Ч.Өнөрбаяр: Буу, сэлэм агсаад асуудал шийддэг арга замыг хэрхэвч зөвтгөж болохгүй | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Ч.Өнөрбаяр: Буу, сэлэм агсаад асуудал шийддэг арга замыг хэрхэвч зөвтгөж болохгүй

Хуучирсан мэдээ: 2015.11.24-нд нийтлэгдсэн

Ч.Өнөрбаяр: Буу, сэлэм агсаад асуудал шийддэг арга замыг хэрхэвч зөвтгөж болохгүй

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн Хүний эрх, хуулийн бодлогын зөвлөх Ч.Өнөрбаяраас цаг үеийн асуудлаар тодруулга ярилцлага авлаа.

-Өчигдөр С1 телевизийн “Цензургүй яриа” нэвтрүүлэгт иргэн Ц.Мөнхбаяр оролцохдоо Монгол Улсын Ерөнхийлөгчид уучлал үзүүлэх асуудлаар хандсан боловч өргөдөлд өөр агуулгатай өөр хариу өгсөн гэж хэллээ. Энэ талаар тодруулах гэсэн юм?

-Иргэн Ц.Мөнхбаярын оролцсон нэвтрүүлгийг үзсэн. Түүний монгол бичгээр бичсэн өргөдлийг нэвтрүүлгийн үеэр уншиж сонсгосон бол олон нийтэд буруу ойлголт төрөхгүй байх байсан болов уу. Түүний өргөдлийн агуулга нь хэргийг шүүх буруу шийдвэрлэлээ, хилс хэрэгт тулгаж шоронд хоригдсон мэтээр хандсан байсан. Гэм буруугаа хүлээн зөвшөөрсөн, дахин гэмт хэрэг үйлдэхгүй гэдгээ батлан илэрхийлсэн хүнд уучлал, өршөөл үзүүлдэг зарчимтай. Шүүхийн шийдвэрийн зөв буруугийн асуудлаар хэн нэгэн албан тушаалтан хөндлөнгөөс нөлөөлөхийг Үндсэн хуулиар хориглосон байдаг. Бид энэ зарчмыг баримтлаад зохих хариуг өгсөн.

-Монгол Улсын Ерөнхийлөгч өмнө нь УИХ-ын гишүүн Х.Баттулгын телевиз гэгддэг С1-ийн сэтгүүлч Л.Мөнхбаясгалангийн хөтөлдөг “Цензургүй яриа” нэвтрүүлэгт оролцохдоо Ц.Мөнхбаяр уучлал хүссэн өргөдөл өгөөгүй гэж хэлж байсан. Тэгвэл энэ өргөдлийг хэзээ өгсөн юм бэ. Түүнд татгалзсан хариу өгсөн юмуу?

-Тус нэвтрүүлэгт Монгол Улсын Ерөнхийлөгч оролцох үеэр Ц.Мөнхбаяр уучлал үзүүлэх асуудлаар хуулийн шаардлага хангасан өргөдөл гаргаагүй байсан нь үнэн. Болсон үйл явдлын цаг хугацааны дарааллыг эргэн харвал Ерөнхийлөгч 2015 оны 03 сарын 09-ний өдөр тус нэвтрүүлэгч оролцсон байдаг. Харин Ц.Мөнхбаяр уучлал үзүүлэх асуудлаар түүнээс хойш нэг удаа өргөдөл гаргасан. Бидний хувьд уучлал хүссэн өргөдлийг хүлээн аваад холбогдох хуулийн байгууллагаас лавлагаа мэдээллийг гаргуулж авах, тэдгээр мэдээллийг нягтлан шалгах ажил хийдэг. Түүний дараа Монгол Улсын Ерөнхийлөгчид танилцуулдаг. Харин хуулийн шаардлага хангаагүй өргөдлийг өргөдөл гаргагчид буцаадаг журамтай. Ц.Мөнхбаярын болоод бусад хүмүүсийн өргөдлийг судлах явцад Өршөөл үзүүлэх тухай хууль батлагдан гарсан. Өршөөл, уучлалыг давхардуулан хэрэглэдэггүй гэдэг нь хэн бүхэнд ойлгомжтой байх.

-Өчигдрийн нэвтрүүлэг гарснаар Монголын төр иргэн Ц.Мөнхбаярт арай л хатуу хандаад байгаа гэдэг ойлголтыг олон нийтэд өгч байна. Нэвтрүүлгийн үеэр тэрээр Монголын төр өршөөл үзүүлж уучлал гуйж, намайг цагаатгалаа гэх үгийг цухалзуулсан. Энэ талаар таны байр суурь ямар байна?

-Монголын төр Ц.Мөнхбаярын хийсэн үйлдлийн зөвд нь зөөлөн, бурууд нь хатуу хандаж ирсэн гэж би боддог. Шүүхээс түүнийг цагаатгаж байсан ч тохиолдол бий. Сүүлд үйлдсэн хэрэгт нь анхан шатны шүүхээс 21 жилийн ял оногдуулсан байсныг давж заалдах шатны шүүх хуульд заасан ял хөнгөрүүлж болох үндэслэлийг бүрэн ашиглан оногдуулсан 21 жилийн хорих ялыг 7 жил болгон бууруулсан. Хяналтын шатны шүүх давж заалдах шатны шүүхийн энэ шийдвэрийг хэвээр үлдээсэн байдаг. Энэ шийдвэрийг ч олон нийт мэдэж байгаа. Шүүхээр гэм буруутай нь тогтоогдсон, гэм буруугаа хүлээн зөвшөөрсөн хүнд өршөөл, уучлалын асуудал яригддаг. Тиймээс цагаатгах, өршөөгдөх гэдэг хоорондоо тэнгэр газар шиг ялгаатай ойлголт.

-Иргэн Ц.Мөнхбаярын асуудлаар өөр бусад иргэдээс өргөдөл ирсэн үү?

-Түүний гэр бүлийн гишүүд, зарим ТББ-аас хүсэлт ирж байсан. Тэдгээр хүсэлт өргөдөл нь хуулийн шаардлага хангаагүй тул хуульд заасны дагуу буцаасан. Ер нь монголчууд бид хүчирхийллээр бус, хуулийн арга хэрэгслээр асуудлыг шийдвэрлэх гэж Үндсэн хуульт ардчиллын замыг сонгосон гэж би хувьдаа боддог. Хойч ирээдүйнхээ сайн сайхны төлөө буу, сэлэм агсаад асуудал шийддэг арга замыг хэрхэвч бид зөвтгөж болохгүй. Бидний өвөг дээдэс энхийн цагт аливаа асуудлыг хууль цааз, ёс заншлаа барьж шийддэг сайхан уламжлалтай байсан. Энэ зарчим өнгөрсөнд ч, одоо ч, цаашид ч Монгол төрд байх болно.

-Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн талаар гүтгэлгийн шинжтэй, худал мэдээллийг захиалгат нэвтрүүлгээр дамжуулан олон нийтэд хүргэж байгааг Ерөнхийлөгчийн Хуулийн бодлогын зөвлөхийн хувьд та хэрхэн харж байна вэ?

-Иймэрхүү захиалгат нэвтрүүлэг, гүтгэлэг нь Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн хэрэгжүүлж байгаа бодлого үйл ажиллагааг харлуулах гэсэн явуургүй бодлого. Үүний ард цөөн хэдэн хүний жижиг явцуу ашиг сонирхол бий. Монгол Улсын Ерөнхийлөгч төрийн тэргүүний хувьд Монгол Улсын нийтлэг, том эрх ашгийг нэн тэргүүнд тавьж хүнд хэцүү шийдвэр гаргах нь бий. Тийм ч учраас Монгол Улсын Ерөнхийлөгч рүү чиглэсэн гүтгэлэг, дайралт ирэх нь олон байдаг. Энэ бүхнийг манай Үндсэн хууль тогтоогчид холч ухаанаар угтан харж Монгол Улсын Үндсэн хуулийн гучинзургадугаар зүйлийн 2-т Ерөнхийлөгчийн нэр төр, халдашгүй байдлыг хуулиар хамгаалахаар заасан нь санамсаргүй хэрэг биш гэж би ойлгодог.

Ч.ЧУЛУУН

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2015-11-24 59.153.114.198

ЗӨВ ШҮҮ

Зочин 2015-11-24 122.201.27.244

Энэ бол тархи угаах нэг арга нь шүүдээ Мөнхбаяр бол үнэнийг л хэлсэн. Юу гэж хариулт өгөхөө мэдэхгүй бичлэгнээс ард түмнийг хуурчихаар юу байна хайж олоод мэдээ болгож нийтлээд доор нь захиалгаар баахан Мөнхбаярын эсрэг коммент бичүүлнэ.

Зочин 2015-11-24 202.55.182.28

Хөлдүү толгойтонгууд ард түмний санал хүсэлтийг хүлээж авахгүй байхад өөр яах байсан юм

ИРГЭН 2015-11-24 202.70.42.164

ТАЛБАЙН ХАЖУУД БАЙДАГ ӨНДӨР БАРИЛГЫН ХОГИЙН САВАНД ТЭСРЭХ БӨМБӨГ БАЙРЛУУЛААД БАРИГДСАН ТЕРОРИСТ ШҮҮ ДЭЭ. БӨМБӨГ НЬ ТЭСЭРСЭН БОЛ ХИЧНЭЭН ХҮН АМЬ НАСАА АЛДАХ БАЙСНЫГ ХЭЛЭХ АРГАГҮЙ. ИЙМ СОЛИОТОЙ ХҮНИЙГ ДАВРААЖ БОЛОХГүй

Зочин 2015-11-24 122.201.27.244

Чи юу солиороод байгаан бэ согтуу байгаамуу. Эсвэл Элбэгээгийн бөгсийг долоогчдын нэг юм уу. Ийм коммент бичээдэх мөнгө өгье гэж байна уу. Муу боол.

Зочин 2015-11-24 122.201.27.244

Чи юу солиороод байгаан бэ согтуу байгаамуу. Эсвэл Элбэгээгийн бөгсийг долоогчдын нэг юм уу. Ийм коммент бичээдэх мөнгө өгье гэж байна уу. Муу боол.

ИРГЭН 2015-11-24 202.70.42.164

ТАЛБАЙН ХАЖУУД БАЙДАГ ӨНДӨР БАРИЛГЫН ХОГИЙН САВАНД ТЭСРЭХ БӨМБӨГ БАЙРЛУУЛААД БАРИГДСАН ТЕРОРИСТ ШҮҮ ДЭЭ. БӨМБӨГ НЬ ТЭСЭРСЭН БОЛ ХИЧНЭЭН ХҮН АМЬ НАСАА АЛДАХ БАЙСНЫГ ХЭЛЭХ АРГАГҮЙ. ИЙМ СОЛИОТОЙ ХҮНИЙГ ДАВРААЖ БОЛОХГүй

ИРГЭН 2015-11-24 202.70.42.164

ТАЛБАЙН ХАЖУУД БАЙДАГ ӨНДӨР БАРИЛГЫН ХОГИЙН САВАНД ТЭСРЭХ БӨМБӨГ БАЙРЛУУЛААД БАРИГДСАН ТЕРОРИСТ ШҮҮ ДЭЭ. БӨМБӨГ НЬ ТЭСЭРСЭН БОЛ ХИЧНЭЭН ХҮН АМЬ НАСАА АЛДАХ БАЙСНЫГ ХЭЛЭХ АРГАГҮЙ. ИЙМ СОЛИОТОЙ ХҮНИЙГ ДАВРААЖ БОЛОХГүй

Зочин 2015-11-24 122.201.27.244

Ингэж коммент бичээд хэдэн төгрөг авч байна тэр луйварчингаасаа.

ИРГЭН 2015-11-24 202.70.42.164

ТЕРОРИСТ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛААД ҮЙЛДЭЛ ДЭЭРЭЭ БАРИГДВАЛ ӨРШӨӨДӨГ ЖИШИГ ТОГТООЖ БАЙГАА ЮУМУУ. ЭНЭ ХҮН ХЭНИЙ ГАР ХӨЛ БОЛЖ ТЕРОРИСТ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛСАН НЬ ТОДОРХОЙ ЮМ БНА.

ИРГЭН 2015-11-24 202.70.42.164

ТЕРОРИСТ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛААД ҮЙЛДЭЛ ДЭЭРЭЭ БАРИГДВАЛ ӨРШӨӨДӨГ ЖИШИГ ТОГТООЖ БАЙГАА ЮУМУУ. ЭНЭ ХҮН ХЭНИЙ ГАР ХӨЛ БОЛЖ ТЕРОРИСТ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛСАН НЬ ТОДОРХОЙ ЮМ БНА.

ИРГЭН 2015-11-24 202.70.42.164

ТЕРОРИСТ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛААД ҮЙЛДЭЛ ДЭЭРЭЭ БАРИГДВАЛ ӨРШӨӨДӨГ ЖИШИГ ТОГТООЖ БАЙГАА ЮУМУУ. ЭНЭ ХҮН ХЭНИЙ ГАР ХӨЛ БОЛЖ ТЕРОРИСТ АЖИЛЛАГАА ЗОХИОН БАЙГУУЛСАН НЬ ТОДОРХОЙ ЮМ БНА.

Либертари үзэл 2015-11-24 202.179.11.18

Төрийн хүн гэхээр гүтгүүлж, доромжлуулж суух ёстой юу? Үгүй. Тэнд ч гэсэн хувьд хүний өөрийгөө мэдэх эрхтэй индивидуал өглөөнөөс орой хүртэл үүрэгдэж яваа.

зочин 2015-11-24 203.91.118.82

төр лүүгээ ***** жад сэлэм агсаж ирчихээд азаар өршөөлд хамрагдчсхаад одоо юу гээд хуцаад байгаа балай вэ төрийн хайрыг дааж чадахгүй бол төр хүнд буулгаа хүзүүнд чинь дахиадл тохоно шүү хохь чинь л болно шүү тэр цаг чамд ойрхон байна шүү балай минь

Зочин 2015-11-24 122.201.27.244

Хүүеээ та нар бөгсийг нь долоож мөнгө авдаг хүмүүсүү. Юу бичээд байгаан бэ. Монголын төр гэж юу байдагийн үхсэн *****. 10 жилийн бацаан ч төр барьсан эд нараас дээр байх байсан байхдаа одоогийн монгол улс.

Зочин 2015-11-24 146.185.31.215

Үндсэн Хуулийн 36:2 Ерөнхийлөгчийн нэр төр, халдашгүй байдлыг хуулиар хамгаална. Энэ заалтаар Мөнхбаясгалан, Мөнхбаяр нарыг эрүү үүсгэх нөхцөл байдал үүссэн байна. Хэдийнээс бид терроризмыг дэмждэг, бусдыг бослогод өдөөн хатгадаг хүнийг дэмждэг болоо вэ?

Зочин 2015-11-24 202.179.10.106

UKRAIN SIRI BOLGOH GEE YU NOBSH CHIN ENE ORNIIG MIN SUITGEED TSAGAACHLAAD ZAILTSGAAH NDEE MENHBAYAR BOL UHAAN BAGA HIIRHEGCH AVLIGACH HUUHELDEI

Зочин 2015-11-24 202.179.8.3

ЭНЭ Ц.МӨНХБАЯР ГЭДЭГ ХҮН ОДОО ЖААХАН ЮМ БОДМООР ЮМ ДАА. ЗОГСОО ЗАЙГҮЙ ДӨВЧИГНӨӨД БАЙВАЛ БУРХАН ЧАМАЙГ ЗОЛИНО ДОО

Зочин 2015-11-24 112.72.8.66

газраа худалдаад бай гэж байгаа юм уу чи.

Зочин 2015-11-24 150.129.140.109

Менхбаясгаланг Еренхийлегчийн нэр хvндэд халдсан гэж баривчилж болох нехцел бн даа.

Зочин 2015-11-24 124.158.126.101

Turiin ordonruu harvah, suuldee ***** barij oroh, end tend granat tavih ni er ni zuv bololtoi yumaa daa. Mass bol zuv gej huleej avaad baih shig yum. Esvel mass zuv gej huleej avch baina gej haragduulaad baina uu.

зочин 2015-11-24 49.0.184.8

мөнхбаяр нарыг хөгжөөн дэмжиж хэрхэвч болохгүй

Зочин 2015-11-24 202.21.112.202

Иргэн хүний өргөдөл хуулийн шаардлага хангаагүй гэдэг чинь одоо юу гэсэн үг юм? Та нар чам шиг малнууд эрх тушаалаа хашиж чадахгүй байгаагаас ажиллаж байгаа албаны чинь Ерөнхийлөгчийн нэр хүнд унаж байна. Чи хаанаас ирсэн хар гай вэ? Наадахаа зайлуулаач Элбэгээ. Хорлох гээд байдаг юм уу хаашаа юм. Ам ангайх болгондоо авцалдаагүй тэнэг юм ярьж амьтны дургүй хүргэж байх юм. Үргээлгийн мал аятай.

Зочин 2015-11-24 182.160.35.139

Надад бас яг тэгж бодогдож байлаа. Хуулийн шаардлага хангаагүй өргөдөл гэж юуг хэлэх вэ гэдгийг сэтгүүлч нь тодруулж асуугаад тайлбар авах ёстой байсан юм

Zochin 2015-11-24 110.3.33.154

Unurbayar geluu hol ochij *****

Зочин 2015-11-24 202.9.41.120

Ерөнхийлөгч өөрөө надад уйлчлалт гуйсан өргөдөл ирээгүй гэж хэлсэн нь үнэн биз дээ! Өөрөө хэлж байхыг нь тв-р харсан л юмда

Зочин 2015-11-24 202.9.40.253

Буруугаа хvлээж ершеел гуйх чинь шал еер шvv

Зочин 2015-11-24 112.72.8.66

Ядаж тийм бичиг ирсэн тэр бол өршөөл гуйсан өргөдөл биш гэж ч хэлээгүй. Ер нь юу ч ирээгүй гэж хэлсэн шүү дээ элбэгдорж чинь.

mongol 2015-11-24 202.179.8.3

Munhbayariin temtseld yal uguugvi sh dee. terorist vildeld n yal ugsun. ***** shiidem alan hyadlaga hiih gesen n buruu sh dee. sullah esgvi bsiim. odoo tenegvvd ***** bariad l dairah bolno!!!

ДАНДИЙ 2015-11-24 103.10.21.110

Хуулийн шаардлага хангаагүй өргөдөл гэж юуг хэлээд байна вэ, энэ шаардлага ямар хуулиар зохицуулагддагийг хэлж өгнө үү? Эрхэм зөвлөх өө! Миний бие янз бүрийн асуудлаар төрийн байгууллагад хандаж олон өргөдөл бичиж байв. Хуулийн шаардлага хангаагүй гэж нэг нь ч надад буцааж байсангүй.

Мөнхбаяр буруутай 2015-11-24 112.72.12.9

Мөнхбаяр шиг ямар ч бодлогогүй хүмүүс улс оронд сайн зүйлийг авчрахгүй Тийм хүмүүсийг эх орноо гэх сэтгэлгүй хүмүүс хөөргөж өөрсдийн зорхилгод л ашиглана Эх орон гэдэг бол өөр зүйл шүү Эх оронч бусдад хор учруулахаас үргэлж зайлсхийдэг атал яг террористууд шиг л аашилж иргэдийн бусдын амь насыг огтохон ч бодоогүй шүү дээ Мөнхбаяр буруутай үйлдэл хийснийхээ төлөө иргэдээс уучлал хүсэж дахин тийм зүйл хийхгүй гэдгээ амлах ёстой

Зочин 2015-11-24 124.158.88.10

хэ хэ. үйлээ үүрнэ дээ

Зочин 2015-11-24 150.129.140.190

ер нь ардчилсан нийгэмд хүчирхийлэл байх ёсгүй. хохирогчдын асуудал нэгд байх ёстой

Зочин 2015-11-24 202.70.46.211

Менхбаяр огт гэмшиж буруу юм хийлээ гэж бодохгvй байгаагаа харинч нэг бахархалтайгаар зарлаж байх чинь билээ!! Еронхийлегч болон бусад хvмvvс л тvvнийг хэлмэгдvvлээд байгаам бишvv? Vvнийг харж байгаа хийж ажилгvй олон гарууд Менхбаяр шиг ардын баатар болох гээд зvтгэчих биз!

Зочин 2015-11-24 202.180.216.61

Сэтгүүлч нь шууд нэг талыг баримталж асууж дээ "Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн талаар гүтгэлгийн шинжтэй, худал мэдээллийг захиалгат нэвтрүүлгээр дамжуулан олон нийтэд хүргэж байгааг Ерөнхийлөгчийн Хуулийн бодлогын зөвлөхийн хувьд та хэрхэн харж байна вэ" ч гэх шиг. инээдтэй юм бэ. Ерөнхийлөгч захиалгатай өгч дээ чааваас

Зочин 2015-11-24 95.211.185.54

Адгийн ***** аргаа барахаараа эх оронч болдог гэдэг. Мөнхбаяр л ***** бариад улсынхаа төлөө тэмцээлщд байгаа гэсэн хахаха. Муу хөгийн шантаажчин, Централ таурт байсан тэр бөмбөг нь тэсэрцэн бол сайхан байхгүй юу тэ? Тэгсэн бол 4 настай хүүхдийн аминд хүрсэн аав, хойд эх хоёроос хүнд ял оноохгүй юу. Хэзээ Мөнхбаяр улсаа боддог байлаа даа ?!

Зочин 2015-11-24 203.194.118.20

Мөнхбаяр нарт байсан тэсрэх бөмбөг нь 1 сургуулийг тэслэх хэмжээний байсан гэсэн. Тэрийгээ тэсэлсэн бол яанаа? Ард түмэн түүнийг баатар гэж харах болов уу? ***** гэж харах болов уу?

Зочин 2015-11-24 202.9.41.120

Ард иргэдийн амьдрал тартагтаа тулчаад байхад эрүүл ухаанаар сэтгэж чаддаггүй ул долоосон эргүү ***** нар худлаа шаахаас цаашгүй ллрууд. Монгол улс чинь өрөөрөө дэлхийн 1-т орчоод байхад. Энэ бүх өрийг бий болгосон Элбэгдорж болон түүний гар хөлийг өмөөрсөн ллрууд

Зочин 2015-11-24 202.9.41.221

Za dyy hyy ,syrhii zaluu daa. Naad hymyysiinhee umnuus ner turuu byy sevtee,zaluu hynd zam urt shyy. Naad hoyr hynd ali, alind ni no naigaa

Зочин 2015-11-24 109.171.26.164

end komment bichsen hunuusiin diilenh n hogiin muu amia bodson lalriin pizdakuud yumnii unen moniig ch yalgaj chadhaa baisan, onoodor margaashaa harsan tiim l hogiin nowshnuud. Bid neeree yagad ch hogjuhgu ta nar shg ***** doloogchid bgaa tsagt.

зочин 2015-11-24 119.40.102.9

өр нь өөрийнхөө хийсэн үйлдэлд ухамсарлаж байх хэрэгтэй шүү дээ?

zochillo 2015-11-24 202.9.40.19

bodoh zuil bas bna.ene munhbayrtanguudiin sanamsargui bdlaar sum aldchihad gai bolj hicheel surguulida ywj bsan huuhed oyutan zaluus irged urtwul yah uu?onogdson hunii ar gert ymar bh uu?ter yed ed nar bi d hun buudaad helmegdchihlee geh uu?tegeed bidniig tsagaatgaad uguuch geh uu

иргэн 2015-11-24 119.40.102.9

энэ Мөнхбаяр төрийн ордон руугаа ***** шийдэм болж байдаг дэндүү танхай нөхөр иймд түүнийг уучлал үзүүлэх шаардлага юу байдаг юм танхай балмад этгээд шүү дээ

зочин 2015-11-24 202.9.41.58

Ямарч тохиолдолд Монгол улсын иргэн төрийнхөө өөдөөс ***** шийдэм агсаж ууланд гөрөө хийж буй анчин шиг аашилж болохгүй. Тавьж буй шаардлага нь зөвч ийм танхай, бүдүүлэг араншин гаргаж яаж болох вэ. Үүнийгээ зөвтгөж бодож байгаа бол дэндүү ухамсар дорой нэгэн л болж таана. Ийм хүчирхийлэлийн замаар асуудлыг шийднэ гэж хөнгөн хийсвэр хандах нь олон нийтийг төрийн эсрэг турхирсан л болж таарна.

Логик дүгнэлт хийнэ үү? 2015-11-24 202.21.106.124

1. 2015.III.09 ны “Цензургүй яриа” нэвтрүүлэгт Ц.Элбэгдорж : " Мөнхбаярын өөрийн гараар бичсэн өргөдөл над дээр ирээгүй " гэв. 2. 2015.XI.23 ны “Цензургүй яриа” нэвтрүүлэгт Ц.Мөнхбаяр : " Ерөнхийлагч дэндүү худлаа, огт худлаа ярьж байна " гээд Ерөнхийлөгчийн гарын үсэг зурсан, өргөдөлийн хариуг сэтгүүлч Мөнхбаясгаланд өгөв. Түүнийг хараад Мөнхбаясгалан "2014.XI.24 нд гэж байншдээ, ....монголын төрийн тэргүүн ингээд улаан цайм худлаа ярьчихаж байгаа юмуу " гэв. 3. 2015.XI.24 нд news.mn-д Ч.Өнөрбаяр: " Ц.Мөнхбаяр уучлал үзүүлэх асуудлаар хуулийн шаардлага хангасан өргөдөл гаргаагүй байсан нь үнэн " гэв.

hariu 2015-11-24 122.201.21.13

monhbayasgaland uzuulsen bichigt Onorbayar gesen gariin useg baisan shuu humuus ee dahin guilgeed uz

Зочин 2015-11-24 202.9.40.253

Энэ авгайд Монгол улсад олигтойхон юм яриад егчих хvн энэнээс еер олдоогvй юм байх даа?! Ярих хvнээ ч олчихож чадахгvй еедгvй

Зочин 2015-11-24 59.153.114.207

Мѳнхбаярыг буудан алсан ч багадна. Хѳгийн муу хулгайч Монголын тѳрийн эсрэг ***** барьдаг хэн бэ? Түүнийг дэмжээд байгаа малуудыг бас харьж нийгмээ цэвэрлэх цаг болжээ.

Зочин 2015-11-24 202.9.41.248

Энд сэтгэгдэл бичиж байгаа хүмүүсийн тал нь элбэгдоржийг хамгаалсан өмгөөлсөн өнгө аястай сэтгэгдэл бичдэг ажилчид нь байна. Эрүүл саруул ухаанаар сэтгэдэг хүн бол энэ Элбэгдорж-г хэзээ ч дэмжихгүй дээ! Бид чинь энэ хүнд нэг удаа хулхидуулаад ерөнхийлөгч болгоод сонгочихсон одоо дахиж гэнэдэж болохгүй шүү! Ухаантай байна шүү монголчуудаа

зочин 2015-11-24 180.149.78.22

аймаар айн

Ganaa 2015-11-24 202.179.20.123

huuliin shaardlaga hangasan urgudul avdag yum bizde. Araichdee. Elbegee Joloochoo chad hiilegchiheed ymarch hariutslaga huleelgeeegui yvj l bn shde. bas nz n hun alsan hun yrunhii prokeror-iin darga bolchihson, bas hamtarch Zorigiig alsan Bat-uul n Hotiin met bolchihson l yvj bn shde. uuruu ikh tseverhen hun shig yrina

zochin 2015-11-24 202.126.91.88

za bolio hudal helcheed bitgii tegeldee elbegee ugaasaa hudalch bizdee bileehen yaj hudalaa helseniigen bichlegeer uzuuleed bhad

Д.Ганбаатар 2015-11-24 202.179.29.190

зөв хүчирхийлэлийн замаар явахыг би бас хүсэхгүй байна. иймд үгүйдээ ардчилал энэ тэрээ гэж мх дэмийрдэг улс зөөнхөө сайн сонсох парламентын ардчилалаас эхлэнэ эрх зүйн орчинд иргэнээ давагдашгүй хүчин зүйлд өртөх эрх зүйн орчингоос хамгаалах заалтуудыг эх хууль болон бусад хуулиндаа эрх мэдэлтэний зоргоор шийдэхгүй хариуцлагаар нь хянах боломжийг бүрдүүлээ ч тэгэхгүй бол олон зогоороо хүний эрх иргэний эрх яриад үндэсний эрх зөрчдөг орчинг иргэд давж чадахгүй байна.

Зөгий 2015-11-24 182.160.35.139

Хүчирхийллийн зам хэзээ ч зөв байдаггүй гэж боддог л байлаа. Гэхдээ дэндүү увайгүй төрийн тэргүүн, УИХ, Засгийн газрын гишүүд, юуг ч тоодоггүй олон нийтийн дунд аюулын харангыг хэрхэн хүргэх вэ???

Зочин 2015-11-24 78.250.41.177

Мөнхбаяр гэмт хэрэг хийснээ хүлээн зөвшөөрөөд өргөдлөө өгсөн байна шүү дээ. Тэгэхэд нь өгөөгүй гэдэг асуудал яригдаж байгаа болохоос өөр юу ч ярих шаардлагагүй шүү дээ.

Зочин 2015-11-24 103.10.23.126

ХУВЬ ХҮНИЙ ӨРГӨДӨЛ ХУУЛИЙН ШААРДЛАГА ХАНГАСАН БАЙХ ЭНЭ ЮУ ГЭСЭН ҮГ БЭ????????????????????

ЗОЧИН[ 2015-11-24 182.160.35.139

News.mn үүнийг яагаад асуусангүй вэ??? Зөвхөн нэг талыг барьсан мэдээлэл

zass 2015-11-24 202.179.28.42

Munkhbayasgalan chine uuruu iim l horchin zavaan avgai shtee8hun ***** ***** bhgui yu

***** 2015-11-24 83.240.119.216

barimttai yum yarij bhad yun horchin be

Зочин 2015-11-24 202.9.40.253

Энэнээс еер Монголд ярилцчихаар сонирхолтой хvн олдоогvй гэж vv?! Хелсеер vv...

irgen 2015-11-24 202.9.41.251

hediigeer monhbayrig demjdeg ch aliwaa asuudaln huuliin hvreend bh estoi

irgen 2015-11-24 202.9.40.127

Unurbayr gej ene zaluu aimr huuhemseg gar da,

Ш 2015-11-24 112.72.12.5

БӨӨН ГРАНАТ ТЭСЛЭХ ТӨХӨӨРӨМЖ ТРОТИЛ БУУ ШИЙДЭМ АВЧ ЯВСАН ХАДГАЛЖ БАИСАНАА ГАИХУУЛАХ АЯСТАИ ЯРЬЖ БАИНА ЛЭЭ? Террорист үилдэл Монголд зөвшөөрөгдсөн юмуу хаишаа юм? Дараагийн зочин нь нөгөө гал тавидаг ***** нөхөр болох биз?УУЛ уурхаи монголд хэрэггүи юм бол БАГА НУУРАА хаагаад цахилгаан станцаа зогсоогоод үзэхүү? 1м.куб агаар доторч ДҮҮРЭН _нян бий СҮРЬЕЭгийн савханцар лав баигаа Агаар амьсгалхаа болих юмуу?Эрт галавын амьдарлаар амьдардаг түүхий мах иддэг бүдүүлэг үндэстэн гэж хэлэгдэн Зурагаа даруулж явах дуртаи нөхдүүд өдөр дутам олшроод баих шиг?ЦЕНЗУРГҮИ ЯРИА хэний телевизээр гарч ХЭН сандарч буиг мэддэж л баимаарсан.Сэтгүүлч хүүхэн уваигүил хүн харагддаг даа?

Fuck 2015-11-24 176.61.87.192

Chi ch Harin neg jinhene tuilshrach bna daa

zochin 2015-11-24 203.194.118.35

tegeed ter holch huuliin zaaltaa naad zandalchindaa harulaach dee eh l ehboron ch yum donosood baina lee Eruniilugch gedeg hen dyrtai zandalchin doromjilj gutgej oldog alban tyshaal yumuu

Зочин 2015-11-24 103.57.92.142

Ерөнхийлөгчмйн хууль бус үйлдлийг хуулиар хамгаалдаг гэж ойлгодог юм биш биздээ энэ Өнөрбаяр чинь

Зочин 2015-11-24 202.9.40.58

Ажлаа хиймэр болж байхгуй юу даа сонгууль болтол торгоож байна л даа

Зочин 2015-11-24 103.57.92.142

Лүндэндоржоор толгойлуулсан Тэмүүжин ,Өнөрбаяр, УП орлогч Эрдэнэбат,Захиргааны шүүхийн Батсуурь Хууль зүйн дээд сургуулийн багш Баярсайхан гэх мэт хэдэн нөхдүүд байна аа даа янз нь

bat 2015-11-24 202.9.41.53

Buu shiidem agssan hun, ter tesreh bumbug n tesreed hun amitnii amind hursen bol yana? Ai medehgui henii zahialgaar soliordog gar we ene Munkhbayar. Ulsaa bish uuriiguu l boddog biz ene

Irgen 2015-11-24 110.3.33.154

Onorbayraa! Medeej ***** shiidem agssaniiig ni zovtgoh argagui baidag baih, harin uridchilan chuluu mod beltgeed, shatamhai zuil belltgeed, deermiin ***** shig beltgeliig zohion baiguulalttai beltguuleed sogtuu holchuu humuus galdan shataah, suitgen busniulah arga hemjee avbal ene zugeer l neg asuudal uu?" 7-r sariin negnii uil ajillagaa or undesgui asuudlaar horlon suitgeh ajillagaa yvuulsan. Uuniig odoogiin erh barigchid zohion baiguulsan . Ter bol orshooj boloh asuudal uu?!

зочин 2015-11-24 150.129.143.242

тэгвэл төр засагаа удирдсан шиг удирдах хэрэгтэй биз дээ болохоо байгаад л ийм арга хэмжээ авч байна сая л гэхэд Эрдэнэ гуай хичнээн удаа хэвлэлийн бага хурал зарлаж ярьсан чих зөөлөнтэй байж ард түмэнээ сонссон чинь хаа байна Ардчилал ярьж ард түмэний амьдралыг ийм болгочихоод юу ярина вэ.

ЗАСГАА УДИРД гэнээ 2015-11-24 80.123.23.219

ЗАСГИЙГ УДИРДАХ функци ерѳнхийлѳгчид байхгүй парламентийн засаглалтай улс оронд байх ч ёсгүй Комент бичихийн тулд ядаж дунд сургуулийн мэдлэгтэй байх ёстой л доо уг нь

Зочин 2015-11-24 103.57.92.147

Өршөөлөөр суллагдан гарч ирсэн Мөнхбаярын ярилцлагыг харлаа. Хэлмэгдсэн байна, цагаатгаж өгөөч гээд байгаа юм уу даа. Энэ Мөнхбаяр гэж хүн тэнэг хүн юм. Хийж байсан тэмцлийнх нь зорилго, агуулгыг хэн ч буруушаагаагүй ба үүнд нь шүүхээс ял өгөөгүй гэдгийг бүгд мэднэ, энэ хүн ч өөрөө мэднэ. Харин тэмцлээ хийж байна гээд *****, тэсрэх бодис агсаад түм түжигнэж бум бужигнасан төв талбай, барилгуудтай газар зохион байгуулалттай орж ирснийг яагаад ч зөвтгөж болохгүй шүү дээ. Зөвхөн үүнд л ял өгсөн гэдгийг бүгд ойлгож байгаа, харин Мөнхбаяр өөрөө тэгж ойлгодоггүй юмуу хаашаа юм. Хэрвээ ***** алдаад түүнд нь гэм зэмгүй явсан нэг хүн үхсэн бол энэ хүн шууд л цаазаар авхуулна ш дээ. Буруу үйлдэл хийснийгээ хэлмэгдсэн гээд, цагаатгаж өг гээд яваад байгаа бол энэ хүн тэнэг хүн юм байна. Өөрөөр хэлбэл, дахиад ***** бариад явахад бэлэн бөгөөд нийгмийн аюулгүй амгалан тайван байдалд шууд заналхийлсэн бодол сэдэлтэй, магадгүй дахин давтагдах үйлдэлтэй ОНЦ АЮУЛТАЙ хүн байна. Цагдаа, тагнуулынхан ийм хүнийг хараа хяналтаасаа гаргаж болохгүй шүү, харж байх ёстой шүү, тэгэхгүй бол мөрөөрөө яваа мань мэт нь Мөнхбаяр мэтийн тэнэгийн тэнэсэн бууны суманд өртөж үхмээргүй байна. Төрийн өршөөлийг талархан хүлээн авахын оронд Төрдөө өстэй үлдэж байгаа энэ хүн аюултай.

Hh 2015-11-24 176.61.87.192

Chi ch delbereltend ortonoo udahgui biz

bold 2015-11-24 61.74.225.206

munhbayar herev ***** aldaj hunii ami nasand hersen bol barilga baishin nursan bol ene humuus eneeder emeereh bol uu

ахахара 2015-11-24 202.179.10.150

Монголдоо л нэр нөлөө бүхий хүмүүсийг урьж залсан нэрээр оролцуулаж,хүмүүсийн хооронд яс хаясан,хов зөөсөн элдвийн хэрэгтэй хэрэггүй асуултуудыг эрээ цээргүй тавьж хүний нэр хүндийг гутаасан,залуу хойч үеийнхэнд үзүүлмээргүй ЦЭНЗҮҮРГҮЙ ЯРИА нэртэй энэ нэг балай нэвтрүүлгийг хаах хэрэгтэй,ажиглаад байхад хувь хүнтэй холбоотой элдвийн асуулт энд тэндээс олж голцуу л хүнийг унагаах,нэр хүндийг нь гутаах л элдвийн оролдлого хийж харагдах юм,тухайлвал өчигдөр МӨНХБАЯР-аас төрийн гурван өндөрлөг дотороос одоо төрд дахин сонгогдох итгэлтэй хүн байна уу гэх утгатай асуулт асууж БАЙХГҮЙ гэж хэлүүлэн их олзуурхаж байгаа харагдана,энэ асуулт хариулт олон түмэнд хүүхэд залуучуудад тийм их хэрэгтэй зүйл мөн үү?ийм нэвтрүүлэг бидэнд сонин биш байна,хэрэг ч байхгүй.

Зочин 2015-11-24 202.170.68.20

Доор сэтгэгдэл бичсэн хүмүүс хүний ярьсаныг ойлгодоггүй хүмүүс үү? Мөнхбаяр буруугаа хүлээж, өршөөл хүссэн өргөдөл бичээгүй шүү дээ.

yag unen 2015-11-24 103.230.82.54

Yag unen

Зочин 2015-11-24 202.179.20.85

ийм хэмжээний текстэн мэдээллийг уншаад өршөөх цагаатгах гэдэг өөр.. мөнхбаярын бичсэн өргөдөлд буруугаа хүлээн зөвшөөрсөн шинж байхгүй учраас хуулийн шаардлага хангаагүй гэж үзээд буцаасан юмаа гэж байгаа юм байна гээд ойлгочиход юу нь хэцүү байна даа..

Зочин 2015-11-24 59.153.114.66

ЗАХИАЛГААР ЯРИЛЦЛАГА ӨГӨХ ГЭЭД ӨӨРИЙГ БҮҮР ДООШ ОРУУЛЧИХЛАА ШААРДЛАГА ХАНГАСАН ӨРГӨДӨЛ ГЭЖ ЮУГ ХЭЛЭХ ВЭЭ

Зочин 2015-11-24 182.160.36.132

монгол хүнд их хатуурхах юм даа. элдэв шалтаг ярих юм. нөгөө гадны хулгайч жастин капла нар ямар хурдан суллагдлаа.

Bar 2015-11-24 202.9.40.190

Ийм тэнэг хүн ерөнхийлөгчийн зөвлөх гэж бодохоор монголын төр тэнэгүүдийн бөөгнөрөл болжээ. Мангуурал хэмээх өвчин төрд тахал мэт халдварлаж өнөрбаяр мэт мудакууд олширчээ.

Зочин 2015-11-24 202.179.20.74

Daraa ni neg mungutei Baagii baahan buutai humuus tsugluulaad turiin ordon ruu orj huvisgal hiih geed yavaad baival bas ene jishgeer orshooh u?

ХУУЛЬЧ 2015-11-24 202.180.220.83

ЭЭ ЧААВААС АА, ХУВЬ ХҮНИЙ ГАРГАСАН ӨРГӨДӨЛ ХУУЛИЙН ШААРДЛАГА ХАНГАСАН ХАНГААГҮЙ ГЭЖ ЯГ ЮУГ ХЭЛЭЭД БАЙГАА ЮМ БЭ? НОТАРИАТААР БАТЛУУЛАХ ЁСТОЙ БАЙСАН ЮМ УУ??? ЭНЭ ЗАЛУУГ ХУУЛЬЧ МЭРГЭЖИЛТЭЙ ЭСЭХЭД НЬ ЭРГЭЛЗЧИХЛЭЭ... ИЙМ ДҮНХҮҮ ГАР ЯАЖ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИД ЗӨВЛӨДӨГ БАЙНА АА?

Зочин 2015-11-24 202.179.20.85

бас өөрийгөө хуульч гэчихжээ лол..

Зочин 2015-11-24 202.170.68.20

Буруу зүйл хийснээ хүлээн зөвшөөрч, өршөөл үзүүлэхийг хүссэн өргөдөл байгаагүй гэдгийг хэлсэн байгаа биз дээ. Юу ч ойлгохгүй! Бас ичихгүй ХУУЛЬЧ гэчихжээ.

Зочин 2015-11-24 103.57.92.142

Өнөрбаяраа худал яриад яахавдээ хэрхэн хөрөнгөжсөнөө юу гэж тайлбарлах гэж байна

Зочин 2015-11-24 203.91.116.34

Энэ Мєнхбаясгалан болимоор юм. Татвар тєлєхгїй яваад байгаа авгай, тєрийн ордон руугаа *****, шийдэм шагайсан ухамсар муут зарим нэгэн хїмїїсийг энэ балай нэвтрїїлэгтээ оруулж буруу суртал ухуулга хийж, нийгэмд буруу ойлголт їїсгээд байх юм.

Зочин 2015-11-24 78.250.41.177

Munkhbayasgalangiin buruu end baihgui.Chi tatvariin baitsaagch yumuu.End heniig oruulahiig horigloh erh chamd baihgui.Gantshan Elbegdorjiin urgudluu ugsun uguugui gedeg asuudliig l yarij bna.Elbegdorj urgudyl ogoogui geed hudlaa yarij boldog yumuu.Ugsun huleej avsan bolomjgui gevel uur asuudal shuu dee.Toriin terguun hun tegj heleh erh baihgui.Esvel dood hed n albaar ogohgui eronhiilogchiin ner hundiig unagah ajil hiij yavdag yumuu.

Зочин 2015-11-24 119.40.98.162

тэнэг залуу вэ хүний хүсэлт өргөдөл хуулийн шаардлага хангасан байх гэж юуг хэлдийн бэ хүн бүр хуульч биш бас хуулийн мэдлэггүй биз дээ Аргагүй болоод л хэн нэгэн албан тушаалтанд өөрийн хүсэл бодлоо л илэрхийлж байгаа шүү дээ ийм хоолны сав ерөнхийлөгчид зөвлөдөг юм байна л да өнгөрсөн хорвоо юмаа

undesten 2015-11-24 182.160.0.3

gadaadiin hoyr ***** n huuliin shaardlaga hangasan urgudul bicheegui shd ee

зочин 2015-11-24 43.242.242.245

Ерөнхийлөгч хэний гаргасан өргөдлийг хуулийн шаардлага хангасан гээд хэнийхийг нь хулийн шаардлага хангаагүй гэж буцаадаг яагаад ард иргэдээ ялгавар үздэг хөгийн хогийн зантай хүн бэ арай муухай юм даа

Зочин 2015-11-24 112.72.11.130

elbegdorj 7sarin 1 nd yu bolgloo.tvvh tcag hugatcaa vneniig shvvh baih shvv.munhbayr bol yah ve .hooson bumbugl baisan shvv dee.hench ayul boloogvi yamarch hvnii ami nas svideegvi.

Зочин 2015-11-24 112.72.11.130

elbegdorj 7sarin 1 nd yu bolgloo.tvvh tcag hugatcaa vneniig shvvh baih shvv.munhbayr bol yah ve .hooson bumbugl baisan shvv dee.hench ayul boloogvi yamarch hvnii ami nas svideegvi.