МАН: Төрөөс тендер авдаг ААН-үүдийг чөлөөлөлтөд хамруулна | News.MN

МАН: Төрөөс тендер авдаг ААН-үүдийг чөлөөлөлтөд хамруулна

МАН: Төрөөс тендер авдаг ААН-үүдийг чөлөөлөлтөд хамруулна

МАН: Төрөөс тендер авдаг ААН-үүдийг чөлөөлөлтөд хамруулна

УИХ-ын хаврын чуулган нээлтээ хийсний дараа УИХ дахь Монгол ардын намын бүлэг хуралдаж, дөнгөж сая мэдээлэл хийлээ. Хуралдаанаар хэлэлцсэн асуудлын талаар МАН-ын бүлгийн удирдлагууд мэдээлэл хийлээ.

МАН-ын бүлгийн дарга Д.ТОГТОХСҮРЭН:

-Засгийн газраас коронавирусийн халдварын үеийн эдийн засгийг эрчимжүүлэх, иргэдийн орлогыг дэмжих чиглэлээр хэрэгжүүлэх долоон арга хэмжээг дэмжиж байна. Өнөөдөр төсөвт тодотгол хийх нөхцөл байдал үүсээгүй учраас Засгийн газрын энэхүү төслүүдийг энэ долоо хоногт батлах шаардлагатай гэж үзсэн. Мөн бүлгээс өргөн барьсан төсөлтэй холбогдуулан гурван санал гаргасан. Тодруулбал,  төрийн албан хаагч, төрийн өмчит аж ахуй нэгжүүдийн ажилчид болон төрөөс ажил гүйцэтгэж байгаа аж ахуй нэгжүүдийг шимтгэл, татвар чөлөөлөхгүй гэж орж ирснийг санал гаргаж, төрөөс ажил гүйцэтгэдэг аж ахуй нэгжүүдийг  чөлөөлөх саналыг бүлгээс оруулж байна. Мөн ажилгүйдлийн тэтгэмж олгох асуудал дээр МАН-ын бүлгээс ажлын хэсэг байгуулж, ялгаварлахгүй, бүх аж ахуй нэгжийг хамруулах чиглэлээр судлахаар болсон. Түүнээс гадна их, дээд сургуулиудыг НДШ-ээс чөлөөлж, хамруулах нь зүйтэй гэж үзлээ. МАН-ын бүлгийн хуралдаанаар банкны шинэчлэл хийх чиглэлээр ажлын хэсэг байгуулахаар болсон. Засгийн газраас ноолуурын чиглэлээр хэрэгжүүлэхээр болсон арга хэмжээг яаралтай хэрэгжүүлэх, арга хэмжээ авах талаар мөн саналаа хэллээ.

Мэдээллийн дараа сэтгүүлчдийн асуултад хариулт өглөө.

-НДШ-ийг чөлөөлөхтэй холбоотойгоор иргэдийн дэвтэр дээрх бичилтийг хэрхэн тооцож байгаа вэ?

-Аж ахуй нэгжүүдийн одоогийн төлөлтөөр нь дэвтэр дээр бичилтийг нь хийгээд явна.

-Архи согтууруулах ундаа үйлдвэрлэгч аж ахуй нэгжүүдийг шимтгэл төлөлтөөс чөлөөлөхгүй гэсэн. Тэнд ажиллаж байгаа ажилчдын НДШ-ийг яах вэ?

-МАН-ын бүлгээс ажлын хэсэг гарсан байгаа. Бид аль болох иргэдээ ялгаварлахгүй байх чиглэлээр ямар арга хэмжээ авах боломжтой байна вэ гэдгийг судалж, шийдвэрээ гаргана.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЗОЧИН 2020-04-06 192.82.65.146

ТӨРИЙН ХУВИЙН ЭНЭ ТЭР ГЭЖ ЯЛГАХАА БОЛИОЧОО !!!!!!!!!!!! ЯДАРГААТАЙ ЮМАА. ЦУВУУЛААД Л ГАНЦ НЭГЭЭР НЬ НЭМЭЭД Л ТЭНЭГТЭЭД БАЙХ ЮМ.

Avatar

Зочин 2020-04-06 124.158.111.6

Хүрэлсүх ,Хүрэлбаатар,Тогтохсүрэн гээд энэ 3 хүн нь өөр өөр юм ярих юм. Өөрсдийн тендер авсан компанийн НДШ-ийг улсаас төлүүлэх юм гэнэ дээ хөөрхий. Хүрэлсүх нь зангарагтайхан нэг шийдвэр гаргаад ТҮС ТАС болгомоор байна. Бусад орнууд төрийн албан хаагчдадаа цалингаа авч байгаа гээд эдийн засгийн "БАГЦ" АРГА ХЭМЖЭЭНД ХАМРУУЛАХГҮЙ ГЭЖ ШИЙДСЭН ШИЙДВЭР АЛГА Л БАЙНА ДАА. ҮХЭРҮҮД ЮМАА…

Avatar

Зочин 2020-04-06 139.5.217.192

Хувиараа нийгмийн даатгал төлдөг ажилгүй иргэд яах вэ.

Avatar

Зочин 2020-04-06 64.119.20.229

Энэ естой болохгуй шуу дээ бас л талцууллаа даа тосовт тодотгол хийгээд л шаардлагагуй ажиллаа зогсоох хэрэгтэй дээ ингэж муухирлаж болохгуй шуу ард тумэн мананг унагах байхаа

Avatar

Зочин 2020-04-06 202.131.243.186

БҮР НЭГ БАЙЖ ЯДАЖ БАЙНА АА. ЭРГҮҮ ДАГЗНУУД…

Avatar

ALBAKER 2020-04-06 77.81.167.242

Сайн байна уу, энэ бол хувийн зээл олгогч Жозе Луис санхүүгийн тусламж авах шаардлагатай байгаа хүмүүст санхүүгийн боломж нээгдсэн гэдгийг олон нийтэд мэдээлэх явдал юм. 5000 евро-аас 100,00 еврогоос бид хувь хүн, компани, компанид 2% -ийн хүүтэй, тодорхой, ойлгомжтой байдлаар, нөхцөлөөр зээл олгодог. өнөөдөр бидэнтэй холбоо барина уу (albakerloanfirm@gmail.com)

Avatar

Зочин 2020-04-06 202.21.108.240

Uursdiinhuu kompanuudiig hamruulah gj bna. Tegdegui l bh shu hulgaichuudaa

Avatar

зочин 2020-04-06 64.119.22.146

Зээл, буцалтгүй тусламжийн хөрөнгөөр хэрэгжиж байгаа төслүүдэд ажиллаж байгаа ажилтнууд аль ангилалд орох вэ?

Avatar

зочин 2020-04-06 66.181.161.80

Тэтгэврийн хөгшидөө ялгаж хооронд нь уралцуулаа биздээ?

Avatar

ЯНАГ УХНА ХҮРЭЛСҮХ 2020-04-06 76.107.165.63

Би Хүрэлбаатарыг сэлэмдчихлээ, бэртэгчин тархины тураалтануудаа. Бүх төрлийн халамжийг бүх хүмүүст тараана. Санаа зоволтгүй. Хамгийн гол нь БҮДҮҮН МАНАН-д санал өгнө шүү.

Avatar

МАНАН гэгч өмхий жорлон сөнөтүгэй!!! 2020-04-06 103.229.122.42

1. Эдийн засаг, бизнес ойрын нэг жилдээ сэргэхгүй тул хэрэглээний зээл болон бизнесийн зээлийг бүгдийг 2020 оны 1 сараас 2020 оны 12-р сар хүртэл зээл, зээлийн хүүг зогсоож, хүүгүй үйл ажиллагааны 1-100 саяын зээлийг нэн даруй олгож зээл эргүүлж төлөх хугацаг 2030 оны 12 сарын 31 хүртэл байхаар маш уян хатан байдлаар шийдэх
2. Түрээсийн төлбөрийг 2020 оны 1 сараас 2020 оны 12-р сар хүртэл 100 хувь чөлөөлөх, 2021 оны 1 сараас 2021 оны 12 сарын 31 хүртэл 50 хувь чөлөөлөх шийдвэрийг Засгийн газар я

Avatar

ДЭМЖИГЧ 2020-04-06 103.212.117.91

Ингэж 3 толгойтой могой шиг эрх мэдэл булаацалдан цэцэрхэж эхлэх нь энэ үү? Хүүхэд хөгшид,баян ядуу ,ажилтай ажилгүй,улс хувийн гэж ялгаж мунгинахгүйгээр хэдэн сарын эм,хоолны мөнгийг бүх иргэддээ түгээвэл ямар вэ? Тэхгүй бол тэтгэврийн зээл тэглэсэн шиг хэл ам дагуулах бус уу? Эрхэм дээдсээ ?

Avatar

Баатар 2020-04-06 202.126.88.176

За Хүрэлсүх ээ танай ЖДҮчид чинь чиний хяналтаас гарчээ.Ингэж үтдэл царайлан попорч байсанаас үнэнээ хэлээд ОГЦОР!!!!!!!!!!

Avatar

иргэн 2020-04-06 59.153.112.253

Өөрсдийн хамаарал бүхий аж ахуйн нэгждээ тендер өгнө. Тэгээд бас чөлөөлнө гэх шиг энэ арай дэнднээ

Avatar

Зочин 2020-04-06 121.168.50.25

Хаха, эд нар нээрээ ёстой боловсролгүй нь харагдаад байхаа юмаа!! Монгол хулгайч дарга нар л ингэж ажлыг нурааж байж бүтээдэг байхаа! Хүрэлсүх тэгээд Ерөнхий сайд мөн үү, Хэлсэн ярисан болгоныг нь шат шатны дарганцарууд нь үгүйсгээд л багасгаад л байх юм!!! Хүрэлсүх ч сайхан худалч болж дуусаж байна дөө! Яг яах гээд байгааг нь ойлгохоо болилоо хаха, 4 сарын инээдмийн баяр үргэлжилж байх шиг байна!!!

Avatar

Баяр 2020-04-06 64.119.26.104

МАН-ын ЖДҮчид өөрсдийн тендер шахдаг компаниуддаа давуу байдал үзүүлэх гэж байна.Энэ авилгач нам гэдгийг баталж байгаа юм биш үү????

Avatar

зочин 2020-04-06 66.181.161.27

БААХАН ЭРГЭЖ БУЦСАН ЮМ ЯРИХ ЮМАА, ЕРӨНХИЙ САЙДАА САНГИЙН САЙД НЬ ҮГҮЙСГЭНЭ, САНГИЙН САЙДАА БҮЛГИЙН ДАРГА ҮГҮЙСГЭНЭ. ИЙМ БАЙХАД АЖИЛ ЯАЖ БҮТНЭЭ

Avatar

ИРГЭН 2020-04-06 103.212.118.78

МАН ИРГЭДЭЭ ДОРД ҮЗЭЖ ТЭДНЭЭС АСУУДАГГҮЙ БОЛОХООР ДАНДАА БОРВИНДОО БААСТАЙ ЯВДАГ. БОРВИНД НЬ КОРОНА ҮҮРЛЭХ БИЙ ГЭЖ АЙХ ЮМАА.

Avatar

Зочин 2020-04-06 122.201.31.96

МАН ширэн нүүрээ харуулна нь даа, энэ дундуур өөрсдийн хээ эрх ашгийш л бодно ард иргэд, улсаа бодно гэж үнэндээ бөйхгүй шүү, сүүлын үед занданшатарын худлаа шоудөж бас попорч байгаа гэж чихдээхэн!

Avatar

Зочин 2020-04-06 192.82.75.67

АЖИЛГҮЙ Ч ГЭСЭН САЙН ДУРЫН ДААТГАЛ ТӨЛЖ БАЙГАА ИРГЭД ХАМРАГДАХГҮЙ БОЛЖ БАЙГАА ЮМ УУ? ХАМРАГДВАЛ ХЭДЭЭР БИЧИЛТ ХИЙХ ЮМ БЭ? ӨӨРСДИЙНХӨӨ ХУВИЙН ИХ ДЭЭД СУРГУУЛИУДАА ШУРГУУЛЧИХЛАА.

Avatar

Зочин 2020-04-06 103.57.94.11

Ene hed ch bidniigee ene aguu hyamral dunduur yag avch garahaar baina daa

Avatar