulsaa shantaajlaad amidralgui duulgavartai uls bolgoj diktator mayagaar udirdah gd bh shig. Avilgachdiin ger buld uilchilj ger buliinhniig ni undur hulstei avchirch bas neg ashig unagana. Neg sumaar 2 tuulai.

Avatar

Дэмжиж байна 2020-04-08 202.9.46.214

Одоо тэртээ тэргүй хичээл сургууль хачин байдалтай болчихсон. Хичээл орсон ч хорио цээрийн дэглэм сулрахгүй учраас шал дэмий. Тэрэнд орвол нэгмөсөн 9 сарын 1ндээ орсон нь дээр.

Avatar

зочин 2020-04-08 192.82.65.120

Зөв. Хэдэн сар хичээлд суусан, суугаагүй ялгаа байхгүй.

Avatar

MONGOL 2020-04-08 59.153.87.39

Зөв . ингэхгүй бол Европ, Америк шиг болно шүү.

Avatar

Зочин 2020-04-08 66.181.178.160

Болохгүй. 5 сарын 1-нээс хичээллэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-04-08 66.181.161.62

nnhh

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж